Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:16:
[...]

Mooi, Dona staat nu 1 jaar aan het Insider roer, laten we eens wat leuks gaan doen. W10M helemaal om zeep helpen...

Of zal er morgen een vacature open staan bij MSFT??
Haha ja dat is waar ook, las het ook dat Dona er precies 1 jaar is bij Windows Insider programma. Je zou toch bijna denken dat ze de laatste W10M gebruikers die het proberen vol te houden nu ook wegjagen :P (Natuurlijk niet echt zo haha)

Ben benieuwd hoe dit is gekomen, wie weet inderdaad een nieuwe vacature open :P

Natuurlijk wel weer de discussie over automatische updates in Windows 10 op komst voor morgen. (Zelf heb ik ook liever Windows Update zoals in Windows Vista en 7)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefan22 op 02-06-2017 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stefan22 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:12:
Op Twitter lees ik net dat de build ook naar Production wordt uitgerold. Niet best...

https://twitter.com/zacbowden/status/870402299201556480

Van Windows Central.
Op de reactie lees ik dat op productie je een signed error krijgt, dus ze hebben er gelukkig nog iets van een failsafe in zitten :P
Apparently, 16212 rolled out to some desktop PCs as well. If you're among that group, it's recommended that you don't install that either.
Oooooh dan ben je fucked :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2017 00:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:49
Stefan22 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:18:
[...]

Haha ja dat is waar ook, las het ook dat Dona er precies 1 jaar is bij Windows Insider programma. Je zou toch bijna denken dat ze de laatste W10M gebruikers die het proberen vol te houden nu ook wegjagen :P (Natuurlijk niet echt zo haha)

Ben benieuwd hoe dit is gekomen, wie weet inderdaad een nieuwe vacature open :P

Natuurlijk wel weer de discussie over automatische updates in Windows 10 op komst voor morgen. (Zelf heb ik ook liever Windows Update zoals in Windows Vista en 7)
Dit feestje is gevierd met iets te veel alcohol. Wat een blunder... Nou WDRT, kom maar op, wordt laat vanavond... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:19:
[...]

Op de reactie lees ik dat op productie je een signed error krijgt, dus ze hebben er gelukkig nog iets van een failsafe in zitten :P
Gelukkig, hoeft niet iedereen WDRT te downloaden morgen. 8)7

Voor de personen waarbij de update al klaar is met downloaden: mogelijk helpt dit: https://twitter.com/zacbowden/status/870404957639512064

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Volgens mij krijgt ze promotie, dit is toch wat Nutella wou ? <:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:23:
Volgens mij krijgt ze promotie, dit is toch wat Nutella wou ? <:)
Ik denk het niet, Nadella bedoelde alleen W10M denk ik, niet PC. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Stefan22 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:23:
[...]

Voor de personen waarbij de update al klaar is met downloaden: mogelijk helpt dit: https://twitter.com/zacbowden/status/870404957639512064
Te laat , ik zit al iin een boot loop , dat word dus eerst WDRT downloaden :( , idd word laat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:25:
[...]

Te laat , ik zit al iin een boot loop , dat word dus eerst WDRT downloaden :( , idd word laat .
Balen, hierbij de link: https://support.microsoft...-device-recovery-tool-faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Stefan22 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:23:
[...]

Helaas voor mij, was al gereboot...Ik ga er maar een fles whisky bij pakken, om de pijn te verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dubbel 360 noscope fuck, m'n usb-c kabel is kapot... heb honderden mini/micro, geen c ;(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Thanks was al aan het zoeken, maar staat niet in de store :(
ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:26:
[...]

Helaas voor mij, was al gereboot...Ik ga er maar een fles whisky bij pakken, om de pijn te verzachten.
Ik ga aan de Vodka :9

[ Voor 29% gewijzigd door shiptronic op 02-06-2017 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:26:
[...]

Sterkte: https://support.microsoft...-device-recovery-tool-faq

:-(

Mijn 640 heeft 15:19 voor het laatst gecontroleerd, gelukkig vanavond niet meer.

[ Voor 13% gewijzigd door Stefan22 op 02-06-2017 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Mooi, WDRT ziet mijn Lumia niet, hij blijft boten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
kies de optie ziet mijn telefoon niet, en dan Lumia, daarna geduld hebben hij komt vanzelf :) , succes

Zit nu te downloaden , alleen een K%^* verbinding dus nog 27 minuten :)

[ Voor 26% gewijzigd door shiptronic op 02-06-2017 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:39:
kies de optie ziet mijn telefoon niet, en dan Lumia, daarna geduld hebben hij komt vanzelf :) , succes

Zit nu te downloaden , alleen een K%^* verbinding dus nog 27 minuten :)
Thanx, andere kabel gepakt, en met deze optie is ie nu aan het downloaden... 10586...really??

Kan niet wachten om weer de fastring in te gaan...

[ Voor 6% gewijzigd door ardvark99 op 02-06-2017 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Extra info en opties : https://answers.microsoft...69-4f6d-9dec-dfde8b6bac28

En nu , 10 min. later , duurt het downloaden nog maar 25 Min, zijn we er toch weer 2 op geschoten, nog maar een Vodkaatje dan

[ Voor 27% gewijzigd door shiptronic op 02-06-2017 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kolere, heb ik even mazzel. Mijn continuum dock heeft een C->C, heb ik paar weken geleden m'n PC geupgraded, die heeft een usb-c aansluiting :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik had niet gedacht dat dit; hardware-lover in "[Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie" zo snel zou gaan gebeuren. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Ach, ik zit al weer op 10586.318. Blijf hier maar ff op. Ben nu bezig met een leuke app: Aan de slag.

Edit: Kut, Double Tab staat standaard niet aan :/

[ Voor 21% gewijzigd door ardvark99 op 02-06-2017 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fijn, hij gaat 'bezig met software installeren', 20 minuten laten foutmelding dat hij niet kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
nog 3 min, Hik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En precies hetzelfde als vroeger, je hoort usb aantal keer bij nieuwe firmware selecteren, hij schiet die 2 pijltjes in en komt niet meer verder. Volume omhoog bij boot inhouden voor die bliksem maakt helemaal geen verbinding.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/84e5814e10d1fd1eff9d459c29a225f1.png

Zie het morgen wel, is nu wel even leuk geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2017 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Her ook de 2 pijltjes, maar software instaleer gewoon, dan word opnieuw opgestart, na wat instellingen kan je je MS account ingeven en komt de vraag om je telefoon te herstellen , of opnieuw te beginnen .

Hij is nu bezig met herstellen, even afwachten wat en waar ik terecht kom .

En krijg geen verificatie code :( , ben er ook even klaar mee, welterusten.

[ Voor 12% gewijzigd door shiptronic op 02-06-2017 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 18:24
Kan het dat de build die jullie besproken ook naar release preview is gegaan? Mijn telefoon startte vannacht opnieuw op (werd er wakker van wat maar goed is ook gezien het mijn wekker is) en zolang hij aan de lader zit komt hij in een loop waarin hij niet verder komt dan het scherm met Microsoft waarna hij uitvalt en opnieuw start.

Heb net de recovery tool voor de tweede keer geprobeerd (eerste keer werkte niet) en hij lijkt nu bezig met installatie (van build 10586).

Antwoord op eigen vraag als ik het zo lees ja: https://blogs.windows.com...nal-release-builds-today/

--Edit--
Typefouten (het was nog erg vroeg). Telefoon is nu net klaar met meest recente update.

[ Voor 20% gewijzigd door Elzooi op 02-06-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:03
Dat is lekker wakker worden...telefoon in de bootloop :(
Nu bezig met de recovery tool. Thnx voor de link.

En ik dacht dat ik in de release ring veilig zat haha.
Lekker begin op vrijdag. Ik heb mn telefoon toch wel serieus nodig vandaag

On the bright side....ik wilde toch een nieuwe installatie doen..... alleen niet zo snel |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Nixo op 02-06-2017 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 27-06 21:36
Oookk ... ook in een bootloop vanochtend. Mijn eerste keer dus nu even kijken hoe ik dit eruit krijg..
Edit: fijn moet met recovery en dat kan ik niet installeren op mijn werk . geen telefoon vandaag :F

[ Voor 33% gewijzigd door randomice op 02-06-2017 07:27 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Werd er wakker van vanacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Er zijn er zelfs die een Xbox Build hen telefoon gekregen hebben. Hoe krijgen ze het voor elkaar ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
Mijn telefoon is weer up to date na de WDRT, alle apps zijn bijgewerkt. Tijdens het herstellen heb ik gekozen voor het terugzetten van een backup. Ik heb nu echter (sinds WDRT) geen livetile scherm meer, maar heb alleen de app lijst. Iemand anders hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Elzooi schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:33:
Mijn telefoon is weer up to date na de WDRT, alle apps zijn bijgewerkt. Tijdens het herstellen heb ik gekozen voor het terugzetten van een backup. Ik heb nu echter (sinds WDRT) geen livetile scherm meer, maar heb alleen de app lijst. Iemand anders hier ervaring mee?
hehe ik ook. Moet je app op je startscherm plaatsen dan is die er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
Nixo schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:36:
[...]

hehe ik ook. Moet je app op je startscherm plaatsen dan is die er weer
Bedankt, dat werkt! Helaas heeft hij mijn scherm indeling niet hersteld uit de backup blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Elzooi schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:33:
Heb je de backup gelijk in het begin terug gezet, dus op build 10586, en daarna de andere updates geïnstalleerd totdat je op 15063 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Heb je de backup gelijk in het begin terug gezet, dus op build 10586, en daarna de andere updates geïnstalleerd totdat je op 15063 zit?
Ik niet heb de recovery gedaan en toen ingelogd en backup terug gezet. Tel is nu wel bezig met een update. Maar dan zonder beta ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darky03
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-05 13:50
Helaas hier het zelfde verhaal... Was op het werk en kreeg een melding "We are going to maken Windows even better".... Dus geïnstaleerd en reboot en tja.... Helaas geen USB C op het werk dus wordt wachten tot ik thuis ben om de recovery te draaien....

Kreeg de update ook binnen op een Intel PC-Stick alleen deze gaf gelukkig de melding "Sommige update zijn niet goed ondertekent". Waarom was dit niet mogelijk op mijn mobiel...:( Het rare is dat die PC-Stick in een domein hangt en geen onderdeel uitmaakt van een preview-ring of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Tja, hier hebben we ook niet veel aan, de uitleg van MSFT:

https://blogs.windows.com...itter#btCqvXC59lo8P3QS.97

Helaas deze week geen builds meer. Jammer, ze waren net zo lekker bezig. *O*

Zou het weer veilig zijn om de fastring weer in te gaan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-07 12:34
Pfew, uw apparaat is up-to-date. Voor het laatst gezocht: 31-5-2017, 08:45 :)

Blijkbaar gaat het zoeken naar updates niet alle dagen, maar nu heb ik er geluk mee :)

Is de update inmiddels uit de lucht?

[ Voor 13% gewijzigd door frankyboy707 op 02-06-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sex Pistols
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-05 19:14

Sex Pistols

PUNK Martin

Is niet leuk.
Mijn Lumia 950 staat ook vast in de reboot. Moet met Win Div Recover Tool en die eerst nog downloaden, wat lang duurt vandaag begrijp ik. Ook het recoveren duurt lang lees ik.

Maar wat is dan het verschil met gewoon terugzetten naar fabrieksinstellingen m.b.v. drukknop combinatie?

Gelukkig had ik mijn laptop met net deze week herinstallatie van Windows 10 Creaters Update, uit staan!
Neem vanmiddag maar verlof en ga maar beginnen.
Als er nog slimme ideeën langskomen zal ik ze lezen want dit forum hou ik open.

THX!

Motorrijden is ook heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzooi
ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Ja, ben bang dat daar het probleem in zat.

Heb nog geprobeerd om een factory reset te doen en dan vanuit de nieuwe versie voor restore te kiezen, maar de datum van de backup is verschoven naar 2017-06-02 dus ik ben bang dat ik nu een backup van na de restore terug zet waar ik dus niks aan heb. Hij is momenteel bezig met herstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Elzooi schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Ja, ben bang dat daar het probleem in zat.

Heb nog geprobeerd om een factory reset te doen en dan vanuit de nieuwe versie voor restore te kiezen, maar de datum van de backup is verschoven naar 2017-06-02 dus ik ben bang dat ik nu een backup van na de restore terug zet waar ik dus niks aan heb. Hij is momenteel bezig met herstel.
Ik wacht altijd tot de laatste officiële Build geïnstalleerd is, dan factory reset, en dan pas de backup terug zetten. Er is namelijk ergens vorig jaar iets veranderd aan de backup procedure, waardoor de backups van verschillende versies niet helemaal compatibel zijn.

Maar goed, mijn Lumia is bijna klaar met herstellen, voordeel is wel dat ik weer een schone install heb, al bepaal ik het moment liever zelf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

8 uur aan de 'software installeren' laten hangen, helemaal niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SinergyX schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:17:
8 uur aan de 'software installeren' laten hangen, helemaal niets :/
Dat had ik vannacht ook, andere USB kabel gepakt (origineel van MSFT), en toen lukte het wel. En in de WDRT tool moet je aangeven dat jouw device niet gevonden wordt, Lumia kiezen, en dan vindt ie hem wel na een paar reboots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vanochtend ook de boot loop, helaas deze berichten niet op tijd gelezen. Nu ook bezig met de recovery tool.. helaas zegt ie "no backup available" terwijl ik vorige week nog een backup heb gemaakt.. heb niet zo'n zonnig humeur meer.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Tja weer wakker, en het is gelukt, alleen kreeg ik de code niet binnen, dus ik dacht, doe ik later wel, nu dus terug op Windows Phone 8.1 ?? Wat een fuckup! Geen optie gehad of gezien om mijn laatste backup terug te zetten
Net weer even gekeken , maar met WDRT is er geen mogelijkheid om direckt W10M te flashen? Moet ik nu echt eerst weer die update APP installeren en van daaruit verder = dus 3x instaleren??? Grrrrr :(

In windows Phone 8.1 eerst weer insider geïnstalleerd, en naar release preview gezet, en nu W10 aan het downloaden, geen idee welke build ik krijg :( Dat dus al de 2x downloaden. Hopelijk is het gelijk de CU verzie.

Dan is hij wel weer helemaal fris en fruitig , maar dit was niet de bedoeling.

Iemand nog instructies hoe ik dit de volgende keer sneller kan doen?

[ Voor 61% gewijzigd door shiptronic op 02-06-2017 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 18:13

Swerfer

Hmm...

shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:38:
Geen (fast-)insider zijn ;)

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
Microsoft recommends the Windows Device Recovery Tool to resolve this, but due to the nature of bootlooping Windows Phones, non-enthusiasts will be unable to (for the most part), get the Recovery Tool to even "see" your phone to initiate the restore process.
Here's how to resolve a boot looping Windows 10 Mobile device
  • Launch the Windows Device Recovery Tool and connect your device into your PC.
  • Select the "Device not detected" option
  • When prompted, force your Phone off by holding the Power Button and Volume Down Keys until the device soft reboots. Do this as many times as you need to get the tool to register your phone.
  • The Windows Device Recovery Tool Should detect your device briefly, and you should be able to initiate the download.
  • Once the download completes, repeat Step 3 as your device would be boot-looping again, this time, it should boot directly into flashing/restore mode, and you will be up and running in no time.
Tip: To prevent the installation of faulty updates, set your phone time decades into the future (around 2050 or even after that), this should force the system to cancel the update process.

https://mspoweruser.com/fix-bootlooping-windows-phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:05

FXX

Goed, mijn L950 heeft dus ook de inmiddels beruchte bootloop te pakken. Is er wellicht een mogelijkheid om nog voor WDRT uit te voeren, enige data (afbeeldingen..) van het toestel af te halen? 8)7

Overigens, mocht WDRT niet werken dan lijkt dit me een garantiegevalletje, nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Swerfer schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Helaas geen optie? Van af het begin met W10M gedraaid zo dra het kon, om ervaring op te doen. Vanaf het moment dat W10M officieel uitkwam de boel gereset en gewoon altijd production gedraaid. Helaas valt mijn Nokia 735, sinds het geweldige update beleid van MS, van af de CU updates onder de toestellen die in release for preview vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
@ardvark99 , Die riedel was me bekend, en heb ik vannacht ook al iemand mee geholpen. Had alleen verwacht dart ik ergens uit een lijst mijn laatste verzie kon kiezen en die terug zetten. Helemaal terug naar 8.1 had ik niet aan zien komen. En het fiet dat er totaal verkeerde zooi geistaleerd is door MS kon je helemaal niets meer, meer gevalletje van compleet blanco. Maar had graag in 1 optie mijn laatste build/config terug gezet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:56:
@ardvark99 , Die riedel was me bekend, en heb ik vannacht ook al iemand mee geholpen. Had alleen verwacht dart ik ergens uit een lijst mijn laatste verzie kon kiezen en die terug zetten. Helemaal terug naar 8.1 had ik niet aan zien komen. En het fiet dat er totaal verkeerde zooi geistaleerd is door MS kon je helemaal niets meer, meer gevalletje van compleet blanco. Maar had graag in 1 optie mijn laatste build/config terug gezet/
Dit was ook niet voor jou bedoeld ;) , maar het was een mooie opsomming voor diegenen die nu inloggen om te kijken wat te doen in dit geval. En ik weet nog wel dat jij mij hier vannacht op attendeerde.

Maar ik ben het met jouw eens, die WRDT tool moet eens aangepast worden, zodat je kan kiezen welke Build er terug gezet moet worden. Die 8.1 stap heb ik niet eens gelukkig. Maar ik zou de keuze moeten hebben om gelijk naar 15063 te moeten gaan. Dat je daarna apart de fastring in moet gaan vind ik nog niet zo'n probleem.
shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:38:
Ik denk, net als ik zelf, dat we niet te gretig moeten zijn om nieuwe Builds te downloaden. Desnoods updates uitstellen op 30 dagen, en dan handmatig installeren wanneer het veilig is.
Swerfer schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:11:
[...]
Ach, Insider zijn is niet eens zo probleem. Bijna iedereen kent de risico's. Wat de meesten niet leuk vinden is wanneer het echt mis gaat, zoals vannacht. Dat je met de WDRT tool niet kan selecteren welke Build je terug wilt zetten is al een probleem. De backup die W10M maakt maakt het ook niet helemaal af. Het kost een hoop tijd die jezelf niet gepland hebt. Een reset met WDRT is niet zo'n probleem, maar dan bepaal ik liever zelf het tijdstip.

Daarbij komt dat het een beetje bezopen is dat je op een W10M device IOT en Xbox builds kan downloaden en installeren, of het nu productie of Insider is.

Aan de andere kant, het is weer een lange tijd geleden dat ik WDRT heb moeten gebruiken, dus draait het toestelletje weer fris en fruitig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:29:
[...]

Dat had ik vannacht ook, andere USB kabel gepakt (origineel van MSFT), en toen lukte het wel. En in de WDRT tool moet je aangeven dat jouw device niet gevonden wordt, Lumia kiezen, en dan vindt ie hem wel na een paar reboots.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat is altijd het enige antwoord wat ik lees... nogmaals hij vind hem, hij doet het, hij gaat in flashmode, paar keer ok geven en 'software installeren...' DAARNA stopt hij ermee. Hele forum van Central, support, zelfs reddit, continue datzelfde riedeltje, dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
SinergyX schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:49:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, maar dat is altijd het enige antwoord wat ik lees... nogmaals hij vind hem, hij doet het, hij gaat in flashmode, paar keer ok geven en 'software installeren...' DAARNA stopt hij ermee. Hele forum van Central, support, zelfs reddit, continue datzelfde riedeltje, dat is het probleem niet.
Heb je dit artikel al gelezen? Ik begrijp dat jouw toestel gezien wordt door de WDRT tool, en daar ie wil installeren, maar er dan mee kapt. Onderaan staat nog een reset optie:
http://m.winsupersite.com...-windows-10-build-release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ardvark99 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:41:
[...]

Heb je dit artikel al gelezen? Ik begrijp dat jouw toestel gezien wordt door de WDRT tool, en daar ie wil installeren, maar er dan mee kapt. Onderaan staat nog een reset optie:
http://m.winsupersite.com...-windows-10-build-release
Je kan niet in die hardreset mode komen, met volume down kom je enkel direct in de flashmode (bliksem met tandwiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sex Pistols
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-05 19:14

Sex Pistols

PUNK Martin

Windows Device Recovery Tool gedownload (ca. 15min.) en geïnstalleerd, dat ging vlotjes.
Lumia 950 met orginele USB-C kabel aan laptop en werd niet gevonden. Daarna optie Lumia aangeklikt, telefoon weer aan de kabel en binnen 10 minuten was de software overgezet.
Daarna kreeg ik op de Lumia de keuze mogelijkheid om of terug naar 27 mei 2017 of terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Nou 27 mei gekozen en dan komen er de eerste vragen aan van simpin, Provider, Wifi, en na MS-account de verificatie SMS. Die lukte niet maar een belletje (in het Nederlands!) wel met code om status terug te zetten naar 27 mei 2017!.
Binnen 10 min. was het geregeld. Nu worden alle App's weer geinstalleerd.
Jammer dat ik mijn telefoon de hele dag niet kon gebruiken maar de recovery tool werkt wel goed en de software op de Lumia ook ziet het er naar uit.
Ik hou een ieder hier op de hoogte van mijn vorderingen.

Motorrijden is ook heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Laatst online: 27-06 21:36
Ik had enkel een 1 juni backup maar die wilde niet...

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:20
Nou hier had ik dus ook een rebootloop. Niet zo'n ramp, installeer de firmware wel weer opnieuw. Bijkomend voordeel is dat dit de eerste keer in ruim een jaar is en de telefoon (zonder backup terugzetten) weer super zuinig is. Kan ik nog mooi even uithouden totdat mijn andere toestel er is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
super irritant, ik heb nu de telefoon weer aan de praat, zie in de backup lijst in OneDrive mijn backup van 29 mei staan, maar kan hem alleen verwijderen, niet terugzetten. Iemand anders dit probleem en al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 10:56
Vanochtend ook een bootloop op mijn L930, dacht eerst dat mijn accu overleden was omdat deze steeds korter mee ging.

Kunnen oplossen met de recovery tool, alleen jammer dat ik dit om 6 uur vanochtend moest doen omdat ik storingsdienst had, en dus telefonisch bereikbaar moest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Dat WDRT hierbij wel gaat werken geloof ik inmiddels wel. Is er echter een mogelijkheid om data te recoveren vóór WDRT, zónder recente backup?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-06 23:40
FXX schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:12:
Dat WDRT hierbij wel gaat werken geloof ik inmiddels wel. Is er echter een mogelijkheid om data te recoveren vóór WDRT, zónder recente backup?
Nee, enkel als je nog niet gereboot hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Wietsee. op 02-06-2017 20:14 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Wietsee. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:14:
[...]

Nee, enkel als je nog niet gereboot hebt.
Juist, dat is dus helaas op z'n W10M's, automatisch gegaan.. |:(

Goed moment om nog eens te evalueren of ik hier nog wel mee verder wil. Mijn backup android toestel is namelijk een verademing als het aankomt op opstartsnelheid van apps.. En dat is bepaald geen powerhouse qua specs ofzo, met z'n bejaarde Android 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Goed, nogmaals de software erop gezet met WDRT en nu is m'n telefoon helemaal gebrickt, gaat niet eens meer aan. Fantastisch. Valt dit onder de garantie, of is die vervallen na een windows insider fuckup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Frieda schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 20:06:
super irritant, ik heb nu de telefoon weer aan de praat, zie in de backup lijst in OneDrive mijn backup van 29 mei staan, maar kan hem alleen verwijderen, niet terugzetten. Iemand anders dit probleem en al opgelost?
Net weer thuis, en was ook aan het puzzelen, vind het ook nog niet. Tevens zit ik nog maar op;
versie 1511 build 10.0.10583.107 terwijl ik op
versie 1703 build 15063.296 (7?) zat

nu moet ik naar de preview, maar vind die optie nog niet direkt, iemand een hint (sorry laat en moe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:33
Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Insider-programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Dat dacht ik ook, maar ik heb daar maar 4 opties;

Telefoon updates (die laten zoeken geeft aan dat ik de laatste build heb)
Back-up (kan een nieuwe maken, of een oude verwijderen, niet terug zetten , en ook gekozen voor fresh instal)
Mijn telefoon zoeken
Voor ontwikkelaars

helaas geen Windows Insider programma, maar de procedure is door de jaren heen al wat keren gewijzigd, ben nu een beetje de weg kwijt :(

Inmiddels de insider App gedownload, deze op Insider Release Preview gezet, geaccepteerd en het vinkje aan geklikt, maar zoeken naar updates geeft aan dat er niets gevonden is :(

[ Voor 17% gewijzigd door shiptronic op 03-06-2017 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
dat had ik ook. toen besloot ik de telefoon nogmaals aan de recovery tool te hangen en crashte de install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:22

PeaceNlove

Deugleuter

shiptronic schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 23:48:
[...]

Net weer thuis, en was ook aan het puzzelen, vind het ook nog niet. Tevens zit ik nog maar op;
versie 1511 build 10.0.10583.107 terwijl ik op
versie 1703 build 15063.296 (7?) zat

nu moet ik naar de preview, maar vind die optie nog niet direkt, iemand een hint (sorry laat en moe)
Dan moet je sowieso nog naar Anniversary. Gewoon naar Update gaan en daar laten zoeken op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
ik doe niets anders, maar tot nu vind hij niks, ook met WDRT krijg ik de melding dat ik over de nieuwste software-versie beschik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ook niet als je tijdelijk weer uit insider gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Gisteren is m'n Lumia 930 in een reboot loop geraakt waar ik zelfs niet uitgeraakte met een hardware reset, echter gelukkig wel met WDRT (ik was al tweedehands sites aan het zoeken voor een 930/950 aangezien ik echt geen zin in Android of iPhone heb).

Ondertussen ben ik terug van WP 8.1 naar Windows 10 Mobile geraakt tot op build 10.0.14393.67 ... maar dat is toch niet de CU die ik voordien had ? Hij staat nu wel op release preview, moet ik eerste terug naar fast soms ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Het zou best kunnen dat heel insider momenteel even dicht staat bij MS: nieuws: Microsoft stelt Insider-builds tijdelijk uit na onbedoelde releases

Daarom kan je dus even niet door naar CU

[ Voor 7% gewijzigd door PeaceNlove op 03-06-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

PeaceNlove schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:19:
Het zou best kunnen dat heel insider momenteel even dicht staat bij MS: nieuws: Microsoft stelt Insider-builds tijdelijk uit na onbedoelde releases

Daarom kan je dus even niet door naar CU
De laatste insider build is nog gewoon te verkrijgen, ze hebben nieuwe build even op pauze gezet. 14393 is de CU.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Frieda schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:40:
Goed, nogmaals de software erop gezet met WDRT en nu is m'n telefoon helemaal gebrickt, gaat niet eens meer aan. Fantastisch. Valt dit onder de garantie, of is die vervallen na een windows insider fuckup?
Garantie op hardware vervalt niet als je iets met het OS doet. Vandaar dat bricken dus ook niet je garantie teniet doet, maar fabrieksgarantie is wel een dingetje.
Aan de andere kant. Als je telefoon gebricked is, kunnen ook zij niet meer zien welke software er eerst op stond. Dus gewoon garantie claimen en dan zal het vast wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
PeaceNlove schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:04:
Ook niet als je tijdelijk weer uit insider gaat?
Thanks, dat was de truck, nu14393.1066 aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
r2504 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:12:
Gisteren is m'n Lumia 930 in een reboot loop geraakt waar ik zelfs niet uitgeraakte met een hardware reset, echter gelukkig wel met WDRT (ik was al tweedehands sites aan het zoeken voor een 930/950 aangezien ik echt geen zin in Android of iPhone heb).

Ondertussen ben ik terug van WP 8.1 naar Windows 10 Mobile geraakt tot op build 10.0.14393.67 ... maar dat is toch niet de CU die ik voordien had ? Hij staat nu wel op release preview, moet ik eerste terug naar fast soms ?
Je moet effe geduld hebben met insider builds, duurde bij mij ook een paar uur voordat 15215 bij mij binnen rolde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Swerfer schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:37:
[...]
De laatste insider build is nog gewoon te verkrijgen, ze hebben nieuwe build even op pauze gezet. 14393 is de CU.
Nee, CU zit je op 15063 en daar kan je met een 930 alleen komen door insider op de preview ring te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Hier een Nokia 735 , en het zelfde probleem , het liest zou ik RTM draaien, maar dan blijf ik hangen de enige mogelijkheid om nog iets te kunnen is preview, en dat ging goed tot gister avond. Snap alleen niet dat je alle versies moet door lopen , he liefst flashte ik gewoon de laatste en klaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Caelorum schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Garantie op hardware vervalt niet als je iets met het OS doet. Vandaar dat bricken dus ook niet je garantie teniet doet, maar fabrieksgarantie is wel een dingetje.
Aan de andere kant. Als je telefoon gebricked is, kunnen ook zij niet meer zien welke software er eerst op stond. Dus gewoon garantie claimen en dan zal het vast wel goed komen.
Ik hoop het! Heb hem net aangemeld en ga hem zo opsturen naar......Hongarije, of all places! Ik geloof dat ik nu wel genezen ben van de insider builds, als ik straks een werkend toestel terug heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Frieda op 03-06-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
Het heeft even geduurd, maar inmiddels ben ik weer an geland bij;

Verzie: 1607 build: 10.0.14393.1066 en daar is de optie weer zichtbaar om met de insiders mee te doen.
Maar middels de update is er nog niets te zien, ff wachten nog maar dan

[16:59] via insiders krijg ik nog steeds niets, dus maar weer uit gezet, en jawel, nu kan ik naar 10.0.14393.1198

dus nog maar een keer, en dan straks nog een keer naar CU. Man man man wat een gedoe, waarom kan je niet in 1x de laatste verzie flashen, i don't get it.

[ Voor 35% gewijzigd door shiptronic op 03-06-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n 930 staat op de release preview... maar er komt geen 15063 binnen... nu ja, hij werkt prima zoals hij nu is en nu heb ik tenminste deftige kaarten nog (met de 3D gebouwen ed.). De CU lijkt me eigenlijk enkel een stap achteruit... voor mobile zat er toch niets in dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ardvark99
r2504 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:10:
M'n 930 staat op de release preview... maar er komt geen 15063 binnen... nu ja, hij werkt prima zoals hij nu is en nu heb ik tenminste deftige kaarten nog (met de 3D gebouwen ed.). De CU lijkt me eigenlijk enkel een stap achteruit... voor mobile zat er toch niets in dacht ik.
ardvark99 in "Windows Phone Store en applicaties"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
[b][message=51446177,noline][16:59] via insiders krijg ik nog steeds niets, dus maar weer uit gezet, en jawel, nu kan ik naar 10.0.14393.1198
Die heb ik ondertussen ook binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
r2504 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:10:
Het heeft mij drie dagen gekost om weer up to date te raken, voor bepaalde stappen moet een keer naar de fast of slow ring, eens je die binnen hebt kan je weer naar release preview , zie mijn laatste posts, daar staat een heel relaas hoe ik de laatste dagen aan het klooien ben geweest om middels de WDRT tool weer vanaf 8.1 heb mogen beginnen tot aan nu , inkl div build nummers Alles bij elkaar denk ik ~8 x downloaden en instaleren ben er goed flauw van :(

Maar inmiddels weer op ;

Verzie 1703
Build 10.0.15063.332 ( is gelijk aan de laatste build op mijn PC en Laptop)

PS. voor een bepaalde stap moest ik eerst de insider app downloaden en instaleren, bij de laatste verzie zit dat ingebakken in het OS

Heeeel veeeel succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Laat maar snel komen deze build: https://www.windowscentral.com/windows-cshell

[ Voor 41% gewijzigd door Swerfer op 05-06-2017 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
WhatsApp, Signal en Telegram draaien er niet op (want Silverlight), dus ik skip hem liever :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
b2vjfvj75gjx7 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:17:
[...]
WhatsApp, Signal en Telegram draaien er niet op (want Silverlight), dus ik skip hem liever :p
Is er een methode om te weten welke runtime een app gebruikt ?

EvoHome is een must voor mij maar het is geen UWP app al weet ik niet of ze Silverlight gebruikt. Spijtig genoeg is de developer van de aardbol verdwenen wat vermoedelijk wel met meer apps het geval is (en er dus nog minder apps zullen overblijven).

PS. Ik ben zelf bezig met de UWP app maar als totale leek in Windows development is dit een zware taak :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
r2504 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:11:
[...]

Is er een methode om te weten welke runtime een app gebruikt ?
Dat is een lastige; het is .appx vs. .xap - maar dat zie je niet als je download.

Ga er maar van uit dat 85% van de apps in de store Silverlight zijn - als deze bv. ook werken op WP8 en "uit die tijd komen" dan is het bijna altijd Silverlight.

Grootste voordeel daarvan is de backwords-compatibility; WhatsApp moet immers draaien op alle platformen (WP7, WP8, W10M) en dan is Silverlight de aangewezen keuze (WP7 wordt niet meer support, maar technisch zou het wel kunnen).

Als je ziet dat een app redelijk modern is en beschikbaar op oa. Hub / Xbox / Phone / Desktop - dan is het meestal een UWP (of een Silverlight, die zich voordoet als UWP - WhatsApp heeft immers ook nieuwe icons, maar is achter de schermen gewoon Silverlight).

- edit 1 - Om te verbloemen dat er bijna geen app wordt geupdate in de store, heeft Microsoft de publicatie-datum en laatste-update-datum verborgen; dus helaas weet je nooit of je een recente app download, of één uit 2014...

- edit 2 - Via een truuk kan je de officiële downloadlink gewoon achterhalen (legaal, Tweakers-forum-modders; Microsoft biedt deze optie gewoon onder water aan).

In jou geval gaat het om .appx - maar of dat draait in de toekomst, is niet gegarandeerd :)

EVO HOME

http://cdn.marketplacecon...29.1953-tweakers.net.appx

EVO HOME BUNDLE

http://cdn.marketplacecon...0-tweakers.net.appxbundle

Afbeeldingslocatie: https://s23.postimg.org/s251uh2x7/post.png

.appx / .xap zijn (net als .apk) gewoon .zip-files en kan je bv. bekijken via 7Zip... of je dubbelklikt en hoopt dat het ook op je PC werkt :p

Afbeeldingslocatie: https://s22.postimg.org/5xjybqb8x/Clipboard-2.png

[ Voor 39% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 06-06-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik heb even verder gekeken en in Evohome%20Remote.WindowsPhone_1.1.2.10_AnyCPU.appx kan ik verschillende .xbf files vinden wat blijkbaar compiled XAML files zijn ?

Dus op zich zou ik met deze app nog safe zijn onder de toekomstige "Windows 10 Mobile" ?

In ieder geval... ik ga m'n best doen een UWP app te bouwen (al zal dat nog wel even duren) en het ecosysteem een beetje steunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
r2504 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:58:
Ik heb even verder gekeken en in Evohome%20Remote.WindowsPhone_1.1.2.10_AnyCPU.appx kan ik verschillende .xbf files vinden wat blijkbaar compiled XAML files zijn ?

Dus op zich zou ik met deze app nog safe zijn onder de toekomstige "Windows 10 Mobile" ?

In ieder geval... ik ga m'n best doen een UWP app te bouwen (al zal dat nog wel even duren) en het ecosysteem een beetje steunen.
Geen idee :) mijn Silverlight-apps hadden ook geen .xaml bestanden (die bepalen de hoofdindeling van je interface), dus wellicht zegt de aan- / -afwezigheid daarvan ook weer niet alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Na de foutieve 16212 update probeer ik al een tijdje de verloren data op het geheugen van mijn L950 te bereiken, om zo een recovery poging te doen. Diverse programma's bekeken, waaronder R-studio, Recuva, EaseUS, en Getdataback. Helaas hebben ze allemaal een 'schijfnaam' nodig, terwijl W10 het telefoongeheugen als 'apparaat' ziet.

'USB mass storage' aanzetten in W10M is voor zover ik kan zien ook geen optie (voor het telefoongeheugen).

Iemand meer ideeën/tips etc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Niet mogelijk. Tenzij het op de SD kaart staat en je encryptie uit had staan. Dan kan je de SD kaart eruit halen en in je PC stoppen en dan recovery programma proberen. Alles op de interne opslag kan je als verloren beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FXX

FXX

Caelorum schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:24:
Niet mogelijk. Tenzij het op de SD kaart staat en je encryptie uit had staan. Dan kan je de SD kaart eruit halen en in je PC stoppen en dan recovery programma proberen. Alles op de interne opslag kan je als verloren beschouwen.
Dank voor dit heldere antwoord. Helaas niet wat ik wilde horen, maar toch :'( Gaat inderdaad om interne opslag, niet-encrypted.

Omdat ik geen kennis heb van Interop en de tijd ontbreekt om hier in te duiken; zou daarmee het toestelgeheugen als 'mass storage device'/schijf aan W10 gepresenteerd kunnen worden? Wat ik begrepen heb is dat dit een soort unlock van je W10M device is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat zou ik niet durven zeggen. laatste keer dat ik een interop heb gedaan was toen WP7 nog relatief nieuw was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Build 15222 is nu te downloaden. Ik wacht nog effe ;)

Changes, improvements, and fixes for Mobile
  • This build also includes all the improvements from KB4016871 and KB4020102.
  • The copyright date is correctly showing 2017 now under Settings > System > About.
  • EINDELIJK!!!
  • We fixed an issue where WhatsApp would not launch after updating to the latest Mobile builds.
  • We fixed an issue with using the Japanese 12 Key soft keyboard where the "right arrow" key did not input a space
  • We fixed an issue with the Bulgarian keyboard localization for the HP Lap Dock in Continuum.
  • We have further improved the reliability of notifications for apps with a paired Bluetooth device, such as Fitbit.
  • Improved the Time & Language settings page UX for Speech and Keyboard language downloads. Previously, the status would show "Downloading" for speech and "Installing" for keyboard. Unless, the user tapped on the language or navigated to the Update & Security settings page, there was no indication that a restart is required to complete the installation. Now when the update reaches the reboot pending state, a "Restart Required" is displayed under the language.
  • We fixed several enterprise device management issues.
  • We fixed an issue where notifications and Cortana's cross-devices settings on your device were not being mirrored to your PC.
Known issues for Mobile
In some cases, the WeChat app may crash on launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Geïnstalleerd 15222 snel gegaan tot nu toe stabiel

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Build 15222 geïnstalleerd. Ging soepel, draait goed. Copyright jaartal correct ;) Verder weinig bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:46

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: oeps verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door .oisyn op 11-06-2017 19:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
Build 15223 nieuw

Changes and other fixes:
We fixed an issue where only the first VPN profile was being displayed in the VPN settings page via Settings > Network & wireless > VPN.
We fixed an issue where a meeting Time Zone was garbled in Chinese or Japanese.
Based on Insider feedback, we have changed “Phone Update” to “Windows Update” under Settings > Update & security.
Known Issues:
In some cases, the WeChat app may crash on launch.
Werkt stabiel tot nu toe.
Alleen veranderde naam windows update geen Nederlandse letters.

[ Voor 8% gewijzigd door tonber op 14-06-2017 08:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ardvark99
Het valt idd niet mee om iets gelijk goed aan te passen:

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/mlnl2h.png

Volgens Mehedi Hassan van MSPoweruser.com zal de volgende build een ander nummer krijgen, maw weer richting RS3? Of in ieder geval nieuwe features?
Next build of Windows 10 Mobile will come with a new build number, according to trusted WSJ sources.
Edit: Het verkeerde lettertype heeft te maken met het gebruik van nieuwe strings, wat valt onder de noemer Pseudolocalization

Wikipedia: Pseudolocalization

[ Voor 22% gewijzigd door ardvark99 op 14-06-2017 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
Rare letters Windows update niet veranderd!

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.