Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
blmp schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Kan je anders niet eens proberen om gewoon naar de Store pagina van de camera te gaan (https://www.microsoft.com/en-us/store/apps/app/9wzdncrfjbbg) en zien of die dan een update weergeeft?
Ook al gedaan. Daar staat ook enkel app starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53

Rhapsody

In Metal We Trust

.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 00:34:
Ik was eens aan het zoeken of er iets bekend was wanneer Edge extensions ging ondersteunen op mobile. Kwam ik op dit nieuwsbericht van vorige week: http://www.slashgear.com/...sions-after-all-14448248/

Het komt er dus überhaupt niet :/

(De enige comment onder dat artikel vind ik overigens heel treffend 8)7)
Dat is jammer, maar komt niet als een verrassing. Ik denk dat extensies ook snel te zwaar worden op mobiele devices, zeker een adblocker.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:44

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Nixo schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Ook al gedaan. Daar staat ook enkel app starten.
Probeer het eens via de qr-code in deze link http://www.windowscentral...ong-awaited-panorama-mode. Die lijkt expliciet naar de nieuwste versie te linken.

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Hier nog wel een drain lijkt het. Weinig gebruikt vandaag en sinds uur of 7 nog 63% over. Edit: 59 al

[ Voor 6% gewijzigd door NeFoRcE op 21-07-2016 12:31 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
NeFoRcE schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:30:
Hier nog wel een drain lijkt het. Weinig gebruikt vandaag en sinds uur of 7 nog 63% over. Edit: 59 al
Hier ook weer ineens! En geen idee wat het veroorzaakt, het is gisteravond begonnen en het blijft maar doorgaan. Soft-reset helpt niets :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Bij mij staat ie op 91% sinds 6 uur vanmorgen met af en toe een beetje whatsapp, dus so far so good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barta123 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:08:
[...]

Wel leuk dat je dat hier zo overduidelijk vermeldt... Het 'Insider programma' is nooit bedoeld voor alledaags gebruik, door insider te zijn, verkies je ervoor om nieuwe software te proberen. Deze software heeft dus een grotere kans op aanwezige bugs. Dat heeft dus geen snars met je telefoon te maken, maar met de pré-release software die je draait.

Voor alledaags gebruik is het dus raadzaam om momenteel op de Treshold builds (production build) te blijven. In het begin was mijn 950 een ramp qua stabiliteit, maar inmiddels stabieler dan mijn Z5 Compact (die ik wegens instabiliteit heb gekocht). (Stabieler, dus zeg maar weer des Windowsos aka WP8.1) :9
Het is wel een beetje vermoeiend om telkens dit soort belerende antwoorden tegen te komen op forums. Een kleine tip voor jou en anderen: volgende keer dat er over het insider programma geschreven wordt, neem dan voor de verandering eens aan dat de strekking van dat programma bij alle partijen bekend is. We zitten hier wel op tweakers en dat maakt het wel zo prettig om aan de discussies deel te nemen.

De insider builds zitten al zeer dicht tegen de rtm aan inmiddels. Omdat ik met de oude Threshold builds ook problemen had, nog meer dan nu, besloot ik om na maanden van overweging op de insider builds over te stappen en daar heb ik zeker geen spijt van. Dat neemt niet weg dat er nog steeds kleine problemen zijn waarvan ik had gehoopt dat ze na de Threshold RTM inmiddels wel opgelost waren.

Lees ook maar een paar lachende smileys bij m'n vorige bericht. Ik heb namelijk nergens een klacht geschreven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Rhapsody schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 11:50:
[...]
Dat is jammer, maar komt niet als een verrassing. Ik denk dat extensies ook snel te zwaar worden op mobiele devices, zeker een adblocker.
Ik zou daar zelf graag over beslissen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Ik zou daar zelf graag over beslissen :)
Ik ook maar dan krijg je gegarandeerd gebruikers met 10 plugins die vervolgens gaan klagen hoe traag hun telefoon wel niet is. Ik snap wel dat MS het niet mogelijk maakt. Overigens is het met Chrome op Android precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
BdK9001 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Probeer het eens via de qr-code in deze link http://www.windowscentral...ong-awaited-panorama-mode. Die lijkt expliciet naar de nieuwste versie te linken.
Werkte ook niet. Maar nu net opeens 6 updates die klaar stonden. Oa camera. Hello panorama! Windows ways are ondoorgrondelijk 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:46
Build 14393.3 is net vrijgegeven, nog geen change log:
http://mspoweruser.com/mi...uild-14393-3-to-insiders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:00

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Jawel hoor

Here is the changelog:

◾We have fixed an issue where keyboard input on some Windows tablet devices would not rotate to landscape normally.
◾We have fixed an issue that results in Windows Updates being delayed on systems with Connected Standby.
◾We have fixed a problem with text input with Korean Input Method Editor (IME) in some Store apps.
◾We fixed an issue causing Store apps to stop launching due to a licensing issue.
◾We have fixed an issue with apps that synchronize using DDE for inter-process communication.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mensen, ik ben even een tijdje pleite uit dit topic. Draai nu komende weken even stock W10 op mijn 640XL. Ik ga op vakantie en wil even een telefoon zonder af en toe ergenissen en hangende GPS e.d. Als ik terug ben ga ik weer over naar de fast ring. :)

Groetjes! *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

NeFoRcE schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:07:
Mensen, ik ben even een tijdje pleite uit dit topic.
Hèhè... :+

Prettige vakantie...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

NeFoRcE schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:07:
Mensen, ik ben even een tijdje pleite uit dit topic. Draai nu komende weken even stock W10 op mijn 640XL. Ik ga op vakantie en wil even een telefoon zonder af en toe ergenissen en hangende GPS e.d. Als ik terug ben ga ik weer over naar de fast ring. :)

Groetjes! *;
Dat hoeven wij echt niet te weten. (inbrekers lezen ook mee .... ik blijf het toch zeggen hoor).

Prettige vakantie ....

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

GerCor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:42:
[...]

Dat hoeven wij echt niet te weten. (inbrekers lezen ook mee .... ik blijf het toch zeggen hoor).

Prettige vakantie ....
i know ;) daarom is het weggaan en terugkomen ook een breed begrip :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Ik heb vanmiddag mij Lumia 630 ds moeten resetten ivm windows update die steeds vast liep.
Na de soft reset staat er Windows Mobile 10.0.10586.494 op mijn Lumia. probleem wat ik nu ervaar is dat er volgens de windows insiders app er geen updates zijn, terwijl ik de fast preview gekozen heb en de telefoon diverse malen gereboot is. Na het zoeken op google kwam ik de volgende info tegen:

At the moment you can install Windows 10 Insider Preview build in following mobile phones only:

Lumia 430, 435
Lumia 532, 535, 540, 550
Lumia 635 (1GB), 636 (1GB), 638 (1GB), 640, 640 XL, 650
Lumia 730, 735
Lumia 830
Lumia 929 (ICON), 930, 950, 950 XL
Lumia 1520
Alcatel OneTouch Fierce XL
BLU Win HD W510U
BLU Win HD LTE X150e
BLU Win HD LTE X150Q
BLU Win JR X130e
MCJ Madosma Q501
Xiaomi Mi4

Klopt dit, zal dat de reden zijn waarom geen updates meer binnen krijg op mijn lumia 630?

De laatste build die ik wel kreeg, was rond 7 juli dit jaar.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat klopt helemaal de fast en slow ring zijn nu alleen voor geschikte telefoons. (die dus ook de upgrade naar 10 hebben ontvangen officieel)
Via de release preview ring kan je nog wel th2 builds ontvangen tot in augustus als de RS1 upgrade uitgerold wordt

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

GiLeX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:12:
Dat klopt helemaal de fast en slow ring zijn nu alleen voor geschikte telefoons. (die dus ook de upgrade naar 10 hebben ontvangen officieel)
Via de release preview ring kan je nog wel th2 builds ontvangen tot in augustus als de RS1 upgrade uitgerold wordt
Aha, daar was ik al bang voor :(

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu lees ik dat de 14393 de definitieve build gaat worden voor de niet insiders, weet ik niet of ze daar nu echt goed aan doen. Bluetooth laat mijn telefoon nog steeds crashen (complete vastloper), wifi at random 'geen internet' en zelfs Edge loopt regelmatig vast op sites met veel reclame (en mn hoop op een adblocker zijn al vervlogen).

Om maar de nog steeds 'verplichte' wifi maar te negeren, dat lijken ze nooit te gaan fixen.

Ok, notificaties lijken redelijk weer te werken (stopt niet meer random zoals vorige build).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2016 11:28 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

O, nou ik heb het volste vertrouwen in Microsoft op, of eigenlijk, vanaf 2 augustus. Gaan er dan toch zaken niet goed dan zitten ze er vast bovenop om dat zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb nooit Insiders gedraaid en eigenlijk waren alle production builds wat mij betreft prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:27:
Nu lees ik dat de 14393 de definitieve build gaat worden voor de niet insiders, weet ik niet of ze daar nu echt goed aan doen. Bluetooth laat mijn telefoon nog steeds crashen (complete vastloper), wifi at random 'geen internet' en zelfs Edge loopt regelmatig vast op sites met veel reclame (en mn hoop op een adblocker zijn al vervlogen).

Om maar de nog steeds 'verplichte' wifi maar te negeren, dat lijken ze nooit te gaan fixen.

Ok, notificaties lijken redelijk weer te werken (stopt niet meer random zoals vorige build).
Er volgen nog een paar cumulatieve updates (nu 14393.3 en 14393.5 staat in de wacht) waarmee ze de laatste puntjes op de i gaan zetten. Bluetooth en WiFi is bij MS bekend dus ook dat zal wel goed gaan komen.

Edge is bij mij nog nooit vastgelopen, addblocker gaat er niet komen met de Anniversary Update. De verplichte WiFi zal ook niet veranderen als daar niet genoeg feedback voor komt. Ze moeten de gebruiker dan wel zelf laten forceren, om onnodig datagebruik te voorkomen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Wat bedoelen jullie precies met de 'verplichte wifi'? Heb het in de afgelopen paar pagina's niet terug kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Laatst online: 15:32

Sebazzz

3dp

Ik heb nog steeds problemen met het batterijgebruik op mijn Lumia 950. Ik hou het een dag vol met mijn accu met redelijk normaal gebruik en nu zelfs met data uit. Meer mensen die vergelijkbare problemen hebben met de laatste insider builds?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BdK9001 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:54:
Wat bedoelen jullie precies met de 'verplichte wifi'? Heb het in de afgelopen paar pagina's niet terug kunnen vinden
Systeem updates/apps blijven regelmatig hangen met 'waiting for wifi', updates hebben dan optie 'download', maar hij blijft dan nog steeds hangen op de download tot je op je wifi gaat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Systeem updates/apps blijven regelmatig hangen met 'waiting for wifi', updates hebben dan optie 'download', maar hij blijft dan nog steeds hangen op de download tot je op je wifi gaat.
Aah oke, dat is inderdaad best hinderlijk... Thanks voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
BdK9001 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Aah oke, dat is inderdaad best hinderlijk... Thanks voor de uitleg :)
Voor de meeste gebruikers is dit echter geen probleem, die downloaden alleen wanneer ze op een wifi netwerk zitten, zodat ze niet door hun bundel heen gaan. Dat zal wel de reden van Microsoft zijn om updates en apps niet via jouw abonnement binnen te halen, maar min of meer geforceerd via wifi.
Maar soms is dit lastig wanneer je bij een belangrijke update geen wifi voor handen hebt.

Eerlijk gezegd begrijp ik SinergyX niet waarom hij niet af en toe op wifi connect, los van dat hij waarschijnlijk wel een onbeperkt data abonnement zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ardvark99 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:23:

Eerlijk gezegd begrijp ik SinergyX niet waarom hij niet af en toe op wifi connect, los van dat hij waarschijnlijk wel een onbeperkt data abonnement zal hebben.
Niet onbeperkt, maar waarom zou ik Wifi moeten gebruiken? Het is gelimiteerd op de plek waar je dan bent, besluit WP dan een update te gaan downloaden en ik loop het wifi gebied uit, blijft die hangen tot ik helemaal opnieuw start. Of ik zit op zo'n afstand van de wifi, dat de rest-snelheid maar een fractie is van mijn reguliere 4G snelheid. Hotspots gelimiteerd op 10Mbit, bedrijfsnetwerken die compleet dicht zitten, enige plek waar ik wifi volledig (en snel) kan gebruiken is thuis. Maar zelfs daar bv m'n auto buiten wifi gebied of zit ik weer niet in de grens dat hij het net wel/niet doet.

Daarom snap ik ook heel die 4G en straks 5G niet, waarom moet het zo snel, als blijkbaar toch niemand het gebruikt, immers moeten we allemaal aan de wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:24
Ik merk soms op dat m'n automatische helderheid ENORM fel is... zelfs VEEL feller dan de manuele "hoog" stand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Dat had ik ook, maar met 14393 is dat verholpen, bij mij. Ik heb .3 gewoon via 4G gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Meh, ik heb een nagenoeg onbeperkt databundel en ik heb er nog nooit last van gehad. In nederland zijn die wifi verbindingen zo snel dat die de update al binnen heeft voordat ik weer weg ga. Daarnaast download het toestel de updates bij mij meestal toch pas in de nacht als ik thuis ben of bin iemand waar ik ook gewoon op het wifi netwerk kan.
Het is trouwens ook niet goed voor het netwerk als iedereen updates gaat lopen downloaden. Dat soort niet mobiele gebruik doe je maar ergens anders IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Caelorum schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:01:
Meh, ik heb een nagenoeg onbeperkt databundel en ik heb er nog nooit last van gehad. In nederland zijn die wifi verbindingen zo snel dat die de update al binnen heeft voordat ik weer weg ga. Daarnaast download het toestel de updates bij mij meestal toch pas in de nacht als ik thuis ben of bin iemand waar ik ook gewoon op het wifi netwerk kan.
Het is trouwens ook niet goed voor het netwerk als iedereen updates gaat lopen downloaden. Dat soort niet mobiele gebruik doe je maar ergens anders IMO
Haha, grappig om te lezen die laatste 2 zinnen. Maar aan de andere kant: Is het jouw netwerk? Nee, bemoei je dan met je eigen zaken ....Als de provider het toestaat .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atila
Caelorum schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:01:
...
Ik heb 10GB in mijn bundel, dus al ik 's nachts in de auto mijn update wil binnen halen, zodat de update geinstalleerd is voordat ik thuis ben, dan doe ik dat. Ik heb er voor betaald en dus maak ik er gebruik van. Het is niet 1999 en we zitten niet op WAP sites te lezen met 4kb/s. De update was binnen de minuut binnen gehaald.

Ik word er een beetje kriegelig van als jij mij gaat lopen vertellen dat ik dat niet moet doen; zolang jij mijn rekening niet betaald en geen eigenaar van de provider bent en ik mij gewoon aan de voorwaarden hou, heb je er niks over te zeggen. Dat jij het alleen via de WIFI binnen haalt, is verder ook jouw goed recht. Ik maak gebruik van de mogelijkheden die mij geboden zijn en waar ik voor betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 05:36
Hmm ik heb gister de recentste versie echt over 4g binnengehaald, ik moest wel een paar keer klikken op download maar hij deed het uiteindelijk wel. Wilde ik alleen installeren was mn batterij 39% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Atila schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:01:
[...]

Dat had ik ook, maar met 14393 is dat verholpen, bij mij. Ik heb .3 gewoon via 4G gedownload.
.3 heb ik niet gezien, had hem thuis toch 'verplicht' aan de wifi omdat er weer apps niet wilde downloaden.

Nu weer eentje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fitlN9db1YbgWaNPCb3qBDmh/thumb.png

89MB app? Geen probleem. 139MB? Nope, mag niet.

Ik heb ook 10GB data per maand, daar betaal ik voor, dus dat wil ik dan ook graag gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Is in deze insider het instellen van kleuren per individueele tile mogelijk?

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

MrMonkE schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:06:
Is in deze insider het instellen van kleuren per individueele tile mogelijk?
Nee en zover ik weet zijn er ook nog geen plannen voor om dat mogelijk te maken.

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:20
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:04:
[...]

.3 heb ik niet gezien, had hem thuis toch 'verplicht' aan de wifi omdat er weer apps niet wilde downloaden.

Nu weer eentje:
[afbeelding]

89MB app? Geen probleem. 139MB? Nope, mag niet.

Ik heb ook 10GB data per maand, daar betaal ik voor, dus dat wil ik dan ook graag gebruiken.
Dat is toch niks vreemds? Tot 100mb gaat het via je mobiele verbinding. Daarboven gaat het via WIFI.
Is volgens mij altijd al zo geweest.

Wat als er een app is van 5gb en jou bundel er in 1x bijna doorheen jaagt?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Devian schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:19:
[...]

Dat is toch niks vreemds? Tot 100mb gaat het via je mobiele verbinding. Daarboven gaat het via WIFI.
Is volgens mij altijd al zo geweest.

Wat als er een app is van 5gb en jou bundel er in 1x bijna doorheen jaagt?
Die kan ik toch niet downloaden, ik heb nog maar 3GB vrij :+ Er zit wel een heel groot verschil tussen 'enkele MBs over die 100MB' en paar GB.

Maar serieus, geef mij gewoon een keuze. Volgende update zal ik zien of 4G werkt (onedrive heeft bv nu ook de 'upload on metered connection' optie gekregen), desnoods met een 'weet je het zeker' vraag en laat mij gewoon m'n databundel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Atila schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:11:
[...]Ik word er een beetje kriegelig van als jij mij gaat lopen vertellen dat ik dat niet moet doen; zolang jij mijn rekening niet betaald en geen eigenaar van de provider bent en ik mij gewoon aan de voorwaarden hou, heb je er niks over te zeggen. Dat jij het alleen via de WIFI binnen haalt, is verder ook jouw goed recht. Ik maak gebruik van de mogelijkheden die mij geboden zijn en waar ik voor betaal.
Woah relax gast! Ik ben niet degene die het jouw onmogelijk maakt. Ga je misplaatste woede ergens anders ventileren. Daarnaast heb ik van alleen jij die die update binnenhaalt geen last, maar als iedereen dat tegelijkertijd doet zeker wel. Daarnaast kan jij helemaal niet bepalen of je 's nachts in de auto mij tot minderlast bent dan overdag wat je wel impliceert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Caelorum schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Woah relax gast! Ik ben niet degene die het jouw onmogelijk maakt. Ga je misplaatste woede ergens anders ventileren. Daarnaast heb ik van alleen jij die die update binnenhaalt geen last, maar als iedereen dat tegelijkertijd doet zeker wel. Daarnaast kan jij helemaal niet bepalen of je 's nachts in de auto mij tot minderlast bent dan overdag wat je wel impliceert.
Ik ben 'relaxt', de intonatie van jouw laatste twee regels bevallen mij gewoon niet. Als jij last hebt van een haperend netwerk, dan moet je klagen bij je provider; ook als iedereen aan het downloaden is. Hoe en wanneer ik gebruik maak van mijn databundel, gaat jou niks aan. Ik doe maar een klein deel via de 4G, want ik gebruik mijn telefoon vooral zakelijk onderweg. En nu houden we er over op, als je het niet erg vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:44:
[...]

Die kan ik toch niet downloaden, ik heb nog maar 3GB vrij :+ Er zit wel een heel groot verschil tussen 'enkele MBs over die 100MB' en paar GB.

Maar serieus, geef mij gewoon een keuze. Volgende update zal ik zien of 4G werkt (onedrive heeft bv nu ook de 'upload on metered connection' optie gekregen), desnoods met een 'weet je het zeker' vraag en laat mij gewoon m'n databundel gebruiken.
En dat is een verschil tussen Android en Windows... hier heb je nu eenmaal geen ellenlange opties en keuze mogelijkheden ;). Ik vind juist die eenvoud een sterk punt van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Devian schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:44:
[...]

En dat is een verschil tussen Android en Windows... hier heb je nu eenmaal geen ellenlange opties en keuze mogelijkheden ;). Ik vind juist die eenvoud een sterk punt van Windows.
Eenvoud zonder keuzes over overkill aan keuzes, ben ik nog altijd van mening 'in ieder geval heb je een keuze'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:27:

Dat build 14393 de final build is wil niet zeggen dat ze geen fixes meer doen. Je krijgt vanaf nu gewoon alleen nog maar cumulatieve updates en geen complete builds meer (dus 14393.3 -> 14393.5 en hoger).
Sebazzz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:59:
Ik heb nog steeds problemen met het batterijgebruik op mijn Lumia 950. Ik hou het een dag vol met mijn accu met redelijk normaal gebruik en nu zelfs met data uit. Meer mensen die vergelijkbare problemen hebben met de laatste insider builds?
Ik had wel zware accu problemen op mijn L930 een paar builds terug, maar na een hard-reset waren die weg. Zal wel niet voor iedereen een oplossing zijn, maar het hielp bij mij. Al is gekeken bij de battery of er een app is die veel verbruikt?
frankyboy707 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:01:
Hmm ik heb gister de recentste versie echt over 4g binnengehaald, ik moest wel een paar keer klikken op download maar hij deed het uiteindelijk wel. Wilde ik alleen installeren was mn batterij 39% 8)7
De 40% struggles ... ook regelmatig last van gehad.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:00:
[...]

Eenvoud zonder keuzes over overkill aan keuzes, ben ik nog altijd van mening 'in ieder geval heb je een keuze'.
Ken je de paradox of choice?

YouTube: Barry Schwartz: The paradox of choice

Erg leuk om te kijken... laat zien dat de keuze hebben niet altijd de beste optie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Atila schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Ik ben 'relaxt', de intonatie van jouw laatste twee regels bevallen mij gewoon niet [...]
prima als mijn mening je niet bevalt, maar er op die manier op reageren gaat echt nergens over..
Laten we er verder inderdaad maar over ophouden en het er op laten dat Ik vind dat het om meerdere reden, waar we het hier niet meer over mogen hebben, een goed idee is dat updates niet over mobiel netwerk gaan en jij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Devian schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:25:
[...]

Ken je de paradox of choice?

YouTube: Barry Schwartz: The paradox of choice

Erg leuk om te kijken... laat zien dat de keuze hebben niet altijd de beste optie is
Maar totaal niet interessant. Zelfs in WM5 had je al een advanced tool waar je tot zelfs je registry kon instellen, als je dat wilde. WP8.1 had dit ook, maar moest je root toegang voor hebben.

WM heef toch zo'n mooi data-tracker app? Dat weet hij precies hoeveel ik heb verbruikt, maar met name hoeveel ik kon kan gebruiken. Dan mag je verwachten dat 139MB op nog ruim 5GB restant toch weinig impact zal hebben op mijn restant van de bundel.

Weet je wat de grappige workaround trouwens is van deze onzin?
Prop je simkaart in een android toestel, stel hotspot in, en laat WP denken dat je op een normaal wifi netwerk zit. Zelfde simkaart, zelfde data, maar dan mag het opeens wel.

Edit, de grap is nog leuker.. Met 2 WM toestellen werkt dit zelfs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

En 10.014393.5 is live inmiddels
Zowel mobile als ook voor de desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
En het probleem met het action center die hangt als je Bluetooth probeert uit te zetten is ook nog niet opgelost. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:32
WaSteiL schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:18:
En het probleem met het action center die hangt als je Bluetooth probeert uit te zetten is ook nog niet opgelost. :(
Ik heb nergens last van ik kan gewoon Bluetooth aan en uitzetten zonder problemen.
Heb je al een soft of hard reset geprobeerd?

Gelukkig werkt WhatsApp meldingen weer, die werkte bij mij niet in de vorige build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
mbenjamins schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:59:
[...]

Ik heb nergens last van ik kan gewoon Bluetooth aan en uitzetten zonder problemen.
Heb je al een soft of hard reset geprobeerd?

Gelukkig werkt WhatsApp meldingen weer, die werkte bij mij niet in de vorige build.
Je hebt het probleem met action center vooral wanneer je Bluetooth en wifi op 2.4 ghz gebruikt. Die twee storen elkaar en als één van de twee connecting is (wat je vooral krijgt wanneer je ze beide hebt staan) en dan probeert je Bluetooth uit te krijgen dan hangt je action center een tijdje. Dan zijn daarna je problemen voor een tijdje weer opgelost. Dus dat verklaart misschien waarom jij er geen last van hebt. Maak je gebruik van 5Ghz wifi dan speelt het probleem soweiso een stuk minder, of wanneer je geen wifi in range hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

WTF... vannacht is blijkbaar een update gepushed en ik zit vast in een boot loop. Zelfs hardware reset gaat niet :( Iemand nog ideeën?

Edit: Ik heb het Windows Phone Recovery Tool entdeckt en ben gewoon opnieuw aan het installeren. :/

[ Voor 27% gewijzigd door YellowOnline op 26-07-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbenjamins
  • Laatst online: 19:32
Blijven jullie na 2 augustus op de slow/fast ring of gaan jullie over op de productie ring?
Ik draai momenteel de fast ring maar zit te twijfelen om over te gaan op de slow of procuctie op 2 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ik blijf met de testers en de andere telefoons gewoon in alle ringen.
Dan gaan we vrolijk verder met het testen van de RS2 builds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik kreeg zonet notificaties van mails die ik reeds een uur ervoor had ontvangen (bewijs was dat ik in roaming zat en ze dus op dat moment zeker niet binnen konden komen) ?

Op wmpuser.com las ik zonet ook dat je Cortana binnenkort niet meer zou kunnen uitschakelen... maar mijn settings scherm ziet er totaal anders uit dan de twee schermen die men laat zien. Ik heb bijvoorbeeld de opties "Hey Cortana" en "Find my flights" niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
mbenjamins schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:48:
Blijven jullie na 2 augustus op de slow/fast ring of gaan jullie over op de productie ring?
Ik draai momenteel de fast ring maar zit te twijfelen om over te gaan op de slow of procuctie op 2 augustus.
Ik ga naar productie, dan wacht ik de eerste twee/drie builds op fast ring af en switch ik weer terug. Ik installeer het namelijk op mijn daily driver en dan wil ik niet een super onstabiele telefoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Ik volg mee de RS2 builds... kan me niet inbeelden dat het plots terug zo dramatisch zou zijn.

Misschien dat ik wel eens eerst een full reset ga doen zodat alles terug netjes staat.

In het ergste geval is dat ook de methode om naar de productie RS1 build te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
De insider builds op dit moment zijn practisch de productie builds.

Als je nu nog problemen hebt met de insider build dan is het tijd voor een hard-reset (en niet de backup terug zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

mbenjamins schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:48:
Ik ga denk ik tijdelijk terug naar Release Preview tot dat ik hoor dat er bijzondere features toegevoegd worden (en het niet enorm onstabiel is).
r2504 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:36:
Ik kreeg zonet notificaties van mails die ik reeds een uur ervoor had ontvangen (bewijs was dat ik in roaming zat en ze dus op dat moment zeker niet binnen konden komen) ?

Op wmpuser.com las ik zonet ook dat je Cortana binnenkort niet meer zou kunnen uitschakelen... maar mijn settings scherm ziet er totaal anders uit dan de twee schermen die men laat zien. Ik heb bijvoorbeeld de opties "Hey Cortana" en "Find my flights" niet ?
Klinkt als US only. Hey Cortana werkt vooralsnog alleen met de region ook op US.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Ben net naar de Insider Slow Ring overgegaan, maar na update naar 14393 is Skype verdwenen, en ik kan m ook niet meer downloaden uit de Store. Hoe krijg ik die terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dreamvoid schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:30:
Ben net naar de Insider Slow Ring overgegaan, maar na update naar 14393 is Skype verdwenen, en ik kan m ook niet meer downloaden uit de Store. Hoe krijg ik die terug?
Als het goed is staat Skype in jouw bibliotheek (in de store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
GerCor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:12:
[...]

Als het goed is staat Skype in jouw bibliotheek (in de store).
Inderdaad, maar daar staat dat hij al geinstalleerd is. Klik ik op "launch" dan word ik in de SMS inbox gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
Dreamvoid schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:34:
[...]

Inderdaad, maar daar staat dat hij al geinstalleerd is. Klik ik op "launch" dan word ik in de SMS inbox gezet.
Zoek eens naar "skype-voorbeeld". Dit is de bèta. En waarom nu niet de fast ring? Het is nu niet meer zo spannend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteravond via de Release Preview-ring al de Redstone update gekregen op mijn Lumia 950. Is allemaal prima verlopen. Ik had alleen verwacht dat als je de taal op Engels zet, en de regio op Nederlands liet staan dat je dan ook Cortana kunt gebruiken. Dat blijkt niet het geval je moet dus nog steeds zowel de taal als de regio aanpassen..

Verder nog geen op- en aanmerkingen ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Hier op een 950XL met 14393.5 fast ring alleen taal op Engels en de rest gewoon op NL en wel Cortana
En dat had ik de afgelopen paar builds ook al trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

CAP-Team schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:29:
Gisteravond via de Release Preview-ring al de Redstone update gekregen op mijn Lumia 950. Is allemaal prima verlopen. Ik had alleen verwacht dat als je de taal op Engels zet, en de regio op Nederlands liet staan dat je dan ook Cortana kunt gebruiken. Dat blijkt niet het geval je moet dus nog steeds zowel de taal als de regio aanpassen..

Verder nog geen op- en aanmerkingen ;)
GiLeX schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:36:
Hier op een 950XL met 14393.5 fast ring alleen taal op Engels en de rest gewoon op NL en wel Cortana
En dat had ik de afgelopen paar builds ook al trouwens.
Ik heb zelf ook nog nooit Cortana werkend gekregen door mijn taal op Engels te zetten en mijn regio op Nederlands. Ik heb alle build gedraaid in de fast-ring. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met dat mijn telefoon een Frans model is. Er wordt altijd ook de taal Frans geïnstalleerd bij een Factory reset, terwijl ik specifiek Engels aangeef en dat dat er voor zorgt dat ik geen regio Nederland in kan stellen met Cortana...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Swerfer schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:33:
[...]

[...]
Er wordt altijd ook de taal Frans geïnstalleerd bij een Factory reset, terwijl ik specifiek Engels aangeef en dat dat er voor zorgt dat ik geen regio Nederland in kan stellen met Cortana...
Mijn Lumia 930 heeft dat ook... toestel is gewoon gekocht bij Coolblue in Belgie.

Ik kan trouwens de Franse speech ook niet verwijderen... maar Cortana werkt hier prima (Speech English, Region Belgium, Regional Format Dutch, Language English (United States)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
ardvark99 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:58:
[...]

Zoek eens naar "skype-voorbeeld". Dit is de bèta. En waarom nu niet de fast ring? Het is nu niet meer zo spannend...
Bingo, dat is 'm :) Ik wist niet dat ze Skype helemaal op de schop hadden genomen.

Overigens, bij mij moest voor Cortana de:
- Country/Region op een Cortana-supported regio staan (UK, US, Frankrijk), en dus de Store ook
- Language op een supported taal (English US, English UK, English Canada, etc)
- Regional Format kan wel weer op bv English (Netherlands) staan, zodat je standaard Euro's krijgt enzo

[ Voor 33% gewijzigd door Dreamvoid op 29-07-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Laatst online: 22:20
Uhmmm, afgelopen nacht een update op de release ring mogen krijgen (640XL, release ring 14393.5), nu doet nagenoeg niks het meer, Instellingen niet (geeft de foutmelding: app niet gevonden, wilt u in de Store zoeken), Edge niet (even een blanko scherm, vervolgens terug naar startscherm), Edge gebaseerde apps niet (NOS, Nu, Tweakers, ook even blanko scherm, vervolgens terug naar startscherm)...

Heb inmiddels alle updates gedraaid (alleen Skype-voorbeeld loopt in een fout), opnieuw opgestart, helpt allemaal niks, MS-eigen apps lopen overigens wel,

Iemand dezelfde ervaringen? Iemand een oplossing?

[ Voor 16% gewijzigd door __Erik__ op 31-07-2016 11:04 ]

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Oplossing zal wel weer een soft/hard reset zijn ^^ Ik hoop dat die update niet wordt uitgerold naar iedereen overmorgen, want dan mag ik wat toestellen fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
Ja, de nieuwe Skype is instabiel en ik krijg in Edge zo nu en dan een volledig zwart scherm die na een paar seconden weer weg gaat. Zeker nog niet klaar voor een final release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Laatst online: 22:20
__Erik__ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:46:
Uhmmm, afgelopen nacht een update op de release ring mogen krijgen (640XL, release ring 14393.5), nu doet nagenoeg niks het meer, Instellingen niet (geeft de foutmelding: app niet gevonden, wilt u in de Store zoeken), Edge niet (even een blanko scherm, vervolgens terug naar startscherm), Edge gebaseerde apps niet (NOS, Nu, Tweakers, ook even blanko scherm, vervolgens terug naar startscherm)...

Heb inmiddels alle updates gedraaid (alleen Skype-voorbeeld loopt in een fout), opnieuw opgestart, helpt allemaal niks, MS-eigen apps lopen overigens wel,

Iemand dezelfde ervaringen? Iemand een oplossing?
Via, via, via (Device Recovery Tool niet meer te vinden, op de gangbare sites staan corrupte versies, had toevallig nog een oude versie ergens op een harde schijf staan) weer terug op de 14393.5, deze werkt nu wél naar behoren, enige probleem wat overblijft is dat ik de Microsoft Band2 niet meer gekoppeld krijg aan de 640XL, work around is via de 920 koppelen, maar dat is natuurlijk een belachelijke oplossing... |:(

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dreamvoid schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:41:
Ja, de nieuwe Skype is instabiel en ik krijg in Edge zo nu en dan een volledig zwart scherm die na een paar seconden weer weg gaat. Zeker nog niet klaar voor een final release.
Skype draait hier netjes, stuk beter dan de 'oude' versie die regelmatig niet wilde bijwerken (als je bv op 3 devices werkt), Edge is gewoon traag geworden. Ik zit veel op unibet, grappig dat die site dus beter draait op een Galaxy S3 dan op een 950XL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-02-2024
Wie heeft er nog mee last van dat websites niet meer goed te lezen, sinds de laatste preview update. Ligt dit aan de update of aan een instelling van mijn Lumia 930??
Ook is mijn accuduur drastisch verkort, normaal kon ik er 15 uur met 1 charge doen, nu nog maar amper 10 uur. Terwijl mij apps en gebruik hetzelfde is gebleven.

[ Voor 32% gewijzigd door Nathan80 op 01-08-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Nathan80 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:31:
Wie heeft er nog mee last van dat websites niet meer goed te lezen, sinds de laatste preview update. Ligt dit aan de update of aan een instelling van mijn Lumia 930??
Er is mij niets opgevallen op 14393.5, welke websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
www.biedveilingen.nl
www.marktplaats.nl, www.antris.nu
De website is groter dan mijn beeldscherm kan weergeven. Kan de website ook niet uitzoomen of iets veranderen bij de instellingen voor de weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Heb je Edge op mobiele weergave of desktopweergave staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Ik heb hem altijd op de mobiele versie staan, dus voor de update dus ook en toen had ik nergens geen last van. Maar heb de websites ook getest met desktopweergave en dan krijg ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met build 14393.3 werken RDP-bestanden bij mij niet meer. Remote desktop handmatig starten en dan steeds alle gegevens invullen is echter geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
Nathan80 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:14:
Ik heb hem altijd op de mobiele versie staan, dus voor de update dus ook en toen had ik nergens geen last van. Maar heb de websites ook getest met desktopweergave en dan krijg ik hetzelfde probleem.
Antris.nu ziet er raar uit om die rits slashes plaats te geven, het lijkt me echter eerder een probleem van die site i.p.v. Edge. De andere sites doen het prima hier (desktop en mobiele weergave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Ok, vreemd want ik krijg bij biedveilingen alle tekst door elkaar en niet netjes onder elkaar of naast elkaar. Weet je toevallig ook hoe jij je instellingen hebt op je Lumia, misschien ligt het ook daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04
Hier ook nog maar even
robkrekel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:32:
Ik kan sinds dit weekend geen mails meer doorsturen of überhaupt maken. Fast ring insider, mail en agenda versie 40608.0
Gisteren al opnieuw opgestart nadat fb en insta bleven hangen bij het startscherm.
Zijn er meer met problemen met de mail?
Soft reset mocht ook niet baten, opnieuw de tile pinnen ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Laatst online: 19:48
Lieve hemel, na enkele updates op mijn 920 (office, messenger, mail/agenda en xbox) stroomt de batterij leeg zonder hem te gebruiken. Na 20 uur is het einde oefening. Anderen hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

ik krijg mijn lumia 920 niet geupdate naar de laatste 10586.x versie.. geen updates beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

CAP-Team schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 01:24:
ik krijg mijn lumia 920 niet geupdate naar de laatste 10586.x versie.. geen updates beschikbaar...
Dat gaat ook niet meer lukken, ze hebben nu de niet geschikte telefoon geblocked.Dit allemaal omdat er strask de RS2 builds gaan uitrollen in het insider programma.
Daar is zelf kort geleden een blogpost over verschenen.
WDRT tool brent je terug naar 8.1 en daar blijf je dan nu ook op zitten. De insider build worden niet meer aangeboden.
Als je nog een insider build draait, koester die dan, want dat zal de laatste zijn, zeker op toestelen die geen windows 10 zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09-2021
Skibidi_RizzXL schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:38:
Lieve hemel, na enkele updates op mijn 920 (office, messenger, mail/agenda en xbox) stroomt de batterij leeg zonder hem te gebruiken. Na 20 uur is het einde oefening. Anderen hetzelfde probleem?
Heb hetzelfde, welke app zou het zijn?

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-09 10:25
Skibidi_RizzXL schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:38:
Zelfde op mijn 925. Ben er nog niet uit welke app het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Mijn 920 zit nu vast op 10586.104 ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
CAP-Team schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:23:
Mijn 920 zit nu vast op 10586.104 ofzo. ;)
lijkt me vreemd de laatste was 494

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

ja dat is het hem dus ook, hij krijgt nu überhaupt geen builds meer lijkt het. Ook geen cumulatieve updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

PeaceNlove

Deugleuter

Op welke ring staat je Windows Insider app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
PeaceNlove schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:13:
Op welke ring staat je Windows Insider app?
Als je bedoeld voor de 494 is de enige mogelijkheid de Insider Release preview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Nogmaals voor iedereen die insider builds draait op een unsupported telefoon:

Het is nu echt voorbij, Microsoft heeft aanpassingen gedaan aan de insider backend. Telefoons die niet in aanmerking kwamen voor de windows 10 upgrade in het begin en wel insider builds draaien, krijgen vanaf heden geen updates meer.
very statement van Microsoft:
...With the upcoming release of the Windows 10 Anniversary Update, the Release Preview ring is moving to Windows 10 Mobile Insider Preview build 14393. This change will have some impact on unsupported devices:
  • As stated before, unsupported devices will not receive any builds or updates newer than 10586.x
  • Unsupported devices will not be able to select any Windows Insider Preview rings in the Windows Insider app
  • Updates to apps and services may not be available for unsupported devices and in some cases may limit certain experiences
10586.x bedoelen ze mee de build die op je telefoon aanwezig is. Dat wil dus ook zeggen dat een update naar de laatste .494 zal dus ook niet meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonber
GiLeX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:58:
Nogmaals voor iedereen die insider builds draait op een unsupported telefoon:

Het is nu echt voorbij, Microsoft heeft aanpassingen gedaan aan de insider backend. Telefoons die niet in aanmerking kwamen voor de windows 10 upgrade in het begin en wel insider builds draaien, krijgen vanaf heden geen updates meer.
very statement van Microsoft:

[...]

10586.x bedoelen ze mee de build die op je telefoon aanwezig is. Dat wil dus ook zeggen dat een update naar de laatste .494 zal dus ook niet meer gebeuren.
Dan moeten we aan de hack. Voor de redstone. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Laatst online: 19:48
tonber schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 07:58:
[...]

Heb hetzelfde, welke app zou het zijn?
GameFreak schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:16:
[...]

Zelfde op mijn 925. Ben er nog niet uit welke app het is.
Heb messenger eraf gegooid, lijkt het wel beter van te worden. Nog ff een reset erachteraan, morgen weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Laatst online: 20:13
Klopt t dat met laatste Insider build, Glance niet meer uit gaat als de telefoon aan de lader ligt...?
Kan alleen instellen hoe lang die aan mg blijven op batterij, maar nergens iets over tijdens het laden.
Lumia 830

Live from Denmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardvark99
hansie_k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:34:
Klopt t dat met laatste Insider build, Glance niet meer uit gaat als de telefoon aan de lader ligt...?
Kan alleen instellen hoe lang die aan mg blijven op batterij, maar nergens iets over tijdens het laden.
Lumia 830
Klopt, in de feedback zie je daar ook meldingen van. Ik heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

hansie_k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:34:
Lumia 830
Maar met het scherm naar beneden aan de lader gaat Glance wel uit?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Neen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Laatst online: 20:13
hardware-lover schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Uhm..geen idee, zal t vanavond proberen.
Viel me zomaar op dat er een lichtbron op m'n nachtkastje lag 's nachts haha.

Maar het is dus blijkbaar een bekend probleem...

Live from Denmark

Pagina: 1 ... 17 ... 28 Laatste

Let op:
Let op, dit topic is alleen bedoeld voor de insider preview builds van Windows 10 Mobile. De reguliere versie van het mobiele besturingssysteem mag besproken worden in: Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.