Oooh please, gaat dat nog steeds door.

Tjonge....
'While Angie still has to launch its multi-nation marketing campaigns in January 2017, the company is already hugely successful in the Netherlands and the UK, signing up paying Early Adopters and building owners. Angie has recently started placing orders for the delivery of 10 Gigabit connections to tens of buildings, and the company expects this number to increase exponentially in the coming weeks and months in the USA, UK and the Netherlands for on-net as well as near-net and off-net buildings and locations.'
Hugely succesful in the Netherlands..? Ja joh echt waar?

Nou, ik heb er niks van gehoord tot dusver.

To tens of buildings? Een stuk of 20 gebouwen aangesloten...O nee niet eens. Angie heeft tientallen
orders geplaatst?? En ze verwachten dat dat nummer 'exponentially' zal groeien in die 3 landen.
Jaaja. Schiet lekker op zo.
Nou, en waar blijft de geweldige video van de Christmas gathering? Zou ik dan wel eens willen zien.

Ooooh wacht, die video staat daar onderaan!....Jaaja. Is door de hele video alleen op 4 mensen gericht.
Is niet duidelijk hoeveel mensen er daadwerkelijk bij zijn. Lijken er niet erg veel te zijn zo aan de geluiden
te horen. Maar ik ga die hele boring video niet kijken hoor. Scroll er wel effe doorheen.
Heel veel...eh...eh...eh..... dat wel. Misschien had ie het wat beter in moeten studeren.

Het lijken tot nu toe alleen maar een paar mensen van Angie te zijn. Gezellig onderonsje zeg maar.......
Ook leuk:
'We have
no presentations to make. We said in the program that
there would be presentations
but that was just a
matter of expression'....

Of zoiets?? Watte?! Ik type het terwijl ie het zegt.
Even terug hoor.......Ooowkeeej....Kon me die zin niet voorstellen, maar hij zei het toch echt zo.
Volgens de beste man hebben in Nederland 35 % van de huizen een glasvezelaansluiting.
Zoveel zij het er toch nog niet? Of nu al wel? Even een stukje van zijn verhaal:
'In Holland there are 2.5 million fiber connections made out of the 7 + million in total eh..eh...on market.
That means 33/ 35% of Dutch households have a fiber connection. But how many are paying for it,
how many have it activated. Lets say 500.000....'
Zijn er wel ietsje meer hoor alles bij elkaar. En ik vraag me af in hoeverre het verder klopt. Dan gaat ie verder
dat dat not impressive is. Maar nu veranderen de tijden en is wireless voor het eerst sneller dan wired.
Enzovoooooort. Nou hij luchtfietst nog maar even verder. Hij zegt er trouwens wel nog bij tegen zijn collega's
'but correct me if I'm wrong'.

Zou een mooie video kunnen zijn, dat ze elkaar constant tegenspreken.
Nah ja anyway, het zal verder vast een hele informatieve bijeenkomst zijn.

Mmm....Ik was al over de helft. Later nog maar eens kijken of er uberhaubt nog iets slims word gezegd.
[
Voor 59% gewijzigd door
Verwijderd op 23-12-2016 03:09
]