Gezien de locatie en bouw, lijkt het erop dat dit gewoon een pand is waar zich meerdere bedrijfjes in bevinden en in je in het ergste geval vaak tegenkomt bij Alberto Stegeman in de uitzendingen.
Ik denk dat velen met grote verbazing kijken naar hoe Angie meerdere malen iets van de grond probeert te krijgen, maar het toch steeds maar niet lukt. Zo nu ook, AngieWireless... voor de dekking van wifi zijn dus masten benodigd en dus antenne's. Laten we het Nationaal Antenneregister dan eens raadplegen of hiermee contact opnemen dan merk je dat bij deze partij (Angie) niet bekend is.
Het is nu november en er gaan maanden tot soms zelfs jaren overheen alvorens er überhaupt toestemming is verleend, en met het feit dat nu eind november 2016 niets bekend is mogen we er dus vanuit gaan dat dit ook in januari, februari of zelfs maart niet het geval zal zijn.
Met 100mW zul je wel erg veel opstelpunten moeten hebben dus .... misschien heeft men dan een vergunning aangevraagd om op een hoger vermogen te mogen uitzenden op wifi frequenties en ook daar is toch eens naar geïnformeerd en wat schetst de verbazing, Agentschap Telecom weet nergens vanaf en kent ook geen Angie.
Oké dat zijn al 2 partijen die nergens iets vanaf weten.
Gaan we dan het hele idee (AngieWireless) onder de loep nemen kom je eigenlijk snel met de volgende vraag.... waarom zijn andere partijen die "echt" geld hebben hier nu niet al aan begonnen zijn? Als het zo makkelijk is als Angie zegt, zouden juist bedrijven als Ziggo (Liberty Global), KPN, T-Mobile, Vodafone etc. hier toch allang op hebben ingezet en het niet overlaten aan een nieuwe onbekende partij ?
Hier wordt voor zover ik de discussie volg, helemaal geen feiten genoemd. Wel is het een feit dat Dhr. Lachman over heel veel air beschikt en met allemaal ideeën komt die geen van allen van de grond zijn gekomen wat dus inhoud dat het wel heel gek zou zijn als dit wel überhaupt van de grond zou komen. In principe denkt hij er dus wel heel erg makkelijk over!
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 13:27:
Die NL is wel de pionier op FTTH gebied en al sinds 16 jaar bezig, inderdaad. Het feit dat je glasvezel van een ander hebt is juist de reden dat je niets van Lachman kunt krijgen aangezien Volker Wessels/Reggefiber natuurlijk geen behoefte gehad heeft om samen te werken.
Daar hebben Volker Wessels en Reggefiber niets mee te maken. Als Lachman genoeg geld heeft, en zijn ideeën echt zo goed zouden zijn (geweest), dan zouden gemeenten bijvoorbeeld akkoord gaan met de aanleg van FttH powered by Angie.
Dat samenwerken is overigens niet iets waarop Volker Wessels of Reggefiber "Nee" hebben gezegd, ze zullen eerder hebben gezegd.... we willen natuurlijk wel geld zien. Aangezien Lachman eerst geld wilt verdienen en daarna pas betalen (dus de omgekeerde wereld) is het mogelijk daardoor niet tot een deal gekomen. Ik heb niet het hele artikel gelezen, maar het eerste wat mij opviel is dat hij allemaal contracten sluit met partijen en alles laat afhangen van anderen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 24-11-2016 13:48
]