Ff serieus leuke trailer, maar dit is toch gewoon weer allemaal hetzelfde? Ik ga het niet eens proberen, maar dit moet na 2 weken toch allemaal weer te saai zijn. TTK leek ook veel, maar achteraf was het niet zo heel veel toch?
Boeiend. Destiny is en blijft leuk. En kom op een nieuwe RAID. Halloooooo das toch eeuwig gaaf \o/
PSN - M4uSzi // -
Ja begrijp me niet verkeerd hem destiny een jaar lang kapot gespeeld, maar nu zie ik alles als dat heb ik al gedaan etc. Een nieuwe raid met weer fallen.... nee dankje. Ik zet mijn geld in op deel 2M4uSzi schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:57:
Boeiend. Destiny is en blijft leuk. En kom op een nieuwe RAID. Halloooooo das toch eeuwig gaaf \o/
Weer Fallen? Eerste raid pas met Fallen. Andere raids waren Vex en Hives.To easy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Ja begrijp me niet verkeerd hem destiny een jaar lang kapot gespeeld, maar nu zie ik alles als dat heb ik al gedaan etc. Een nieuwe raid met weer fallen.... nee dankje. Ik zet mijn geld in op deel 2
PSN - M4uSzi // -
Klopt, deze zou als goedmaker komen ivm het uitstellen van Destiny 2, en het behouden van de playerbase, de DLC van mei en van september zouden gratis zijn.Jackal131 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:28:
Volgens mij had Bungie inderdaad aangegeven dat The Taken King de laatste betaalde DLC was voor Destiny 2 uit gaat komen. Dan zou deze DLC dus gratis moeten zijn.
Misschien hebben ze toch niet genoeg danspasjes verkocht en moeten we alsnog betalen...
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 09-06-2016 15:16 ]
Ahhh ik zie t al.. Xbox avatar. Dan zou ik er ook snel zat van zijn jaTo easy schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:07:
[...]
Ja begrijp me niet verkeerd hem destiny een jaar lang kapot gespeeld, maar nu zie ik alles als dat heb ik al gedaan etc. Een nieuwe raid met weer fallen.... nee dankje. Ik zet mijn geld in op deel 2
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Haha wij hebben het afgelopen weekend weer eens gedaan na 2 maanden, ging an sich wel oke (8-0), maar tegen het eerste try-hard team vlogen we er direct uitGriffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Misschien sluit ik ook wel aan zondag.
Trials noob run
Na UC4 en FIFA is m'n aim echt belabberd haha, straks in Y2 maar weer eens oppakken
De trailer ziet er wel vet uit, maar ben wel wat achterdochtig geworden wat betreft de hype, wacht nog even op de trein
Haha nee had wel een 6mans groepje waar ik mee speelde, maarja allemaal gestopt heHenkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Ahhh ik zie t al.. Xbox avatar. Dan zou ik er ook snel zat van zijn ja
Oeeeh spannend. Nog maar een even en dan is het zover.
PSN - M4uSzi // -
HYYYYYPE. GjallyNext Gen Only! Rise of Iron is exclusively for Xbox One and PS4.
Anyone can get the Gjallarhorn Y2 from a quest, you forge it from the armor of fallen heroes. However, you can only get the "Iron Gjallarhorn" from a preorder (Iron Gjallarhorn is the black and silver one).
Plaguelands. Inside old Russia. It's been locked off for centuries by the Vanguard and Lords of Iron. It has new patrols, public events, etc.
The Wall. It has "changed significantly" from when we first saw it.
New Raid! "Very exciting and very cool".
New and updated Strikes.
New Patrols and Public Events.
Updated Crucible. New Maps, New Mode (Note that mode is singular), and New Features (ambiguous).
Rise of Iron costs $30 USD.
"The Cosmodrome has changed significantly".
Felwinter Peak, which overlooks Old Russia, holds the "Iron Temple", where the Iron Lords kept watch over humanity. The players will have to take back the Iron Temple, which is the new social space. It is likely that the first mission in Rise of Iron will be taking back the Iron Temple. You can learn more about the lore of the Iron Lords in this temple.
Technological plague called "Seeva" ("Civa"?, "Sieva"? "Ceeva"?) the Iron Lords (except Saladin) sacrificed themselves to contain this plague.
Jolder, as known by the gun "Jolder's Hammer" was female. The expansion will delve into the identities of the Iron Lords.
Players can not get their own wolves like Saladin has.
The Fallen, being infatuated with technology, have burrowed into Golden Age vaults and found Seeva, and are using it to transform themselves into "Machine Gods".
The big walker towards the end of the trailer was referred to as the "Death Zamboni" but no further elaboration was offered aside from the implication that it is part of the Raid.
Maximum Light will increase "significantly". However, they would not give a number.
It's an axe, not a hammer. It is known as a relic, similar to the scorch cannon or Aegis, it is a temporary powerup that can be found in the world.
More information will be revealed at E3 in LA.
Ik zag dat de nieuwe G-horn ook weer wolfpack rounds heeft
Super trailer. Dat een dlc geld kost, ach. Als het spel het waard is naakt het toch niet uit. Avondje drinken is al duurder of wat dure kleding. Duurt alleen nog dik 3 maanden 😭
Tot wanneer blijft de boel nog offline? Ik wil weer knallen! Vet dat Rise of Iron eraan komt, ziet er interessant uit. Wel sneu dat ik nog nooit een raid/trials/nightfall/CoE heb kunnen doen door 'n gebrek aan spelers in mijn omgeving. Toch bijft het leuk!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Jouw omgeving?Major_ton schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:32:
Tot wanneer blijft de boel nog offline? Ik wil weer knallen! Vet dat Rise of Iron eraan komt, ziet er interessant uit. Wel sneu dat ik nog nooit een raid/trials/nightfall/CoE heb kunnen doen door 'n gebrek aan spelers in mijn omgeving. Toch bijft het leuk!
Ik heb met ozzies en amerikanen geraid, omgeving is onbelangrijk
Gewoon hier je PSN achterlaten en aansluiten bij de eerstvolgende raid!(kerrie)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
NOOB ALERT!!!Major_ton schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:32:
Welk light level heb je? en wanneer heb je savonds tijd? dan regelen we een noob reet kerrie!
Light lvl 324 en PSN ID = ZweppHenkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:59:
[...]
NOOB ALERT!!!
Welk light level heb je? en wanneer heb je savonds tijd? dan regelen we een noob reet kerrie!![]()
![]()
![]()
Tijd is schaars met een een kleine meid van nog geen 15 maanden en een eigen zaak, maar in de avonden na 20:00 uur ben ik toch redelijk regelmatig beschikbaar 😎😎😎
Het lijkt mij leuk om eens met een Crota's End te beginnen, maar elke andere raid of nightfall is ook prima!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Hoi Allen!
Voor mij eigenlijk zelfde verhaal als Major_ton. Vaak s'avonds tijd en zin in een Crota of iets dergelijks!!
Psnid: basdg
Lightlevel: 317
Voor mij eigenlijk zelfde verhaal als Major_ton. Vaak s'avonds tijd en zin in een Crota of iets dergelijks!!
Psnid: basdg
Lightlevel: 317
Lol, weten jullie zeker dat jullie Croto willen slopen? Dat is nu echt een kwestie van een half uurtje 
De raid van het moment is Kings Fall. Misschien een leuker idee!
De raid van het moment is Kings Fall. Misschien een leuker idee!
PSN: Houtvlot
VoG VoG VoG VoG VoG VoG VoG
Vault of Glassssssssssssssss
Kwa moeilijkheidsgraad is croto wel het makkelijkst
Vault of Glassssssssssssssss
Kwa moeilijkheidsgraad is croto wel het makkelijkst
Als vog en crota nooit hebt gedaan zijn ze toch juist super episch?
Ze zijn nog steeds super episch, maar omdat het nu zo makkelijk is mis je toch een beetje de epischheid.
Y1 gear verplichtendinges schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:24:
Ze zijn nog steeds super episch, maar omdat het nu zo makkelijk is mis je toch een beetje de epischheid.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Gewoon voor jezelf een leuke modifier bedenken, swords only, handcanons only, enz.dinges schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:24:
Lijkt me wel weer leuk om een Crota te doen, bubbel op midden plateau zetten als iedereen zijn rocket laucher pakt, achh die goede oude tijd.
als je nog nooit een raid hebt gedaan dan mist je echt wat! heb zelf iets van 5-6maanden niet gespeeld nu weer een dag of twee per week wel en het lukt elke keer weer om een raid te vinden via de bungie forums zelf. Dus moeilijk is het niet, de meeste hebben het nu ook al wel vaker gedaan dus hopeloos wipen gebeurt ook niet echt vaak. Elke raid tot nu toe was epic voor de eerste keer: 1: Vog (blijft imo het coolst), 2: Kingsfall 3: Croto
The first casualty in war is always the truth...
Op Xbox hebben we genoeg andere spellen te spelen van goede kwaliteitHenkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:55:
[...]
Ahhh ik zie t al.. Xbox avatar. Dan zou ik er ook snel zat van zijn ja
Maar even zonder grappen:
De groep waar ik altijd mee speelde is na TTK hard mode te halen ook gestopt, vooral omdat we geen zin hadden de raid te grind om 320 te worden en PvP geen drol meer aan was. Nu begint het bij een paar toch weer te kriebelen.
Heb wel meegekregen dat je 335 kan worden na de april update en dat het light level op drops bijna altijd een verbetering is, maar wat was er verder nieuw in de april update?
CoE grindenEreaser schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:46:
[...]
Op Xbox hebben we genoeg andere spellen te spelen van goede kwaliteit
Maar even zonder grappen:
De groep waar ik altijd mee speelde is na TTK hard mode te halen ook gestopt, vooral omdat we geen zin hadden de raid te grind om 320 te worden en PvP geen drol meer aan was. Nu begint het bij een paar toch weer te kriebelen.
Heb wel meegekregen dat je 335 kan worden na de april update en dat het light level op drops bijna altijd een verbetering is, maar wat was er verder nieuw in de april update?
PR30RDER nou maar gewoon die nieuwe DLC Houtvlot.dinges schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:24:
PSN - M4uSzi // -
Black Gjalla is al 30 euro waardM4uSzi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:09:
[...]
PR30RDER nou maar gewoon die nieuwe DLC Houtvlot.

Hoewel het epischer was dat je hem via RNG kreeg, ik kan mijn Gjalla moment nog goed herinneren bij Crota

Alleen jammer dat ik er toen 3 in een week kreeg, waarvan er nog 2 in mijn vault liggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Griffx op 10-06-2016 10:25 ]
Correctie. 30 euro.Griffx schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Black Gjalla is al 40 euro waard![]()
Hoewel het epischer was dat je hem via RNG kreeg, ik kan mijn Gjalla moment nog goed herinneren bij Crota![]()
![]()
Alleen jammer dat ik er toen 3 in een week kreeg, waarvan er nog 2 in mijn vault liggen.
Van de week hebben we nog VoG en Crota gedaan en kreeg ik bij Crota een Yolohoorn
PSN - M4uSzi // -
#omgM4uSzi schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Correctie. 30 euro.
Van de week hebben we nog VoG en Crota gedaan en kreeg ik bij Crota een Yolohoorn
Zwaai jij maar eens terug als ik je tegen kom in de tower.

PSN - M4uSzi // -
Vd week ook maar eens begonnen aan Destiny. Heb nog aardig wat te lvlen. Vanaf welke lvl is het de moeite waard aan te haken?
Lvl 40 en 300+ Light level
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
LVL 40 en LL 285 voor NM RaidCampo di Casa schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:47:
Vd week ook maar eens begonnen aan Destiny. Heb nog aardig wat te lvlen. Vanaf welke lvl is het de moeite waard aan te haken?
PSN - M4uSzi // -
dikke kerrie! 
Ik wil Robo Skolas met m'n blackahorn nuken. Can't wait!
[ Voor 65% gewijzigd door Low_Profile op 10-06-2016 13:27 ]
Wtf = kerrie?Low_Profile schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:26:
dikke kerrie!
Kerrie is iemand ergens door heen sleepen.
PSN - M4uSzi // -
Als in, kerrie your ass through de reet
Kerrie/carry/carice van houten.
dus dat.
Leuk

Waarschijnlijk binnenkort wel weer even spelen, ook voor de (voor mij) nieuwe gear en daarna weer laten liggen tot de DLC uitkomt. September is nog ver weg!
Dat is ook nog steeds leuk bij de dochters! Iedereen staat daar toch bij elkaar te ToM´en, dus dan heb je ze met 1 bubbel allemaal!Griffx schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:29:
Lijkt me wel weer leuk om een Crota te doen, bubbel op midden plateau zetten als iedereen zijn rocket laucher pakt, achh die goede oude tijd.
Nog altijd geen nieuwsbericht van Rise of Iron op de Tweakers frontpage? Sjonge Sjonge, als er verwacht wordt dat er een 0,00001& kans is dat Apple in 2037 met een nieuwe iPhone met 24 camera's komt, dan kan je er niet omheen en nu laten ze het afweten. Jammerrrrrr!!
Wat? Frontpage? Hebben ze die nog?Major_ton schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:42:
Nog altijd geen nieuwsbericht van Rise of Iron op de Tweakers frontpage? Sjonge Sjonge, als er verwacht wordt dat er een 0,00001& kans is dat Apple in 2037 met een nieuwe iPhone met 24 camera's komt, dan kan je er niet omheen en nu laten ze het afweten. Jammerrrrrr!!
Voor destiny updates kom je gewoon hier. Tweakers heeft niets extra's te melden
Heb je het nieuws wel al verstuurd naar ze?Major_ton schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 14:42:
Speel al tijdje niet meer maar game toch gepreorderd. Miss maar weer is opstarten en nog wat raiden. Tot nu toe maar 1 keer gedaan en was wel erg leuk
PSN: Brwmaster
Verwijderd
Mijn warlock lvl 40 geworden vandaag woop woop haha eindelijk aan end game beginnen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2016 18:40 ]
SCSI Raid 5?
Weet nog niet of ik vanavond kan (later op de avond waarschijnlijk wel)
Iemand anders die ook vanavond de hele tijd last heeft van de "attention: contacting Destiny servers" melding. Ik krijg geen game gestart...
Ok, dan hoef ik het probleem niet hier te zoeken. Goed excuus om met Uncharted 4 verder te gaan...
Verwijderd
Ik had een vraagje ben nu bezig met Sword quest... zijn de swords beetje gelijk? springt er 1 er boven uit? of verschilt het per class/subclass? (zoja ik ben warlock Sunsinger :d)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2016 12:48 ]
SOLAR. Razelight FtwVerwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 12:44:
Ik had een vraagje ben nu bezig met Sword quest... zijn de swords beetje gelijk? springt er 1 er boven uit? of verschilt het per class/subclass? (zoja ik ben warlock Sunsinger :d)
PSN - M4uSzi // -
* Raze-Lighter (Solar) is het beste single target zwaard. Goed tegen level 41/42 majors en Crota/Fanboy of Crota.
* Dark Drinker (Void) is het beste multi target zwaard met z'n AOE swirl aanval. Ook goed tegen bubbel trein titans in de crucible.
* Bolt-Caster (Arc) is goed en leuk in de crucible vanwege z'n ranged projectile aanval. Je krijgt per heavy ammo pickup 30 ammo wat goed is voor 5 of 6 blasts.
* Dark Drinker (Void) is het beste multi target zwaard met z'n AOE swirl aanval. Ook goed tegen bubbel trein titans in de crucible.
* Bolt-Caster (Arc) is goed en leuk in de crucible vanwege z'n ranged projectile aanval. Je krijgt per heavy ammo pickup 30 ammo wat goed is voor 5 of 6 blasts.
ooooooooooooooit moet ik mn darkdrinker nog halen...Blisterin_Bull schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:06:
* Raze-Lighter (Solar) is het beste single target zwaard. Goed tegen level 41/42 majors en Crota/Fanboy of Crota.
Raze Lighter is gewoon dik PVE zwaard, en de Boltcaster is YO to the LO zwaard en lekker trollen.
HAHAHA. heb jij je Dark drinker nog niet?Henkie schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:28:
[...]
ooooooooooooooit moet ik mn darkdrinker nog halen...![]()
Raze Lighter is gewoon dik PVE zwaard, en de Boltcaster is YO to the LO zwaard en lekker trollen.
PSN - M4uSzi // -
Misschien heeft henkie een hekel aan relic iron farmen.
Staan er nog raids of een trail run in de planning vanavond?
PSN: djmurcielago
Never mind.
[ Voor 205% gewijzigd door NLRev0lution op 11-06-2016 19:41 ]
Hele gezeik met die zwaardkills ook. Bluhh.Low_Profile schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:53:
[...]
Misschien heeft henkie een hekel aan relic iron farmen.
Moet mn 1st curse ook nog steeds afmaken met die graf imprecnation
Dikke trials-stream!
Twitch.tv/lexzorz
Twitch.tv/lexzorz
Fireteam van 3, classic rumble. Easy peasy!Henkie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 13:21:
[...]
Hele gezeik met die zwaardkills ook. Bluhh.
Moet mn 1st curse ook nog steeds afmaken met die graf imprecnation
Vanavond tijd?Low_Profile schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:40:
[...]
Fireteam van 3, classic rumble. Easy peasy!
Vanavond couch co-op met vrienden, morgenavond wel tijd denk ik
Zou cool zijnLow_Profile schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:18:
[...]
Vanavond couch co-op met vrienden, morgenavond wel tijd denk ik

Is er nog een welwillende ziel die een paar keer door zijn kop geschoten wilt worden door mij?
Ja hoor, als ik online ben dan zie ik je invite wel verschijnen!Henkie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:30:
[...]
Zou cool zijn.
Is er nog een welwillende ziel die een paar keer door zijn kop geschoten wilt worden door mij?
Merci BeaucoupppppppGearloose schreef op maandag 13 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Ja hoor, als ik online ben dan zie ik je invite wel verschijnen!

N00Bs gezocht
Zijn er toevallig nog N00bs net als ik , en die interesse hebben in een Raid ergens deze week NM of HM ligt aan de aanmeldingen ?
Zijn er toevallig nog N00bs net als ik , en die interesse hebben in een Raid ergens deze week NM of HM ligt aan de aanmeldingen ?
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Jij een n00b...Rondo-H76 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:39:
N00Bs gezocht
Ja, ik kan getuige staan voor het feit dat Rondo een noob is
Dank je Henk .... doe je mee ?Henkie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:25:
[...]
Ja, ik kan getuige staan voor het feit dat Rondo een noob is![]()
Ligt eraan welke dag je hem gaat plannen
Ik doe een poging :
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
N00b-Rondo Run Extravaganza SuperDeluxe ( HM onder voorbehoud )
Wanneer : vrijdag
Hoelaat 20:00
Waarom : geen idee
Golgo challenge included ?
- Rondo
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
Wanneer : vrijdag
Waarom : geen idee
Golgo challenge included ?
- Rondo
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
Kom op luitjes.. aanmelden!Rondo-H76 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:06:
Wanneer : Vrijdag
Golgo challenge included 3x
- Rondo
- NLRev0lution
- ?
- ?
- ?
- ?
Rondo-H76 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:06:
Blablabla
Iets met hardmode raid enz Blablabla Golgo 3x challenge.
Vrijdag enzo...
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- ?
- ?
- ?
PSN - M4uSzi // -
Voor Normal run en je bent noob? LL 250Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:24:
Wat moet je LL zijn? ^^
N00b-Rondo Run Extravaganza SuperDeluxe ( HM onder voorbehoud )Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:30:
[...]
Awh coowl kan ik mee doen? ^^' ik ben noob en LL is 299
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- LdGroot (psn?)
- ?
- ?
Verwijderd
NLRev0lution schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:35:
[...]
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- LdGroot (psn: Vangrance)
- ?
- ?
Zijn der nog meer RAID NOOBS die vrijdag avond mee willen met een Normal raid?
PSN - M4uSzi // -
Ik wil ook wel mee doen
me light level is 300.
PSN = BrainDamage_NL
PSN = BrainDamage_NL
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- ?
Nice, nog 1 (bij voorkeur een meer ervaren iemand) gezocht
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- ?
[ Voor 6% gewijzigd door NLRev0lution op 13-06-2016 20:47 ]
Ik heb nu hier gereageerd, zo goed?NLRev0lution schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:15:
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- ?
- Rondo
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- Aeque (1x?)
Reserve
- P1k4nt0
Aaarrgh WEER die servers offline. Freakin' altijd als ik net even tijd heb om te spelen.
Bungie is een beetje van slag, tis de oryx challenge deze week.
Zitten we braaf de golgi challenge te doen
Zitten we braaf de golgi challenge te doen
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
N00b-Rondo Run Extravaganza SuperDeluxe ( Oryx challenge onder voorbehoud )
- Rondo-H76
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- Aeque88
Reserve
- P1k4nt0
- Sjorre
Tip voor Vangrance en BrainDamage_NL - Neem een goede Sniper en Machinegun mee mits mogelijk
en een aantal ammo synths en natuurlijk 3 of coins
N00b-Rondo Run Extravaganza SuperDeluxe ( Oryx challenge onder voorbehoud )
- Rondo-H76
- NLRev0lution
- M4uSzi
- Vangrance
- BrainDamage_NL
- Aeque88
Reserve
- P1k4nt0
- Sjorre
Tip voor Vangrance en BrainDamage_NL - Neem een goede Sniper en Machinegun mee mits mogelijk
en een aantal ammo synths en natuurlijk 3 of coins
Niemand nog voor de grasp aan het farmen? Omnigul is de NF, met solar burn, naar horen zeggen is ze te 2 shotten met golden gun en celestial nighthawk. (Dus 2 hunterts).
Zijn er zat die aan het hunten zijn. Teminste wat ik las in de slack
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc