Voeg me even toe. En dan zien we je vanavond om 2000.Basolic schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:06:
Ik ik ik! Heb de raid een keer voltooid op NM. Hard mode wel aantal keer gedaan maar nooit voltooid.
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Voeg me even toe. En dan zien we je vanavond om 2000.Basolic schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:06:
Ik ik ik! Heb de raid een keer voltooid op NM. Hard mode wel aantal keer gedaan maar nooit voltooid.
PSN - M4uSzi // -
NLRev0lution in "[Multi] Destiny: The Taken King. Kroeg/ Slowchat . Deel 2"Basolic schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:11:
Toegevoegd via de Playstation app. Gaan we voor de NM of HM?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Top, tot vanavond.Basolic schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:19:
Ja ik doe mee! Heb M4uSzi al toegevoegd. Vanavond 20:00 ben ik erbij.
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 04-06-2016 14:20 ]
Verwijderd
Gewoon mensen van hier toevoegen. Zijn er zat die je willen helpen.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:42:
Awh top, mijn PSN = Vangrance
Ik ben nog wel heel erg noob maar kom er wel haha ^^
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Gewoon trials blijven spelen dan komt het wel goed. En ja Richard kan met zijn perfecte longbow wel een beetje snipen, een beetje.Cityhunter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:08:
Bij deze wil ik Mees en Richard bedanken voor de Trials runs gisteren. Wat zijn jullie goed. Ik heb heel wat opgestoken en nog een leuke sniper gekregen. Hopelijk kan ik mijn niveau wat optrekken want het is toch allemaal wat overweldigend. Ik was nog aan het nadenken waar ik heen ga lopen of de eerste tegenstander was al gesniped.
En dan heeft ie nog niet eens met de echte beesten van AMP gespeeld! *Strooit zout*Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:00:
[...]
Gewoon trials blijven spelen dan komt het wel goed. En ja Richard kan met zijn perfecte longbow wel een beetje snipen, een beetje.
Fuck die longbow! gvd ik hoef hem niet!Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:00:
[...]
Gewoon trials blijven spelen dan komt het wel goed. En ja Richard kan met zijn perfecte longbow wel een beetje snipen, een beetje.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Ahjoh! Die loss voor de 8-0 was gewoon echt heel jammer. Anders was je mss wel flawless geweest als we voor de 9-0 een gelukje hadden kwa tegenstanden!Cityhunter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:08:
Bij deze wil ik Mees en Richard bedanken voor de Trials runs gisteren. Wat zijn jullie goed. Ik heb heel wat opgestoken en nog een leuke sniper gekregen. Hopelijk kan ik mijn niveau wat optrekken want het is toch allemaal wat overweldigend. Ik was nog aan het nadenken waar ik heen ga lopen of de eerste tegenstander was al gesniped.
[ Voor 10% gewijzigd door Crashhill op 07-06-2016 14:31 ]
Verwijderd
uhmmmmm.... kijk even iedereen zijn weekly k/d van AMP! *Strooit peper*AlexMar schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:48:
[...]
En dan heeft ie nog niet eens met de echte beesten van AMP gespeeld! *Strooit zout*
lang leven de Yasmin.Henkie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:23:
[...]
Fuck die longbow! gvd ik hoef hem niet!
(hoorde dat het schijnt te werken, als je iets niet meer wilt krijg je het![]()
)
PSN - M4uSzi // -
En dan?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:48:
[...]
uhmmmmm.... kijk even iedereen zijn weekly k/d van AMP! *Strooit peper*
Kan niet aan de gun wennen, lelijk, kutgeluid en die scope is ook kut
Leuk, goed verhaal Meesje!
DT: WhipIashh PSN: WhipIashh
De rest heeft gewoon skills... Oh ja, ik ben gewoon jaloers...
[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 07-06-2016 19:14 ]
PSN: Fruitschaaltje
De rest lopen te farmen als een gek... waarom?Fruitschaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:14:
[...]
De rest heeft gewoon skills... Oh ja, ik ben gewoon jaloers...
Dat ookCrashhill schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:18:
Omdat wij beesten zijn sexylexy 😂👏
Richard en ik?Fruitschaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:19:
Wie heeft eigenlijk de tweede @lex?
Oh, jij hebt er ook een... Niks van gemerkt?
Nee, niet gisteren, oh wacht, alles ging toen met tripmine, golden gun en midaFruitschaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:25:
[...]
Oh, jij hebt er ook een... Niks van gemerkt?
Wees blij dat er hier mensen pratendinges schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:29:
He, het is hier geen slack! :salt:
Ok doei!Fruitschaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:31:
Oke, was weer leuk... Groetjes thuis..
Copyright by Lexzorz!
PSN - M4uSzi // -
En je echte naam?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:14:
Ik heet TheNameIsMees
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Just grow old with grace
Heb uberhaubt nog geen LDR of Longbow in ontvangst mogen nemen...Rondo-H76 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:03:
Eindelijk m'n eerste LDR 5001 gekregen ....
Scope is een lange afstands loep en 1 bruikbare perk ( firefly )![]()
Ja maar Henk die vindt je ook niet in Borderlands !!Henkie schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:21:
[...]
Heb uberhaubt nog geen LDR of Longbow in ontvangst mogen nemen...
NOG 1 DAG TOT DE REVEALSTREAAAAAAAM HYYYYYPPPPEEEEE
[ Voor 6% gewijzigd door Rondo-H76 op 08-06-2016 15:27 ]
http://borderlands.wikia.com/wiki/Longbow_%28sniper_rifle%29Rondo-H76 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:26:
[...]
Ja maar Henk die vindt je ook niet in Borderlands !!
Daar moet je Destiny voor spelen
The first casualty in war is always the truth...
Ik doelde op LDR , maar je leest waarschijnlijk voorgaande berichten niet?
Nee!M4uSzi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:26:
Lief doen.
Nou ja zeg. Waarom doe je weer zo salty.
PSN - M4uSzi // -
Joah zeker Choochoo.Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:46:
Die ubersnipers van lex en richard vergen geen skillz, die snipers doen alles zelf![]()
![]()
![]()
Allemaal hypu hypu voor morgen?
PSN - M4uSzi // -
Gaat ie dat zeggen.Griffx schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:46:
Die ubersnipers van lex en richard vergen geen skillz, die snipers doen alles zelf![]()
![]()
![]()
Allemaal hypu hypu voor morgen?
[ Voor 4% gewijzigd door AlexMar op 09-06-2016 09:21 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Morgenochtend vroeg , is het rustigerR-utger schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:42:
Wie wilt er vanavond trials doen?
Iemand moet mij er toch een keer doorheen willen loodsen
Ow oké, maakt het veel uit dan?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
ChooChoo, trials is pas vrijdag vanaf 19:00 moet ik dat jou als Trials master nou vertellen
Hoer BrulaapAlexMar schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:20:
Iedereen is gewoon jaloers op onze longbow!
Heb er trouwens al 2 gekregen
[ Voor 3% gewijzigd door MGSNK op 09-06-2016 10:19 ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Dit taalgebruik wordt niet getolereerd.
PSN - M4uSzi // -
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Is dit nu echt serieus?Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:49:
[...]
ChooChoo, trials is pas vrijdag vanaf 19:00 moet ik dat jou als Trials master nou vertellen![]()
Yup, hij vraagt om trials vanavond en jij stelt morgenochtend voor
haha, ik denk geef een betere schatting wanneer die lighthouse kan halenGriffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Yup, hij vraagt om trials vanavond en jij stelt morgenochtend voor
Haha, dan snap ik hemAlexMar schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:30:
[...]
haha, ik denk geef een betere schatting wanneer die lighthouse kan halen
[ Voor 8% gewijzigd door Griffx op 09-06-2016 10:31 ]
Borderlands is episch. Destiny is nog steeds supervet, maar ben er op het moment een beetje op uitgekeken.. CoE boeit me totaal niet, is niet leuk en voelt echt als een verplichting. En doordat ik weer weinig speel raak ik ook geen klote áls ik dan een keer trials speel haha.Rondo-H76 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:26:
[...]
Ja maar Henk die vindt je ook niet in Borderlands !!
Daar moet je Destiny voor spelen
Misschien sluit ik ook wel aan zondag.Henkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Borderlands is episch. Destiny is nog steeds supervet, maar ben er op het moment een beetje op uitgekeken.. CoE boeit me totaal niet, is niet leuk en voelt echt als een verplichting. En doordat ik weer weinig speel raak ik ook geen klote áls ik dan een keer trials speel haha.
Wie weet zondag in de avond ff een ToO run. wie wilt me dragen?
Dat hangt er van afAlexMar schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:28:
[...]
Nog zo'n jaloers geval...
Is het raar, met crucible rank 68?
BoostersMGSNK schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Dat hangt er van af![]()
Zijn dat 64 rank-ups na de April update?
Ik heb er nog 12, doe je mee?
Nope, blijf nog ff in Division hangen
stuk of 30..MGSNK schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Dat hangt er van af![]()
Zijn dat 64 rank-ups na de April update?
Binnen AMP doen we kerries (pogingen in ieder gevalHenkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:45:
[...]
Borderlands is episch. Destiny is nog steeds supervet, maar ben er op het moment een beetje op uitgekeken.. CoE boeit me totaal niet, is niet leuk en voelt echt als een verplichting. En doordat ik weer weinig speel raak ik ook geen klote áls ik dan een keer trials speel haha.
Wie weet zondag in de avond ff een ToO run. wie wilt me dragen?
Ajajajaj, sta maar klaar met de vorkheftruck dan zondagAlexMar schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Binnen AMP doen we kerries (pogingen in ieder geval)
Hoe dat zo?Henkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:40:
[...]
Ajajajaj, sta maar klaar met de vorkheftruck dan zondag
Ben te zwaar om met blote handen te dragen
Het zware geschut moet dus mee..Henkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Ben te zwaar om met blote handen te dragen
[...]
Yesh Yesh, pls.AlexMar schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:51:
[...]
Het zware geschut moet dus mee..
Longbow-army!
OKE!! DIT IS DE HYPE WEL WAARD!!!! HHHHYYYYYPPPPPPPPPEEEEEEEE!!!Henkie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:52:
OK. HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
YouTube: Rise of Iron Snapchat Ad Rip
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
PSN: FreakGIB
40 euro?FreakGIB schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:47:
Cool
Oke dus we krijgen een nieuwe Raid
nieuwe strike
nieuwe zone
Nieuwe social space
Nieuwe Crusible mode & maps
Nieuwe Enemy Faction and Bosses
Nieuwe Wapens
Nieuwe Armor
dat klinkt al een heel stuk beter als wat we te doen kregen bij de laatste update.
Nu nog hopen dat het niet te duur word ?
DLC gratisGriffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:40:
Bij de Preorder krijg je een black Gjallerhorn, ik dacht dat deze DLC gratis zou zijn.
April was gratis, deze zal rond dezelfde prijs als TTK zitten..Griffx schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:40:
Bij de Preorder krijg je een black Gjallerhorn, ik dacht dat deze DLC gratis zou zijn.
Er zijn inderdaad geruchten dat hij €40 gaat kosten.40 euro?
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Succes. Ik denk dat je der wel een paar in je lijst hebt staan. En anders kerrie ik je wel. (Uch uch uch jij mijR-utger schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:41:
Als niemand mij wilt helpen zoek ik wel even verder, heb misschien een paar in mijn lijst die denk ik wel goed zijn
PSN - M4uSzi // -
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq