Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ja man! graag! invite me maar..R-utger schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:49:
Iemand die nog Trials wilt doen?
oh wacht geen trials dit weekend
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Iets met unlimited heavy ammo glitch?R-utger schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:49:
Iemand die nog Trials wilt doen?
nah, gecontroleerd damage doen op de broertjes. Elke keer dat je ziet dat er adds komen meteen daar op focussen. Lighting nade (striker titan) naast de deuren waar ze uitkomen en ze zijn instant doodDarkElement schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:35:
Wat is de NF kut zeg, tyfus psionsen blijft kut om die gebroeders te ontwijken als ze op je af komen vliegen. Nog niet gehaald helaas.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Voeg me maar toe. HIMMY19Silversin schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:30:
Zijn er nog mensen op de Xbox die me willen helpen met Nightfall?
Gt: Silversin88
Zit in een clan van Nederlanders. Wij willen je altijd wel helpen! Zijn ook nog op zoek naar mensen voor de raid ;)!
Precies, eerste keer dat ik hem op NF deed moest ik daar even aan wennen. In de normal en heroic kun je gerust tussen de adds door op de broertjes damage doen maar bij NF is dat een no go.NLRev0lution schreef op maandag 23 mei 2016 @ 07:58:
[...]
nah, gecontroleerd damage doen op de broertjes. Elke keer dat je ziet dat er adds komen meteen daar op focussen. Lighting nade (striker titan) naast de deuren waar ze uitkomen en ze zijn instant doodDaarna lekker los gaan op de brothers.
Warlock stromgrenade.NLRev0lution schreef op maandag 23 mei 2016 @ 07:58:
[...]
nah, gecontroleerd damage doen op de broertjes. Elke keer dat je ziet dat er adds komen meteen daar op focussen. Lighting nade (striker titan) naast de deuren waar ze uitkomen en ze zijn instant doodDaarna lekker los gaan op de brothers.

PSN - M4uSzi // -
Yo!lo! Mooi! Het blijft een mooi spel hé!Koepie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:02:
Yo! Ik heb destiny weer eens uit de kast getrokken. Zit nu op 302 en wil graag aan raid beginnen (kan toch vanaf 300?). Als iemand wilt helpen, graag! Mijn psn is Koepie_
Heb je Woensdag of Donderdag tijd?
Woensdag heeft onze groep van getrainde professionals een normal raid gepland staan! Is op zich al vol, maar je mag mijn plekje wel hebben als ik met je mee mag kijken via share playKoepie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 11:02:
Yo! Ik heb destiny weer eens uit de kast getrokken. Zit nu op 302 en wil graag aan raid beginnen (kan toch vanaf 300?). Als iemand wilt helpen, graag! Mijn psn is Koepie_
Donderdag lijkt me een goed idee!
[ Voor 4% gewijzigd door dinges op 23-05-2016 12:30 ]
PSN: Houtvlot
Mij ookdinges schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:27:
[...]
Woensdag heeft onze groep van getrainde professionals een normal raid gepland staan! Is op zich al vol, maar je mag mijn plekje wel hebben als ik met je mee mag kijken via share play
Donderdag lijkt me een goed idee!
- Koepie_
- Houtvlot
- Rondo
-
-
-
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Indien nodig ofcourse, bij teveel pros/te weinig noobs sta ik mn plekje wel af :-)Rondo-H76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:
[...]
Mij ook, 20:00 ?
- Koepie_
- Houtvlot
- Rondo
-Henk
-
-
Dat moet lukkenRondo-H76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:41:
[...]
Mij ook, 20:00 ?
- Koepie_
- Houtvlot
- Rondo
-
-
-
Nou dan weet je waar je staat Henk
Donderdag 20:00
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
-
-
Rondo-H76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Nou dan weet je waar je staat Henk![]()
![]()
![]()
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
- Richard
-
Ik neem aan dat plek 6 voor een andere beginneling is, anders wordt het gewoon een dikke kerrie
[ Voor 17% gewijzigd door Crashhill op 23-05-2016 13:17 ]
RIP de droom!Rondo-H76 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Nou dan weet je waar je staat Henk![]()
![]()
![]()
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
-
-

Zo kom ik nooit aan mijn Touch of Malice
Waarom ben jij eigenlijk nog geen professional?Henkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:18:
[...]
RIP de droom!![]()
Zo kom ik nooit aan mijn Touch of Malice
Amateur 4 life. ik roam met veel volk van veel 'clans'. En om ervoor te zorgen dat ik dat kan blijven doen, pin ik mezelf niet vast aan 1 naamdinges schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:19:
[...]
Waarom ben jij eigenlijk nog geen professional?
en ik ben natuurlijk ook een noob
Ach, we zijn daar allemaal n00bsHenkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:26:
[...]
Amateur 4 life. ik roam met veel volk van veel 'clans'. En om ervoor te zorgen dat ik dat kan blijven doen, pin ik mezelf niet vast aan 1 naam
en ik ben natuurlijk ook een noob
Donderdag 20:00, kings fall normal
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
- Richard
-
Nog 1 plek over voor een beginner!
Pick me, pick me! Of is 1x completen nog een n00b?dinges schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:35:
[...]
Ach, we zijn daar allemaal n00bs
Donderdag 20:00, kings fall normal
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
- Richard
-
Nog 1 plek over voor een beginner!
beginner=n00bAeque schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Pick me, pick me! Of is 1x completen nog een n00b?
Maar gij bent een echte professional. Hoe kunde gij dan een nuub zijn.
PSN - M4uSzi // -
Ja ok maar je hebt complete n00bs als in: nog nooit gedaan en moeten uitleggen en beginner n00bs die wel enigszins weten hoe het moet.
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
- Richard
- Aeque
Hee Aeque , hoe gaat het met je TOM Quest ?
Ajoh ! nuub #1 hier.M4uSzi schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:06:
[...]
Maar gij bent een echte professional. Hoe kunde gij dan een nuub zijn.
Aeque schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:16:
[...]
Ja ok maar je hebt complete n00bs als in: nog nooit gedaan en moeten uitleggen en beginner n00bs die wel enigszins weten hoe het moet.

Ik was ook niet serieus hoor.Crashhill schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:32:
[...]
Ajoh ! nuub #1 hier.
[...]
ik wist niet dat daar verschil in zat
Soms ben je langer bezig met iemand die hem al 10x gecomplete hebt als iemand die voor de 1e keer mee doet hahaha!
Oh trouwens, is er iemand die eventueel zou kunnen helpen bij de Fear's Embrace missie voor de ToM? Aangezien ik nogal moeite had met de normale missie in mijn eentje gok ik dat dit niet veel beter zal gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Aeque op 23-05-2016 14:44 ]
do you feel the pressure
King n00b reports for duty.Crashhill schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:44:
[...]
haha, we gaan zien in welke categorie jij valt
do you feel the pressure
Laten we het erop houden dat ik blij was niet de aura te hoeven pakken bij de Warpriest, niet de gaze hoefde te pakken bij Golgoroth, niet de jumper was bij de daughters, niet de jumper bij Oryx en niet de bubble titan bij Oryx.
I'm pathetic.

Komt goed, je moet namelijk aankomende Donderdag sowieso de gaze bij Golgoroth pakken. (voor de challenge).Aeque schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:48:
[...]
King n00b reports for duty.
Laten we het erop houden dat ik blij was niet de aura te hoeven pakken bij de Warpriest, niet de gaze hoefde te pakken bij Golgoroth, niet de jumper was bij de daughters, niet de jumper bij Oryx en niet de bubble titan bij Oryx.
I'm pathetic.
Warpriest kunnen we wel oefenen, we hebben volgens mij genoeg firepower om hem in 3 rondes te doen mocht het mislukken.
ps: mocht je een Titan hebben kun je ook bovenop de bubbel doen. (dat is het allermakkelijkst!)
[ Voor 7% gewijzigd door Crashhill op 23-05-2016 15:09 ]
Ja joh, nu?Aeque schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:42:
Oh trouwens, is er iemand die eventueel zou kunnen helpen bij de Fear's Embrace missie voor de ToM? Aangezien ik nogal moeite had met de normale missie in mijn eentje gok ik dat dit niet veel beter zal gaan.
M'n sherpa-hart approves
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
~80 completions. alle 80x is mn kont vet hard gecarried. be prepared.Crashhill schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:32:
ik wist niet dat daar verschil in zat
Soms ben je langer bezig met iemand die hem al 10x gecomplete hebt als iemand die voor de 1e keer mee doet hahaha!
Heb geen PS4 op werk.
Als je me online ziet, gewoon een berichtje sturen.Aeque schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:44:
[...]
Heb geen PS4 op werk.Mocht je straks kunnen dan graag!
Zelfde hier henkiepenkie! Ik ga iedere keer overal wel een keer doodHenkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:42:
[...]
~80 completions. alle 80x is mn kont vet hard gecarried. be prepared.
Kreeg dus laatst te horen dat in een tots of malis en een blek spindel MOEST gebruiken in de raid.Crashhill schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:48:
[...]
Zelfde hier henkiepenkie! Ik ga iedere keer overal wel een keer dood
Weer wat geleerd.
Ja.. ik gebruik graag een handkanon ..Low_Profile schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:33:
Trek er je niks van aan Henkie! Echte mannen raiden met sleeper, en twee vingers in de neus!
Ik bedoel een kanon! Dat doet toch vet veel damage!!
Henkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:26:
[...]
Kreeg dus laatst te horen dat in een tots of malis en een blek spindel MOEST gebruiken in de raid.
Weer wat geleerd.

Haha!
Heb de sleeper wel maar equip hem nooit, fusion op de mythoclast na heb ik een anti gevoel.Low_Profile schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:33:
Trek er je niks van aan Henkie! Echte mannen raiden met sleeper, en twee vingers in de neus!
Maar tegenwoordig als je 320 bent maakt het toch geen donder meer uit wat je gebruikt.
FusionShotgun gebruiken om knights boven weg te schieten bij totems vind ik dan wel weer te ver gaan
Oh op dochters dans ik meestal maar een beetje.. 5 man op die trutjes schieten is ruim voldoende.. gooi ik af en toe nog even granaatje.Crashhill schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:42:
[...]
toch niemand van de professionals
![]()
Haha!Ik equip altijd Touch of Malice vanaf Dochters (tenzij ik moet jumpen).
[...]
Heb de sleeper wel maar equip hem nooit, fusion op de mythoclast na heb ik een anti gevoel.
Maar tegenwoordig als je 320 bent maakt het toch geen donder meer uit wat je gebruikt.
FusionShotgun gebruiken om knights boven weg te schieten bij totems vind ik dan wel weer te ver gaan.
Sleeper op de ogres = win. Gaat echt zó hard. Volgens mij is het 2 schoten en klaar.
Heb toch zat heavy ammo synths om te verbruiken
Hij is gevonden, de heavy ammo clown cardridge abuser in NederlandHenkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:15:
[...]
Oh op dochters dans ik meestal maar een beetje.. 5 man op die trutjes schieten is ruim voldoende.. gooi ik af en toe nog even granaatje.
Sleeper op de ogres = win. Gaat echt zó hard. Volgens mij is het 2 schoten en klaar.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
2 schoten van de sleeper, tegenwoordig met 2 touch of malice (Weapon+blessing) zijn de ogre's net zo snel neer als jij met je sleeperHenkie schreef op maandag 23 mei 2016 @ 17:15:
[...]
Oh op dochters dans ik meestal maar een beetje.. 5 man op die trutjes schieten is ruim voldoende.. gooi ik af en toe nog even granaatje.
En wat moeten die 2 boven op nog doen?
Lasers zijn toch gewoon vet cool. Vind die ToM gewoon oersaaiCrashhill schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:58:
[...]
2 schoten van de sleeper, tegenwoordig met 2 touch of malice (Weapon+blessing) zijn de ogre's net zo snel neer als jij met je sleeper
En wat moeten die 2 boven op nog doen?
Ik moet mn Sleeper nog testen met weapons, en take that perk actief op mn titaan raid helmpje, of ik ze kan oneshotten
HahaHenkie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:11:
[...]
Lasers zijn toch gewoon vet cool. Vind die ToM gewoon oersaaizijn zoveel gave wapens die je kan gebruiken.
Ik moet mn Sleeper nog testen met weapons, en take that perk actief op mn titaan raid helmpje, of ik ze kan oneshotten
Al ga je met een Refluction Sum, Tai Huy One?, en the Smolder de raid in
EUh, als ik ze heb/had zeg ik: challenge acceptedCrashhill schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:16:
[...]
Hahazoals ik eerder al zei, als je nu 335 bent maakt het echt niet meer uit met welke setup je speelt.
Al ga je met een Refluction Sum, Tai Huy One?, en the Smolder de raid in
Je zult alleen knighs 2x moeten headshotten.Henkie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:18:
[...]
EUh, als ik ze heb/had zeg ik: challenge accepted
no problemski. (als ik al niet moet/wil/ga rennen ofcourseCrashhill schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:20:
[...]
Je zult alleen knighs 2x moeten headshotten.
de reflection sum en tap jap pan sniper heb ik niet (meer) zie ik nu in Ishtar.
de Smolder heb ik nog wel (mét clown cartridge
Henkie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 09:40:
[...]
no problemski. (als ik al niet moet/wil/ga rennen ofcourse![]()
)
de reflection sum en tap jap pan sniper heb ik niet (meer) zie ik nu in Ishtar.
de Smolder heb ik nog wel (mét clown cartridge)
Dat is probleem nr2, iedereen flikkert alle poep wapens gelijk weg
Vanavond al 2 LFG groepjes verontwaardigd dat ik geen ToM & Spindle bij me hadCrashhill schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:10:
[...]
dat maakt de game gelijk een tikke makkelijker hé die clown cartridge!
Dat is probleem nr2, iedereen flikkert alle poep wapens gelijk weg
Spindle bij Gologorth is wel koning hoor als je geen gaze nr1 hoeft te zijn.Henkie schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 21:20:
[...]
Vanavond al 2 LFG groepjes verontwaardigd dat ik geen ToM & Spindle bij me had
Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans
Omdat je zo een awesome PSN hebt wil ik best helpen! Welke dagen heb je tijd?Spoek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:04:
Iemand die op dit moment raid group aan het opzetten is? Kings fall normal? 303 titan wilt wel meedoen
*steekt hand op voor gazeCrashhill schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:13:
[...]
Spindle bij Gologorth is wel koning hoor als je geen gaze nr1 hoeft te zijn.
Ook heerlijk dat de "nummer 2" gewoon al vanaf de eerste seconde klaar ging staan, en totaal niet meeschoot op golgie.

+1! Hi, you can call me Space Vacuum Cleaner Sir!dinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:15:
[...]
Omdat je zo een awesome PSN hebt wil ik best helpen! Welke dagen heb je tijd?
[ Voor 26% gewijzigd door Henkie op 25-05-2016 10:22 ]
Neem hem anders vanavond mee. Kan ie mijn plek wel nemen als die kan.dinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:15:
[...]
PSN - M4uSzi // -
Haha, LFG = mooi! Zulke mooie dingen meegemaakt.Henkie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:21:
[...]
*steekt hand op voor gaze
Ook heerlijk dat de "nummer 2" gewoon al vanaf de eerste seconde klaar ging staan, en totaal niet meeschoot op golgie.
Alleen zomaar leaven doe ik alleen als er op elkaar gescholden wordt. Anders blijf ik gewoon doorzetten
Uber houtvlot to the rescuedinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:15:
[...]
Haha thanks! Keertje maandagavond ofzo? Het heeft geen super haast, maar vind het maar lastig om een goede group te vinden om te raidendinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:15:
[...]

Houdt er rekening mee dat dinsdag je progress wordt gereset ....Spoek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:20:
[...]
Haha thanks! Keertje maandagavond ofzo? Het heeft geen super haast, maar vind het maar lastig om een goede group te vinden om te raiden
Dus ben je op maandag bij oryx blijven steken kun je op dinsdag bijv compleet opnieuw beginnen
kun je vanavond eventueel niet rond 20:00?Spoek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:20:
[...]
Haha thanks! Keertje maandagavond ofzo? Het heeft geen super haast, maar vind het maar lastig om een goede group te vinden om te raiden
PSN - M4uSzi // -
wait, whut? een raid niet afmaken? no way.Rondo-H76 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Houdt er rekening mee dat dinsdag je progress wordt gereset ....
Dus ben je op maandag bij oryx blijven steken kun je op dinsdag bijv compleet opnieuw beginnen
Dat kan ook! Hoeveel spots zijn er nog vrij? Heb eventueel nog wel iemand die mee wilt
Er kan nog wel iemand mee, maar dan moet hij/zij accepteren dat ik constant meekijk via shareplay, en commentaar lever op alles wat hij/zij doetSpoek schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:13:
[...]
Dat kan ook! Hoeveel spots zijn er nog vrij? Heb eventueel nog wel iemand die mee wilt
Denk dat hij daar geen problemen mee heeftdinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Er kan nog wel iemand mee, maar dan moet hij/zij accepteren dat ik constant meekijk via shareplay, en commentaar lever op alles wat hij/zij doet
Na ga ik bijna mijn plek voor morgen afstaan...dinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Er kan nog wel iemand mee, maar dan moet hij/zij accepteren dat ik constant meekijk via shareplay, en commentaar lever op alles wat hij/zij doet
Oh... Jammer... Aan wie?Aeque schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:06:
[...]
Na ga ik bijna mijn plek voor morgen afstaan...
Heb mijn plek voor vanavond al afgestaan..Henkie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:12:
Als we Maus wisselen voor stofzuigert hebben we mooie 3 Pro/3 noob verhouding volgens mij. Dan kunnen we voor de andere meneer beter keertje andere raid plannen anders zou het wel eens een lang verhaal kunnen worden...
PSN - M4uSzi // -
Stofzuiger en zijn +1 gaan vanavond mee met de raid die gepland is op de professionele slack-chat. Die heeft nu ook een mooie 3 pro, 3 n00b verhouding.Henkie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:12:
Als we Maus wisselen voor stofzuigert hebben we mooie 3 Pro/3 noob verhouding volgens mij. Dan kunnen we voor de andere meneer beter keertje andere raid plannen anders zou het wel eens een lang verhaal kunnen worden...
Oh, zoiets heeft maus ook al gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 25-05-2016 16:22 ]
Woensdag avond 20:00
- Recope
- Sjorre
- Weilie
-ThisisRobba
- Ruimtestofzuiger
- Houtvlot / vriend van ruimtestofzuiger
Donderdagavond 20:00
- Koepie
- Houtvlot
- Rondo
- Henk
- Richard
- Aeque
Ja toch ?
Klik dan ook even op "Me Gusta"dinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:28:
Kijk eens, de man met de duidelijkheid!
Volgens mij klopt het zo wel ja
nee, top, duidelijk. ik dacht dat het al donderdag was
Kun je vandaag weer LFG volk trollen door geen ToM mee te nemen
allicht.. allicht. moet mn titan nog doen maar die "bewaar' ik wel lekker voor morgendinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:11:
Helaas, je moet nog een dagje wachten
Kun je vandaag weer LFG volk trollen door geen ToM mee te nemen
Begint zowat professioneel te worden hierdinges schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 16:28:
Kijk eens, de man met de duidelijkheid!
Volgens mij klopt het zo wel ja
Robdegekste @ PS4
Ik wil wel als je nog iemand zoekt?
[ Voor 3% gewijzigd door Low_Profile op 25-05-2016 20:51 ]
Msg volgende keer op psn dan!Low_Profile schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:45:
HM oryx 1 man gezocht met spoed!
Doe ik
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
1 dagje. Maar zelfs zonder tijd kun je nog 3 chars op rank 5 krijgen.Mars18 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:08:
Iron Banner is nu wel korter toch?
PSN - M4uSzi // -
Dat wel, maar ben helemaal hooked met The DivisionM4uSzi schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:42:
[...]
1 dagje. Maar zelfs zonder tijd kun je nog 3 chars op rank 5 krijgen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
True, zeker met die buff die er gaat lopen op je alts.M4uSzi schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:42:
[...]
1 dagje. Maar zelfs zonder tijd kun je nog 3 chars op rank 5 krijgen.
Ben ondertussen weer hooked aan Borderlands.. vanavond niet vergeten om Destiny erin te schuiven
😂Henkie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:54:
Zo, wat een kutraid was dat.
Ging veel te snel.....!
ps: koepie die sneller als Houtvlot op het platform probeert te springen en wordt gestompt door Oryx was ook wel heel mooi.
[ Voor 34% gewijzigd door Crashhill op 27-05-2016 10:27 ]
Dat was niet Houtvlot, maar Henkiepenkie.Aeque schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:44:
2 mensen worden gekilled bij Oryx in de 3e ronde oid, staggeren lukt niet en iedereen gaat de pijp uit. Houtvlot: oh ehm ja ik schoot ook niet mee...
En we gingen dood omdat ik dacht iedereen schiet
Maar dan nog best wel netjes binnen 2 uur. Jammer dat we net te laat klaar waren anders had ik ook nog wel de Golgoroth Challenge met jullie willen proberne. Maar na een lange werkdag (05:00 weg 19:30 thuis) vond ik het om 22:00 wel even genoeg
[ Voor 22% gewijzigd door Crashhill op 27-05-2016 10:50 ]
Ohw ik dacht houtvlot.Crashhill schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:46:
[...]
Dat was niet Houtvlot, maar Henkiepenkie.
En we gingen dood omdat ik dacht iedereen schietkan ik mooi koepie reviven .. Krijgen ze hem niet gestaggered
Dan hadden we Oryx niet downAeque schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:50:
[...]
Ohw ik dacht houtvlot.En je bent gewoon onmisbaar man.
Maar ik lag meer te slapen deze raid dan iets anders
mijn last-second-sleeper-stagger was natuurlijk wel van epische proporties.
Dat is altijd mijn "just do it" moment, sta je daar een beetje de rest te motiverenHenkie schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:37:
Nee joh, Oryx schieten is voor de plebs. ik schiet gewoon beetje in het rond.. beetje dansen enzo.
Ik ben dan ook geen professional..NLRev0lution schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Dat is altijd mijn "just do it" moment, sta je daar een beetje de rest te motiveren
Dit topic is gesloten.
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc