Ik kan het redelijk. Win regelmatig potjes maar wat is carryen?R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:01:
Hoi, ik heb een vraag.
Zijn er mensen goed in crucible?
Ik zou heel graag een keer flawless willen, dus als iemand mij wilt carryen is het super tof.
Ik hoor het wel
Sorry! Ik had niet meer op Tweakers gekeken!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dat je ongeveer voor 2 speelt, omdat ik niet heel goed benWackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:14:
[...]
Ik kan het redelijk. Win regelmatig potjes maar wat is carryen?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Dat je zo goed bent. Dat je teammaatje weinig moet doen. En carry naar de lighthouse is wel ultiem.Wackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:14:
[...]
Ik kan het redelijk. Win regelmatig potjes maar wat is carryen?
Hoi UNCONQUERABLE LEXZORZ, THE UNSTOPPABLEAlexMar schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:41:
[...]
Dat je zo goed bent. Dat je teammaatje weinig moet doen. En carry naar de lighthouse is wel ultiem.
ben jij zo goed dan?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Nee, dat Ben ik niet.R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 09:50:
[...]
Hoi UNCONQUERABLE LEXZORZ, THE UNSTOPPABLE
ben jij zo goed dan?
Doe vaak een Richardje. 8-0 en dan verliezen.
oh dat lijkt mij heel vervelend, zo dicht bij en dan toch verliezenAlexMar schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:01:
[...]
Nee, dat Ben ik niet.
Doe vaak een Richardje. 8-0 en dan verliezen.
Wie o wie?
KF Nm run, start 20:30
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
[ Voor 17% gewijzigd door NLRev0lution op 16-05-2016 12:51 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ontzettend!R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:04:
[...]
oh dat lijkt mij heel vervelend, zo dicht bij en dan toch verliezen
Tuurlijk wil ik jouw kerrien. Geen probleem.R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 08:01:
Hoi, ik heb een vraag.
Zijn er mensen goed in crucible?
Ik zou heel graag een keer flawless willen, dus als iemand mij wilt carryen is het super tof.
Ik hoor het wel
Moeten we maar eens keertje kijken waneer we dat doen
PSN - M4uSzi // -
Top,M4uSzi schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:02:
[...]
Tuurlijk wil ik jouw kerrien. Geen probleem.![]()
Moeten we maar eens keertje kijken waneer we dat doen
Ik zie dat je ook een professional bent, moet ik er dan ook voor betalen ofzo? (ik zie dat wel eens ergens staan)
Wel gaaf dat je van gamen je werk hebt kunnen maken
Volg mij even op Twitch, subscribe voor 20€ per maand, dan komt het vast goed.R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:32:
[...]
Top,
Ik zie dat je ook een professional bent, moet ik er dan ook voor betalen ofzo? (ik zie dat wel eens ergens staan)
Is dat dan elke week een gegarandeerde kerrie?AlexMar schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:48:
[...]
Volg mij even op Twitch, subscribe voor 20€ per maand, dan komt het vast goed.
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
[ Voor 18% gewijzigd door NLRev0lution op 16-05-2016 12:52 ]
Ja, naar 8-0NLRev0lution schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:50:
[...]
Is dat dan elke week een gegarandeerde kerrie?
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
Voor jouw maken we een uitzondering. Kunnen het wel keertje voor niks doen. Moet een keertje kunnen toch.R-utger schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:32:
[...]
Top,

PSN - M4uSzi // -
Top! Zal iedereen even toevoegen zo. Heb qua ervaring 2/3 van de Raid gedaan en gehaald.NLRev0lution schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:50:
[...]
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
Zet mij maar op de reservelijstNLRev0lution schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:08:
Wie o wie?
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
We kunnen misschien wel wat eerder beginnen als het iedereen uitkomt? 19.30/20 uur? Helaas morgen gewoon werken.
Ze hebben jouw tijd aangehouden.Wackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:36:
We kunnen misschien wel wat eerder beginnen als het iedereen uitkomt? 19.30/20 uur? Helaas morgen gewoon werken.
Wackmack schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:43:
[...]
Hehehe, kan het ook in de avond? 20:30? Overdag sociale verplichtingen
PSN - M4uSzi // -
Ja dat was veilig gepland maar 20:30 kan ook prima hoor. Is het de bedoeling dat we de hele raid spelen? Hoe lang duurt zoiets is jullie ervaring?
Met professionals? Maximaal een uurtjeWackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:25:
[...]
Ja dat was veilig gepland maar 20:30 kan ook prima hoor. Is het de bedoeling dat we de hele raid spelen? Hoe lang duurt zoiets is jullie ervaring?
Nee, varieert heel erg. Maar binnen 2.5 uur moet te doen zijn. Als iedereen raid ervaring heeft komt het goed!
Ps: was gisteravond de hm virgin run nog gelukt @professionals
[ Voor 7% gewijzigd door Low_Profile op 16-05-2016 17:30 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Volledige normal run zou geen issues moeten geven. 1 zonder ervaring en jijzelf. hoop er niet langer dan een uur of anderhalf over te doen eigenlijkWackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:25:
[...]
Wow! Zat echt te denken aan 3/4 uur. Het stuk met het jumpen faalde ik laatst wel. Deze kan je toch ook skippen als de rest door loopt? Dan join je de rest toch weer later.NLRev0lution schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:03:
[...]
Volledige normal run zou geen issues moeten geven. 1 zonder ervaring en jijzelf. hoop er niet langer dan een uur of anderhalf over te doen eigenlijk
De duur van de raid gaat aan het jumpstuk liggen vanavond lees ik netWackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 18:07:
[...]
Wow! Zat echt te denken aan 3/4 uur. Het stuk met het jumpen faalde ik laatst wel. Deze kan je toch ook skippen als de rest door loopt? Dan join je de rest toch weer later.
Yip , ben geen maagd meer !Low_Profile schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:29:
[...]
... Wie niet waagt blijft altijd maagd ...!
[ Voor 9% gewijzigd door Rondo-H76 op 16-05-2016 18:47 ]
PSN: Rondo-H76 | Team Shadowloo
Wat verwacht je zelf, we zijn professionals!Low_Profile schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:29:
PSN: Houtvlot
Correctie. Bijna overal.
PSN - M4uSzi // -
Bedankt voor alle hulp en geduld, was heel vet !NLRev0lution schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:50:
[...]
- NLRev0lution
- robdegekste
- maciejk
- perla
- rondo
- p1k4nt0
vol!
Graag gedaan, het was een vermakelijke avond. 2,5 uur met 2 leken.. Heb ze slechter gehad.Wackmack schreef op maandag 16 mei 2016 @ 23:13:
[...]
Bedankt voor alle hulp en geduld, was heel vet !
Alleen jammer dat ik mee wou kijken met share play, en ik er gelijk uit werd getrapt!NLRev0lution schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Graag gedaan, het was een vermakelijke avond. 2,5 uur met 2 leken.. Heb ze slechter gehad.
HAHA! @houtvlotdinges schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:09:
[...]
Alleen jammer dat ik mee wou kijken met share play, en ik er gelijk uit werd getrapt!
via Shareplay kom ik gewoon uit op LAN, what da f***k.
Ik ben goed op weg voor mijn ToM maar ik loop vast bij de missie The Undying Mind wanneer ik hem solo probeer. Is er misschien die deze week zou kunnen helpen hierbij?
Ja joh, nu?Aeque schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:32:
Ik ben goed op weg voor mijn ToM maar ik loop vast bij de missie The Undying Mind wanneer ik hem solo probeer. Is er misschien die deze week zou kunnen helpen hierbij?
Ik ben nu *kuch* heel hard aan het werk natuurlijk. Vanavond gaat het hem pas worden rond een uurtje of 21:00 a 21:30. Andere dag mag ook hoor.
De strike zelf is in mijn eentje dan wel weer gelukt.Crashhill schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 14:58:
Solo naar de yolo #swagger
Je mag kiezen Hout!
En is die strike niet matchmaking?
Anders gewoon wachten tot dat die dude eruit komt, je hoeft hem maar 1x te raken volgens mij.
Je moet toch die dude op gegeven moment die rechts uit een kamertje loopt kapot maken?Voor HOUTVLOT
Anders gewoon wachten tot dat die dude eruit komt, je hoeft hem maar 1x te raken volgens mij.
[ Voor 15% gewijzigd door Crashhill op 17-05-2016 16:05 ]
Dat ging mis, was mijn fout. Was bang dat iemand iets zou verwijderen van mijn account. Volgende keer zal ik het niet meer doendinges schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:09:
[...]
Alleen jammer dat ik mee wou kijken met share play, en ik er gelijk uit werd getrapt!
Normaal is de strike matchmaking ja, maar omdat het een quest is dus ineens niet. Ik stond ook een aantal keer raar te kijken toen hij de matchmaking niet deed.Crashhill schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:03:
Je mag kiezen Hout!
[...]
Je moet toch die dude op gegeven moment die rechts uit een kamertje loopt kapot maken?
Geen idee hoevaak je hem moet raken, maar tot nu toe was ik in mijn eentje te druk met de Vex dat ik die hele knakker niet eens gezien heb.

Zag gisteren pas dat ik de smite of merian kings fall heb gekregen na OrxyNLRev0lution schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:01:
[...]
Graag gedaan, het was een vermakelijke avond. 2,5 uur met 2 leken.. Heb ze slechter gehad.
Wat een bazenwapen zeg. Dit is toch één van de beste pulsewapens die er is?
Ligt beetje aan de roll. Vooral met firefly is hij erg goed (voor PvE)Wackmack schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:02:
[...]
Zag gisteren pas dat ik de smite of merian kings fall heb gekregen na Orxy![]()
Samen met de heavy MG wel de twee beste raid wapens imho
Smite of Merian met firefly is mijn PvE go to wapen.Wackmack schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:02:
[...]
Zag gisteren pas dat ik de smite of merian kings fall heb gekregen na Orxy![]()
De meeste zweren bij de Hung Jury met firefly.
maar die Smite of Merain

Ik heb er 3 op 335
ik schiet altijd met de no land beyond, echt een baze wapenCrashhill schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
[...]
Smite of Merian met firefly is mijn PvE go to wapen.
maar die Smite of Merain![]()
![]()
Ik heb er 3 op 335hij is zo mooi
automation fanboy
Tijdje geleden een 'no land beyond'-only VoG run geprobeerd... viel toch erg tegenPunkbuster schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:37:
[...]
ik schiet altijd met de no land beyond, echt een baze wapen
@houtvlot hebben wij ook ooit eens een poging gewaagd om VoG met NLB te doen?
Heeft iemand al de "no hud" raid challenge gedaan
Handcannons zijn ook heerlijk. Zoek er nog 1 met tripletap/firefly, of outlaw/firefly maar meeste oneshotten de adds.Crashhill schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
[...]
![]()
(Of ik mag mn Ace of spades op al mn chars gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door Henkie op 18-05-2016 14:54 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Van mij mag je! Fatebringer gaat hem nooit meer worden, maar dat kwam eigenlijk ook meer door elemental damage die erop zat.Henkie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:51:
[...]
Handcannons zijn ook heerlijk. Zoek er nog 1 met tripletap/firefly, of outlaw/firefly maar meeste oneshotten de adds.
(Of ik mag mn Ace of spades op al mn chars gebruiken
Tot nu, Smite of Merain is echt het lekkerste wapentje ever
i know,heb de smite tijd gebruikt toen de raid er net was.. maar voor de raid vind ik mn penisitus SR4 of een handkanonnetje fijner.Crashhill schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:35:
[...]
Van mij mag je! Fatebringer gaat hem nooit meer worden, maar dat kwam eigenlijk ook meer door elemental damage die erop zat.
Tot nu, Smite of Merain is echt het lekkerste wapentje everals je trouwens je burst goed raakt zijn ze ook dood de adds
Hand of Judgment scout, mn nieuwe lievelingetje (zelfde archetype als cocytus, maar heeft iets gunstigere stats en betere scopes imho)
Ik heb eentje met triple tap, explosive rounds en oiled frame (soort permanente outlaw ten koste van stability, maar dat boeit niet op slow fire wapens)
Ik heb eentje met triple tap, explosive rounds en oiled frame (soort permanente outlaw ten koste van stability, maar dat boeit niet op slow fire wapens)
Dat ga ik vanavond echt niet proberen.NLRev0lution schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:36:
Heeft iemand al de "no hud" raid challenge gedaan
Voor PvE gebruik ik steeds die Inward lamp met outlaw, schiet wel lekker.Crashhill schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
[...]
![]()
Suros DIS-47 is er weer, gelijk maar een paar kopen.
Ik moet nog een keer die Suros Dis-47 scoren met full auto.
Smite of Merian is inderdaad ook erg tof met firefly, ook is upgraden naar 335.
Gunsmith heeft nu wel leuk rolls voor de PDX-45;
Suros PDX-45;
1; SPO-28, Hammer Forged, Unflinching, Haid-Laid stock
2; SPO-28, Fitted stock, Counter balance, Smallbore ( Zelfde roll als de Vendor Hawksaw, scheelt weer 150marks.)
[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 18-05-2016 23:45 ]
Een vriend van mij vind die Smite of Merain ook geweldig, maar ik vind de reload echt kei sloom. Zelfs met pulse rifle loader gauntlets is het nog te langzaam. De raid wapens (vind ik dan) zijn alleen goed te gebruiken op die paar plekken in de raid waar je die aura reload buff hebt, als je raid gauntlets draagt (ik niet, ik heb banana en spektar gauntlets). Ik snap wel dat mensen een beetje saai worden van Hung Jury, en ik wil in de raid wel wat anders gebruiken, maar er komt maar bar weinig in de buurt qua dps. Ja, met een Cocytus archtype scout rifle kan je veel meuk oneshoten, zoals acolytes, maar ook daar is de reload langzamer dan de Hung Jury. Ik merk gewoon dat ik altijd veel meer doe (niet per se damage output, maar aantal kills), dan anderen die raid wapens, of iets anders gebruiken. Nu ben ik eerlijk gezegd ook wel een beetje gekapt met tryharden hoor
In het begin van de raid gebruik ik mida of die banana auto rifle, en later switch ik pas naar HJ.
Gebruik je toch lekker Red Death , lekkere reload snelheid mits je de meuk afknalt !Blisterin_Bull schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:10:
Een vriend van mij vind die Smite of Merain ook geweldig, maar ik vind de reload echt kei sloom. Zelfs met pulse rifle loader gauntlets is het nog te langzaam. De raid wapens (vind ik dan) zijn alleen goed te gebruiken op die paar plekken in de raid waar je die aura reload buff hebt, als je raid gauntlets draagt (ik niet, ik heb banana en spektar gauntlets). Ik snap wel dat mensen een beetje saai worden van Hung Jury, en ik wil in de raid wel wat anders gebruiken, maar er komt maar bar weinig in de buurt qua dps. Ja, met een Cocytus archtype scout rifle kan je veel meuk oneshoten, zoals acolytes, maar ook daar is de reload langzamer dan de Hung Jury. Ik merk gewoon dat ik altijd veel meer doe (niet per se damage output, maar aantal kills), dan anderen die raid wapens, of iets anders gebruiken. Nu ben ik eerlijk gezegd ook wel een beetje gekapt met tryharden hoorIn het begin van de raid gebruik ik mida of die banana auto rifle, en later switch ik pas naar HJ.
Nadeel is wel dat je een exotic slot kwijt bent , dus geen Backup Spindle
[ Voor 3% gewijzigd door Rondo-H76 op 19-05-2016 11:00 ]
reload speed is wel redelijk belangrijk jah, daarom is een scout met explosive rounds + oiled frame zo ideaal
(oiled frame haalt wat van de range af, maar insta reload. En door explosive rounds heb je geen damage drop-off) win-win
Sowieso explosive rounds voor de extra damage! (check https://www.youtube.com/watch?v=ZdGxNIuJQqI)
(oiled frame haalt wat van de range af, maar insta reload. En door explosive rounds heb je geen damage drop-off) win-win
Sowieso explosive rounds voor de extra damage! (check https://www.youtube.com/watch?v=ZdGxNIuJQqI)
Door cocoon even met je sniper los na dat je pulse aan het laden is en hij zit weer vol
.
Eerder gebruikte ik, ik weet het niet meer voor de raid. Volgens mij was het een, een, ?? ik weet het niet meer. I.i.g. iets voor de RAID.
Smite of Merain, ik weet niet, is denk ik gewoon wat liefde, ik zweer er i.i.g. bij.
Nu gebruik ik van alles overal een beetje.
Enige wat echt vast staat is Black Spindle bij Golgoroth, ToM bij Dochters.
ToM als ik Titan ben ook bij Oryx.
Jumper bij Oryx = Raze lighter.
Verder wissel ik van alles
uiteindelijk boeit het toch niet meer als je hem 80x + gecomplete hebt en 150x tot Oryx hebt gedaan
Eerder gebruikte ik, ik weet het niet meer voor de raid. Volgens mij was het een, een, ?? ik weet het niet meer. I.i.g. iets voor de RAID.
Smite of Merain, ik weet niet, is denk ik gewoon wat liefde, ik zweer er i.i.g. bij.
Verder wissel ik van alles
1k stare doet t net zo prima op 335 @golgie..Crashhill schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:29:
Door cocoon even met je sniper los na dat je pulse aan het laden is en hij zit weer vol.
Verder wissel ik van allesuiteindelijk boeit het toch niet meer als je hem 80x + gecomplete hebt en 150x tot Oryx hebt gedaan
Op oryx mn sleeper/willekeurige sniper en bij dochters doe ik meestal niet zoveel, vaak mn sleepertje ook ..
Iemand een tip om de 25 kills in de Crucible te halen met je sword?
Volgens mij was er een glitch ofzo.Aeque schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:52:
kills zonder dat je ammo hebt werkt ook. goodluckhavefun!Aeque schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:52:
Nu alleen de kills nog voor elkaar krijgen. Er is een reden dat ik zo weinig crucible speel.Henkie schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:17:
[...]
kills zonder dat je ammo hebt werkt ook. goodluckhavefun!
Ik zoek 3 guardians die vrijdag of zaterdag zin hebben Kings fall normal te spelen.
Iemand zin om mee te helpen?
-
-
-
-
-
-
Wat doen jullie steeds met je marks? Heb er steeds 200. Geweren gaan tot 280. Koop af en toe spinmetal enzo
Special weapon engrams kopen bij de cryptarch, en hopen op godroll 1000 yard stares. (shortgaze, snapshot, hidden hand enz)Wackmack schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:00:
Wat doen jullie steeds met je marks? Heb er steeds 200. Geweren gaan tot 280. Koop af en toe spinmetal enzo
Als de raid morgen is kan ik wel meedoen. Zaterdag helaas niet...MichawwZki schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:44:
Ik zoek 3 guardians die vrijdag of zaterdag zin hebben Kings fall normal te spelen.
-
-
-
Is goed.Aeque schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:05:
[...]
Als de raid morgen is kan ik wel meedoen. Zaterdag helaas niet...
Aeque
-
-
Nog 2 plekjes vrij voor morgen avond.
[ Voor 4% gewijzigd door MichawwZki op 19-05-2016 21:59 ]
starts in 10 hours.. staat bij mij op de destiny app

automation fanboy
lees dan ook even de "this week at bungie" in die app van jePunkbuster schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:11:
[...]
starts in 10 hours.. staat bij mij op de destiny app![]()

Haha lees het nu ja.. , goed wat een oellies daar..Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:12:
[...]
lees dan ook even de "this week at bungie" in die app van je![]()
automation fanboy
Nee hoor, is gewoon om te voorkomen dat trials een groot RPGfest wordt.Punkbuster schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:14:
[...]
Haha lees het nu ja.. , goed wat een oellies daar..
for those who don't know:
Als je een RPG hebt met als perk Clown Cartridge en je gebruikt daarnaast een primary en/of secondary raid wapen met cocoon perk actief.
Als cocoon afgaat, is er een kans dat Clown Cartridge ook triggert. dus met mazzel heb je in pvp/pve binnen 20 seconden minimaal 1 rocket.
edit:
mooie punch ook naar hoe The Division dit soort shit regelt vs. bungo:
When we learned that some Guardians had discovered a way to earn unlimited rockets, we knew it was time for a bug hunt. Rather than punish players for playing the game in a way we didn’t predict, we’ve been waging an investigation into our code. These things happen, so please don’t panic. We’re on the case - and we’ve slayed more dreaded bugs than these.
[ Voor 30% gewijzigd door Henkie op 20-05-2016 08:26 ]
Inderdaad, direct maatregelen nemen. Goeie zaak. Binnenkort weer is Destiny gaan doen.Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:23:
[...]
edit:
mooie punch ook naar hoe The Division dit soort shit regelt vs. bungo:
[...]
Division heeft nog steed beta glitches...
[ Voor 6% gewijzigd door DeBaroN op 20-05-2016 08:44 ]
Nouja, vooral het niet straffen van spelers voor de fout die ze als makers in het spel hebben gezet (onbedoeld ofcourse), na de dreigingen/bans van the division bij het toepassen van bepaalde glitches.baronruud schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:44:
[...]
Inderdaad, direct maatregelen nemen. Goeie zaak. Binnenkort weer is Destiny gaan doen.
Division heeft nog steed beta glitches...
Helemaal mee eens. Al snap ik ze bij massive wel, het is een soort paniek reactie omdat je halve spelersbestand ineens weer wegloopt. Maar mooi om te zien hoe Bungie zoiets oppakt.Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:04:
[...]
Nouja, vooral het niet straffen van spelers voor de fout die ze als makers in het spel hebben gezet (onbedoeld ofcourse), na de dreigingen/bans van the division bij het toepassen van bepaalde glitches.
Division heeft geen glitchers geband hoor, misschien wel mee gedreigd, maar dat heeft Bungol ook in het verleden gedaan.Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:04:
[...]
Nouja, vooral het niet straffen van spelers voor de fout die ze als makers in het spel hebben gezet (onbedoeld ofcourse), na de dreigingen/bans van the division bij het toepassen van bepaalde glitches.
Moet zeggen dat ze bij Division eindelijk de juiste weg zijn in geslagen, de komende patch heeft een a3 vol met bug en exploid fixes.
En vergeet niet dat Destiny twee jaar voor loopt op Division.
Ach het blijven twee heerlijke games.
Wel jammer dat mijn weekendje trials in het water valt.
Ik kwam deze tegen, nieuwe uitbreiding heet waarschijnlijk Rise of Iron
http://www.forbes.com/sit...ise-of-iron/#11375c91121a
[ Voor 24% gewijzigd door Griffx op 20-05-2016 09:53 ]
Ziet er vet uit. Ben benieuwd op welk termijn die komt.Griffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:40:
[...]
Division heeft geen glitchers geband hoor, misschien wel mee gedreigd, maar dat heeft Bungol ook in het verleden gedaan.
Moet zeggen dat ze bij Division eindelijk de juiste weg zijn in geslagen, de komende patch heeft een a3 vol met bug en exploid fixes.
En vergeet niet dat Destiny twee jaar voor loopt op Division.
Ach het blijven twee heerlijke games.
Wel jammer dat mijn weekendje trials in het water valt.
Ik kwam deze tegen, nieuwe uitbreiding heet waarschijnlijk Rise of Iron
http://www.forbes.com/sit...ise-of-iron/#11375c91121a
volgende DLC staat pas voor het najaar gepland.Wackmack schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:05:
[...]
Ziet er vet uit. Ben benieuwd op welk termijn die komt.
Stond voor september, dus zeg november ongeveer denk ik.Wackmack schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:05:
[...]
Ziet er vet uit. Ben benieuwd op welk termijn die komt.
Ik weet niet hoe laat jullie willen beginnen vanavond, maar als er nog plek is dan kan ik van 20.00-23.00uur.MichawwZki schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:35:
[...]
Is goed.
Aeque
-
-
Nog 2 plekjes vrij voor morgen avond.
[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 20-05-2016 10:13 ]
Pfffff, dat duurt wel erg lang. Iedereen is dan toch wel uitspeeld? Zie al genoeg mensen op 335, de raids hebben mensen ook al vaak gedaan lijkt mij? Ik gelukkig nog niet al te vaakGriffx schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:11:
[...]
Stond voor september, dus zeg november ongeveer denk ik.
Gisteren weer even Kings fall gedaan. Kreeg een dikke shotgun van 321 (ben lvl 309) en dat voor een half uurtje spelen.
Is goed, we wouden ook rond 20:00 uur beginnen.Tjesus schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:12:
[...]
Ik weet niet hoe laat jullie willen beginnen vanavond, maar als er nog plek is dan kan ik van 20.00-23.00uur.
Nog 1 plek vrij...
-
Lange neus van Xur als hij nu Rocket launchers verkooptHenkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 08:23:
[...]
Nee hoor, is gewoon om te voorkomen dat trials een groot RPGfest wordt.
for those who don't know:
Als je een RPG hebt met als perk Clown Cartridge en je gebruikt daarnaast een primary en/of secondary raid wapen met cocoon perk actief.
Als cocoon afgaat, is er een kans dat Clown Cartridge ook triggert. dus met mazzel heb je in pvp/pve binnen 20 seconden minimaal 1 rocket.
Weet niet of het nog werkt, maar je zou met een fireteam van 3 in classic rumble kunnen gaan en dan met je zwaard je teammates afslachtenAeque schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:21:
[...]
Nu alleen de kills nog voor elkaar krijgen. Er is een reden dat ik zo weinig crucible speel.
Lees net dat er weer een nieuwe raid komt een keer. Heb alweer een tijdje niet gespeeld (sinds december ofzo), light zat ergens op 318 ofzo, iemand tips hoe je "snel" het "meest efficient" nu aan max light komt? Dan ben ik raid ready straks weer
The first casualty in war is always the truth...
Misschien de nieuwe content spelen die er sinds April is?Jumpiefox schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:20:
Lees net dat er weer een nieuwe raid komt een keer. Heb alweer een tijdje niet gespeeld (sinds december ofzo), light zat ergens op 318 ofzo, iemand tips hoe je "snel" het "meest efficient" nu aan max light komt? Dan ben ik raid ready straks weer
....ik vraag toch wat atm het meest efficient is? Weekly crucible ofzo? Trials? Iron banner? etc..ik weet niet wat atm allemaal max light dropt en hoe vaak dat gebeurt. Poe? etc etc.Crashhill schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:21:
[...]
Misschien de nieuwe content spelen die er sinds April is?
The first casualty in war is always the truth...
Jumpiefox schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:26:
[...]
....ik vraag toch wat atm het meest efficient is? Weekly crucible ofzo? Trials? Iron banner? etc..ik weet niet wat atm allemaal max light dropt en hoe vaak dat gebeurt. Poe? etc etc.
en Voila je zult binnen 1 week een heel eind zijn.
Weet niet hoeveel accounts je hebt.
Maar doe volledige raid op je hoogste light level char, alle gear die je verdiend infuse je op je 2e char. (die is dan waarschijljik hoger, vervolgens doe je met je 2e char de raid. Alle gear die je daar verdiend doe je weer in je 3e char. Dan ga je wat je op je 3e char hebt verdiend weer alles in popje 1 stoppen. Je zult na 1 volledige run ron de 325-330 zitten? weekje werk. Als je geluk hebt ben je nog deze week 335
álle content is efficient. smart loot zorgt er voor dat de drops daarvan altijd gelijk aan of hoger zijn dan je huidige light level.
Xur heeft wel een epische inventory zeg, Glasshouse, Sunbreakers, Khepri's Sting en universal remote
Xur heeft wel een epische inventory zeg, Glasshouse, Sunbreakers, Khepri's Sting en universal remote
Ik heb 3 van de 4 dingen opgehaald, alleen de Khepri's Sting had ik al, rest nog niet.Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:32:
álle content is efficient. smart loot zorgt er voor dat de drops daarvan altijd gelijk aan of hoger zijn dan je huidige light level.
PSN: Weilie
Heb het met Zone Control gedaan, ik had er wat potjes voor nodig maar het is gelukt. De game wordt wel uitermate hilarisch als je niet serieus speelt.Low_Profile schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:15:
[...]
Weet niet of het nog werkt, maar je zou met een fireteam van 3 in classic rumble kunnen gaan en dan met je zwaard je teammates afslachten(ammo niet nodig, je mag de kill ook maken met alleen het handvat)
Heb het nut van de Universal Remote nooit echt begrepen. Wanneer gebruik je een shotgun als primary.Henkie schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:32:
Als je de Universal remote gebruiktDarkElement schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:28:
[...]
Heb het nut van de Universal Remote nooit echt begrepen. Wanneer gebruik je een shotgun als primary.
Shotgun sniper pieuwpieuw
Kan eventueel nog mee , maar gaat het geen 7 uur makenMichawwZki schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:46:
[...]
Is goed, we wouden ook rond 20:00 uur beginnen.
Nog 1 plek vrij...
-
Zijn er nog mensen op de Xbox die me willen helpen met Nightfall?
Gt: Silversin88
Gt: Silversin88
Zou gezellig zijn, nee zit er ook niet meer op te wachten zo lang bezig te zijnRondo-H76 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:21:
[...]
Kan eventueel nog mee , maar gaat het geen 7 uur maken
Hoe laat?DarkElement schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:16:
Nog raids gepland vandaag?
PSN: djmurcielago
Dit topic is gesloten.
Let op:
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc
Link naar een Tweakers Discord van spelers: https://discord.gg/mpwGyRc