Firmware versie: STF0.76.09lSltAlKeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:24:
[...]
Welk modem en welk firmware versie? Woon je in oud ziggo of upc gebied?
Oud ziggo gebied.
Firmware versie: STF0.76.09lSltAlKeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:24:
[...]
Welk modem en welk firmware versie? Woon je in oud ziggo of upc gebied?
Dat is dus ook bij mij het geval. Ik heb deze firmware dus sinds deze week woensdag/nacht/ochtend vroeg.Eric_1993 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:27:
[...]
Firmware versie: STF0.76.09
Oud ziggo gebied.
Wellicht dat het in jou geval dus helpt om die 5Ghz band ook eens uit te schakelen. Ik heb destijds op STF0.76.07 test gedaan en ik haal meer snelheid over 2.4ghz band dan over de 5ghz wat dus zou moeten.Eric_1993 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:12:
Ik ervaar ook problemen met de 2.4 Ghz wifi van de modem. Soms verbindt mijn iPhone wel met wifi. Maar dan krijg ik geen internet verbinding. Dus YouTube laadt dan niet, of whatsapp is bezig met verbinden. Soms als ik probeer te verbinden krijg ik een melding dat ik het wachtwoord moet invoeren, dat doe ik. Vraagt hij weer om een wacthwoord, en dat gaat dan maar zo door.
Dacht dat het een probleem van het modem zelf was![]()
Ik heb zelf ook en HP printer, en die moet ik soms ook aan en uit zetten, omdat hij wel verbinding heeft maar geen gegevens worden doorgegeven door de router blijkbaar.
Speedtouch freak
Dit. Of de 5GHz-band instellen op een non-DFS kanaal.Jim423 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:00:
Misschien nog een probeersel is de 2.4 en 5 Ghz verschillend SSID geven. Je HP dan aanmelden op de 2.4Ghz.
Oslik blyat! Oslik!
Wat ik niet snap is dat de 5 Ghz verbinding wel gewoon werkt. Maar op mijn kamer heb ik nog net bereik en soms net niet met 5 Ghz. Dus dan schakel ik gewoon over naar de 2,4 band. Maarja als die niet goed werkt heeft het geen zin natuurlijk. En om via 5 Ghz te kijken is het ook vervelend, omdat ik dus soms de verbinding verlies door de afstand.Wellicht dat het in jou geval dus helpt om die 5Ghz band ook eens uit te schakelen. Ik heb destijds op STF0.76.07 test gedaan en ik haal meer snelheid over 2.4ghz band dan over de 5ghz wat dus zou moeten.
Het Wifi modem router van Ziggo houd de boel dus sinds die firmware update hier tegen.
Ervaar je deze problemen al lang of kan je nog wellicht zien in het modem log wanneer deze firmbuild bij jou is ingeladen?
[ Voor 5% gewijzigd door Eric_1993 op 11-02-2016 16:36 ]
Dan is het wellicht erg druk in de Ether bij jou in de buurt of heb je een andere storingsbron in de buurt.Eric_1993 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:32:
[...]
EDIT: Ik zie als ik in de modem ga naar de 2.4 Ghz band instellingen, dat er Severe staat bij Interference Level
Speedtouch freak
Ik heb nu MAC Restrict Mode op allow gezet en alle mac addressen handmatig toegevoegd en voorals nog lijkt het te werken.... WifiSpots staat ook nog gewoon ingeschakeld al vraag ik me af of buitenstaanders hiervan gebruik kunnen maken. Af en toe heb ik wel eens MAC adressen hieronder bij zien staan die niet bij mijn apparaten horen......dion_b schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:31:
[...]
Dit. Of de 5GHz-band instellen op een non-DFS kanaal.
Speedtouch freak
[ Voor 21% gewijzigd door lSltAlKeR op 28-03-2016 22:55 ]
Speedtouch freak
[ Voor 5% gewijzigd door VodafoneZiggo op 31-03-2016 18:13 . Reden: Typo ]
VodafoneZiggo-webcare
Ben het vertrouwen echt kwijt sinds UPC moederbedrijf de skepter zwaait. Sowieso is het al erg opmerkelijk dat ik mac-adressen uit kan lezen van mensen met een ziggo certificaat geïnstalleerd op hun device, die binnen de straal van mijn WiFi bereik van de Technicolor komen. Technici van jullie beweren dat Wi-Fi CERTIFIED Wi-Fi Direct® is en los staat van jullie WiFi-Modem, maar weet inmiddels dus wel beter. En maar blijven beweren dat hun WiFispots ook veilig is. Wat een lachertje.VodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Goed dat er vanuit jullie wordt meegedacht over oplossingen en workarounds!
Deze klachten hebben onze volledige aandacht en hebben dit dan ook in onderzoek. Om een oplossing te kunnen bieden zijn we hard op zoek naar concrete voorbeelden, zodat we de exacte oorzaak kunnen achterhalen. Hier hebben we jullie hulp hard bij nodig!
Graag wil ik dan ook iedereen die vergelijkbare klachten met de Technicolor modem ervaart, oproepen om een privébericht te sturen met de onderstaande informatie.
Met jullie hulp vertrouw ik erop dat we snel de oplossing kunnen bieden.![]()
Zouden jullie in het privébericht onderstaande informatie willen aanleveren?Alvast enorm bedankt!
- Jouw klantnummer of adres.
- Een korte probleemomschrijving/ervaren symptomen.
- Frequentie waarmee het probleem terugkomt.
- Is er een workaround waarmee het probleem (tijdelijk) opgelost kan worden? Denk hierbij bijvoorbeeld aan een modem reset.
- Is het probleem reproduceerbaar? Merk je bijvoorbeeld op dat het zich voordoet bij gebruik van specifieke applicaties of apparatuur?
- Wanneer is het probleem voor het eerst waargenomen?
- Valt bedraad, 2.4 Ghz Wi-Fi, 5 Ghz Wi-Fi of een combinatie hiervan uit?
- Zijn er ook problemen met telefonie waarneembaar?
- Mogen wij je telefonisch benaderen voor verder onderzoek naar de root-cause? Graag ontvangen we dan ook nog jouw telefoonnummer.
Groet,
Jesse
[ Voor 26% gewijzigd door lSltAlKeR op 31-03-2016 19:52 ]
Speedtouch freak
Verwijderd
kan je die firmware doorsturen?wmrichard schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:18:
Ik heb nu via Ziggo webcare (via tweakers) test firmware gekregen op mijn Technicolor. Na deze update lijkt het probleem met wegvallen van de 2,4 Ghz eindelijk verholpen. Gelukkig
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Kun je nu ook wake on lan gebruiken (ARP tabel) bij mij werkt het alleen de eerste 5 minuten.wmrichard schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:44:
Ik heb nu versie:
TC7210Z-F0.76.07-150330-F-1FF.bin
17:27:32 Mon Mar 30 2015
IPV6 zit na mijn weten niet in deze firmware. Na deze update waren mijn instellingen voor de 2,4 Ghz wel weer in fabrieksmodus, maar nadat ik deze er weer in had gezet lijkt het weer stabiel te draaien. Voor de rest zijn er na mijn weten geen vernieuwingen in deze firmware.
Ik kan dit helaas niet voor je testen, ik heb DHCP niet via de technicolor, omdat ik mijn eigen DNS servers wil gebruiken. En zonder dit werkt de Lan tabel pagina niet.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:04:
[...]
Kun je nu ook wake on lan gebruiken (ARP tabel) bij mij werkt het alleen de eerste 5 minuten.
Er staat bij mij alleen STF0.76.09 Niet zo'n lange bestandsnaam, waar vind je dat? Maar F0.76.09 lijkt me hoger dan F0.76.07. Hebben ze je een oudere versie gegeven?wmrichard schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:44:
Ik heb nu versie:
TC7210Z-F0.76.07-150330-F-1FF.bin
Haha dat zou ook kunnen. Je kunt het volledige versienummer en build datum vinden op de //HardwareInfo.asp pagina. Een andere manier om hier te komen is door eerst op VOIP te klikken en daarna op Hardware info. Ik ben benieuwd wat de compile datum is van jouw firmware.valkenier schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:59:
[...]
Er staat bij mij alleen STF0.76.09 Niet zo'n lange bestandsnaam, waar vind je dat? Maar F0.76.09 lijkt me hoger dan F0.76.07. Hebben ze je een oudere versie gegeven?
Dan is het geen test-versie, maar gewoon terug naar een versie die wel werkte......
Ik heb sinds zaterdag Ziggo, en sinds zondag exact hetzelfde probleemVinzzz243 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:01:
Is er inmiddels een oplossing? Ik lijk nu in een 'loop' te zitten. Soms kom ik wel in de router instellingen, soms weer niet, en krijg vaak de
[afbeelding]
"GetCSRFValue" melding.
Dit wordt veroorzaakt door een conflict met 1 van je devices. Koppel alle utp kabels eens los, reboot het modem en probeer dan eens via WiFi in te loggen?Vinzzz243 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:01:
Is er inmiddels een oplossing? Ik lijk nu in een 'loop' te zitten. Soms kom ik wel in de router instellingen, soms weer niet, en krijg vaak de
[afbeelding]
"GetCSRFValue" melding.
Verwijderd
Het bleek inderdaad een device te zijn, mijn Synology NAS. Als ik die uittrek, modem reboot, kan ik weer gewoon in de settings komen. Wel erg vervelend dat routersettings via browser dus niet toegankelijk meer zijn als de NAS wél is ingeschakeld...Timmert schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:54:
[...]
Dit wordt veroorzaakt door een conflict met 1 van je devices. Koppel alle utp kabels eens los, reboot het modem en probeer dan eens via WiFi in te loggen?
Dan moet je je NAS even een ander IP-adres gevenVinzzz243 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:53:
[...]
Het bleek inderdaad een device te zijn, mijn Synology NAS. Als ik die uittrek, modem reboot, kan ik weer gewoon in de settings komen. Wel erg vervelend dat routersettings via browser dus niet toegankelijk meer zijn als de NAS wél is ingeschakeld...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
m'n NAS krijgt, zoals ieder ander device in mijn netwerp, een specifiek IP adres in de range waar dat wordt toegelaten... je stelt voor een willekeurig ander lokaal IP adres? Snap even niet waarom dat zou werken.Brahiewahiewa schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:49:
[...]
Dan moet je je NAS even een ander IP-adres geven
als het aanzetten van je NAS het verbinden naar je settingspagina van je router verstoort, dan lijkt mij het veranderen van het IP-adres van je NAS een goed startpuntVinzzz243 schreef op zondag 24 april 2016 @ 01:07:
[...]
m'n NAS krijgt, zoals ieder ander device in mijn netwerp, een specifiek IP adres in de range waar dat wordt toegelaten... je stelt voor een willekeurig ander lokaal IP adres? Snap even niet waarom dat zou werken.
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Brahiewahiewa schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:33:
[...]
als het aanzetten van je NAS het verbinden naar je settingspagina van je router verstoort, dan lijkt mij het veranderen van het IP-adres van je NAS een goed startpunt
Vinzzz243 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:53:
[...]
Het bleek inderdaad een device te zijn, mijn Synology NAS. Als ik die uittrek, modem reboot, kan ik weer gewoon in de settings komen. Wel erg vervelend dat routersettings via browser dus niet toegankelijk meer zijn als de NAS wél is ingeschakeld...
In welke range staat je NAS nu? zet idd alles eens binnen de 192.178.1.12 t/m 192.178.1.100lSltAlKeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:42:
[...]
Je kan niet inloggen? Standaard username wachtwoord is: ziggo draadloos.
Die <% GetCSRFValue("CSRFValue"); %> heb ik ook wel eens gehad, dan kan je niet inloggen. Ik dacht is browser gerelateerd, maar was zowel in Firefox als in Chrome.
Heb toen alle Wifi apparaten uitgeschakeld en alle andere systemen losgekoppeld (ethernet adapters uitgeschakeld) Toen kon ik weer wel inloggen. Dus het lijkt erop dat 1 van je aangesloten apparaten je gateway wil overnemen of iets in die trend. Waarschijnlijk heeft het iets met Upnp te maken dat die brak geconfigureerde Firmware het Ziggo modem ontoegankelijk maakt. Ook heb ik het idee dat: Als er een apparaat aan de router is gekoppeld die een adres buiten de DHCP pool afdwingt krijg ik dit probleem....
Speedtouch freak
Al mn devices staan al binnen de range 12 t/m 28.lSltAlKeR schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:58:
zet idd alles eens binnen de 192.178.1.12 t/m 192.178.1.100
Verwijderd
Ik denk dat de firmware gewoon brak is.... vandaag weer gebeld Ziggo medewerkster kon het modem niet uitlezen ping tijden waren weer veel te hoog na een softreset gaat het weer even goed maar voor hoelang. Bij een nieuwe internet ip-release kan het voorkomen dat je alle dhcp reserveringen weer kwijt zijn. Misschien toch weer optie om je oude eigen router terug te zetten Ziggo vertelde dat de eigen medewerkers dit ook deden......dragon2 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:22:
Ik heb ondertussen modem 2, en na 1 dag ook weer dezelfde problemen. Het maak niet uit of ik vaste ip's gebruik, binnen of buiten de range, alles loskoppel en maar 1 laptop, de problemen blijven. Internet vliegt er af en toe een poosje uit en komt een uur of wat later vanzelf wel weer op. Het modem wordt af en toe serieus heet. De inlogpagina ligt er meestal uit maar is soms wel te bereiken.
Schiet mij maar lek, ik wil een ander merk modem![]()
Tot hal dcember heb ik jarenlang ziggo gehad, zonder dit soort problemen. Doe mij m'n oude modem maar weer retour a.u.b.
Ikzelf heb beide wifi 2.4 en 5 ghz uitgezet in de TC7210....geen DMZ maar mijn linksys 4200 rechtstreeks op poort 1 van de TC7210 gezet... ook de DHCP op de linksys aan laten staan (geen last dat DHCP ook aanstaat in de TC7210).... Ik hoefde hierdoor mijn eigen netwerk niet aan te passen en gebruik mijn instellingen zoals ik voorheen gebruikte.. (heb Ziggo sinds 24 april jl)merckens schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:42:
Ik heb sinds een paar dagen ook het betreffende modem, en ben al een paar dagen aan het onderzoeken waarom "router achter router" via DMZ niet goed werkt. 2e router gekoppeld via DMZ (conform handeiding ziggo), en bijna elk uur een probleem. Mijn NAS-server kijkt elke 3 minuten of er nieuwe mail is, en logt alle activiteit en mislukkingen. Te veel dus. Ik wilde al bijna vragen om het modem in bridge stand te laten zetten.
Maar...op basis van de uitwisselling van informatie die ik hierboven heb gelezen, heb ik de 2.4Ghz wifi op de Technicolor TC7210 uitgezet . En, sinds ik dat gedaan heb, heb ik geen problemen meer geconstateerd. Het lijkt erop alsof de firmware niet goed omgaat met informatie die uit de 2.4Ghz frequentie wordt opgehaald. De 5ghz heb ik nog wel aanstaan.
Ik heb ook de gewraakte firmware (van nov. 2015).
Wellicht dat het anderen ook helpt als de 2.4Ghz interface op disabled staat.
Mijn linksys 4200 rechtstreeks op LAN poort 1 van de TC7210 gezet... DHCP op de linksys aan laten staan...hawkeye73 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:10:
Hoe heb jij de Linksys 4200 ingesteld? Bridge or router en de kabel vanaf de technicolor in internet of in een lan poort van de linksys?
Sorry.... een utp Technicolor Poort 1 naar de WAN poort van de Linksys... Niet in bridge mode, linksys gewoon op router mode en dhcp aan laten staan..hawkeye73 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:47:
Met rechtstreeks bedoel je de linksys lan poort naar technicolor lan poort 1? Of via linksys wan poort naar technicolor lan poort 1? Niet in bridge mode gezet van de linksys maar gewoon op router mode en dhcp aan laten staan? Geen NAT issues met de dhcp clients? Ik heb veel dhcp clients die ik niet zelf fixed kan zetten. (CV, deurbel etc...)
[ Voor 13% gewijzigd door emaurer op 13-05-2016 23:09 ]
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
This title is for sale, please send me a PM
Welk versienummer?jeroenvervuren schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:31:
Vandaag nieuwe firmware online gekomen. Effe update dus allemaal
Gaat automatisch bij een reboot.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:13:
waar haal ik die firmware vandaan? of gaat dat automatisch?
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door vdr01 op 02-06-2016 21:08 . Reden: Ivar1984 ]
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Done. Hier sinds 31-05 de nieuwe model van Ziggo en sinds dag 1 gezeik mee gehad. Al 3x gebeld met Ziggo, maar het lag aan Windows ( moest contact opnemen met MS ) Kon een nieuwe modem krijgen tegen betaling. Kon ook een monteur krijgen, maar ze hebben geen ene keer toegegeven dat de modem eigenlijk niet goed is.VodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Deze klachten hebben onze volledige aandacht en hebben dit dan ook in onderzoek. Om een oplossing te kunnen bieden zijn we hard op zoek naar concrete voorbeelden, zodat we de exacte oorzaak kunnen achterhalen. Hier hebben we jullie hulp hard bij nodig!
Graag wil ik dan ook iedereen die vergelijkbare klachten met de Technicolor modem ervaart, oproepen om een privébericht te sturen met de onderstaande informatie.
Zouden jullie in het privébericht onderstaande informatie willen aanleveren?Alvast enorm bedankt!
- Is er een workaround waarmee het probleem (tijdelijk) opgelost kan worden? Denk hierbij bijvoorbeeld aan een modem reset.
- Is het probleem reproduceerbaar? Merk je bijvoorbeeld op dat het zich voordoet bij gebruik van specifieke applicaties of apparatuur?
- Mogen wij je telefonisch benaderen voor verder onderzoek naar de root-cause? Graag ontvangen we dan ook nog jouw telefoonnummer.
Groet,
Jesse
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Carl Zeiss Batis 25 - 18 - 85
Sony GM 14 - 24 - 35 - 135 - 20-70 - 70-200 - 200-600
FE 90 Macro G - Voigtländer Macro APO-Lanthar F2 65mm
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2016 20:07 . Reden: typo ]
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Zet bij wifi 2.4 GHz de 802.11 mode op "N off". Dan zendt hij in G, wel stukkie trager, maar wifi valt niet meer weg.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 16:31:
4 Maanden geen problemen gehad, plotseling binnen 2 dagen een keer of 10 wifi (alleen 2,4 GHz ingeschakeld) uitgevallen, met aangesloten netwerkkabel wifi uit- en inschakelen en dan werkt het weer een tijdje (en nu al weer een week). Geprobeerd om met terugzetten naar fabrieksinstelling de 76.07 firmware te laden, lukt niet, blijft op 76.09 staan.
Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality
En nog steeds niks gehoord van ZiggoVodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Groet,
Jesse
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Elke dag de modem resetten is de oplossing die bij mij wel werkt. Sinds kort zijn er ook problemen met de zenders. We kunnen geen TV meer kijken. En dit allemaal voor €77 in de maand.the-body schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:34:
Ik zit ook weer vast met de volgende melding:
<% GetCSRFValue("CSRFValue"); %>
Vorige keer heb ik alle UTP kabels uit het modem getrokken, toen deed ie het weer, ook nadat ik de kabels er weer in had geprikt. Heb geen zin om weer de kabels eruit te halen eerlijk gezegd. Ik heb dit modem gekregen omdat mijn vorige Cisco modem ook problemen begon te geven, van die vage, soms wel vaak niet problemen. En net als de monteur komt werkt alles naar behoren.... Gelukkig (dacht ik) een nieuw modem geïnstalleerd. Begin daar nu wel de balen van te krijgen.
Fujifilm X100VI
Sony A7RIV & A7C2
Heb je toevallig een switch aan je modem gekoppeld en daar weer een NAS op? Dan zet die NAS eens rechtstreeks op het modem. Dat lostte het bij mij opthe-body schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:34:
Ik zit ook weer vast met de volgende melding:
<% GetCSRFValue("CSRFValue"); %>Heb geen zin om weer de kabels eruit te halen eerlijk gezegd.
Bij mij is de monteur maandag langs geweest. Sinds een aantal weken downloadde ik nog maar met 90 mbps (abo van 300) en kon ik geen replay meer gebruiken (geluid vreemd en artifacts). Bleek dus aan upload te liggen. Monteur heeft nieuwe koppeling gemaakt daar waar de kabel binnenkomt en mijn eigen kabel naar de kelder loopt. Probleem opgelost. Download nu weer met 305mbps en replay werkt prima.Hamed schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:41:
[...]We kunnen geen TV meer kijken. En dit allemaal voor €77 in de maand.
[ Voor 17% gewijzigd door Vinzzz243 op 21-06-2016 14:34 ]
Nee, alles wat bedraad is zit rechtstreeks op het modem. Er hangt nog wel een Airport Extreme achter voor het betere draadloze werk. Ik denk dat ik 'm maar in bridgemode laat zetten, ben er wel klaar mee.Vinzzz243 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:32:
[...]
Heb je toevallig een switch aan je modem gekoppeld en daar weer een NAS op? Dan zet die NAS eens rechtstreeks op het modem. Dat lostte het bij mij op
Verwijderd
Ik need aan dat je een (factory) reset al geprobeerd hebt? Firmware versie nog steeds STF0.76.07?Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:54:
sinds een paar dagen weer een nieuw probleem onstaan.
modem heeft totaal geen wifi meer. Zelfs de optie om wifi in te schakelen is helemaal verdwenen uit de software. de optie wifi staat er gewoon niet meer. dit modem blijft mij steeds weer verrassen
Verwijderd
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 19:21 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Froggy op 23-07-2016 20:51 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
[ Voor 46% gewijzigd door vj_slof op 09-08-2016 16:33 ]
Dat is zo triest dat het bijna grappig isvj_slof schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:52:
Zojuist contact met Ziggo zakelijk gehad. Het TC7210-modem is volgens hun niet geschikt om zelf aanpassingen (port-forwaringen, SSID-naamaanpassing) aan te doen. Je hoort dus niks aan de standaardinstellingen te veranderen want dan kunnen de problemen die hierdoor onstaan niet door hun ondersteund worden. % GetCSRFValue("CSRFValue"); %>
[ Voor 27% gewijzigd door Vinzzz243 op 11-08-2016 14:46 ]
[ Voor 4% gewijzigd door ISDN op 29-08-2016 12:06 ]
[ Voor 3% gewijzigd door rfbroek op 02-09-2016 19:45 ]
[ Voor 44% gewijzigd door mark235 op 14-01-2017 21:21 ]
Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....VodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Groet,
Jesse
Speedtouch freak
Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1lSltAlKeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:26:
[...]
Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....
Guess what..... probleem is weer terug!Wat gaan we er aan doen Ziggo?
Verwijderd
Lees connectbox waar technicolor staat en technicolor waar connectbox staat en het cirkeltje is weer rond..Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok
Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.aspduke_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:01:
[...]
Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1
Nu tijdelijk een oud routertje ertussen gezet.
Ben dan toch benieuwd hoe die printers in je netwerk zijn opgenomen? Zijn het draadloze netwerk printers?Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok
[ Voor 32% gewijzigd door lSltAlKeR op 01-10-2017 01:47 ]
Speedtouch freak
Dank, zal ik van de week proberen!lSltAlKeR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:39:
[...]
Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.asp
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq