[ZIGGO][Technicolor TC7210] Wifi-Modem Firmware brak

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:55
Guys kijk ook eens in dit topic, is mijn issue op te lossen door de Cisco terug te plaatsen?

wvkreg in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark235
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-04-2024
Ik krijg binnen 1 a 3 weken de nieuwe Connectbox van Ziggo, en ga eens kijken of deze irritante issue dan verholpen is (landing page login werkt niet meer bij gebruik van vaste IP's buiten DHCP scope)

Ik gok er op van wel, maar er zullen ongetwijfeld weer wat nieuwe leuke issues bij komen :)

Edit: Modem binnen. Issue is weg, maar oh oh, wat is de Connectbox beperkt qua features zeg. Ook moet ik de statische IP's in 192.168.178.x laten vallen, anders worden ze niet opgepakt. Dus DHCP maar laten starten op 192.168.178.20, Gateway en statische IP's op 1 tot 19 en dan gaat het prima.

Verder best OK Wireless bereik op dit ding. En ook vrij gebruiksvriendelijk voor de gemiddelde klant.

[ Voor 44% gewijzigd door mark235 op 14-01-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:50

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
VodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Goed dat er vanuit jullie wordt meegedacht over oplossingen en workarounds!

Deze klachten hebben onze volledige aandacht en hebben dit dan ook in onderzoek. Om een oplossing te kunnen bieden zijn we hard op zoek naar concrete voorbeelden, zodat we de exacte oorzaak kunnen achterhalen. Hier hebben we jullie hulp hard bij nodig!

Graag wil ik dan ook iedereen die vergelijkbare klachten met de Technicolor modem ervaart, oproepen om een privébericht te sturen met de onderstaande informatie.
Met jullie hulp vertrouw ik erop dat we snel de oplossing kunnen bieden. :)

Zouden jullie in het privébericht onderstaande informatie willen aanleveren?
  • Jouw klantnummer of adres.
  • Een korte probleemomschrijving/ervaren symptomen.
  • Frequentie waarmee het probleem terugkomt.
  • Is er een workaround waarmee het probleem (tijdelijk) opgelost kan worden? Denk hierbij bijvoorbeeld aan een modem reset.
  • Is het probleem reproduceerbaar? Merk je bijvoorbeeld op dat het zich voordoet bij gebruik van specifieke applicaties of apparatuur?
  • Wanneer is het probleem voor het eerst waargenomen?
  • Valt bedraad, 2.4 Ghz Wi-Fi, 5 Ghz Wi-Fi of een combinatie hiervan uit?
  • Zijn er ook problemen met telefonie waarneembaar?
  • Mogen wij je telefonisch benaderen voor verder onderzoek naar de root-cause? Graag ontvangen we dan ook nog jouw telefoonnummer.
Alvast enorm bedankt!

Groet,
Jesse
Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....

Guess what..... probleem is weer terug! :( Wat gaan we er aan doen Ziggo?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke_
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2024
lSltAlKeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:26:
[...]

Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....

Guess what..... probleem is weer terug! :( Wat gaan we er aan doen Ziggo?
Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1
Nu tijdelijk een oud routertje ertussen gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok

Verwijderd

Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok
Lees connectbox waar technicolor staat en technicolor waar connectbox staat en het cirkeltje is weer rond..

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Die connect box heeft echt serieus last van die puma6 issue. Ding is in reactie snelheid echt bagger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:50

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Topicstarter
duke_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:01:
[...]

Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1
Nu tijdelijk een oud routertje ertussen gezet.
Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.asp
Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Ben dan toch benieuwd hoe die printers in je netwerk zijn opgenomen? Zijn het draadloze netwerk printers?
Hoe worden ze aangestuurd? Hebben ze een webinterface? etc?

Het probleem is namelijk alleen merkbaar bij WiFi webprinters die onafhankelijk in een netwerk kunnen draaien van een PC naar mijn weten. En het sleurt alle wifi apparaten er in mee tenminste zo was het met die vorige Firmware versie STF0.76.09 ook het geval....

zie ook:

nieuws: Ziggo-klanten klagen over wegvallende wifi op 2,4GHz

[ Voor 32% gewijzigd door lSltAlKeR op 01-10-2017 01:47 ]

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke_
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2024
lSltAlKeR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:39:
[...]

Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.asp

[...]
Dank, zal ik van de week proberen!
Pagina: 1 2 Laatste