Guys kijk ook eens in dit topic, is mijn issue op te lossen door de Cisco terug te plaatsen?
wvkreg in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"
wvkreg in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"
[ Voor 44% gewijzigd door mark235 op 14-01-2017 21:21 ]
Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....VodafoneZiggo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:05:
Goed dat er vanuit jullie wordt meegedacht over oplossingen en workarounds!
Deze klachten hebben onze volledige aandacht en hebben dit dan ook in onderzoek. Om een oplossing te kunnen bieden zijn we hard op zoek naar concrete voorbeelden, zodat we de exacte oorzaak kunnen achterhalen. Hier hebben we jullie hulp hard bij nodig!
Graag wil ik dan ook iedereen die vergelijkbare klachten met de Technicolor modem ervaart, oproepen om een privébericht te sturen met de onderstaande informatie.
Met jullie hulp vertrouw ik erop dat we snel de oplossing kunnen bieden.![]()
Zouden jullie in het privébericht onderstaande informatie willen aanleveren?Alvast enorm bedankt!
- Jouw klantnummer of adres.
- Een korte probleemomschrijving/ervaren symptomen.
- Frequentie waarmee het probleem terugkomt.
- Is er een workaround waarmee het probleem (tijdelijk) opgelost kan worden? Denk hierbij bijvoorbeeld aan een modem reset.
- Is het probleem reproduceerbaar? Merk je bijvoorbeeld op dat het zich voordoet bij gebruik van specifieke applicaties of apparatuur?
- Wanneer is het probleem voor het eerst waargenomen?
- Valt bedraad, 2.4 Ghz Wi-Fi, 5 Ghz Wi-Fi of een combinatie hiervan uit?
- Zijn er ook problemen met telefonie waarneembaar?
- Mogen wij je telefonisch benaderen voor verder onderzoek naar de root-cause? Graag ontvangen we dan ook nog jouw telefoonnummer.
Groet,
Jesse
Speedtouch freak
Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1lSltAlKeR schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:26:
[...]
Goed bezig, 1,5 jaar verder en jullie hebben onlangs Firmware STF0.76.13.1 gepushed.....
Guess what..... probleem is weer terug!Wat gaan we er aan doen Ziggo?
Verwijderd
Lees connectbox waar technicolor staat en technicolor waar connectbox staat en het cirkeltje is weer rond..Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok
Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.aspduke_ schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:01:
[...]
Ja erg fijn, hier hetzelfde probleem. HP Printer niet te bereiken met de Technicolor TC7210 met STF0.76.13.1
Nu tijdelijk een oud routertje ertussen gezet.
Ben dan toch benieuwd hoe die printers in je netwerk zijn opgenomen? Zijn het draadloze netwerk printers?Darkz0rs schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:59:
Wow ik heb juist de Technicolor weer terug gezet IPV de connect box. Ik heb niks van het geneuzel wat jullie roepen. 2 printers. 2 nassen en 4 telefoons en 3 notebooks en een vaste machine. En nog 3 tablets... Alles ok
[ Voor 32% gewijzigd door lSltAlKeR op 01-10-2017 01:47 ]
Speedtouch freak
Dank, zal ik van de week proberen!lSltAlKeR schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:39:
[...]
Een oplossing is om het mac adres van de webprinter toe te voegen op http://192.168.178.1/wlanAccess.asp
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq