** = Minnesota Mining and Manufacturing Company
$$$ = IATA code for airport at 49°03′20″N 117°36′33″W
{}[] = functioneert als betaalmiddel
xxxx = het laatste jaar voor de eeuwwisseling
Verder heb ik nog steamkeys voor echte kinder games:
- My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery
- PAW Patrol: Grand Prix
Zonde als deze enkel voor een +1 op het account geclaimd worden en uiteindelijk niet gespeeld worden. Als iemand een van deze games voor zijn kinderen, neefje, etc wilt hebben, graag een DM.
Eens, wou hem net inwisselen en een duimpje doen.Sempy schreef op maandag 9 juni 2025 @ 10:16:
Wolfenstein II: The New Colossus Digital Deluxe Edition (PC Microsoft Store)
***members only***
Zonde als deze enkel voor een +1 op het account geclaimd worden en uiteindelijk niet gespeeld worden. Als iemand een van deze games voor zijn kinderen, neefje, etc wilt hebben, graag een DM.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Deze was helaas ook al geclaimed, dus ik heb hem even een +1 gegeven.Rutger schreef op maandag 9 juni 2025 @ 09:09:
Golf with your friends GOG
***members only***
xxxx = het laatste jaar voor de eeuwwisseling
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Te gebruiken tot 30/06.
En weg
[ Voor 21% gewijzigd door ZouZou Dude op 22-06-2025 16:19 ]
Het was 1 maand Game Pass Ultimate, dankjewel.ZouZou Dude schreef op zondag 22 juni 2025 @ 13:10:
"Iets" van Game Pass Ultimate, geen idee hoe lang of wat, kan het zelf niet zien
Te gebruiken tot 30/06.
***members only***
** = een gameteam of een bekend explosief + 5
gog
gog
https://promo.legacygames...ings-reveries-prime-deal/
Graag een duimpje als je de game hebt geclaimd
Vake bei te bange
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
[html]Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].[/html]
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven