Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Thanks!!reeging schreef op maandag 31 maart 2025 @ 13:25:
***members only***
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nou, noem dat maar binnenharken... ga je ze ook spelen?Tweakriez schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:25:
@penicks Erg bedankt! Een aantal leuke titels kunnen claimen!
[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 01-04-2025 13:29 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Wat een zure zielige opmerking. Zoals de waard is zal ik dan maar aannemen? Als je even goed kijkt zou je zien dat ik niet alles zomaar heb geclaimd. Daarnaast neem ik ook de moeite om netjes een duimpje neer te zetten, vele nemen die moeite niet. Geef daarnaast zelf ook regelmatig keys weg. Ik neem aan dat jij dat ook doet of roep je alleen maar iets terwijl je als moraalridder aan het cosplayen bent?Room42 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:26:
[...]
Nou, noem dat maar binnenharken... ga je ze ook spelen?
Deze is helaas al weg. Heb maar een duimpje gegeven zodat anderen hier niet tegenaan lopen.penicks schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:15:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Fair enough, ik zag alleen een hele lijst met duimpjes van je. Mega snel, voordat iemand anders de tijd heeft om iets te nemen. Ik heb nog niks te delen, houd me aanbevolen voor tips hoe ik die kan genereren. Ik neem alleen wat ik echt nodig heb, zoals Intravenous, gisteren. En die speel ik ook echt. Bij jou komt/kwam het vooral over voor het 'hebben', begrijp je dat?Tweakriez schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:38:
[...] Geef daarnaast zelf ook regelmatig keys weg.
[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 01-04-2025 14:04 ]
Ik probeer zeker er op te letten dat ik (of de kids waar ik mijn library mee deel) de games ook spelen.Room42 schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 14:03:
[...]
Fair enough, ik zag alleen een hele lijst met duimpjes van je. Mega snel, voordat iemand anders de tijd heeft om iets te nemen. Ik heb nog niks te delen, houd me aanbevolen voor tips hoe ik die kan genereren. Ik neem alleen wat ik echt nodig heb, zoals Intravenous, gisteren. En die speel ik ook echt. Bij jou komt/kwam het vooral over voor het 'hebben', begrijp je dat?
Maar ik zal de discussie laten. Het is gezegd, ik heb mijn punt gemaakt, jij hebt je punt gemaakt en ik waardeer dat jij ook games deelt en zal dat als excuus accepteren. Dus wel bedankt daarvoor.
Nice! Heel erg bedankt voor deze klassieker!Dagarkin schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 22:47:
Mafia II: Definitive Edition
gog
***members only***
Thanks!Dagarkin schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 22:58:
Wolfenstein: The Old Blood (PC)
Microsoft store
***members only***
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Deze code is al ingewisseld.Tweakriez schreef op donderdag 3 april 2025 @ 19:39:
Minecraft legends PC (Windows 10/11 Microsoft Store)
***members only***
[ Voor 5% gewijzigd door Gaitman op 03-04-2025 20:12 ]
Dan heeft iemand dit niet gemeld helaas
Thanks! Wordt mijn zoon blij van dit weekend!Orfu schreef op donderdag 3 april 2025 @ 21:43:
Minecraft legends XBOX
***members only***
@Gaitman heb je een code gestuurd via PB voor pc. :-)
Helaas te laat, heb je wel het (missende) duimpje gegeven voor de "administratie".
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Dank voor Minecraft namens de kleine mansll schreef op dinsdag 8 april 2025 @ 23:09:
Wolfenstein: The Old Blood (XBOX)
***members only***
Minecraft Legends (XBOX)
***members only***
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq