Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
[ Voor 6% gewijzigd door __Quasar__ op 27-02-2022 11:17 ]
Al weg.__Quasar__ schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:12:
Sid Meier's Civilization III Complete (Steam)
***members only***
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
** Knop op je toetsenbord om pagina's te herladen.
Kreeg em via Amazon Prime, kan alleen vandaag nog geclaimd worden.
Heb em zelf al via Steam.
Verwijderd
* "Marks the spot."
[mo]
Bloodstained: Ritual of the Night
2L%4%-35JIQ-IB##2
%% = voorloper van de CD met groeven
## = afkorting voor sportwedstrijden waarbij men strijd om de beste van alle landen op deze aardbol te worden
[/mo]
[mo]
Tacoma
7AXH7-++++F-06$$L
$$ = Land dat hoort bij 52.079, 4.313
++++ = alle medeklinkers in het woord dat synoniem is voor opvatting, standpunt of overtuiging
[/mo]
** = legeronderdeel van onze oosterburen in vroegere jaren, waren niet zo vriendelijk
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Thanks!Mattie112 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:56:
***members only***
Sid Meier's Civilization III Complete
Sid Meier's Ace Patrol
Sid Meier's Ace Patrol: Pacific skies
Sid Meier's Railroads!
Sid meiers Civilization IV: The complete edition
Om deel te nemen moet je lid zijn van de Tweakers Giveaway groep, zie startpost.

[ Voor 9% gewijzigd door bertware op 05-03-2022 17:55 ]
Deze key is niet valid volgens steam. De rest is al geclaimed.bertware schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:49:
Sid Meier's Civilization III Complete
***members only***
Team anti-scalp - wauw..
Nagekeken en was inderdaad een foutje ingeslopen. Je hebt de correcte key in DM zodat je het spel alsnog kan activeren, veel plezier ermee!5pë©ïàál_Tèkén' schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:08:
[...]
Deze key is niet valid volgens steam. De rest is al geclaimed.
Post aangepast, alle keys (behalve Civ IV via steamgifts) zijn gebruikt.
%%%%& = oplopende cijfers (cijfers lopen op van links naar rechts in de code; uitzondering is dat hoogste cijfer '&' als eerste voorkomg in de code; het eerste cijfer is hoger dan de andere 2 cijfers die nog in de code staan)
$$ = cijfer populair gemaakt door Douglas Adams
%% = laatste 2 cijfers van het jaartal uit een lied van Prince "So tonight I'm gonna party like it's xx%%"
@@ = Engelse afkorting voor Geweldig spel welke vaak in multiplayer games wordt gebruikt
** = bekend boek van George Orwell
*** = knop linksboven op je toetsenbord
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
*=aantal vingers op een hand.
Helaas, was al gebruikt.Ruudgo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:42:
Thank you for your participation in the Get Even giveaway event! Here's your code to redeem on Steam, have fun!
Ik had hem blijkbaar al in mijn bibliotheek staan.
***members only***
Klopt dat kun je zien aan het duimpje die ik heb achtergelaten als bedankje en als teken dat ik hem geactiveerd heb.

Toff schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:22:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee op welke site ik bovenstaande code zou kunnen invullen, als ik het raadseltje zou kunnen oplossen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Shit ik heb het wel opgelost, nu moet ik games bouwenEegee schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:43:
***members only***

Dank je!
?? = wat je zegt na een goed spel
?? = Landcode Turkije
** = In het zestallig stelsel is dit getal een repdigit, namelijk 111
/// = Jaar waarin de 13-jarige Chlotharius II koning wordt van Neustrië nadat zijn moeder Fredegonde in Parijs is overleden. Hij begint een burgeroorlog tegen Austrasië, het oostelijke deel van het Frankische Rijk.
Uit de Industrious sims bundle op Humble Bundle
House of 1000 Doors: Family Secrets
te claimen voor PC via Legacy Games
Zelf geen belang bij. Veel plezier ermee.
verplaatst van het budget gaming topic naar dit topic, want hier hoort het thuis
[ Voor 25% gewijzigd door Bart ® op 28-04-2022 09:12 ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Leek me een geinig spelletje, vroeger uren en uren aan zulke games besteed dus heb het geclaimed. Helaas moet je er een launcher voor gebruiken om het te kunnen spelen, en die werkt alleen op windows. Hieronder de inloggegevens van het account dat ik heb aangemaakt, voor een eventuele andere geïnteresseerde. Verander als je ingelogd bent het mailadres, en gamen maar:DeTjuk schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:05:
***members only***
House of 1000 Doors: Family Secrets
te claimen voor PC via Legacy Games
Zelf geen belang bij. Veel plezier ermee.
[mbr] verplaatst van het budget gaming topic naar dit topic, want hier hoort het thuis[/]
Alsnog bedankt voor het delen @DeTjuk!
1) Log in to your account on roblox.com
2) Go to roblox.com/primegaming and enter your code.
3) Your item can be equipped from within the Avatar Editor. Enjoy!
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Wil je even laten weten als het claimen gelukt is?
[ Voor 83% gewijzigd door BM op 05-06-2022 20:50 ]
[ Voor 82% gewijzigd door BM op 06-06-2022 00:00 ]
Humble Choice pt1
Humble Choice pt2
$$ = een kort voorbeeld
~~~ = Utrecht bellen
++ = Land welke Sacha Baron Cohen in de spotlight zette na vertolking van Ali G
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Verwijderd
https://www.legacygames.com/primeday/addlingadventures
Puzzle of the year
https://legacygames.com/primeday/puzzleoftheyear/
Road Trip
https://legacygames.com/primeday/roadtrip/
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Komen nog mooie games aan voor Amazon Prima, waaronder Mass Effect Legendary EditionJerie schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 14:37:
Bedankt, weet ik weer dat er nieuwe Amazon Games zooi te krijgen is. Lijken family friendly games. Er is ook een Pokemon Go code, ik speel dat spel niet maar ze zeggen dat je dezelfde login moet gebruiken als van Prime. Hoe zit dit?
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
enkel gifts for tweakers members:
Congrats voor de winnaars. Er waren nog een paar games waar niemand aan meedeed. Helaas kan een steam gift niet opnieuw uitgebracht worden, en geen zin om nieuwe lotingen te maken, dus first come first serve nu:
[ Voor 196% gewijzigd door Magic op 24-06-2022 09:18 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
star wars squadrons (origin key):
Superhot: Mind Control Delete (steam):
Thx voor SWS!Magic schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:14:
Hier ook nog even een paar in de opruiming:
star wars squadrons (origin key):
***members only***
Superhot: Mind Control Delete (steam):
***members only***
(de andere niet geclaimd)
Awesome
Is al gebruikt. Niet door mij, dus ik kan niet zeggen welk spel het isanandus schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:43:
Kwam nog een Steam-key tegen.
Disclaimer: Geen flauw idee waarvan, dus het kan ook een vage indie game zijn
***members only***
Jammer, ik was wel benieuwdmaartend schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:14:
[...]
Is al gebruikt. Niet door mij, dus ik kan niet zeggen welk spel het is
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Daarom nooit zomaar posten hier, bots scammen die direct weg zonder dank je wel
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Veel plezier en denk eraan, het eerste shot is altijd gratis.
Geen plusje, maar helaas al wel geactiveerd.Shoarmadad schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 21:58:
Hoihoi, ik heb nog een key voor Europa Universalis IV die weg ligt te rotten. Deze key bevat de vanilla- versie van het spel, zonder enige dlc. Hij is te verzilveren op Steam.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Veel plezier en denk eraan, het eerste shot is altijd gratis.
***members only***
[ Voor 66% gewijzigd door BM op 03-07-2022 08:06 ]
??? = Afkorting voor index, opgesteld door Mahbub ul Haq
** = Film uit 1989 met Jim Belushi, minus het streepje
Dank je wel 😊 🥰IceStorm schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:23:
Ik heb nog een key voor Torchlight over uit een bundel:
***members only***
??? = Afkorting voor index, opgesteld door Mahbub ul Haq
** = Film uit 1989 met Jim Belushi, minus het streepje
358dd7da-2897-46ae-8678-6ea7160ff3ec
Launch Dead by Daylight.
Select the STORE menu, navigate to the FEATURE tab.
On the top right, select REDEEM CODE.
Enter your vended code.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Syberia
Syberia 2
Kocht op Fanatical de triple pack, maar de eerste 2 delen had ik al. Codes gemist? Op Fanatical kost de triple pack nu maar 1 euro: https://www.fanatical.com/en/bundle/syberia-triple-pack
Construction Simulator (2015) Deluxe Edition
*** = Voetbalclub uit Engeland welke speelt in het Loftus Road Stadium
### = 44*10 (antwoord omgekeerd invullen)
++ = Litouwen (Iso Code)
Deze komt echter in 3 keys, dus hier posten is niet zo handig. De eerste die mij een DM stuurt en een actief GoT-member lijkt mag hem hebben.
Hij is weg!
[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 18-08-2022 11:10 ]
[mo]068L4-VAYT5-B9KZZ[/mo]
Little Big Workshop
[mo]0NXVR-8Z6AB-V7VL0[/mo]
[ Voor 4% gewijzigd door biert1982 op 25-08-2022 13:47 ]
Ik heb Little Big Workshop meegenomen, dank je.
+1 gegeven vette games die je aanbiedtSpeed24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:39:
***members only***
Heb ze overigens niet geclaimd
Helaas al vergeven, had wel zin in de DLC (maingame had ik al)Speed24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:39:
***members only***
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Verwijderd
Main game geclaimd, thanks!Speed24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:39:
***members only***
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2022 08:47 ]
Ondanks vergeven, dikke plus voor jou!Speed24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:39:
***members only***
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
OOh love this game.Speed24 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:39:
***members only***
Jammer dat de DLC mass trasport al vergeven is. Maar toch mooi dat iemand anders er nu van geniet
De OGRE KINGDOMS DLC, per ongeluk 2x gekocht.
Dacht dat ik hem had op steam, niet dus. Maar toch thnx. Is dus nog vrijUzuhl schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:07:
Voor de TOTAL WAR: WARHAMMER III spelers.
De OGRE KINGDOMS DLC, per ongeluk 2x gekocht.
***members only***
Dex geclaimed, thanks!Eegee schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:48:
Voor degene die ze gemist heeft. Ik heb nog twee GOG-sleutels van games die ze afgelopen dagen weggaven, maar die ik al had, te weten:
***members only***
en
***members only***
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven