Wellicht de giveaway wat langer laten duren, dan heb je meer kans op meer entries. Ik heb hem zelf al, anders zou ik hem joinenHeilige Kaas schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:17:
Hier een waardeloos spel.
[afbeelding]
Probeerde hem al eerder weg te geven maar had 0 entries, was een invite only ga.
In ieder geval excuus. Heeft een rating van 60% heb alleen de cv nodig want ik ben bijna lvl 5
Hopen dat ik de 5 entries haal
EDIT: daarna ga ik overigens vrolijk verder met de giveaway stortvloed die ik gepland had. Heb nog 40+ keys op mijn computer staan, klaar om weg te geven in deze groep.
[ Voor 18% gewijzigd door adamvansanten op 22-02-2016 13:09 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik neem het stokje over met de volgende (op dit moment) unbundled Indiegames.TheAnthonyNL schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:11:
Als je een soortgelijke poll maakt met unbundled games mag je een game uitzoeken bij mij die ik nog over heb.
Steaminfo:
Iron Fisticle
The Indie Mixtape
12 is better than 6
Dub Dash
Poll: Wat wordt mijn Indie Unbundled Giveaway?
• Iron Fisticle
• Indie Mixtape
• 12 is better than 6
• Dub Dash
Ook een poll maken? Klik hier
Poll loopt tot en met donderdagavond! dinsdagavond, niet echt spannend zo

Ik zal t.z.t. ook een reward voor iemand die de reeks voortzet aanbieden, maar nog ff kijken wat dat wordt.Zeker geen Telltale fans hier?
Het gaat om 75% korting tot 1-3-2016 en over te geven via steam-trade. Bij interesse DM aub.
Ligt er aan welke game van ze, Borderlands is de enige die interessant isSempy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:08:
[...]
Ik zal t.z.t. ook een reward voor iemand die de reeks voortzet aanbieden, maar nog ff kijken wat dat wordt.Zeker geen Telltale fans hier?
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Anyway, de game word goed beoordeeld maar kijk even of het is wat je zoekt. Volgens mij is het niet echt atmosferisch of opbouwend zoals amnesia.
Anyway have fun with it.

En hier een unbundled 2d RPG game waar ik toch nooit tijd voor zal hebben
Toen gekocht met best een aardige korting. Moet mij de CV kunnen geven die mij lvl 5 maakt.
Vandaar 1 uur omdat ik niet te lang wil wachten.

Bij deze. Maar ik hou je wel in de gaten, keep up the good work!
Je mag mij in de gaten houden hoorCybergamer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:18:
[...]
Bij deze. Maar ik hou je wel in de gaten, keep up the good work!
Maar als het goed is voldoe ik weer aardig aan de eisen.
Net aan...krissie100 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:19:
[...]
Je mag mij in de gaten houden hoor
Maar als het goed is voldoe ik weer aardig aan de eisen.
Eis is toch max 25 verschil in winnen en weggeven?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb hem al, sorry. Denk dat vele level 4 dit spel al hebben vanuit een andere bundle namelijk.Heilige Kaas schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:16:
ik mis nog entries voor de punten :0
http://www.steamgifts.com/giveaway/bIiw7/overlord-ii
Dat kan geregeld worden.icy schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Ligt er aan welke game van ze, Borderlands is de enige die interessant is

Bovenstaande game met ruime afstand winnaar van de poll, GfT level 0.
De volgende user die een poll en giveaway van unbundled games aanmaakt, mag een keuze maken uit een selectie Telltale-gamekeys (non-steam!) die ik nog heb liggen, waaronder Borderlands en Game of Thrones.
Zo te zien gaan GfT in februari dik 500 giveaways er doorheen jagen!
[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 24-02-2016 09:57 ]

@Nostordici, Bioshock is echt een toffe serie, echt een aanrader.
Heb nog wat korting vouchers gekregen zie ik zojuist maar ga ze niet gebruiken denk ik.
Stuur maar een pm als je deze kan gebruiken:
80% Alpha Protocol
75% Tembo the Badass Elephent
75% Valyria Chronicles
[ Voor 22% gewijzigd door shaiwa887 op 24-02-2016 10:16 ]

Ben wellicht wat later met het verzenden van de key i.v.m. stedentripje.
[ Voor 57% gewijzigd door eL_Jay op 24-02-2016 11:46 ]
edit: inmiddels geclaimed (bericht gehad via DM)
[ Voor 26% gewijzigd door Alexji op 24-02-2016 12:17 ]

Verder heb ik nog kortingsvouchers voor de volgende games. Voeg me toe op Steam.
Shakedown Racing One: €7,99 voor €3,99 (-50%) (Valid until 2/28/2016, 9:09:47 PM)
The Howler: €0,99 voor €0,66 (-33%) (Valid until 2/28/2016, 9:15:40 PM)
Tembo The Badass Elephant: €12,99 voor €3,25 (-75%) (Valid until 3/1/2016, 7:00:00 PM)
Valkyria Chronicles: €19,99 voor €5,- (-75%) (Valid until 3/1/2016, 7:00:00 PM)
Ik heb ook nog een key voor Poker Night at the Inventory. Deze key kun je gebruiken op de website van Telltale games. DM als je hier interesse in hebt.
[ Voor 12% gewijzigd door NegativeFreak op 24-02-2016 19:37 ]

[ Voor 45% gewijzigd door LittleBrownie op 24-02-2016 19:33 ]
Ik heb er ook 1 mocht deze weg zijn.appieh4ck schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:33:
Ik heb een voucher voor 75% korting op Valkyrie Chronicles gekregen. Als iemand deze wilt stuur me dan een PM berichtje
[afbeelding]
Weg
Public gifts tellen niet mee met de ratio in de GfT groep. Wij hebben daar geen invloed op, just FIY...Geo3kant schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:25:
[afbeelding]
Level 1, 1 uur, public.
Wil naar level 2 toe

Invite only giveaway, omdat ik niet in de groep zit
Met dank aan Cybergamer!
[ Voor 5% gewijzigd door LittleBrownie op 25-02-2016 23:21 ]
You're welcomeLittleBrownie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 23:20:
Met dank aan Cybergamer!
Hier weer 2 lvl 2 GA's voor GfT:

[ Voor 24% gewijzigd door Cybergamer op 26-02-2016 00:20 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Meneer iCy op 26-02-2016 13:58 ]

Volgende giveaway
En nog een extraatje:

[ Voor 36% gewijzigd door Plato112 op 26-02-2016 17:16 . Reden: Extra game toegevoegd. ]
Speed limits are like herpes.
** = 2e,3e en 5e letter van het alfabet. Zou tof zijn als je ff een DM stuurt...
-80% Alpha Protocol
-75% Tembo The Badass Elephant
-75% Valkyria Chronicles
DM mij voor een steam add
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Die was voor mij, bedanktUncle Mel schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 08:46:
één SG en een hoop losse keys
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Steam/XBL: Avioto
Volgende keer Gathering of Tweakers excluden. Zitten teveel non-tweakers op. En je quota voor GfT zal nu maar voor 0.3 meetellen, just FYI.Floks schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 16:01:
[afbeelding]
mijn eerste giveaway via steamgives
3 keys
[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 27-02-2016 19:03 ]

En de eerste Tweaker die aan mijn voorwaarden voldoet & een DM stuurt (deadline 29/02 00:00) krijgt een key voor Euro Truck Simulator 2 van mij.
[ Voor 40% gewijzigd door azerty op 27-02-2016 23:50 ]
Top, geen idee hoe het werkt, maar iddCybergamer schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:01:
[...]
Volgende keer Gathering of Tweakers excluden. Zitten teveel non-tweakers op. En je quota voor GfT zal nu maar voor 0.3 meetellen, just FYI.
Floksor

Mensen, sync even jullie account als je wat gewonnen hebt. Dat scheelt tijd voor re-rollen. Kleine moeite, groot plezier voor de gifters onder ons.

[ Voor 34% gewijzigd door Rylo op 29-02-2016 09:15 ]

Succes
[ Voor 6% gewijzigd door WWIE92 op 29-02-2016 13:40 ]

En voor de snelle jelle onder ons die tot het eind heeft doorgelezen nog drie extra keys voor games die ik niet weg mag geven, omdat ze ooit gratis zijn geweest.
EDIT: Ik heb de DLCs voor Professional Farmer 2014 en Warehouse and Logistics Simulator gedeletet en public opnieuw aangemaakt. Er waren nog steeds 0 entries, dus dat lijkt me de moeite van hier laten staan niet echt (moet 5 entries hebben voor punten
Worms: PFREG-MJQYI-HAPZ2
Dino D-Day: B5AXK-5IEXY-BCGCX
[ Voor 14% gewijzigd door adamvansanten op 01-03-2016 21:03 ]

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
[html]Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].[/html]
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven