Iemand gebruikt zonder te melden
14 day trial xbox live
[ Voor 21% gewijzigd door Kapitein Iglo op 19-08-2017 17:38 ]
Maar iemand belang bij een coupon van 50% korting op Warhammer 40,000: Dawn of War III?
Belanghebbenden graag DM
Geldig tot 1-9-17
Ik heb hem ook, mocht nog iemand hem willen.WWIE92 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:24:
Ik weet niet of meer mensen hem hebben gekregen..?
Maar iemand belang bij een coupon van 50% korting op Warhammer 40,000: Dawn of War III?
Belanghebbenden graag DM
Geldig tot 1-9-17
Send me your gameboys
Ik had zelf niet goed gekeken of ik 'm al had... ja dus.freburgje schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:58:
Gratis
Deadlight: Director's Cut via GOG.com
https://www.gog.com/game/deadlight_directors_cut
Iedereen kan 'm ook nog steeds zelf aanvragen bij GOG, maar hier mijn ontvangen URL+code:
Voor zover ik kan zien is de actie afgelopen. Stond 11 euro bij.
50% off on the title Dawn of War III.
(Valid until 1-9-2017 00:00:00)
Stuur maar een berichtje wanneer je interesse.
Is helaas al gepakt zonder hier te melden (hopelijk via DM dan maarKapitein Iglo schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 21:18:
tomb raider definitive edition for xbox one
***members only***
Ik heb die voor Civ gebruikt, heel erg bedankt!Lordzaza schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:36:
Hey tweakers, heb nog een paar dubbele games via humble bundles, veel plezier!Eenmalig via steam te activeren.
***members only***
xcom en forced gebruikt, tyLordzaza schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:36:
Hey tweakers, heb nog een paar dubbele games via humble bundles, veel plezier!Eenmalig via steam te activeren.
***members only***
-------------------
/edit moet naar andere korting topic wat ik wou posten
[ Voor 25% gewijzigd door rejer op 20-08-2017 12:52 ]
Undertale gebruikt! (Brothers was al gebruikt zonder te postenLordzaza schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:36:
***members only***
Ah, dan zijn ze nu weg. Veel plezier, undertale is echt geniaalSnoF schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 12:52:
[...]
Undertale gebruikt! (Brothers was al gebruikt zonder te posten)
leeg
Spelregels:
-Max 1 per tweaker
-Een creatieve manier om om een game te vragen krijgt voorrang.
[ Voor 55% gewijzigd door typmisje op 22-08-2017 15:02 ]
Heb de lijst bijgewerkt, kom maar halen wat over is.typmisje schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:26:
Heb de volgende Games beschikbaar:
Pony Island
Space Pilgrim Episode 2: Epsilon Indi
Space Pilgrim Episode 3: Delta Pavonis
Space Pilgrim Episode 4: Sol
Space Pilgrim Episode I: Alpha Centauri
Town of Salem
Spelregels:
-Max 1 per tweaker
Thanks!typmisje schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 13:26:
Heb de volgende Games beschikbaar:
leeg
Spelregels:
-Max 1 per tweaker
What seems to be the officer, problem?
Leuk! Je bent lekker bezig! Maar de volgende keer gaarne wat langer laten lopen (paar dagen oid), op die manier krijg je meer gegadigden en bouw je punten op (bij 5 of meer entries tellen de GA's mee in de groep).Halfwas schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:31:
Hoi Tweakers,
Ik heb al veel games weggeven via V&A, dus nu heb ik alleen nog maar de 'restjes' om op SteamGifts te zetten. Binnenkort hoop ik nog wat beters en meer (als mijn gift limit wat hoger wordt) aan te kunnen bieden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks. Ik hoopte snel wat games weg te geven zodat mijn gift limit wat hoger zou worden. Ik heb net weer wat games op SteamGifts gezet die, op Space Trader na, iets langer lopen (ongeveer t/m dinsdag 12:00 PM).Cybergamer schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:41:
[...]
Leuk! Je bent lekker bezig! Maar de volgende keer gaarne wat langer laten lopen (paar dagen oid), op die manier krijg je meer gegadigden en bouw je punten op (bij 5 of meer entries tellen de GA's mee in de groep).
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met het tweede deel van je post. Bedoel je dat games <5 entries niet meetellen in het Tweakers overzicht of dat je er geen contributor value voor krijgt waardoor je je contributor level niet kunt verhogen?

Beide, het een staat in verband met het ander. Niet iets wat ik bedacht heb hoor, het is allemaal door SteamGifts geregeld. Mijn overzicht pikt de data alleen maar op van SG zodat het makkelijker leesbaar is.Halfwas schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:23:
[...]
Ik weet niet helemaal wat je bedoelt met het tweede deel van je post. Bedoel je dat games <5 entries niet meetellen in het Tweakers overzicht of dat je er geen contributor value voor krijgt waardoor je je contributor level niet kunt verhogen?
Bij minder dan 5 entries telt die niet mee helaas. (daarom vragen zoveel mensen ook om alsnog te joinen, anders bouwen ze geen punten op).
[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 27-08-2017 19:54 ]
Wederom bedankt Cybergamer.Cybergamer schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:52:
[...]
Beide, het een staat in verband met het ander. Niet iets wat ik bedacht heb hoor, het is allemaal door SteamGifts geregeld. Mijn overzicht pikt de data alleen maar op van SG zodat het makkelijker leesbaar is.
Bij minder dan 5 entries telt die niet mee helaas. (daarom vragen zoveel mensen ook om alsnog te joinen, anders bouwen ze geen punten op).
Als ik in het overzicht kijk, dan lijkt het erop dat ik wel de prijs (waarde) op Steam van de games toegekend krijg ondanks dat er minder dan 5 entries waren. Al is mijn contributer level inderdaad niet gestegen door de games < 5 entries.
Het maakt me op zich ook allemaal niet zo heel veel uit; het gaat me voornamelijk om het weggeven van games die ik zelf toch niet ga gebruiken. Mijn gift limit is inmiddels ook een stuk hoger, waardoor ik ze iets langer kan laten staan. Toch bedankt voor je opmerkzaamheid!

Gift for Tweakers:

(plus DLC Item: Razorfang Poison)
Public:

[ Voor 12% gewijzigd door Tackleberry op 29-08-2017 23:37 ]

[ Voor 69% gewijzigd door wouterg00 op 30-08-2017 18:53 ]
- Choice Chamber
- Nidhogg
- Roguelands
- Spelunky
PM
[ Voor 9% gewijzigd door Pedje-san op 07-09-2017 19:09 ]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Nogmaals voor de luie mensen:

Het is een steamgift die ik zal versturen naar het e-mailadres van de winnaar, zorg dus dat er een correct adres in je profiel op Steamgifts staat.
[ Voor 31% gewijzigd door Sempy op 11-09-2017 22:33 ]
Ook gratis via: https://www.orlygift.com/promotion/blaite
Resident Evil 4 gewonnen maar de link je die stuurt werkt niet... is al geclaimd...PeYote schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 20:21:
3 games uit een Humble Bundle, winnaar krijgt een gift link in de mail:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vreemd, deze bundel net een paar dagen geleden gekocht en daarna de doubles hier neer gezet.bart1133 schreef op maandag 18 september 2017 @ 19:19:
[...]
Resident Evil 4 gewonnen maar de link je die stuurt werkt niet... is al geclaimd...
Net een ticket bij Humble ingeschoten hiervoor, misschien dat zij iets kunnen zien.
Laat even via PM weten als je hem geclaimd hebt.
Oddworld: Abe's Oddysee FREE for 48h (look for the banner).
https://www.gog.com/?utm_...m=EN&utm_content=giveaway
[ Voor 47% gewijzigd door freburgje op 20-09-2017 11:46 . Reden: link van email promotion toegevoegd ]
Ook op HumbleBundle.comfreburgje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:43:
Free on GOG.com
Oddworld: Abe's Oddysee FREE for 48h (look for the banner).
https://www.gog.com/?utm_...m=EN&utm_content=giveaway
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Send me your gameboys
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
[ Voor 73% gewijzigd door Wee Man op 24-09-2017 12:51 . Reden: Actie is beëindigd, link is verwijderd ]
en nog een key:Foodie88 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 07:47:
Outlast heb ik over, ik wist niet dat ik 'm al had:
***members only***
Send me your gameboys
Oddworld: Abe's Oddysee®
Graag PM als je hem geclaimd hebt, dan kan ik hem doorstrepen.
----edit----
Geclaimed
[ Voor 22% gewijzigd door YdieresiS op 23-09-2017 22:33 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Hij wel! Congrats!Sempy schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:40:
[afbeelding]
Giveaway ter gelegenheid van het bereiken van de 3.000 games op Steam!
zijn allebei al geclaimed zonder te melden, maar bedankt voor de moeite!Steffo78 schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:25:
Ik heb nog twee Steam keys over voor Ticket to Ride.
***members only***
***members only***
Gave lijst! Ik heb er heel veel nog niet. Vooral in The Silent Age ben ik geïnteresseerd, daar ik nogal een zwak heb voor Point N Click gamesHalfwas schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:27:
Ik heb ook weer een aantal games om weg te geven. Ze eindigen allemaal a.s. zondag (1 oktober) rond 23:59. Sommige Linux games heb ik ook in de Linux User Group gezet, maar alle Windows games zijn exclusief voor Tweakers.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg mooie lijst! Heb me ingeschreven op een paar games.Halfwas schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:27:
Ik heb ook weer een aantal games om weg te geven. Ze eindigen allemaal a.s. zondag (1 oktober) rond 23:59. Sommige Linux games heb ik ook in de Linux User Group gezet, maar alle Windows games zijn exclusief voor Tweakers.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks man!
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Laat even een berichtje achter als je hem hebt gebruikt.
Edit: en eentje voor Oddworld: Abe's Odyssee.
[ Voor 22% gewijzigd door Rainbow op 29-09-2017 16:09 . Reden: Oddworld: Abe's Odyssee ]
Iemand is al zo vriendelijk geweest deze te verzilveren, zonder dit kennelijk te melden.
Evengoed bedankt voor het posten!
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
http://store.steampowered...uclear_Role_Playing_Game/

En voor degene die graag in grotten spelen:
[MembersOnly]ScannerSombre
B465M-ZF52E-IFGXG[/MembersOnly]
Ik kon deze niet meer bij SteamGifts erbij zetten omdat ik aan m'n max zat blijkbaar. Stuur me even berichtje als je hem gebruikt hebt, dan streep ik hem door
[ Voor 22% gewijzigd door Xilvaro op 09-10-2017 15:44 ]
What seems to be the officer, problem?
Iemand heeft alweer een hit en run met de code gedaan...Xilvaro schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:29:
***members only***
Ik kon deze niet meer bij SteamGifts erbij zetten omdat ik aan m'n max zat blijkbaar. Stuur me even berichtje als je hem gebruikt hebt, dan streep ik hem door

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik heb hem keurig een berichtje gestuurd hoor.Slavy schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Iemand heeft alweer een hit en run met de code gedaan...
Send me your gameboys
Het irriteert me meer dat er constant een opmerking gemaakt wordt over het "weggraaien" van codes, dan dat daadwerkelijk codes weggekaapt worden. Als je dat ziet, stuur gewoon een DM naar de betreffende persoon zodat die alsnog de code kan doorstrepen. Of je dit nu zelf bent of niet. De tijd die je besteed om dat hier te melden kan ook gebruikt worden door de persoon zelf een bericht te sturen. Net zo snel en houdt dit topic vrij voor het weggeven van codes.Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Hoe goed bedoeld de mededeling ook is, ik zie liever codes voorbij komen of giveaways.
[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 09-10-2017 16:38 ]
Druk evt op de knop met het doorgestreepte oogje naast de titel (

[ Voor 47% gewijzigd door Cybergamer op 11-10-2017 14:33 ]
Of moet dit handmatig?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bans doen we handmatig, deze lijst is geautomatiseerd en puur voor de stats en overzicht (de gebruikerslijst op SG is rampzalig).anandus schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 19:48:
Wordt de ban-lijst nog bijgehouden, eigenlijk?
Of moet dit handmatig?
De lijst is actueel trouwens (synct om de 12 24 uur).
Edit: zie wel een bug die ik ga pletten later vandaag Al geplet, 2 tellen werk
Edit: Het lijkt erop dat ik even 3 mensen moet contacten...
[ Voor 18% gewijzigd door Cybergamer op 17-10-2017 20:23 ]

Edit:
En een key voor Tiny Echo
Of nouja, ik weet niet of-ie gebruikt is of niet, dus ik gooi hem gewoon hier.
Graag een DM als je hem gebruikt hebt zodat ik hem door kan strepen!
9*AYT-E*GHP-W4VTV
* = Derde letter alfabet
[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 18-10-2017 10:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik ga de stats wat strakker in de gaten houden. Ga je over de limieten dan verwacht ik dat je die snel inloopt. Ook verwacht ik een respons op mijn berichten BINNEN 72 UUR, anders heb je een insta-ban aan je broek.
Ik ben niet onredelijk en er valt altijd te onderhandelen om je ratio in te lopen, maar dan moet er wel gecommuniceerd worden op een of andere manier.
ALS JE TWIJFELS HEBT OVER JE STATS, KIJK DAN HIER: GFT STATS
Heb je vragen? Neem dan contact op met een vd admins (of met mij). Alvast bedankt!
Ik had hem blijkbaar al op steam dus wie wilt kan hier direct de steamkey van mij gebruikenCamembert1633 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:24:
FREE sid meiers civilization III complete
https://www.humblebundle....civilization-iii-complete
Thanks,TheUninvited schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 19:44:
[...]
Ik had hem blijkbaar al op steam dus wie wilt kan hier direct de steamkey van mij gebruikenAls je te laat bent kun je ook gewoon via humblebundle gaan.
***members only***
Johann Sebastian Bach
Stuur me een DM indien geïnteresseerd
http://store.steampowered...d_Meiers_Civilization_VI/
[ Voor 76% gewijzigd door Ircghost op 20-10-2017 10:44 ]
Remember what the dormouse said
[ Voor 73% gewijzigd door Ircghost op 20-10-2017 10:43 ]
Als je een key hebt gebruikt, geef een duimpje voor de post.
Voor meer informatie over Gifts for Tweakers, klik hier. Dit zijn ook de mensen waarbij je moet zijn bij problemen.
Posts met vragen om codes, discussies over giveaways, hoe snel keys gaan, slowchat, offtopic posts, hoe games worden weg gegeven, en/of zonder bedankje worden gebruikt zijn allemaal uit den boze
Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~~~[mo], oftewel members-only, tags beschikbaar. Let wel, afsluiten van de code doe je met ~~~[/mo] of ~~~[/].
Je mag een gamecode die je hebt ontvangen (bijvoorbeeld via een bundel aankoop) verloten. De manier waarop is geheel aan jou. Dit kan op allerlei manieren. Van steamgifts tot mensen vragen een 'duimpje' geven, waarna je de winnaar via een privébericht (DM) deelt. Het is niet toegestaan om externe winacties of promoties te delen. Ook is het delen van winacties of promoties waarmee je geld verdient niet toegestaan.
- Ruilen van steamcodes kunnen in (Steam) Game Trading Topic
- Voor vragen over Steamgifts: Het SteamGifts discussie en ervaringen topic.
- Verkoop van codes kan op de Vraag & Aanbod
- Gratis games (en andere deals) mogen in PC Budget Gaming topic of Console Budget Gaming topic
Voor de hele discussie over Hoe gamevouchers weg te geven