Yeah klopt, alleen in een beta had ik dit graag gehad, gezien het feit dat ze het zo hoog in de markt zetten qua competitive gameplay etc.oViechiel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:34:
@MisterChaoSs Ingame Voip gaat er komen, zat alleen nog niet in de beta.
De maps zijn al veel aangepast sinds de Alpha, op een positieve manier.
Map wijzigingen zie ik graag tegemoet, hoewel ik de map aan de kust (naam kwijt) wel al erg goed vind.
Eens met quickscopen, alleen voor de sniper class dan. Overig bolt actions mogen van mij deze snelheid behouden i.v.m. smg's.*rest van je post niet nodig voor mijn antwoord
Uiteraard moeten er wat dingen veranderen
- quickscopen gaat mij te snel (veel gehoorde feedback overigens)
- prone (liggen) kan op zich goed werken - dropshotten alleen niet
- card systeem vind ik een van de beste aspecten van het spel, we gaan zien hoe dit werkt in competitive (economy) - edit; dit systeem gaat alleen niet werken in matchmaking i.v.m. trolls die elke ronde alle nades / smokes / snipers gaan jatten
Prone mag nog wat getweaked worden of misschien zelfs helemaal weg. Misschien waardevol om keer te testen met servers waar het niet in kan.
Cards werken idd prima, maar eco tweaks mogen nog plaatsvinden. Ook het nade systeem werkt nog niet heel lekker. Met communicatie is dit beter te doen. Worden deze nu ook bijgevuld of heeft iedereen per helft nu een vast aantal nades?
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD