Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battalion 1944

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.202 views

• Tk55
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Leuk dat er weer een WW2 shooter komt! Graphics zien er prima uit, alleen word ik nog niet echt warm van de gameplay. Ik kijk de kat nog wel even uit de boom.

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-08 22:18
Hmmm. Geen enkele melding van een single player campaign.... Spijtig.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:31

Rivanov

Apple freak

Heb $15 gebacked. Ben benieuwd of het wat gaat worden.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:43

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Je hebt eigenlijk nu een iets mooiere versie van de mod die nu van insurgency is gemaakt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20-08 12:28
Ik denk dat ik het ook ga backen, zit nog even te twijfelen welk bedrag. Het is weer eens tijd voor een nieuwe WW2 shooter in de oude stijl, dus zonder die bs unlocks, perks etc.

Stichting Hobbyserver

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 07:48
Goed om te zien dat ze het initiële doel al behaald hebben! Heb ook gebacked en ga ze zeker op de voet volgen.

PSN: Sasha1103 iRacing Profiel

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-08 08:05

beany

Meeheheheheh

En inmiddels hebben ze hun initiele doel al ruim dubbel!

Geeft ze een hoop financiele middelen om er een mooie game van te maken. Ben erg benieuwd naar de stretch goals die ze 1 dezer dagen bekend gaan maken.

Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

• Rob-T6
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:00
Ben benieuwd wat dit gaat worden.

Ik ben backer :)

• Maaarek
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-03-2018
http://www.telegraaf.nl/d...ces_op_Kickstarter__.html

het loopt storm op de kickstarter, check de link

Maaarek wijzigde deze reactie 16-02-2016 16:27 (21%)

psn = smeersbergen

• Zeara
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09:13
Stretch goals zijn bekend gemaakt.

https://www.kickstarter.c...-pc-xb1-ps4/posts/1498388

225000 --> Community manager
250000 --> Enhanced particle effects
275000 --> Currahee bootcamp
300000 --> Competitive D-Day map
325000 --> De Britten komen erbij
350000 --> Cosmetics
400000 --> De Russen komen erbij
500000 --> Behind enemy lines mode. Offline vechten tegen enemy waves
600000 --> Pacifisch gebied komt erbij
1200000 --> SP

Zeara wijzigde deze reactie 25-02-2016 20:29 (56%)

• tumtum100
  • Laatst online: 23-08 07:14
quote:
Buzz_Fuzz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:58:
Hmmm. Geen enkele melding van een single player campaign.... Spijtig.
Is zojuist aangekondigd:

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

• Zeara
  • Laatst online: 09:13
Of zo kan het ook ja ;)

• Michaelg
Redelijk ambitieuze goals als je ziet dat er de laatste week niet heel veel geld extra is bijgekomen. Hoe dan ook ben ik echt enorm benieuwd naar deze game, en hoop dat ze hun beloftes gaan/kunnen waarmaken.

• Emryte
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 01:47
En als deze goals niet lukken hopelijk komen ze dan nog in de verre toekomst

game pc

• SN4K3
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08-02 02:10
Ik vind die goals wel heel erg natte vinger werk als ik ze zo bekijk. We gaan met stapjes van 25.000 van 1 extra map naar een compleet nieuwe factie (inclusief voice overs, wapens, skins, animaties, etc) om dan met 25.000 naar wat extra skins toe te gaan, dan voor 50.000 weer een compleet nieuwe factie en dan gaan we voor 100.000 even sp campaigns maken.. Het lijkt mij op z'n zachts gezegd teveel hooi op de vork nemen en anders een rare representatie van hoe ze hun funds gaan gebruiken.

• Buzz_Fuzz
quote:
SN4K3 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:08:
dan voor 50.000 weer een compleet nieuwe factie en dan gaan we voor 100.000 even sp campaigns maken..
Nee, die eerste jump met 100k is "maar" voor Behind Enemy Lines mode, wat niet meer is dan MP mappen met bots. Dan voor nog eens 100k Pacific Theatre Maps & factions, en dán pas voor een whopping 600k een SP campaign.

Wat een faal.. Ze zijn op de laatste 9 dagen maar 43k meer gestegen, waarvan +- 35k tijdens de afgelopen 3 dagen als laatste stuiptrekking sinds de stretch goals bekend zijn geraakt.
En wat hebben we nu: een community manager, die inherent deel van het team had moeten uitmaken, "enhanced" particle effects, wat inherent deel van de game had moeten uitmaken, aangezien ze adverteren met "next gen" en "unreal engine 4" en een training mapje, waar werkelijk niemand zit op te wachten...

Als voor de totale ontwikkeling van de game zoals zij het voor ogen hadden (MP only, USA only) maar £100k nodig was, verklaar mij eens waarom de toevoeging (de engine, physics, een zwik textures & audio samples, ... hebben ze al) dan £600.000 extra moet kosten?
Het was geloofwaardiger geweest als ze gewoon gezegd hadden "jongens, we hebben genoeg te doen, voor de SP hebben we geen zin meer, dat houden we voor Battalion 1914, doei!"

• FireFoz
  • Laatst online: 15-08 01:46
Ziet er wel goed uit maar persoonlijk vind ik de bedragen wat te hoog. Je kunt nu pas supporten vanaf 20 euro. Dat vind ik best veel voor een spel dat helemaal nog niet bewezen heeft goed te zijn. Laten we eerlijk zijn het merendeel van de spellen is bagger.

Volgens mij zouden ze veel meer binnen kunnen halen als ze hem op 10 euro zouden zetten. Dan zou ik het gokje wel willen wagen, maar nu 20 betalen en straks bij de final wss iets van 30 op Kinguin.... dan kies ik wel voor 30 met de zekerheid dat ik iets koop dat ik ook echt ga spelen.

Weet er ff geen

• Buzz_Fuzz
Er is trouwens toevallig 2 dagen geleden een potentiële concurrent gelaunched op kickstarter, Days of War: https://www.kickstarter.com/projects/drivenarts/days-of-war
Ziet er ook wel goed uit. Maar opnieuw geen vermelding van single player :)
Het wordt interessant om die 2 te zien groeien. Timeline van Battalion 1944 is onbekend, maar er wordt gesproken van een alpha in 2017... Days of War spreekt van een alpha in april 2016.

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 01-03-2016 21:32 (38%)

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:47

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• yinnemans
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13-08 12:45
Beste Tweakers,

Nog maar 4 uur en 12K te gaan voor implementatie van Britse factie! Mocht je nog ergens een paar euros hebben liggen, schroom niet te doneren.

Na zoveel jaren eindelijk weer een WW2 FPS game zonder kinderachtige opsmuk. Daar wil je toch aan meehelpen? Ja, het duurt voorlopig even voordat we speelbare content in handen krijgen maar gezien de footages die ze nu al hebben gaat dit echt wel goed komen.

Mijn €46 staan geparkeerd; dan maar een avondje minder de kroeg in. Are you with me in Béta?

:*)

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

• FireFoz
Nog maar 1,5 uur en 10k pond te gaan, gaat hem niet worden ben ik bang...

Weet er ff geen

• pimskie
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 23-08 14:56
Ik was zo blij toen ik deze kickstarter tegenkwam! Net zoals Days of War btw... In het verleden met ontzettend veel plezier COD2 en een beetje COD4 gespeeld, maar wat daarna allemaal uit kwam... |:(

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met development, updates, etc. Maar het is goed om te zien dat er zoveel mensen weer een old school WWII shooter willen.

• Buzz_Fuzz
Laten we hopen dat er nog genoeg stoom overblijft om Days of War gefinancieerd te krijgen, zodat er direct wat concurrentie is. Lijkt echter rond de 25k te blijven hangen de laatste dagen.

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 04-03-2016 13:41 (3%)

• FireFoz
Ook de andere (grote) ontwikkelaars krijgen eindelijk door dat er vraag is naar WW2 en nu zelfs WW1:

nieuws: Gerucht: Battlefield 5 krijgt als thema Eerste Wereldoorlog en komt i...

Lijkt me heerlijk :) Volgens mij blijven die thema's altijd goed verkopen. If it ain't broken, don't try to fix it.

Weet er ff geen

• replica17
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 05:51
Ik wacht nog evne op de paypal optie... heb geen CC. Hyped!

• Cybr
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 24-05-2018

Cybr

Het klopt allemaal

Het leuke is dat het er allemaal al is, gratis zelfs. WW2 voor en door enthousiastelingen:

Forgotten Hope 2

Zie ook mijn post in het forum spielerij/shooters:

Forgotten Hope 2 * BF2 MOD *

Cybr wijzigde deze reactie 10-03-2016 09:25 (13%)

• yinnemans
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 13-08 12:45
Nee, FH2 mod op BF2 is niet echt te vergelijken met deze game....

Lees eerst de Kickstarter site maar eens ;)

Enniewees..317% opgehaald dus komt goed met deze game.
Vergeet jullie niet te registeren op forums.battaliongame.com. Hier wordt veelal eerste nieuws aangekondigd.

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-08 09:21
Vrijdag weer een nieuwe developer live stream. :)

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• catwheel18
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 24-08 15:21
Westie over WAR TORN SYSTEM! - Battalion 1944 (New Gameplay Information)

• FireFoz
Ziet er wel goed uit zeg :) jammer dat de release nog zo ver weg is ...

Weet er ff geen

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

Vuurvoske

Nunquam cede!

Kun je nog steeds pledgen voor dit project? Ik zie die knop nergens meer op hun kickstarter pagina.

Beroeps brabander

• catwheel18
quote:
Vuurvoske schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:30:
Kun je nog steeds pledgen voor dit project? Ik zie die knop nergens meer op hun kickstarter pagina.
Op kickstarter kan al een tijd niet meer maar sinds kort kan het via humblebundle

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 02-08 20:07
Dit topicje verdiend een bump, want deze game beloofd iets moois te worden.
Er zijn inmiddels wat recente gameplay beelden te zien op youtube.
Het belooft een WW2 game te worden met de welbekende movement eigenschappen van Cod4.

YouTube: VLOG_009: Battalion Publisher Announcement & First Screenshots R...

• catwheel18
Is wel al 3 maanden geleden maar misschien heeft iemand hier er nog wat aan ;)

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-08 12:41
Ik hoop dat in dit filmpje gespeeld wordt met controller want het aimen ziet er super traag uit.

• catwheel18

ziet er veel belovend uit!

• jantje 2
  • Laatst online: 09-08 13:33
quote:
Meh, het is gewoon precies Call of duty 2 :+ wapens en reload animaties zijn exact hetzelfde het lopen is hetzelfde map opbouw is zowat hetzelfde.

Het valt mij eigenlijk wat tegen ik had verwacht dat het meer realistisch zou zijn, meer zoals Red Orchestra. Momenteel is het vooral veel spring en vliegwerk en reflex skills. In plaats van het iets meer slow paced. Vooral dat springen en vliegen vind ik een beetje onzinnig....

Map voelt ook erg klein aan, en als je daar met 8 vs 8 op speelt zal het al gewoon druk aanvoelen. Geen idee wat ze in gedachte hebben qua players maar 16 vs 16 is helemaal niet te doen 8)7

• Gait
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-08 11:14
quote:
jantje 2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:58:
[...]

Meh, het is gewoon precies Call of duty 2 :+ wapens en reload animaties zijn exact hetzelfde het lopen is hetzelfde map opbouw is zowat hetzelfde.

Het valt mij eigenlijk wat tegen ik had verwacht dat het meer realistisch zou zijn, meer zoals Red Orchestra. Momenteel is het vooral veel spring en vliegwerk en reflex skills. In plaats van het iets meer slow paced. Vooral dat springen en vliegen vind ik een beetje onzinnig....

Map voelt ook erg klein aan, en als je daar met 8 vs 8 op speelt zal het al gewoon druk aanvoelen. Geen idee wat ze in gedachte hebben qua players maar 16 vs 16 is helemaal niet te doen 8)7
Persoonlijk ben ik wel blij met het CoD 2 gevoel!

iRacing

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online

Odessa

"Das Beste oder nichts"

quote:
jantje 2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:58:
[...]

Dit dus..Maar goed het is "pre-alpha" ...Ik blijf hopen :)

#44 "The best crowd ever" #77 ...Beard...

• Flavius
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 24-08 13:06
Voor mij is dat CoD2 gevoel precies waar ik lang op heb zitten wachten! Lijkt me heerlijk om weer 3on3 of 5on5 te gaan spelen, waarbij reflex, actie-intelligentie en aim weer een rol gaan spelen.

Hoop wel dat ze een anti-bunny hop systeem ontwikkelen. Dat springen is niet erg, maar het moet geen bunny hoppen worden.

• jantje 2
quote:
Flavius schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:31:
Voor mij is dat CoD2 gevoel precies waar ik lang op heb zitten wachten! Lijkt me heerlijk om weer 3on3 of 5on5 te gaan spelen, waarbij reflex, actie-intelligentie en aim weer een rol gaan spelen.

Hoop wel dat ze een anti-bunny hop systeem ontwikkelen. Dat springen is niet erg, maar het moet geen bunny hoppen worden.
Er is inderdaad niets mis met Coh2 en dat ook jaren met plezier gespeeld. Dat skill belangrijk is is ook geen enkel probleem maar ik vind het momenteel een tikkeltje to much allemaal. Het is nu meer een soort hyper shooter meer zoals UT. Dat vind ik niet echt bij een WOII shooter thuis horen.

Als je ziet wat de gemiddelde leeftijd is van de black ops of wat dan ook de nieuwste COH is in de competitve scene zijn dat toch de jongere leeftijdsgeneratie die hier helemaal blij van worden. ( Als is COH2 competitve ook best wel jumpy en springerig )

Maar de nostalagie zit denk ik toch bij de wat oudere doelgroep en daar zouden ze misschien wat meer op kunnen ontwikkelen, maar dat is misschien ook persoonlijke voorkeur. Dat ik niet meer van ultra fast paced shooters hou 8)7 ( iig elke WWII shooter is voor mij bijna instabuy als die maar in de buurt komt van COH 1 of COH 2 :+ )

• muusq
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-08 11:30
^ CoD

Dit ziet er zeer veelbelovend uit imo. Call of Duty 2 favoriete game all time. (scrims 3v3 via Clanbase tegen een russisch team, oh de nostalgie)

Heb ook wel het idee dat de movement tikkeltje te snel is.

Waar ik bang voor ben is dat dit overschaduwd gaat worden door de nieuwe Call of Duty. Hopelijk kunnen ze via Steam goede hype creëren. Als ze een beetje kunnen doordringen tot E-sports zie ik mezelf dit wel een aantal jaartjes spelen :D

• Loch
Nog meer gameplay beelden vanuit de ogen van een ex cod4 professional.

YouTube: Battalion 1944 - FIRST GAMEPLAY & INSIDE INFO

• Sjonniebwoi
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14-08 20:06
ziet er zeeer goed uit, hopelijk nog wat betere graphics

• Roodey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07:43
Bookmarked. Ik ben ze gaan volgen op Twitter.

Ik droom alweer een beetje weg naar rifle only servers... :-)

• jantje 2
quote:
Loch schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:47:
Nog meer gameplay beelden vanuit de ogen van een ex cod4 professional.

YouTube: Battalion 1944 - FIRST GAMEPLAY & INSIDE INFO
eerste paar minuten gekeken, maar is zelfde gameplay als eerder gepost filmpje.

• Pas08
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:30
Toevallig een tijd terug cod 2 weer ff gespeeld. MP scène is er nog steeds. Wat een heerlijke herleving van oude tijden zeg.

Helaas is de GST Battle Arena niet meer online. Daar heb ik back in the day heel wat uurtjes doorgebracht.

Exact dat cod2 gevoel en simpliciteit van de game spreekt mij enorm aan.

Geen Perks, upgrades levels en bullshit, gewoon 4 of 5 pre set klassen en knallen maar. Search and destroy en HQ was favoriet.

Als ze nu naast hun eigen mappen ook de beste mappen uit cod2 ook nog even wat legendarische mappen uit cod1 (Hurtgen, Pavlov en Neuville) speelbaar maken ben ik verkocht.

Pas08 wijzigde deze reactie 31-03-2017 18:05 (15%)

• Loch
Zowel cod2 als cod4 community zijn nog heel actief op cybergamer. Daarnaast zijn voor beide games nog steeds LAN's inclusief prijzengeld

• dezekeer
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-08 12:41
Toch maar weer eens COD2 installeren, alleen weet ik uit ervaring wat een gedoe dat is met patches en met de windows van nu, 7,8 en nu windows 10, of maar kijken of die voor een prikkie op steam te koop is en alles in 1 keer installeert, of kan je dan niet meer online?

• Pas08
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:30
Met originele dvd's kan je de Mp zo opstarten. SP crasht bij mij.

De laatste patch staat nog steeds op gamershell.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flavius
quote:
Pas08 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:03

Als ze nu naast hun eigen mappen ook de beste mappen uit cod2 ook nog even wat legendarische mappen uit cod1 (Hurtgen, Pavlov en Neuville) speelbaar maken ben ik verkocht.
Ik denk bij CoD1 dan toch meer aan: Carentan, Harbor, Dawnville en Railyard. Bij CoD2 denk ik dan aan: Burgundy, Carentan, Matmata, Sainte-Mere-Eglise en Toujane.
quote:
jantje 2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:52

Als je ziet wat de gemiddelde leeftijd is van de black ops of wat dan ook de nieuwste COH is in de competitve scene zijn dat toch de jongere leeftijdsgeneratie die hier helemaal blij van worden. ( Als is COH2 competitve ook best wel jumpy en springerig)
Bij CoD2 kon je inderdaad springen, maar niet bunny hoppen. Voor mij een wezenlijk verschil.

Ik speelde CoD1 en CoD2 vanaf het begin [begonnen met Medal of Honor: Allied Assault, overigens]; dus al vanaf 2003. Dat was ook de tijd dat je (nog) geen last had van schreeuwende 'cyka blyats'. Dat kwam eigenlijk pas vanaf ongeveer 2008 in CoD2. Hele andere sfeer, mijn inziens. CoD4 heb ik ook nog gespeeld, maar dat kon me eigenlijk niet meer zo bekoren. Aan alle versies daarna ben ik niet eens begonnen.

Na CoD2 heb ik eigenlijk lange tijd niet meer serieus competitief een FPS gespeeld. Veel later pas wel een tijdje CS:GO gespeeld [tot en met 'Supreme Master First Class' rank], maar dat is het voor mij toch net niet.

Voor mij is CoD2 ook nostalgie in de zin dat men nog gebruikmaakte van IRC-kanalen. Waarbij er binnen de community zelfs een 'invite-only' kanaal bestond (#cod2.invite). Daar kon je dan met random spelers (uit voornamelijk topteams) gewoon een random (3on3 of 5on5) match spelen. Dat je nog op Teamspeak of Ventrilo zat i.p.v. ingame. Geweldige tijden waren dat! Zelf nog voor team kArnage en team RedSky gespeeld - toentertijd nog bekende namen. Héél wat uren aan CoD1 en 2 gespendeerd.

Voel me na dit schrijven zowaar een opa die de betere tijden aan het herleven is. :P
quote:
jantje 2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:52:

Maar de nostalagie zit denk ik toch bij de wat oudere doelgroep en daar zouden ze misschien wat meer op kunnen ontwikkelen, maar dat is misschien ook persoonlijke voorkeur. Dat ik niet meer van ultra fast paced shooters hou 8)7 ( iig elke WWII shooter is voor mij bijna instabuy als die maar in de buurt komt van COH 1 of COH 2 :+ )
Dat heb ik dus ook. Ik heb pas nog o.a. Day of Infamy en Days of Wars geprobeerd, maar dat kun je totaal niet vergelijken met CoD1 en CoD2. Die liggen meer in de lijn, al dan niet gewoon een kopie, van Day of Defeat. In dat opzicht ben ik wel enigszins voorbarig, maar van de gameplay filmpjes tot zoverre word ik hoopvol!

• muusq
bump :)

Één van de Devs op de subreddit van Battalion1944

"I think if you're solely interested in Battalion 1944 because it was set in WW2 then you might be disappointed anyway which sucks, but I appreciate your interest. We confirmed COD:WW2 months ago, we've known what we were doing for a long time, that's why the design has changed quite a lot.

But ultimately, if you're looking for WW2: Singleplayer: COD WW2 Best WW2: Day of Infamy Large Scale WW2: Post-Scriptum (Squad WW2 mod)

Battalion is focusing on skill-based old school gameplay. Not on WW2, we're happy with the direction we went, but it meant we had to sacrifice authenticity to keep the core values of an old school shooter in Battalion."

+

Eerste 'Fragmovie' :D

+

muusq wijzigde deze reactie 26-04-2017 10:58 (9%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• muusq
Update (/bump)

Nieuwe trailer voor Alpha V0.2 die dit weekend plaatsvind.

Interview met ex professionel COD4 Phantasy, die eerder al advies gaf, maar nu daadwerkelijk in dienst is bij Bulkhead.

• Sharkware
  • Registratie: november 2003
  • Nu online
Ben er over na aan het denken dit spel in EA te kopen. Wordt het nog een beetje gespeeld?

• mierenmepper
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 24-08 15:27
quote:
Sharkware schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:54:
Ben er over na aan het denken dit spel in EA te kopen. Wordt het nog een beetje gespeeld?
net als iedereen willen we het in de early acces kopen, helaas niet mogelijk :( we moeten wachten wachten wachten

• muusq
"Battalion 1944 hits Steam Early Access on February 1st 2018!
Sign up for the closed beta at https://t.co/qgAkpG23xv and retweet this video for a chance to get access to the beta!
Add us to your Steam wishlist: https://t.co/PfI6qUkxYW https://t.co/EDL5RV6bOm"

Zin an!

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 18-08 21:23

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Echt vet! vooral mooi om te zien hoeveel oud 'pro' competitieve spelers weer terugkomen naar de scene.
Hoop echt dat deze game weer een beetje de sfeer van de oude cod1/2 weet over te brengen.

Dan ben ik in iedergeval binnenkort weer druk bezig met PCW's en nade tricks oefenen in een private server :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• kweniston
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Ik heb eindeloos CoDUO gespeeld vroeger, maar ik vroeg me af hoe dit spel echt beter gaat zijn? Is de engine zoveel beter? Wat gaat mij overhalen straks een servertje op te zetten (als dit al mogelijk is) boven mijn oude CoD server?

• muusq
Wat dacht je van een actieve playerbase? Battalion zal dedicated server support hebben en uiteindelijk zelfs modtools vrijgeven.

Wat ik erg interessant vind = Clan Wars (zal nog een tijdje duren voordat dit in de game komt). Hierbij proberen ze ClanBase van vroeger na te bootsen maar dan ingame. Hierbij krijg je als 'clan' een rank, i.p.v. individueel. Dit is een losse gamemode naast de standaard competitive rank mode.

Ik heb er zin in!

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik ben een kickstarter backer, vooralsnog ben ik nog niet overtuigd door de laatste trailer.
De tijd zal het leren. :)

Steam - BFV - PUBG

• oViechiel
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-08 09:40
quote:
unfor schreef op maandag 15 januari 2018 @ 16:25:
Ik ben een kickstarter backer, vooralsnog ben ik nog niet overtuigd door de laatste trailer.
De tijd zal het leren. :)

[video]
Heb je toegang tot de alpha?

Speelt verbazingwekkend goed naar mijn mening.

Even afwachten hoe de verschillende modus spelen - daarnaast moeten de maps nog goed zijn. Al heb ik het idee dat ze niet bang zijn om die te veranderen.

Wanbeleid is ook beleid.

• muusq
Op de twitter van enkele developers zijn een aantal gameplay fragmenten te vinden, zie:

https://twitter.com/brammertron

&

https://twitter.com/HowardPhilpott

Tevens is er dit weekend (20 t/m 22 jan) nog een betaweekend voor de Early Acces launch op 1 februari, er is geen NDA op de beta, dus hopelijk kunnen streamers (zoals 'Shroud') Battalion 1944 mooi op de kaart zetten.

• muusq
Eerste beta keys zijn inmiddels verzonden. (lucky me :D)

• unfor
Ik heb hem ook ontvangen :) vanmiddag maar eens kijken!

Steam - BFV - PUBG

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23:17
Ik heb niks :(

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-08 10:13
helaas zit ik er ook niet bij :(. Nevermind, hij komt net binnen !! :D

Daradius wijzigde deze reactie 19-01-2018 15:25 (41%)

• oViechiel
Er worden veel keys weggegeven op de officiële Discord!

Beta Dates:
January 19th 18:00(GMT) to January 20th 06:00(GMT)
(Everybody who already has a key and influencers)
January 20th 18:00(GMT) to January 22nd 06:00(GMT)
(everybody who got access to the closed beta)

oViechiel wijzigde deze reactie 19-01-2018 15:50 (67%)

Wanbeleid is ook beleid.

• muusq
edit: lolz ik kan niet lezen.

muusq wijzigde deze reactie 19-01-2018 16:02 (76%)

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 02:14
quote:
oViechiel schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 15:48:
Er worden veel keys weggegeven op de officiële Discord!

Beta Dates:
(Everybody who already has a key and influencers)
(everybody who got access to the closed beta)
Klopt, thanks voor de tip.
Key bemachtigd.
Zou vanavond na een play sessie wel vertellen hoe de game is.

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 24-08 19:45
Is er al iets bekend over de release?
Ik heb een gouden tijd gehad met cod1 .. hopelijk kunnen ze weer zoiets maken!

• muusq
1 februari launched Early Acces versie van de game voor een luttele 15 euro.

Nu enkele games gespeeld in de beta, t'is precies waar ik op hoopte. Zeer nice.

• Johnnnygoud
  • Laatst online: 02:14
Game loopt als een malle.
Nog wel jammer dat om de map je opnieuw moet connecten. Je hebt nu arcade(ctf/dom/TDM) en competitive mode. Eenmaal de rondes voorbij moet je weer opnieuw zoeken na een potje. Zie wel optie server browser staan dus dat zou uiteindelijk wel goed komen.
Wapens klinken echt zoals cod1 tijdperk en het voelt ook allemaal zo aan. Maps zijn niet al te gedetailleerd dus op oudere pc's zou de game denk ik wel als nog super lopen.
1 februari maar gelijk de early acces halen op steam. De beta heeft mij naar 1,5uur gamen toch echt overtuigd.

Johnnnygoud wijzigde deze reactie 20-01-2018 00:13 (12%)

• Gekke Jantje
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 24-08 20:41
Ik krijg de game helaas niet opgestart en de melding "the game Client is out of date"

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 20-01-2018 09:04 (17%)

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• unfor
quote:
Gekke Jantje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:58:
Ik krijg de game helaas niet opgestart en de melding "the game Client is out of date"
herstart steam, je mist een update.

Steam - BFV - PUBG

• Gekke Jantje
quote:
unfor schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:28:
[...]
herstart steam, je mist een update.
Gedaan maar er komt geen update binnen. Het gaat om de Test server waar van ik gisteren een key kreeg bij de buren.

Edit

De game nog eens verwijderd en geïnstalleerd maar ik hou het zelfde probleem.

Gekke Jantje wijzigde deze reactie 20-01-2018 10:15 (13%)

Asrock Z370 Extreme4 i7 8700k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Pro 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

• Daradius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-08 10:13
quote:
Gekke Jantje schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Gedaan maar er komt geen update binnen. Het gaat om de Test server waar van ik gisteren een key kreeg bij de buren.

Edit

De game nog eens verwijderd en geïnstalleerd maar ik hou het zelfde probleem.
Beta is momenteel niet bezig. Hij begint vanavond weer rond 7 uur :)

Beta Dates:

Daradius wijzigde deze reactie 20-01-2018 10:44 (12%)

• Gekke Jantje
Stomme ik. Ik maak er vanavond om 7 uur tijd voor vrij. Bedankt voor de duidelijke opheldering.

• Loch
Na het spelen van alle alpha's vind ik dat ze in de huidige beta n flinke sprong hebben gemaakt. Game loopt soepeler dan ooit, strak en steady 200 fps op ultra settings ( 8700k, gtx1080 though).

Wapens voelen nog zwaar unballanced en overpowered.

Het eco/cards systeem voelt goed aan, maar moet wel verbeterd worden, als je 5 rondjes hebt verloren kan je beter stoppen met spelen, want je kan alleen nog maar default gun/card pakken. Niet dat je n (cslike) eco rondje kan doen en daarna weer cards hebt.

Al met al veel potentie. Veel oud cod2/4 spelers zijn al massaal ingestapt.
Heb gehoord dat ESL al n flink prijzenpot heeft klaar staan voor dreamhack (geen bron though)

• murnn
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 06-02 13:56
Heeft er iemand toevallig nog een key over? Kan er maar geen bemachtiging..

• tumtum100
  • Laatst online: 23-08 07:14
quote:
murnn schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 15:08:
Heeft er iemand toevallig nog een key over? Kan er maar geen bemachtiging..
Er worden vandaag voordat de beta start nog keys verstuurd door de developers dus misschien heb je nog geluk.

i7-8700K CPU, NZXT Kraken X62, G.Skill Trident Z RGB F4-3000 16GB, Samsung Spinpoint F3 1 TB,Samsung 960 EVO 250GB, MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G, MSI Z370 Gaming Pro Carbon, Fractal Design Define C Window, Corsair RM650x Zwart, NZXT Hue+

• Belecthor
  • Laatst online: 08-08 13:45
Het ziet er een beetje uit als CoD/CS, maar dan in WW2.

• Michaelg
Hmm ik krijg nog steeds de melding client out of date. Volgens mij zou de beta nu toch live moeten zijn?

• Paulus07
  • Niet online
key binnen :D installing de game.....

Kan alleen geen mp potje vinden/starten :(

Paulus07 wijzigde deze reactie 20-01-2018 20:21 (38%)

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Pherox006
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
Iemand nog een reserver key? :(

• Paulus07
  • Niet online
pffff ik begin oud te worden en traag merk ik wel met dit soort games :P

• muusq
quote:
Michaelg schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 19:54:
Hmm ik krijg nog steeds de melding client out of date. Volgens mij zou de beta nu toch live moeten zijn?
Steam even opnieuw opstarten en de update binnenhalen.

• muusq
quote:
Loch schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 12:57:
Het eco/cards systeem voelt goed aan, maar moet wel verbeterd worden, als je 5 rondjes hebt verloren kan je beter stoppen met spelen, want je kan alleen nog maar default gun/card pakken. Niet dat je n (cslike) eco rondje kan doen en daarna weer cards hebt.
Benieuwd hoe ze dit gaan balancen, imo zijn de default kaarten wel sterk genoeg.

• mierenmepper
  • Laatst online: 24-08 15:27
quote:
muusq schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:23:
[...]

Benieuwd hoe ze dit gaan balancen, imo zijn de default kaarten wel sterk genoeg.
ik vind de wapens niet echt balanced..voor axis en allies kar vs garand is mwah

• wsLy
quote:
Belecthor schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:46:
Het ziet er een beetje uit als CoD/CS, maar dan in WW2.
Het is dan ook voor een gedeelte gebaseerd op CoD2 he...

Stichting Hobbyserver

• fevo-1190
Is er al ieta gelekt van een verwachte release op zowel console als pc?

• wsLy
quote:
fevo-1190 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 10:10:
Is er al ieta gelekt van een verwachte release op zowel console als pc?
Als je de roadmap op hun website bekijkt dan kom je erachter wanneer de release zal zijn, eind 2018 / begin 2019. Dit was overigens het eerste zoekresultaat op google...

Q1 2018: Early Access Release
SPRING Q1 UPDATE: THE STABILITY UPDATE
At release to Early Access, we will inevitably find bugs. The team will be focusing their efforts on fixing existing issues that the community find, making sure EVERYONE can play our existing content, before we move on to the new content.

Stability & Performance improvements, fixing stabilisation issues, making sure the game is playable for EVERYONE
  • Map In our first major update we will release a new map to both casual & competitive rotations
  • FeatureOffline LAN Support across all modes
  • EventTwitch AMA with Brammertron & KingHoward on the future of Battalion 1944
  • Regular Fixes & Patches
Q2 2018: After Early Access Release
SUMMER Q2 UPDATE: THE CONTENT UPDATE
Providing a successful Early Access Launch, we are excited to support our first official ‘major’ LAN tournament. At the same time we’ll be releasing new and exciting content designed to diversify and reinvigorate the Battalion gameplay experience.
  • EventFirst official LAN Tournament
  • Arcade Map New map focused on Capture the Flag and Domination
  • Competitive Map Announcing Soon
  • Large Map Support Maps aimed at bigger player sizes
  • Weapon Two New Undisclosed Weapons
  • Regular Fixes & Patches
Q3 2018: Autumn Update
AUTUMN Q3 UPDATE: THE COMPETITION UPDATE
It’s time for us to get serious about esports. By Q3 we will have balanced the gamemode and correlated all of your feedback to create an excellent competitive game. Here’s what we plan to add and improve for the competitive experience
  • Event Second Official LAN Tournament
  • Competitive Map Announcing Soon
  • Feature Spectator Mode Overhaul for Esports
  • Feature ‘Clanwars’ Launches – In-game clan system for scrims, ladders and competitions with high tick servers
  • Regular Bug Fixes & Patches
Q4 2018: Winter Update
WINTER Q4 UPDATE: THE BEGINNING
After one year of playing, refining and improving Battalion’s intricacies with the community. We will be hitting Steam as a fully released title. At this point, the price of the game will increase. This final update to early access will not be the last update. It is the beginning of Battalion’s life as a full blown competitive game.
  • Feature Theatre Mode
  • Feature New HUD / UI
  • Casual Map Announcing Soon
  • General Fixes & Patches ready for full release!
2019: Future Plans
FULL RELEASE TO STEAM
Unannounced Free DLC

Stichting Hobbyserver

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23-08 23:11

cptbuttlick

R7 2700X ,2080 Ventus Oc

Hoop dat deze de bom word.

• fevo-1190
@wsLy Je maar console release word niks gemeld?
Haal alleen uit dat verhaal release 2019 op steam.
Aangezien ik niet meer op de pc game is voor mij console belangrijker.

• Flavius
quote:
fevo-1190 schreef op zondag 21 januari 2018 @ 11:58:
Je maar console release word niks gemeld?
Haal alleen uit dat verhaal release 2019 op steam.
Aangezien ik niet meer op de pc game is voor mij console belangrijker.
Dan heb je denk ik simpelweg pech. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet zo snel een consoleversie. Lees je even in over het verleden van de makers en wat hun motiveert om dit spel te maken dan begrijp je misschien ook waarom.

• wsLy
quote:
Flavius schreef op zondag 21 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Dan heb je denk ik simpelweg pech. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet zo snel een consoleversie. Lees je even in over het verleden van de makers en wat hun motiveert om dit spel te maken dan begrijp je misschien ook waarom.
Hij gaat wel komen voor consoles, PS4 en XboxOne. Maar de focus ligt op PC volgens mij, dus console release zal pas na de Steam release zijn gok ik zo. Mag ook wel weer eens :) teveel spellen ligt tegenwoordig de focus op de console versies en de PC wordt dan opgescheept met een versie die niet lekker speelt.

Stichting Hobbyserver

• MisterChaoSs
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-08 11:30

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Gisteren uurtje of 3 gespendeerd en MAN wat vind ik dit heerlijk wegspelen. Nostalgie, niet normaal. De gameplay (lees: manier van schieten en bewegen) voelt echt fantastisch aan.

Pro's:
- Schieten werkt heerlijk, met name de bolt action en M1 Garand vind ik fantastisch
- Automatische wapens hebben van afstand minder kans dan bovengenoemde wapens
- (tot dusver) redelijk non-salty en vriendelijke community (zal nog wel vernaderen gok ik...)
- Simplistisch, in goede zin. Geen customization, standaard kits, simpel ingame ecomodel (wapens 'kopen'/ kits kiezen)
- Hitreg is (zeker voor beta tegenwoordig) erg fijn en is voor mij tot dusver niet frustrerend
- Nades gooien werkt lekker, als je het eenmaal doorhebt
- Snel bewegen en arcade accuracy zorgen ervoor dat je de game eenvoudig oppakt (zeker met wat FPS ervaring) maar biedt naar verwachting ook uitdaging op hogere niveau's.

Cons:
- nog geen microfoon support, vind ik beetje raar als je je game zo 'competitive' en 'e-sport' in de markt zet.
- geen sneltoetsen/kreten voor je teammates i.p.v. microfoon gebruik
- in het begin van de match kunnen nades van de een naar de andere kant gegooid worden, met de bijbehorende frustrerende kills/deaths tot gevolg
- Soms wat onoverzichtelijk mapdesign, mag wat minder 'troebel' imo, zodat je elkaar iets beter ziet
- Spelers mogen iets duidelijker zichtbaar, maar zal waarschijnlijk kwestie van wennen zijn
- Liggen (nog) totaal geen fan van. Ben er nog niet over uit of dit er van mij uit mag. Biedt op sommige plekken teveel voordeel

Ik ga de game zeker kopen en hoop vanavond nog flink wat potjes te kunnen spelen.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

• SebasRe
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 23-08 11:06
Ik laat de game voorlopig nog even liggen. Op zich lijkt het mij een game met potentie, maar ik heb gisteren een middagje gespeeld en vond het toch wat tegenvallen.

Ik kreeg in eerste instantie het gevoel van vroeger terug: Enemy Territory en CoD2 (iets wat de makers volgens mij ook beogen). Een goed gevoel vond ik! Maar naar mate ik de game meer speelde werd mij toch het spelplezier ontnomen. Een aantal keer ging ik door een voor mij onrechtvaardig gevoel dood. De tegenstander zag mij wel, maar ik had deze onmogelijk kunnen zien. Wellicht dat dit met de netcode te maken heeft? Time-to-kill is wat mij betreft ook veel te kort. Je hebt geen kans om je eventueel gemaakte fout te herstellen. De trickshots, no-scope's etc. kwamen verder ook mijn neus uit. JackFrags maakte hier in zijn filmpje van gisteren nog een goede opmerking over rond 10:40:

Een potje competetive gespeeld daarna. Het niveau ligt hier een stukje hoger (logisch). Ik zat helaas in het team dat aan de verliezende hand was. Mede-spelers zeer salty: 'Ik kan mij niet voorstellen dat mensen niet met een muis om kunnen gaan' en vele andere salty opmerkingen. Was overigens niet tegen mij gericht.

Al met al kreeg ik een goed gevoel in het begin, maar door enkele facetten laat ik de game voorlopig nog links liggen. Een game die potentie heeft, wellicht in de toekomst voor mij?

• Paulus07
  • Niet online
Ik skip hem ook. Hoeveel uren ik vroeger ook in COD2 heb gestoken (belachelijk veel :P) keek ik uit naar een ww2 shooter. Echter ben ik na al die jaren nu wel klaar met al het bunny hoppen en quickscopen.

• oViechiel
@MisterChaoSs Ingame Voip gaat er komen, zat alleen nog niet in de beta.

De maps zijn al veel aangepast sinds de Alpha, op een positieve manier.

@SebasRe Ik snap het standpunt van JackFrags maar naar mijn mening is dit spel voor 90% gericht op competitieve spelers. Daarnaast hinten de developers ook veel naar esports en toernooien.

Natuurlijk spreekt dit het merendeel van de gamers niet aan moet voor een select groepje is dit spel heel interessant. In feite een 'gat in de markt':
- CSGO pro worden zit er voor de meeste niet in, tenzij je jong begint en een berg talent hebt.
- CoD komt niet eens in de buurt (oude engine, geen support vanuit de devs, gekke killstreak onzin)
- Quake (zie hetzelfde als CSGO, klein gezelschap die hier in de top speelt)
- Rainbow Six Siege - heel tof spel, maar op hoog niveau is de meta nagenoeg niet bij te houden - daarnaast vinden spelers de destruction te uitgebreid - instapniveau is ontzettend hoog

Het spel is niks nieuws maar het is wel iets wat mist in de FPS scene.

Uiteraard moeten er wat dingen veranderen
- quickscopen gaat mij te snel (veel gehoorde feedback overigens)
- prone (liggen) kan op zich goed werken - dropshotten alleen niet
- card systeem vind ik een van de beste aspecten van het spel, we gaan zien hoe dit werkt in competitive (economy) - edit; dit systeem gaat alleen niet werken in matchmaking i.v.m. trolls die elke ronde alle nades / smokes / snipers gaan jatten

oViechiel wijzigde deze reactie 22-01-2018 10:42 (4%)

Wanbeleid is ook beleid.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True