Ik heb één potje met muriel gespeeld maar dat lukte echt helemaal niet. Toch zie ik soms mensen echt goed met muriel spelen. Verder zijn de meeste heroes wel goed gebalanced denk ik, alleen is de één makkelijker speelbaar dan de ander.IngamerX schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:06:
Gisteren maar weer eens de epic games launcher geopend om te kijken hoe het stond met Paragon, en waarachtig ik kon de game downloaden.
Dus dat heb ik gedaan, en nu een aantal potjes gespeeld.
En damn, wat een heerlijke vermakelijke game zeg. Voelt echt als een serieuze volwassen game, en niet het cartoony moba zoals we het genre momenteel kennen.
Een aantal puntjes opgestoken:
- De game is behoorlijk veeleisend. Mijn i7 920 @ 3,5 GHz + 6 GB RAM + HD7950 3 GB draait het spel rond de 35 - 70 fps. Ik ben toch iemand die graag heeft dat een spel niet onder de 60 FPS uitkomt. Tijd voor een upgrade
- Heroes zijn denk ik nog niet helemaal balanced, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dusver heb ik met Steel, Muriel en Gideon gespeeld. Wellicht dat bepaalde champions je moeten liggen, maar hoewel ik nog niet met andere tanks heb gespeeld is mijn indruk dat bijvoorbeeld Rampage en Riktor beiden betere tanks zijn dan steel met hun skills (whip en enrage). Muriel is helemaal een geval apart. Het duurde even voor ik die champ onder de knie had, maar vervolgens onwijs veel assists (denk aan 20 - 30). Toch voelde het niet alsof Muriel echt zo'n support champ is die het verschil maakt.
Speelde allemaal leuk, maar Gideon speelde voor mij het makkelijkst.
Ik heb me nog niet verdiept in het samenstellen van een kaartendek, maar ik heb wat gelezen en gehoord over het feit dat je kaarten zou kunnen kopen in de shop. Laten we vooral hopen dat dat niet het geval is... geen pay2win taferelen.
Next on the list is de jungle, dit is een mooie periode om te experimenteren
Nog even over het spel: Ik vind het zo gruwelijk dat je veel champs ook op meerdere manieren kan gebruiken. Laatst zat ik in een game met een riktor (speel ik zelf het meest mee maar altijd tank) die caster speelde. Die gozer had bizar veel HP en bleef het enemy team maar naar zich toe trekken en maar stunnen en slowen etc etc. Echt vet.