Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-06 21:05

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Mede-auteur:

Anoniem: 699329

Paragon is een 3rd person MOBA ontwikkeld door Epic. Momenteel zitten ze nog in de Alpha Phase.
Je kan je via de site inschrijven voor de Beta. Het is nog onduidelijk of je dan ook automatisch een uitnodiging kan krijgen voor de eerstvolgende Alpha.

Crossplay
Het speciale is dat je zowel tegen PC als PS4 spelers kan spelen. Velen denken dat PC sterker is maar volgens de ontwikkelaars is de nummer één van hun team iemand die via PS4 speelt. Dit is geen FPS waardoor het makkelijker is om een crossplay-game te maken.

Heroes
Momenteel zijn er 5 Heroes die je op de website ook kan zien maar er zijn er al meer beschikbaar in-game. Ik geloof dat dit aantal momenteel op 13 staat.

alpha / beta
De mensen die toegelaten worden in de 1ste, 2de,.. krijgen automatisch toegang tot de volgende Alpha's dus eenmaal je mag spelen blijf je verder spelen. Er volgt een early-acces waarvoor je een bepaald bedrag zal moeten betalen. Hoeveel dit zal zijn is momenteel niet duidelijk. Deze zomer volgt een open-beta maar ook daarover is weinig informatie geweten.
Dit weekend (29-31 januari '16) zal het aantal spelers verhoogd worden naar 96.000.

Opgelet: momenteel zijn de Alpha's uitsluitend voor PC gamers.

NDA
Iedereen die nu al kan spelen valt onder een NDA. Dit wil zeggen dat ze enkel mogen praten over het spel op de Alpha-forums die voor anderen niet toegankelijk zijn. Iedereen die informatie over het spel deelt via youtube en dergelijke wordt verwijdert.

Er is Alpha Footage van 1, 2 en 4. Ze zouden momenteel aan het 5de bezig zijn.

Toegelaten tot de Alpha?
Indien je toegelaten bent tot de testen zal je hierover een mail ontvangen. Deze mail kan bij uw ongewenste reclame zitten dus je kan dit beter in de gaten houden. In deze mail staat meer informatie over de forums en downloadlink. Het downloaden kan pas een dag voor het test-weekend.

Gameplay
Zoals je kan zien op de filmpjes passen ze constant nog verschillende zaken aan.
De Heroes kan je verbeteren door middel van 'cards' die bepaalde stats hebben zoals HP+700.

[ Voor 25% gewijzigd door SoulsOnFire op 29-01-2016 14:18 ]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Zijn er Tweakers die toegelaten zijn?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2020
Yeps! Heb inmiddels de Official Test 4 en 5 mee gemaakt. Super gave game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Update 4/02/2016

Epic heeft een test weekend gehouden voor ondermeer Twitch-streamers, actieve forum-gangers, ex-topspelers.
Na een review te lezen blijken ze allemaal erg positief te zijn over de manier waarop Epic de community aanpakt. Er zijn nog maar weinig publishers die weten dat een goede community belangrijk is.

Ze kregen nieuwe Hero's te zien waarvan niemand weet wie ze zijn. Verder kregen ze ook de kans om te spelen op de PS4. De console zou helemaal klaar zijn voor de Alpha fase. Ik, als PS4 speler, hoop alvast dat de invites snel door komen.

Iedereen kon ook steeds hun mening geven, waarbij Epic al dan niet dingen kon aanpassen of uitleggen waarom ze bepaalde zaken zo aanpakten.

Het belangrijkste nieuws;
Het Card System is NIET betalend. Alle cards kan je behalen door midden van in-game currency. Er was lang speculatie over de manier waarop Epic dan inkomsten zou krijgen. De meeste zijn tevreden over deze beslissing maar vragen zich dan af op welke manier ze wel inkomsten zullen genereren.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Topicstarter
Timmeuh schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:45:
Yeps! Heb inmiddels de Official Test 4 en 5 mee gemaakt. Super gave game!
I'm so jelly! Als je bepaalde informatie wil delen met ons, die niet onder de NDA valt natuurlijk... Altijd welkom! Ik hoop binnenkort een invite te krijgen voor de PS4! _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
Ik krijg zojuist mail. Aankomende zaterdag word het nog 1 dag testen en worden er weer extra kaarten toegevoegd (items). Ook word nu de PS4 crossplay toegevoegd en gaat eerst het paragon team zelf spelen. De alpha voor PS4 wordt snel toegankelijk voor meer mensen. Ik kan helaas nog niet veel zeggen over de game. Maar dat het fantastisch gaat worden is 1 ding wat zekers is. Ook de community neem ik mijn petje voor af! Meerdere malen contact gehad met Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Kijk best wel uit naar deze game. Lijkt me echt super vet. Mooi dat er nu een topic voor is. Zeker topic om in de gaten te houden.

PSN - M4uSzi // -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Na het zien van de benchmarks van Epic zelf -> https://www.epicgames.com/paragon/faq

Besloten geen 20 euro te droppen om vroeg te kunnen spelen. Beetje jammer dat note bene EPIC zelf zulke slechte AMD optimalisatie doet.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
Even een korte vraag.. bij minimum requirements staat er bij cpu een Intel i5 processor. Nu draait mijn systeem nog op een Q6600 2,4ghz die ik stabiel over kan klokken naar 3,2. Zou dit voldoen of een upgrade echt noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
syphx schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:39:
Even een korte vraag.. bij minimum requirements staat er bij cpu een Intel i5 processor. Nu draait mijn systeem nog op een Q6600 2,4ghz die ik stabiel over kan klokken naar 3,2. Zou dit voldoen of een upgrade echt noodzakelijk?
Mijn i5 2500k @ 4GHz in combinatie met een GTX770 4GB draait de game in 1080p met de hoogste instellingen op 60+FPS. Daarbij wordt de processor ongeveer voor 50% belast. Ik denk dat het met de Q6600 op 3,2GHz zeker te proberen valt, maar het resultaat hangt voor een groot deel af van de videokaart die je hebt.

Overigens vind ik Paragon een geweldig spel. Het speelt soepel en heeft leuke heroes. De voorlopig enige kaart heeft veel verticaliteit wat een extra dimensie toevoegt aan het geheel. De balance is hier en daar nog wel ver te zoeken, maar het is natuurlijk ook een early access versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Zo dit topic mag ook wel wat meer aandacht :)

Nieuwe Hero:
https://www.epicgames.com.../new-hero-reveal-march-29

De design van de heroes vind ik echt prachtig. Game is ook echt fun om te spelen, zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syphx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-04 11:11
Xyrr schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:09:
[...]

maar het resultaat hangt voor een groot deel af van de videokaart die je hebt.
M'n gpu is gelukkig wat recenter.. HD7970 2Gb. Dat zou in principe dus nog wel voldoende moeten zijn. De bottleneck is voornamelijk m'n cpu. Misschien moet ik het gewoon proberen inderdaad. Van de week maar eens aanschaffen en kijken hoe het draait.

Hoewel ik al tijden niet echt meer game word ik hier wel enthousiast van. De graphics zijn gewoon onwijs gaaf en het oogt inderdaad ook heel soepel. Ik ben benieuwd hoe de game zich verder gaat ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Nu online
eSCe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:33:
Zo dit topic mag ook wel wat meer aandacht :)

Nieuwe Hero:
https://www.epicgames.com.../new-hero-reveal-march-29

De design van de heroes vind ik echt prachtig. Game is ook echt fun om te spelen, zeker een aanrader!
Inderdaad, deze game lijkt onder Tweakers nog niet zo bekend, maar verdient de aandacht zeker :D Ook leuk dat ze net na de early access release met 12 of zo heroes al nieuwe toevoegen. Persoonlijk heb ik pas 3 hero's echt gespeeld, dus nog 9 of zo te gaan, maar ik moet zeggen dat Gavarog er wel bijzonder interessant uit ziet.

Voor een ieder die de game nog niet heeft (aangeschaft): in de chat van Twitch streams waarin Paragon wordt gespeeld wordt door een bot van Epic Games regelmatig gratis keys weggegeven. Je moet deze dan wel snel copy pasten naar de redeem pagina van je Epic account, maar als het je lukt heb je gratis toegang tot de early access te pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Game verdiend echt meer aandacht! Speeld heerlijk, ook op de ps4.

Epic heeft btw aangegeven iedere drie weken met nieuwe heroes te komen.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Werd door een game kameraad gewezen op deze game dat dit wellicht een leuke is om in augustus op een lanparty te doen. Ga hem dit paasweekend dus ook maar eens proberen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Hij is vet! Ik heb LoL jarenlang gespeeld en moet zeggen dat het nu ook nog wel leuk is om tegen mensen te spelen die denken dat dit een 3rd person shooter is. Die blijven mij aanvallen zonder rekening te houden met mijn level en card advantage 😊.

Laten we hopen dat de basics van moba games snel door dit soort mensen geleerd worden voor mooie plays en toffe partijtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Geef ons een kans Menace_1981 ;)

Smite was niet echt mijn ding, maar Paragon is zeker interessant. Level en card advantage is zeker iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieBommie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-04 14:04
Joo ja zeker een hele toffe game! Als iemand zin heeft om te spelen, voeg me ff toe aan je friendlist! Ik wordt helemaal gek van de lui die totaal geen aandacht hebben voor het teamspel, of als dolle torens inrennen :S, dus leuker om met "bekende" te spelen ;)

gewoon onder dezelfde naam: "TommieBommie".

[ Voor 8% gewijzigd door TommieBommie op 25-03-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 11:13

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, deze game wordt hoe langer hoe leuker.

Alleen merk je wel dat in PvP (hoewel ook in PvE) de kaarten echt onwijs veel bijdragen aan de balans van de teams. Zeg maar wat Menace ook omschrijft.

Echter, zoals ik het nu zie, zijn de health kaarten punt voor punt eigenlijk te weinig waard.

Ik vraag me af hoe de kaarten achter de schermen werken, ik vrees toch wel voor leaderboard progressie die door RNG wordt gelimiteerd. Ja, kaartjes en steeds nieuwe (heel vette) heroes blijft spelers trekken, maar ik denk dat het spel, mits er een wipe komt, voor spelers die de game pas bij release kopen heel erg frustrerend gaat worden.

Kom je aan met die starter decks tegen mensen die al level 10 hebben gehaald en twee of meer decks hebben om jouw char te counteren...

==

Hoop echt dat de kaarten slechts één season bij je blijven en dat je daarna hetzelfde aantal packs terug krijg oid. Dat ze altijd min of meer schaars blijven ofzo. E-sports tourneys met spelers die een stapeltje van 15 packs krijgen ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door djunicron op 25-03-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieBommie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-04 14:04
Maar als je mensen op level matcht, dan zal dat wel meevallen! Maar inderdaad, die kaartjes maken echt heel veel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ohja, over de performance;

i5 3570K @ 4.2Ghz, 32GB 1600mhz, GTX 760 2GB en zonder AA en een aardige medium sprenkeling van settings is de game prima 40-60fps te spelen op 2560x1440.

Vraagt zeker om meer, maar het ziet er behoorlijk mooi uit en loopt goed genoeg om te alle tijden speelbaar te zijn. C'mon Nvidia breng eens wat nieuws uit, voelt een beetje gaar om €500 neer te leggen voor een 980 oid wetende dattie al meer dan een jaar uit is.

Al met al voelt de Engine verre van "alpha" aan, maar goed, Epic heeft dan ook de nodige ervaring enzo. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door djunicron op 25-03-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Volgens mij kun je zometeen cards craften zoals in Hearthstone. En dat gaat ook goed volgens mij zonder dat potjes oneerlijk worden, maar dan moet de matchmaking goed zijn. Ik heb Epic hoog zitten dus hoop dat dit in orde komt.

Als je een deck kunt bouwen, doe dat dan meteen. Die character Dekker heeft bijvoorbeeld geen attack speed cards in de standaard deck en dat is mi een must have. Je kunt een beetje pielen zonder heel veel fout te doen. Rurikhan heeft een goed filmpje gemaakt met een uitleg.

Tot slot zou ik geen card packs kopen. Om de zoveel lvls krijg je een of meerdere card packs. Die punten zou ik bewaren om zo'n master ding te unlocken voor een char. Geen idee nog hoe dat werkt maar kost 75k.

Ik ga je toevoegen Tommie. Mn naam is RuNNGun en speel op PS4.

[ Voor 14% gewijzigd door Menace_1981 op 26-03-2016 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Hebben jullie ook dat je aan het eind van het spel enorm veel card points over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Education schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:02:
Hebben jullie ook dat je aan het eind van het spel enorm veel card points over hebben?
Nope, als je card points over hebt dan ben je jezelf onnodig aan het gimpen.
Hoe geef je je card points meestal uit en hoe bouw je je decks op?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Meestal met physical damage cards (naast de health en mana active cards). De cards kun je drie keer upgraden. Mijn max upgrade card kost drie punten.

Tegen het eind heb ik vaak wel 15 punten over...

Komen er later, als je vaker speeld, misschien duurdere upgrade cards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zelf heb ik aan het einde van de meeste potjes nog kaarten over, geen punten.
Gebruik bijna alleen maar 3 punten of meer kaarten, minder is eigenlijk niet handig. Misschien een kaart die 1 waard is, omdat ik meestal geen mining kaart meeneem.

Er zijn inderdaad kaarten die 4 of 5 waard zijn, waarschijnlijk ook 6 maar die ben ik nog niet tegen gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Renquin op 27-03-2016 20:36 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Nu online
De kaart met het hoogste aantal punten die ik tot nu toe heb is een kaart van 7 punten waarmee je eens in de vijf minuten naar een friendly structure (waaronder ook een harvester in de jungle van de tegenstander) kunt teleporteren.

Tot nu toe bestaan mijn decks zoveel mogelijk uit 3 punt kaarten. Deze zijn het meest praktisch omdat je kaartpunten ook per 3 krijgt. Zo nu en dan wijk ik wel eens hiervan af door een 4 punt kaart samen met een 2 punt kaart in het deck te stoppen, maar het komt op hetzelfde neer. Wat mij voornamelijk tegenhoudt om voor kaarten met meer punten te gaan is omdat deze geen meerwaarde bieden ten opzichte van kaarten met lagere punten. Zo levert een 3-punt health kaart 300 health, en een 5-punt health kaart 500 health. Om hogere punt kaarten lucratief, maar tevens riskant te maken, zouden ze een bonus moeten geven voor elke punt die je kaart meer kost. Zo zou een 5-punt health kaart bijvoorbeeld 600 health kunnen bieden. Op dit moment heeft het dus weinig zin om voor een kaart met hogere punten te gaan, tenzij er geen kaart met minder punten is die hetzelfde effect biedt. Bovendien heb je in een lange match ten hoogste 60 punten te besteden, wat je met 5 slot-kaarten van 3 punten en upgrades van 3 punten in elk al voor elkaar kunt krijgen.

Als je gaat rekenen kun je tot de conclusie komen dat je met slot-kaarten van 3 punten met daarin 1 upgrade-kaart van 3 punten en 2 upgrade-kaarten van 2 punten het meeste bereikt. Per slot besteedt je dan 10 punten, waarmee je uiteindelijk 6 slots kunt vullen. Daarmee benut je de completion-bonus van je slot-kaarten maximaal. Dat betekent echter ook dat je je health en mana potions, waar ik zelf toch wel verzot op ben, relatief vroeg moet inwisselen om plaats te maken voor upgrade kaart #5 en #6. Ik vraag me dus af of dat het echt waard is, helemaal omdat matches heel vaak helemaal niet doorgaan tot je alle 60 punten te besteden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:02
Ik ben vandaag begonnen met smite(en vind het heel erg vermakelijk) nu Las ik ook over paragon en wil dit misschien wel proberen is er veel te unlocken etc kan iemand mij vertellen of de 20 euro voor early Game het waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Inhumanous schreef op zondag 27 maart 2016 @ 23:01:
Ik ben vandaag begonnen met smite(en vind het heel erg vermakelijk) nu Las ik ook over paragon en wil dit misschien wel proberen is er veel te unlocken etc kan iemand mij vertellen of de 20 euro voor early Game het waard is?
Ik vind Paragon beter dan smite. Vooral vanwege de toffe gameplay die deze game biedt ondanks dat het early acces is. Qua aantallen heroes en balancing zal Smite verder zijn, maar ik heb nu al hele positieve ervaringen met het wedstrijd verloop en ongelooflijk vette plays.

Het feit dat je je progress behoudt, er dus geen wipe zal plaatsvinden, was tot slot het laatste argument voor mij om 2 tientjes neer te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Menace_1981 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 00:01:
[...]

Ik vind Paragon beter dan smite. Vooral vanwege de toffe gameplay die deze game biedt ondanks dat het early acces is. Qua aantallen heroes en balancing zal Smite verder zijn, maar ik heb nu al hele positieve ervaringen met het wedstrijd verloop en ongelooflijk vette plays.

Het feit dat je je progress behoudt, er dus geen wipe zal plaatsvinden, was tot slot het laatste argument voor mij om 2 tientjes neer te tellen.
Ik heb net 1 potje gedaan en moet zeggen dat allemaal al erg strak uitziet en vlot speelt alleen die kaarten snap ik nog niet veel van!

Voeg me gerust toe GodWithWings

Of via psn: KraantjeD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Zojuist is hero Sevarog gepresenteerd.

YouTube: Paragon - Sevarog Launch Trailer

Een extra tank, al mee gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Zijn er nog mensen die samen willen spelen? Ik ben online ATM

GodWithWings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-07 18:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zojuist iets in verdiept, lijkt me ontzettend tof! Ziet er geweldig uit, en toch nog wel overzichtelijk. Setting spreekt me meer aan dan bv Smite. Zal de early access t waard zijn (Founders Pack)?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

Founderspack is het meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-06 00:38
Doet me een beetje denken aan modekaiser uit lol.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

@ZypherNL, het is Summoner's Rift van LoL.

Morgen 21 april komt er weer een grote update / patch voor Paragon.

Zie hier de release notes:

https://www.epicgames.com...ed-update-coming-tomorrow

Grootste aanpassing dus de nieuwe Hero Iggy & Scorch en natuurlijk de increased movement speed.

Vooral die laatste is veel om te doen geweest. Ben erg benieuwd, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeuh
Met de movement speed zijn ze al bezig vanaf de eerste alpha test. Ze hebben al meerdere keer de speed aangepast. Ben wel benieuwd wat het nu gaat brengen. Tot nu toe word alles alleen maar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Voor mij is de speed tot nu toe nog steeds te langzaam.
Heb ik ook in elke alpha test aangegeven.
Ben wel blij dat ze er iets mee gedaan hebben.
Misschien toch maar eens uitproberen hoe het geworden is :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Bleh soms kan je echt niets beginnen als er 1 crappy speler in je team zit. Zo had ik gisteren een Feng Mao in mijn team die echt het spel niet snapte, zo liep hij op groepen tegenstanders af (alleen) wat resulteerde in een 1-17 score op het einde voor hem. hierdoor sneeuwbal effect door teveel te feeden en de match verloren.

Na de match toch eens zijn profiel opgezocht en bleek pas het tweede spel die hij pvp speelde. Ik vraag me af of er een soort ranking systeem in de maak is waar je gematched word met vergelijkbare spelers.

Tldr;

Zijn er mensen die willen samen spelen? IGN: Tace_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
eSCe schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:14:
Bleh soms kan je echt niets beginnen als er 1 crappy speler in je team zit. Zo had ik gisteren een Feng Mao in mijn team die echt het spel niet snapte, zo liep hij op groepen tegenstanders af (alleen) wat resulteerde in een 1-17 score op het einde voor hem. hierdoor sneeuwbal effect door teveel te feeden en de match verloren.

Na de match toch eens zijn profiel opgezocht en bleek pas het tweede spel die hij pvp speelde. Ik vraag me af of er een soort ranking systeem in de maak is waar je gematched word met vergelijkbare spelers.

Tldr;

Zijn er mensen die willen samen spelen? IGN: Tace_
Tsjah, ook jij hebt ooit je eerste paar potjes in het MOBA genre gespeeld waarbij je geen idee had wat je aan het doen was.
Probeer zelf nieuwe spelers altijd te kanaliseren zodat ze meer goed dan kwaad doen. Is voor hen ook veel leuker :)

Behalve als er echt geen land mee te bezeilen is uiteraard, dan is het een ander verhaal.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Renquin schreef op donderdag 21 april 2016 @ 17:36:
[...]

Tsjah, ook jij hebt ooit je eerste paar potjes in het MOBA genre gespeeld waarbij je geen idee had wat je aan het doen was.
Probeer zelf nieuwe spelers altijd te kanaliseren zodat ze meer goed dan kwaad doen. Is voor hen ook veel leuker :)

Behalve als er echt geen land mee te bezeilen is uiteraard, dan is het een ander verhaal.
Dat besef ik uiteraard! ik probeerde echter te communiceren met hem en hem proberen iets te leren maar ik denk dat het gewoon een bot was die geïnfiltreerd in PvP, geen reactie whatsoever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyrr
  • Nu online
Ik heb vandaag per e-mail een extra code voor Paragon van Epic mogen ontvangen. Zelf speel ik het spel al een tijdje en aangezien ik geen vrienden heb die interesse hebben, deel ik de key hier maar op Tweakers. De code is uiteraard maar één keer geldig dus wie het eerst komt... Key is hier te redeemen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-06 17:00
Ik heb nu een potje gespeeld en de eerste indruk is wel okay! Ik heb ook smite heel veel gedaan en deze heeft potentie. Ook wel is lekker als je redelijk goed fps krijg op max settings :P

Probeer alleen nu tegen mensen te spelen.. zit alleen al 10 min in queue xD

Wat me wel opvalt is dat helemaal niemand praat.. al 4 games, geen woord..

[ Voor 12% gewijzigd door JinShepard op 23-04-2016 14:50 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Ik vind dat er toch vrij vaak communicatie is via de "voice commands". Dit zorgt meestal ook wel voor betere teamfights, slechts enkelingen negeren dit en gaan voor hun lane ipv teamgevechten te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
Voor mensen die Paragon willen proberen:
R3NM3-Y3Z34-XLGLS-VZBZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-07 06:51
eSCe schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:20:
R3NM3-Y3Z34-XLGLS-VZBZZ
Altijd fijn.. de key is al gebruikt zonder dat degene het heeft gemeld. Maar toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:24
maniak schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:59:
[...]

Altijd fijn.. de key is al gebruikt zonder dat degene het heeft gemeld. Maar toch bedankt :)
Je was me voor: wilde eerst mijn bevindingen even testen :)
eSCe schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:20:
R3NM3-Y3Z34-XLGLS-VZBZZ
Dank voor je key. Ik heb 'm een klein uur, anderhalf geleden gebruikt, game geïnstalleerd en net 2 potjes co-op vs ai gespeeld. Eerste indruk is erg goed, enorm veel overeenkomsten met League of Legends alleen ziet het er een pak beter uit. De start is duidelijk, maar wat ik nu gaande weg moet doen (cards kopen/upgraden?) is me nog niet helemaal helder, maar wat meer inlezen zal dat vast oplossen. Nogmaals enorm bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-06 17:00
PVP heb ik me nog niet aan gewaagd, met deathballing en veel klagen over experts vs noobs teams, voorlopig doe ik dus alles naar level 3 van de heros, dan krijg je namelijk deck cards. Tot nu toe niet gelukkig geweest met mijn vindingen, dat is ook iets negatiefs, als je je favo hero niet goed kan bouwen omdat je geen geluk heb. Wellicht dat dat veranderd in de komende maanden, tis tenslotten early acces.

Het heeft potentie, maar ook veel potentie om te falen.

[ Voor 6% gewijzigd door JinShepard op 30-04-2016 22:17 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooiedibbes
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-01 16:32

Dooiedibbes

PSN: Eczeem

Kreeg gisteren een mail van EPIC ziet ernaar uit dat we een free weekend hebben :)

Thank you for signing up for the Paragon Beta! We promised you free weekends, and here’s your first one. This week we’re running a Stress Test Weekend.

Because it’s a stress test, you may encounter connection issues and long matchmaking times. To help soften the blow, everyone will receive Double XP during the weekend. We’ll also be offering the Founder’s Pack (the entry-tier pack) for 50% off during this test if you want to stay in afterward.

Speelbaar van 5 tot 8 mei

PSN: Eczeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Early Access is ook 9,99 op de PS4 heb hem dus meteen gekocht, als iemand wilt samenspelen, mijn PSN is Joepelus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education

Education

10 mei komt de .25 release uit, samen met de nieuwe ranger GRIM.exe.

Release notes:

https://www.epicgames.com...ards-support-balance-pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand die weet hoe laat de beta morgen begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik heb net m'n eerste potje gespeeld tegen AI en moet zeggen dat ik het echt een doodziek spel vind! Sta ondertussen al 5 minuten te matchmaken voor een player VS player potje. Ik voel er alleen niet zoveel voor om een game te kopen die eigenlijk 100 kost voor alle heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 28-06 00:54
Dr0ppFTW schreef op zondag 29 mei 2016 @ 11:59:
Ik heb net m'n eerste potje gespeeld tegen AI en moet zeggen dat ik het echt een doodziek spel vind! Sta ondertussen al 5 minuten te matchmaken voor een player VS player potje. Ik voel er alleen niet zoveel voor om een game te kopen die eigenlijk 100 kost voor alle heroes.
Hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Eh ja ik begrijp nu dus dat die 100 euro alleen voor de early acces is? :+

Ik vind het leuker om met meer dan drie heroes te spelen, vandaar dat ik dan tenminste een challanger pack zou moeten kopen. Maar zoals ik het lees moet je als je alle heroes wilt de master's founder pack kopen.

Maar wat gaat het spel dan kosten als het wel uit is?

Edit: Of krijg je met de founders pack alle heroes gratis en drie master challenges (steel, howitzer, sparrow)?

Man man lees ik nou zo slecht of is het gewoon onduidelijk 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door Dr0ppFTW op 30-05-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-07 10:51

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ben heel erg benieuwd naar deze game. Welke Founders pack hebben jullie gekocht?

Edit: Vanavond een potje gespeeld. Wat een vette game. Mijn eerst potje en ik stond bovenaan met kills :P haha.

Als jullie keer samen willen spelen voeg me dan even toe :)

[ Voor 52% gewijzigd door Grudgie op 02-06-2016 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 20:50
Gisteren maar weer eens de epic games launcher geopend om te kijken hoe het stond met Paragon, en waarachtig ik kon de game downloaden.

Dus dat heb ik gedaan, en nu een aantal potjes gespeeld.

En damn, wat een heerlijke vermakelijke game zeg. Voelt echt als een serieuze volwassen game, en niet het cartoony moba zoals we het genre momenteel kennen.

Een aantal puntjes opgestoken:
- De game is behoorlijk veeleisend. Mijn i7 920 @ 3,5 GHz + 6 GB RAM + HD7950 3 GB draait het spel rond de 35 - 70 fps. Ik ben toch iemand die graag heeft dat een spel niet onder de 60 FPS uitkomt. Tijd voor een upgrade :D
- Heroes zijn denk ik nog niet helemaal balanced, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dusver heb ik met Steel, Muriel en Gideon gespeeld. Wellicht dat bepaalde champions je moeten liggen, maar hoewel ik nog niet met andere tanks heb gespeeld is mijn indruk dat bijvoorbeeld Rampage en Riktor beiden betere tanks zijn dan steel met hun skills (whip en enrage). Muriel is helemaal een geval apart. Het duurde even voor ik die champ onder de knie had, maar vervolgens onwijs veel assists (denk aan 20 - 30). Toch voelde het niet alsof Muriel echt zo'n support champ is die het verschil maakt.

Speelde allemaal leuk, maar Gideon speelde voor mij het makkelijkst.

Ik heb me nog niet verdiept in het samenstellen van een kaartendek, maar ik heb wat gelezen en gehoord over het feit dat je kaarten zou kunnen kopen in de shop. Laten we vooral hopen dat dat niet het geval is... geen pay2win taferelen.

Next on the list is de jungle, dit is een mooie periode om te experimenteren :)

[ Voor 8% gewijzigd door IngamerX op 19-06-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

IngamerX schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:06:
Gisteren maar weer eens de epic games launcher geopend om te kijken hoe het stond met Paragon, en waarachtig ik kon de game downloaden.

Dus dat heb ik gedaan, en nu een aantal potjes gespeeld.

En damn, wat een heerlijke vermakelijke game zeg. Voelt echt als een serieuze volwassen game, en niet het cartoony moba zoals we het genre momenteel kennen.

Een aantal puntjes opgestoken:
- De game is behoorlijk veeleisend. Mijn i7 920 @ 3,5 GHz + 6 GB RAM + HD7950 3 GB draait het spel rond de 35 - 70 fps. Ik ben toch iemand die graag heeft dat een spel niet onder de 60 FPS uitkomt. Tijd voor een upgrade :D
- Heroes zijn denk ik nog niet helemaal balanced, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Dusver heb ik met Steel, Muriel en Gideon gespeeld. Wellicht dat bepaalde champions je moeten liggen, maar hoewel ik nog niet met andere tanks heb gespeeld is mijn indruk dat bijvoorbeeld Rampage en Riktor beiden betere tanks zijn dan steel met hun skills (whip en enrage). Muriel is helemaal een geval apart. Het duurde even voor ik die champ onder de knie had, maar vervolgens onwijs veel assists (denk aan 20 - 30). Toch voelde het niet alsof Muriel echt zo'n support champ is die het verschil maakt.

Speelde allemaal leuk, maar Gideon speelde voor mij het makkelijkst.

Ik heb me nog niet verdiept in het samenstellen van een kaartendek, maar ik heb wat gelezen en gehoord over het feit dat je kaarten zou kunnen kopen in de shop. Laten we vooral hopen dat dat niet het geval is... geen pay2win taferelen.

Next on the list is de jungle, dit is een mooie periode om te experimenteren :)
Ik heb één potje met muriel gespeeld maar dat lukte echt helemaal niet. Toch zie ik soms mensen echt goed met muriel spelen. Verder zijn de meeste heroes wel goed gebalanced denk ik, alleen is de één makkelijker speelbaar dan de ander.

Nog even over het spel: Ik vind het zo gruwelijk dat je veel champs ook op meerdere manieren kan gebruiken. Laatst zat ik in een game met een riktor (speel ik zelf het meest mee maar altijd tank) die caster speelde. Die gozer had bizar veel HP en bleef het enemy team maar naar zich toe trekken en maar stunnen en slowen etc etc. Echt vet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Mijn eerste paar potjes bevallen mij prima! Ik vind de style heel leuk en de graphics zijn ook mooi, je hebt echt het gevoel een moderne game aan het spelen te zijn ipv smite wat voelt als een 10 jaar oude game. Ik vermaak me hier nog wel verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

+1 lachen moba voor op de ps4. Ik vind LoL wel overal beter in. Nieuwe mapobjectives zijn leuk bedacht en toegevoegd, maar dit wordt geen succes/ systemseller. Gelukkig is het free to play, dus prima op deze manier :) !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
414524 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:39:
+1 lachen moba voor op de ps4. Ik vind LoL wel overal beter in. Nieuwe mapobjectives zijn leuk bedacht en toegevoegd, maar dit wordt geen succes/ systemseller. Gelukkig is het free to play, dus prima op deze manier :) !
Denk ook niet dat epic hier rijk van gaat worden, maar dit is wel de eerste moba samen met battleborn (wat een fullpriced game is) die goed werkt op de console en high end pc's. Maar ik moet het nog zien of het het waard is om er geld aan uittegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Laatst online: 28-06 08:33
Net Paragon ontdekt en wil het direct spelen!! :D
Is het zo dat als ik het koop dat ik zowiezo toegang krijg?
En kan je dan constant spelen of is het af en toe in de weekends speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
oei, precies niet veel volk in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Met die 20eu pass kan je gewoon doorlopend spelen totdat ze de F2P deuren op zetten.

Tja, het ziet er mooi uit en er wordt zeker op goed tempo doorontwikkeld. Het kaarten systeem is best leuk, maar voor competitief spelen niet zo'n goed idee helaas.

Maar mijn grootste ergernis in Paragon is hoe het aanvoelt (stroef - alles heeft relatief veel HP, movement voelt nog steeds traag) en hoe lang potjes kunnen duren.

Een echt snelle ronde is namelijk buiten surrenders als snel 12 minuten. Korter gaat gewoon niet lukken. Terwijl je vaak na een minuut of 5 al weet wie er in het voordeel is tot op het punt dat je echt een series trows nodig hebt van het winnende team om nog terug te komen.

Veelal zal je minimaal 25-35 minuten door gaan, waaronder nog steeds "early game" dingen zoals 3 minuten lang mits je gestoord wordt minion wave clearen en towers pushen. 80% van de confrontaties als het een goede match is komen neer op abilities uitwisselen pots poppen en 15-30 sec later beide terugtrekken of naar base warpen.

Tot nu toe ook éénmaal in een close game gespeeld waarbij na 1uur 15 minuten nog maar 2 towers waren gevallen voor beide teams. Iedereen level 20 maxed op kaarten en het bleef nog steeds retreats / kills traden, gelukkig eindelijk op "normale MOBA snelheid" mobs clearen. Na 1:26 zonder vooruitgang begon iedereen maar te leaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik heet Valdourian als er mensen zijn die wat potjes willen spelen :-)
Ik zal iedereen die tot nu toe hier staat ook toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-04 23:44
Zojuist email van ps plus gehad voor de starter pack, nu bezig de game te installeren. Kende em nog niet.. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kent iemand een site waar je card decks kan opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Hmm, ik kan Paragon wel vlot spelen op mijn laptop maar de graphics zijn toch niet zo heel denderend.
Kan je een videokaart eigenlijk vervangen van een MSI GE70 2PE apache pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand hier enig idee hoe je die rampage kan counteren? Die gast gaat maar niet dood en is super sterk

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
tommiboy96 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:50:
Iemand hier enig idee hoe je die rampage kan counteren? Die gast gaat maar niet dood en is super sterk
Wachten tot zijn R ten einde is of met je full team op hem vliegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Als je met vrienden speelt is het wel veel leuker en makkelijker. Ik was rampage en mn vriend was grux. Hij zat in een lane ik in de junglem mn vriend moest de hele tijd tegen een grim.exe. we hebben die gast in het eerste kwartier al 4x gekilled😂. Mijn vriend trekt m naar zich toe, ik kom achter hem en indien hij nog wil escapen kon ik mn rotsblok erop gooien. We hadden in no time alle torens daar kapot. (Moet er wel bij zeggen dat Grim nou niet bepaald werd geholpen door zn team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
tommiboy96 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:05:
Als je met vrienden speelt is het wel veel leuker en makkelijker. Ik was rampage en mn vriend was grux. Hij zat in een lane ik in de junglem mn vriend moest de hele tijd tegen een grim.exe. we hebben die gast in het eerste kwartier al 4x gekilled😂. Mijn vriend trekt m naar zich toe, ik kom achter hem en indien hij nog wil escapen kon ik mn rotsblok erop gooien. We hadden in no time alle torens daar kapot. (Moet er wel bij zeggen dat Grim nou niet bepaald werd geholpen door zn team)
MOBA's zijn inderdaad een stuk leuker en gemakkelijker als je met vrienden speels en kunt communiceren.
Ik heb hier al paar mensen uit dit topic uitgenodigd maar heb nog geen reactie gekregen. Of spelen jullie allemaal op PS4?

De laatste 2 dagen heb ik wel enorm veel lag en nog geen enkel potje kunnen uitspelen zonder dat het spel uitvalt. Nog iemand problemen mee of ligt het aan mijn internetverbinding? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeroel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-02-2022

snakeroel

psn: Snakeroel

je krijgt sterkere upgrades voor cards en ook duurdere base cards waarin je je cardpower kan dumpen. je kan ook bijvoorbeeld je harvester key inruilen en weer een item erbij kopen.
Voor wie wat potjes wil spelen mijn psn is: snakeroel

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Iemand een idee of de chat functie uitgeschakeld is?
Ik heb trouwens nog nooit iemand zien chatten ingame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 14:32
Valdourian schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:33:
Iemand een idee of de chat functie uitgeschakeld is?
Ik heb trouwens nog nooit iemand zien chatten ingame...
De chat functie is ingeschakeld, maar ik vermoed enkel voor de PC. Ik zat een keer in een potje met iemand die aan het chatten was, volgens mij zat hij op de pc (en ik op de PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kragoth schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:16:
[...]

De chat functie is ingeschakeld, maar ik vermoed enkel voor de PC. Ik zat een keer in een potje met iemand die aan het chatten was, volgens mij zat hij op de pc (en ik op de PS4).
Ik speel ook op pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kragoth
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-05 14:32
Volgens mij de c knop, heb het nog naar even op de pc gespeeld. Ik heb in elk geval iemand andere dingen zien chatten dan de standaard teksten.

Anoniem: 97326

Zijn er nog mensen actief met deze game?

Vanaf aankomende dinsdag (16-08) gaat hij in open bèta, dus vanaf dan kan iedereen hem uitproberen.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:08
heb hem wel op mijn ps4 staan maar eigenlijk nog niet echt gespeeld. Als mensen is willen groupen. Zie mijn psn :)

PSN: Brwmaster

Br3wmaster schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:25:
heb hem wel op mijn ps4 staan maar eigenlijk nog niet echt gespeeld. Als mensen is willen groupen. Zie mijn psn :)
Ik zal je even toevoegen wanneer ik weer op mijn ps4 zit. Ik heb vrij veel potjes gespeeld in coop vs ai, maar nog geen pvp potjes gespeeld. Dit is mijn eerste moba, dus ik ben wat huiverig om door de warme moba community op mijn plaats gezet te worden ;)

• tommiboy96
Ik speel het spel ook nog veel alleen ben ik nu op vakantie. Volgende week weer. Voel je vrij om me toe te voegen op psn (zie signature). Had nog nooit moba's gespeeld hiervoor maar nu ik het spel, en vooral de kaarten goed snap is het wel echt vet. Grux en Twinblast ftw:)

tommiboy96 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:27:
Ik speel het spel ook nog veel alleen ben ik nu op vakantie. Volgende week weer. Voel je vrij om me toe te voegen op psn (zie signature). Had nog nooit moba's gespeeld hiervoor maar nu ik het spel, en vooral de kaarten goed snap is het wel echt vet. Grux en Twinblast ftw:)
Zelf nog erg weinig met Grux gespeeld... Maar wordt altijd erg blij als ik hem als lane partner heb :) (Twinblast wat minder, die 'steelt' zoveel kills!)

• tommiboy96
Ja zijn "grijp" skill is echt ziek handig. Riktor vind ik ook leuk om te spelen en die zie je niet zo vaak. Zeker op het einde van een potje onderschatten de meeste de range van zijn haak. Die gaat bijna de halve lane door ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tommiboy96 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 21:45:
Ja zijn "grijp" skill is echt ziek handig. Riktor vind ik ook leuk om te spelen en die zie je niet zo vaak. Zeker op het einde van een potje onderschatten de meeste de range van zijn haak. Die gaat bijna de halve lane door ;p
Klopt! Zelf niet veel met Riktor gespeeld, maar die haak is wel erg sterk. Wel lastig om goed te mikken, de hitbox lijkt nogal klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik realiseer me dat ik jullie nog niet op PSN had toegevoegd. Ga ik vanavond doen.

Voor geïnteresseerden: vanaf vandaag start de open beta, dus iedereen kan vanaf vandaag deze game uitproberen.

• tommiboy96
Ps4 spelers, voeg me gerust toe. Psn= stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:33
Dag luitjes,

Ik ben zelf niet veel op dit forum te vinden, maar wel in Agora. Ik speel zelf wel op PC, maar aangezien de game cross-platform speel ik ook graag met de PS4 fanaten. Voeg me gerust toe ingame, ik heb daar dezelfde username als hier.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blijkbaar ben ik slecht in toevoegen... Dus ik drop mijn username wel hier: kelgrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Morgen komt de nieuwe hero trouwens uit. Deze ziet er wel vet uit. Voor mij denk ik interessanter dan the Fey.
YouTube: Paragon - Narbash Announce Trailer - Available August 23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tommiboy96 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 13:59:
Morgen komt de nieuwe hero trouwens uit. Deze ziet er wel vet uit. Voor mij denk ik interessanter dan the Fey.
YouTube: Paragon - Narbash Announce Trailer - Available August 23
Morgen alweer. Dat schiet op! Ziet er wel weer nice uit, ben benieuwd hoe hij uit gaat pakken. Eindelijk een hero met een heal kan interessant zijn :)

Ik bereid me in ieder geval vast voor op flink wat draft dodges de komende dagen. (Niet door mijzelf, ik probeer hem wel uit als zijn populariteit wat uitsterft)

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ik weet niet wat ik misdoe maar om de een of andere reden kan ik niemand toevoegen.
Mijn naam is Valdourian, als er mensen zijn die samen een potje willen spelen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
Valdourian schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 22:31:
Ik weet niet wat ik misdoe maar om de een of andere reden kan ik niemand toevoegen.
Mijn naam is Valdourian, als er mensen zijn die samen een potje willen spelen af en toe.
Ik heb je toegevoegd, staat bij mij nu op pending. Let wel dat ik via pc speel en dus vriendenlijst via de game zelf heb, en niet via PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Nitrorcr schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:12:
[...]

Ik heb je toegevoegd, staat bij mij nu op pending. Let wel dat ik via pc speel en dus vriendenlijst via de game zelf heb, en niet via PSN.
Ik speel ook op pc dus dat komt goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
game is toch cross platform, ik heb zowel pc als ps4 maar speel Paragon op de pc. Hoe voeg ik dan het best iemand toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Oh ik had je toegevoegd op ps. je kunt ze dan het beste ingame toevoegen. de ps4 spelers moeten daarvoor wel een epic games account hebben. Die van mij weet ik ff niet uit mn hoofd maar zal je vanmiddag wel toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
Valdourian schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 06:50:
game is toch cross platform, ik heb zowel pc als ps4 maar speel Paragon op de pc. Hoe voeg ik dan het best iemand toe?
Ik voeg mensen vaak vanuit de launcher toe. Wanneer je de launcher opstart heb je rechts boven in een icoontje van je vriendenlijst. Daar kan je ook vriendverzoeken accepteren en afwijzen. Soms hebben mensen een andere PSN username als Epic username, maar volgensmij is dit geen probleem en ziet epic welke PSN naam bij welke Epic accountnaam hoort.

Edit: Update is net geland. Narbash is awesome!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Nitrorcr op 23-08-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Nitrorcr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Ik voeg mensen vaak vanuit de launcher toe. Wanneer je de launcher opstart heb je rechts boven in een icoontje van je vriendenlijst. Daar kan je ook vriendverzoeken accepteren en afwijzen. Soms hebben mensen een andere PSN username als Epic username, maar volgensmij is dit geen probleem en ziet epic welke PSN naam bij welke Epic accountnaam hoort.

Edit: Update is net geland. Narbash is awesome!!!!
Ik doe dit ook vanuit de launcher maar krijg geen reacties op mijn verzoeken daarmee dat ik dacht dat ik iets mis deed.
Zal er dus aan liggen dat het allemaal ps4 spelers zijn zonder epic acc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
Valdourian schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 17:36:
[...]

Ik doe dit ook vanuit de launcher maar krijg geen reacties op mijn verzoeken daarmee dat ik dacht dat ik iets mis deed.
Zal er dus aan liggen dat het allemaal ps4 spelers zijn zonder epic acc :D
Wellicht! Ik heb je vanochtend ook toegevoegd. Zie je mijn verzoekje wel? PM anders even dan kijken we of we het op kunnen lossen. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Nitrorcr schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:34:
[...]

Wellicht! Ik heb je vanochtend ook toegevoegd. Zie je mijn verzoekje wel? PM anders even dan kijken we of we het op kunnen lossen. ;D
Ja ik heb het gezien en geaccepteerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ikzelf ben niet zo goed in decks samenstellen :p
Bestaat er dus een site waar je decks kan vinden voor je champs? Zoals er sites bestaan met talent builds etc voor andere games?
Pagina: 1 2 Laatste