Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Die Narbash is wel vet als je hem.upgrade met health, mana en armor. Net in een potje met Nitro 35 assits met Narbash gemaakt :p. Wat betreft het deck builden. Zodra je de kaarten al een beetje kent wordt het stuk een makkelijker. Je deck bestaat uit 6 slots en je mag maximaal 60 punten in totaal gebruiken. Wat ik zou doen is per deck een beetje bedenken hoe je hem zou indelen en dan daar je kaarten op kiezen. Om een voorbeels te noemen: stel je wilt een glass cannon twinblast, neem dan 36 punten damage, 12 critical chance en 12 attack speed (oid) en kies dan je kaarten. En weet ook dat je kaarten en upgrades op die kaarten mid-game kan discarden waardoor je al je punten van die kaarten terugkrijgt. Je hoeft dus niet meteen met je "final build" te beginnen als je denkt dat iets anders ebter werkt.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen die heal van Narbash lijkt mij veel te duur te zijn voor het kleine beetje healing dat het doet. De stun / ult / movement speed zijn daarentegen wel allemaal sterk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2016 15:28 ]

• tommiboy96
Mee eens, die heal verbruikt bijna meer mana dan dat je health terugkrijgt. Op zich is zo'n heal een goed idee maar ik zou hem dan goedkoper maken en meer laten healen. Ik denk dat Muriel en dekker beide betere supports zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Nog mensen die op de PC spelen?

mijn epic id = Sunblade NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrorcr
  • Laatst online: 22:24
Sunblade NL schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 01:11:
Nog mensen die op de PC spelen?

mijn epic id = Sunblade NL
Ik zag dat je me hebt toegevoegd. Welke tijden speel je vaak? Ik speel vaak met c0mm0n3r en wel tof de groep wat groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Ik heb zo niet echt vaste tijden dat ik speel. op dit moment speel ik ook Battlefield 1 beta dus nu even wat minder Paragon. Wanneer spelen jullie meestal dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer elke avond wel een potje of 2 te pakken. Op de maandag / donderdag meestal na 10 uur, op andere dagen wat eerder.

Vooral op zondag wil ik nog eens lange game sessies doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunblade NL
Ben benieuwd Paragon te spelen na de nieuwe patch zometeen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Ik ook. Ik speel meestal Iggy en pushen van lanes wordt nu nog effectiever! (armor minder, maar daar werk ik wel omheen)

Ook benieuwd of Kallari nu wat meer bruikbaarwordt. Zal de komende dagen vast veel gekozen gaan worden.

En misschien toch maar rampage / murdock wat vaker gaan gebruiken want die T2 skins zijn awesome.

EDIT: Gisteren geen online potjes meer gespeeld, maar wel even aan een armor shred deckje gewerkt voor Greystone. Die Satori cloak lijkt echt (te) sterk, maar dat moet nog gaan blijken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2016 10:33 ]

Verwijderd

Gisteren 5 potjes gespeeld met Nitrorcr en alle 5 gewonnen! Geen idee of het door de greystone build kwam... Maar ik blijf hem nog wel even gebruiken.

• tommiboy96
Iemand vanavond tussen 20-22? heb weer zin in een potje

Verwijderd

Ik ben zelf pas tussen 22 en 23 weer thuis, dus voor mij wordt het hem niet.

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hoezo valt Paragon onder Strategy Games? Het is imo meer een shooter zoals Overwatch en Gears of War desnoods. Fortnite van EPIC zou ik wel onder strategie zetten.
Maar dat terzijde.

Ik speelde af en toe Paragon, maar door maar 1 map te hebben ging dat wel vervelen na een poos. Nu een anderhalve maand later en een nieuwe graka verder wil ik het weer eens wat spelen. Vanaf dit weekend zal ik weer online zijn. Mocht je het leuk vinden om nog een Tweaker/Nederlander in je lijst te hebben:
RadioKies is ook daar mijn naam.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Verwijderd

RadioKies schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:19:
Hoezo valt Paragon onder Strategy Games? Het is imo meer een shooter zoals Overwatch en Gears of War desnoods. Fortnite van EPIC zou ik wel onder strategie zetten.
Maar dat terzijde.
De rest van de mobas vallen ook onder strategy, dus wat dat betreft past deze er ook wel tussen. Overwatch en GoW zijn meer team deathmatch games. Als je Paragon als een TDM gaat spelen dan werkt het niet heel goed. Naar mijn mening zijn voor deze game je tactisch/strategische skills belangrijker dan je shooter skills.
Maar goed: hij had ook prima onder shooters kunnen vallen.

Ik zal je aan mijn lijstje toevoegen. Zie op agora.gg dat je nog niet heel veel games hebt gespeeld (niet erg: je moet ergens beginnen!) - heb je wel ervaring met andere mobas?

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Een 4 jaar geleden LoL met een huisgenoot meegedaan. Concept mobo is leuk, maar dat was veel te try-hard en een community waar ik geen zin in had. Speel nog altijd meer voor mijn plezier dan voor competetief, maar dat wil niet zeggen dat ik niet wil winnen in potjes. Dit was een spel dat ik graag in de gaten wilde houden vanwege het 3rd person/shooter element (ook omdat het van EPIC is) en het daarom een kans geef.

Potjes wil ik wel serieus nemen, maar als iemand als een keizer gaat commanderen ter compensatie dat die in de niet online wereld een onderdrukte grijze kantoormuis is kan ik niet serieus nemen. Wat je bij LoL en andere spellen goed tegen kan komen (zoals het recentere Overwatch en Mechwarrior Online).

Het geringe aantal potjes is omdat ik niet spelers kon vinden waar je goed mee kan samenwerken. Dat met alle potjes op dezelfde map voor lange tijd zorgde voor minder vaak het spel opstarten en zelfs stoppen met spelen. Daarnaast heb ik best vaak dat ik een alpha/beta uitnodiging weet te krijgen voor spellen en dat graag beloon door die te spelen/testen met feedback.

Als het niet leuk is heb ik altijd nog zat andere dingen die ik kan doen zoals Doom, Fallout 4, Rise of the Tombraider, Xcom2 e.d. Maar daar ontbreekt multiplayer met een sociaal element.

Als ik het zo teruglees klinkt het onbedoeld nog best negatief, vat het niet zo op.

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Verwijderd

RadioKies schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:59:
Een 4 jaar geleden LoL met een huisgenoot meegedaan. Concept mobo is leuk, maar dat was veel te try-hard en een community waar ik geen zin in had. Speel nog altijd meer voor mijn plezier dan voor competetief, maar dat wil niet zeggen dat ik niet wil winnen in potjes. Dit was een spel dat ik graag in de gaten wilde houden vanwege het 3rd person/shooter element (ook omdat het van EPIC is) en het daarom een kans geef.

Potjes wil ik wel serieus nemen, maar als iemand als een keizer gaat commanderen ter compensatie dat die in de niet online wereld een onderdrukte grijze kantoormuis is kan ik niet serieus nemen. Wat je bij LoL en andere spellen goed tegen kan komen (zoals het recentere Overwatch en Mechwarrior Online).

Het geringe aantal potjes is omdat ik niet spelers kon vinden waar je goed mee kan samenwerken. Dat met alle potjes op dezelfde map voor lange tijd zorgde voor minder vaak het spel opstarten en zelfs stoppen met spelen. Daarnaast heb ik best vaak dat ik een alpha/beta uitnodiging weet te krijgen voor spellen en dat graag beloon door die te spelen/testen met feedback.

Als het niet leuk is heb ik altijd nog zat andere dingen die ik kan doen zoals Doom, Fallout 4, Rise of the Tombraider, Xcom2 e.d. Maar daar ontbreekt multiplayer met een sociaal element.

Als ik het zo teruglees klinkt het onbedoeld nog best negatief, vat het niet zo op.
Ik begin nu een beetje aan de moba community te wennen, dus dan komt het zeker niet negatief over ;)

Ik moet zeggen dat het me sowieso mee valt met de toxiciteit. Het aantal mensen dat echt te hard heeft zitten zeuren tijdens potjes is nog op 1 hand te tellen. Wel regelmatig de sarcastische 'good job!' als je doodgaat, maar dat leer je snel genoeg te negeren.

Ik speel ook meer voor de lol dan voor de competitie. Ik heb sowieso niet de tijd (of de skills) om een soort pro te worden. Maar winnen is wel leuk! (En stiekem is het toch ook leuk om je progress op agora.gg te monitoren).

Zondag kan ik waarschijnlijk weer aardig wat potjes spelen, dus als je dan online bent stuur ik je een invite.

• tommiboy96
Ja, het helpt ook dat console spelers niet kunnen chatten als ze geen tobo hebben:)
edit: typo

[ Voor 7% gewijzigd door tommiboy96 op 08-09-2016 17:03 ]

Verwijderd

tommiboy96 schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:05:
Ja, het helpt ook dat console spelers noet kunnen chatten als ze geen tobo hebben:)
Dat scheelt inderdaad met de zure (zoute?) reacties :)
Valt me op dat pc spelers ook niet veel typen in de chat.

En weer nieuwe hero reveal..... Nogmaals een caster:
Lt. Belica

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Zijn er nog mensen die paragon spelen en een keer samen wat matches willen doen?
Voeg me toe, ManMetDeHamer

• Sunblade NL
Speel je op pc of ps4?

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Pc en ps4 maar meestal pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manmetdehamer schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 14:32:
Zijn er nog mensen die paragon spelen en een keer samen wat matches willen doen?
Voeg me toe, ManMetDeHamer
Ik zal je toevoegen... Als ik er aan denk: ik vergeet dat echt te vaak. Andersom mag ook, ingame naam kelgrim.

Vrijdag met een groep van 5 gequeued (samen met sunblade en nitro). Dat was een zwaar potje! Behoorlijk verloren ook. Als je 5 stacked wordt je sowieso tegen hogere MMR spelers gezet... en dat was te merken :X

Volgende keer misschien toch maar smurfen ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Laat maar weten wanneer jullie weer een keer online zijn. Speel zelf op ps4 maar kan wel skype of teamspeak ofzo gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
2 leuke escapes van mij van afgelopen week: YouTube: Kallari - How to hide
En
YouTube: Murdocks epic adventure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Vooral die Murdock was mooi. 3 tegen 1 en je toch niet kunnen stoppen! >:)

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:54
Hallo allemaal,

Ik weet niet of het hier mag(Ik zou niet weten waar anders).

Maar bij mijn videokaart heb ik 1000 paragon punten gekregen. Deze bied ik hier aan.

en vergeven :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vuikie op 15-09-2016 10:46 ]

Verwijderd

Die was al snel weer weg! XD

Wat zijn de ervaringen met lt. Belica? Zelf alleen wat bot potjes gedaan en ze lijkt OK. Haar kit is wel redelijk interessant, haar ult kan wel zieke damage doen onder de juiste omstandigheden.
Scaling is alleen bagger dus ben geneigd om voornameljk mana/CD/armor met haar te bouwen.

• tommiboy96
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:09:
Die was al snel weer weg! XD

Wat zijn de ervaringen met lt. Belica? Zelf alleen wat bot potjes gedaan en ze lijkt OK. Haar kit is wel redelijk interessant, haar ult kan wel zieke damage doen onder de juiste omstandigheden.
Scaling is alleen bagger dus ben geneigd om voornameljk mana/CD/armor met haar te bouwen.
Ze heeft inderdaad wel een interessante kit maar ze is niet echt een hero voor mij. Maar mana, cdr en armor lijkt t beste. En een klein beetje damage om makkelijker te farmen

Verwijderd

tommiboy96 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:23:
[...]
En een klein beetje damage om makkelijker te farmen
Ik had even getest wat mijn cast tokens deden op level 1 tegen minions. Dat was +2 dmg per cast token per auto attack. (misschien dat het beter scaled als je wat hoger level bent)
In ieder geval toch maar besloten om te starten met een health pot en 2 mana regen potjes.

Dan maar duo lanen voor de farm (als het even kan)

• tommiboy96
Een kleine tip die ik trouwens tegenkwam op reddit. Als je de t2 torens aanvalt, zet je drone in de shadowpool erboven. Dan kan de tegenstander die veel moeilijker kapot maken

• tommiboy96
Net een potje .et steel gespeeld. Was nog verrassend leuk. Zeker ook omdat ik een dey in mn team had en we de hele tijd elkaars ults combineerden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Nice! Gideon en Howitzer's Ultimate zijn ook zeker een goede combo :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Kleine tip: je kan halloween skins winnen door naar Paragon streams te kijken.

Wel even uw twitch account linken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik bied een Paragon game bundle aan in ruil voor een Maffia 3 key (of eventueel iets anders in overleg).
Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Nieuwe Paragon map (Monolith) komt 6 december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
tommiboy96 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:43:
Nieuwe Paragon map (Monolith) komt 6 december!
Morgen is het zover! Net wat gameplay op twitch zitten bekijken en het ziet er echt geweldig uit. Veel snellere gameplay wat hopelijk resulteert in kortere matches.

Ik vind het leuk om te volgen hoe dit spel constant evolueert _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
eSCe schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:39:
[...]

Morgen is het zover! Net wat gameplay op twitch zitten bekijken en het ziet er echt geweldig uit. Veel snellere gameplay wat hopelijk resulteert in kortere matches.

Ik vind het leuk om te volgen hoe dit spel constant evolueert _/-\o_
Ja de nieuwe map ziet er inderdaad fantastisch uit. Alle heroes ook weer gerebalanced en die nieuwe Twinblast :)
Heb er iig zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik heb hier een paar mensen toegevoegd om samen wat Paragon te spelen.
Moest ik iemand vergeten zijn: Valdourian

Ik speel op PS4 en PC, 80% van de tijd op PC eigenlijk.
Als je vrienden ziet spelen, kan je dan niet het spel joinen? Ik vind deze optie nergens.

[ Voor 20% gewijzigd door Valdourian op 07-12-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Valdourian schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:35:
Ik heb hier een paar mensen toegevoegd om samen wat Paragon te spelen.
Moest ik iemand vergeten zijn: Valdourian

Ik speel op PS4 en PC, 80% van de tijd op PC eigenlijk.
Als je vrienden ziet spelen, kan je dan niet het spel joinen? Ik vind deze optie nergens.
Je kunt ze sws niet joinen als ze spelen natuurlijk maar je kan ze wel inviten voor je party. Volgens mij heb ik je al toegevoegd. Ik speel op PS4 maar goed, dat hoeft geen probleem te zijn.

Ik ben zelf wel tevreden met de update. Alles is lekker snel en actievol. Gisteren een potje gehad met meer dan 60kills. Helaas 40 voor het andere team |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik weet niet meer zeker of mijn ps4 account gekoppeld is aan epic... Waar kan je dit zien?
Het is toch zo dat je vorderingen zowel op pc als ps4 bewaard blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Valdourian schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:02:
Ik weet niet meer zeker of mijn ps4 account gekoppeld is aan epic... Waar kan je dit zien?
Het is toch zo dat je vorderingen zowel op pc als ps4 bewaard blijven?
Op de ps4 bij instellingen volgens mij. Als je hetzelfse epic acc gebruikt dan is het inderdaad gesynct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ook hier de vraag of er op vaste momenten met wat tweakers gespeeld wordt. Samen met Dota 2 wil ik Paragon ook wat meer oppakken, helaas is mijn tijd gelimiteerd (Studie, Werk, Vriendin) en heb ik dus behoefte aan vaste tijden.

Mijn ervaring is gewoon wat spelen met vrienden, ken de basics, maar ben niet erg goed in strategie + decks e.d. Meeste ervaring heb ik met Sparrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Voor het eerst sinds de release van Monolith weer Paragon gespeeld.

Voelt toch weer als een warm bad om terug te zijn in Agora, ondanks het missen van de Legacy map. Hoop nieuwe hero's, maar vooral snellere gameplay.

Denk dat ik de komende tijd wel weer terug ga komen om Agora een bezoekje te brengen. :)

Zijn hier verder nog actieve spelers?

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Ik speel het spel nog regelmatig, leuk dat je weer terug bent :). Wat betreft nieuwe hero's zit t wel goed want er komt er elke 3 weken eentje bij. Daarnaast komt binnenkort als het goed is ook een grote balancing patch waar oude hero's opnieuw bekeken worden. En de gameplay zal niet veel sneller worden. Het is al veel sneller dan Legacy en imo wel goed zo. Ik speel op ps4, mijn naam is stone-face-lock (volgens mij ook voor epic acc) add me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
Ik heb het net weer opgepakt sinds patch v40 is er weer een hoop verbeterd.

Voeg me maar toe: Sunblade NL

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wordt dit nog een beetje actief gespeeld? behoorlijk veel gespeeld zelf de laatste tijd. Met phase, grey stone, iggy en revenant(duh) nu aardig uit de voeten. Heb me verder nog niet echt verdiept in de verschillende tactieken. Alleen zijn sommige hero's nog wel echt belachelijk OP. Phase kan met mensen verblinden en met haar laser beam mensen van een belachelijk grote afstand iemand stunnen, daarnaast kan ze mensen met een behoorlijke sling uit een gevecht trekken. De revenant slaat helemaal nergens op, heeft een aanval waarmee je de helft van iemand z'n leven kan nemen, de aanval gaat door muren heen, heeft een aanval dat je 6 seconde kan verdwijnen of kan de lasers van torens negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Nieuwevolger schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 20:57:
Wordt dit nog een beetje actief gespeeld? behoorlijk veel gespeeld zelf de laatste tijd. Met phase, grey stone, iggy en revenant(duh) nu aardig uit de voeten. Heb me verder nog niet echt verdiept in de verschillende tactieken. Alleen zijn sommige hero's nog wel echt belachelijk OP. Phase kan met mensen verblinden en met haar laser beam mensen van een belachelijk grote afstand iemand stunnen, daarnaast kan ze mensen met een behoorlijke sling uit een gevecht trekken. De revenant slaat helemaal nergens op, heeft een aanval waarmee je de helft van iemand z'n leven kan nemen, de aanval gaat door muren heen, heeft een aanval dat je 6 seconde kan verdwijnen of kan de lasers van torens negeren.
Ik speel zo nu en dan nog wat random matches. niets serieus ofzo en heb geen ervaring met andere mobas . Meestal met Phase, heb er zelfs die skin voor met die katte oortjes.
De Revenant heb ik eigelijk nog niet eens getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Net een potje waar we behoorlijk aan het domineren waren en de tegenstander 2 behoorlijke slechte spelers had verloren, nadat we de orb prime hadden gekilled en hun inhabetors wouden aanvallen, slaan ze de aanval af en killen 3 van ons. Krijgen ze in de counter het in 1x voor elkaar door een inhabetor te vernietigen en vanuit daar rechtstreeks het crystal weten te vernietigen zonder dat we wat terug konden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
https://www.epicgames.com/paragon/en-US/v42

Er staan hele grote veranderingen eraan te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Als er nog spelers zijn, ben nog steeds wel op zoek naar paar mensen om mee samen te spelen zo nu en dan (naast PUBG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Eduardboon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:08:
Als er nog spelers zijn, ben nog steeds wel op zoek naar paar mensen om mee samen te spelen zo nu en dan (naast PUBG)
Ik speel regelmatig, voeg me maar even toe: Mr_RiotRick.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
En wat vinden mensen uiteindelijk van v42? Ik kan er nog niet echt aan winnen en alles voelt compleet unbalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 11:28
@Nieuwevolger Ik heb precies hetzelfde. Sinds de laatste grote patch zijn er een aantal zaken compleet unbalanced :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ik speel iedere maandag en woensdag avond vond meestal tussen 20.00 en 22.30. Voorkeur Jungle. Psn: Nohead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucardo1234
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 11:28
riotrick schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:43:
[...]

Ik speel regelmatig, voeg me maar even toe: Mr_RiotRick.
Eduardboon schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:08:
Nohead schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:14:
Ik speel iedere maandag en woensdag avond vond meestal tussen 20.00 en 22.30. Voorkeur Jungle. Psn: Nohead
Kunnen we anders geen Discord channel opzetten? (of is die er al?) Ik speel tegenwoordig ook weer regelmatig. Het voelt na lange tijd weer een beetje stabiel aan.

Voorkeur: Carry

Username: Lucardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Education
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-02 14:21

Education

psn: r320-321

Epic heeft helaas besloten te stoppen met Paragon. Het is nog te spelen tot 26 april.

https://www.epicgames.com...agon-to-close-on-april-26

Je kunt een refund aanvragen voor het geld wat je in het spel hebt gestopt. Das dan wel weer netjes.

Gezien de activiteiten hier op het forum is het misschien ook niet zo'n slechte beslissing om te stoppen met Paragon. Toch vind ik het jammer, vind het nog steeds een gaaf spel met gruwelijk mooie graphics.

Heel wat uurtjes plezier gehad aan het spel...

See ya around.

Switch - N64 - WII - PS4 - Vita - DS - 3DS - Bastard Large :)

Pagina: 1 2 Laatste