[MMORPG] Albion Online [Full loot PvP]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 10:52
DivineNL schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:54:
[...]

@topicstarters, zou ik misschien ook topicstarter kunnen zijn om de post aan te kunnen passen? Ik ben van plan dit spel een lange tijd te spelen, zeker als onze guild goed loopt. Zitten al 50 Nederlanders en Belgen in en we zijn nog maar een week bezig. Misschien dat er nog wat mensen met interesse zijn die het spel willen kopen.

Er is een heleboel veranderd in Albion en er gaan nog meer veranderingen aankomen en zodra ik wat vrije tijd heb kan ik de post wat updaten met recentere informatie.

Edit: Sorry voor de dubbele post.
Hoi DivineNL, ik heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-03 23:47
ik ben ook weer begonnen na de alpha te hebben gespeelt, ben dus wel enigszinds bekend met de game maar zal wel een hoop veranderd zijn, zijn er nog veel mensen met wie ik kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 15:05
mierenmepper schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:04:
ik ben ook weer begonnen na de alpha te hebben gespeelt, ben dus wel enigszinds bekend met de game maar zal wel een hoop veranderd zijn, zijn er nog veel mensen met wie ik kan spelen?
Je kunt onze guild altijd joinen als je dat nog niet hebt gedaan. Voeg Dhivine toe in game en whisper me voor een invite :).

Onze guild is volledig Nederlandstalig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mierenmepper
DivineNL schreef op zondag 26 maart 2017 @ 01:19:
[...]

Je kunt onze guild altijd joinen als je dat nog niet hebt gedaan. Voeg Dhivine toe in game en whisper me voor een invite :).

Onze guild is volledig Nederlandstalig.
ik ben hyckz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ahaa, das jammer, geen extra lid erbij :+

Een leuke PvP video met hoe je red zone flagging makkelijk kunt abusen:

En een solo kill in de red zone nadat iemand mij aanviel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-05 14:57
Dat ziet er eigenlijk erg leuk uit :)

Nooit zo in deze game verdiept maar dit doet mij, als oudere gamer, heel erg denken aan het begin tijdperk in Ultima Online.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:14:
Dat ziet er eigenlijk erg leuk uit :)

Nooit zo in deze game verdiept maar dit doet mij, als oudere gamer, heel erg denken aan het begin tijdperk in Ultima Online.
Heel veel mensen vergelijken het met Ultima Online. Is wat voor mijn tijd dus ik kan er niet over mee praten maar heb de naam al heel vaak gehoord sinds ik Albion speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
DivineNL schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:15:
[...]
Heel veel mensen vergelijken het met Ultima Online. Is wat voor mijn tijd dus ik kan er niet over mee praten maar heb de naam al heel vaak gehoord sinds ik Albion speel.
Hmm, zit eigenlijk niet te wachten op een nieuwe MMO maar ik ga me toch even inlezen :)
Zie dat er geen trial is helaas.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:27:
[...]

Hmm, zit eigenlijk niet te wachten op een nieuwe MMO maar ik ga me toch even inlezen :)
Zie dat er geen trial is helaas.
Klopt, weet niet of ze van plan zijn guest keys voor een week te gaan gebruiken. Als mensen een week botten met dit soort accounts dan heeft het denk ik wel de potentie om de economie te verkloten.

Het is wel een spel waar veel tijd in zit omdat het veel grinden is. In onze guild zit een mix van casual en hardcore spelers dus iedereen mag alles op zijn/haar eigen tempo doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:54
DivineNL ik had je toegevoegd op Albion. ik heb spel gekocht maar nog niet veel gespeeld vanwege weinig tijd :P de 30min die ik heb gespeeld heb ik me wel vermaakt, maar het was nog wel allemaal wennen voor mij snapte er niet heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Inhumanous schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:18:
DivineNL ik had je toegevoegd op Albion. ik heb spel gekocht maar nog niet veel gespeeld vanwege weinig tijd :P de 30min die ik heb gespeeld heb ik me wel vermaakt, maar het was nog wel allemaal wennen voor mij snapte er niet heel veel van.
Doordeweeks ben ik meestal online tussen 18:30 en 22:00 dus mocht je vanavond online zijn dan kan ik je inviten.

We hebben meer nieuwe spelers in de guild en hebben ook een Discord dus mocht je vragen hebben dan kun je ze altijd stellen ;).

Ons grootste doel is om aan het einde van deze beta klaar te zijn om een goede start bij launch te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, even ingelezen en de game ziet er in de basis inderdaad uit als Ultima Online (back in the day)
Graphics zijn niet el te goed vind ik maar dat was in UO ook niet :)

Klopt dat het nog beta is en er een wipe komt ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Inhumanous schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:18:
Hey, op Albion heet ik Dhivine dus ik denk dat je de verkeerde hebt toegevoegd aangezien ik geen friend request zie ;).
Iusedto schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:20:
Ok, even ingelezen en de game ziet er in de basis inderdaad uit als Ultima Online (back in the day)
Graphics zijn niet el te goed vind ik maar dat was in UO ook niet :)

Klopt dat het nog beta is en er een wipe komt ?
Klopt helemaal, 17 juli is de release datum. Persoonlijk zou ik aanraden dat als je het van plan bent te spelen, het te kopen voor de beta eindigt. Zo kun je het al vast wat leren en wat je gaat spelen want je hebt echt enorm veel keuze.

Daarnaast krijg je bij een veteran pakket 30 dagen premium + wat gold, iets wat je denk ik bij een starter pakket niet gaat krijgen. Bij release veranderd het veteran pakket naar een starter pakket.

Mocht je uiteindelijk toch beslissen het te kopen en je kent niemand anders die het spel speelt, zou je dan mijn referral willen gebruiken? Hierdoor krijg ik wat extra in game gold en dit gold gaat naar de guild bij release :p

referral link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
DivineNL schreef op maandag 27 maart 2017 @ 18:46:

Mocht je uiteindelijk toch beslissen het te kopen en je kent niemand anders die het spel speelt, zou je dan mijn referral willen gebruiken? Hierdoor krijg ik wat extra in game gold en dit gold gaat naar de guild bij release :p

referral link
Ok, als ik hem koop zal ik je referal gebruiken :)
Hoe heet de Guild waar jij in zit ?

PS, als ik begin ga ik eerst alleen maar craften en de game leren (werkte in UO goed)
Zou wel graag een Tank willen spelen als ik zou ook streams kijk (schijnen ook in demand te zijn)

[ Voor 48% gewijzigd door Iusedto op 27-03-2017 19:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op maandag 27 maart 2017 @ 19:05:
[...]

Ok, als ik hem koop zal ik je referal gebruiken :)
Hoe heet de Guild waar jij in zit ?

PS, als ik begin ga ik eerst alleen maar craften en de game leren (werkte in UO goed)
Zou wel graag een Tank willen spelen als ik zou ook streams kijk (schijnen ook in demand te zijn)
Mijn guild heet FaNG. (Flanders and Netherlands Gaming) en is volledig Nederlandstalig met ongeveer 55-60 leden op het moment.

Tank is inderdaad wel vraag naar, ik ben voor zover ik weet de enige tank in de guild op het moment :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
Heb je referal gebruikt ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
DivineNL schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:00:
[...]

Mijn guild heet FaNG. (Flanders and Netherlands Gaming) en is volledig Nederlandstalig met ongeveer 55-60 leden op het moment.

Tank is inderdaad wel vraag naar, ik ben voor zover ik weet de enige tank in de guild op het moment :)
ik had je vorige week ergens al toegevoegd en je had me ge accept :)

kon enkel toen geen manier vinden om een Pm ingame te sturen als ik in mijn friendlist op je naam klikte oid gebeurde er niks.

mijn naam ingame is overgens: NagaCrown

[ Voor 3% gewijzigd door Inhumanous op 27-03-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Inhumanous schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:18:
[...]

ik had je vorige week ergens al toegevoegd en je had me ge accept :)

kon enkel toen geen manier vinden om een Pm ingame te sturen als ik in mijn friendlist op je naam klikte oid gebeurde er niks.

mijn naam ingame is overgens: NagaCrown
Oh, ik ga het in de gaten houden. Mocht je me online zien, als je /w Dhivine typt dan zou je me moeten kunnen whisperen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, heb er een avondje Albion opzitten en ik moet zeggen dat het me enorm meegevallen is.
Heb zelfs gewoon lekker genoten :)

Twijfelde enorm of ik deze game wel wilde spelen maar voor 27 euro was het wel een poging waard.
Is tenslotte maar twee maanden WoW zeg maar.

Albion is wel even wennen, muis movement, skills op QWER etc en eigenlijk geen levels.
Dat "levelen" voor combat en crafting is weer wel geweldig gedaan. Heel erg leuk zelfs.
Ik ben al een "hoarder" en deze game is daar perfect voor lijkt wel :)

Copper Ore vinden viel tegen maar uiteindelijk wel gelukt hehe

Al met al een heerlijke avond gehad en ik kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:15:
Ok, heb er een avondje Albion opzitten en ik moet zeggen dat het me enorm meegevallen is.
Heb zelfs gewoon lekker genoten :)

Twijfelde enorm of ik deze game wel wilde spelen maar voor 27 euro was het wel een poging waard.
Is tenslotte maar twee maanden WoW zeg maar.

Albion is wel even wennen, muis movement, skills op QWER etc en eigenlijk geen levels.
Dat "levelen" voor combat en crafting is weer wel geweldig gedaan. Heel erg leuk zelfs.
Ik ben al een "hoarder" en deze game is daar perfect voor lijkt wel :)

Copper Ore vinden viel tegen maar uiteindelijk wel gelukt hehe

Al met al een heerlijke avond gehad en ik kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan.
Goed dat je het tot zo ver leuk vind :).
Vanaf tier 4 begint de grind en het spel pas echt maar aangezien het nog beta is heb je eigenlijk nog alle tijd. Ik zou zoveel mogelijk proberen als je niet zeker weet wat voor wapen je wilt spelen.

Wij hebben gisteren onze eerste hellgate van deze beta gedaan. De hellgate zelf ging prima alleen toen kwamen we Red Army tegen... Ze hadden wat betere gear dan ons maar we besloten toch terug te vechten. Hadden bijna 1 neer maar die ging invisable en vervolgens waren we eigenlijk kansloos. Als we die dude hadden neergekregen voor die invisable ging hadden we wel een kans gehad. Was een leuke oefening, volgende keer beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
DivineNL schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:35:
[...]
Goed dat je het tot zo ver leuk vind :).
Ik heb genoten :)
Game ziet er misschien wat simpel uit maar er lijkt een leuke diepgang in te zitten.
Zou ook echt avonden kunnen killen/gatheren en minen, dus dat is een bonus :)

Heb T2 sword/schield en armor (zag iets voor een warrior perk voorbij komen), alle gathering tools gemaakt en kan nu wat meer doen.
Was lastig omdat ik geen copper ore kon vinden en de mobs overal te hoog voor me waren.
Snap nu dat ik in de desert moet zijn hehe

[ Voor 15% gewijzigd door Iusedto op 28-03-2017 10:48 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:56:
[...]

Ik heb genoten :)
Game ziet er misschien wat simpel uit maar er lijkt een leuke diepgang in te zitten.
Zou ook echt avonden kunnen killen/gatheren en minen, dus dat is een bonus :)

Heb T2 sword/schield en armor (zag iets voor een warrior perk voorbij komen), alle gathering tools gemaakt en kan nu wat meer doen.
Was lastig omdat ik geen copper ore kon vinden en de mobs overal te hoog voor me waren.
Snap nu dat ik in de desert moet zijn hehe
Onze guild is vooral based in Fort Sterling (Sneeuw).

Ieder gebied heeft zijn eigen primary en secondary resources. Ik zal ze even op een rijtje zetten.

Sneeuw: Primary resource: Ores - Secondary resources: stone & fiber
Bos: Primary resource: Wood - Secondary resources: stone & hides
Woestijn: Primary resource: Hides - Secondary resources: ores & fiber
Highland: Primary resource: Stone - Secondary resources: wood & ores
Moeras: Primary resource: Fiber - Secondary resources: hide & wood

Als het goed is klopt bovenstaand rijtje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Sneeuw en moeras ben ik in ieder geval nog niet tegen gekomen :)
Het begin stadje heeft 3 uitgangen en daar heb ik tussen gewisseld

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Iusedto schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:13:
Sneeuw en moeras ben ik in ieder geval nog niet tegen gekomen :)
Het begin stadje heeft 3 uitgangen en daar heb ik tussen gewisseld
Er zijn 5 begin stadjes, je spawn is random dus het hangt inderdaad af van waar je spawned.

Gister in totaal weer iets van 5 nieuwe leden, dus dat was weer een goede dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Dingen die ze de aankomende tijd gaan verbeteren:

Three weeks into Galahad

Ziet er veelbelovend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik zit te twijfelen nog.. het spel ziet er geweldig uit maar ik hou niet zo van die wipes.. Loop ik ver achter als ik pas bij release begin?(kwa gameknowlegde dan he)

[ Voor 8% gewijzigd door matrix14 op 06-04-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
matrix14 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:58:
Ik zit te twijfelen nog.. het spel ziet er geweldig uit maar ik hou niet zo van die wipes.. Loop ik ver achter als ik pas bij release begin?(kwa gameknowlegde dan he)
Naar mijn mening wel. We hebben nu een flink aantal nieuwe spelers in de guild en grotendeels daarvan zijn nog aan het leren en kijken wat ze leuk vinden om te spelen. Als je dit weet voor release dan scheelt dat je best veel grind uurtjes.

En als je nu al weet dat je het spel gaat kopen maar toch wilt wachten tot na release dan zou ik het, indien het mogelijk voor je is, voor release kopen. De pakketten die er nu zijn veranderen bij release en die van nu geven een klein beetje meer voordeel. Wat dit precies gaat zijn kan ik niet met zekerheid zeggen maar er wordt gezegd dat de starters pakketten na release geen maand premium of x aantal gold krijgen bij hun aankoop.

Filmpje van gister avond:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik ga em denk ik ook aanschaffen. Ziet er wel leuk uit.

[Battle.net: Forsaken#22243]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Intelcorei7 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:40:
Ik ga em denk ik ook aanschaffen. Ziet er wel leuk uit.
Mocht je niemand kennen die het spel al heeft, zou je dan gebruik willen maken van mijn referral?

Geeft mij een klein beetje extra goud dat ik bij release kan gebruiken voor de guild :). Ook ben je natuurlijk welkom in onze guild als je op zoek bent naar een Nederlandstalige guild. We hebben een mix van een heleboel nieuwe spelers en ervaren spelers die je verder kunnen helpen als je vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
DivineNL schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:44:
[...]

Mocht je niemand kennen die het spel al heeft, zou je dan gebruik willen maken van mijn referral?

Geeft mij een klein beetje extra goud dat ik bij release kan gebruiken voor de guild :). Ook ben je natuurlijk welkom in onze guild als je op zoek bent naar een Nederlandstalige guild. We hebben een mix van een heleboel nieuwe spelers en ervaren spelers die je verder kunnen helpen als je vragen hebt.
Is goed zal er aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcorei7
Is wat jullie spelen nu dan een beta ? Want als ik op Albion zoek vindt ik al artikelen uit 2015 over dit spel en lees nu dat die 17 juli uitkomt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenmepper
Intelcorei7 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 17:14:
Is wat jullie spelen nu dan een beta ? Want als ik op Albion zoek vindt ik al artikelen uit 2015 over dit spel en lees nu dat die 17 juli uitkomt ?
ja dit is nog de beta, sommige van ons spelen al vanaf de alpha, gelukkig is dit wel de laatste wipe die gaat komen. op 17 juli, dus tot die tijd kunnen we nog even kijken hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix14
  • Laatst online: 10-06-2024
Zit te twijfelen tussen de 30 en 50 pakket? wat zijn de perks die je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
matrix14 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 18:05:
Zit te twijfelen tussen de 30 en 50 pakket? wat zijn de perks die je krijgt?
Met het 50 euro pakket begin je 1 dag eerder dan het 30 euro pakket en 1 dag later dan het 100 euro pakket. Je krijgt met het 50 euro pakket 4500 gold en met dat van 30 2000 gold. Daarnaast krijg je 30 dagen meer premium en wat avatar stuff.

Je kunt ook gewoon beginnen met het 30 euro pakket en mocht het je bevallen kun je nog upgraden naar welk pakket je dan ook wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
DivineNL schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:23:
[...]

Met het 50 euro pakket begin je 1 dag eerder dan het 30 euro pakket en 1 dag later dan het 100 euro pakket. Je krijgt met het 50 euro pakket 4500 gold en met dat van 30 2000 gold. Daarnaast krijg je 30 dagen meer premium en wat avatar stuff.

Je kunt ook gewoon beginnen met het 30 euro pakket en mocht het je bevallen kun je nog upgraden naar welk pakket je dan ook wilt.
Ik ben nu jullie clan gejoind geloof ik helaas nog weinig tijd gehad om te spelen :(

hadden jullie nou ook een Discord? zou je die even in een PM naar mij kunnen sturen zodat ik daar een beetje kan babbelen en jullie me opweg kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Inhumanous schreef op donderdag 6 april 2017 @ 21:02:
[...]

Ik ben nu jullie clan gejoind geloof ik helaas nog weinig tijd gehad om te spelen :(

hadden jullie nou ook een Discord? zou je die even in een PM naar mij kunnen sturen zodat ik daar een beetje kan babbelen en jullie me opweg kunnen helpen
De Discord staat in de guild description maar zal hem ook even naar je PMen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-05 08:23
2 dagen geleden ook maar albion gekocht, kon de verleiding toch niet weerstaan

in eerste instantie had ik zoiets van ik ga niet zoveel spelen ivm de komende wipe.
Echter moet ik zeggen dat het nu al vrij verslavend werk en er ondertussen toch alweer een uurtje of 8 in heb zitten.

Toffe game zo op moment, echter is het auction en bank systeem toch wel even wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ja, het systeem kan ook nog wel voor een groot deel improved worden. Nog een paar maandjes voor release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-04 06:36
Ik heb de game ook gekocht. Vermaak me er uitstekend mee.
Beetje lekker farmen ben nu T4.

Heb het pakket van 44 euro gekocht.
Heb nu 60 dagen en 4500 gold gekregen en wat ingame items.
Deze worden met de release toch weer gereset? Dan ga ik de 4500 gold omzetten naar silver en mijn Island eens upgraden. Daar eens mee bezig. wil er nu niet te serieus mee bezig zijn.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
totempaal schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:08:
Ik heb de game ook gekocht. Vermaak me er uitstekend mee.
Beetje lekker farmen ben nu T4.

Heb het pakket van 44 euro gekocht.
Heb nu 60 dagen en 4500 gold gekregen en wat ingame items.
Deze worden met de release toch weer gereset? Dan ga ik de 4500 gold omzetten naar silver en mijn Island eens upgraden. Daar eens mee bezig. wil er nu niet te serieus mee bezig zijn.
Ja, krijg je je gold terug wat je had toen je begon. Als je extra gold zou kopen of referrals zou hebben dan zou dit gold ook op je account komen bij release.

4500 gold omzetten bij release gaat je minder opleveren in het begin dan wat het nu oplevert. Gold is bijna niks waard bij release tot de waarde omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Even shameless onze recruitment video delen :-)

We zoeken nog mensen voor red zone pvp

web site: www.bsod.org.uk

[ Voor 15% gewijzigd door beve op 08-06-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
jammer dat je perse moet betalen ......

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernadictus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik zit te overwegen dit te gaan spelen - begrijp ik het goed dat het een one-time fee is? En welke guilds zijn er vanuit Tweakers. Heb wel ervaring met MMO's (EVE Online, 8 jaar) maar zoek iets totaal anders - wat meer 'casual' om te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DivineNL
Sylver84 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:16:
jammer dat je perse moet betalen ......
Ja en nee. Het is een economy gemaakt door spelers, als je het dus F2P maakt dan weet je zeker dat er bots komen die de economy kapot maken.
Bernadictus schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:38:
Ik zit te overwegen dit te gaan spelen - begrijp ik het goed dat het een one-time fee is? En welke guilds zijn er vanuit Tweakers. Heb wel ervaring met MMO's (EVE Online, 8 jaar) maar zoek iets totaal anders - wat meer 'casual' om te spelen.
Ja het is een one-time fee. Momenteel zijn er pakketten van €30,- (Veteran), €50,-(Epic) en €100,- (Legendary). Het spel released officieel op 17 juli voor legendaries, 18 juli voor epics en 19 juli voor veteran founders. Momenteel krijg je 30 dagen premium en 2500 gold bij een veteran pack. Bij release worden de pakketten aangepast en is dit niet meer het geval, dan koop je geloof ik alleen maar het spel zonder extra dingen.

Met premium krijg je meer fame(exp) en resources en nog wat andere kleine voordelen. Dit is makkelijk te verdienen in game en gaat je dus nooit geld kosten. Het is absoluut geen P2W als je het mij vraagt. Ja mensen kunnen geld uitgeven maar ze moeten zelf nog steeds tijd besteden aan grinden en als gold kopen, daar silver mee kopen en daar weer het beste gear mee kopen, dan kunnen ze dit nog steeds kwijt raken aan iemand die er geen geld aan uit heeft gegeven en die er zelf voor gewerkt heeft.

Ik weet niet of er vanuit Tweakers een guild komt. Zelf maak ik een Nederlandstalige guild. Aan het begin van de beta hadden we 70+ leden en met release hopen we op hetzelfde of meer. Ik denk niet dat er momenteel het publiek is om een GoT guild te maken. Ondanks dat wij een Nederlandse guild zijn gaan we wel voor een internationale alliance. Dit geeft meer voordelen. Er zijn gewoon niet genoeg Nederlanders/Belgen om een grote alliance te creëren zoals de Duitsers of Fransen dat hebben.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bernadictus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Zo, ook maar aangemeld en alvast wat gespeeld - ik heb jou een friend-request gestuurd @DivineNL (Aethorn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-02 12:18
Hallo

Ik en 3 vrienden zijn opzoek naar een guild dat zeer actief gaat zijn in deze game.
Weet er iemand een goede guild?

Alvast bedankt,
HeRSteiN
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
HeRSteiN schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:39:
Hallo

Ik en 3 vrienden zijn opzoek naar een guild dat zeer actief gaat zijn in deze game.
Weet er iemand een goede guild?

Alvast bedankt,
HeRSteiN
:P
Hangt er vanaf wat je wilt, als je voor een Nederlandstalige guild wilt gaan, dan wil ik mijn guild aanbevelen natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11-02 12:18
@DivineNL

Liefst wel Nederlandstalig :) (maakt het makkelijk om te communiceren)

Wat is het doel van jullie guild? (competitive/fun)?
Ik zou graag healer zijn voor dungeons en PVP. Ook wil ik graag gatheren en craften voor de guild.

Alvast bedankt voor je antwoord,
HeRSteiN
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
HeRSteiN schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:59:
@DivineNL

Liefst wel Nederlandstalig :) (maakt het makkelijk om te communiceren)

Wat is het doel van jullie guild? (competitive/fun)?
Ik zou graag healer zijn voor dungeons en PVP. Ook wil ik graag gatheren en craften voor de guild.

Alvast bedankt voor je antwoord,
HeRSteiN
Doel van de guild is sowieso fun boven alles maar we zijn ook zeker van plan GvGs te gaan doen.

Ik zal je de Discord in een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180171

DivineNL schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:22:
[...]

Doel van de guild is sowieso fun boven alles maar we zijn ook zeker van plan GvGs te gaan doen.

Ik zal je de Discord in een PM sturen.
Ik wil hem ook gaan kopen op de 17e en ben nog op zoek naar een (liefst) NL guild

Hou van PVP, craften, dungeons etc.. ben eigenlijk voor alles wel in als het maar fun en relaxed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Anoniem: 180171 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:07:
[...]

Ik wil hem ook gaan kopen op de 17e en ben nog op zoek naar een (liefst) NL guild

Hou van PVP, craften, dungeons etc.. ben eigenlijk voor alles wel in als het maar fun en relaxed is :)
Ik stuur je een DM met onze Discord.

Dit is ons recruitment topic op het forum Link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DivineNL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:52:
[...]

Ik stuur je een DM met onze Discord.

Dit is ons recruitment topic op het forum Link
Heb een reply gemaakt in het recruitment topic, nog iets anders wat ik moet doen behalve de game kopen :) (Zorewin heet ik daar btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Anoniem: 180171 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 13:11:
[...]

Heb een reply gemaakt in het recruitment topic, nog iets anders wat ik moet doen behalve de game kopen :) (Zorewin heet ik daar btw)
Nou, mocht je het nog niet gekocht hebben mag je altijd mijn referral gebruiken als je niemand anders kent die speelt.

En verder gewoon vragen stellen als je ze hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DivineNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Nou, mocht je het nog niet gekocht hebben mag je altijd mijn referral gebruiken als je niemand anders kent die speelt.

Ahh sorry heb hem net gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Anoniem: 180171 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:20:
[...]

Ahh sorry heb hem net gekocht :(
No worries hoor. Is maar klein extratje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 22:11
Heeft dit spel ook soort guest passes ofzo, zodat je spel eerst kan uitproberen voordat je het koopt? En, zo ja, heeft iemand wellicht zo'n guest pass over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-05 20:17
Kan iemand mij de Discord sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
DivineNL schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Kan het zijn dat je link niet werkt? Idem voor die op je stream?
Stream een tijdje gevolgd, erg leuk en toffe mensen

Misschien begin ik ook met Albion maar het ziet er mij toch redelijk hardcore uit. D3 S11 begint ook net ...

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Ik ben gisteren begonnen met spelen en zou graag een nederlandse guild willen joinen.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
daltona schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:37:
Ik ben gisteren begonnen met spelen en zou graag een nederlandse guild willen joinen.
Join ons maar hoor ;). Whisper Dhivine in game.

Filmpje van een fight van afgelopen nacht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 06-05 20:17
DivineNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:21:
[...]

[video]
Ik zal je ook een berichtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 10:52
Gisteren ook begonnen! Althans... char aangemaakt en 3 bomen en 3 stenen gegathered. Toen crashte de server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
DivineNL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:21:
[...]

[video]
Nice als ik thuis ben zal ik me gelijk ff aanmelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Laatst online: 11-02 13:14
Ik heb spel ook ooit gekocht toen het nog een kickstarter was komend weekend maar weer eens installeren. :)
Heb net even ingelogd op de website stond dat ik een Epic Founder was geen idee wat dat inhield.

[ Voor 31% gewijzigd door runner83 op 21-07-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
runner83 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:52:
Ik heb spel ook ooit gekocht toen het nog een kickstarter was komend weekend maar weer eens installeren. :)
Heb net even ingelogd op de website stond dat ik een Epic Founder was geen idee wat dat inhield.
Hahah, dat betekende dat je eigenlijk op dag 2 al had kunnen beginnen en een dag voorsprong op veterans had kunnen hebben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Ik ben gisteren ook begonnen met deze game. Ben het allemaal nog aan het ontdekken maar wil dat graag samen in een NL guild doen. Kan ik hier een NL guild joinen? En zo ja, wat is precies de naam?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
MetalPool schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:17:
Ik ben gisteren ook begonnen met deze game. Ben het allemaal nog aan het ontdekken maar wil dat graag samen in een NL guild doen. Kan ik hier een NL guild joinen? En zo ja, wat is precies de naam?
kijk naar de derde post op deze pagina, guild van @DivineNL
gisteren ook begonnen, voorlopig de guild nog niet gejoind, eerst alles op het gemak zelf ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb nog nooit echt een MMO gespeeld voor een langere tijd, alleen RuneScape. Ik speel vaak alleen, ben nog niet zo bekend met alle begrippen, en heb eigenlijk nog nooit aan raiden? gedaan. Het lijkt mij wel mooi om weer eens aan zo'n spel te beginnen, en nu leek Albion Online mij wel wat.

Is het goed solo te spelen, en is het erg lastig voor een beginner? Kan het daarnaast op een wat oudere PC gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-05 11:55

MetalPool

Boe!

Stefan22 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:27:
Ik heb nog nooit echt een MMO gespeeld voor een langere tijd, alleen RuneScape. Ik speel vaak alleen, ben nog niet zo bekend met alle begrippen, en heb eigenlijk nog nooit aan raiden? gedaan. Het lijkt mij wel mooi om weer eens aan zo'n spel te beginnen, en nu leek Albion Online mij wel wat.

Is het goed solo te spelen, en is het erg lastig voor een beginner? Kan het daarnaast op een wat oudere PC gespeeld worden?
Ik denk dat het over het algemeen best te vergelijken is met Runescape. Ik speel nu 2 dagen, en eigenlijk alleen nog maar solo gespeeld, dus ja het kan wel. Maar uiteindelijk is het joinen van een guild wel het leukste volgens mij om te pvp`en. Of endgame leuk solo genoeg is weet ik nog niet......maar ik vind het persoonlijk tot nu toe een erg leuk spel en ook zeer relaxt. Ik word er gewoon rustig van :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Stefan22 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:27:

Het is wel solo te spelen, maar dan zal je progressie een heel stuk langzamer zijn dan wanneer je het speelt met vrienden of een guild. Het is namelijk bijna niet te doen om alle materials zelf bij elkaar te verzamelen en van de Auction House kopen is ook niet goedkoop. Dan heb je eigenlijk ook nog een eigen eiland nodig om alles te maken, wat heel veel silver kost of je betaalt silver om de gebouwen van andere spelers te mogen gebruiken.

Daarnaast is een groot deel van de game gefocust op Player vs Player (en Guild vs Guild) gevechten, waarbij het erg nadeling is om alleen te zijn. Dat kan je oplossen door wat vrienden te maken, maar een guild joinen is uiteraard makkelijker.

Al met al is het een game waar ontzetten veel tijd in gaat zitten waarin je vooral veel het zelfde doet; materiaal verzamelen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:15:
[...]

Het is wel solo te spelen, maar dan zal je progressie een heel stuk langzamer zijn dan wanneer je het speelt met vrienden of een guild. Het is namelijk bijna niet te doen om alle materials zelf bij elkaar te verzamelen en van de Auction House kopen is ook niet goedkoop. Dan heb je eigenlijk ook nog een eigen eiland nodig om alles te maken, wat heel veel silver kost of je betaalt silver om de gebouwen van andere spelers te mogen gebruiken.

Daarnaast is een groot deel van de game gefocust op Player vs Player (en Guild vs Guild) gevechten, waarbij het erg nadeling is om alleen te zijn. Dat kan je oplossen door wat vrienden te maken, maar een guild joinen is uiteraard makkelijker.

Al met al is het een game waar ontzetten veel tijd in gaat zitten waarin je vooral veel het zelfde doet; materiaal verzamelen.
Bedankt voor je reactie. Het probleem wat ik altijd heb met een guild joinen, is dat ik niet weet wanneer ik online kan komen, en ik zit nog met school (vanaf september dan). Daarnaast heb ik ook weinig ervaring met MMORPG's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kci
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 19:27

Kci

Spel gekocht, alles geïnstalleerd.
en dan 40 minuten in de queue :(

morgen maar eens een start maken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Stefan22 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 14:04:
[...]

Bedankt voor je reactie. Het probleem wat ik altijd heb met een guild joinen, is dat ik niet weet wanneer ik online kan komen, en ik zit nog met school (vanaf september dan). Daarnaast heb ik ook weinig ervaring met MMORPG's.
Er zijn in Albion genoeg guilds die verder geen eisen stellen aan hoe veel je online bent en ook zat die je willen helpen met alles. Ik ben al redelijk wat mensen tegen gekomen die weinig ervaring hadden met MMO's, dus dat lijkt mij allemaal niet zo'n probleem. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Albion is solo wel te spelen, maar het volle speelplezier krijg je er toch echt alleen maar uit in een groep. Je mist zoveel dingen die je kunt doen als je solo speelt.

Alleen de servers zijn momenteel ruk, hopelijk fixen ze die issues snel. Ze hebben al gezegd dat ze veel meer spelers hebben dan dat ze verwacht hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453918

Ik ben afgelopen weekend begonnen met Albion en ben van plan om het solo te spelen. Het maakt mij niet uit dat het dan allemaal wat langer duurt of bepaalde dungeons niet in kan en grote battles mis. PvP is sowieso niet helemaal mijn ding. Het vermijden van PvP is dan wel weer leuk. Ik moet nog zien hoe dat werkt in Albion. Het is jammer dat je een gebied maar op één plek in kunt, dat maakt het erg makkelijk voor PVP-ers om je bij de poort op te wachten. Voorlopig zit ik nog rond tier 3-4 te klungelen en ben ik mijn eilandje een beetje aan het optuigen.

Ik ben gistermiddag verhuisd van de beginnerszone naar één van de 6 grotere steden, Bridgewatch. Die stad is overpopulated. De gebieden er omheen zijn dat uiteraard ook en het is bijna niet meer leuk om resources te zoeken. Level 4 resources zijn bijna altijd depleted en het is moeilijk om alleen in beeld te komen zonder andere spelers. Ik hoop dat dat na een paar weken minder wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 453918 op 31-07-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

790835

Anoniem: 453918 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:57:
Ik ben afgelopen weekend begonnen met Albion en ben van plan om het solo te spelen. Het maakt mij niet uit dat het dan allemaal wat langer duurt of bepaalde dungeons niet in kan en grote battles mis. PvP is sowieso niet helemaal mijn ding. Het vermijden van PvP is dan wel weer leuk. Ik moet nog zien hoe dat werkt in Albion. Het is jammer dat je een gebied maar op één plek in kunt, dat maakt het erg makkelijk voor PVP-ers om je bij de poort op te wachten. Voorlopig zit ik nog rond tier 3-4 te klungelen en ben ik mijn eilandje een beetje aan het optuigen.

Ik ben gistermiddag verhuisd van de beginnerszone naar één van de 6 grotere steden, Bridgewatch. Die stad is overpopulated. De gebieden er omheen zijn dat uiteraard ook en het is bijna niet meer leuk om resources te zoeken. Level 4 resources zijn bijna altijd depleted en het is moeilijk om alleen in beeld te komen zonder andere spelers. Ik hoop dat dat na een paar weken minder wordt.
Helemaal mee eens. De 'grote' steden zijn overbevolkt en in alle gebieden daar omheen kan je bijna niet resources minen omdat het ook daar gewoon te druk is |:(
Ik zit zelf in Lymhurst en daar is het nog redelijk te doen, op de niet mega drukke momenten waar je eerst een half uur in queue staat overigens :F

Ik denk dat alles wel goed komt na de eerste maand(en). De meeste players zullen weg gaan nadat hun premium voorbij is. Ik blijf want het is een gaaf spel, na EVE is dit wel weer een verandering die ik nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik hoop ook dat ze de server issues snel onder controle krijgen. Zou zonde zijn dat de problemen gaan zorgen voor spelers die stoppen. Een redelijk aantal spelers houdt Albion leuk. Hoe minder er komen, hoe doder de wereld lijkt.

Maar ik blijf ook sowieso doorspelen. Vanavond om 19:00 hebben wij een GvG voor een gele zone als oefening om binnenkort weer voor een black zone territory te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

790835

DivineNL schreef op maandag 31 juli 2017 @ 10:04:
Ik hoop ook dat ze de server issues snel onder controle krijgen. Zou zonde zijn dat de problemen gaan zorgen voor spelers die stoppen. Een redelijk aantal spelers houdt Albion leuk. Hoe minder er komen, hoe doder de wereld lijkt.

Maar ik blijf ook sowieso doorspelen. Vanavond om 19:00 hebben wij een GvG voor een gele zone als oefening om binnenkort weer voor een black zone territory te gaan.
Ja als ze zo doorgaan gaan er sowieso mensen weg, ik hoop ook echt van niet. AO zonder medespelers is ook zo saai :z . Zit elke avond ik een queue en heb al enkele roll-backs meegemaakt maar we blijven geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
790835 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:04:
[...]

Ja als ze zo doorgaan gaan er sowieso mensen weg, ik hoop ook echt van niet. AO zonder medespelers is ook zo saai :z . Zit elke avond ik een queue en heb al enkele roll-backs meegemaakt maar we blijven geduld hebben ;)
Ja, gisteravond was ik ook even pissed moet ik zeggen hoor. We hadden een GvG gepland staan om 19:00. Herstarten de servers om 18:45..... Vervolgens kwamen ze om 19:05 weer up en was heel onze GvG geannuleerd en is er een nieuwe aanval gepland voor vandaag door een andere guild.

GvG plannen kost 125k. Maar dat vond ik nog niet zo erg om kwijt te zijn. Vond het erger om de GvG niet te kunnen spelen nadat we ons er op hadden voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Compensatie van 7 dagen Premium voor de vele server problemen/roll-backs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 10:07

Gediminas

recovering stagiair marketing
OkkE schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:25:
Heel mooi nieuws!

Overigens zoek ik nog een mooie, niet persee een Nederlanse, guild.
Ik ben gefocust op Holy Staff, dus voornamelijk healer in T4. Ook met craften ben ik bij T4.
Ingame naam: Gediss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453918

OkkE schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:25:
Tja, prachtig natuurlijk, maar ik zie in hun verklaring geen oplossing voor de problemen op korte termijn. Ik ben een casual speler, werk overdag, en speel wat in de avonduren. Gisteravond dik 2000 man voor me en toen na 10 minuten maar een stuk of honderd eraf waren gegaan ben ik maar gestopt met wachten. Dan heeft het geen zin voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

790835

Gediminas schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Heel mooi nieuws!

Overigens zoek ik nog een mooie, niet persee een Nederlanse, guild.
Ik ben gefocust op Holy Staff, dus voornamelijk healer in T4. Ook met craften ben ik bij T4.
Ingame naam: Gediss
Misschien is FaNG iets voor je ;) ? Ik geloof dat @DivineNL daar de (mede-?)oprichter van is. Ik zelf zit er ook in.
https://forum.albiononline.com/index.php/Thread/46906-DUTCH-FaNG-guild-recruitment-PvP-GvG-PvE-Gathering-Crafting-NL-Vlaams/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 08:38
Ben sinds gisteren begonnen met spelen van AO.

Eerst begonnen met boog maar dat was niks. Toen geswitched naar een pike en die is nu tier 4. Vond t toch een beetje raar en nu overgestapt naar zwaard&schild om zo'n greatsword te halen.

Moet zeggen t spel is best wel overweldigend! Heeft er iemand toevallig nog wat tips? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

790835

dr34m3dd schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 16:24:

Eerst begonnen met boog maar dat was niks. Toen geswitched naar een pike en die is nu tier 4. Vond t toch een beetje raar en nu overgestapt naar zwaard&schild om zo'n greatsword te halen.

Moet zeggen t spel is best wel overweldigend! Heeft er iemand toevallig nog wat tips? :D
Gatheren/levelen als een koekwaus :9, voor de leukste ervaring zou ik ook een guild joinen. Is toch leuker dan solo de world te bewandelen.

Je kan ook altijd nog even de Guides doorlezen, staan soms best handige dingen in.
https://albiononline.com/en/guides/

[ Voor 7% gewijzigd door 790835 op 03-08-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis

Learing Points (LP) opsparen, eens je alles wat meer door hebt qua lvln etc. en weet welke weg je ongeveer wilt volgen zal je er heel veel nodig hebben

dus gingen lvlen die 5-20 LP gebruiken niet doen maar deze lvlen door effectief die handeling uit te voeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Heb nu T5 tankgear. Maar ga me nu focusse op craften en gatheren want er moet wel zilver binnenkomen. Echt een topgame! Moet wel zeggen dat je zonder premium denk iknergens bent... dan word alles echt een jarenplan.

[ Voor 28% gewijzigd door daltona op 05-08-2017 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL

Een goede tip imo wat wapens/armor betreft is dat je niet te veel moet focussen op het armor dat bij de tree hoort. Heel veel nieuwe mensen (ik toen ik begon met albion ook) denken dat je bij de hunter lijn leather, warrior lijn heavy en mage lijn light moet dragen. Het enige waarbij dit écht gebeurd is de mace die heavy draagt. Voor de rest is armor bijna nooit allemaal van 1 lijn.

Als zwaard wil je bijvoorbeeld geen full plate armor dragen. Full plate is vooral handig voor increased CC en resistance, health, etc. Maar als zwaard zijnde heb je geen CC en wil je meer naar een DPS spec gaan kijken. Zwaard wordt dus vaak gebruikt als bruiser met een soldier helm (heavy), hunter/assassin's jacket (leather) en assassin's boots (leather).

Een ander makkelijk voorbeeld is de Arcane staff. Dit is een support class die shields/buffs kan geven aan friendlies. Deze wil je eigenlijk in full plate spelen. De damage increase van cloth heeft die namelijk niet nodig. Ja, de shield zal met cloth armor iets meer zijn, maar dan ben je zelf ook een heel makkelijk target voor de enemy. Arcane wordt dus vaak gespeeld in full plate omdat je dan een support class bent die moeilijk neer te halen is en heel nuttig kan zijn in gevechten zonder dat die gefocust wordt.

Ondertussen een langer verhaal getypt dan dat ik van plan was 8)7. Mocht je vragen hebben dan ben ik altijd bereid ze te beantwoorden en mocht je nog een guild zoeken dan voeg mij even in game toe (Dhivine). Ik ben guild leader van FaNG. Wij zijn volledig Nederlandstalig en met zekerheid durf ik ook wel te zeggen dat we de grootste/beste Nederlandstalige guild zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
DivineNL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:52:
[...]

Een goede tip imo wat wapens/armor betreft is dat je niet te veel moet focussen op het armor dat bij de tree hoort. Heel veel nieuwe mensen (ik toen ik begon met albion ook) denken dat je bij de hunter lijn leather, warrior lijn heavy en mage lijn light moet dragen. Het enige waarbij dit écht gebeurd is de mace die heavy draagt. Voor de rest is armor bijna nooit allemaal van 1 lijn.

Als zwaard wil je bijvoorbeeld geen full plate armor dragen. Full plate is vooral handig voor increased CC en resistance, health, etc. Maar als zwaard zijnde heb je geen CC en wil je meer naar een DPS spec gaan kijken. Zwaard wordt dus vaak gebruikt als bruiser met een soldier helm (heavy), hunter/assassin's jacket (leather) en assassin's boots (leather).

Een ander makkelijk voorbeeld is de Arcane staff. Dit is een support class die shields/buffs kan geven aan friendlies. Deze wil je eigenlijk in full plate spelen. De damage increase van cloth heeft die namelijk niet nodig. Ja, de shield zal met cloth armor iets meer zijn, maar dan ben je zelf ook een heel makkelijk target voor de enemy. Arcane wordt dus vaak gespeeld in full plate omdat je dan een support class bent die moeilijk neer te halen is en heel nuttig kan zijn in gevechten zonder dat die gefocust wordt.

Ondertussen een langer verhaal getypt dan dat ik van plan was 8)7. Mocht je vragen hebben dan ben ik altijd bereid ze te beantwoorden en mocht je nog een guild zoeken dan voeg mij even in game toe (Dhivine). Ik ben guild leader van FaNG. Wij zijn volledig Nederlandstalig en met zekerheid durf ik ook wel te zeggen dat we de grootste/beste Nederlandstalige guild zijn.
Kijk dit zijn handige tips.
Ik heb T5 guardian plate gear icm een mace, dit heb ik om te tanken en om te gatheren draag ik diezelfde set maar dan met een claymore sword. is dat een goede combi?

Verder raad ik iedereen aan die een NL guild wil joinen om naar FaNG te komen, ik zit daar ook onder de naam SirDalton. Ik moet zeggen dat de guild erg behulpzaam is om je vragen te beantwoorden. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
daltona schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

Kijk dit zijn handige tips.
Ik heb T5 guardian plate gear icm een mace, dit heb ik om te tanken en om te gatheren draag ik diezelfde set maar dan met een claymore sword. is dat een goede combi?

Verder raad ik iedereen aan die een NL guild wil joinen om naar FaNG te komen, ik zit daar ook onder de naam SirDalton. Ik moet zeggen dat de guild erg behulpzaam is om je vragen te beantwoorden. :*)
Ik weet niet wat je gathered/welke tier maar vanaf dat je tool tier 4 is kun je gatherer gear dragen wat extra resources/fame kan opleveren tijdens het gatheren. Daarnaast zou ik als je toch mob camps wilt clearen tijdens het gatheren overwegen om de volgende set te dragen:

Soldier helm (2 seconden block ability)
Assassin's chest (stealth)
Soldier boots (wanderlust - iedere second een stack van 10% movement speed erbij tot 8 stacks, vervolgens nog 8 seconden movement speed buff van 80%.)

In het begin maakt het niet veel uit maar als je in black/red zone gathered heb je een goede escape op deze manier. Je doet dan de volgende combinatie: use soldier boots, ga invisable zodat je stacks van je movement speed erbij krijgt, na 5 seconden begin je weg te rennen met 50% snelheid die dan nog naar 80% stijgt en gebruik je je soldier helm zodat ze je niet kunnen stunnen/blocken omdat je alles dan blocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
DivineNL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:15:
[...]

Ik weet niet wat je gathered/welke tier maar vanaf dat je tool tier 4 is kun je gatherer gear dragen wat extra resources/fame kan opleveren tijdens het gatheren. Daarnaast zou ik als je toch mob camps wilt clearen tijdens het gatheren overwegen om de volgende set te dragen:

Soldier helm (2 seconden block ability)
Assassin's chest (stealth)
Soldier boots (wanderlust - iedere second een stack van 10% movement speed erbij tot 8 stacks, vervolgens nog 8 seconden movement speed buff van 80%.)

In het begin maakt het niet veel uit maar als je in black/red zone gathered heb je een goede escape op deze manier. Je doet dan de volgende combinatie: use soldier boots, ga invisable zodat je stacks van je movement speed erbij krijgt, na 5 seconden begin je weg te rennen met 50% snelheid die dan nog naar 80% stijgt en gebruik je je soldier helm zodat ze je niet kunnen stunnen/blocken omdat je alles dan blocked.
Wauw! ik ben echt nog heal basic qua gear enzo. maar ik doe mining en skinning. daarom gebruik ik mijn plate gear want tijdens het killen van mobs lvl mijn gear dan verder. ik zit momenteel op T4 gatheren dus voorlopig nog geen redzone voor mij. Maar ik begijp dus dat ik helemaal de verkeerde route bewandel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
daltona schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:00:
[...]

Wauw! ik ben echt nog heal basic qua gear enzo. maar ik doe mining en skinning. daarom gebruik ik mijn plate gear want tijdens het killen van mobs lvl mijn gear dan verder. ik zit momenteel op T4 gatheren dus voorlopig nog geen redzone voor mij. Maar ik begijp dus dat ik helemaal de verkeerde route bewandel?
Niet helemaal, voor skinning zou ik ook altijd mijn normale gear aanhouden omdat je het dan traint. (meningen zjin hierover verdeeld maar ik deed het afgelopen beta ook zo). Wel zou ik je heavy body hier veranderen in een leather. Heb je veel meer aan als sword speler. Ga je ook wel merken in damage tegen beesten. Soldier is ook plate dus je kunt dan gewoon het type heavy armor wat je nu draagt vervangen door soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
DivineNL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Niet helemaal, voor skinning zou ik ook altijd mijn normale gear aanhouden omdat je het dan traint. (meningen zjin hierover verdeeld maar ik deed het afgelopen beta ook zo). Wel zou ik je heavy body hier veranderen in een leather. Heb je veel meer aan als sword speler. Ga je ook wel merken in damage tegen beesten. Soldier is ook plate dus je kunt dan gewoon het type heavy armor wat je nu draagt vervangen door soldier.
Een paar vraagjes over je reactie.
Alleen mijn body veranderen in leather en niet mijn boots en helm?
En moet ik die leather body dan niet helemaal opnieuw vanaf T1 lvlen?
En ik heb nu die guardian tankgear, als ik die body vervang dan lvlt mijn T5 body niet mee, dat is natuurlijk geen ramp maar nu vraag ik me af in hoeverre Tanken interessant is als ik verder ben in de game. Heb jij enig idee? want als dat alleen dagelijks is om wat zilver en craft tokens te bemachtigen dan kan ik misschien beter nu stoppen met mijn huidige gear en aan een hele andere build beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Ik ben er al uit. Ik ga de warbow build is even testen. Ik zie dat de benodigde items erg goedkoop zijn dus om pvp uit te gaan testen lijkt dit mij een mooie manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 20:10
Hoe bevalt het spel jullie tot zover? ik overweeg ook te gaan spelen, maar wel redelijk casual denk ik... Ik hoop/verwacht vooral wat meer community dingetjes in dit spel, vanwege de grote afhankelijkheid van guilds om dingen gedaan te krijgen, hoe zien jullie dit?

3ds fc: 4270-0926-7440

• daltona
Unigo schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:08:
Hoe bevalt het spel jullie tot zover? ik overweeg ook te gaan spelen, maar wel redelijk casual denk ik... Ik hoop/verwacht vooral wat meer community dingetjes in dit spel, vanwege de grote afhankelijkheid van guilds om dingen gedaan te krijgen, hoe zien jullie dit?
Het spel bevalt mij heel erg. Al ben ik wel een casual speler. Meerendeels doe ik momenteel solo en op mijn dooie gemak. maar dat is juist het mooie aan dit spel, jij maakt je eigen verhaal. Wil je een grote hardcore guild joinen, ja dan zul je er veel uren in moeten steken. Mocht je besluiten om het te gaan spelen kan je me toevoegen: SirDalton.

Dan kunnen we samen op pad gaan en kan ik je een beetje wegwijs maken.

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 20:10
Ah okay, thanks! Hoe is de ervaring met betrekking tot de Ddos attacks, lag, downtime enzo?

3ds fc: 4270-0926-7440

• DivineNL
Unigo schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:15:
Ah okay, thanks! Hoe is de ervaring met betrekking tot de Ddos attacks, lag, downtime enzo?
Veel downtime op het moment. Als je het spel nog niet hebt zou ik een weekje wachten als je denkt dat het je anders gaat irriteren. Mocht je er wel tegenkunnen, gewoon lekker beginnen ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste