[MMORPG] Albion Online [Full loot PvP]

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:17
DivineNL schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:39:
[...]

Veel downtime op het moment. Als je het spel nog niet hebt zou ik een weekje wachten als je denkt dat het je anders gaat irriteren. Mocht je er wel tegenkunnen, gewoon lekker beginnen ;)
Zijn de downtimes over 1 week opgelost dan? Heb het spel nu 3 dagen en is best veel down inderdaad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
De servers zijn inderdaad veel down, maar gisteravond kon ik weer prima spelen.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-05 15:05
Redis schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 22:08:
[...]

Zijn de downtimes over 1 week opgelost dan? Heb het spel nu 3 dagen en is best veel down inderdaad. :(
Mag ik wel hopen. Dat een DDoS kut is, dat klopt. Maar als ze zorgen voor zoveel downtime als nu dan mag er toch wel snel een oplossing komen.

De goldsellers zijn boos omdat SBI er hard tegen op treed, dus hebben ze betaald voor een week DDoS aanvallen als we het nieuws mogen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:17
DivineNL schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:54:
[...]

Mag ik wel hopen. Dat een DDoS kut is, dat klopt. Maar als ze zorgen voor zoveel downtime als nu dan mag er toch wel snel een oplossing komen.

De goldsellers zijn boos omdat SBI er hard tegen op treed, dus hebben ze betaald voor een week DDoS aanvallen als we het nieuws mogen geloven.
Lijkt wel opgelost te zijn, vanavond nergens last van.

En weer 7 dagen premium erbij ter compensatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Gisteren begonnen (veteranen pack) en tot nu toe is het een erg leuk spel! Ben op het moment een "Archer" en ik hoop later een thief/assassin the kunnen zijn.

Op het moment ben ik nog op een begin eiland. Wel heb ik alle questen gedaan (laatste dat je silver moet verzamelen). En nu heb ik geen Quest meer wat ik kan doen.

Betekent dat dan dat ik me eigen pad moet gaan of heb ik toch iets gemist qua story/progress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-03 15:36
Knamix schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 07:37:
Gisteren begonnen (veteranen pack) en tot nu toe is het een erg leuk spel! Ben op het moment een "Archer" en ik hoop later een thief/assassin the kunnen zijn.

Op het moment ben ik nog op een begin eiland. Wel heb ik alle questen gedaan (laatste dat je silver moet verzamelen). En nu heb ik geen Quest meer wat ik kan doen.

Betekent dat dan dat ik me eigen pad moet gaan of heb ik toch iets gemist qua story/progress?
Je moet inderdaad je eigen pad op gaan. Denk goed na over wat je wilt doen. Bedenk eerst welke klasse jou het leukste lijkt om te spelen. Tot en met Tier 3 heb je bijv standaard zwaard boog staff maar vanaf Tier 4 breid het zich uit tot meerdere wapens. Dus kijk bij je destiny board welke wapens er zijn en wat jou leuk lijkt. Tier 4 heb je zo bereikt dus mijn advies is om een paar wapens tot T4 te maken en niet gelijk doorgaan, omdat als je toch een andere wapen wilt je niet al je learning points in 1 wapen hebt gestoken. Ik had bijvoorbeeld tot T5 een tanking set geleveld maar vond het uiteindelijk niet zo leuk, en heb nu een T5 pike build. Verder moet je een manier kiezen om aan silver te komen want als je in een later stadium pvp gaat doen dan heb je regelmatig nieuwe gear nodig. en verder heb je hier topicstarter DivineNL, en die kan je veel meer dan ik vertellen, hij is ook de leider van een grote Nederlandse guild. ik zou zeggen join ons! Veel plezier met spelen en je kan altijd om hulp vragen. Je kan me evt ook toevoegen: SirDalton

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Wat Daltona ook al zegt, je moet je eigen pad creëren. Albion is vooral gefocust op 3 aspecten als je het mij vraagt. Grind, PvP en economy. Hier zitten dan weer een heleboel activiteiten onder verdeeld. Denk aan gatheren, craften, caravans runnen, world bosses, hellgates, castle sieges, territory attacks, city attacks, etc.

Overal komt grind bij kijken en bij de meeste activiteiten komt ook de PvP kijken. Nadat je uit de greenzone (blauwe zone) komt kun je ten allen tijden met PvP te maken krijgen. Mocht je ergens specifieke vragen over hebben dan kun je die altijd stellen natuurlijk ;).

FaNG gaat vanaf deze week iets meer de hardcore kant op. We blijven nog steeds een mix van casuals/hardcores maar de meeste active mensen in de guild willen black zone territories hebben. Hier komen een aantal dingen bij kijken. De guild heeft 1. silver nodig en 2. resources nodig. De tax zal dus waarschijnlijk terug naar 30% gaan en we gaan kijken hoe we de resources als guild kunnen gaan verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-05 20:10
Klinkt allemaal wel goed eigenlijk! Ik heb besloten toch nog even te wachten. Over een week of 3 komt Destiny 2 uit, en qua tijd denk ik dat ik het me niet kan veroorloven zowel Albion als Destiny 'goed' te spelen. Blijf het spel wel volgen, want het concept spreekt me wel erg aan!

Geeft de developers ook even de tijd inzicht te krijgen in serverbelasting, oplossen van Ddos-attacks, en aanpakken van goldsellers.

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 23:49
Heb de afgelopen dagen geen last meer gehad van onderbrekingen (op de daily maintenance na dan ;))

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
daltona schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:19:
[...]

Je moet inderdaad je eigen pad op gaan. Denk goed na over wat je wilt doen. Bedenk eerst welke klasse jou het leukste lijkt om te spelen. Tot en met Tier 3 heb je bijv standaard zwaard boog staff maar vanaf Tier 4 breid het zich uit tot meerdere wapens. Dus kijk bij je destiny board welke wapens er zijn en wat jou leuk lijkt. Tier 4 heb je zo bereikt dus mijn advies is om een paar wapens tot T4 te maken en niet gelijk doorgaan, omdat als je toch een andere wapen wilt je niet al je learning points in 1 wapen hebt gestoken. Ik had bijvoorbeeld tot T5 een tanking set geleveld maar vond het uiteindelijk niet zo leuk, en heb nu een T5 pike build. Verder moet je een manier kiezen om aan silver te komen want als je in een later stadium pvp gaat doen dan heb je regelmatig nieuwe gear nodig. en verder heb je hier topicstarter DivineNL, en die kan je veel meer dan ik vertellen, hij is ook de leider van een grote Nederlandse guild. ik zou zeggen join ons! Veel plezier met spelen en je kan altijd om hulp vragen. Je kan me evt ook toevoegen: SirDalton
Dankjewel voor een duidelijk uitleg! Op het moment neig ik toch naar warrior, maar ik was al bang dat ik vastzat :p . Gelukkig zit ik nog bij me novice Gear.

Mocht iemand tijd hebben om samen te spelen (of als degene net begonnen is), kan je me toevoegen onder de naam "gunlock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik vraag me een beetje af hoe dit spel speelt. Zoals ik heb gezien lijkt het een beetje op diablo3 wat combat betreft. Maar het questen is dan weer heel anders. Twijfel een beetje om hem te halen. Ben zelf wel van de MMO's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
jaydenjarno schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:57:
ik vraag me een beetje af hoe dit spel speelt. Zoals ik heb gezien lijkt het een beetje op diablo3 wat combat betreft. Maar het questen is dan weer heel anders. Twijfel een beetje om hem te halen. Ben zelf wel van de MMO's
Er zijn wat begin "quests" als tutorial maar voor de rest heeft Albion geen quests. Je moet jezelf bezig kunnen houden. Combat is inderdaad wat Diablo/MOBA achtig. En je moet wel van een beetje grinden houden.

Maar Albion is voor mij het beste wat een MMO kan hebben. Ik houdt gewoon van de full-loot PvP. Dit is wat mij vroeger aantrok in Runescape en dit is ook wat mij grotendeels naar Albion trekt. Alleen hier heb je dan nog eens het competetieve gedeelte met Guilds vs Guilds en hellgates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Storm van mij.. gisteren dus mijn character verwijderd waar een subscription op zat :p

Een fout die elke beginner maakt als hij/zij doorklikt zonder te lezen.

Afijn, ticket aangemaakt en ze zetten mijn subscription terug uit coulance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Knamix schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:35:
Storm van mij.. gisteren dus mijn character verwijderd waar een subscription op zat :p

Een fout die elke beginner maakt als hij/zij doorklikt zonder te lezen.

Afijn, ticket aangemaakt en ze zetten mijn subscription terug uit coulance!
Oh, das wel mooi dat ze hem terugzetten! Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:06

Oxigeon

En zo is dat!

Even dit topic weer wat leven inblazen.
Gisteren heb ik me deze game dan ook aangeschaft voor €25,-. Ergens rond een uur of 18.00 aangeschaft. Alleen op tutorial-island rondgezworven en de game afgesloten toen ik op het vaste land stond.

Savonds rond 22.00 weer aangeslingerd en voor ik het wist was het 1.00uur geweest. Ik heb flink lopen hakken op bomen (Birch) en deze omgezet naar Birch-planks. Deze wilde ik eventjes op het einde van de avond op de auction gooien. Probleem 1, ik had nog geen centjes. Dus maar de wildernis ingegaan op zoek naar Humanoids. Had er een paar gevonden, en het geld wat dat opleverde heb ik maar meteen planken en tier 1 rommel in de auction gegooit. Al vermoed ik nu al dat ik die tier 1 zooi niet kwijt ga worden daar (bijl, zwaard etc). Het hout van tier 1 zal ik nog wel kwijt worden denk ik. Nu vraag ik me alleen 1 ding af.

Ik heb via wat quest een ezel gekregen. Die kan +/- 200 boomstammen ofzo dragen. Nu ben ik gespawned in een forest gebied (veel boom dus). Hier is een boomstam +/-20 ofzo waard maar wat is die dan waard in een gebied waar geen bomen staan?

EDIT: Indien iemand een guild weet waar ik me kan aansluiten hoor ik dat graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 15-09-2017 08:26 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Oxigeon schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:22:
Even dit topic weer wat leven inblazen.
Gisteren heb ik me deze game dan ook aangeschaft voor €25,-. Ergens rond een uur of 18.00 aangeschaft. Alleen op tutorial-island rondgezworven en de game afgesloten toen ik op het vaste land stond.

Savonds rond 22.00 weer aangeslingerd en voor ik het wist was het 1.00uur geweest. Ik heb flink lopen hakken op bomen (Birch) en deze omgezet naar Birch-planks. Deze wilde ik eventjes op het einde van de avond op de auction gooien. Probleem 1, ik had nog geen centjes. Dus maar de wildernis ingegaan op zoek naar Humanoids. Had er een paar gevonden, en het geld wat dat opleverde heb ik maar meteen planken en tier 1 rommel in de auction gegooit. Al vermoed ik nu al dat ik die tier 1 zooi niet kwijt ga worden daar (bijl, zwaard etc). Het hout van tier 1 zal ik nog wel kwijt worden denk ik. Nu vraag ik me alleen 1 ding af.

Ik heb via wat quest een ezel gekregen. Die kan +/- 200 boomstammen ofzo dragen. Nu ben ik gespawned in een forest gebied (veel boom dus). Hier is een boomstam +/-20 ofzo waard maar wat is die dan waard in een gebied waar geen bomen staan?

EDIT: Indien iemand een guild weet waar ik me kan aansluiten hoor ik dat graag.
meestal is alles duurder/meer waard in de hoofdstad (Caerleon), er zal wel een beetje verschil op zitten tss de andere steden (Fort Sterling, Thetford,...) maar normaal is dat verwaarloosbaar

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

diknmuis schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 18:33:
[...]
meestal is alles duurder/meer waard in de hoofdstad (Caerleon), er zal wel een beetje verschil op zitten tss de andere steden (Fort Sterling, Thetford,...) maar normaal is dat verwaarloosbaar
Ik ben nu pas bij Tier 3. Het is dus nu nog niet echt verstandig om richting Caerleon te gaan aangezien ik dan door tier 7 gebeid moet gaan. Zit nu in Forest Cross. Moet daar dus eerst eea doen om hoger in tier te komen qua wapens en armor.

Is het nu dan gewoon verstandig om zsm naar de hogere tiers te komen door creatures te kille? Of zijn er andere/betere manieren om wat sneller in rank te stijgen?

Lijkt me dat het verstandigst is om nu in elk geval in de buurt van Forest Cross te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Oxigeon schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:58:
[...]

Ik ben nu pas bij Tier 3. Het is dus nu nog niet echt verstandig om richting Caerleon te gaan aangezien ik dan door tier 7 gebeid moet gaan. Zit nu in Forest Cross. Moet daar dus eerst eea doen om hoger in tier te komen qua wapens en armor.

Is het nu dan gewoon verstandig om zsm naar de hogere tiers te komen door creatures te kille? Of zijn er andere/betere manieren om wat sneller in rank te stijgen?

Lijkt me dat het verstandigst is om nu in elk geval in de buurt van Forest Cross te blijven
Normaal gezien moet je slechts door 1 rode zone en de underway om in Caerleon te komen. Je moet eens kijken op je map, bij Caerleon zul je stippellijntjes zien, dat is de underway (ondergronds)

Als je snel wil stijgen in armor/wapen zal in uw geval het snelst zijn om expeditions te farmen, is imo wel saai, anders T4 beestjes killen en ondertss gatheren

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Je kunt ook gewoon je resources bijhouden tot je klaar bent voor Caerleon en dan een paar runs op en neer doen om het daar te verkopen. Of eerst naakt fast travelen naar Caerleon om daar de prijs te bekijken. Als het niet veel is kun je het beter veilig verkopen in Lymhurst.

Alleen t3 planken zijn volgens mij meestal wel 30 silver duurder p.s. dus dat zou ik bijhouden om daar te verkopen. T3 is eigenlijk de resource die je het beste zelf bij kunt houden als je van plan bent zelf te gaan refinen/craften omdat je het nodig hebt voor enchanted resources. Dan hoef je later niet terug om t3 te farmen of zelf t3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Ook aangeschaft. Ik koop nog liever nog een paar schoenen voor mijn vriendin dan dat ik 1 cent aan deze troep uitgeef. Wat een grandioos kutspel. Beetje bomen hakken op vooraf gedefineerde grids en dat weer omzetten in planken en dat dan weer omzetten in....aargh..En als je klaar bent begin je weer helemaal opnieuw. Wat een ellende.

• DivineNL
Iamjev schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:46:
Ook aangeschaft. Ik koop nog liever nog een paar schoenen voor mijn vriendin dan dat ik 1 cent aan deze troep uitgeef. Wat een grandioos kutspel. Beetje bomen hakken op vooraf gedefineerde grids en dat weer omzetten in planken en dat dan weer omzetten in....aargh..En als je klaar bent begin je weer helemaal opnieuw. Wat een ellende.
Plekken van resources verschillen en veranderen vaak ook.

Om terug te komen op je gather/refine/craft verhaal, alle items in game zijn player made. Er zijn dus ook gewoon mensen die dit het liefste doen, die juist spelen om te gatheren. Maar als dit het enige is wat je momenteel in het spel hebt gedaan dan kraak je het wel heel hard af zonder het spel echt gespeeld te hebben.

Om wat voor rede had je het spel in eerste instantie gekocht? Wat leek je leuk om te doen? Er zal iets zijn wat je getriggerd heeft het spel te kopen dus vraag ik me af wat dit dan geweest is want Albion is voor 75% toch vooral een grind game.

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 16:41

Dhrax

Prog Lord

Iamjev schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:46:
Ben het gedeeltelijk wel met je eens. Grootste miskoop van mij vorig jaar. De belasting papieren invullen is nog leuker ... om nog maar niet te spreken over de tergende traagheid van je character. Zelfs met mount ben je niet vooruit te branden :X

• DivineNL
Zelf speel ik ook niet meer heel actief omdat ik het grinden een beetje beu ben maar als ik naar jullie punten kijk betwijfel ik het of jullie het wel echt even hebben gespeeld en niet na 2 dagen opgegeven hebben.
Dhrax schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:53:
[...]

Ben het gedeeltelijk wel met je eens. Grootste miskoop van mij vorig jaar. De belasting papieren invullen is nog leuker ... om nog maar niet te spreken over de tergende traagheid van je character. Zelfs met mount ben je niet vooruit te branden :X
Mount niet vooruit te branden? De hoogste mount waar je op hebt gereden is denk ik dan een tier 3. Er zijn mounts t/m tier 8 dus is het logisch dat de tier 3 een stuk trager is. Daarnaast zijn er ook nog eens speciale mounts als direwolves en swiftclaws die nóg sneller zijn dan een gewoon paard. Het is logisch dat mounts traag zijn in het begin van het spel. Als die lage tiers al snel zouden zijn, dan zouden hoge tiers raketten zijn.

Ik heb flink wat uren in het spel zitten en heb ook zeker mijn geld er uit gehaald, en hopelijk brengen toekomstige updates wel weer meer spelplezier in het spel voor mij. Momenteel is mijn kritiek vooral dat er weinig end-game is. De endgame bestaat momenteel uit:
- hellgates, en als je red/blackzone hellgate doet moet je al in goede gear en met een degelijk team gaan wil je er levend uitkomen.
- Open world PvP, het solo ganken is best wel dood gemaakt dus je moet goed coördineren met een kleine groep. De zerg vs zerg fights zijn wel cool en het draait vaak niet alleen om aantallen maar om gecoördineerd spells gebruiken. (met de juiste wapens)
- Gatheren tot je er bij neer valt
- Fame farmen in een dungeon tot je er bij neer valt
- GvGs (kost veel resources en heb je écht een goed team voor nodig + hoge masteries om een kans te maken)

Maar veel van deze dingen vallen vaak in herhaling. De update in december vind ik wel interessant en die maakt het spel misschien weer wat leuker. Ook de arena's die deze week worden toegevoegd is wel lachen om een keer te spelen.

Ze hebben in de beta ook gezegd dat ze maandelijks community events gingen organiseren waar rewards aan vast hingen. Hier heb ik vooralsnog niks van gezien.

Ook de map vind ik niet zo leuk als dat die was toen ik het spel kocht en die portals vind ik nog de slechtste uitvinding die ze hebben gedaan tot zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 09:27
Is er al wat meer bekend over de iOS versie van Albion Online? Ik kan hem namelijk (nog steeds) niet vinden in de AppStore? Ik snap niet waarom ze hier zo lang mee wachten, wat de reden dan ook mag zijn.

Sommige geven aan dat Apple hier een "blokkade" voor zet, maar in een update blog van 24 augustus hebben ze veel performance winst weten te behalen met de iOS app. Maar daar worden ook weer met termen gegooid zoals: "iOS Beta which we'll announce on the forums as soon as we're ready.". Ze mogen wel opschieten vindt ik. Ik moet zeggen dat Jagex met RuneScape er nog lang over doet (aangezien het spel al lang bestaat en ze er nu pas voor kiezen om het toegankelijk te maken voor tablets etc.), maar het lijkt erop dat we misschien dit jaar helemaal geen iOS versie krijgen.

En ik ben ook benieuwd hoeveel actieve spelers er nu nog zijn, aangezien de game nu al weer een tijdje geleden is uitgekomen.

@DivineNL Het lijkt mij ook wel vet om meer "reguliere" endgame te hebben zoals dungeons of raids. Met zulke nieuwe dingen kunnen ze zeker wel meer mensen lokken naar het spel.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
Diigii schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:25:

En ik ben ook benieuwd hoeveel actieve spelers er nu nog zijn, aangezien de game nu al weer een tijdje geleden is uitgekomen.

@DivineNL Het lijkt mij ook wel vet om meer "reguliere" endgame te hebben zoals dungeons of raids. Met zulke nieuwe dingen kunnen ze zeker wel meer mensen lokken naar het spel.
Actieve playerbase dropt nog steeds (zag laatst schematje op Reddit)
Zelf speel ik ook zo goed als niet meer.

Over de IOS versie kan ik helaas niets zeggen, niet iets waar ik me mee bezig houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Komende update:

https://albiononline.com/en/update/Kay

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een 7-day trial, stuur me dan een PM en ik regel een key voor je ;). Kan me er wel een aantal veroorloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 09:27
DivineNL schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:15:
Komende update:

https://albiononline.com/en/update/Kay

Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een 7-day trial, stuur me dan een PM en ik regel een key voor je ;). Kan me er wel een aantal veroorloven.
Ik wil zeker nog een keer beginnen, maar ik ben van plan om eerst Black Desert Online te gaan spelen. Ik zie dat ze nu wel druk bezig zijn met iOS, en dat er nu ook weer performance updates komen. Het is ook de vraag of ik deze game straks wil gaan proberen, of dat ik toch voor RuneScape ga zodra deze wordt gereleased voor de tablet. Ga de komende tijd de ontwikkelingen van Albion volgen :).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
Diigii schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:02:
[...]

Ik wil zeker nog een keer beginnen, maar ik ben van plan om eerst Black Desert Online te gaan spelen. Ik zie dat ze nu wel druk bezig zijn met iOS, en dat er nu ook weer performance updates komen. Het is ook de vraag of ik deze game straks wil gaan proberen, of dat ik toch voor RuneScape ga zodra deze wordt gereleased voor de tablet. Ga de komende tijd de ontwikkelingen van Albion volgen :).
Kijk maar, het aanbod voor een key blijft staan ;).

Deze update is wel belangrijk voor ze om spelers terug te krijgen. Zeker de performance was in zerg fights wel een dingetje.

Ik speel nu weer een aantal dagen en ik moet zeggen dat de wereld toch actiever is dan dat ik dacht. Er lopen nog gankers/zergs rond en tot zo ver voelt het nog levendiger aan dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn in een Nederlandstalige guild, PM mij.

Onze Nederlandstalige guild is opnieuw begonnen met een ander doel dan dat we in het begin hadden.

Deze keer gaan we gewoon voor plezier en willen we door middel van "open world presence" in een degelijke black zone alliance terecht komen.

Met de connecties die ik heb is dat wel mogelijk als we ons een beetje bewijzen.

Nieuwe spelers zijn uiteraard welkom, wij kunnen je een heleboel bij leren. Mocht je de ambitie hebben om daarna naar een grote guild te gaan om wat meer de hardcore kant op te gaan dan kan ik je wel aanraden bij een aantal guilds.

Mensen die geïnteresseerd zijn in Albion maar het spel niet hebben, stuur mij een PM en ik geef je een 7-day trial key zodat je het spel kunt uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik weet niet of iemand deze game nog speelt. Maar ondertussen is er weer een nieuwe grote update gelanceerd. Het betreft hier de Lancelot update. Wat het onder meer mogelijk maakt om te vissen.

https://albiononline.com/en/update/Lancelot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik speel nog steeds!

Ik houdt het topic niet echt meer bij omdat er weinig interesse is maar mocht iemand geïnteresseerd zijn in Albion kun je me altijd een PM sturen en dan kan ik een 7-day trial sturen.

Mocht je het al hebben kun je me ingame toevoegen : Dhivine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Filmpje van een 18 vs 18 gevecht:

YouTube: Conflict vs Blue Army

Mocht je geïnteresseerd zijn om het spel te proberen dan kan ik wel aan trial keys komen, mocht je een guild zoeken stuur me dan gewoon een PM. Ik zit in een internationale guild met 10+ Nederlanders/Belgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Coming to steam!!! + 25% fame van 16 t/m 22 mei.

https://albiononline.com/en/news/steam-launch-day-may-16

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:47
Gister gekocht, en nu al een poosje aan het spelen, bevalt me aardig goed! Lekker beetje craften :)
Zit te denken om holy priest te worden.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daankes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-10-2023
Spel net na de release ook enige tijd gespeeld, maar was er vrij snel op uit gekeken door de minimale hoeveelheid PvE content. Is dit ondertussen al wat verbeterd of of is de focus nog steeds 90% op PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
PvE content is iets meer geworden dmv hardcore expeditions (map completen binnen x aantal minuten). Grootste focus is nog steeds PvP maar ze zijn nu ook wat minder hardcore aan het gaan.

Zo zijn er recentelijk practice GvGs toegevoegd, die als het ware een GvG simuleert zonder dat je items verliest. Dit is dus nog anders dan arena's. Ook komt er binnenkort iets met factions aan.

Heb hier een 25-tal trial keys, mochten er mensen geïnteresseerd zijn of mochten jullie vrienden willen inviten. Zal het lijstje zo goed mogelijk bij houden als er 1 wordt gepakt.

H3G3RHAFT3CVK6GRXMXLG3H7E
RJ97PYDVTRNF6HFDAAH6YA9H2
4YC62GD4LKZVN29K6CDHC67R2
AZANNWLP4UYD29UTMHCT7LGZN
WT9WPEDW9VTPEGCECW2QYG6J9
7YJDPJX69RNJZULD3PACYJHP4
PZFRGMMQEFV2EHC3V9YDFJ6RU
PCMYJXZTMDHXFVRXP42FFARXW
E426RQ22ZTHMZPWD94XFLLAP4
FKUXLGXZY6NJZV2D3J7JC9HHA
6WVZ7EDNZ44R66DRC97ZJKF4T
YXTAK9YMDX4LPLMNNMNPZFUJE
PLNT6QMDU9ULRYPTETG6FX9KX
H7JHGWCHXZPXJ2EE9QCEFXV9G
6KXC9XMLFHFL3V33WJDDWTDXF
UZLZQJRXVT27J6QT34ZKUGJC2
MMCYP9H4AKXDY3HGKKDLQ3GLP
7TRZFY4CEPLFWTFNCNMTZARVV
V4KZVG7YCA3Z9HJLCYVZMD7AE
4EZNUYA4TZJJVW2GKRYLYH2T9
Q7QYHUZ33QKPA9CNHJNTRJCL6
3MVP9YN9UWM6YLXHRNRECXG4H
JZP97WEKYZEZHMEMZNQREWVHG
CHW7QW3NTML23QCTYEJ4VFH3W

4VDVVFXADGXZFATGJXPDAD4ZU

EDIT: Ze gaan snel omdat ze ook op het albion forum staan. Mochten ze op zijn en je wilt er alsnog 1, dan kun je me een PM sturen.
EDIT2: Updated list again

[ Voor 6% gewijzigd door DivineNL op 16-05-2018 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-06-2024
Mochten de keys van dhivineNL op zijn dan heb ik er ook 25 om weg te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
@eyhey Mijn keys zijn op Lars ;)

[ Voor 88% gewijzigd door DivineNL op 18-05-2018 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
Hier nog 20+ keys
QAR9THYN29WP6LNVTQZ6VWZXN
ZLQEYDDYY6GUDMJ39JR4N3NRZ
JETH4P46Y3YTYU7Q9RXFJ7TAG
WC2X26DKVDFLCCPHHFLHW7YK4
UF4UVGLVKCUZQEUQPEQAG6KWD
QUH6C2ZFQ6E6M3QHVGJWAF3GW
CYYPA2RFW7P4P6K33RW3QNEQE
H6AGTZQDMTZ43F7TZ6TWL32Y2
RUD6YHWCNE9463QT473CZJMK6
WEM6NPTZXNKJDKFUH9G7NM72V
HVZFX7Q6QLCXXVW3WL9GT6YJG
KGAXLH999CMY9H7ZN3HNRQFA9
3K9ZJY6HVXPCH467VKU9N27DC
3XFMUXQ3329UXYNNQ6DNULMPQ
3PWUUYQ6QJ3AECD3Q4RHK7F7X
YWH27KMMEJENRQG2D6AGMQ9U9
CE7VQGF4UWYDEGU92HUE9GUC3
LDGGUYX4644TTFF4AYA7976MH
9MAD3HWUNMKGEQLQKPGLUHZYG
W6N4JF3YXU9MQ2J6G992YQUZU
UXP9YALLDXLY2U3A9XCDYJWYC
9ELW6RPD3R7KZJ3CR7DJ4XQ9Q
A79CPKWZUGDQGHXYTKKT2CGV2
Z44PWMXNVHGL6VUJUVQ267MWM

Edit: Ook deze zijn allemaal op

[ Voor 10% gewijzigd door eyhey op 19-05-2018 23:13 . Reden: Lijst geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:17
eyhey schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 20:13:
Hier nog 20+ keys

QAR9THYN29WP6LNVTQZ6VWZXN
ZLQEYDDYY6GUDMJ39JR4N3NRZ
JETH4P46Y3YTYU7Q9RXFJ7TAG
WC2X26DKVDFLCCPHHFLHW7YK4
UF4UVGLVKCUZQEUQPEQAG6KWD
QUH6C2ZFQ6E6M3QHVGJWAF3GW
CYYPA2RFW7P4P6K33RW3QNEQE
H6AGTZQDMTZ43F7TZ6TWL32Y2
RUD6YHWCNE9463QT473CZJMK6
WEM6NPTZXNKJDKFUH9G7NM72V
HVZFX7Q6QLCXXVW3WL9GT6YJG
KGAXLH999CMY9H7ZN3HNRQFA9
3K9ZJY6HVXPCH467VKU9N27DC
3XFMUXQ3329UXYNNQ6DNULMPQ
3PWUUYQ6QJ3AECD3Q4RHK7F7X
YWH27KMMEJENRQG2D6AGMQ9U9
CE7VQGF4UWYDEGU92HUE9GUC3
LDGGUYX4644TTFF4AYA7976MH
9MAD3HWUNMKGEQLQKPGLUHZYG
W6N4JF3YXU9MQ2J6G992YQUZU
UXP9YALLDXLY2U3A9XCDYJWYC
9ELW6RPD3R7KZJ3CR7DJ4XQ9Q
A79CPKWZUGDQGHXYTKKT2CGV2
Z44PWMXNVHGL6VUJUVQ267MWM
Thanks, ik ga het eens proberen. :)

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Weer wat nieuwe keys voor geïnteresseerden!

AFWUA79K3Z4RR2E6PXDEHYFZU
Z4VPCTWMKPYHJLMJXJXTGWHZH
ERLUKDNDT9XUDMPXEE3F466K6
DWF9QKXHM3JKRGZPL7FRXVV24
A9WKKFXAWHJD9DG6DJUURJ2MN
K4LWEDZRXEY7WEYXKN79C9LPL
DJ92XDAC737QGJEHP24LQV9ZP
6YD2EZT43NFJHPW2Z9WHX7EKC
3XYWTNQA93PXVTX2V9ELRTRXN
NH4P9KTPEL93EZX4X3WFYNTA6

Overigens is er nu 30% korting: https://albiononline.com/en/shop/starterpacks/compare

[ Voor 13% gewijzigd door DivineNL op 21-06-2018 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
En nog meer keys

UHH6VZYQMCXMHNZCJY3T6QJRE

7RYL7R2MTDA4UPJCGMHGKWLAK

KT43T4ELKPPP7TZ22E79XT6W3

JVYCWV6KXU3PX2AKAQXU7WKQ9

K2LPZDMKEG2WEAZNXXDTHW7X9

C4KQT2DC6LYV7DM9HLLMMJ4ZG

V76TXMQM366UFHHKFZ4AUYP3T

LW4PRRU9X99V2P3ED6ZX9HD3H

76HKG26EPWJUYVWTPVAYE76N7

M7KPU9VN773FMXHV6PEJ9WNVQ

4U7XYTNCDWJ4ZCYM2HC24642Q

AQJF2E9AMF2JP3EWYHADHAQUL

9HHCCFEH9VWJE99RCGJH2EGRX

WH7D96CFQWF7E4NXTEX6RYTM3

XLPYQFGRMCUY7PY3KH7QRJ6QR

97ECZT6UVPRHAWPHR6Z4VFHJQ

34QGYVJ72U2AFTW2EN49L3N4U

XKNK6EKTT9PKJ9X62Q233C9R4

YDYEFR67TQWQFJJ3WMMUZLXJZ

HCER4D3N7YAJWD72RTK9CMXTZ

HDXNMC6KEDKCQUZ7ZU7NAL3Q4

LXE7HM4XHPNHZNZKJH4DZ7XR6

CYWGUGRZQZM3RLUTHP6YV6KNP

Z9K6DYMRAW9UPRK4AXGCK2RX3

AUXPFTPJRLY3LGCZ69TMRFQ7V

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-05 15:30
Hoi,

Als iemand mij aan een key kan helpen, zou ik dat erg waarderen!

Hierboven lijkt alles gebruikt :)

Scratch dat. Gelukt.

Kan iemand mij een discord oid doorlinken? Zou het tof vinden om wat contact te zoeken met andere (beginners or gevorderen).

Groetjes.

[ Voor 40% gewijzigd door BenJG op 16-08-2018 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
@BenJG

Wij hebben een guild met veel gevorderden en een aantal beginners, ook zitten er een behoorlijk aantal nederlanders in; https://discord.gg/qBhdns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
Zaterdag de 18e is het weer invasion day, de belangrijkste dag van de maand. Alles is live te volgen https://forum.albiononlin...sion-Day-Live-on-AlbionTV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Om aan te vullen op wat @eyhey zegt. Mocht je nieuw zijn of geïnteresseerd zijn is het zeker de moeite waard om morgenavond een keer die stream te bekijken als je tijd hebt. Dit is voor veel guilds de belangrijkste en actiefste dag van de maand in Albion.

Eyhey en ik zitten in dezelfde guild en ik denk dat wij beide wel wat kunnen regelen mocht iemand geïnteresseerd zijn de guild te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-04 11:54
Als er nog een trial key is, heb ik wel interesse, ben neit in de gelegenheid om ze nu uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Rost schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:53:
Als er nog een trial key is, heb ik wel interesse, ben neit in de gelegenheid om ze nu uit te proberen
Die van mij zijn allemaal op, ik geloof dat @eyhey gisteren zei dat hij er nog een aantal had. Mocht dat niet zo zijn dan regel ik er vanavond/morgen wel 1 voor je ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
@Rost Deze keys zijn op dit moment allemaal available;

AUXPFTPJRLY3LGCZ69TMRFQ7V
Z9K6DYMRAW9UPRK4AXGCK2RX3
LXE7HM4XHPNHZNZKJH4DZ7XR6
HDXNMC6KEDKCQUZ7ZU7NAL3Q4
YDYEFR67TQWQFJJ3WMMUZLXJZ
XKNK6EKTT9PKJ9X62Q233C9R4
34QGYVJ72U2AFTW2EN49L3N4U
97ECZT6UVPRHAWPHR6Z4VFHJQ
XLPYQFGRMCUY7PY3KH7QRJ6QR
WH7D96CFQWF7E4NXTEX6RYTM3
9HHCCFEH9VWJE99RCGJH2EGRX
AQJF2E9AMF2JP3EWYHADHAQUL
4U7XYTNCDWJ4ZCYM2HC24642Q
M7KPU9VN773FMXHV6PEJ9WNVQ
LW4PRRU9X99V2P3ED6ZX9HD3H
V76TXMQM366UFHHKFZ4AUYP3T
C4KQT2DC6LYV7DM9HLLMMJ4ZG
K2LPZDMKEG2WEAZNXXDTHW7X9
JVYCWV6KXU3PX2AKAQXU7WKQ9
KT43T4ELKPPP7TZ22E79XT6W3
7RYL7R2MTDA4UPJCGMHGKWLAK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb deze game ook al een tijd niet meer aangeraakt. Toch nog maar eens een keertje kijken als ik weer tijd heb. Als ik inlog op de website zie ik ook dat ik eventjes geen trial-keys heb.

Ik heb Albion sinds dat hij bijna uitgekomen is. Is er een mogelijkheid deze over te hevelen naar Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eyhey
Nee, bestaande accounts zijn niet naar steam te krijgen. Dit is omdat steam 30% van de purchases wil en als iedereen naar steam gaat dan verliezen ze teveel omzet. Daarnaast bied steam geen extra voordelen want de achievements zijn in-game ook te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ok, weten we dat ook weer. Zodra ik weer voor een tijd klaar ben met wow ga ik deze nog maar eens aanslingeren. Al is er volgens mij zeer veel veranderd sinds ik de laatste keer ben ingelogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-04 11:54
@eyhey ik heb KT43T4ELKPPP7TZ22E79XT6W3 gepakt

• DivineNL
7 dagen premium + 25% fame boos als je deze week inlogt op Albion, mocht je twijfelen om weer te gaan spelen kan dit een leuke instapper zijn.

Daarnaast komen er leuke season rewards die het lonen om in een goede actieve guild te zitten en loyaal te blijven. Mocht je nog een guild zoeken, stuur mij dan een PM ;).

https://albiononline.com/...d-season-rewards-are-here

Er komen nog meer veranderingen maar die worden volgende week aangekondigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

En mocht iemand nog gaan spelen; hierbij nog wat trial keys:

NFWUD2F6XJYYMKZXC9P7JYFVC
XUPE7U2MLZVYTCQN7WAGJJQCC
HUQVA2A2WDH9KMCVW4QD4NX2M
MEGC62FYCCUTTFCN6DDTD2GH6
G34DKM6KEUNZQ4E2T26YFEREU
PCM4Z6V32HT22FV43XAZJUA9P
Z2RNXC6X4VMPEGLMTLYHD4MHK
Q3LLX2RTL4DU6Y7QK9CRPTDWX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Douweegbertje schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:34:
En mocht iemand nog gaan spelen; hierbij nog wat trial keys:

NFWUD2F6XJYYMKZXC9P7JYFVC
XUPE7U2MLZVYTCQN7WAGJJQCC
HUQVA2A2WDH9KMCVW4QD4NX2M
MEGC62FYCCUTTFCN6DDTD2GH6
G34DKM6KEUNZQ4E2T26YFEREU
PCM4Z6V32HT22FV43XAZJUA9P
Z2RNXC6X4VMPEGLMTLYHD4MHK
Q3LLX2RTL4DU6Y7QK9CRPTDWX
Hey Douwe, jij ook hier? Conflict zoekt nog mensen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nog actieve tweakers in deze game ?

In hoe verre kan je dit lekker mee spelen zonder dat je premium bent enzo? is het erg pay 2 win?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:19:
Nog actieve tweakers in deze game ?

In hoe verre kan je dit lekker mee spelen zonder dat je premium bent enzo? is het erg pay 2 win?
Je hebt gewoon premium nodig om fatsoenlijk te kunnen spelen. Dat is gewoon een feit.

Het ding is dat je echt niet elke maand van je eigen centjes dat hoeft te betalen, als je het spel een beetje door hebt kan je dat prima bekostigen met in-game currency.

Door elke dag een simpele 'taak' te doen met focus, zoals een farm bijvoorbeeld, heb je meer dan genoeg om premium te betalen voordat hij op is :)

Qua pay2win, nee ik vind van niet. Je moet begrijpen dat het altijd hardcore mode is. Dus je loopt niet met de meest dure OP gear rond want dat kan je (en zul je) verliezen. Uiteraard helpt experience in je skills en hoewel je dat technisch gezien zou kunnen kopen wil ik dat zeker niet pay2win noemen. Er zijn sowieso geen zaken die een voordeel leveren met $ t.o.v. free player. Bijv. dat jij wel 20% meer damage doet bijvoorbeeld.

Wellicht zijn er mensen die geld in het spel stoppen, puur om het leven wat makkelijker te maken. Ten eerste is dat echt een hoge kostenpost en ten tweede "win" je daar per definitie niet direct mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
@Ricmaniac

Mocht je het nog steeds willen proberen https://albiononline.com/...-online-goes-free-to-play

EDIT: Om op je vraag P2W in te gaan, het is zeker niet pay-to-win.

Ikzelf doe GvGs (het competetieve 5vs5 onderdeel van Albion voor territories) en ik heb naast het spel te kopen nog nooit geld uitgegeven aan Albion. Betalen kán er voor zorgen dat je sneller de levels hebt om aan deze content deel te namen (pay-for-progress?). Maar als je veel speelt kan dit minstens net zo snel. En anders duurt het wat langer voordat je er bent.

Maar open world is het zeker niet P2W. Het is in Albion niet mogelijk om 1vs5 te winnen ook al heb je de beste van het beste gear. (misschien tenzij je 5 idioten tegen 1 goede speler zet 8)7 )

[ Voor 70% gewijzigd door DivineNL op 21-03-2019 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DivineNL schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:20:
@Ricmaniac

Mocht je het nog steeds willen proberen https://albiononline.com/...-online-goes-free-to-play

EDIT: Om op je vraag P2W in te gaan, het is zeker niet pay-to-win.

Ikzelf doe GvGs (het competetieve 5vs5 onderdeel van Albion voor territories) en ik heb naast het spel te kopen nog nooit geld uitgegeven aan Albion. Betalen kán er voor zorgen dat je sneller de levels hebt om aan deze content deel te namen (pay-for-progress?). Maar als je veel speelt kan dit minstens net zo snel. En anders duurt het wat langer voordat je er bent.

Maar open world is het zeker niet P2W. Het is in Albion niet mogelijk om 1vs5 te winnen ook al heb je de beste van het beste gear. (misschien tenzij je 5 idioten tegen 1 goede speler zet 8)7 )
Zag het toevallig gisteren ja maar in de tussentijd al geprobeerd ja en is wel leuk om te spelen maar je merkt als je wat hoger komt en die andere zones in wil moet je gewoon echt in een clan zitten anders word je gewoon geraped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Er is ook een Nederlands talige guild, mocht je op zoek zijn naar zoiets dan kan ik je wel in contact brengen met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Free to play begint morgen!

Ik zal ook streamen (na 18:30). Ik wil geen persoonlijke reclame maken (weet ook niet of dat mag). Maar je kan me vinden onder https://www.twitch.tv/directory/game/Albion%20Online en dan zal ik bij de Nederlandstalige streamers staan.

Aangezien de guild waar ik in zit internationaal is zal ik Veelal Engels communiceren met anderen maar vragen en dergelijke zal ik wel in het Nederlands antwoorden indien nodig ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 09-04-2019 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DivineNL schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 17:04:
Free to play begint morgen!

Ik zal ook streamen (na 18:30). Ik wil geen persoonlijke reclame maken (weet ook niet of dat mag). Maar je kan me vinden onder https://www.twitch.tv/directory/game/Albion%20Online en dan zal ik bij de Nederlandstalige streamers staan.

Aangezien de guild waar ik in zit internationaal is zal ik Veelal Engels communiceren met anderen maar vragen en dergelijke zal ik wel in het Nederlands antwoorden indien nodig ;)
Ik kom een kijkje nemen. Heb albion in het begin even gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Misschien dat deze stream gaat helpen terug te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oxigeon schreef op woensdag 10 april 2019 @ 07:28:
[...]

Ik kom een kijkje nemen. Heb albion in het begin even gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Misschien dat deze stream gaat helpen terug te komen
Ik weet niet of je een kijkje hebt genomen gisteren maar het was (voor mij) unplayable. Denk dat ze niet klaar waren/zijn voor zoveel spelers. Ik geloof dat ik iemand hoorde zeggen dat de player increase iets van 400% was en het zou me niet verbazen als er nog een DDoS tussen zat ook aangezien hier bij release ook veel problemen mee waren.

Als nieuwe spelers overigens mijn referral zouden willen gebruiken zou het echt top zijn _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door DivineNL op 11-04-2019 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DivineNL schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:31:
[...]

Ik weet niet of je een kijkje hebt genomen gisteren maar het was (voor mij) unplayable. Denk dat ze niet klaar waren/zijn voor zoveel spelers. Ik geloof dat ik iemand hoorde zeggen dat de player increase iets van 400% was en het zou me niet verbazen als er nog een DDoS tussen zat ook aangezien hier bij release ook veel problemen mee waren.

Als nieuwe spelers overigens mijn referral zouden willen gebruiken zou het echt top zijn _/-\o_
Nee helaas niet kunnen kijken. Heb wat langer moeten werken. Heb nu in de tussentijd wel de game alweer geïnstalleerd op mijn laptop. Een van deze dagen ga ik dus weer eens een kijkje nemen. Zal toch wel een hele verandering zijn om na 2017 nog een keertje in te loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Oxigeon schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:36:
[...]

Nee helaas niet kunnen kijken. Heb wat langer moeten werken. Heb nu in de tussentijd wel de game alweer geïnstalleerd op mijn laptop. Een van deze dagen ga ik dus weer eens een kijkje nemen. Zal toch wel een hele verandering zijn om na 2017 nog een keertje in te loggen
Ja er is best veel veranderd sindsdien. "grootste" kort samen gevat:
- Battlemounts
- Seasons + rewards voor seasons
- Monthly rewards
- Random dungeons
- 2v2 hellgates
- Portal veranderingen
- Crystal GvGs + meer item power caps op GvGs zodat het toegankelijker is voor meer casual spelers.
- Relic wapens
- Fishing
- Faction warfare

En nog een heleboel meer waarschijnlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-01-2024
Sinds gisteren dus solo random dungeons en character customizations.

Het nieuwe seizoen brengt ook,

Outpost castles, aka heb je geen mega alliance maar wel een full party(20 man) dan kan je daar je season pooints verdienen.
Zo zijn er nog meer opties om als kleine/middel grote guild ook mee te doen.

Content zat en genoeg te doen.

Hey Divine ;)

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Sylver84 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:04:
Sinds gisteren dus solo random dungeons en character customizations.

Het nieuwe seizoen brengt ook,

Outpost castles, aka heb je geen mega alliance maar wel een full party(20 man) dan kan je daar je season pooints verdienen.
Zo zijn er nog meer opties om als kleine/middel grote guild ook mee te doen.

Content zat en genoeg te doen.

Hey Divine ;)
Hey Sylver, je vergeet het gedeelte "Dutch Squad recruiting" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
DivineNL schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:39:
[...]

Hey Sylver, je vergeet het gedeelte "Dutch Squad recruiting" ;)
Ja laat ze eerst maar een bericht sturen om zich ff bij mij voor te stellen ben wel benieuwd wat voor vlees ik in de kuip heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Sylver84 op 15-07-2019 15:28 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentdie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10-2020
Is er nog een NL guild actief? toen het spel net uit kwam was dat wel zo maar wie weet of dat nu nog het geval is? (gaat om mij en 2 vrienden die een guild zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
agentdie schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:19:
Is er nog een NL guild actief? toen het spel net uit kwam was dat wel zo maar wie weet of dat nu nog het geval is? (gaat om mij en 2 vrienden die een guild zoeken)
Jep DutchSquad, Pm mij in game of op discord Sylver84#6086

[ Voor 4% gewijzigd door Sylver84 op 31-07-2019 16:17 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1238078

https://albiononline.com/?ref=XRRKSD7CFS
Lets goooo! my referral link if interested in le albion :)
En idd Dutch squad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sylver84 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 16:16:
[...]

Jep DutchSquad, Pm mij in game of op discord Sylver84#6086
Vandaag ook maar weer eens begonnen met Albion. Meteen maar even contact opgenomen met Sylver . Hopelijk kan ik.me weer wat uren bezighouden met deze game

• Sylver84
Uren zat om te doen, volgend seizoen veranderd Alles

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Dutch Squad is een Nederlandstalige guild van Nederlandse/Belgische spelers. We zijn een overall guild -> Open World PvP (Ganken, Dungeon Diven, ZVZ,enz..)-PVE-HCE-GATHERING/CRAFTING
Wij bestaan uit spelers die vanaf release al meedraaien en begrijpen hoe het spel werkt,wij verwelkomen graag nieuwe spelers in de guild en zullen je daarin opvangen en begeleiden in de game.
Ons doel is om het iedereen moeilijk te maken in de Blackzone,we helpen elkaar waar nodig,of het nu Gatheren is of Famen we staan voor elkaar klaar.
We hebben een standaard tax van 15% en hebben geen verplichte donaties van resources. We zijn whitelock (Fort Sterling).
Ons motto: Niets moet, alles mag!

Wij hebben de beste Camlan Speler van de game, Pappar, show tribute accordingly

Vereisten en verwachtingen:
-Discord - discord.gg/WqYXBae
-5 Mil mob fame
-Wees actief.
-Respecteer alle leden en rangen.
-Moet bereid zijn bij te dragen aan het algemene voordeel en de vooruitgang van de hele guild.
-Elkaar helpen waar nodig is.
-Loyaliteit.

Hoe te joinen?

- Antwoord op deze post met een tag.
- Bericht ons ingame; Sylver84#6086 of releash#6550

Hierbij reeds een voorsmaakje van onze ganksessie's ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Sylver84 op 05-05-2020 17:05 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Queen update komt 20 Januari, see below

https://albiononline.com/...72njOxCOZtIDR4dXkoK67ppQ0

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Queen update, was even wennen maar het is wel heerlijk hoor!

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Lekkere promotie @Sylver84 :)

Queen is inderdaad wel nice, helemaal terug het beta gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
Ja iemand moet het doen @DivineNL
Ja ben heel benieuwd hoe de 1ste reset van Queen gaat zijn

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Ik hoor dat Dutch Squad terugkomt naar Bridgewatch, nice!!
Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Oh yes, afgelopen weekend begonnen met spelen. Super vette game, afgelopen weekend rond de 15 uur verbrand aan deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07-2024

FijneKerst

Flufjes!!

Paar dagen gespeeld maar tering, wat is het veel lopen en farmen zeg.
Ik dacht dat WoW erg was.

Het ziet er leuk uit, maar er gaat VEEEEEL te veel tijd in zitten om een beetje op gang te komen en dan nog moet je HEEEEEL veel lopen.

Niet mijn ding.
Jammer.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Riesj74 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:57:
Paar dagen gespeeld maar tering, wat is het veel lopen en farmen zeg.
Ik dacht dat WoW erg was.

Het ziet er leuk uit, maar er gaat VEEEEEL te veel tijd in zitten om een beetje op gang te komen en dan nog moet je HEEEEEL veel lopen.

Niet mijn ding.
Jammer.
Veel lopen valt wel mee. Famen (experience krijgen) gaat véél sneller dan toen het Albion released werd. Ook de movement speed is omhoog gebracht en eens je bij de snelle mounts komt loop je door een zone in 1-2 minuten. Er zit natuurlijk een curve in, maar dat is nu eenmaal zo bij MMO's.

Tegenwoordig zit ik zelf ook in Dutch Squad (aantal jaar in grote internationale guild gezeten) en bevalt goed, aanrader voor alle Nederlanders en Belgen om een keer te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Valt mij eigenlijk echt tegen dat de Tweakers community nog altijd niet geinteresseert lijkt in deze game. Is toch wel, zeker na corona tijd, een erg grote stijging in activiteit en nog steeds een booming spelletje.

Toegegeven het is moeilijk om echt in deze game te raken, maar als je er eenmaal in zit is er weinig dat zich laat vergelijken met de diepgang en vrijheden.

Anyway er zijn nog altijd veel nederlanders actief in de game en mocht je het eens willen uitproberen en heb je wat hulp nodig bij opstarten mag je mij een berichtje sturen.

Overigens als side-note hierbij mijn referal link - https://albiononline.com/?ref=ZCA6WPNMMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BenJG schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 14:13:
Valt mij eigenlijk echt tegen dat de Tweakers community nog altijd niet geinteresseert lijkt in deze game. Is toch wel, zeker na corona tijd, een erg grote stijging in activiteit en nog steeds een booming spelletje.

Toegegeven het is moeilijk om echt in deze game te raken, maar als je er eenmaal in zit is er weinig dat zich laat vergelijken met de diepgang en vrijheden.

Anyway er zijn nog altijd veel nederlanders actief in de game en mocht je het eens willen uitproberen en heb je wat hulp nodig bij opstarten mag je mij een berichtje sturen.

Overigens als side-note hierbij mijn referal link - https://albiononline.com/?ref=ZCA6WPNMMV
Dat punt heb ik nu bereikt. Ik heb eindelijk eens meer en goed de tijd genomen er voor te gaan zitten.
Inmiddels volledig tier 4 armor setje en wapen en ik heb de smaak inderdaad nu te pakken. Zou wel tof zijn als er redelijk wat mensen het serieus op zouden pakken hier op tweakers en we een tweakers clan kunnen hebben. maar dat zal niet gebeuren denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
Ricmaniac schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:49:
[...]

Dat punt heb ik nu bereikt. Ik heb eindelijk eens meer en goed de tijd genomen er voor te gaan zitten.
Inmiddels volledig tier 4 armor setje en wapen en ik heb de smaak inderdaad nu te pakken. Zou wel tof zijn als er redelijk wat mensen het serieus op zouden pakken hier op tweakers en we een tweakers clan kunnen hebben. maar dat zal niet gebeuren denk ik :P
Nice!

En mee eens. Al moet ik zeggen dat het grootste deel van de Nederlandse community in Albion vaker overhoop met elkaar liggen dan Geer en Goor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08-05 19:40
Wist al jaren van het bestaan van Albion maar nooit opgepakt omdat ik geen echte PvP speler ben.

Sinds kort toch maar eens aangeslingerd en bevalt best wel aardig moet ik zeggen. Ben vooral bezig met gathering/crafting en wat dungeons. PvP gedeelte boeit mij niet echt. Ben benieuwd hoeveel progressie ik kan maken voordat ik tegen een "PvP muur" oploop.
Vooralsnog vermaak ik mij wel.

Voordeel is ook dat het echt multiplatform is wat het makkelijk(er) maakt om het even snel op te pakken op de tablet of telefoon.

Zijn er nog gathering/crafting georiënteerde guilds die wellicht interessant kunnen zijn om te joinen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeefuik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-07-2022
Jammer om te zien dat het niet zo actief is hier op het forum! Ben ook op zoek naar een leuke Nederlandse Guild. Ik heb inmiddels een eigen eiland en daarmee vooral bezig, heel erg leuk en kan ook lekker casual voor nu nog! Laatst ook een stukje PVP gedaan, maar dan in een dungeon zonder full loot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08-05 19:40
Denk dat ik de "PvP muur" nu wel geraakt heb.
Kan zowel met craften/gatheren als dungeons geen tot zeer weinig progressie meer maken zonder in full loot PvP zones bezig te zijn.

Zoals eerder gezegd ben ik niet echt een "hardcore" PvP speler. Af en toe PvP vind ik niet zo erg maar nu de progressie afhangt van PvP merk ik dat ik veel minder vaak en lang inlog dan voorheen.

Best jammer aangezien ik denk dat het spel op zich echt niet slecht is, veel beter dan al die auto-quest en auto-battle troep games waarmee de playstore overspoeld wordt.

Voormij zo Albion perfect zijn als er ook mid-end game PvE progressie mogelijk was zoals T1-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-05 15:16

garrow

PSN: Garrow1978

Hier inmiddels in T5/6 gear en de red / black zones heb ik tot op heden vermeden.

Nu kan ik uiteraard nog m'n (gathering )skills levelen en m'n eiland uitbreiden, echter op een gegeven moment zal ik ook tegen die muur aan lopen.
Maar tot op heden vermaak ik me prima met deze game....we gaan het wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-05 15:16

garrow

PSN: Garrow1978

Naast het investeren in T7 gear ben ik nu ook een T4 gear set aan het levelen voor PVP . Is dat verstandig om strak met T4 naar de black zone te gaan? Kwa kosten kan ik dat behappen, een T7 set verliezen zou ik maar een paar keer kunnen en dan ben ik blut.
Is Dutch Squad nog actief of iemand anders een aanbeveling voor een guild?

Farm Island ben ik aan het uitbreiden inmiddels lvl 3 en ook al 2 T4 huizen met mercenaries om wat extra silver te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 18:44
Spelen tweakers nog dit spel? Ik liep er gisteren toevallig tegen aan op steam en tot nu toe vinden we het eigenlijk best leuk. Het is alleen wel een beetje overweldigend met wat er allemaal kan. Verder zijn we op west begonnen gezien de Ping daar echt een stuk beter was?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-05 13:14

Noq

Na ongeveer 3 weken spelen ben ik nu wel geinteresseerd in een NL/BE guild. Zijn er hier aantal spelers actief die eventueel weten waar ik guilds kan vinden die openstaan voor recruitment?

Ik heb nog steeds veel te leren, maar zit met diverse skills nu rond de 60/70. Hopelijk behaal ik snel de 100. Qua gear is ook nog niet top-notch, maar verwacht ergens deze dagen full 5.3 te zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste