650 max Upgraden of nieuw? Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
WoW, streamen indien mogelijk. Resolutie hoeft niet full HD, 1600x1200 oid is al goed.[/i]

Wat mag het systeem gaan kosten?
500, het is te stretchen tot 600 indien echt nodig.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Dat is de vraag. Ik heb nu:

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A10-7850K Boxed€ 130,95€ 130,95
1ASRock FM2A75 Pro4+€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master K280€ 39,91€ 39,91
1Kingston HyperX Beast KHX24C11T3K2/8X€ 0,-€ 0,-
1Cooler Master B500 ver.2€ 42,95€ 42,95
1Kingston SSDNow V300 120GB€ 44,95€ 44,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 258,76

Maar kan ik dit upgraden/aanpassen, of is nieuwe PC efficienter?

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Video kaart, goede processor. 8GB geheugen, dat was het

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk gelukkig.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Overklokken is niet mijn ding

Wat verwacht je van ons?
Ik had in het vorige topic een PC gevraagd van 1000-1200 euro, helaas door veel financiele tegenvallers is dat hem niet geworden. Nu hebben we gewoon een andere PC nodig, deze voldoet niet meer aan wat we doen/willen doen.
De vraag is, kan ik upgraden, of is het daar te laat voor en kan ik beter voor een andere PC gaan?

De PC waar ik naar zat te kijken mocht het echt bang for buck zijn:

http://www.informatique.n...ngamer-playertwo-w10.html

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Ga niet voor AMD totdat er van hen een nieuwe cpu serie is.
Volg Gaming PC rond 650 euro, zelfde budget.

• BasV.
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-12 17:40
Ik zou hier even kijken: reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015

Als je rond de 600 zou besteden zou je misschien voor een intel i3 kunnen gaan en een betere videokaart.

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:53:
Ga niet voor AMD totdat er van hen een nieuwe cpu serie is.
Volg Gaming PC rond 650 euro, zelfde budget.
Wat ACB2401 aangeeft, indien je budget rond 600-650 ligt zou ik dat andere topic volgen. het systeem die je via de link aanhaalt haalt bij lange na de prestaties niet als die in dat topic hierboven genoemd.

vanuit je huidige systeem kun je je Kast en eventueel ook je SSD schijf meenemen. wel zou ik dan naast die SSD schijf met windows een HDD toevoegen.