Tweakers FP leefde plots in 2012
Nu op het forum (alleen dan meer dan een jaar terug)
Frontpage geeft weer zeer oude blogs en topics?
[Nu op het forum] zeer oude topics
Is bekend, misschien iets beter zoeken
Nu op het forum (alleen dan meer dan een jaar terug)
Frontpage geeft weer zeer oude blogs en topics?
[Nu op het forum] zeer oude topics
Is bekend, misschien iets beter zoeken
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Het is 11 maanden geleden al gerapporteerd, wordt het geen tijd om het voor eens en altijd te fixen?
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? ergens een regeltje plaatsen dat als de laatste post ouder is dan een dag, het topic niet in de lijst getoond wordt?
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? ergens een regeltje plaatsen dat als de laatste post ouder is dan een dag, het topic niet in de lijst getoond wordt?
[ Voor 43% gewijzigd door Marc H op 21-01-2016 10:21 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik heb het ticket maar weer eens onder de aandacht gebracht...
Intentionally left blank
Wellicht ook gelijk een filtertje er op zetten dat onzinnige topics als 'Het moppen topic' er uit filtert...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Goed idee, zullen we dan ook gelijk een onzin filter maken voor replies, zodat we die van jouw niet meer hoeven te zien?Fiber schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:56:
Wellicht ook gelijk een filtertje er op zetten dat onzinnige topics als 'Het moppen topic' er uit filtert...
Kom op, wat voor de een onzin is, is dat niet gelijk voor de ander. Je kan die highlights van op 't forum ook gewoon uitschakelen op de FP via custom css.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Pagina: 1