Op de FP kwam ik het volgende tegen:

Echter is de laatste reactie in dit topic al meer dan een jaar geleden geplaatst:

Bugje?

Echter is de laatste reactie in dit topic al meer dan een jaar geleden geplaatst:

Bugje?
Intentionally left blank
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 09-07-2015 09:32 ]
Ja, ook daar zullen we een max-age restrictie voor in gaan bouwen. We moeten alleen even kijken wanneer we een topic/blogpost/gebruikersreview te 'oud' vindenrens-br schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:31:
[...]
Gaat dat tweaken dan ook gelden voor Reviews en Tweakblogs die op de frontpage worden weergegeven?
Het kan verschillende redenen hebben. Als een topic ergens nieuw gelinkt wordt kan dat ineens veel extra traffic opleveren, maar wel maar vanuit 1 bron. Eenmaal op de frontpage krijg je daarvandaan weer extra traffic wat het effect weer versterkt (en daar zitten dan ook weer veel searchengine hits bij).Dorus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:58:
Maar als die topics veel views krijgen, dan zijn te toch terecht populair? Of zijn ze vooral populair omdat ze populair zijn en op de FP komen?
Op het moment dat we oude reviews uitsluiten blijven waarschijnlijk sowieso alleen reviews van beschikbare producten overIk vraag mij wel af waarom reviews van producten die niet meer verkocht worden toch zoveel bekeken worden, dat is wel twijfelachtig ja. Mogelijk de beschikbaarheid van een product meenemen in de score?
Intentionally left blank
Ja, maar dat is een beetje een botte bijl techniek, want reviews zoals van de chromecast hierboven zouden nog wel terecht mogen worden getoond (hoewel ik mij niet kan voorstellen dat er geen recentere hoge kwaliteit reviews zijn, maar dan nog, als een oude review het goed doet, waarom niet?)crisp schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:06:
[...]
Op het moment dat we oude reviews uitsluiten blijven waarschijnlijk sowieso alleen reviews van beschikbare producten over
En dat is ook de reden dat we dat niet zomaar alang gedaan hebbenDorus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:22:
[...]
Ja, maar dat is een beetje een botte bijl techniek, want reviews zoals van de chromecast hierboven zouden nog wel terecht mogen worden getoond (hoewel ik mij niet kan voorstellen dat er geen recentere hoge kwaliteit reviews zijn, maar dan nog, als een oude review het goed doet, waarom niet?)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Waarschijnlijk AW_Bos die aan het F5'en was.Kees schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:27:
[...]
En dat is ook de reden dat we dat niet zomaar alang gedaan hebben
Overigens is dit topic door een spider vannacht door 1 IP vrij vaak opgevraagt (waarom een bot met talloze useragents 1 topic honderden keren opvraagt weet ik niet). En omdat dit in de nacht gebeurde was het vanmorgen een 'hot' topic, belande hij op de frontpage en voila, de clicks stromen in vanwege de sassy titel waardoor hij nog wel even blijft staan.
[ Voor 78% gewijzigd door AW_Bos op 09-07-2015 13:58 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
nope, niet vandaag...AW_Bos schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:18:
Anyway, kunnen we een fix in de aankomende iteratie (van vandaag?) verwachten?
Intentionally left blank
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq