Topic als members-only

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
Ik struikelde over Huis misschien te koop zetten. Hoe verlies opvangen., waarin de topicstart en een boel antwoorden als mo staan. Misschien is het een mooie feature om bij dit soort topics het hele topic als mo te kunnen aanvinken? Idem bij bijvoorbeeld topics waar voucher codes gedeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat lijkt me een enorm interessante optie :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

Zulke topics kunnen eventueel beter in de TL worden gezet. Deze is namelijk niet bereikbaar voor gloednieuwe leden en/of mensen die niet ingelogd zijn. Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling dat het publiekelijk toegankelijke gedeelte van het forum de mogelijkheid krijgt om geheel MO te worden.

MO is ook meer bedoeld voor kleine stukjes van je post, en niet voor wat daar gaande is..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
In dit geval is het wel een topic wat heel erg specifiek WO is, en in TL zijn er een stuk minder mensen die er wat zinnigs over te zeggen hebben. Snap dat het niet de bedoeling is dat er legio topic mo moeten worden, maar dit zijn de uitzonderingen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:01

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

DaCoTa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:01:
Ik struikelde over Huis misschien te koop zetten. Hoe verlies opvangen., waarin de topicstart en een boel antwoorden als mo staan. Misschien is het een mooie feature om bij dit soort topics het hele topic als mo te kunnen aanvinken? Idem bij bijvoorbeeld topics waar voucher codes gedeeld worden.
Goed idee. Je ziet nu vaak (o.a. in het aangehaalde topic) dat de TS bepaalde persoonlijke informatie als MO plaatst en dat dat later door mensen zonder MO tags wordt herhaald. Vervolgens wordt dat weer gequote enz. enz.

Ik denk dat het een goed idee is als de TS invloed heeft in zijn eigen topic, wat MO is en wat niet.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:11

D4NG3R

kiwi

:)

DaCoTa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:06:
In dit geval is het wel een topic wat heel erg specifiek WO is, en in TL zijn er een stuk minder mensen die er wat zinnigs over te zeggen hebben. Snap dat het niet de bedoeling is dat er legio topic mo moeten worden, maar dit zijn de uitzonderingen lijkt me.
Voor uitzonderingen een uitzondering gaan maken? Ja, zo kunnen we alles wel gaan doortrekken.

Wil je niet dat je vraag of discussie zomaar door jan en alleman kan worden ingezien dan gooi je deze in TL of de HK. Daar heb je er ook geen last van dat iemand wat in MO tags staat zonder MO tags te posten. Het is toch niet bereikbaar voor niet-leden.

IPV dat je van iedereen gaat verlangen dat deze vingers in z'n oren drukt als je aan het praten bent kan je ook in een geluidsdichte kamer gaan staan. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 18-01-2016 16:11 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:16
eventueel zou een verplaatsing naar de TL of HK moeten kunnen, en dan in W&I een alias zetten zodat deze in WI zichtbaar is maar dan alleen voor tweakers met TL./HK toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Vaak worden Topics uit de TL of HK toch weer verplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

NO_Excuses schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:01:
Vaak worden Topics uit de TL of HK toch weer verplaatst...
Als een topic in de HK geopend wordt wordt er nog wel eens een move gedaan naar de TL. Maar topics met persoonlijke informatie die in TL of HK begonnen worden worden echt niet naar daarbuiten verplaatst zonder goedkeuring van de topicstarter.

Ik heb overigens WI altijd al een vreemde eend in de bijt gevonden vanwege dit soort topics. Aan de ene kant 'hoort' het in WI, aan de andere kant is het wel echt persoonlijke info. Ik zie wel wat in dergelijke 'mo' topics maar vraag me af of het niet makkelijker is heel WI 'mo' te maken.
nachtnet schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:21:
eventueel zou een verplaatsing naar de TL of HK moeten kunnen, en dan in W&I een alias zetten zodat deze in WI zichtbaar is maar dan alleen voor tweakers met TL./HK toegang.
Topics uit de HK/TL met een alias ergens anders hebben AFAIK de toegangsrechten van de 'ergens anders'. Dus dat gaat niet werken, tenzij men dat rechtensysteem op de kop gooit.

[ Voor 24% gewijzigd door Migrator op 18-01-2016 17:09 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-07 14:16

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mja, als ik dan ook nog een suggestie mag doen; een 'plaats dit anoniem'-optie. Velen kennen mijn nick en weten dus wel wie ik ben, maar als ik iets wil posten waar zij niets mee nodig hebben, is het wel fijn als je je nick kan blurren zeg maar..

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 727197

Dan kun je beter voor een 'No Index' optie gaan want verreweg de meeste gebruiken de mo functie om te voorkomen dat het in de zoekresultaten verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Migrator schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:06:
Ik heb overigens WI altijd al een vreemde eend in de bijt gevonden vanwege dit soort topics. Aan de ene kant 'hoort' het in WI, aan de andere kant is het wel echt persoonlijke info. Ik zie wel wat in dergelijke 'mo' topics maar vraag me af of het niet makkelijker is heel WI 'mo' te maken.
Ik ook ;)
Al dat mo gedoe in bijvoorbeeld Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) schiet echt niet op. En met een real name nickname zijn die posts eenvoudig te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:40

ralpje

Deugpopje

Is de eenvoudigste optie dan niet om WI (net als TL) als subforum MO te maken?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

ralpje schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 11:51:
Is de eenvoudigste optie dan niet om WI (net als TL) als subforum MO te maken?
Dit lijkt me het beste idee, inderdaad.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:10
Sowieso is members-only alleen maar een schijnveiligheid, als het enige wat je hoeft te doen een account aanmaken is om het te kunnen lezen.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hahn schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:07:
Sowieso is members-only alleen maar een schijnveiligheid, als het enige wat je hoeft te doen een account aanmaken is om het te kunnen lezen.
Gaat om de zoekmachines ;)

7,6 miljard mensen die iets kunnen lezen, of een klein selectief groepje.

(Goed, niet alle 7,6 miljard mensen zijn online)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1