Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726290

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een baantje naast school ik zit nu in de 3e klas HAVO en ben dol op IT en wil er iets mee doen. Maar hoe kom ik aan de man? Ik heb al rond zitten googlen. maar ik kan niks vinden wat iets voor mij is.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Stap 1 is actiever zoeken, bijna op de dag een jaar geleden geopend: Bijbaan 15 jaar :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En meer zoekmogelijkheden als je de 16-jarigen meerekent:
http://gathering.tweakers...B%5D=25&keyword=16-jarige

Maar wat heb je zelf te bieden? Wat kun je, hoe denk je dat je jezelf aantrekkelijk kunt maken voor een werkgever? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 726290

Topicstarter
Ik kan bijna wel alles in de IT branche, Kan PC's assembleren, ik weet van netwerken af en programmeren kan ik ook wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:55
Ik kan bijna wel alles in de IT branche
Goede .NET programmeurs zijn altijd wel erg gewild binnen de industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 18:23

D4NG3R

kiwi

:)

Mijn reactie uit:
Bijbaantje techniek
D4NG3R schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:08:
Voor dat soort banen vragen winkels nogal eens een dat je een opleiding volgt of hebt afgerond ja, niet omdat dit nodig is maar omdat ze graag voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. :')

Je kan het altijd proberen, maar rond jouw leeftijd zijn er naast jouw nog eens 10 MBO ICT leerlingen die (in theorie) meer kennis zouden moeten hebben en het voor het zelfde geld doen.
De ellende is dat jij (net als ik op die leeftijd) van heel veel dingen, een klein beetje verstand hebt. Bij een IT baan word in 99/100 gevallen juist vereist dat jij van 1 specifiek ding heel veel weet.

Maar wat voor baan zoek je precies? Op die leeftijd heb ik contact opgenomen met vrijwel elke computerboer/verkoper om uiteindelijk bij een lokale computerboer klanten te helpen en PC's te fixen.

Als je op zoek bent naar een baan, ga dan nu zoeken. Want over een paar weken gaan de 1e scholieren/studenten weer op zoek naar vakantiewerk.

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 16-01-2016 15:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Anoniem: 726290 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:41:
Ik kan bijna wel alles in de IT branche, Kan PC's assembleren, ik weet van netwerken af en programmeren kan ik ook wel een beetje.
Je zegt dat je PC's kan assembleren? Kan je bijvoorbeeld ook kleine en grote computer problemen oplossen? Wat je dan misschien ook kan doen is om in de buurt te gaan adverteren voor pc reparatie's en probleem oplossing. Van alles een beetje is net niet genoeg is mijn ervaring..

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit is een vorm van werving (je solliciteert eigenlijk naar een functie), en daar zijn andere plekken binnen Tweakers voor. Dit topic gaat daarom dicht. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.