Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Och ja, je moet toch wat he.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Helemaal mee eens, ik zat eigenlijk de hele tijd te wachten op de onthulling dat het allemaal een droom was. Mulder met de X-files ringtone als absoluut dieptepunt, man man manJust_A_User schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:11:
Ik vond de aflevering helemaal niks. Het leek bijna een comedy. Nu hoeft de serie zich natuurlijk niet heel serieus te nemen, maar in de oude serie werden de MotW-episodes veel mysterieuzer gebracht. Nee, dit was niet mijn smaak, en voor mijn gevoel was dit ook niet echt X-Files waardig. In ieder geval niet de manier waarop de episode gebracht werd.
Volgens mij is dit een miniserie toch? Die uit 6 afleveringen bestaat? Dat zou betekenen dat er nu nog 3 over zijn. Ik heb geen idee waar ze heen willen met die 6 afleveringen, en ik snap ook niet helemaal wat deze ogenschijnlijk losstaande MotW-aflevering doet in het geheel.FotW schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:55:
[...]
Helemaal mee eens, ik zat eigenlijk de hele tijd te wachten op de onthulling dat het allemaal een droom was. Mulder met de X-files ringtone als absoluut dieptepunt, man man man
Och ja, je moet toch wat he.
Dit moeten ze niet te vaak doen, maar ik heb er ook zeker hard om gelachen.. die ringtone van Mulder

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
idem; vond m totaal niet passen na afl.1&2 - lag gewoon niet in lijn met, rode draad ook compleet genegeerdJust_A_User schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:11:
Ik vond de aflevering helemaal niks. Het leek bijna een comedy. Nu hoeft de serie zich natuurlijk niet heel serieus te nemen, maar in de oude serie werden de MotW-episodes veel mysterieuzer gebracht. Nee, dit was niet mijn smaak, en voor mijn gevoel was dit ook niet echt X-Files waardig. In ieder geval niet de manier waarop de episode gebracht werd.
Een van m'n favoriete stukjes van de aflevering
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik heb de 3e aflevering nog niet gezien (maar ik vrees het ergste, als ik sommige reacties lees
Deze aflevering kon mij destijds ook absoluut niet bekoren. Af en toe een beetje humor tussendoor, prima, maar dan als een subtiel detail.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
kingfriko
Toch hoorde dit soort afleveringen bij de X-files en zeker bij mow aflevering (dacht ik). Echter ben ik ook benieuwd waar men nu heen wil de komende drie afleveringen, maar ik vind de afleveringen zeker wel vermakelijk! Misschien tasten ze af welk type afleveringen nog in de smaak vallen.Just_A_User schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:42:
[...]
Volgens mij is dit een miniserie toch? Die uit 6 afleveringen bestaat? Dat zou betekenen dat er nu nog 3 over zijn. Ik heb geen idee waar ze heen willen met die 6 afleveringen, en ik snap ook niet helemaal wat deze ogenschijnlijk losstaande MotW-aflevering doet in het geheel.
Idd! Om de zoveel tijd zat er een komische aflevering bij The X-Files. Ik heb me zeer vermaakt met deze aflevering.MRIdev schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 22:10:
[...]
Toch hoorde dit soort afleveringen bij de X-files en zeker bij mow aflevering (dacht ik). Echter ben ik ook benieuwd waar men nu heen wil de komende drie afleveringen, maar ik vind de afleveringen zeker wel vermakelijk! Misschien tasten ze af welk type afleveringen nog in de smaak vallen.
Ik kan me geen enkele aflevering herinneren met dat soort grappen eigenlijk, dus wat mij betreft klopt dat creepy/duistere sfeertje wel.Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:50:
Zoals aflevering 3... is X-Files altijd zo geweest? Misschien wat ik te jong om het mij goed te heugen, maar ik dacht dat het meer spanning/thriller was met een beetje creepy. Die laatste aflevering was gewoon een grap.
Verwijderd
Vampire episode.Daniel36 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 13:51:
[...]
Ik kan me geen enkele aflevering herinneren met dat soort grappen eigenlijk, dus wat mij betreft klopt dat creepy/duistere sfeertje wel.

Ik vond het geniaal, en toch net iets te cheesy voor X-files.
Niet te vaak doen idd, en mischien iets duisterder.
Alleen die ringtone...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Toch vond ik het wel leuk om te kijken, maar het was wel erg camp imho.
Ik vond deze ook wel goed te kijken, beetje afwisseling in het (tot nu toe) korte seizoen.
Veel humor en gekke twisted scifi, waar je als kijker op een leuke manier echt niks mee kan.
Tot nu toe wel plezier gehad van de 3 afleveringen, vwb de herstart van de serie vind ik het best goed gaan wat chemie betreft.
How do you save a random generator ?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ben wel bang dat dit inderdaad gaat floppen en er geen vervolg gaat komen, wat ik persoonlijk wel erg jammer vind
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
kingfriko
"Ik wilde hem tot leven" moet dan maar als uitleg dienen? En waar the f haalt een soort van golem monster een vuilniswagen vandaan?
Monster of the week heb ik geen enkel probleem mee maar ik kijk een scifi show, geen show over magie. Een Dr. Frankenstein kan ik mee leven maar dit niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Shamalamadindon op 11-02-2016 22:23 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
In Philadelphia ? take your pick : http://www.yellowpages.com/philadelphia-pa/trash-companiesLeo1010 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:22:
En waar the f haalt een soort van golem monster een vuilniswagen vandaan?
Wat ben ik blij dat ik gewoon naar een serie als X-Files kan kijken zonder met dit soort vragen te blijven zitten

Als je zo'n ding een beetje duister onheilspellend wil laten rondrijden moet hij vind ik ook door de karakters gezien worden.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Pilot anyone?
edit: Zag ik nou net 3 4 oude bekenden?
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 16-02-2016 13:51 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
FOX-News moet van de series met z`n poten afblijven, met z`n propaganda, zeker in X-Files hoort het gewoon niet thuis en zeker niet met een conformerende angle.
Als omgekeerde conspiracy had het wel enigszins gekund, terwijl ik dat "onderwerp" globaal zo spuugzat ben dat ik het liever gewoon helemaal niet in een serie zie voorkomen.
Verder hoop ik niet dat ze willen verder gaan met de twee blandste acteurs ooit met de naam Miller en Einstein, leuke van Mulder en Scully is juist dat het geen Hollywood-does-FBI stereo-types zijn.
How do you save a random generator ?
Twee moslims die, heel stereotyp, een gebouw opblazen en waar er in een hotel nog een aantal suicide-aanslagplegers zitten, het enige x-file aan het gebeuren was hoe mulder via die trip achter die locatie kwam, maar dat was in mijn ogen juist heel slecht uitgewerkt. Hoe had hij het nu eigenlijk gehoord, hij was toch zowat meteen uit dat ziekenhuis en op het eind van de trip hoorde hij toch van hem die locatie? Was het volgens de schrijvers via telekinese overgebracht, of toch gewoon echt in die ziekenhuiskamer? En waarom zou die terrorist dat überhaupt zeggen, heeft Mulder eigenlijk wel een vraag gesteld waar ze nog meer terroristen kunnen vinden?? Ik vond het maar zwakjes 'verzonnen' allemaal...
Tot nu toe vond ik de eerste twee afleveringen echt wel leuk, de laatste drie behoorlijk 'meh'. Het is wel grappig dat ze het nog eens geprobeerd hebben, maar 6 afleveringen is ook wel genoeg op deze manier. En je moet ook weten wanneer je er mee moet stoppen. Na 6 seizoenen of zo was de koek wel ver op, en die 'I want to believe'-film was ook niet echt je van het.
[ Voor 28% gewijzigd door sewer op 17-02-2016 09:07 ]
Laat de jeugdherinnering maar de jeugdherinnering blijven.. Dit heeft weinig meer met de X-Files te maken, over hoe ik het me kan herinneren in ieder geval.
De afleveringen zijn gewoon achterlijk, het acteerwerk houdt niet over, de "grappige" dingen zijn gewoon niet grappig imo..
Jammer jammer, had me er veel meer van voorgesteld.
Eerste 2 afleveringen waren wel leuk, maar daarna..
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 17-02-2016 21:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Opmaat naar meer.. En toen was het niets meer.St@m schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:44:
...
Jammer jammer, had me er veel meer van voorgesteld.
Eerste 2 afleveringen waren wel leuk, maar daarna..

Of een backdoor pilot voor een nieuwe serie met Einstein en flapdrol...Fire69 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:52:
Er is maar 1 ep meer, kijk die nou gewoon, je weet nooit dat je een spetterend einde mist!
Mogelijk, maar dat hoeft voor mij ook niet meerLeo1010 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 01:48:
[...]
Of een backdoor pilot voor een nieuwe serie met Einstein en flapdrol...
Inderdaad, aangezien deze "My Struggle II" heet.sewer schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 07:29:
De laatste episode gaat hoogstwaarschijnlijk weer in dezelfde trant zijn als de eerste episode dit seizoen, dus een x-files waardige aflevering i.p.v. een slechte monster-of-the-week met wat flauwe grappen en oude sentimentenEn ik gok ook met een cliff-hanger
Leukste was de placebo trip van Mulder, die ook zo uit Californication had kunnen komen. De zwarte porsche zat er ook in.
Denk dat de laatste aflevering wel over 'hun' geadopteerde zoon William zal gaan, veel aanwijzingen al het hele seizoen.
Naar wat ik begreep is William juist hun zoon en hebben ze die ter adoptie aangeboden. Maar afgezien daar van, lijkt die aanname van je juist. De "Cigarette Smoking Man" zal ook wel terugkomen zoals in de wat eerdere afleveringen.sambalbaj schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:25:
Denk dat de laatste aflevering wel over 'hun' geadopteerde zoon William zal gaan, veel aanwijzingen al het hele seizoen.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Nee, alsjeblieft, laat al die non-believers gewoon weg gaan !! Dat negatieve gewauwel ... gewoon lekker een willekeurige CSI of zo gaan kijken. Veel leuker.Fire69 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:52:
[...]
Er is maar 1 ep meer, kijk die nou gewoon, je weet nooit dat je een spetterend einde mist!
Oh, voor het geval dat ; niet naar Homeland kijken !enchion schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:14:
terwijl ik dat "onderwerp" globaal zo spuugzat ben dat ik het liever gewoon helemaal niet in een serie zie voorkomen.
[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 20-02-2016 18:32 ]
Nog 1 aflevering? Wellicht kijk ik 'm om het seizoen maar af te maken, maar hopelijk houden ze het daar ook bij.
Kan het echt niet serieus nemen als dit zo doorgaat hadden ze er nooit opnieuw aan moeten gaan beginnen.
Nog ff en ze gaan ook verder met Macgyfer, miami vice, buck rogers, A-team en de nicht ridder

[ Voor 60% gewijzigd door calsonic op 22-02-2016 10:19 ]
Want? Jij vind het een hoogwaardige comeback? Jij zit volop te genieten?Goner schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 18:29:
[...]
Nee, alsjeblieft, laat al die non-believers gewoon weg gaan !! Dat negatieve gewauwel ... gewoon lekker een willekeurige CSI of zo gaan kijken. Veel leuker.
Maar aan de andere kant hadden ze het toch al verpest door Mulder en Scully geheugen verlies te geven in ep 1.
Mooi open einde hoor

Laat ons even op 10min een dna-analyse doen en een vaccin maken met buitenaards dna...

Genoeg om te blijven kijken ... maar ik kijk tv series om vermaakt te worden, niet om me te ergeren aan plotholes en dingen die niet zouden kunnen of kloppen. En als iets me niet vermaakt stop ik gewoon met kijken, zonder te gaan lopen mauwen en dat breeduit te verkondigen.St@m schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:20:
[...]
Want? Jij vind het een hoogwaardige comeback? Jij zit volop te genieten?
Wat is nu het hele idee van het plot, ben het even kwijt. Is alles van de vorige seizoenen (met die kruipende olie, die bijen als transportmedium en al die aliens) gewoon onwaar, is er een alien gecrasht (roswell) na zo'n atoombom explosie, en voor de rest is het een geheim zooitje wetenschappers die die alien-technology gebruikt hebben voor ... eeeeeuhm ... world domination (??) met dat dat virus om te bepalen wie dood moet in deze genocide, en bijv. de experimenten op Scully en die oost-europese meid is gedaan door dezelfde wetenschappers met nagebouwde saucers en zo?
[ Voor 14% gewijzigd door sewer op 24-02-2016 10:15 ]
Gelukkig mag je hier in Nederland gewoon nog je mening uiten over iets dat je gezien hebt, positief of negatief.Goner schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 23:07:
[...]
Genoeg om te blijven kijken ... maar ik kijk tv series om vermaakt te worden, niet om me te ergeren aan plotholes en dingen die niet zouden kunnen of kloppen. En als iets me niet vermaakt stop ik gewoon met kijken, zonder te gaan lopen mauwen en dat breeduit te verkondigen.
Maar prima dat jij je vermaakt hoor

2 afleveringen mythos, dan een paar 'filler' afleveringen en opeens BOEM HET EINDE VAN DE WERELD WE GAAN ALLEMAAL DOOD! Het was zo ongelofelijk chaotisch en gehaast allemaal.
Niks geen spanning, of opbouw, of hints in de vorige afleveringen dat er IETS aan zat te komen, out of the blue complete chaos.
Mulder met z'n Daredevil-achtige gevecht wtf
Ik had op geen MOMENT het gevoel dat dingen opgelost werden door de expertise van de characters, dingen werden alleen opgelost omdat de schrijvers het verhaal naar voren moest duwen. Na 9+ seizoenen opbouw, persoonlijkheden, ervaringen met vanalles en nog wat, niks meer dan een gezicht voor de tekst ipv uitgewerkte characters.
DNA was wel buitenaard, dan opeens weer niet, dan bleek er alleen wat te missen of zo (ik geef toe, ik kon het niet echt volgen) + bijna elke 5 minuten kreeg ik het idee 'omg het boeit me niet' en 'hmm hebben we nog melk in de koelkast' ipv OMG seizoen-finale, wat spannend zoals het hoort.
Was al sceptisch voordat de show zou beginnen of ze het niveau van de oude serie zouden kunnen halen, maar ik trooste mezelf nog.
Tenslotte, veel series op tv hebben een hoog niveau de laatste jaren, goed schrijfwerk, goede characters, verhalen, etc, alles wat iets boeiend maakt om te kijken. En dat Cris Carter zelf mee deed, gaf me wat hoop.
Nu gekeken, zat ik op de bank, voelde me zelfs een beetje verraden. Dit.. dit geef je de kijkers? Naar een mooi restaurant gaan, en een pizza van de Aldi op je bord krijgen, zo voelde het.
Jammer.
Kan nog wel letterlijk voor een 4x zo lange tekst gaan maar het is wel duidelijk zo, en andere mensen kunnen het beter zeggen dan ik
http://variety.com/2016/t...y-struggle-ii-1201712181/
The short return season of “The X-Files” ended as it began — as if someone had put an array of story elements from the show’s original run into a blender and served up the resulting slurry in big, ungainly piles of exposition. The episode ended on a cliffhanger, but left little appetite to see what happens next — not without a serious attempt to address the ham-fisted, messy state of the series at the moment.
This is no jeremiad against reboots and the idea of revisiting shows from television’s past. Even if it was, that train long ago left the station. Nostalgic return visits from long-ago programs are here to stay, and there’s no reason that just about any property can’t be freshened up for the modern age — as long as that project is undertaken with care, consideration and vision.
Sadly, aside from the episode written and directed by Darin Morgan, the scattered version of “The X-Files” viewers got this year had little vision, less grasp of subtlety and only small scraps of coherence. Almost everything that could go wrong with this reboot did go wrong, and the clearest evidence of that was the Feb. 15 episode, which is one of the most bafflingly awful and tin-eared hours of television of this year or any other.
Just as that hour in no way earned its bewildering and downright alarming tonal shifts, the season finale did little to actually establish the sense of tension it continually kept trying to create. Why did a pandemic break out at this particular point in the show’s timeline? No real reason was offered, despite the excessive amounts of dialogue various characters were forced to recite.
Why would Dana Scully — having seen one man in a hallway with a lesion on his arm — instantly decide that an epidemic was about to arrive? Well, because. This season of the show hasn’t really done much in the way of deepening the central characters, but to see Scully abandon her core skepticism for the flimsiest of reasons was the most shocking moment of the hour. It was quite frustrating too.
Between the ungainly flashbacks and the conspiracy talking points that littered the episode, much of the narrative in “My Struggle II” was simply gibberish. At one point, internet conspiracy maven Tad O’Malley (Joel McHale) pointed to a picture of squiggly graffiti and said it was a warning about the coming pandemic. Actually, it looked like a someone attempted to map out this season and just gave up.
SEE MORE:More ‘X-Files’? Fox Exec Says No Plans Yet, But Would ‘Love to Do More’
Gillian Anderson emerged as the MVP of the six-episode return: She was able, against all odds, to ground some moments in emotional truth, but the scripts were usually of little help to her in that regard. Most of the episodes were themselves like “X-Files” experiments gone awry— disparate elements were awkwardly spliced together, grafts of old mythology to new security concerns didn’t quite take, and the attempt to introduce a hybrid into the mix, in the form of Mulder and Scully’s son William, was the most undercooked element of a cluster of frequently forced and contrived storylines.
It’s hard not to arrive at the conclusion that in these six episodes “The X-Files” simply tried to do too much — an episode about Scully’s mother passing away could have been a lovely meditation on grief and connection, but the show was determined to jam in another plot that made little sense and had no impact. “The X-Files” helped birth a whole wave of programs that meld reasonably meaty character development to supernatural phenomena, and it’s disappointing that the show that originated the formula seems to have forgotten how to effectively and efficiently join the two.
Few longtime “X-Files” fans wear rose-colored glasses: The show was always capable of creating a few dud episodes — or a number of dud episodes — in a given season. Unfortunately, this return was mostly duds, and for all its frantic energy, couldn’t hide the fact that it had very little to say. There weren’t any themes, emotional or cultural, that had much lasting resonance, and trying to skate by on the chemistry of Anderson and David Duchovny only got the show so far.
It didn’t help that the fifth and sixth episodes spent a lot of time trying to set up a new team via the characters of Einstein and Miller. Both Lauren Ambrose and Robbie Amell are appealing performers, but they weren’t showcased well here, nor do they have the kind of chemistry that could anchor another iteration of the show.
Few season finales are all that concerned with nuance, which is fine, in principle. There’s often too much to get done and too much to set up for the next round of episodes, if more are coming, and based on the commercial success of this “X-Files” reboot, further installments are a real possibility. But the lost opportunities that preceded the clanging, hollow finale — which separated Mulder and Scully for most of the hour — hung over the episode like a ghostly UFO.
Cliffhangers are only exciting if what proceeds them makes a modicum of sense, but the ending of “My Struggle II” felt as slapdash as everything else that transpired. Given that the 2016 version of “The X-Files” couldn’t create much in the way of momentum, thematic resonance or emotional connection (again, the Darin Morgan episode excepted), there are two ways to read the four words that appeared at the end of the opening credits of the season finale: “This is the end.”
It sounds like a threat. But at this point, it’s hard not to hope it’s a promise.
[ Voor 151% gewijzigd door BlackEyedAngel op 24-02-2016 11:36 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
ThanksBlackEyedAngel schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:14:
Gisteren nadat de aflevering afgelopen was, zat ik echt een half uur te balen ivm hoe teleurgesteld ik was
Verwijderd
Van mij best, maar niet die sjago Scully & Mulder. Het hele duo is in 1 klap weggevaagt
Asus Zenbook i7 256gb
Zo te zien kan ik voor seizoen 11 een prive-topic aanmaken ...
Doei allemaal

Make lovecraft not warcraft.
Aflevering 1 was best prima, 2 aardig, 3 was leuk maar echt comedy, 4 vond ik niks, 5 een vervelende klucht en 6 verhaaltechnisch wel leuk maar de uitwerking sloeg nergens op.
Verwijderd
X-Files creator Chris Carter says new series won't be last
Misschien dan aparte topics aanmaken voor mensen die wél kijken en mensen die níet kijken ?
Zoals ik hierboven al zei, heb me er goed mee vermaakt.
Hopelijk is het dan een wel iets groter seizoen (van 10 of 13 episodes).
Wat sommige waarschijnlijk tegenviel is dat alle "type" X-Files episodes voorbij kwam (Mythology, MotW en de luchtere aflevering). Vroeger werd dat verdeeld over +/- 22 episodes en nu werd het "gepropt" in een seizoen van 6 episodes.
Niet om je persoonlijk aan te willen vallen, maar waarom zou een reactie als
nou veel meer toegevoegde waarde hebben alsGoner schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:28:
Poeh, die komt ook nog ! En ik heb Black Sails en Lucky Man al om te halen ...
Ik heb er allemaal niet zoveel problemen mee, topics zijn soms een beetje slowchat. Bekijk de laatste pagina van [Serie] Agents of S.H.I.E.L.D. maar eens, die toevallig over Agent Carter gaat maar ook weinig inhoudelijke reacties bevatten.Poeh, die vind ik echt crap! Gelukkig heb ik Black Sails en Lucky Man nog.
Alleen is een oneliner als "wat een vette ep!!!!" wel blijkbaar van toegevoegde waarde en is dat helemaal prima; terwijl een kritische noot, vaak ook nog beargumenteerd, dan ongewenst is met "waarom kijk je het dan/waarom meld je het hier"-pavlov-reacties??
... 1m12s
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Was hartstikke dood dacht ik.
Ziet er verder wel weer fijn uit als teaser.
Skinner, Cigarette Smoking Man en duidelijk gericht op William, the son.
Werd echter wel wat minder enthousiast toen ik verder las;
2 mythologie eps (1 en 10 waarschijnlijk) en 8 freak van de week
We eindigen weer met een clifhanger.
En het laatste seizoen van Gillian Anderson als Scully.
Dat dacht ik dus ook -> IMDB: "The X Files" Jump the Shark (TV Episode 2002)sambalbaj schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 13:03:
Langley, een Lone Gunman.
Was hartstikke dood dacht ik.
Ze hadden zichzelf opgesloten met iemand om verspreiding van een virus te voorkomen.
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 12-10-2017 15:25 ]
Oscar Wilde
Hoop ook niet dat we nu weer terug gaan naar het monster van de week met een kleine hint en op het einde weer verder, ben bang van wel. Stoorde me eigenlijk wel aan dat het zo gedateerd aan doet, qua acteerwerk en settings. Die autoachtervolging was tenenkrommend.
Dilemma
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verhaal ging natuurlijk verder op basis van einde vorige seizoen. Het vorige seizoen had nogal veel nieuwe informatie.LuNaTiC schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:12:
Terwijl ik toch wel een grote X-Files fan ben.
Dilemma
Nu ook, hoe oud is de smoking man werkelijk?
Asus Zenbook i7 256gb
Ligt waarschijnlijk meer aan mij, bij bv House of Cards had ik het ook altijd dat ik echt weer even een refresher nodig had met wat er allemaal gebeurd was.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
De informatie die in het vorige seizoen werd gedeelt werd niet door iedereen als positief ervaren, ik twijvel nog om hem nogmaals te kijken.LuNaTiC schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:02:
Ja dat snap ik. Maar dat is alweer even geleden, zelfs de terugblik aan het begin deed me niet alles herinneren.
Asus Zenbook i7 256gb
Die gast heeft zo veel dingen mee gemaakt, en in ene keer is het allemaal nep.
Als we het over iets ongeloofwaardigs hebben, dan is dit het wel.
CSM is geboren op 20 August, 1940. Dat maakt hem nu 78.Ghostrider schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:43:
[...]
Nu ook, hoe oud is de smoking man werkelijk?
Is dat ooit anders geweest? Mulder heeft daar altijd al tussen gezweefd. Hij wilt geloven.whiner schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:23:
Ik vind de serie nog wel leuk, ik erger me alleen aan mulder die in ene keer nergens meer in geloofd.
Die gast heeft zo veel dingen mee gemaakt, en in ene keer is het allemaal nep.
Als we het over iets ongeloofwaardigs hebben, dan is dit het wel.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Deze was inderdaad best origineel, de vorige vond ik maar niets.
Deze episode was zo Raar en ongeloofwaardig, dat er waarheid in verstopt zit
Nu mogen ze wel weer verder gaan met het hoofdverhaal.
Absoluut, veruit de beste van dit seizoen tot nu toe! Heerlijk absurd, grappig en toch zat er een kritische ondertoon in. Zo mogen er BOG een paar komen :-)
Hoeft voor mij niet eigenlijk, het hoofdverhaal vind ik niks aan...whiner schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:52:
[...]
Nu mogen ze wel weer verder gaan met het hoofdverhaal.
Doe mij maar monster-of-the-week episodes, zoals de X-Files ooit begonnen zijn en hadden moeten blijven
Zo had het zeker niet moeten blijvenFire69 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:06:
[...]
Hoeft voor mij niet eigenlijk, het hoofdverhaal vind ik niks aan...
Doe mij maar monster-of-the-week episodes, zoals de X-Files ooit begonnen zijn en hadden moeten blijven
En: Na de pilot begint het hoofdverhaal al... Dus.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Nee, ok, je hebt gelijk, er mag wel een verhaal in zitten en dat was bij de 'originele' serie ook zo.steveman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:24:
[...]
Zo had het zeker niet moeten blijven
En: Na de pilot begint het hoofdverhaal al... Dus.
Maar waar ze met dit verhaal heel willen...

Het was op zich niet slecht, maar het was wel ... raar. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
- Waarom spraken ze bijna niet tegen elkaar?
- Vanwaar kwamen plots al die geautomatiseerde diensten?
- Woonde Scully altijd al in zo'n futuristisch huis?
- (ik ga niks zeggen over dat roze trilding
Jij gaat net zo sprakeloos zitten wijzen als Mulder?

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 02-03-2018 11:57 ]
Oscar Wilde
- Waarom spraken ze bijna niet tegen elkaar? als je dat niet in ziet, dan behoor je tot de smartphone generatieFire69 schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:04:
Ja, dat was ook mijn idee.
Het was op zich niet slecht, maar het was wel ... raar. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
- Waarom spraken ze bijna niet tegen elkaar?
- Vanwaar kwamen plots al die geautomatiseerde diensten?
- Woonde Scully altijd al in zo'n futuristisch huis?
- (ik ga niks zeggen over dat roze trilding)
Ik ben de 40 gepasseerd, niet echt duswhiner schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 16:34:
[...]
- Waarom spraken ze bijna niet tegen elkaar? als je dat niet in ziet, dan behoor je tot de smartphone generatie
Maar ik snap wel dat ze in het restaurant op hun phone zitten. Maar daarna, als robots hun proberen te vermoorden? Beetje vreemd
Hopelijk ronden ze het hoofdverhaal nog een beetje aardig af want ik zie het niet meer terugkomen zonder Scully.
Er zitten inderdaad een paar leuke monster of the week afleveringen bij, maar ik keek vooral uit naar de hoofd verhaallijn dat waarschijnlijk maar uit 2 afleveringen bestaat.
Verder verklaar ik mensen op tweakers.net altijd voor gek met uitspraken als ' ik kijk niet meer, dit is zo ongeloofwaardig' , voor het eerst heb ik dat nu ook.
Verwijderd
Nu de tweede aflevering van vanavond met iets over orgaan diefstal aan het kijken.
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2018 21:22 ]
Dat was een oude aflevering uit seizoen 4 die Fox gisteren uitzondVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 21:13:
Nou, met de JFK moord aflevering heb ik maar een ander TV kanaal opgezet. Wat een suffe aflevering.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Nog eentje, en zoals verwacht zal die wel weer het hoofdverhaal in sneltreinvaart oppakken.
Hopelijk krijgt Scully een mooi afscheid en is het dan echt klaar.
Betrap me er wel op dat ik de oude afleveringen op Fox die er voor zitten meestal een stuk beter vind.