[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Musta schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:35:
Je moet da barbaren echt goed timen, dar lukt me steeds beter. Dan kan de wizz maar 1 of 2 barbaren tegelijk pakken.
En ben eindelijk arena 7,kreeg gelijk de 3 musketiers en werd overmoedig, hard afgemaakt net :p
Ik vind het zo fijn om 3 musketiers tegen te krijgen.
1x lvl 7 vuurbal erop en boem, 5 elixer voorsprong :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:37
tellavist schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:13:
[...]

Ik vind het zo fijn om 3 musketiers tegen te krijgen.
1x lvl 7 vuurbal erop en boem, 5 elixer voorsprong :+
Mijn decks hebben bijna nooit fireball, dan wordt het iets lastiger haha. Speel zelf de laatste tijd wel veel met three musketeers, geweldig deck om te spelen, als iemand fireball heeft dan split ik ze altijd achterin.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik word ook gek van die reus met wizard erachter. Is het interessant om daar gif tegen te spelen?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
DarthDavy schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:15:
Ik word ook gek van die reus met wizard erachter. Is het interessant om daar gif tegen te spelen?
Ja en nee, alleen voor giant en wizzard is het niet zo interessant. Dat komt doordat poison de wizzard waarschijnlijk net niet af maakt, hangt uiteraard wel af van je poison level en van het level wizzards die je tegen komt. Je zou kunnen kiezen om er nog 1 extra spell, zoals zapp bij te nemen voor de killing blow. Er is namelijk niks zo vervelend als een 40HP wizzard die je alsnog sloopt omdat hij achter een giant staat.

Persoonlijk zou ik barbs gebruiken en op het moment dat de wizzard je helft op komt omsingelen met barbs, dan is de wizzard is 1 keer dood. Verder is het een leuk weetje dat de wizzard retarget als de troops voor hem zet, echter als je goblins achter hem zet op het moment dat hij al een target heeft, dan zal hij hier niks tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
DarthDavy schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:15:
Je hebt meerdere opties

1. je leidt de reus af met een defence building, hierdoor gaat hij naar het midden en kan je de wizard apart afmaken.
2. Je dropt op het juiste moment barbaren/goblins op de wizard, hierdoor raakt hij maar 1 van de troepen en kan je de rest gebruiken voor defence tegen de reus.
3. Je doet een fireball op de wizard, mits deze 1 level lager is dan jouw fireball.
4. Je wacht tot de wizard schiet op een defence of toren en gebruikt minions om deze dan om te leggen en daarna de reus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien handig voor de hog gebruikers onder ons: https://m.reddit.com/r/Cl...ue_hog_rider_jump_bypass/

En zoals ergens daar in de reacties staat is het handig om dit met 2 vingers te doen voor het timen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:03:
Misschien handig voor de hog gebruikers onder ons: https://m.reddit.com/r/Cl...ue_hog_rider_jump_bypass/

En zoals ergens daar in de reacties staat is het handig om dit met 2 vingers te doen voor het timen.
Goede tip!

Nou sinds gisteren heb ik als laatste unit de Dark Prince gekregen, nu heb ik alle kaarten. Gelukkig zijn er nog genoeg te levelen ;) Nu alleen nog de twee legends :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:40
Gisteren kwam er nog wat nieuwe info over de update van Clash royale begin volgende maand.

https://clashroyale.com/blog/news/consistency-at-the-top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:05

Redcoil

Polyinterpretabel

haborym schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:22:
Gisteren kwam er nog wat nieuwe info over de update van Clash royale begin volgende maand.

https://clashroyale.com/blog/news/consistency-at-the-top
Hmmm, lijkt mij dat de gemiddelde (f2p) speler hier niet overdreven veel aan heeft. Buiten de aanpassing van de shop dan.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intruder
Redcoil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:26:
[...]

Hmmm, lijkt mij dat de gemiddelde (f2p) speler hier niet overdreven veel aan heeft. Buiten de aanpassing van de shop dan.
Ben in ieder geval erg blij dat er nu af en toe een legendary kaart in de shop gaat komen (in arena 8 ). kan ik misschien ook mn legendary's een keer krijgen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ja hoor, de mortar wordt generfed, wat niet echt zozeer nodig was. Toch de beste nerf is de bombtower, eindelijk in par met andere buildings, lifetime van 60s naar 40s. De Royalgiant zal misschien viable worden door de 7 range, buiten range van alle buildings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat ik de oplossing bedacht heb voor Clash Royale met de oneerlijkheid tussen de spelers die kaarten van een hoger arena gebruiken in een lagere arena omdat ze daar naartoe gedegradeerd zijn.

Idee is om simpelweg om de kaarten uit de hogere arena's, welke in je bezit zijn, te vergrendelen zolang je in een lagere arena zit. Hiermee zorg je er in feite voor dat elke speler in de betreffende arena weer gelijk kan zijn, ongeacht of nu iemand kaarten verdient met spelen of kaartupgrades koopt met geld.

Heb het idee op het clash royale forum geplaatst:
- http://forum.supercell.ne...-cards-upon-arena-degrade

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Uhm, lijkt mij niet echt een goed idee. Je wisselt soms gewoon erg van cups. Ik zit al enige tijd in arena 7 maar verloor gisteren 260 cups. Nu zit ik nog steeds rond 2300 maar als ik dan uit arena 7 zou gaan zou ik misschien twee dingen uit mijn deck niet kunnen gebruiken en kan ik het deck en speelwijze omgooien.

Het is ook erg afhankelijk hoe je kaarten vallen. Toen ik level 7 was enkele keren level 9 aangepakt met stuk hogere kaarten. Echter nu als level 8 zijnde verlies ik ook vaak zat van een level 7 :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Speel dit spel nu ook sinds een paar weken en zie dat er een tweakers clan is. Zit nu rond de 1800 trofeeën en de nr 30 van de clan ook. Maak ik kans om in de clan te komen als ik me aanmeld of beter nog even wachten?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
De game is net twee maanden oud, er wordt nog volop getweaked en ik ga er vanuit dat er nog wel een oplossing gevonden gaat worden voor het gebruik van kaarten uit een hogere arena. Ik kom nu ook decks met hogriders en hordes gunlings tegen.

Ik zou ook graag zien dat je ook als je alle vier de slots voor kisten vol hebt beloond wordt voor spelen, nu is dat redelijk zinloos. Sterker nog, als je niet speelt kun je (met geduld) ook een aardig deck opbouwen voor de arena waarin je zit door elke vier uur een gratis kist te openen. Ik ben dat zelf op mijn Nexus aan het doen, ik stuiter elke keer heen en weer tussen 3 en 4 en ben nu ik in 4 zit een deck aan het opbouwen. Ondertussen speel ik gewoon op mijn iPad verder.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:20
Lekker Ventje schreef op zondag 01 mei 2016 @ 12:35:
De game is net twee maanden oud, er wordt nog volop getweaked en ik ga er vanuit dat er nog wel een oplossing gevonden gaat worden voor het gebruik van kaarten uit een hogere arena. Ik kom nu ook decks met hogriders en hordes gunlings tegen.

Ik zou ook graag zien dat je ook als je alle vier de slots voor kisten vol hebt beloond wordt voor spelen, nu is dat redelijk zinloos. Sterker nog, als je niet speelt kun je (met geduld) ook een aardig deck opbouwen voor de arena waarin je zit door elke vier uur een gratis kist te openen. Ik ben dat zelf op mijn Nexus aan het doen, ik stuiter elke keer heen en weer tussen 3 en 4 en ben nu ik in 4 zit een deck aan het opbouwen. Ondertussen speel ik gewoon op mijn iPad verder.
In de update van 3 mei krijg je goud als je een potje wint, echter is er wel een maximum (20x) aan potjes die winstgevend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

evleerdam schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:21:
Speel dit spel nu ook sinds een paar weken en zie dat er een tweakers clan is. Zit nu rond de 1800 trofeeën en de nr 30 van de clan ook. Maak ik kans om in de clan te komen als ik me aanmeld of beter nog even wachten?
Meld je aan met je nick van hier in de aanvraag, krijg je gelijk accept hoor.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Speedy55 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:19:
[...]

Meld je aan met je nick van hier in de aanvraag, krijg je gelijk accept hoor.
Ja ik merk het, zit sinds gisteravond in de clan oOo

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik ben sinds een paar dagen ook dit spel aan het spelen en zou graag lid worden van een van de clans. Het probleem is dat er een wildgroei is ontstaan van tweakers clans.

Als ik op tweakers zoek, dan vind ik er 8!

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Volgens mij zijn de enige echte clans Tweakers, Tweakers2 en tweakers.net.

Als er om je Tweakers nick wordt gevraagd in de Clan tekst zit je meestal wel goed.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Bij alle 3 zijn aanmeldingen helaas gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Er is nog wel plek hoor, maar om een join aanvraag te kunnen doen moet je wel het minimum aantal trophies hebben. 1600 voor Tweakers en de andere twee 1000 geloof ik.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Dan moet ik nog even doorspelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Bij ons, tweakers.net, is het inderdaad minimaal 1000 trophies.

Even door spelen en je bent er zo!

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Intruder schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:44:
[...]

Ben in ieder geval erg blij dat er nu af en toe een legendary kaart in de shop gaat komen (in arena 8 ). kan ik misschien ook mn legendary's een keer krijgen haha.
Hangt er denk ik van af hoeveel goud je hebt, ik heb gelezen dat een legendary 40k goud gaat kosten :(
En dan heb je maar één kaart. Je mag er elke keer maximaal drie kopen, drie tegelijk kost je 240k goud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 18:05
nieuwe kaarten in de volgende update , ook legendaries .. best een grote update al met al

BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Wat vinden jullie van de nieuwe kaarten haha? Ik vind die nieuwe legendary, die Sparky, een beetje te op

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Zijn ze begonnen met de update? Kreeg de melding dat ze bezig zijn met onderhoud en dat ik nog 45 minuten moest wachten. Op twitter melden ze er niks over dat er onderhoud is :(

edit: Nu staat er wel een melding over de update op twitter. De update staat ook in de app store (iOS)

[ Voor 23% gewijzigd door The_Ghost16 op 03-05-2016 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:10
Onderhoud was net enkele minuten,nu weer terug naar 45 min. Ben benieuwd.

edit:

Ahh hij is weer online

[ Voor 19% gewijzigd door jasperz89 op 03-05-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Bleh, update. Kan ik tot ik thuis ben geen nieuwe kistjes open maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Is er nog plek in 1 van de tweakers clans? schommel tussen 1400-1500 cups op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

In tweakers.net is nog plekjes vrij

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
50/50 zover ik kan zien

edit:

Hoe duur ik een clanverzoek dan?

[ Voor 49% gewijzigd door jasperz89 op 03-05-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Wat is dat nou met verborgen tesla? is de range nou kleiner of niet, het lijkt visueel wel kleiner maar in de praktijk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Dr0ppFTW schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:53:
Wat is dat nou met verborgen tesla? is de range nou kleiner of niet, het lijkt visueel wel kleiner maar in de praktijk niet?
Dit is met de bomtoren ook zo. Visueel is de cirkel bij het plaatsen kleiner maar merk tot nog toe geen verschil met de bommen die gegooid worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal Giant is eindelijk bruikbaar nu. Blijft uit of range of de standaard verdedigingswerken, zodat je deze makkelijk kunt slopen. En dan erachter een push opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

jasperz89 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:52:
50/50 zover ik kan zien

edit:

Hoe duur ik een clanverzoek dan?
Damn, je hebt gelijk. Gisteren waren er nog 4 plekjes vrij..
Op zondagavond/maandagochtend komen er meestal nieuwe plekken vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Tukk schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:06:
[...]

Damn, je hebt gelijk. Gisteren waren er nog 4 plekjes vrij..
Op zondagavond/maandagochtend komen er meestal nieuwe plekken vrij.
Oké, is niet anders.
Is er wel een mogelijkheid op wachtlijst te komen ofzo of is het elke dag even kijken? Zo ja, hoe doe ik een verzoek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verzoek altijd met je Nick van hier, en het is handig om voordat je een verzoek doet het hier ook even in het topic te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Hola!

Ik lurk ongeveer een maand op deze topic onder werktijd zonder bij te dragen.
Ik schommel zelf tussen de 2000-2150 trophies, en als er ruimte is sluit ik mij graag aan bij een van de Tweakers clans. Zal komend weekend een poging wagen om een join request te versturen onder de nick JiePie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Tot hoeveel trophys ongeveer werkt dat spawners deck een beetje? Kom er goed mee tot 1450 ongeveer, en zak keer op keer dan weer terug naar 1200+-. Iemand een goed deckje vanaf 1450 trophys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:25
JiePie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:26:
Hola!

Ik lurk ongeveer een maand op deze topic onder werktijd zonder bij te dragen.
Ik schommel zelf tussen de 2000-2150 trophies, en als er ruimte is sluit ik mij graag aan bij een van de Tweakers clans. Zal komend weekend een poging wagen om een join request te versturen onder de nick JiePie :)
Zal JiePie in de gaten houden in tweakers.net :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
jasperz89 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:42:
Tot hoeveel trophys ongeveer werkt dat spawners deck een beetje? Kom er goed mee tot 1450 ongeveer, en zak keer op keer dan weer terug naar 1200+-. Iemand een goed deckje vanaf 1450 trophys?
Ik had hetzelfde. Daarna ben ik overgegaan naar REUS met daarachter DPS units. Dat lukte tot ongeveer 1700. Toen ben ik overgestapt naar HOG + FREEZE en zit nu rond de 2400+. Ik zit daar comfortabel dus wijzig voorlopig nog niets. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nadat ik keihard werd geownd met Sparky (wat een unit), kreeg ik uit mijn gratis kist, mijn eerste legend. De Lavahond, ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Ben ook op zoek naar een gezellige tweeakters clan. Zwerf nu ergens rond de 1800 cups. Komt er ergens plek vrij? Zag tweakers.net en tweakers2 vol zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:25
Amafi schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:39:
Ben ook op zoek naar een gezellige tweeakters clan. Zwerf nu ergens rond de 1800 cups. Komt er ergens plek vrij? Zag tweakers.net en tweakers2 vol zitten
Vandaag is weer de kickronde bij Tweakers.net. Misschien komt er een plekje vrij. Moet je even in de gaten houden.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Amafi schreef op zondag 08 mei 2016 @ 09:39:
Bij tweakers is ook gewoon nog plaats, met 1800 trophies zou je wel toegelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Nostordici schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:49:
Nadat ik keihard werd geownd met Sparky (wat een unit), kreeg ik uit mijn gratis kist, mijn eerste legend. De Lavahond, ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Sparky slaat echt nergens op... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tweakers is ook nog lang niet vol hoor, wel aanmelden met je Nick van hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Dr0ppFTW schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Sparky slaat echt nergens op... 8)7
Mee eens. Zorgen dat je hem niet laat laden. :D. Gisteren gooide ik me freeze erop en kon direct doorpushen zonder dat Sparky iets deed.
Ik denk dat die niet veel gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

haborym schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:02:
[...]

Mee eens. Zorgen dat je hem niet laat laden. :D. Gisteren gooide ik me freeze erop en kon direct doorpushen zonder dat Sparky iets deed.
Ik denk dat die niet veel gebruikt gaat worden.
Dan ben je dus al 4 elixer + je troepen om dat ding te slopen kwijt, terwijl een counter op je eigen stuk ook bijna geen optie is omdat zo'n ding 1/3 van je toren kapot schiet ofzo. ik denk dat als je hem goed gebruik dat het een zeer sterke troep is, net als archerqueen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Dr0ppFTW schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:05:
[...]

Dan ben je dus al 4 elixer + je troepen om dat ding te slopen kwijt, terwijl een counter op je eigen stuk ook bijna geen optie is omdat zo'n ding 1/3 van je toren kapot schiet ofzo. ik denk dat als je hem goed gebruik dat het een zeer sterke troep is, net als archerqueen.
De sparky kost 6. Dus als ik 4 gebruik om een freeze neer te leggen en met de musketeer het neer te halen en direct kan doorpushen lijkt het mij een win situatie.

Tuurlijk als je hem goed gebruikt is hij erg goed. Achter de giant is het misschien wat.

Ik ben nog niet echt overtuigd. De keer dat ik hem tegen kwam lag het zo aan de kant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

haborym schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:12:
[...]

De sparky kost 6. Dus als ik 4 gebruik om een freeze neer te leggen en met de musketeer het neer te halen en direct kan doorpushen lijkt het mij een win situatie.

Tuurlijk als je hem goed gebruikt is hij erg goed. Achter de giant is het misschien wat.

Ik ben nog niet echt overtuigd. De keer dat ik hem tegen kwam lag het zo aan de kant :P
Op die manier wel ja, maar als je tegenstander hem dus een beetje fatsoenlijk inzet is het echt een bizar sterke unit. Alle units zijn eigenlijk wel sterk wanneer correct gebruikt natuurlijk maar omdat sparky en splash damage, en ranged, en relatief veel hp heeft lijkt mij deze toch wel wat OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sparky is te counteren met een goed geplaatste 4 skeletons of 4 barbaren. Ik ben nooit zo bang voor sparky, meer voor verkeerde plaatsing van mijn counter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Dr0ppFTW schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:23:
[...]

Op die manier wel ja, maar als je tegenstander hem dus een beetje fatsoenlijk inzet is het echt een bizar sterke unit. Alle units zijn eigenlijk wel sterk wanneer correct gebruikt natuurlijk maar omdat sparky en splash damage, en ranged, en relatief veel hp heeft lijkt mij deze toch wel wat OP.
Hier een stuk uitleg over de sparky (en paar andere kaarten)

YouTube: Intro to - Lava Hound | Sparky | Miner (5/3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

haborym schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:57:
[...]

Hier een stuk uitleg over de sparky (en paar andere kaarten)

YouTube: Intro to - Lava Hound | Sparky | Miner (5/3)
Zeker handig, maar helaas wel echt 100% andere speelstijl dan ik gewend ben, ik zal me moeten aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 400 trophies gezakt. Maakt niet uit wat voor deck ik pak Ik win bijna niks meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Advies: Als je met hetzelfde deck speelt toen je won, speel super defensief, dan komt het vanzelf wel weer, zorg ook altijd dat je 4 of 5 elixer to spare hebt en denk heel goed na bij wat die andere doet. Binnen notime ben je weer terug. Heb dat namelijk al meerdere keren gehad en zit nu gewoon boven de 3000 trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Speedy55 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:04:
Advies: Als je met hetzelfde deck speelt toen je won, speel super defensief, dan komt het vanzelf wel weer, zorg ook altijd dat je 4 of 5 elixer to spare hebt en denk heel goed na bij wat die andere doet. Binnen notime ben je weer terug. Heb dat namelijk al meerdere keren gehad en zit nu gewoon boven de 3000 trophies.
Met welk deck (incl levels) speel je nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Darkprince level4, Hog level 7, Poison level 4, Inferno level 6, Barbs level 9, Musketeer level 6, Baby Dragon level 4 en Archers level 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Speedy55 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:15:
Darkprince level4, Hog level 7, Poison level 4, Inferno level 6, Barbs level 9, Musketeer level 6, Baby Dragon level 4 en Archers level 9
Wat een duur deck zeg, dat het je daarmee lukt zo hoog te komen verbaast me.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:26:
Gisteren 400 trophies gezakt. Maakt niet uit wat voor deck ik pak Ik win bijna niks meer.
Soms heb ik ook dagen waarop ik niks lijk te kunnen winnen, dan maakt het niet uit hoe of wat ik speel. Even een tijdje pauze kan dan meestal geen kwaad.

Ik merk trouwens dat sinds ik mijn focus op "gewoon" kaarten heb gelegd ik meer trofeeën haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik verlies eigenlijk alleen van mensen met hogere level kaarten, ik speel wel heel defensief en ik eindig ook regelmatig in een draw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

En nu moet je zo min mogelijk spelen als je in legendary arena zit, want net na een reset, zit iedereen rond de 3000 en kan je nog wel eens flink pech hebben, kom je met je level 9 tegen een level 10 of hoger met dito kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben uit Tweakers.net clan gestapt. Ik ga even op een lager pitje spelen, want het spel motiveert mij momenteel niet meer. Verlies meer dan ik er win waardoor ik continu maar van arena zak. Heb ik net mn plek in de volgende arena gewonnen lig ik er 2 potjes later er weer uit. Heel frustrerend en demotiverend.
Misschien probeer ik het later nog eens. Voor nu is er dus een plekje vrij voor een gegadigde hier. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Speedy55 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:37:
En nu moet je zo min mogelijk spelen als je in legendary arena zit, want net na een reset, zit iedereen rond de 3000 en kan je nog wel eens flink pech hebben, kom je met je level 9 tegen een level 10 of hoger met dito kaarten.
Ik heb dat ook bijzonder vaak. Ben zelf level 7 en kom dan in arena 6 bijna altijd lvl 8 spelers of soms lvl 9. Het lastige is dat mijn troepen zeer langzaam levelen omdat ik misschien één keer per week een troepensoort die ik nodig heb in de winkel krijg. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Dr0ppFTW schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:16:
[...]

Ik heb dat ook bijzonder vaak. Ben zelf level 7 en kom dan in arena 6 bijna altijd lvl 8 spelers of soms lvl 9. Het lastige is dat mijn troepen zeer langzaam levelen omdat ik misschien één keer per week een troepensoort die ik nodig heb in de winkel krijg. :/
je kunt ook in een clan gaan en 3x per dag kaarten vragen (60 common kaarten per dag gratisss)

edit: en zelf doneren natuurlijk daarmee level je best snel

[ Voor 6% gewijzigd door redbullet op 11-05-2016 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

redbullet schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:57:
[...]

je kunt ook in een clan gaan en 3x per dag kaarten vragen (60 common kaarten per dag gratisss)
Precies dit,

In de store kan je maar 2-3 commons tegen een redelijke prijs kopen, anders is het verstandiger om te donaten/vragen. Op deze manier ga ik voor het eind van de week mijn zap op level 9 kunnen hebben en kan ik er eindelijk die stomme minion horde mee one-shotten -.-'

Constant je chests openen, je free chests openen, en iedere dag je crown chest halen is de beste manier om kaarten te krijgen. Als je dat constant doet EN je zit in een clan en vraagt/donate kaarten dan zouden je kaarten je niet in de weg moeten staan totdat je naar Royal Arena gaat. Mocht je wel problemen hebben, dan ligt het misschien aan je manier van spelen ipv aan je kaarten. (ik zie mensen met vergelijkbare levels als ik rond de 1300-1400 hangen, terwijl ik momenteel op 2150 zit).

Een goede tip om meer over het spel is om wat videos te kijken hier:
YouTube: Orange Juice Gaming

Deze heeft mij heel veel geholpen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

redbullet schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:57:
[...]

edit: en zelf doneren natuurlijk daarmee level je best snel
Dat doe ik al, maar heb momenteel bijna 20k goud die brand in mijn virtuele zak.
IdieEasy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:15:
[...]

In de store kan je maar 2-3 commons tegen een redelijke prijs kopen, anders is het verstandiger om te donaten/vragen. Op deze manier ga ik voor het eind van de week mijn zap op level 9 kunnen hebben en kan ik er eindelijk die stomme minion horde mee one-shotten -.-'

Constant je chests openen, je free chests openen, en iedere dag je crown chest halen is de beste manier om kaarten te krijgen. Als je dat constant doet EN je zit in een clan en vraagt/donate kaarten dan zouden je kaarten je niet in de weg moeten staan totdat je naar Royal Arena gaat. Mocht je wel problemen hebben, dan ligt het misschien aan je manier van spelen ipv aan je kaarten. (ik zie mensen met vergelijkbare levels als ik rond de 1300-1400 hangen, terwijl ik momenteel op 2150 zit).

Een goede tip om meer over het spel is om wat videos te kijken hier:
YouTube: Orange Juice Gaming

[video]
Ik zal deze eens kijken. Ik zit momenteel op 1800-2000. Maar ik kom gewoon constant mensen tegen met hogere level kaarten en hoger level van kroontoren. Als ik tegen een level 9 moet met 800 hp meer verspreid over de torens en 12 damage per pijl meer gecombineerd met al zijn kaarten een level hoger (waardoor je bv mage/musketier niet kan oneshotten met vuurbal, dat is echt fuckedup als er een reus voor loopt).

[ Voor 67% gewijzigd door Dr0ppFTW op 11-05-2016 09:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Nu weet ik zeker dat dit spel 'rigged' is. Ik zit al weken rond 1500-1600 met eenzelfde deck. Nu verander ik gister mijn deck naar iets met minions en gelijk moet ik keer op keer tegen wizards die de minions in 1x slopen. Die wizards die ik anders nooit(ja hooguit 1 potje per 20) tegen kwam, die ben ik nu 10 van de 10 potjes met het nieuwe deck tegen gekomen. Ik ga weer terug naar mijn oude deck en weg zijn de wizards weer.

Ze zetten je gewoon bewust tegen counters om je maar zo gefrusteerd mogelijk te maken zodat je chests gaat kopen om terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:24:
Ze zetten je gewoon bewust tegen counters om je maar zo gefrusteerd mogelijk te maken zodat je chests gaat kopen om terug te komen.
Ik betwijfel dat teen zeerste ;)

Wat wel kan is dat je selectieve waarneming je parten speelt; Wat sterk is tegen jou deck valt je op, als je het zonder moeite van tafel veegt is het geen probleem en vergeet je het meteen.

Voorbeeld: Three musketeers was een enorm probleem voor mij, kon er nooit goed tegen traden, inmiddels heb ik mijn Dragon vervangen door Fireball, en nu lach ik ze weg (1 fireball en ze staan allemaal op 1 hit, 5(!!!) elixer advantage).
Nu heb ik weer problemen met spawn decks, want ik heb weer te weinig splash, dus daar ga ik weer naar kijken.
Het perfecte deck bestaat (gelukkig) niet, anders zou iedereen er uiteindelijk op uit komen, veel verschillende decks betekent dat dingen goed geballanced zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:39:
[...]

Ik betwijfel dat teen zeerste ;)

Wat wel kan is dat je selectieve waarneming je parten speelt; Wat sterk is tegen jou deck valt je op, als je het zonder moeite van tafel veegt is het geen probleem en vergeet je het meteen.

Voorbeeld: Three musketeers was een enorm probleem voor mij, kon er nooit goed tegen traden, inmiddels heb ik mijn Dragon vervangen door Fireball, en nu lach ik ze weg (1 fireball en ze staan allemaal op 1 hit, 5(!!!) elixer advantage).
Nu heb ik weer problemen met spawn decks, want ik heb weer te weinig splash, dus daar ga ik weer naar kijken.
Het perfecte deck bestaat (gelukkig) niet, anders zou iedereen er uiteindelijk op uit komen, veel verschillende decks betekent dat dingen goed geballanced zijn.
Juist ja, selectief? Als je gelezen dan had je gezien dat ik sinds een deck wissel opeens 10x in 10 potjes tegen een wizard kwam. Terwijl ik al een flinke tijd rond het zelfde niveau zit, dus dan ken je de decks wel een beetje en daar zaten bijna nooit wizards in. Toen ik mijn oude deck weer pakte ben ik er weer geen een tegen gekomen. Nu zijn het weer de bombtowers die ook effectief tegen mijn deck zijn. Maar daar heb ik wel een antwoord op.

Als je op internet zoekt kom je nog veel meer verhalen tegen van mensen die dit hebben ondervonden. Nu is het voor mij iig bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Terranova schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Juist ja, selectief? Als je gelezen dan had je gezien dat ik sinds een deck wissel opeens 10x in 10 potjes tegen een wizard kwam. Terwijl ik al een flinke tijd rond het zelfde niveau zit, dus dan ken je de decks wel een beetje en daar zaten bijna nooit wizards in. Toen ik mijn oude deck weer pakte ben ik er weer geen een tegen gekomen. Nu zijn het weer de bombtowers die ook effectief tegen mijn deck zijn. Maar daar heb ik wel een antwoord op.

Als je op internet zoekt kom je nog veel meer verhalen tegen van mensen die dit hebben ondervonden. Nu is het voor mij iig bevestigd.
Je komt altijd van dat soort verhalen tegen, met hearthstone omdat mensen nooit legendary worden, bij LoL/Dota/HotS omdat ze nooit hoger komen in de ranking. Dat schuiven ze dan op het feit dat altijd met slechte team mates spelen. Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort verhalen komen bij ieder spel voorkomen. Het enige wat jij eraan kan doen is jou spel verbeteren. Andere lukt het ook, dus het zal jou ook vast wel moeten lukken :)

En als je echt denkt dat het rigged is dan zou ik niet meer spelen ;) Oneerlijke spellen heb ik een hekel aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
IdieEasy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:14:
[...]

Je komt altijd van dat soort verhalen tegen, met hearthstone omdat mensen nooit legendary worden, bij LoL/Dota/HotS omdat ze nooit hoger komen in de ranking. Dat schuiven ze dan op het feit dat altijd met slechte team mates spelen. Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort verhalen komen bij ieder spel voorkomen. Het enige wat jij eraan kan doen is jou spel verbeteren. Andere lukt het ook, dus het zal jou ook vast wel moeten lukken :)

En als je echt denkt dat het rigged is dan zou ik niet meer spelen ;) Oneerlijke spellen heb ik een hekel aan.
Omdat ik slecht ben kom ik opeens met een nieuw deck 10 van de 10x tegen een counter?

Maar goed ik zal het eens gaan documenteren. Ik durf te wedden dat er voor jou verrassende resultaten uit gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
Je moet je deck eigenlijk zo samenstellen dat het geen automatische verlies is als je tegen een counter aanloop. Tuurlijk zal je tegen een deck aanlopen die je zwakheden blootstelt, probeer in zulke gevallen niet te winnen, maar ga voor een gelijkspel.

Wat me ook opvalt, is dat je gefrustreerd raakt en dan ga je fouten maken. Zo'n moment had ik gisteren ook. Het slimst is dan om dan even te stoppen. Echter wilde ik niet dat m'n teammaat me inhaalde. Resultaat ze staat nu 200 punten boven me :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Terranova schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:24:
Nu weet ik zeker dat dit spel 'rigged' is. Ik zit al weken rond 1500-1600 met eenzelfde deck. Nu verander ik gister mijn deck naar iets met minions en gelijk moet ik keer op keer tegen wizards die de minions in 1x slopen. Die wizards die ik anders nooit(ja hooguit 1 potje per 20) tegen kwam, die ben ik nu 10 van de 10 potjes met het nieuwe deck tegen gekomen. Ik ga weer terug naar mijn oude deck en weg zijn de wizards weer.

Ik ben dit ook al tegen gekomen.
Ik heb ook een poosje gemerkt dat ik de counter speler was. Had het opeens erg makkelijk. ging van 1300 naar 1900 punten. zonder echt moeite te hoeven doen.

Daarna komen de decks waartegen ik heel makkelijk won opeens niet meer voor. Maar wel allemaal decks die dat van jouw uitstekend counteren.

Er zit iets in de fight matching dat zoiets mee neemt. en die dingen zijn ongetwijfeld ergens op gebaseerd. Als je lang genoeg met hetzelfde deck speelt zal je vanzelf weer gaan winnen.

Zelfde probleem bestaat eigenlijk met de kaarten die je krijgt uit kisten. Er zit erg zeldzaam een nuttige kaart in voor mij. Mijn clan mates zijn daarin tegen erg blij met alle barbarians die ik eruit krijg.
Voor mijn eigen kaarten moet ik bijna volledig rekenen op donaties.

Beste oplossing is spelen met een deck dat je leuk vind en je niks aan trekken van wins, draws en losses. En als het te erg word het spel even weg leggen en gewoon iets anders gaan doen. Of bewust een zooi trophies droppen en kijken wat er dan gebeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
IdieEasy schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:15:
[...]

Op deze manier ga ik voor het eind van de week mijn zap op level 9 kunnen hebben en kan ik er eindelijk die stomme minion horde mee one-shotten -.-'

[video]
Euhh lvl 8 minion horde heeft 173 health en lvl 9 zap 169 damage. Gelukkig had ik het eerst gecontroleerd voordat ik als een gek zap ga levellen :)

Bedankt voor de link. Ga ik ook op oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Russel88 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:30:
[...]

Euhh lvl 8 minion horde heeft 173 health en lvl 9 zap 169 damage. Gelukkig had ik het eerst gecontroleerd voordat ik als een gek zap ga levellen :)

Bedankt voor de link. Ga ik ook op oefenen.
Well... shit... Oh well, had toch wat nodig om te levelen. Komt vast wel goed ^^

Hog/barbs zou leuk zijn, maar die worden al door iedereen gevraagd, en mijn goblins voldoen momenteel wel op level 8.

Zal nog eens kritisch gaan kijken naar wat ik anders zou willen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had me net bijna terug tot Arena 5 geknokt. Maar toen werd ik weer als een gek gecountered. Kon nergens door heen. Weer flink gezakt tot begin 1200. Nu net weer een keer makkelijk gewonnen. Kijken hoe dit nu verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54

Mach

[END]Avengers

Terranova schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:52:
[...]

Exactly, voor mij reden geweest om de game van mijn pad af te gooien.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Geen idee wie zei dat het gemakkelijk is om snel bij 1000 punten te komen. Ik blijf maar steken tussen 800-900 punten. Dan win ik weer een paar, maar daarna zak ik weer met 100.

Maar ik ga door, sinds mijn vorige post ben ik wel met 300 gestegen, dus mijn deck zal wel niet nog niet hoog genoeg zijn. Ik heb nu:

Lvl3 Mini-P.E.K.K.A.
Lvl6 Boogschutters
Lvl6 Bommengooier
Lvl5 Pijlen
Lvl2 Heks
Lvl4 Reus
Lvl2 Skeletleger
Lvl1 Prins

Hebben jullie nog tips ter verbetering (behalve hoger lvl halen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Gertjuhjan schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:55:
Geen idee wie zei dat het gemakkelijk is om snel bij 1000 punten te komen. Ik blijf maar steken tussen 800-900 punten. Dan win ik weer een paar, maar daarna zak ik weer met 100.

Maar ik ga door, sinds mijn vorige post ben ik wel met 300 gestegen, dus mijn deck zal wel niet nog niet hoog genoeg zijn. Ik heb nu:

Lvl3 Mini-P.E.K.K.A.
Lvl6 Boogschutters
Lvl6 Bommengooier
Lvl5 Pijlen
Lvl2 Heks
Lvl4 Reus
Lvl2 Skeletleger
Lvl1 Prins

Hebben jullie nog tips ter verbetering (behalve hoger lvl halen)?
Ja, dit filmpje kijken

Het doel van dit filmpje is je technieken te laten zien om te verdedigen. Als jij namelijk beter wordt in verdedigen, en dan vooral met zo min mogelijk elixer verdedigen, dan zal je vanzelf hoger in cups komen.

In mijn ogen is het belangrijker om goed te verdedigen dan het juiste deck te gebruiken.

Echt mocht je meer tips willen, kom dan even buurten in de clan 'MISSeR'
Dan kan je even een replay delen en kan ik je er wat tips op geven.

Momenteel zweef ik tussen de 2700-2900 cups

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

thedon46 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:37:
[...]

Ja, dit filmpje kijken
[video]

Het doel van dit filmpje is je technieken te laten zien om te verdedigen. Als jij namelijk beter wordt in verdedigen, en dan vooral met zo min mogelijk elixer verdedigen, dan zal je vanzelf hoger in cups komen.

In mijn ogen is het belangrijker om goed te verdedigen dan het juiste deck te gebruiken.

Echt mocht je meer tips willen, kom dan even buurten in de clan 'MISSeR'
Dan kan je even een replay delen en kan ik je er wat tips op geven.

Momenteel zweef ik tussen de 2700-2900 cups
Dankjewel voor de info! Dat filmpje had ik al voorbij zien komen, maar helaas nog niet de tijd gehad om het rustig te bekijken.

Voeg me maar toe voor je clan! Zou ik leuk vinden! Mijn ingame name is "gulpener".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Laatst online: 18-01 14:34
Mochten er nog mensen zijn die een actieve (maar niet hele grote) clan zoeken. Met een aantal collega's zijn wij de "Matties". Momenteel 22 leden waarvan zo'n 12 actief. Hoogste leden zitten pas tegen de 2000 trophies aan, maar we zijn vooral casual.

We zoeken nu wat extra leden om net iets meer leven in de brouwerij te brengen en wat meer onderlinge ranglijst-concurrentie aan te gaan.

Zoek ingame maar op "Matties", met het Nederlandse vlaggetje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Als je minion horde vs minion horde doet heb ik vaak dat je eigen horde eerder dood is dan die van de tegen partij.
Hoe kun je die het beste deployen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
Niet te dichtbij deployen, Als de deploytijd 1 sec is, heeft de tegenstander (horde) dus 1 sec meer tijd om een aanval op jouw horde te doen. Als je wat verder deplyed, dan is het om het even wie als eerste aanvalt en heb je dus meer kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Ik zag deze net voorbij komen: http://supermagicalcup.com/
Wel interessant om hier aan mee te doen om te kijken hoe je je kan meten met andere spelers (vooral voor F2P erg lastig denk ik). Helaas maar een deelnemers limiet van 128. Even goed heb ik me even ingeschreven. Ben benieuwd of ik van de wachtlijst af nog mee mag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Dus de nieuwe re-balancing staat online, vanaf komende week woensdag.

Helaas de cannon en elixir pump verder generfed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik heb me ook ingeschreven voor de tweeakters clan. ingame name: Niels.

De balans update die er aan komt pakt naar mijn idee niet de juiste dingen aan. Freeze zou gewoon ge-reworked moeten worden in plaats van generfd. Zou tof zijn als het travel time krijgt net als de meeste andere spells. Canon had geen verdere nerf nodig. En Royal Giant hadden ze een langere spawn tijd moeten geven i.p.v. damage nerf. En waarom ze minder hebben gebuffed, joost mag het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Nu online
Dus misschien wel de juiste dingne, maar niet op de juiste manier?

We hebben dus net tegen elkaar gespeeld: ingame name is CowForceOne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
evleerdam schreef op zondag 15 mei 2016 @ 15:21:
Dus de nieuwe re-balancing staat online, vanaf komende week woensdag.

Helaas de cannon en elixir pump verder generfed :(
Er zitten wel goede dingen bij zoals voor de ridder en de bommengooier maar ik zie ook graag dat ze wat doen aan mensen die (teveel) kaarten uit een hogere arena gebruiken. Ik kwam net in arena 3 (hoger lukt me nog steeds niet, blijf tegen de 1100 hangen) een speler tegen met freeze, hogrider, wizard en minion horde. Kansloos en als ik merk dat ze dat soort kaarten hebben laat ik het meteen lopen. Waarom niet een limiet op het aantal kaarten uit een hogere arena?

Normaal geef ik geld uit als ik f2p speel maar nu (nog even) niet, het plezier wordt teveel afgewisseld door frustraties.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
Lekker Ventje schreef op maandag 16 mei 2016 @ 07:48:
[...]

Er zitten wel goede dingen bij zoals voor de ridder en de bommengooier maar ik zie ook graag dat ze wat doen aan mensen die (teveel) kaarten uit een hogere arena gebruiken. Ik kwam net in arena 3 (hoger lukt me nog steeds niet, blijf tegen de 1100 hangen) een speler tegen met freeze, hogrider, wizard en minion horde. Kansloos en als ik merk dat ze dat soort kaarten hebben laat ik het meteen lopen. Waarom niet een limiet op het aantal kaarten uit een hogere arena?

Normaal geef ik geld uit als ik f2p speel maar nu (nog even) niet, het plezier wordt teveel afgewisseld door frustraties.
Hoger arena kaarten wilt niet meteen zeggen dat ze ook beter zijn.

Ik heb de you tube filmpjes bekeken en mijn spel aangepast. Resultaat. Van de 1400 range naar de 2200 range gesprongen.
Oke 1400 was wel erg laag voor mijn doen. Ik stond normaal gesproken op 1800-1900, maar door blackouts en nieuwe decks uittesten stonf ik opeens in de 1400 range.
Toen op internet wat tips en tricks gelezen en m'n deck lichtjes aangepast en ik floepte naar de 2200 van het weekend.
Als een f2p speler heb ik ook alle epics gedumped. Common en rare zijn sterker, aangezien ik die wel kan upgraden. Common nu allemaal lvl8+ en Rare 5+.
M'n hoogste epic is lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik speel hier al tijden met het volgende (ook na elke update):
- Minions (lvl8)
- Minion horde (lvl8)
- Zapp (lvl8)
- Fireball (lvl 5)
- Hog (lvl 5)
- Elixer pomp (lvl 5)
- Barbs (lvl8)
- Vuurgeestjes (lvl 7) geruild voor speer gobs

Dit gaat eigenlijk prima en zit meestal tussen de 2300-2500, heb bijna altijd een antwoord ergens op. Sinds kort heb ik mijn barbs en minions level 9 en fluctueer nu niet meer zo (tevens nieuwe PR gezet). Wel blijf ik het vaag vinden dat ik nog geen enkele Legendary heb en mijn epics/rare redelijk laag zijn..Vorige week pas (één) Prince kaart gekregen die volgens mij al uit Arena 4 is. Uit magicals en reuzen kisten krijg ik ook enkel dingen die ik niet gebruik. Eergisteren nog 177 keer Royal Giant :F

Nadeel is dat ik vaak tegen mensen kom die al commons 9 of 10 hebben met rare's op level 7.. : 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 18-05-2016 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:10:

Nadeel is dat ik vaak tegen mensen kom die al commons 9 of 10 hebben met rare's op level 7.. : 8)7
Merk zelf dat dit ook wel een beetje logisch is, en zie het als een compliment. Het feit is gewoon dat mensen die langer/vaker/meer spelen hogere level cards hebben. Speel je continue tegen hoger level spelers met hoger level kaarten, dan zijn dat gewoon 'slechtere' spelers en halen niet het maximale uit hun kaarten en jij wel.

Wat ik ook merk is dat hoe later je begint (ben zelf net een paar weken bezig), hoe meer mensen er zijn die al wel kaarten uit arena 5/6/7 hebben unlocked. En die kom je ook tegen op level 3/4 arena, daar wordt je soms heel hard door ingemaakt zonder dat je een echte counter hebt. Soms zijn ze zo slecht dat ze dan nog verliezen.

Speelde gisteren tegen een level 8 speler met hog/freeze/wizard/rage. Hij verloor en ik ben een level 6 en heb die kaarten niet eens (behalve hog dan). Was geloof ik hoog arena 4/laag arena 5. Slinger sinds dit weekend rond de 1500 rating, heb nu al wel de kleine zap, maar verder nog niets van arena 5. (magical chest is aan het unlocken, dus wie weet).

Als je over een half jaar begint met dit spel, is het een beetje zoals heartstone, je mist de kaarten om spelers te verslaan en je kunt de kaarten niet zomaar meer krijgen zonder ze toch te weten verslaan. Waardoor het meer en meer een frustrerende grind wordt, vrees ik.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

TheInsomniac schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:40:
[...]

Als je over een half jaar begint met dit spel, is het een beetje zoals heartstone, je mist de kaarten om spelers te verslaan en je kunt de kaarten niet zomaar meer krijgen zonder ze toch te weten verslaan. Waardoor het meer en meer een frustrerende grind wordt, vrees ik.
Beide games zijn juist vet omdat er altijd wel een relatief sterk deck te maken is. Hoewel je wel altijd sommige potjes tegen spelers aan zal lopen met te sterke kaarten. in CR is dat bijvoorbeeld de elixerpomp, en hogg+freeze combo.

Alleen is er in Clash Royale is er geen RNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dr0ppFTW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:44:
[...]

Beide games zijn juist vet omdat er altijd wel een relatief sterk deck te maken is. Hoewel je wel altijd sommige potjes tegen spelers aan zal lopen met te sterke kaarten. in CR is dat bijvoorbeeld de elixerpomp, en hogg+freeze combo.

Alleen is er in Clash Royale is er geen RNG.
Maar als jij als een TH8 in CoC een TH11 tegen komt dan skip je hem gewoon. Dat kan hier dus niet.
Daarom is het soms nogal krom dat de match making zo is.

Al moet ik wel zeggen dat ik gisteren een level 10 pakte welke legendaries en epic/rares aardig hoog had.. Meneer had alleen geen arrows/fireball dus walste er zo overheen met mijn 3.8 deck. Zijn deck was wellicht wel tegen de 6 aan :+
Ben zelf level 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Famous schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:53:
[...]

Maar als jij als een TH8 in CoC een TH11 tegen komt dan skip je hem gewoon. Dat kan hier dus niet.

Al moet ik wel zeggen dat ik gisteren een level 10 pakte welke legendaries en epic/rares aardig hoog had.. Meneer had alleen geen arrows/fireball dus walste er zo overheen met mijn 3.8 deck. Zijn deck was wellicht wel tegen de 6 aan :+
Ben zelf level 8
Ik heb het ook niet over CoC maar over hearthstone :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dr0ppFTW schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Ik heb het ook niet over CoC maar over hearthstone :9
Ah, dat heb ik nooit gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Famous schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:53:
[...]

Ik vergeleek het ook met heartstone, als je het vergelijk met CoC wilt trekken dan zit er een groot verschil. Hoog in je cups zitten doe je voor cups/winbonus, maar als je liever laag in je cups speelt ook goed. Op beide plekken kun je alle content unlocken.

In CR is dat aan elkaar verbonden, je kunt niet laag in je cups spelen en alle kaarten unlocken/farmen. Dat is waarom ik denk dat het zeer vervelend wordt om over een half jaar met het spel te beginnen en op arena 1/2 al tegen level 6/7 spelers te spelen waarbij er ook spelers zijn die vroeg begonnen zijn en kaarten uit arena 5 hebben en afgezonken zijn tot arena 1/2.

Je kunt niet door farmen de wizard unlocken in arena 1, je moet eerst naar arena 5 en daar heb je de kaarten wellicht niet voor. Ook omdat je arena 1 kaarten ook nog zwaar underleveled zijn. Daar zullen ze tzt echt wat voor moeten verzinnen anders is de aanwas van nieuwe spelers zeer beperkt.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Na de zoveelste verlies partij sinds de laatste update ben ik er helemaal klaar mee. Heb het spel verwijderd en kan dan ook uit de Tweakers2 clan verwijderd worden. Ik vind het zo irritant dat je iets goeds hebt gevonden en daar ook je updates op hebt afgestemd en dan wordt dat weer allemaal volledig aangepast. Geen zin om iedere 2 weken weer iets nieuws te gaan zoeken omdat ze bij Supercell vinden na 2 weken dat een kaart alweer aangepast moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
The_Ghost16 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 19:44:
Na de zoveelste verlies partij sinds de laatste update ben ik er helemaal klaar mee. Heb het spel verwijderd en kan dan ook uit de Tweakers2 clan verwijderd worden. Ik vind het zo irritant dat je iets goeds hebt gevonden en daar ook je updates op hebt afgestemd en dan wordt dat weer allemaal volledig aangepast. Geen zin om iedere 2 weken weer iets nieuws te gaan zoeken omdat ze bij Supercell vinden na 2 weken dat een kaart alweer aangepast moet worden.
Speel hier al weken, zo niet maanden, met hetzelfde deck.
Het enige wat ik heb aangepast is mijn Arrow ingeruild voor de elixer pomp 8)7

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste