Curva schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:14:
Afgelopen dagen ging het wel lekker, ik was aardig wat gestegen. 2135 was de top als ik mij niet vergis. En toen begon het weer hoor, alles verliezen. Gedaalt rond de 1930, en tja, dan pas win je natuurlijk weer. Precies een golden chest en natuurlijk van een lagere arena dan waar ik de afgelopen dagen in bivakeerde. Binnen een aantal chest krijg ik weer een magical, het valt me op wanneer dat in zicht is, ik steeds meer verlies...
Tevens baal ik er echt van dat ik zelf nog geen pekka of golem heb. Ik verlies vaak tegen die decks.
Tegen Golem en Pekka win ik bijna altijd.
Als ik geluk heb, dan heb ik al een bomb tower staan voor defence.
Als die er al staat ga ik gelijk over de andere laan vol in de aanval, de tegenstander is dan laag in elixer, en jij als het goed is nog hoog. Meestal gooi ik dan barbs + hog of anders 1 v/d 2 met minion horde.
omdat jij zelf vol in de aanval gaat, moeten ze verdedigen en kunnen ze niet versterking achter die golem zetten. Daardoor lopen ze achter de feiten aan.
Op het moment dat zijn golem over de brug komt heb ik al wat elixer opgebouwd en als het er nog niet staat gooi ik mijn bomb tower neer, en anders barbaren of minions erop. Als ik dat niet heb, vuurbal en als het echt moet freeze
Meestal lukt het mij om zijn toren te slopen, en de tegenstander minimale schade aan mijn toren kan doen.
Dit is uiteraard in theorie...