[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:57
Afgelopen dagen ging het wel lekker, ik was aardig wat gestegen. 2135 was de top als ik mij niet vergis. En toen begon het weer hoor, alles verliezen. Gedaalt rond de 1930, en tja, dan pas win je natuurlijk weer. Precies een golden chest en natuurlijk van een lagere arena dan waar ik de afgelopen dagen in bivakeerde. Binnen een aantal chest krijg ik weer een magical, het valt me op wanneer dat in zicht is, ik steeds meer verlies...

Tevens baal ik er echt van dat ik zelf nog geen pekka of golem heb. Ik verlies vaak tegen die decks.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
Curva schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:14:
Afgelopen dagen ging het wel lekker, ik was aardig wat gestegen. 2135 was de top als ik mij niet vergis. En toen begon het weer hoor, alles verliezen. Gedaalt rond de 1930, en tja, dan pas win je natuurlijk weer. Precies een golden chest en natuurlijk van een lagere arena dan waar ik de afgelopen dagen in bivakeerde. Binnen een aantal chest krijg ik weer een magical, het valt me op wanneer dat in zicht is, ik steeds meer verlies...

Tevens baal ik er echt van dat ik zelf nog geen pekka of golem heb. Ik verlies vaak tegen die decks.
Tegen Golem en Pekka win ik bijna altijd.
Als ik geluk heb, dan heb ik al een bomb tower staan voor defence.
Als die er al staat ga ik gelijk over de andere laan vol in de aanval, de tegenstander is dan laag in elixer, en jij als het goed is nog hoog. Meestal gooi ik dan barbs + hog of anders 1 v/d 2 met minion horde.
omdat jij zelf vol in de aanval gaat, moeten ze verdedigen en kunnen ze niet versterking achter die golem zetten. Daardoor lopen ze achter de feiten aan.
Op het moment dat zijn golem over de brug komt heb ik al wat elixer opgebouwd en als het er nog niet staat gooi ik mijn bomb tower neer, en anders barbaren of minions erop. Als ik dat niet heb, vuurbal en als het echt moet freeze

Meestal lukt het mij om zijn toren te slopen, en de tegenstander minimale schade aan mijn toren kan doen.
Dit is uiteraard in theorie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb jij tegenstanders die de bombtower maar aan een kant van de map zet? Dan heb je veel geluk :p
Dat rotding staat altijd in het midden, waardoor mijn pekka of giant skeleton eerst een marathon lopen eer ze aan de crowntower beginnen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Wereldkaart schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:32:
Heb jij tegenstanders die de bombtower maar aan een kant van de map zet? Dan heb je veel geluk :p
Dat rotding staat altijd in het midden, waardoor mijn pekka of giant skeleton eerst een marathon lopen eer ze aan de crowntower beginnen -.-
Nee, zijn strategie is juist tegen pekka/giant (skellie). Je opmerking bewijst dat zijn strategie werkt :+

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Sensei_D schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:55:
[...]
Nee, zijn strategie is juist tegen pekka/giant (skellie)en golem. Je opmerking bewijst dat zijn strategie werkt :+
QFT

Als een tegenstander een golem of pekka inzet, kost dat respectievelijk 8 en 7 manna, dat is een flinke investering. een aangezien die golem traag ik kan ik dan mooi een tegenaanval doen.

Edit:
Dit is mijn Deck
Deck

[ Voor 45% gewijzigd door thedon46 op 08-04-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Deck
giant lvl 5
mini pekka lvl 5
wizard lvl 3
archers lvl 7
bommer lvl 7
minions lvl 7
woede lvl 2
pijlen lvl 7

hang nu rond 1400, na 3 x geluk denk ik dan, op 1545 gezeten, maar zak weer in, denk dat of giant of mini pekka eruit moet, maar heb op beide ze voor en nadelen.

Heb tot 1400 met onderstaande deck gespeeld

barbs lvl 7
spear gobo's lvl 7
gobo's lvl 7
arhers lvl 7
bommer lvl 7
minions lvl 7
horde minions lvl7
pijlen lvl 7

suggesties ?

[ Voor 22% gewijzigd door Sylver84 op 08-04-2016 09:54 ]

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Sylver84 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:49:
Deck
giant lvl 5
mini pekka lvl 5
wizard lvl 3
archers lvl 7
bommer lvl 7
minions lvl 7
woede lvl 2
pijlen lvl 7

hang nu rond 1400, na 3 x geluk denk ik dan, op 1545 gezeten, maar zak weer in, denk dat of giant of mini pekka eruit moet, maar heb op beide ze voor en nadelen.

suggesties ?
heb je freeze? daar heb je in mijn ogen meer aan dan rage.
Dit deck kan wel werken, alleen is je reus eigenlijk nog niet sterk genoeg daarvoor.
Heb je evt ook hog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Laatst online: 19-08 22:00
thedon46 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:54:
[...]
heb je freeze? daar heb je in mijn ogen meer aan dan rage.
Dit deck kan wel werken, alleen is je reus eigenlijk nog niet sterk genoeg daarvoor.
Heb je evt ook hog?
Geen freeze wel hog lvl 4, de rage werkt wel lekker, dat kan ik nu makkelijk zeggen natuurlijk omdat ik freeze nog niet heb.

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:14
Wel bijzonder, het viel mij opeens op dat ik een arena 7 zilveren kist tussen mijn kisten heb staan. Dit terwijl ik in arena 6 zit en nog niet hoger ben gekomen dan 1912. Is dit een bug of hebben anderen dit ook al meegemaakt? Je hoort mij verder ook niet klagen, maar ik vind het wel opmerkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 19:50
Nostordici schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:31:
Wel bijzonder, het viel mij opeens op dat ik een arena 7 zilveren kist tussen mijn kisten heb staan. Dit terwijl ik in arena 6 zit en nog niet hoger ben gekomen dan 1912. Is dit een bug of hebben anderen dit ook al meegemaakt? Je hoort mij verder ook niet klagen, maar ik vind het wel opmerkelijk :)
Dan heb je gewonnen van iemand die wel in arena 7 zit, snapte het eerst ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Laatst online: 13:14
RuttoG schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:42:
[...]

Dan heb je gewonnen van iemand die wel in arena 7 zit, snapte het eerst ook niet :)
Ah ok, dat klinkt opeens zeer logisch. Dat klinkt toch wel goed, beter dan een bug haha. Bedankt voor de verduidelijking. Kunnen er dan trouwens ook arena 7 kaarten in zitten of moet ik daarvoor arena 7 unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
Nostordici schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:50:
[...]

Ah ok, dat klinkt opeens zeer logisch. Dat klinkt toch wel goed, beter dan een bug haha. Bedankt voor de verduidelijking. Kunnen er dan trouwens ook arena 7 kaarten in zitten of moet ik daarvoor arena 7 unlocken?
Goede vraag! Die weet ik eigenlijk ook niet zeker :) De aantallen zijn wel iets meer dan die in 6, maar of de kaarten van 7 erin kunnen zitten weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritsoul
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 00:08
Nostordici schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:50:
[...]

Er is een kans dat je kaarten van A7 unlockt terwijl je nog in A6 zit ;). Dat had ik met Royal Giants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Is er mogelijkheid om te joinen bij Tweakers-clan de komende dagen?
ik ben lvl 4 maar zit rond de 600 cups atm.

Ik heet ingame Stef. Ik wil wel joinen maar clan is vol dus kan geen aanvraag insturen :(

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:52
Stufferdt schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:40:
Is er mogelijkheid om te joinen bij Tweakers-clan de komende dagen?
ik ben lvl 4 maar zit rond de 600 cups atm.

Ik heet ingame Stef. Ik wil wel joinen maar clan is vol dus kan geen aanvraag insturen :(
Elke zondag is er schoonmaak binnen de clans, dan worden de inactieve leden gekickt. Al is 600 trophies nog niet genoeg voor de clans volgens mij. Ik geloof dat tweakers1 minimaal 1600 vraagt, tweakers.net 1000 en tweakers2 ook 1000.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 18:00
Intruder schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:48:
[...]

Elke zondag is er schoonmaak binnen de clans, dan worden de inactieve leden gekickt. Al is 600 trophies nog niet genoeg voor de clans volgens mij. Ik geloof dat tweakers1 minimaal 1600 vraagt, tweakers.net 1000 en tweakers2 ook 1000.
Hebben wij van tweakers2 een minimum? Zover ik weet niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Laatst online: 14:22
Intruder schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:48:
[...]

Ik geloof dattweakers1 minimaal 1600 vraagt, tweakers.net 1000 en tweakers2 ook 1000..
klopt precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18
stomley schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:48:
[...]

Hebben wij van tweakers2 een minimum? Zover ik weet niet
Volgens mij ook niet, ik ben erbij gekomen 2 weken geleden toen ik het spel 2 dagen speelde een toen had ik zeker geen 1000 trophies. Kan er natuurlijk ook door geglipt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Heb zojuist nog even gekeken en momenteel moet je minimaal 1000 trophies hebben om te requesten voor zovel tweakers.net als tweakers2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Spiritsoul schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:05:
[...]

Er is een kans dat je kaarten van A7 unlockt terwijl je nog in A6 zit ;). Dat had ik met Royal Giants.
ja, maar alleen als je een match speelt tegen iemand die nog in A7 zit en jij nog niet. als je dan wint krijg je namelijk een kist uit de arena waarin je speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritsoul
thedon46 schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:39:
[...]

ja, maar alleen als je een match speelt tegen iemand die nog in A7 zit en jij nog niet. als je dan wint krijg je namelijk een kist uit de arena waarin je speelt
Ja precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Intruder schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:17:
Heb zojuist nog even gekeken en momenteel moet je minimaal 1000 trophies hebben om te requesten voor zovel tweakers.net als tweakers2 ;)
Om even aan te vullen; bij tweakers verwachten we een nickname in de request en meer trophies dan onze nr 30. We willen nog steeds stijgen op de ranglijst! :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Na de maintenance maar eens kijken naar die minimale trophies van Tweakers2, het kan veranderd zijn maar ik meende dat we dat niet deden.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
Jorrie schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:56:
Na de maintenance maar eens kijken naar die minimale trophies van Tweakers2, het kan veranderd zijn maar ik meende dat we dat niet deden.
Deze staat inderdaad op 1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Na enige tijd tussen arena 3 en 4 te zijn blijven hangen, ben ik nu in 1 ruk doorgestoomd naar arena 5. Alleen geloof ik dat het tijd wordt voor een nieuw dek.

Mijn huidige dek is:
Giant
Spear Goblins
Witch
Baby dragon
Skeleton army
Arrows
Bomber
Musketeer

Hoop dat ik snel wat wizards krijg om daar een dek omheen te bouwen. Misschien met hog-freeze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:56
Ik ga steeds van arena 6 naar 5 naar 6 naar 5 weer :/
Kwam tot 1909 trofeen, maar nu dus weer arena 5 met 1690
Wat is een goeie dek met hogs freeze wizard?
Gebruik nu nog steeds mn deck die ik ergens eerder had gepost, op momenten gaat het prachtig om daarna weer hard te falen..

[ Voor 43% gewijzigd door Musta op 11-04-2016 20:50 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:49:
Ik ga steeds van arena 6 naar 5 naar 6 naar 5 weer :/
Kwam tot 1909 trofeen, maar nu dus weer arena 5 met 1690
Wat is een goeie dek met hogs freeze wizard?
Gebruik nu nog steeds mn deck die ik ergens eerder had gepost, op momenten gaat het prachtig om daarna weer hard te falen..
Ik zit ook vast. Soms win je met gemak en dan verlies je weer 10x met hetzelfde deck waar je eerst 7 keer mee won. Ik krijg ook zo vaak kaarten tegen die ik nog niet heb. Baby draak, hog, rage, thunder, minion horde. Ik heb even in Arena 4 gezeten, maar kom nu niet boven 1050 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

De wizard is niet eens zo goed (in een hog deck) tbh. Ik ben lvl 5 in arena 7.

Een hog+freeze deck dat ik kan aanraden is:
Freeze
Hog
Elixir Collector
Fireball
Stab gobs
Cannon/Inferno (ik heb tesla aangezien ik hem al voor de update al had geupgrade...)
Barbs/Minions (kan spear goblins)
Baby Dragon (of als je fancy bent, Leg. Ice Wizard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Laatst online: 26-12-2024
wizard lvl4 heb ik in 1 klap dood met een fireball en daarom vind ik hem een beetje bagger :P

Gisteren had ik mijn tesla voor de bomb tower geruild en damn dat ding is nog sterk genoeg ook.
De tegenstander had een grote pekka gedropt en daar had ik freeze op gedaan. De bombtower had hem zo stuk.

Zojuist golem gekocht uit de shop kijken hoe die is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:46

Redcoil

Polyinterpretabel

Chris Smoove schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:50:
(...) Ik ben lvl 5 in arena 7. (...)
Wut? Hoe doe je dat dan? Ik heb al moeite met arena 4/5 op lvl 6. :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 17:48
Blegh, kan het soms ook echt niet winnen in dit spelletje. Van arena 5 ineens terug gezakt naar 3.
De dek die ik momenteel gebruik is ook niet op en top, maar weet zo niet wat ik eraan kan veranderen:
Bevriezen lv1
Barbs lv7
Woede lv1
Bommenwerper lv7
Draak lv2
Horde gunstelingen lv6
Prins lv1
Speerkobolden lv7

Misschien eens een reus lv4 toevoegen ipv woede ? Of misschien toch reuzenskelet lv2....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46

Dit is pas de match van de eeuw, een level 1 vs een level 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
thedon46 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:11:
[video]

Dit is pas de match van de eeuw, een level 1 vs een level 7
Maar hoe heeft een level 1 al hog rider, bomb tower en skeletons? Lijkt een goede edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Intruder schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:17:
[...]

Maar hoe heeft een level 1 al hog rider, bomb tower en skeletons? Lijkt een goede edit
bron:
https://www.reddit.com/r/...ecej9/level_1_vs_level_7/

Waar het op neer komt:
Alleen gratis kisten openen en even niet spelen. En alleen de kaarten levelen die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:46

Redcoil

Polyinterpretabel

Die lvl 7 speelt ook wel echt slecht in die ronde zeg.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Niekserr schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:55:
Blegh, kan het soms ook echt niet winnen in dit spelletje. Van arena 5 ineens terug gezakt naar 3.
De dek die ik momenteel gebruik is ook niet op en top, maar weet zo niet wat ik eraan kan veranderen:
Bevriezen lv1
Barbs lv7
Woede lv1
Bommenwerper lv7
Draak lv2
Horde gunstelingen lv6
Prins lv1
Speerkobolden lv7

Misschien eens een reus lv4 toevoegen ipv woede ? Of misschien toch reuzenskelet lv2....?
Pins en woede wisselen voor een andere kaart.
Reus/Reuzeskelet en Pijlen (arrows) zijn denk ik een goede keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
Hebben ze iets veranderd aan de gratis kisten? Ik krijg daarin namelijk steeds meer epische kaarten. Heb daarin nu 2x 1x P.E.K.A, 2x 1x X-Bow en nu heb ik 1x Prince gekregen. Dit in een tijds bestek van 1,5 a 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik ben opnieuw begonnen en ben nu in A2 bezig. Gisteren werd ik verrast met een super magische kist. Mooie verrassing al had ik die liever in A4 of zo gehad. Maar als ik er dan weer een krijg is dat ook goed natuurlijk :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Heb blijft een apart spel, gisteren tikte ik zo 2040 aan (vanaf 1890) en zakte daarna direct weer maar 1780. Net even wat potjes gespeeld en weer op 2030 zonder te verliezen.

Ik speel nu denk ik 2,5 maand? Maar heb nog steeds die prince niet en de meeste epics op 1.. Legendary kaarten heb ik helemaal niet. Tegenover staat wel enkele level 8 commons maar alsnog erg apart imo..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Famous schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:37:
Heb blijft een apart spel, gisteren tikte ik zo 2040 aan (vanaf 1890) en zakte daarna direct weer maar 1780. Net even wat potjes gespeeld en weer op 2030 zonder te verliezen.

Ik speel nu denk ik 2,5 maand? Maar heb nog steeds die prince niet en de meeste epics op 1.. Legendary kaarten heb ik helemaal niet. Tegenover staat wel enkele level 8 commons maar alsnog erg apart imo..
Er is een woord die al dit soort rariteiten verklaard: GEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 13 april 2016 @ 00:37:

Ik heb ook veel verloren paar dagen terug. Nu eindelijk in A4 gekomen en even gewacht totdat ik wat kistjes opende. Nu de Hog, Tesla, Inferno en Minion Horde unlocked. Ik heb nu 9x achter elkaar gewonnen 8x 3-1 en 1x 1-0. Met hetzelfde board waarmee ik eerder bijna altijd verloor. Wel is mijn bommengooier lvl 7 ipv 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Volgende update lijkt wel interessant te worden.

https://clashroyale.com/blog/news/tournament-rules

Toernooien met bepaalde grenzen voor de kaart levels. En meer kaarten vragen bij clan donaties afhankelijk van je arena level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ik ben vooral blij met de dubbele reward uit de crownchest! :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
ik vind meer kunnen doneren ook wel lekker hoor dat leveld weer wat sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
thedon46 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:04:
[...]

Er is een woord die al dit soort rariteiten verklaard: GEMS
Maar dat ga ik voor dit spel niet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Tournaments zien er leuk uit. De level caps zijn redelijk. Denk dat je als player level 8/9 hier het meest aan voldoet, ben je een lager level, zul je wat moeite hebben om überhaupt aan de level cap te komen.

Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, is dat het om een soort van friendly tournaments gaat, binnen je clan. Of daadwerkelijk om clan vs. clan. Net als met CoC, alleen dan knock-out fases waarbij de eerste ronde tegen een speler van de andere clan is. Ik gok dat het idee van de tournaments om de eerste optie gaat. Die op zich wel weer iets toevoegd aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritsoul
Ik verwacht een Freeze nerf bij de volgende update. Zit daarom ff te spelen met Hog + Zap en daarmee toch 2500+ weten te tikken :D.

Hier een interessante post over dat de update niet zo voordelig is als we denken:
https://www.reddit.com/r/...ules_are_actually_a_step/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Iemand hier een idee wat voor deck ik rond een dark prince kan bouwen?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
aDutchCow schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:18:
Ik had laatst verloren van iemand met een Dark en regular prince. Daarachter wat ranged troepen en je moet wel ver kunnen komen denk ik. Het is ook een persoonlijke voorkeur natuurlijk.
De hutjes decks zijn best sterk maar ik kan er niet mee om gaan bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

aDutchCow schreef op donderdag 14 april 2016 @ 00:18:
Probeer mijn deck even met de de darkprince Dutch.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Curva schreef op donderdag 14 april 2016 @ 08:10:

De hutjes decks zijn best sterk maar ik kan er niet mee om gaan bijvoorbeeld.
Ja dat heb ik ook. Gebruik enkel de barbarian hut momenteel.

Mn deck nu: Minions, Spear goblins, Baby Dragon, Archers, Barbarian hut, Arrows, Knight en Barbarians

Daarmee lukt het nu opzich wel. Ben afgelopen dagen wel weer leuk omhoog geklommen hiermee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Heeft iemand anders ook het gevoel dat je soms gewoon bewust streaks krijgt? Ik heb nu met mijn deck(niet goed gebalanceerd maar ook) dat ik al weken gebruik en loss streak waarmee ik nu zelfs tegen mensen met 1200 punten het lastig heb en echt zelden win. Terwijl ik met dat zelfde deck(en lagere levels zelfs) zonder enige moeite naar 1700 punten ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 17:47
Terranova schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:18:
Heeft iemand anders ook het gevoel dat je soms gewoon bewust streaks krijgt? Ik heb nu met mijn deck(niet goed gebalanceerd maar ook) dat ik al weken gebruik en loss streak waarmee ik nu zelfs tegen mensen met 1200 punten het lastig heb en echt zelden win. Terwijl ik met dat zelfde deck(en lagere levels zelfs) zonder enige moeite naar 1700 punten ging.
Hmm. Ja en nee. Ik merkte met mijn vorige deck dat ik gewoon niet in Arena 6 kon blijven. Ik bleef rond de +400 a -400 cups in Arena 5 hangen. Ik ben gaan kijken waarom ik elke keer verloor. Daarop mijn deck aangepast en ben toen in een winstreak van 11 naar Arena 6 gegaan en blijf daar nu hangen.

Ik denk niet dat het te maken heeft met bewust een streak creëren. Want de lvl van units waar ik tegen speel zijn niet anders dan met mijn oude deck. Ik ben wel anders gaan spelen. Ik zie het meer dat ik me ben gaan aanpassen aan de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja in een range van een paar honderd heb ik ook wel eens flinke streaks. Hoe ze dat
bij supercell doen weet ik niet.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Persoonlijk heb ik het gevoel dat ze dit doen doormiddel van counters. Stel je gebruikt spawners, dan kan supercell aan de hand van een soort van algoritme jou tegen mensen met bomb towers laten spelen of decks met tanks.

Ik speelde zelf erg lang met een tesla en andere squishy cards, ik kwam toen elke keer tegen xbows en mortars. Toen ik mijn deck tankyer ging maken kwam ik steeds minder xbows tegen.

Verder hadden mijn drops ook te maken met het feit dat ik anders ging spelen, minder effectief. Ik was erg afwachtend en probeerde de fouten van mijn tegenstander af te straffen. Dit ging erg goed en ik ging erg snel naar arena 7. Echter ging me dit te goed af en ik werd overmoedig en zette te veel troops tegelijk in daarna.

Ik heb nu een deck waarmee het erg lekker loopt en ik het gevoel heb dat ik tegen elk soort deck redelijk kan spelen.

Ik speel met:

Valkery
Elixr pump
Barbs
Giant skeleton
Arrows
Wizzard
Goblins
Archers

Ik kom tegenwoordig erg veel mortars tegen. Deze kan ik goed counteren door een elixr pump te plaatsen een en giant skeleton te spawnen. Ook zie ik veel pekkas en golems. Hiervoor is de giant skelleton ook geweldig. Verder heb ik veel AOE met wizzard en valkery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Intruder schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:14:
Persoonlijk heb ik het gevoel dat ze dit doen doormiddel van counters. Stel je gebruikt spawners, dan kan supercell aan de hand van een soort van algoritme jou tegen mensen met bomb towers laten spelen of decks met tanks.

Ik speelde zelf erg lang met een tesla en andere squishy cards, ik kwam toen elke keer tegen xbows en mortars. Toen ik mijn deck tankyer ging maken kwam ik steeds minder xbows tegen.

Verder hadden mijn drops ook te maken met het feit dat ik anders ging spelen, minder effectief. Ik was erg afwachtend en probeerde de fouten van mijn tegenstander af te straffen. Dit ging erg goed en ik ging erg snel naar arena 7. Echter ging me dit te goed af en ik werd overmoedig en zette te veel troops tegelijk in daarna.

Ik heb nu een deck waarmee het erg lekker loopt en ik het gevoel heb dat ik tegen elk soort deck redelijk kan spelen.

Ik speel met:

Valkery
Elixr pump
Barbs
Giant skeleton
Arrows
Wizzard
Goblins
Archers

Ik kom tegenwoordig erg veel mortars tegen. Deze kan ik goed counteren door een elixr pump te plaatsen een en giant skeleton te spawnen. Ook zie ik veel pekkas en golems. Hiervoor is de giant skelleton ook geweldig. Verder heb ik veel AOE met wizzard en valkery
Dat zou wel weer verklaren waarom elke ballon die ik stuur ontvangen gelijk 3/6/9 van die vliegende ratten als antwoord krijgt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Terranova schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:29:
[...]

Dat zou wel weer verklaren waarom elke ballon die ik stuur ontvangen gelijk 3/6/9 van die vliegende ratten als antwoord krijgt :'(
Dat kan natuurlijk ook komen doordat in bijna 70% van de deck die vliegende ratten zitten :P. Echter als je weet dat ze die ratten hebben dan zou jij al arrows klaar moeten hebben op het moment dat jou baloon op de grond komt van de enemy.

Soms gooi ik arrows zelfs van tevoren al omdat ik weet dat de minions komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Intruder schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:41:
[...]

Dat kan natuurlijk ook komen doordat in bijna 70% van de deck die vliegende ratten zitten :P. Echter als je weet dat ze die ratten hebben dan zou jij al arrows klaar moeten hebben op het moment dat jou baloon op de grond komt van de enemy.

Soms gooi ik arrows zelfs van tevoren al omdat ik weet dat de minions komen.
Daarom is soms een afwachtende strategie de eerste minuut handig. Zo kom je te weten welke troepen je tegenstander heft plus het feit dat je de volgorde weet en zo kan je wel schatten welke kaart de tegenstander gaat inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sowieso blijft het vaag, ik verander niets aan mijn deck en de levels zijn 't zelfde. Toch zit ik opeens op 2200.
Enige wat ik nu doe is direct bij 8 elixer de aanval in met hog en skelet army mits ik die heb.

Hiervoor kon ik amper in arena 6 komen, toen bleef ik lang schommelen en daarna kon ik niet voorbij de 2000 komen. Nu al twee dagen continu erboven gebleven :+

Edit; laat maar nu eronder gekomen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 14-04-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Famous schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:14:
Sowieso blijft het vaag, ik verander niets aan mijn deck en de levels zijn 't zelfde. Toch zit ik opeens op 2200.
Enige wat ik nu doe is direct bij 8 elixer de aanval in met hog en skelet army mits ik die heb.

Hiervoor kon ik amper in arena 6 komen, toen bleef ik lang schommelen en daarna kon ik niet voorbij de 2000 komen. Nu al twee dagen continu erboven gebleven :+

Edit; laat maar nu eronder gekomen :+
Ik heb op 1400 makkelijke gevechten gehad en hele moeilijke tegenstanders op 1000.
Ik heb het idee dat iedereen heen en weer stuitert en het een factor pech/geluk is daardoor wat voor tegenstander je tegenkomst. Daarnaast heb je ook het effect dat ik mijn voorkeur heb voor type deck de tegenstander heeft (geen dragon, geen prince en ik win bijna altijd).

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tukk schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:17:
[...]

Ik heb op 1400 makkelijke gevechten gehad en hele moeilijke tegenstanders op 1000.
Ik heb het idee dat iedereen heen en weer stuitert en het een factor pech/geluk is daardoor wat voor tegenstander je tegenkomst. Daarnaast heb je ook het effect dat ik mijn voorkeur heb voor type deck de tegenstander heeft (geen dragon, geen prince en ik win bijna altijd).
Ik vind prince juist fijn tegen :D
Zit alweer boven de 2k, in de clan iemand verslagen die rond 2800 zit...

Blijft vaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Ik ga lekker!
Bekers willen nog niet zo vlotten(850 ongeveer) omdat m'n internet/verbinding nog weleens weg durft te vallen en ik dan standaard -30 heb. Maar levellen van m'n troepen gaat goed. Ik ben alleen nogal zwak tegen prince en balloon+giant merk ik. Daar heb ik weinig verweer tegen...

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
DIT IS PAS EEN GOEIE INDIEGAME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 14:28
Als er een plekje vrijkomt in één van de Tweakers-clans, houd ik me graag aanbevolen! Ik heet Loekoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Kijk zondagavond nog eens in de clans
Loekoe schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:41:
Als er een plekje vrijkomt in één van de Tweakers-clans, houd ik me graag aanbevolen! Ik heet Loekoe. :)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
300 cups in 3 uur verloren, gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik zou ook graag in een van de tweakers clans willen. Ik zit boven de 1500 kroontjes momenteel en mijn ingame naam is ook DarthDavy

Edit: aansluitverzoek voor de Tweakers.net clan gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door DarthDavy op 17-04-2016 22:06 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
Indiegame?

Van de multimiljonairs Supercell?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• redbullet
ik begin een hekel te krijgen aan die gare chinezen die overal towers neerzetten / spawn huts en met rocket je vernietigen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Irritant ja die spelers die alleen maar hutjes en torens plaatsen, ik kan er in principe nooit doorheen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Sleehond schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:57:
Irritant ja die spelers die alleen maar hutjes en torens plaatsen, ik kan er in principe nooit doorheen....
Mijn antwoord is barbs en/of Ligtning. Meestal win ik van simcity-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
Ik ragequit bij dat soort lui,
Sowieso de laatste tijd zwaar in twijfel of ik de app nogwel moet opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Sleehond schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:57:
bombtower helpt ook goed.

gewoon hard pushen over de andere kant, dan zijn die hutjes te duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hutjes probeer ik elixer effectief te counteren. Meestal lukt dit wel via musketeer of dragon. Ik plaats ze net uit het midden zodat de units nog in range van de towers komen de eerste 3-4 waves.

Mocht het een te grote stroom worden dan counteren met een tank in tower range (barbs/giant)

In de tussen tijd hard pushen op de andere lane. Mocht hij pumps+bomb tower hebben dan heb ik het aanzienlijk lastiger, maar alleen als hij de pomp neer krijgt zonder dat ik een voordeel heb kunnen halen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
Hier mijn replay tegen een spawn deck:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu al een tijd te spelen. Maar nog steeds geen Draak gekregen. Zit in A4. Merk toch dat die vaak tegen mij erg effectief is. Heb ook qua spells alleen de freeze spell. Nog geen thunder en woede. Geen reuzenskelet en helaas geen PEKKA. Wel Mini PEKKA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
Grappig, vanochtend Mortar unlocked, en heb hem nu vanmiddag inmiddels al naar level 4 weten te upgraden omdat ik gelijk allemaal mortar kaartjes kreeg.

Opsich werkt hij aardig, maar moet denk ik nog wel even 1 of 2 leveltjes bij op wil hij echt interessant worden. Upgraden nu nog relatief goedkoop dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:48:
Zit nu al een tijd te spelen. Maar nog steeds geen Draak gekregen. Zit in A4. Merk toch dat die vaak tegen mij erg effectief is. Heb ook qua spells alleen de freeze spell. Nog geen thunder en woede. Geen reuzenskelet en helaas geen PEKKA. Wel Mini PEKKA.
Ik zit in Arena 7 en heb de prince niet eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Sleehond schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:32:
Grappig, vanochtend Mortar unlocked, en heb hem nu vanmiddag inmiddels al naar level 4 weten te upgraden omdat ik gelijk allemaal mortar kaartjes kreeg.

Opsich werkt hij aardig, maar moet denk ik nog wel even 1 of 2 leveltjes bij op wil hij echt interessant worden. Upgraden nu nog relatief goedkoop dus prima.
Mortieren heb ik zo'n hekel aan, dat vind ik altijd maar kansloos. Net als dat je vol op defence gaat en alleen met rockets een toren pakt. Daar zit weinig strategie achter.

Maar het kan zeker effectief zijn een deck met een mortier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na eindelijk weer wat te zijn gestegen zojuist 5x achter elkaar verloren. Soms lijkt 't wel of de tegen partij meer elixer heeft. Heel veel troepen snel achter elkaar ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:50:
Na eindelijk weer wat te zijn gestegen zojuist 5x achter elkaar verloren. Soms lijkt 't wel of de tegen partij meer elixer heeft. Heel veel troepen snel achter elkaar ingezet.
Dat gevoel heb ik ook weleens. Ik zit elke keer te wachten tot ik genoeg elixir heb en de tegenstander poept er zo een paar kaarten uit waarbij het lijkt alsof die twee keer meer elixir heeft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Bleef eerst een periode steken op 1200 bekers, deck veranderd en nu blijf ik haken bij de 1500 bekers.
Kom nu praktisch alleen maar mensen tegen met Reus lvl 4-6 en een tovenaar erachter.
Die walsen over alles heen wat ik er tegenaan gooi. Maar het probleem is dat als ik met een alternatief deck speel met de prins (voor meer 1op1 schade) dat ik tegen hutjes en torens bouwers geplaatst word helaas.

Mijn favo kaart is het reuzenskelet. Hebben mede-tweakers ook zo een kaart die in elk deck weer terugkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Mijne is de baby draak, ik doe al weken met dezelfde deck en ben nog steeds neit op 200 gekomen. Van de week kwam ik tot 1960 maar daarna weer gezakt en nu 1900 denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
:w

Ik speel dit ook sinds kort. Zit inmiddels op level 5 en heb al bijna 1100 trophies verzameld. Gaat lekker dus. Heb ook een join request voor de Tweakers.net clan ingezonden, dus als degenen die daar over gaan daar eens naar willen zouden kijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Raymon1988 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:19:
Bleef eerst een periode steken op 1200 bekers, deck veranderd en nu blijf ik haken bij de 1500 bekers.
Kom nu praktisch alleen maar mensen tegen met Reus lvl 4-6 en een tovenaar erachter.
Die walsen over alles heen wat ik er tegenaan gooi. Maar het probleem is dat als ik met een alternatief deck speel met de prins (voor meer 1op1 schade) dat ik tegen hutjes en torens bouwers geplaatst word helaas.

Mijn favo kaart is het reuzenskelet. Hebben mede-tweakers ook zo een kaart die in elk deck weer terugkomt?
Tegen reus + wizzard kan je 3 dingen doen, de eerste is wachten tot de wizzard over de brug heen is, en dan barbaren goed timen. Evt erna nog minion horde op de reus. Dan pak je wel een beetje schade, maar kan je ook een flinke counterpush doen.
Het 2e werkt alleen als je al een defence hebt staan. Op het moment dat ze de reus inzetten, ga jij gewoon vol pushen over de andere Laan zodat ze niet hun reus kunnen versterken.
Het laatste is een vuurbal op die wizzard en dan barbaren of minion op de reus. Als jouw vuurbal gelijk of hoger is als die wizzard dan is die gelijk dood.

Btw nog een tip voor mensen die tegen barbaren + hog spelen: met een rocket sloop je die aanval zo erg dat je kansloos bent..... Dat gebeurd mij namelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Raymon1988 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:19:

Dit merk ik ook heel erg. Het lijkt wel of de matchmaking ook naar je deck kijkt en je tegen een counter deck zet.
Dat is ook de reden dat ik nu minder speel. Ik heb op dit moment nieteens kistjes aan staan die ik over X aantal uren kan openen.

Vuurbal en barbaren zijn wel het beste tegen de giant/wizard. Misschien dat een (mini)pekka ook wel goed zal werken of een Valk. Die kunnen zelf ook wel aardig wat damage ontvangen voor ze dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu eindelijk voor de 2e keer een magische kist. Heb ook 1x een reuzen kist gehad. Voor de rest alleen zilver en goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:06
Hier kun je vinden wanneer de volgende gaat vallen:
http://clashroyalearena.com/tips/how-does-the-chest-drop

Ik hou het lijstje netjes bij (pas begonnen met spelen) en het klopt nog steeds. Nog 7 kistjes, dan heb ik mijn eerste giant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Heb een appje genaamd Royale Chests, is vrij makkelijk bijhouden op die manier ;-) Nog 15 chests tot Giant chest en nog 28 tot aan de magical chest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
dennisvalk schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:56:
Hier kun je vinden wanneer de volgende gaat vallen:
http://clashroyalearena.com/tips/how-does-the-chest-drop

Ik hou het lijstje netjes bij (pas begonnen met spelen) en het klopt nog steeds. Nog 7 kistjes, dan heb ik mijn eerste giant.
Hmm ik heb mijne niet bijgehouden maar is er dan nog een manier om t te weten te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:03
Musta schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:22:
[...]

Hmm ik heb mijne niet bijgehouden maar is er dan nog een manier om t te weten te komen?
Ligt best lastig volgens mij. Ik heb gisteren mijn tweede magic chest gehad, daarna nog een zilveren chest. Dus volgens die app wordt me volgende chest weer een zilveren nr 133.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

[...]
Had ik ook, makkelijkste is te ijken als je weer een reuzen of magische kist krijgt. Dat is maar een paar keer in de cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
[...]

ja, je kan het weten vanaf het moment dat je een giant chest krijgt.
er zijn meerdere apps waar je in kan bijhouden welke kist je krijgt, en de volgorde is pas te bepalen vanaf het moment dat je een giant chest krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thedon46 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:07:
[...]

ja, je kan het weten vanaf het moment dat je een giant chest krijgt.
er zijn meerdere apps waar je in kan bijhouden welke kist je krijgt, en de volgorde is pas te bepalen vanaf het moment dat je een giant chest krijgt.
Waar die app zegt giant chest. Kreeg ik dus een magische

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Laatst online: 06-08-2024
Giant zou uitwisselbaar zijn met magisch en super magisch. Het is meer om aan te geven dat het geen zilver of goud is.

Persoonlijk snap ik het belang niet. De kans dat je er iets nuttigs uit krijgt is naar mijn mening redelijk klein.
(mijn laatste giant had 124 barbs, en die gebruik ik niet) Het maakt mij dan ook niet uit wat ik krijg. Probeer alleen altijd 1 gouden kist te hebben die in 's avonds aan kan zetten.

[ Voor 7% gewijzigd door freggell op 21-04-2016 13:14 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magische kist was aardig goed. Eindelijk woede en draak vrij. Nu lvl 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Ik heb 1x een supermagische chest gekregen :D was wel even lucky. Zit op 2200 trofeeën. Erg leuk gratis spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
thedon46 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 06:40:
[...]

Tegen reus + wizzard kan je 3 dingen doen, de eerste is wachten tot de wizzard over de brug heen is, en dan barbaren goed timen. Evt erna nog minion horde op...
Bedankt voor de tips. Was zelf ook al overgestapt op de vuurbal omdat dat naar mijn idee het beste in m'n deck paste. Probeer nu ook de barbaren. Maar kom nu op 4.3 elixer gemiddeld uit, aan de hoge kant vind ik
Edit: barbaren zijn drama hier. Drop lvl 7 barbaren recht op de wizzards, maar als deze lvl 4 is dan doet vernietigd deze mijn barbaren in 2 shots XD. Weer de vertrouwde vuurbal genomen

[ Voor 16% gewijzigd door Raymon1988 op 21-04-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Je moet da barbaren echt goed timen, dar lukt me steeds beter. Dan kan de wizz maar 1 of 2 barbaren tegelijk pakken.
En ben eindelijk arena 7,kreeg gelijk de 3 musketiers en werd overmoedig, hard afgemaakt net :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 09:20

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik heb nu twee keer een giant chest gehad en 1 keer een magische, uit mijn hoofd. Maar ik haal er echt alleen maar waardeloze shit uit. Skeletten, enkele minions, kanon 153x dat soort dingen, balen dus.
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste