Meer mensen last van het niet kunnen spelen ? Hier 3 spelers op hetzelfde adres met dit euvel, terwijl bijvoorbeeld Clash of Clans het wel doet, Youtube etc.spel start.wel op maar loopt gelijk vast.
Yep, kan er hier ook niet inkomen. Zag op reddit ook al aantal mensen met dit probleem.
Weet niet of je in onze (tweakers.net) clan zit... maar als je hierdoor de war niet kan spelen hoef je niet bang te zijn voor een demote/kick oid hoormdouble schreef op zondag 16 september 2018 @ 19:32:
Nog 12 uur voor mijn clanwar attack ...
Gekke is, ik had het ook maar alleen op wifi. Op 2 apparaten, maar op beide deed hij het op 4G wel. Internetverbinding lag het niet aan van de wifi, gewoon 400/40 en alle andere websites werkten wel gewoon. Maar clash deed het niet, alleen op 4G
Ik had gisteren hetzelfde via mijn wifi (Ziggo). Via 4G (Tmobile) geen probleem. Vanochtend deed alles het weer correct.nino_070 schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:57:
Gekke is, ik had het ook maar alleen op wifi. Op 2 apparaten, maar op beide deed hij het op 4G wel. Internetverbinding lag het niet aan van de wifi, gewoon 400/40 en alle andere websites werkten wel gewoon. Maar clash deed het niet, alleen op 4G
Netjes man. Draaien met The Dutch Touch alweer een tijdje mee in legendary. Laatste 2 wars helaas 3e, dus geen voortgang geboektAnoniem: 134660 schreef op woensdag 5 september 2018 @ 14:07:
Het is eindelijk gelukt met onze clan om in Legendary League (3000+ war trophies) te belanden.
[Afbeelding]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Ik ook dezelfde combinatie Ziggo en Tele2. Het is me een raadsel hoe dit kan. Ik had nog wel het modem gereset en alles. Lag de fout dan bij Ziggo of bij supercell?haborym schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:20:
[...]
Ik had gisteren hetzelfde via mijn wifi (Ziggo). Via 4G (Tmobile) geen probleem. Vanochtend deed alles het weer correct.
Laat maar weten of er nog een plek in de clan is, Level 13 4200 trophy's
Ik heb je gistermiddag een DM gestuurd, is die aangekomen?Rampie schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 10:50:
Laat maar weten of er nog een plek in de clan is, Level 13 4200 trophy's
Ja klopt maar heb ondertussen een andere uitnodiging gekregen, bedankt iig !
Voor alle clanleiders hier, ik heb een PHP/Sqlite-tooltje gemaakt om de ledenactiviteit inzichtelijk te maken, oa. wat betreft clanwars. Het was jaren geleden dat ik iets met PHP had gedaan, op amateurbasis, en SQLite kende ik helemaal niet. Maar ik ben toch vrij tevreden met het resultaat. Wat ik nu kan:

Wat er nu nog moet gebeuren:
Weet niet of er veel programmeerkennis in huis is in dit topic, maar we zijn Tweakers of we zijn het niet he
- ledenlijst weergeven met actuele informatie
- bijhouden wanneer leden de clan zijn gejoind en geleaved
- clanwar activiteit weergeven
- deze informatie combineren om een overzicht te hebben en leden niet af te rekenen als ze nog niet in de clan zaten

Wat er nu nog moet gebeuren:
- Mooie CSS opmaak van de tabel/website
Hier ben ik geen ster in
- Automatisch berekenen van de participatiegraad/percentages enz. Dit heb ik nu alleen als voorbeeld in excel gedaan met de hand
- Aantal wars/weken dat wordt meegenomen in de berekening kunnen selecteren (met dropdownbox oid.)
- De tabelkolommen sorteerbaar maken, dit schijnt met javascript te kunnen. Ik ken helaas geen javascript
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nice work!nino_070 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 20:47:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik waardeer je werk, maar zie ook dat royaleapi.com weer verder is gegaan en een gelijkende opstelling heeft gemaakt. Bijv voor jouw clan:
https://royaleapi.com/clan/82P2VV0/war/analytics
en tweakers 2
https://royaleapi.com/clan/G0RL09/war/analytics
Scroll ook naar beneden voor collection samenvatting. Ook daar de rode vlaggen bij 1 of 2 collection overgeslagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Get!em op 25-09-2018 22:08 ]
I know, crclanstats.com doet dit ook. Ik zie alleen niet waarin royaleapi geavanceerder is? Volgens mij is mijn data “rijker” (_ = was niet in clan bijvoorbeeld).Get!em schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 22:06:
[...]
Nice work!
Ik waardeer je werk, maar zie ook dat royaleapi.com weer verder is gegaan en een gelijkende opstelling heeft gemaakt. Bijv voor jouw clan:
https://royaleapi.com/clan/82P2VV0/war/analytics
en tweakers 2
https://royaleapi.com/clan/G0RL09/war/analytics
Scroll ook naar beneden voor collection samenvatting. Ook daar de rode vlaggen bij 1 of 2 collection overgeslagen.
Ding is, ik was dit projectje al gestart voordat zij bestonden. Heb er wat langer over gedaan, maar toch doorgezet, omdat die websites de volgende limitaties hebben tov. mijne:
- ik kan langer gegevens bijhouden dan 10 clanwars (dus minder een momentopname)
- Deze websites houden niet bij wanneer een lid joint/leavet. Dus je moet zelf nog gaan nadenken als je een speler ziet met 0%, zat die er nou pas net in of al langer?
- Het is niet customizable, verdiende kaarten in een aparte tabel vind ik bijv niet nodig. Ik focus liever op de percentages
Komt nog bij, ik wilde mijn PHP kennis even bijspijkeren
Is er nog plek in Tweakers? Ben lvl13, >4500 cups, deck bijna gemaxed en (volgens mij) nog geen clanwar gemist
PMemiel74 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:58:
Is er nog plek in Tweakers? Ben lvl13, >4500 cups, deck bijna gemaxed en (volgens mij) nog geen clanwar gemist
Aanvullend: er is nog plek in tweakers.net.
Stuur mij of @IdieEasy een PM, zodat we je kunnen uitnodigen.
Je lvl, cups of deck maakt niet uit hoe hoog of hoe laag, daar helpen we je wel mee. Wat wel nodig is: je bent tweakers.net actief, je wordt in onze clan actief in de wars, en dan wordt het heel gezellig.
Je lvl, cups of deck maakt niet uit hoe hoog of hoe laag, daar helpen we je wel mee. Wat wel nodig is: je bent tweakers.net actief, je wordt in onze clan actief in de wars, en dan wordt het heel gezellig.
Na afgelopen maand 4 nieuwe leden erbij gekregen , we hebben alsnog weer 3 plekken vrij. Meld je aan!Get!em schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:00:
Aanvullend: er is nog plek in tweakers.net.
Zou er graag bij willen, ben zeer actief (vorige week 1000+ donaties) en heb momenteel 3776 trophies. Zit nu in een clan waar de war nooit gestart kan worden omdat er niet genoeg deelnemers zijn
Ik verlaag de trophies voor tweakers.net, meld wel je tweakers naam bij de aanmelding.edofso schreef op woensdag 14 november 2018 @ 14:07:
Zou er graag bij willen, ben zeer actief (vorige week 1000+ donaties) en heb momenteel 3776 trophies. Zit nu in een clan waar de war nooit gestart kan worden omdat er niet genoeg deelnemers zijn
PSN: Alvanosa
Ik heb me ook aangemeld bij Tweakers 2 onder de naam Samwisehhh. Was mijn oude, vooral kinderachtige clan, behoorlijk zat. Elke war meerdere spelers die hun battles niet speelde, of maar 1/3 op verzameldag speelde. Je kan ervan uitgaan dat ik actief de clanwars meespeel!
Hoi hoi mede Royalers, Is er hier nog ergens plek voor een leden aantal van 20 personen.
Wij zijn momenteel de clan: Misser. maar op dit moment hebben net te weinig actieve leden die actief zijn met war. We willen graag met een andere clan samengaan om weer op volle sterkte te kunnen warren.
Of is er ergens bij een tweakers clan nog plek voor een aantal serieuze leden.
Wij zijn momenteel de clan: Misser. maar op dit moment hebben net te weinig actieve leden die actief zijn met war. We willen graag met een andere clan samengaan om weer op volle sterkte te kunnen warren.
Wees welkom inderdaad!sebasss2 schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:19:
Hoi hoi mede Royalers, Is er hier nog ergens plek voor een leden aantal van 20 personen.
@Alvanosa
Weer een goede X-Bow video.
Moet wel zeggen dat ik het speciaal vindt hoe goed seige decks het momenteel doen.
Hebben mensen hier misschien nog tips voor 3m giant battle ram (vorige meta). Deck is maxed, maar door de pump nerf vindt ik hem erg lastig spelen op het moment. Ik zoek tips hoe te spelen, niet het deck aan te passen. Ik speel momenteel op 4.8k
Weer een goede X-Bow video.
Moet wel zeggen dat ik het speciaal vindt hoe goed seige decks het momenteel doen.
Hebben mensen hier misschien nog tips voor 3m giant battle ram (vorige meta). Deck is maxed, maar door de pump nerf vindt ik hem erg lastig spelen op het moment. Ik zoek tips hoe te spelen, niet het deck aan te passen. Ik speel momenteel op 4.8k
speel zelf 3m giant battle ram op 5k+. Pomp is moeilijker nu, denk ook dat het deck nu net zo sterk is als eerder. Maar als je niet wil aanpassen zou ik de pomp alleen nog spelen als je voor staat op elixir. Pro's recommender niet baiten met pomp, maar baiten met 3m. Dus open bv. met ram en dan 3m mid vooraan - die vangen de big spell - dan rustig verdedigen en wat damage op toren pakken om vervolgens pas pomp te spelen.
Yup, dat is wat ik momenteel doe. Heb wel moeite met 3 spell decks (ik had laatst een mortar 3 spell tegen...)Fayr schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:25:
speel zelf 3m giant battle ram op 5k+. Pomp is moeilijker nu, denk ook dat het deck nu net zo sterk is als eerder. Maar als je niet wil aanpassen zou ik de pomp alleen nog spelen als je voor staat op elixir. Pro's recommender niet baiten met pomp, maar baiten met 3m. Dus open bv. met ram en dan 3m mid vooraan - die vangen de big spell - dan rustig verdedigen en wat damage op toren pakken om vervolgens pas pomp te spelen.
Ik heb nu 2 decks zo goed als max (1 heeft legendary op 12), en zit nu een beetje te loeren naar een bait deck, maar wil nog niet helemaal over, want bait is niet echt sterk momenteel.
Drie spell is inderdaad bijna niet te doen. Zeker niet met fireball/zap. Lightning kan je nog alles stacken met battle ram. Check anders movies van Sencer eens - die speelt het hoog op ladder.
Never mind
[ Voor 93% gewijzigd door Vecodo op 27-01-2019 07:10 ]
Anderen (android) ook last van het probleem dat als je het spel opent, er een popup verschijnt dat er een update beschikbaar is, maar dat de update niet gedownload wordt?
Meer mensen problemen met Clash opstarten?
Krijg melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is,, echter zegt google playstore daar niks over...
Ja dus
Krijg melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is,, echter zegt google playstore daar niks over...
Wouw, hoe toevallig wil je t hebben,,,,stefanass schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:31:
Anderen (android) ook last van het probleem dat als je het spel opent, er een popup verschijnt dat er een update beschikbaar is, maar dat de update niet gedownload wordt?
Ja dus
[ Voor 54% gewijzigd door 0stone0 op 28-01-2019 14:32 ]
Mensen uit onze clan chat melden nu hetzelfde. LIjkt voor iedereen met een Android toestel te zijn?
Ondertussen begint iedereen te klagen;
zie reacties
The Clash Royale January Update is HERE! 🥳
— Clash Royale (@ClashRoyale) 28 januari 2019
👻 Play the new Mini Collection game mode NOW in the Spooky Town Tournament! 💀 pic.twitter.com/rmKkwGgOaj
[ Voor 22% gewijzigd door 0stone0 op 28-01-2019 14:45 ]
Als ik nu naar mijn Mijn Apps ga in playstore kan ik inmiddels wel updaten @0stone0
Ik ben eerder weg gegaan uit de clan, om bij een collega zijn clan aan te sluiten. Word daar echter niet heel erg blij van. Slechte deelname bij wars en onvolwassen gedrag in de chat. Met andere woorden: ik heb spijt van mijn beslissing en wil graag terugkomen. Hoor graag of er plek voor me is (±4000 trophies en speel met praktisch elke war mee).
@mefjoew je hebt dm
Hallo, is er nog plek voor mij in een van de clans. Zit al vanaf het begin dat ik speel bij een andere clan, maar we zijn nu samen gegaan met een andere maar daar zitten voornamelijk kinderen. Ik ben actief en op dit moment rond de 4400 trophies. Ik hoor het graag!! (game naam is Galexy)
Merken jullie ook dat na de update units vast kunnen komen te zitten achter geplaatste gebouwen?
Dit moet snel aangepast worden want er ontstaan hiervoor (on)gewenste effecten. Als je bv een spawning unit vast heb zitten blijft deze spawnen net als een graveyard. Daarnaast kan je timen op de release van zo'n vastzittende unit en zo een enorme attack golf maken.
Dit moet snel aangepast worden want er ontstaan hiervoor (on)gewenste effecten. Als je bv een spawning unit vast heb zitten blijft deze spawnen net als een graveyard. Daarnaast kan je timen op de release van zo'n vastzittende unit en zo een enorme attack golf maken.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Er is nog een plekje voor je in de tweakers.net clan. Nog interesse?vondelen schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:06:
Hallo, is er nog plek voor mij in een van de clans. Zit al vanaf het begin dat ik speel bij een andere clan, maar we zijn nu samen gegaan met een andere maar daar zitten voornamelijk kinderen. Ik ben actief en op dit moment rond de 4400 trophies. Ik hoor het graag!! (game naam is Galexy)
Je hebt Dmvondelen schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:06:
*Bossie wil graag weer een plekje in tweakers.net
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Royy, ik zie net dat je me uit de clan hebt gegooid.
Ik had helaas niet gezien dat ik 2 wars moest spelen, weet je zeker dat ik het was?
Maar goed, misschien heb ik het over het hoofd gezien. Baal er wel van anders had ik die 2e war zeker gespeeld.
Anyway...regels zijn regels dus snap als ik niet gespeeld heb dat je me dan uit de clan gooit ;-)
Gezien ik altijd en al heel lang een trouwe clan-genoot ben geweest zou ik toch graag weer in de clan willen :-)
Zou je mij kunnen toevoegen? Ik zal er op letten dat de wars gespeeld worden.
Gr. Martin (Airwolf)
Ik had helaas niet gezien dat ik 2 wars moest spelen, weet je zeker dat ik het was?
Maar goed, misschien heb ik het over het hoofd gezien. Baal er wel van anders had ik die 2e war zeker gespeeld.
Anyway...regels zijn regels dus snap als ik niet gespeeld heb dat je me dan uit de clan gooit ;-)
Gezien ik altijd en al heel lang een trouwe clan-genoot ben geweest zou ik toch graag weer in de clan willen :-)
Gr. Martin (Airwolf)
[ Voor 19% gewijzigd door martin484 op 18-02-2019 14:17 ]
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
De tweede war battle is niet gespeeld. Als je bewijs wil kan je altijd een screenshot krijgenmartin484 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:08:
Gr. Martin (Airwolf)
Over twee dagen eindigt het war seizoen en zal ik je weer uitnodigen. Het is nu de tweede keer in korte tijd en vandaar dat er nu een kick is geweest.
martin484 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 14:08:
Gr. Martin (Airwolf)

Tot binnenkort!
Ik zie je uitnodiging graag tegemoet 😁👍🏼Royy90 schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:04:
[...]
De tweede war battle is niet gespeeld. Als je bewijs wil kan je altijd een screenshot krijgen
Over twee dagen eindigt het war seizoen en zal ik je weer uitnodigen. Het is nu de tweede keer in korte tijd en vandaar dat er nu een kick is geweest.
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
Sinds kort van onze clan (tweakers.net) een Discord server. Erg gezellig en het leek ons leuk om ook de andere tweakers clans/spelers van clash royale uit te nodigen. Hierbij een tijdelijke link. Mocht je er in willen als de invite al is verlopen kan je me altijd even een dm sturen.
https://discord.gg/fDFTQX
https://discord.gg/fDFTQX
Anoniem: 134660
Leuk hoogtepuntje:
We spelen tegen OJ

Inmiddels bijna 8k war trophies en net zelf de 5k voor master gehaald.
We spelen tegen OJ

Inmiddels bijna 8k war trophies en net zelf de 5k voor master gehaald.
Ik heb het spel weer opgepakt en zoek nog een clan. Is er plek bij Tweakers? Ingame naam Cyril G
Nog plaats in 1 van de clans voor een terugkerende speler? In-game naam is Nasot.
Welkom, Zie DMPietjeP89 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:26:
Nog plaats in 1 van de clans voor een terugkerende speler? In-game naam is Nasot.
Ik weet niet wat er aan de hand is in Tweakers2... maar er zitten echt wat flinke peuters in.
Leuk dat die activiteit goed is maar dat is gewoon niet meer leuk.
De wars gaan goed maar die chat..
Nvm, opgelost met enkele kicks.
Leuk dat die activiteit goed is maar dat is gewoon niet meer leuk.
De wars gaan goed maar die chat..
Nvm, opgelost met enkele kicks.
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 21-05-2019 23:24 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik zou er graag bij willen, in game:
g00gle en hier ook 😜
Hoop dat ik welkom ben bij een van de! 😉
g00gle en hier ook 😜
Hoop dat ik welkom ben bij een van de! 😉
[ Voor 5% gewijzigd door g00gle op 29-06-2019 12:52 ]
HELP! Mijn account is ineens weg?? Als ik de app open word ik in ieder geval opnieuw geïntroduceerd in de wereld van Clash Royale... Ik kan mezelf daarnaast ook niet terugvinden via https://royaleapi.com/clan/G0RL09, terwijl ik volgens mij toch echt lid was van Tweakers2.
Om mijn account (Matt, level 11) te herstellen, moet ik de speler-id doorgeven. Zichtbaar in het profiel (9.130 resultaten als ik op gebruikersnaam zoek) of via het clanzicht (waar ik dus niet meer bij sta.
Iemand die mij kan helpen?
Om mijn account (Matt, level 11) te herstellen, moet ik de speler-id doorgeven. Zichtbaar in het profiel (9.130 resultaten als ik op gebruikersnaam zoek) of via het clanzicht (waar ik dus niet meer bij sta.
Ben benieuwd wat die Pass moet kosten..
Toch nog steeds jammer dat er geen level 14 Towers komen met level 14 troops..
Ik gok op €5,49/€5,99. Ik denk zelfs het laatste.Famous schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:33:
Ben benieuwd wat die Pass moet kosten..
In USD is hij $4,99 excl tax
4,99*1,21=6,04 afgerond.
€5,49 inderdaad.WishmasterNL schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:38:
[...]
Ik gok op €5,49/€5,99. Ik denk zelfs het laatste.
In USD is hij $4,99 excl tax
4,99*1,21=6,04 afgerond.
Wel wat gratis dingen, prima
Ik word in ieder geval niet gemist dus..mefjoew schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:34:
HELP! Mijn account is ineens weg?? Als ik de app open word ik in ieder geval opnieuw geïntroduceerd in de wereld van Clash Royale... Ik kan mezelf daarnaast ook niet terugvinden via https://royaleapi.com/clan/G0RL09, terwijl ik volgens mij toch echt lid was van Tweakers2.
@mijnvoormaligclangenoten: ik ben dus niet vrijwillig vertrokken en hoop nog terug te keren. Voorlopig is het echter stil van de kant van Clash Royale..
Ben je wel met je google account / supercell account ingelogd?mefjoew schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:06:
[...]
Ik word in ieder geval niet gemist dus..
@mijnvoormaligclangenoten: ik ben dus niet vrijwillig vertrokken en hoop nog terug te keren. Voorlopig is het echter stil van de kant van Clash Royale..
Het is nu opgelost! Nogmaals verzoek om hulp ingediend bij Supercell en nu ging het vrij soepel
Mijn zoon heeft een nieuwe telefoon (Samsung J6+) en op deze telefoon heeft hij het rare verschijnsel dat gebouwen, de prins of een andere 'kaart' als zwart vlak op het scherm zichtbaar is. Super irritant natuurlijk, maar mijn gevoel zegt dat het een instelling is ergens... Maar welke.. ;-)
Hiervoor had hij een 5 jaar oude Samsung waar het spel het vlekkeloos op deed.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Hiervoor had hij een 5 jaar oude Samsung waar het spel het vlekkeloos op deed.
Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 4% gewijzigd door rogiertw op 04-07-2019 08:48 ]
Ik heb het spel net geïnstalleerd op men Huawei.
Ziet er op het eerste zicht erg leuk uit.
Ook al even snel de tips & tricks doorlopen.
Zijn er eigenlijk "fouten" die je kan maken early in het spel waar je de rest van je profiel aan vast zit of maakt het allemaal niet zo erg veel uit? Ik denk aan coins verspillen aan bepaalde zaken etc.
Zijn er eigenlijk "fouten" die je kan maken early in het spel waar je de rest van je profiel aan vast zit of maakt het allemaal niet zo erg veel uit? Ik denk aan coins verspillen aan bepaalde zaken etc.
Dit vond ik wel een goede (recente) video hierover:dotacom schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 22:40:
Ik heb het spel net geïnstalleerd op men Huawei.
In het hele begin is het vooral kijken wat je qua levels hebt, en dat gebruiken. Ieder level bied +10% HP en Damage, dus 2-3 levels kunnen een mega verschil betekenen.
Al je daar een beetje door heen bent zal je waarschijnlijk level 6-7 zijn. Dit is het moment om te gaan aanvoelen wat je leuk vindt om te spelen. Verdiep je een beetje in wat voor deck types er bestaan en probeer ze uit. Weersta de verleiding om constant alles te upgraden! Hoewel je tegenwoordig (veel) meer goud krijg dan vroeger is het nog steeds de vertragende factor. Weet eerst wat je leuk vindt, welk deck je wilt upgraden (als je het tegen die tijd nog niet weet, stuur me maar een berichtje, dan kijk ik of ik kan helpen) en focus op dat deck!
KOOP NIETS IN DE SHOP Dit is echt zonde van je gems, de gems die je krijgt kan je beter spenderen aan classic challenges (of speciale challenges). Grand challenges zitten veel pro's in, dus daar zal je veel minder wins halen. Een classic challenge is zelfs met 2 wins (en 3 losses) al prima qua goud/kaarten!
Evt kan je met gems ook je kisten versneld openen, maar ik zou dit enkel aanraden als je iets verkeerd getimed hebt, en je door te "gemmen" nog snel even die lang durende kist kan aanzetten voordat je naar bed gaat.
Evt is er nog een plekje vrij in de clan "Tweakers.net", maar dan verwachten we wel dat je blijft spelen. Mocht je met een weekje alweer stoppen dan vlieg je zo de clan uit
Bedankt, kan ik al een eind mee op weg.IdieEasy schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:45:
[...]
Dit vond ik wel een goede (recente) video hierover: [YouTube: 5 BIGGEST MISTAKES & HOW TO AVOID THEM in CLASH ROYALE!]
In het hele begin is het vooral kijken wat je qua levels hebt, en dat gebruiken. Ieder level bied +10% HP en Damage, dus 2-3 levels kunnen een mega verschil betekenen.
Al je daar een beetje door heen bent zal je waarschijnlijk level 6-7 zijn. Dit is het moment om te gaan aanvoelen wat je leuk vindt om te spelen. Verdiep je een beetje in wat voor deck types er bestaan en probeer ze uit. Weersta de verleiding om constant alles te upgraden! Hoewel je tegenwoordig (veel) meer goud krijg dan vroeger is het nog steeds de vertragende factor. Weet eerst wat je leuk vindt, welk deck je wilt upgraden (als je het tegen die tijd nog niet weet, stuur me maar een berichtje, dan kijk ik of ik kan helpen) en focus op dat deck!
KOOP NIETS IN DE SHOP Dit is echt zonde van je gems, de gems die je krijgt kan je beter spenderen aan classic challenges (of speciale challenges). Grand challenges zitten veel pro's in, dus daar zal je veel minder wins halen. Een classic challenge is zelfs met 2 wins (en 3 losses) al prima qua goud/kaarten!
Evt kan je met gems ook je kisten versneld openen, maar ik zou dit enkel aanraden als je iets verkeerd getimed hebt, en je door te "gemmen" nog snel even die lang durende kist kan aanzetten voordat je naar bed gaat.
Evt is er nog een plekje vrij in de clan "Tweakers.net", maar dan verwachten we wel dat je blijft spelen. Mocht je met een weekje alweer stoppen dan vlieg je zo de clan uit
Noobvraag: wat zijn de voordelen om in een clan te zitten?
Kaarten doneren en krijgen geven jou voordelen.dotacom schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:09:
[...]
Bedankt, kan ik al een eind mee op weg.
En de gezelligheid natuurlijk
Het kunnen requesten van kaarten, evt kaarten doneren die je niet wilt (krijg je gold en xp voor), mee doen met clan wars (pas op latere levels), makkelijk replays delen en tips vragen, en met trade tokens kaarten kunnen traden.dotacom schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:09:
[...]
Bedankt, kan ik al een eind mee op weg.
Is de tweakers clan nog een beetje actief?
De huidige clan waar ik in zit word momenteel gedomineerd door opdringerige kleuters, en de clanleider vind het allemaal prima.
Voordat ik me teveel ga ergeren zoek ik dus wat anders.
De huidige clan waar ik in zit word momenteel gedomineerd door opdringerige kleuters, en de clanleider vind het allemaal prima.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Uitnodiging onderweg.Franko P. schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:18:
Is de tweakers clan nog een beetje actief?
Clan Tweakers.net is actief, 42 leden, waarvan zelfs in de vakantie de activiteit relatief hoog is (7 dagen is op dit moment langst afwezige). Dat het in vakantie wat lagere activiteit is, is voornamelijk om dat het veelal werkenden zijn die in de clan zitten (leeftijd 25-45). Seizoen is gisteren afgelopen, maar top 20 van de clan zit dan op 5600-6000+.
We helpen met alle liefde mensen die heel laag staan, en gezien de progressie van de mensen die gejoined zijn met lage instap, is dat heel succesvol
[ Voor 41% gewijzigd door Get!em op 07-08-2019 10:46 ]
Mag ik een uitnodiging voor tweakers.net?
usernname zelfde als op GoT: michielRB
usertag: #8Q8C82UC
thnx
btw, ik ben nu net challenger2 (4300+) en verbaas me over de hoeveelheid lvl9 accounts dat ik tegenkom met zoveel cups.... Is er de afgelopen 3 maanden zoveel veranderd dat deze low lvl accounts opeens zoveel cups zijn gaan halen?
usernname zelfde als op GoT: michielRB
usertag: #8Q8C82UC
thnx
btw, ik ben nu net challenger2 (4300+) en verbaas me over de hoeveelheid lvl9 accounts dat ik tegenkom met zoveel cups.... Is er de afgelopen 3 maanden zoveel veranderd dat deze low lvl accounts opeens zoveel cups zijn gaan halen?
[ Voor 51% gewijzigd door michielRB op 08-08-2019 13:43 ]
Anoniem: 134660
Ja, een tijdje terug is er een trophy rebalance gedaan. Hierdoor verdien je nu +/- 30 punten bij een win en verlies je er maar +/- 20 bij een loss. Ik ging van 4600 naar 5800 in een seizoen.
Zie je PB. Welkom!Anoniem: 134660 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 14:37:
Ja, een tijdje terug is er een trophy rebalance gedaan. Hierdoor verdien je nu +/- 30 punten bij een win en verlies je er maar +/- 20 bij een loss. Ik ging van 4600 naar 5800 in een seizoen.
Anoniem: 1101441
Goedenavond,
Zojuist weer eens gestart na een jaar.
Toevallig nog plek in de clan?
Username: SD
DM,Anoniem: 1101441 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:21:
Goedenavond,
Welkom
Hi, is het mogelijk om tweakers.net te joinen, zie dat er plek zat is maar kan geen aanmelding versturen ivm 7k cups cap?
Uiteraard, is invité only, anders hebben we de boel zo vol met Chinezen.jasperz89 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:41:
Hi, is het mogelijk om tweakers.net te joinen, zie dat er plek zat is maar kan geen aanmelding versturen ivm 7k cups cap?
Zie je DM voor de invité
Zijn er anderen die niet in CR kunnen op het moment? Ik krijg al bijna de hele dag een melding dat ze aan het updaten zijn.
De update ging niet helemaal als gepland en inderdaad ligt CR er vrijwel de hele dag uit.stefanass schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:05:
Zijn er anderen die niet in CR kunnen op het moment? Ik krijg al bijna de hele dag een melding dat ze aan het updaten zijn.
Er is nog geen update over wanneer het wel weer werkt..
Zie ook het twitter kanaal van Clash Royale:
Clash Royale
Verified account
@ClashRoyale
4h4 hours ago
More
We're currently having a few issues:
- Clans not showing for some players
- Party mode not giving chests
- Trophy visual bug (don't worry, trophies are NOT won or lost!)
- Google Play Store not updating
We're working to get these fixed for you as soon as possible.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Mag ik een uitnodiging voor tweakers.net? Mijn huidige clan loopt hard achteruit in niveau en aantal
usernname: Lord Bassie
usertag: #Y0Q2089
usernname: Lord Bassie
usertag: #Y0Q2089
Zou ik een uitnodiging voor de clan kunnen krijgen?
Naam: Pianist
Tag: #P8G8QPYPC
Naam: Pianist
Tag: #P8G8QPYPC
De omgeving van de mens is de medemens.
Kan ik een clan invite krijgen? Speel nog niet lang maar wel actief.
Naam: Jabroni3k
Naam: Jabroni3k
Geregeld en nog plek over!
Hoe ervaren mensen de nieuwe meta? Ik zal mijn deck moeten aanpassen, maar weet nog niet hoe.
Ik speel momenteel logbait met dart gob en rascalls, maar met de buff op executioner en barb barrel zal ook tornado in gebruik omhoog gaan... Ik vermoed dat logbait niet mogelijk gaat zijn deze patch.
Ik heb genoeg gold om te switchen, maar wacht nog even de meta/youtubers af tot er een deck voorbij komt wat me aanspreekt.
Hoe ervaren mensen de nieuwe meta? Ik zal mijn deck moeten aanpassen, maar weet nog niet hoe.
Ik speel momenteel logbait met dart gob en rascalls, maar met de buff op executioner en barb barrel zal ook tornado in gebruik omhoog gaan... Ik vermoed dat logbait niet mogelijk gaat zijn deze patch.
Ik heb genoeg gold om te switchen, maar wacht nog even de meta/youtubers af tot er een deck voorbij komt wat me aanspreekt.
Hallo allemaal,
Op aanraden van collega's ben ik gisteren dan ook eindelijk begonnen met CRL. Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaak
Speel een jaar of 8 CoC, dus ben niet geheel onbekend met sommige concepten.
Weet niet of ik als newbie in aanmerking kom om een GOT clan te joinen? Ben voor de rest redelijk actief; verwacht toch wel zeker 1 keer per dag te spelen.
Als een GOT clan me wil hebben dan graag
IG: Chaoi
Op aanraden van collega's ben ik gisteren dan ook eindelijk begonnen met CRL. Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaak
Weet niet of ik als newbie in aanmerking kom om een GOT clan te joinen? Ben voor de rest redelijk actief; verwacht toch wel zeker 1 keer per dag te spelen.
Ik heb je via DM een invite gestuurd voor tweakers2, lukt het niet laat het dan even weten.CutePuppy schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:25:
Hallo allemaal,
Op aanraden van collega's ben ik gisteren dan ook eindelijk begonnen met CRL. Moet zeggen dat ik me tot nu toe erg vermaakSpeel een jaar of 8 CoC, dus ben niet geheel onbekend met sommige concepten.
Zou ik kunnen worden uitgenodigd voor tweakers2? Ik ben sinds gisteren begonnen en vind het erg leuk!
IG: Urbandarkknight
#LLPP2808C
#LLPP2808C
Kan ik ook een invite krijgen voor Tweakers? Mystikal #vp8gpq2p
Basement Bios ---- Exo-S
champion16 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:43:
Zou ik kunnen worden uitgenodigd voor tweakers2? Ik ben sinds gisteren begonnen en vind het erg leuk!
#LLPP2808C
Beiden een DM gestuurd met invite link.Mystikal schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:53:
Kan ik ook een invite krijgen voor Tweakers? Mystikal #vp8gpq2p
Is er nog plaats?
#28LJ0CJL9
Koobuss
Bij mijn huidige clan wordt de oorlog dagelijks geannuleerd wegens te weinig deelnemers.
#28LJ0CJL9
Koobuss
Bij mijn huidige clan wordt de oorlog dagelijks geannuleerd wegens te weinig deelnemers.
[ Voor 54% gewijzigd door coob op 17-01-2020 07:12 ]
Same here, ik ga uit mijn vrijwel inactieve clan. Is er nog plaats bij tweakers?
#982ccu228
Stormhammer
Level 12, 5100+ trophees
#982ccu228
Stormhammer
Level 12, 5100+ trophees
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ola, oud tweakers.net clan speler hier die het na een afkoelperiode weer helemaal geweldig vindt en graag weer aan wil sluiten in de tweakers.net clan.
Kamikaas
#2GJRRCQG
Kamikaas
#2GJRRCQG
Heel vaag ik heb een invite link die dan geopend wordt in Clash Royale maar dan gebeurt er niks.
Ben wel net uit een andere clan gestapt, duurt dat dan even oid? Of is die invite maar een beperkte tijd geldig?
Ben wel net uit een andere clan gestapt, duurt dat dan even oid? Of is die invite maar een beperkte tijd geldig?
Goedemorgen!
Wordt er nog met tweakers clash Royal gespeeld.
Heb het in het verleden gespeeld maar met nieuwe telefoon was ik alles kwijt.
Nu weer overnieuw begonnen na lange tijd. Kan ik misschien weer joinen? Wel pas weer 850 trofeeën...
Pctje
#JP0J00Q9
Tweakers of tweakers2 allebei goed!
Wordt er nog met tweakers clash Royal gespeeld.
Heb het in het verleden gespeeld maar met nieuwe telefoon was ik alles kwijt.
Nu weer overnieuw begonnen na lange tijd. Kan ik misschien weer joinen? Wel pas weer 850 trofeeën...
Pctje
#JP0J00Q9
Tweakers of tweakers2 allebei goed!
[ Voor 11% gewijzigd door Pctje91 op 15-02-2020 08:37 ]