Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Top. Bedankt alvast. Zit binnenkort toch paar weken thuis na operatie., kan ik tijd tenminste goed besteden.PaRaDoX4 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:32:
[...]
Ik heb in mijn pakket als het goed is 2 guest cards zodra hier meer informatie over beschikbaar wordt hoor je wat van me.
Maar in principe mag je ze van mij hebben
Kan je niet gewoon van server switchen?SinergyX schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:30:
Ja, dan zit je ws op de US server, denk niet dat je in EU iets goedkoper kan vinden.
De US en EU worden door 2 aparte bedrijven gedaan, kans lijkt me klein (net als bv Tera).KookSpook schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:34:
[...]
Kan je niet gewoon van server switchen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
O dat wist ik niet. Ik dacht dat dit hetzelfde zou zijn.SinergyX schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:52:
[...]
De US en EU worden door 2 aparte bedrijven gedaan, kans lijkt me klein (net als bv Tera).
Dan gaat het waarschijnlijk niet op.
Dat is best een lekker aantal voor een mmo die toch niet iedereen kent. Heb zelf de explorers pack gekocht.
Heeft natuurlijk wel een enorme hype waarde gekregen, de extra insteek in het craft/trade systeem maakt het een stuk interessanter, al blijf ik m'n twijfels houden bij combat/houdbaarheid. Of met genoeg geld kunnen ze ook PvE nog een flinke uitbreiding geven.DidierB schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:29:
http://black-desert.com/a...-packages-have-been-sold/
Dat is best een lekker aantal voor een mmo die toch niet iedereen kent. Heb zelf de explorers pack gekocht.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thanks, werkteElohsa schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:09:
http://www.dutchcowboys.n...grijp-een-gratis-key-hier
Ik heb hier een key vandaan kunnen halen

Dat was met cbt1 ook
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Bij mij niet meer. Maar toen kwam ik in mijn spambox de officiele uitnodiging tegen met key
Dit dus.
Anoniem: 665531
Houd iron-gaming even in de gaten. ik weet dat ze vanavond / morgen nog een paar keys weg gaan geven.
Ze moeten het alleen nog even voor elkaar krijgen op hun website.
over pve (sorry is in het engels, geen zin om het te vertalen)
"some info about PvE:
With the Valancia II patch there are actually a lot of PvE content that most of people could not even catch up to. Open world dungeons that can 2-3 shot well geared man, Karan Boss, jail and additional new spots in desert. Desert high profit trading and resource gathering in the danger of bandits(Black water=oil?). But of course if you are talking about EU/NA version these content may come in a year after release. EU/NA will come without media patch so there will be very less endgame pve content other than sandbox stuff(trading,fishing,worker etc.). I assume it will be very oriented around Siege wars and GvG PvP.
(NOTE devs said that the game would only lack behind a couple of months behind on updates at most if not less)"
Dat is al vrij rap dus, je kunt je prima een jaartje vermaken met de content die er nu al is denk ik. Tegen de tijd dat je toe bent aan iets nieuw dan is de nieuwe content er. Top!Anoniem: 665531 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:58:
Als mensen nog een Beta key willen scoren.
Houd iron-gaming even in de gaten. ik weet dat ze vanavond / morgen nog een paar keys weg gaan geven.
Ze moeten het alleen nog even voor elkaar krijgen op hun website.
over pve (sorry is in het engels, geen zin om het te vertalen)
"some info about PvE:
With the Valancia II patch there are actually a lot of PvE content that most of people could not even catch up to. Open world dungeons that can 2-3 shot well geared man, Karan Boss, jail and additional new spots in desert. Desert high profit trading and resource gathering in the danger of bandits(Black water=oil?). But of course if you are talking about EU/NA version these content may come in a year after release. EU/NA will come without media patch so there will be very less endgame pve content other than sandbox stuff(trading,fishing,worker etc.). I assume it will be very oriented around Siege wars and GvG PvP.
(NOTE devs said that the game would only lack behind a couple of months behind on updates at most if not less)"
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Het wordt waarschijnlijk een megaserver waarbij je tussen verschillende channels kunt wisselen met een cooldown (nu 15 minuten in KR). Dit is zo op de KR/JP/RU server en ik denk dus ook voor onze versie omdat we ook character names kunnen reserveren die in principe op meerdere normale servers gebruikt zouden kunnen worden.Diigii schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:21:
Dat klopt. Je kan de goedkoopste pack kopen voor €29,99. Wanneer je deze koopt dan heb je een headstart van 24 uur. Als je de €49,99 pack koopt dan heb je een headstart van 48 uur. Zelf heb ik de duurste pack gehaald en daarbij heb ik een 96 uur headstart. Zelf kwam ik daar een dag geleden achter. Ik dacht dat iedereen een headstart had van 24 uur.
Ik zal toch pas 29 februari in de avond gaan spelen, dus ik hoop dat jullie dan al een server hebben uitgekozen.
Er zitten een paar mooie templates bij!
Hier hebben mensen veel tijd ingestoken jeetje
http://download-backup.bdo-templates.com/
[ Voor 40% gewijzigd door tumtum100 op 17-02-2016 18:12 ]
Ik heb gekeken in de lijst van Wizard. Kan helaas nog niet echt goede en mooie Wizards vinden. Ik hou niet zo van een Wizard die lijkt op Walter whitetumtum100 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:11:
Iemand deze website al gezien?![]()
Er zitten een paar mooie templates bij!
Hier hebben mensen veel tijd ingestoken jeetje
http://download-backup.bdo-templates.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Diigii op 18-02-2016 08:47 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
"gelukkig" mag ik vandaag nog even lekker werken, om vanavond na het eten gewoon in te kunnen loggen... (hopen we dan maar :-) )Sanny_83 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:35:
Geen idee, ik kan nog niet inloggen op de CBT2. Krijg de melding "Failed to init security"
Eens kijken of ik het wat vind. Zo ja dan ga ik hem nog even pre-orderen.
Laat eens weten wat je er van vind ?Sanny_83 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:48:
Hij doet het ondertussen :-)
Eens kijken of ik het wat vind. Zo ja dan ga ik hem nog even pre-orderen.
Ik moest daar 3 Wolven slopen, maar dat duurde even.
Klein stukje "opgenomen": YouTube: Black Desert 02 18 2016 10 35 19 17
teks letterlijk kopieeren en je komt er vanzelf:
ts32.freets3.net:10174
is ook terug te vinden in eerste post
guild is aangemaakt en wie mij (SlipperyPickle) kan vinden op de teamspeak kan er zo bij. Aangezien we over 4 dagen alle progress kwijt zijn: verwacht er niet teveel van.
[ Voor 39% gewijzigd door PaRaDoX4 op 18-02-2016 11:27 ]
Welke server zit jij nu i.v.m. de Guild?PaRaDoX4 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:12:
ik heb een tijdelijke teamspeak server online gegooid voor diegene die geintresseerd zijn
teks letterlijk kopieeren en je komt er vanzelf:
ts32.freets3.net:10174
guild is aangemaakt en wie mij (SlipperyPickle) kan vinden op de teamspeak kan er zo bij. Aangezien we over 4 dagen alle progress kwijt zijn: verwacht er niet teveel van.
en
Channel Balenos #1 op het moment
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
overigens ik zie dat er vaak gebruik word gemaakt van google sheets icm google forms voor spelerslijsten.
als er iemand hier handig mee is mag er 1 gemaakt worden voor Black desert, ik kom er niet uit

[ Voor 57% gewijzigd door PaRaDoX4 op 18-02-2016 11:30 ]
En dat er veel nerdrage is omdat mensen vechten voor mobs.
Kan dit helaas zelf vanavond pas ondervinden
Als mensen nog een Beta Key zoeken. Volgens mij heeft mijn IRON nog een paar.
www.iron-gaming.com
als je slim bent ga je exploren enzo of je speelt morgen pas
dit betekend dat er op PVE slechts weinig tot geen content is! de content die er is blijft steken op een aantal world bosses! Dus geen dungeons!
let ook op dat het lvlen erg saai is. Het spel staat er al een jaartje of wat om bekend dat de AI van mobs echt een draak is, en je echt het idee hebt dat je 3 kwart In het rond tegen een zandzak aan zit te schoppen. De bossfights zijn net zo. "no skill involved just time" zeg maar. developers hebben beterschap belooft maar je moet er geen rekening mee houden dat dit snel zal gebeuren.
Het spel is erg gear depended als je wilt pvpen zorg dan dat je snel gear vind om dat werkelijk mee te komen met de rest. als je een pvper bent, en je kan tegen het tergende lvl proces dan word je daarna beloont met PVP in verschillende stijlen. zogenaamde node gevechtenen welke in samenwerking met GVG erg leuke gameplay opleverd.
Let wel op dat guilds niet groter mogen zijn dan 100 mensen. zorg er dus voor dat je in het begin direct in een goede gilde terecht komt.
het spel komt op 3 maart uit. de early acces kan verkregen worden door het spel te kopen er zijn een aantal paketten die afhankelijk van wat je koopt enkele dagen tot een dag early acces geven! het duurste packet is 99 dollar en geeft je volgens mij 5 dagen early acces!
hoop dat mensen wat aan deze info hebben!
groet BJ
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
in principe heb je gelijk. dit is echter voor oosterse servers zo.BJBoes schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:14:
let op mensen BDO is een echte PVP/GVG game!!!
dit betekend dat er op PVE slechts weinig tot geen content is! de content die er is blijft steken op een aantal world bosses! Dus geen dungeons!
let ook op dat het lvlen erg saai is. Het spel staat er al een jaartje of wat om bekend dat de AI van mobs echt een draak is, en je echt het idee hebt dat je 3 kwart In het rond tegen een zandzak aan zit te schoppen. De bossfights zijn net zo. "no skill involved just time" zeg maar. developers hebben beterschap belooft maar je moet er geen rekening mee houden dat dit snel zal gebeuren.
Het spel is erg gear depended als je wilt pvpen zorg dan dat je snel gear vind om dat werkelijk mee te komen met de rest. als je een pvper bent, en je kan tegen het tergende lvl proces dan word je daarna beloont met PVP in verschillende stijlen. zogenaamde node gevechtenen welke in samenwerking met GVG erg leuke gameplay opleverd.
Let wel op dat guilds niet groter mogen zijn dan 100 mensen. zorg er dus voor dat je in het begin direct in een goede gilde terecht komt.
het spel komt op 3 maart uit. de early acces kan verkregen worden door het spel te kopen er zijn een aantal paketten die afhankelijk van wat je koopt enkele dagen tot een dag early acces geven! het duurste packet is 99 dollar en geeft je volgens mij 5 dagen early acces!
hoop dat mensen wat aan deze info hebben!
groet BJ
mmo's in het oosten zijn meer gericht op grinden pvp etc.
er is al aangekondigd dat er binnenkort op de westerse servers meer pve content gaat komen. echter nog niet bij release.
en 96 uur headstart is geen 5 dagen maar 4
ik zie het een paar weken na release wel ff ... wel hopen dat het lvlen me dan beter valt want ik kon na lvl 35 op de russen echt niet meer vooruit komen en me er zelf toe verzetten nog verder te levelen.
wel heb ik nog ff van een high end geared character gebruik mogen maken en me dus primma vermaakt met de PVP wat gewoon net als in AA overigens top is!
de extra content die gaat komen is ook al door een paar mensen die ik ken geprobeerd en word eigenlijk van gezegt dat je je er niet al te veel van moet voorstellen! ( geen persoonlijke ervaring mee maar gezien de community waar ik deel van uit maak http://www.futilez.com durf ik rustig te zeggen dat ik op hun oordeel vertrouw )
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
verder vetrouw ik verder op je vrienden hoor
over de inlogque kan ik nog niks zeggen, heb er nog geen meegemaakt namelijk zowel op korean server als de beta's niet
de content is getest op Beta korea door een paar mensen, toegegeven hier zat ook niet alles bij. wel heb ik al begrepen dat er een gedeelte van de geplande content dus al weer verschoven is naar een andere patch gezien ze het niet afkrijgen voor deze patch en meer tijd in beslag neemt.
vrij vertaald dan want geen 1 van ons spreekt korreans en dat wat we binnen krijgen is op oordeel van die gene die het wel vertaald hebben. en google translate is nu ook niet altijd betrouwbaar zeg maar
Maar de Valencia II update die in Korea gelanceerd in December is door nog niet al te veel mensen al "uitgespeeld" en is de grootste Update tot nu toe, de geplande Valencia III update zou minimaal tot meer PVE content met zich mee moeten brengen.
Ik denk echter dat ze gaan proberen deze tegelijk te releasen met NA/EU, want zoals hierboven al aangegeven ligt die grotendeels nog op de tekentafel.
Zover ik moet geloven zou er dan namelijk net als in AA ook weer watercombat komen met schepen etc.
let wel dat we ook veel pve content doen zeker om in het begin mensen te gearen! zo hebben we op AA eigenlijk server first een paar bosses neergehaald en erg veel met merchants bezig geweest om in het begin gildas te verzamelen ( voor het algemeen om meer galleons te kunnen craften maar ook om geld te kunnen genereren voor extra cash ) een tochtje freedich isle ging bij ons rustig gepaard met 8 tot 12 merchants vol met packs + anderhalve raid met packs op hun back ) en de leider die na 4 a 5 dagen gameplay 105k aan commerece had ( LP potions + characters X 5 boven lvl 15 schiet op )
dus ja ... we staan best wel goed ( of slecht ligt er net aan hoe je het bekijkt ) als nolife zerg guild ook nu zijn er alweer ruim 120 mensen aangemeld voor BDO en worden de meest actieve mensen tussen gilde 1 en 2 verspreid!
erg leuk dus als je van pvp houd!
wat betreft de updates dat bedoel ik dus die Valencia troep in 3 had eigenlijk al in 2 moeten zitten!
En hun speelstijl, ik heb zelf geen AA gespeeld. Maar vrienden van mij wel.
Ken ze wel van GW2 en daar was hun reputatie als "zerg guild" inderdaad waar.
Dit geld trouwens ook voor AA wat ik moet geloven. Veel haat liefde tussen hun en VoTF.
Ben benieuwd hoe het zal gaan in BDO. als jullie inderdaad al 120 mensen aangemeld hebben - zijn jullie verreweg de grootste PVP guild.
Anoniem: 737523
44D3-DF7B-D191-44C2-948C
Graag wel even laten weten of hem gebruikt zodat iedereen weet dat hij gebruikt is
Te vergelijken met dit: YouTube: Black desert draw distance problem after 2/3/15
Settings staan op high en very high met Improve distance en alles aan behalve high end.
ik zit vanvavond heel de avond op school dus het zit er niet inBrummetje schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:49:
@PaRaDoX4 ik ben ingelogd (Ginkeltjes Doomwhisper) kun jij mij zo inviten of moeten we dan ergens meeten ?
morgen avond pas heren.
als er wat man in de guild zit geef ik er wat meer invite rechten.
dit ook voor de echte release van de game
de teamspeak server is vrij te gebruiken of ik nu online ben of niet.
have fun gentleman
[ Voor 5% gewijzigd door PaRaDoX4 op 18-02-2016 18:35 ]
SinergyX schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:52:
[...]
De US en EU worden door 2 aparte bedrijven gedaan, kans lijkt me klein (net als bv Tera).

Only the reserved names and game titles will be applied to your characters on both servers.
The items you claim will only be available on the respective server. In other words, if you purchase items for a character on the NA server, you won’t have the same available for the EU server and vice versa.
However, you may switch from the European to the American server at any time, free of charge. Your character data will not be available on the other server.
&
Daum Games Europe (publisher) has licensed Black Desert Online from Pearl Abyss (the developer) for North America (US, Canada and Mexico), Europe (excluding Latvia, Lithuania, Moldova, Estonia, Ukraine and Turkey) and Oceania (Australia, New Zealand and all surrounding Islands), as well as all overseas territories of the aforementioned countries.
For more details about our service area, please refer to the Terms of Use.
Dus je kunt switchen tussen EU en NA server. (echter geen character/item transfer)
Het is 1 bedrijf.
[ Voor 27% gewijzigd door sHELL op 18-02-2016 19:21 ]
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Thnx! Ik ga meteen installerenAnoniem: 737523 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:22:
Wil iemand nog een Beta key.
44D3-DF7B-D191-44C2-948C
Graag wel even laten weten of hem gebruikt zodat iedereen weet dat hij gebruikt is
Dat is vreemd. Ik was van mening dat er 2 servers waren met elk 5 channelsSinergyX schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:28:
Het is er ook niet een beetje druk ingame ook, maar zag dat ze ook per server maar 1 channel hebben, schiet natuurlijk niet zo op
Je kan ook in game channel switchen namelijk
Ja, de 2 servers met eigen channels, maar ingame kon ik niet wisselen naar subchannels, dus elk gebied met mobs was afgeladen met spelersPaRaDoX4 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:43:
[...]
Dat is vreemd. Ik was van mening dat er 2 servers waren met elk 5 channels
Je kan ook in game channel switchen namelijk

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 18-02-2016 22:00 ]
De game werkt heerlijk vind ik. Heb nog niet in een que gezeten. Ook de combat blijft heerlijk.
Ook lekker vergeleken met de Russische versie is dat ik eindelijk geen rubber banding meer heb.
[ Voor 16% gewijzigd door DidierB op 18-02-2016 23:30 ]
Helemaal mee eensDidierB schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:24:
Nu maar niet de forums of hun facebook lezen. Allemaal gasten die blijkbaar nog nooit het begin van een mmo hebben meegemaakt. Gehuil over server que enzovoort.
De game werkt heerlijk vind ik. Heb nog niet in een que gezeten. Ook de combat blijft heerlijk.
Ook lekker vergeleken met de Russische versie is dat ik eindelijk geen rubber banding meer heb.
Hopelijk krijgen we ook snel de sammurai en de plum de dessert patch zou ook vet zijn en de olifant en kameel.
LOL EU: InXzitoWeTrust
Denk dat ik het vanavond toch maar eens ga proberen. Is het op dit moment mogelijk om een gratis trial te doen?
Na WoW wil ik wel eens een andere MMORPG spelen, even LOTR Online geprobeerd, maar die vond ik tegenvallen.
edit, geen open bèta's meer.
https://www.blackdesertonline.com/news/view/58
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 19-02-2016 10:05 ]
zeker in de CBT2 drukte.
De laatste 1,5 jaar flink veel guild wars 2 gespeeld en moet zeggen dat black desert wel een erg fijn is om af te wisselen. Het combat systeem van GW2 is echt geweldig en ik heb nog maar weinig MMO's gevonden die daarbij in de buurt weten te komen.
Ben nog aan het twijfelen tussen de traveler's package en de explorer's package. Het verschil is eigenlijk alleen de weapon skin, de permanent horse whistle en de pet, de rest is gewoon in game te krijgen door te spelen zover ik heb gevonden. Klopt dit?
Dit dus.
Ik voeg mezelf toe bij de officiele launch, ik heb nog steeds geen idee welke class ik ga kiezen. Ik probeer een class met support skills te vinden, maar dat is lastig omdat BDO geen traditionele rollen heeft zoals tank en healer.PaRaDoX4 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:50:toegevoegd aan de eerste post
Steam/XBL: Avioto
Als je er voor wil betalen, 50cent geloof ikimmo_msk schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:08:
Is er nog op één of andere manier een key te bemachtigen?
http://www.g2play.net/cat...losed-beta-2-access-code/
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Jup, altijd weer een wipeAudiowaste schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:55:
Ik neem aan dat je na de closed beta gewoon weer van vooraf aan moet beginnen met alles?
Thanks weet ik in ieder geval hoeveel moeite ik er nu in moet steken!
De combat
Trading
Pvp
Crafting
Tradingnodes
Zodat je bij release meteen mee kan.
Ja klopt, ik ga niet veel tijd steken in het levellen, ondanks het wel erg snel gaat imo.PaRaDoX4 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:08:
Precies. Wat je nu feitelijk moet doen is alle key elements uit proberen.
De combat
Trading
Pvp
Crafting
Tradingnodes
Zodat je bij release meteen mee kan.
Ik probeer ook om verschillende classes te spelen. Jammer is wel dat alle classes gender gerelateerd zijn.
Weet iemand hoe je dat kan switchen?
Nederlandse kunnen dat heel erg goed. Als ik kijk naar Blade & Soul of de Dota 2 chat, meeste Nederlands sprekende kunnen niet eens fatsoenlijk communiceren. Veel schelden, zielig doen, treiteren etc. Hopelijk dat het met de release anders wordt, en anders join ik wel een Engels/NL guild.SinergyX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:36:
En de nederlanders hebben ook de chat gevonden in de game, mijn god wat zijn wij eigenlijk.. nouja, hun, een zielig stukje volk. Zeiken op duitsers of fransen dat ze engels moeten, vervolgens je moeder dit, K dat, jammer.
(Nog 8 dagen en dan spelen #HYPE)
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik denk dat zowat elke nationaliteit dit doet. Een maat van de Oekraine vertelde mij onlangs nog hoe de Russische guilds op onze server constant kwaad spreken over de niet-Russen waar ze mee teamen. Lekker sneaky in hun eigen taal natuurlijk.SinergyX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:36:
En de nederlanders hebben ook de chat gevonden in de game, mijn god wat zijn wij eigenlijk.. nouja, hun, een zielig stukje volk. Zeiken op duitsers of fransen dat ze engels moeten, vervolgens je moeder dit, K dat, jammer.
Over het algemeen hou ik het altijd bij engels wanneer ik op general chats communiceer.
Dat die 8 dagen maar snel voorbij vliegen! #HYPE inderdaadDiigii schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:03:
[...]
Nederlandse kunnen dat heel erg goed. Als ik kijk naar Blade & Soul of de Dota 2 chat, meeste Nederlands sprekende kunnen niet eens fatsoenlijk communiceren. Veel schelden, zielig doen, treiteren etc. Hopelijk dat het met de release anders wordt, en anders join ik wel een Engels/NL guild.
(Nog 8 dagen en dan spelen #HYPE)
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Heb denk ik zelf wel behoefte aan een Nederlandse guild. Puur vanwege het feit dat alles zo complex in elkaar zit. Dan is het denk ik makkelijk om gewoon in het Nederlands eventuele vraagstukken met guildies door te nemen..
Ik heb er zin in!!!
Daarnaast heb ik de afgelopen weken guides opgezocht m.b.t. professions, skills etc. De basis is nu wel bekend en heb echt zin in volgende week maandag
Wie heeft er allemaal de €100,- pack gekocht met de 96 uur head-start?
Heb die van 50 gekocht. vond 100 weer net iets te veelDiigii schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:02:
had het idee om niet te gaan spelen deze beta tot ik er dus achter kwam dat ze 2 events hadden dat je iets speciaals krijgt als je bepaalde dingen deze beta haalde. (Fishing Titel en 500 Loyalty Points)
http://forum.blackdeserto...topic/11822-cbt-2-events/
Nu moet ik alleen nog snel een paard zoeken en vangen
EDIT: FUUUU vind ik me paard! is echt letterlijk 2 seconden daarvoor iemand mij te snel af
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 21-02-2016 23:48 ]
Let op, character creator sluit morgen om 09:00 (zie https://www.blackdesertonline.com/news/view/58)Diigii schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:02:
Ik heb er ook zin in. Eigenlijk niet heel erg veel gespeeld. Dit komt voornamelijk omdat ik toch de game al had gepre-ordered, en ik vind de eerste ervaring altijd wel heel erg tof. Daarom vooral gekeken hoe de game loopt etc. Heel erg tevreden over deze game. De komende week ga ik nog wel prutsen met de Character Creation Tool.
Daarnaast heb ik de afgelopen weken guides opgezocht m.b.t. professions, skills etc. De basis is nu wel bekend en heb echt zin in volgende week maandag
Verdomme, dat zie ik ook nu pas.Ricmaniac schreef op zondag 21 februari 2016 @ 23:09:
[...]
had het idee om niet te gaan spelen deze beta tot ik er dus achter kwam dat ze 2 events hadden dat je iets speciaals krijgt als je bepaalde dingen deze beta haalde. (Fishing Titel en 500 Loyalty Points)
Wilde er voor een beta niet te veel tijd in gaan steken, daarom maar tot level 15 gespeeld.
Spel ziet er leuk uit, maar wil graag eerst een trial spelen voor dat ik hem echt aanschaf,
Iemand die een guestpass over heeft ?
Ah ik lees het jaManabrew schreef op maandag 22 februari 2016 @ 00:31:
[...]
Let op, character creator sluit morgen om 09:00 (zie https://www.blackdesertonline.com/news/view/58)
Ik zie trouwens dat de headstart voor de Conqueror’s Package niet op de 29e begint, maar op de 28e
28.02 | 08:00 UTC
• Soft Launch for Early Access who pre-ordered the Conqueror’s Package will begin
• Claiming process for Pre-Order Packages will begin
Ik weet ook niet hoe ik bij de 29e kom (waarschijnlijk gerekend vanaf 3 maart, maar 3 maart is natuurlijk al de release), maar het klopt wel dat het de 28e is. Komt voor mij alleen maar beter uit
Ik geloof dat de Valkyrie meer als een paladin is, terwijl de warrior... t'ja, als een warrior.Cogency schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:58:
Iemand een link naar een goed vergelijk tussen de Warrior en de Valkyrie? Ik heb helaas niet kunnen spelen dit weekend.
Warrior is wat ik gespeeld heb tijdens de beta, en die krijgen geen heals en buffs zoals een Valkyrie voor zover ik kan zien.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Nog wat extra screenshots gemaakt voor m'n headstart tactieken, ik ga geen rush op lvl doen, hoofdzakelijk nodes en craften opzetten.
Ik vond de speelstijl wel aardig dit weekend, maar een maat vertelde mij dat end-game enkel PVP biedt. Dat is iets wat mij uiteindelijk niet lang genoeg weet te boeien.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
KnightX schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:05:
[...]
Ik denk dat zowat elke nationaliteit dit doet. Een maat van de Oekraine vertelde mij onlangs nog hoe de Russische guilds op onze server constant kwaad spreken over de niet-Russen waar ze mee teamen. Lekker sneaky in hun eigen taal natuurlijk.![]()
Over het algemeen hou ik het altijd bij engels wanneer ik op general chats communiceer.
[...]
Dat die 8 dagen maar snel voorbij vliegen! #HYPE inderdaad
Anoniem: 618799
unwolf, als het goed is kan ik 2 guestpassen claimen wanneer de headstart begint, stuur me tegen die tijd even een pm, dan kan ik het niet vergeten. Ik bewaar er iig een voor jou.unwolf schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:58:
Goedemorgen,
Spel ziet er leuk uit, maar wil graag eerst een trial spelen voor dat ik hem echt aanschaf,
Iemand die een guestpass over heeft ?
Overigens zag ik op onderstaande link classes staan, die niet in de beta zaten?
http://blackdesert.wikia.com/wiki/Category:Classes
Pakken we overigens allemaal dezelfde family name?
[ Voor 14% gewijzigd door Audiowaste op 25-02-2016 10:09 ]
Overigens krikgen de servers dezelfde namen als tijdens CBT2, welke server kiest de tweaker? Ik ga hoogstwaarschijnlijk weer voor Alustin.
als er tweakers zijn die samen met mij onze activiteiten als guild en andere groepszaken willen beheren/regelen stuur me even een dm.
ik weet nog niet zeker of ik zondagochtend al meteen online zal zijn dus er is een kans dat het aanmaken van de guild uitgesteld wordt tot de avond of iemand moet het over willen nemen, dus ook hiervoor, dm mits geintresseerd (guild name is gereserveert dus moet ik rechten doorgeven)
[ Voor 13% gewijzigd door Miezjell op 25-02-2016 13:05 ]
guild, clan allemaal één pot natMiezjell schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:03:
Guild opstarten gaat sowieso wel even duren aangezien je er een flinke zak geld voor moet neerleggen120.000 silver uit mijn hoofd..
(+ level 50 leader
[ Voor 7% gewijzigd door PaRaDoX4 op 25-02-2016 13:14 ]