Het grote Campzone 2016-topic! |
![]() |
Wat is Campzone? |
Campzone is de grootste outdoor gamingvakantie ter wereld. Het is dus niet zomaar een lanparty, maar een uit-de-kluiten gewassen lanparty die maar liefst 11 dagen duurt. Je kan het zien als een grote camping met mensen die geïnteresseerd zijn in computers en games. Campzone is voorzien van een snelle internetverbinding en is het lokale netwerk uitgerust met glasvezel en core routers. Je huurt een legertent, je komt in de caravan, je neemt een keet mee of je bouwt ter plekke met pallets en panelen een eigen residentie en je kan je eigen mancave/womancave opbouwen, je kan het niet gek genoeg bedenken en het kan bijna allemaal op Campzone. Naat gaming is ook socializing een belangrijk onderdeel van Campzone. Zowat elke dag wordt er een activiteit op het middenveld georganiseerd, waar je zowel in teamverband als individueel aan kan meedoen voor prijzen. Daarnaast is er om de avond een kampvuur, dus na een feest in de maintent kan je meteen onderuitgezakt genieten van frituur en bier bij het vuur Campzone is niet meer te vinden in Oirschot, maar verhuist naar het Limburgse Kronenberg (de locatie op Google Maps); ongeveer 30 minuten autorijden vanaf de oude locatie en vlak boven attractiepark Toverland. Komende editie is een week later dat gebruikelijk: van 5 tot en met 15 augustus 2016. Meer informatie is te vinden op Campzone.nl. |
Campzone in het kort |
Wat: Campzone is de grootste outdoor gaming vakantie ter wereld. Het is een uniek evenement waar mensen kamperen op een groot veld. Als extra toevoeging aan de gebruikelijke campingspullen, brengen deelnemers hun gaming spullen mee. Iedere tent en iedere caravan bevat vaak meerdere computers, laptops en/of gameconsoles en ieder systeem is aan elkaar gekoppeld via het allersnelste local area netwerk dat mogelijk is. Wie: Oud of jong, geïnteresseerd in gaming en computer stuff of niet, op Campzone is iedereen van harte welkom. Waar: Kronenberg, Limburg. Wanneer: 5 t/m 15 augustus 2016. Voor deelnemers is het 24 uur per dag open, bezoekers zijn van tien uur 's ochtends tot tien uur 's avonds welkom. |
Toegangsprijzen |
Hoewel Campzone 11 dagen duurt, kan je er ook voor kiezen om een weekend, een midweek, het eerste weekend+midweek of een dag te komen. De verschillende toegangskaartjes en prijzen zijn via de webshop verkrijgbaar. In het kort zijn die volgt:
|
Het terrein |
Campzone is verhuist naar Kronenberg op een veld dat iets groter is dan die in Oirschot. Kronenberg ligt in de gemeente Horst aan de Maas in het noorden van Limburg, tussen Eindhoven en Venlo. Per auto is het terrein goed bereikbaar. Het adres is het kruispunt van “Peelstraat” en “Schorfvenweg”. Het dichtstbijzijnde echte adres is: Schorfvenweg 1 5976 PJ Kronenberg The Netherlands ![]() |
De veldindeling |
Gezien Campzone op een nieuw veld wordt gehouden, wordt er ook een nieuwe veldindeling van het terrein gemaakt. De niewe indeling wordt nog bekendgemaakt. |
Gaming op Campzone |
Elk jaar worden er op Campzone een flink aantal game-competities gehouden. Zowel online als offline kan je strijden om leuke hardware en software. Je kan in je eentje meedoen of in teamverband. Niet alle compo's zijn voor komende editie al bekend, maar je kan er wel vanuit gaan dat er compo's worden georganiseerd voor StarCraft II, Hearthstone, Dota 2, Trackmania. Tot nu toe zijn de volgende compo's bekend:
De komende maanden worden nog nieuwe competities en bijbehorende prijzen bekendgemaakt. Voorgaande bestond de prijzenpot uit headsets, muizen, voedingen, games, en zelfs een complete game-pc. |
Campzone FAQ |
Lees de uitgebreide FAQ op de officiële site. Daar staat ongeveer alles in wat in principe ook in deze post had gekunt, maar van één klik worden jullie niet minder |
Links |
Campzone officiele site Verslag over Tweakers @ Campzone 2006 Het Campzone 2006 topic Het Campzone 2007 topic Het campzone 2008 Topic! Het Grote Campzone 2009 topic Het grote Campzone 2014-topic Het grote Campzone 2015-topic |
Ik ben er komend jaar vast ook weer bij. Wel jammer dat 't verhuisd is, en ik niet meer 'effe' op bezoek kan bij m'n oude werk (dat 700 meter van dat veld af lag), maar ben wel benieuwd naar de nieuwe locatie.
Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe locatie. Hoe zit het met voorzieningen? Supermarkt in de buurt? Wie sponsort het internet? (niet brabantnet lijkt me
)
Share and Enjoy!
Yep dat wordt ff wennen. Ipv 5 km 55 km. Dus kijken hoe we dat logistiek kunnen oplossen.
Het is echt in the middle of nowhere begrijp ik van iemand die daar in de buurt woont.
Het is echt in the middle of nowhere begrijp ik van iemand die daar in de buurt woont.
De tentenverhuur is open: https://tickets.campsolutions.nl/campzone/nl/
Heb alvast een tent gereserveerd
Heb alvast een tent gereserveerd
Heb er weer zin in 
Weer zoveel voor te bereiden.
Weer zoveel voor te bereiden.
[ Voor 44% gewijzigd door Smuggler op 15-12-2015 06:53 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
En we kunnen weer tickets kopen. De prijs is hetzelfde gebleven met 239 euro tot april.
http://www.campzone.nl/2016/01/01/tickets-are-online/
http://www.campzone.nl/2016/01/01/tickets-are-online/
Ik gaan eens een dag langskomen of toch proberen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Vorig jaar hadden we 5 boogtenten gehuurd, maar dit jaar gaan we toch maar lekker voor 3 stuks. We hadden één tent meer leeg staan dan dat we die gebruikte. Behalve bij kaartavonden en een filmavond, want dan heb je echt de ruimte van een tent nodig om alle mensen een plek te kunnen geven
Naar verwachting ben ik dit jaar ook voor het eerst aanwezig met een paar vrienden. Ben erg benieuwd!
Enige wat ik me afvroeg is hoe het precies zit met de veiligheid van je apparatuur. De flinke verzameling hardware die meegenomen zal worden staat snachts enkel achter een rit van de tent ? Hoe doen andere deelnemers dit ?
Voor het gevoel hoort mijn hardware netjes en veilig opgeborgen te zijn ^^..
Enige wat ik me afvroeg is hoe het precies zit met de veiligheid van je apparatuur. De flinke verzameling hardware die meegenomen zal worden staat snachts enkel achter een rit van de tent ? Hoe doen andere deelnemers dit ?
Lekker laten staan, er wordt niet echt gestolen op campzone naar mijn weten. In de 5 jaar dat ik ga is er iig nog nooit wat gestolen bij ons.Temujin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:10:
Naar verwachting ben ik dit jaar ook voor het eerst aanwezig met een paar vrienden. Ben erg benieuwd!
Share and Enjoy!
Is denk ik ook meer een gevoelskwestie. En zal verder wel goedkomen.
Nog bijzonderheden waar een nieuwkomer aan moet denken om mee te nemen.. Naast de standaard campeerbagage en de game-hardware ?
Nog bijzonderheden waar een nieuwkomer aan moet denken om mee te nemen.. Naast de standaard campeerbagage en de game-hardware ?
Genoeg IP pakketjes meenemen.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
En condooms. Om om je UTP kabel te doen zodat je geen virussen krijgt.
Als je wel eens naar een gewone LAN-party bent geweest, de spullen die je daarmee naar toe neemt. Afhankelijk in wat voor tent je komt, kun je ook denken aan een stuk vloer zodat je bureaustoel een beetje kan rijden. Je bureaustoel zelf als je dat prettig vind. Een stoel om lekker op te zitten bij het kampvuur of als je gaat BBQ'en. Je hebt stroom, dus je kan dingen als een oven, magnetron, frituurpan, koelkast etc. mee nemen. Verlichting voor in je tent, de meeste mensen nemen lichtblauwer of kerstverlichting mee. BBQ, ducttape, tiewraps, touw, wat gereedschap.
En heel eerlijk, als je een beetje sociaal bent, kun je volgens mij ook naar Campzone komen zonder ook maar iets mee te nemen: mensen zijn erg sociaal, en er is altijd wel iemand die je iets noodzakelijks even kan uitlenen, tot en met hele tenten, bureau's, bedden aan toe.
Als je wel eens naar een gewone LAN-party bent geweest, de spullen die je daarmee naar toe neemt. Afhankelijk in wat voor tent je komt, kun je ook denken aan een stuk vloer zodat je bureaustoel een beetje kan rijden. Je bureaustoel zelf als je dat prettig vind. Een stoel om lekker op te zitten bij het kampvuur of als je gaat BBQ'en. Je hebt stroom, dus je kan dingen als een oven, magnetron, frituurpan, koelkast etc. mee nemen. Verlichting voor in je tent, de meeste mensen nemen lichtblauwer of kerstverlichting mee. BBQ, ducttape, tiewraps, touw, wat gereedschap.
En heel eerlijk, als je een beetje sociaal bent, kun je volgens mij ook naar Campzone komen zonder ook maar iets mee te nemen: mensen zijn erg sociaal, en er is altijd wel iemand die je iets noodzakelijks even kan uitlenen, tot en met hele tenten, bureau's, bedden aan toe.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ik zou me daar niet al teveel zorgen om maken. De enige mensen op het veld zijn de bezoekers, zonder bandje kom je er immers niet op. En lanners zijn doorgaans niet de mensen die eropuit zijn om je spullen te jatten. Dat is niet alleen bij Campzone zo, ook op de andere LANs waar ik kom gebeurt er heel zelden iets. Natuurlijk heb je nooit 100% zekerheid, maar ik maak me er zelf niet echt zorgen om eigenlijk.Temujin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:10:
Wij hebben een legertent, die niet eens echt dichtgeritst kan worden (meer dan een flap om dicht te schuiven heb je niet), en de partytent ervoor stond zowaar nog verder open, en zelfs na een avond weg te zijn geweest was er niets verdwenen (anders dan de buren die hun tafel weer hadden opgehaald die we hadden geleend van ze).
Als je je portemonee kwijt bent, is het waarschijnlijker dat een van je tentgenoten hem even veilig heeft weggelegd omdat je hem zelf had laten slingeren, dan dat een vreemde hem heeft meegenomen. Zo gaat het bij ons altijd.
Trouble had trouwens ook nog zo'n mooi verhaal, over dat ze 20 extra stoelen had meegenomen, dat die halverwege campzone (met toestemming) over het halve veld verspreid waren, maar dat ze aan 't eind van campzone zelfs 21 stoelen mee naar huis kon nemen
Daadwerkelijk iets stelen heb ik nog nimmer mee gemaakt, en ik zit érg dicht bij het vuur (tentgenoot is een van de hoofd-toezichten). Voor een dermate groot event, is het echt ontzettend veilig allemaal.
Ik zou trouwens, tenzij je 'n caravan hebt, niet kijken naar een reisverzekering: de meeste verzekeringen vinden dat je waardevolle spullen achter gesloten deuren moet achterlaten, en dan heb je met een tent toch een probleem
Trouble had trouwens ook nog zo'n mooi verhaal, over dat ze 20 extra stoelen had meegenomen, dat die halverwege campzone (met toestemming) over het halve veld verspreid waren, maar dat ze aan 't eind van campzone zelfs 21 stoelen mee naar huis kon nemen
Daadwerkelijk iets stelen heb ik nog nimmer mee gemaakt, en ik zit érg dicht bij het vuur (tentgenoot is een van de hoofd-toezichten). Voor een dermate groot event, is het echt ontzettend veilig allemaal.
Ik zou trouwens, tenzij je 'n caravan hebt, niet kijken naar een reisverzekering: de meeste verzekeringen vinden dat je waardevolle spullen achter gesloten deuren moet achterlaten, en dan heb je met een tent toch een probleem
Het Campzone forum is dood lijkt het.
maar ff mijn vraag hier droppen.
Ik woon op een paar km van de Campzone lokatie dit jaar, dus een bezoek ligt redelijk voor de hand.
Jammer genoeg laten mijn gamematen het afweten... Ik zoek dus een plekje waar ik een weekendje mag aanschuiven. Ik ben in 2009, 2010 en 2011 al eens op Campzone geweest en dat was altijd erg gezellig (Veld A - Illuzion). Ik heb geen idee of de mensen die ik daar heb ontmoet destijds nog actief zijn.
Ik zoek een plek voor het 1e weekend, 5 tot 8 augustus (vrijdag aanschuiven, maandag inpakken). Langer kan helaas niet ivm eigen vakantie, vrouw, gezin.
Type casual gamer, bierliefhebber, gezelligheid staat voorop, gamer sinds mijn 12e (ben nu 39). Roker (buiten de tent natuurlijk). Pas me makkelijk aan. Games: csgo, witcher 3, the division, en een hoop waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Qua activiteiten heb je niet zoveel aan me. Ik ben wel eens naar de cz bingo geweest, bandje kijken, maar sportief ben ik niet.
Uiteraard betaal ik mee aan de kosten die gemaakt zijn/worden. Qua eten en drinken doe ik graag mee, maar het is ook geen probleem als ieder zijn eigen voer regelt.
In bezit van Sligro en Hanos pas (beide liggen in Venlo, niet al te ver rijden).
Heb je een plekje over of heb je vragen, stuur ff een pm. Bedankt!
Als er vragen zijn over de lokatie en omgeving kun je ook bij mij terecht
maar ff mijn vraag hier droppen.
Ik woon op een paar km van de Campzone lokatie dit jaar, dus een bezoek ligt redelijk voor de hand.
Jammer genoeg laten mijn gamematen het afweten... Ik zoek dus een plekje waar ik een weekendje mag aanschuiven. Ik ben in 2009, 2010 en 2011 al eens op Campzone geweest en dat was altijd erg gezellig (Veld A - Illuzion). Ik heb geen idee of de mensen die ik daar heb ontmoet destijds nog actief zijn.
Ik zoek een plek voor het 1e weekend, 5 tot 8 augustus (vrijdag aanschuiven, maandag inpakken). Langer kan helaas niet ivm eigen vakantie, vrouw, gezin.
Type casual gamer, bierliefhebber, gezelligheid staat voorop, gamer sinds mijn 12e (ben nu 39). Roker (buiten de tent natuurlijk). Pas me makkelijk aan. Games: csgo, witcher 3, the division, en een hoop waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Qua activiteiten heb je niet zoveel aan me. Ik ben wel eens naar de cz bingo geweest, bandje kijken, maar sportief ben ik niet.
Uiteraard betaal ik mee aan de kosten die gemaakt zijn/worden. Qua eten en drinken doe ik graag mee, maar het is ook geen probleem als ieder zijn eigen voer regelt.
In bezit van Sligro en Hanos pas (beide liggen in Venlo, niet al te ver rijden).
Heb je een plekje over of heb je vragen, stuur ff een pm. Bedankt!
Als er vragen zijn over de lokatie en omgeving kun je ook bij mij terecht
[ Voor 3% gewijzigd door snivoos op 31-03-2016 14:47 ]
Super! Ik heb je 2 berichtjes gestuurd.Vizor schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:47:
Snivoos, ik heb je een DM gestuurd. Je bent altijd welkom bij ons in de tent.
Weet iemand of dit nieuwe veld gedraineerd is? Of krijgen we weer een Swampzone dit jaar : p
Ik heb mijn kaarten ook besteld en heb er weer veel zin in.
Erg benieuwd hoe het nieuwe terrein is.
Erg benieuwd hoe het nieuwe terrein is.
Zeker weten doe ik het niet maar ik denk van wel.Jancob schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:19:
Weet iemand of dit nieuwe veld gedraineerd is? Of krijgen we weer een Swampzone dit jaar : p
Het is een oud manageterrein afaik, en die zorgen normaliter wel dat de boel gedraineerd is.
Er zijn vaker treffen/meetings georganiseerd daar, dus het is ieg niet de eerste keer dat dit terrein voor een dergelijk doel gebruikt wordt.
Ik zal eens vragen aan een vriend van me, die weet daar meer over. Wordt vervolgd.
EDIT: Volgens die vriend van mij is het gedraineerd. Maar hij weet het ook niet met 100% zekerheid.
[ Voor 8% gewijzigd door snivoos op 05-04-2016 10:48 ]
Dat klinkt goed... mijn idee is om dit jaar met een camper te komen, dan is het wel handig dat 't een beetje fatsoenlijk veld is
(en anders is dat gewoon weer een andere uitdaging
)
Dan stop je toch tractor banden onder je camper?
Even m'n broertje lief aankijken of ik dat mag doen met z'n camper.... maar 't is zeker een optie.
Het infra team heeft wat foto's gemaakt van de nieuwe locatie:
http://www.campzone.nl/20...lways-greener-in-limburg/
Ziet er niet verkeerd uit het nieuwe veldje.
http://www.campzone.nl/20...lways-greener-in-limburg/
Ziet er niet verkeerd uit het nieuwe veldje.
Goedemiddag allen,
Daar ik het op de Campzone site niet zo snel terug kon vinden en Google ook geen antwoord gaf:
Dient voor een kind (5 jaar) eveneens het volledige tarief te worden voldaan ?
Wellicht dat iemand van jullie het mij kan vertellen.
Daar ik het op de Campzone site niet zo snel terug kon vinden en Google ook geen antwoord gaf:
Exploring the island of Tsushima
Gewoon even je vraag mailen naar info@campzone.nlKatwijck1 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:14:
Goedemiddag allen,
Dat zal ik ook even doen dan, had al maandag een ticket aangemaakt bij Duh-Events maar nog niets gehoord..
*zonet gemaild, krijg ik weer een bevestiging van een nieuw ticket bij Duh-Events
*2 inmiddels een reactie mogen ontvangen, kinderen tot 5 jaar mogen kosteloos mee
*zonet gemaild, krijg ik weer een bevestiging van een nieuw ticket bij Duh-Events
*2 inmiddels een reactie mogen ontvangen, kinderen tot 5 jaar mogen kosteloos mee
[ Voor 47% gewijzigd door Katwijck1 op 01-06-2016 16:42 ]
Campzone duurt nu niet lang meer, binnekort de tenten maar bestellen
WAT# clan is er weer bij dit jaar!

(En de rest v.d. foto's: Campzone WAT# Clan)
En we hebben er wederom bijzonder veel zin in !
BBQ, games, zon, bier, BBQ en de rest

En we hebben er wederom bijzonder veel zin in !
Zoals elk jaar ga ik weer trachten om zondag op bezoek te komen om wat van de tweaker sfeer op te snuiven.
Maar meestal valt de planning slecht uit icm festivals
Maar meestal valt de planning slecht uit icm festivals

Zorg nu eerst maar dat ik jullie niet weer lastig val ^^ die bier was erg lekker te doenshandro schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:59:
WAT# clan is er weer bij dit jaar!
[afbeelding]
[afbeelding]
En we hebben er wederom bijzonder veel zin in !![]()
natuurlijk zit ik dit jaar wel bij CBJ , in het kasteel lekker droog
[ Voor 5% gewijzigd door goakiller900 op 04-07-2016 00:34 ]
Field admins van dit jaar zijn ook bekend gemaakt vandaag:
Veld A: Clan Badjas
Veld B: Tent voor Tentloze Nerds/Better Than The Devil
Veld C: Feestjuh-Online
Veld D: Team Fail
Veld E: Clan Badkuip
Veld A: Clan Badjas
Veld B: Tent voor Tentloze Nerds/Better Than The Devil
Veld C: Feestjuh-Online
Veld D: Team Fail
Veld E: Clan Badkuip
Ik weet wel waar ik ga zitten met mijn maten, tot nu toe is BTTD elk jaar erg goed bevallen!
Share and Enjoy!
Ik ga met mijn groepje weer bij Clan Badkuip zitten, Waren wel gezellige field admins vorig jaar
Wij gaan net als vorig jaar met Snipperschaap en T@C gezamelijk op het veld van Feestjuh-Online staan.
We gaan natuurlijk ook pokemon vangen dit jaar op campzone.
Heel Feestjuh-Online is team Geel dus wie doen er nog meer mee?
https://www.facebook.com/events/1572641196371617/ <--- facebook groep voor pokemon vangen op campzone
.
Heel Feestjuh-Online is team Geel dus wie doen er nog meer mee?
https://www.facebook.com/events/1572641196371617/ <--- facebook groep voor pokemon vangen op campzone
De plattegrond is vandaag ook bekend gemaakt:
http://www.campzone.nl/2016/07/14/floorplan-online/
http://www.campzone.nl/2016/07/14/floorplan-online/
Waar komt lam eigenlijk te staan?
Plakken er hier weer een jaartje aan vast bij [CBJ]. Uiteraard met het [FF]Lanhok
http://www.familie-kleinm...003/rebuild-7-2003-07-13/ voor diegenen die de hele rebuild hebben gemist
http://www.familie-kleinm...003/rebuild-7-2003-07-13/ voor diegenen die de hele rebuild hebben gemist
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Mooi om een netwerk te beheren en beveiligen , vol met nerds die de boel willen onderzoeken zullen we maar zeggen
Netwerk Engineer
Hoe zit het eigenlijk met de entree ?
Ik heb mijn tickets in maart besteld en wanneer ik inlog bij duh-events zie ik ook staan dat de order complete is. Echter realiseer ik me nu dat ik nooit tickets of iets dergelijks heb ontvangen. Hoe gaat dit in zijn werk, had ik deze via email moeten ontvangen? Of kan ik gewoon bij de ingang @campzone mij identificeren waarbij de organisatie mijn naam verifieerd in de database met verwachtte gasten ?
Ik heb mijn tickets in maart besteld en wanneer ik inlog bij duh-events zie ik ook staan dat de order complete is. Echter realiseer ik me nu dat ik nooit tickets of iets dergelijks heb ontvangen. Hoe gaat dit in zijn werk, had ik deze via email moeten ontvangen? Of kan ik gewoon bij de ingang @campzone mij identificeren waarbij de organisatie mijn naam verifieerd in de database met verwachtte gasten ?
Die dingen komen voor 't event per mail als het goed is, volgens mij was 't vorig jaar zo dat het een week of 2 van tevoren was.
ThanksTERW_DAN schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:30:
Die dingen komen voor 't event per mail als het goed is, volgens mij was 't vorig jaar zo dat het een week of 2 van tevoren was.
Dan weet ik in elk geval dat ik er niet achteraan hoef te gaan.
Als google maps klopt hebben we dit jaar geen maintent maar een maingebouw.
Op de plek waar het podium staat aangegeven staat namelijk een loods.
Op de plek waar het podium staat aangegeven staat namelijk een loods.
Het begint echt te kriebelen op dit moment.
Lekker ingepakt vandaag.
Caravan is bijna helemaal klaar, alle persoonlijke spullen liggen erin
.
De legertent 20x6 ligt alweer in de aanhanger
.
Morgen de laatste dingen afronden (laatste wasjes enzo).
Dinsdag lekker ontspannen.
En dan woensdag ochtend alles van waarde in de de auto's leggen en dan richting het veld zodat we onze FA plaats kunnen opbouwen.
Woensdag en donderdag het terrein opbouwen. en daarna de openingsnacht tegemoet.
Klinkt eigenlijk alsof het al zover is
.
Ik zie jullie allemaal wel op het Feestjuh Online veld
tickets zijn ondertussen ook allemaal verstuurd, dus iedereen z'n spambox nagekeken?
Lekker ingepakt vandaag.
Caravan is bijna helemaal klaar, alle persoonlijke spullen liggen erin
De legertent 20x6 ligt alweer in de aanhanger
Morgen de laatste dingen afronden (laatste wasjes enzo).
Dinsdag lekker ontspannen.
En dan woensdag ochtend alles van waarde in de de auto's leggen en dan richting het veld zodat we onze FA plaats kunnen opbouwen.
Woensdag en donderdag het terrein opbouwen. en daarna de openingsnacht tegemoet.
Klinkt eigenlijk alsof het al zover is
Ik zie jullie allemaal wel op het Feestjuh Online veld
tickets zijn ondertussen ook allemaal verstuurd, dus iedereen z'n spambox nagekeken?
[ Voor 6% gewijzigd door Smuggler op 31-07-2016 22:01 ]
zolang T@C maar in de buurt van BAF staat is het helemaal prima
Een deel van de [LAM]metjes zijn vanmorgen om 6 uur gaan rijden.
Het veld ligt er prachtig bij iig. Maar ik kom maar een mid weekje, volgend jaar weer fullevent
Het veld ligt er prachtig bij iig. Maar ik kom maar een mid weekje, volgend jaar weer fullevent
Floksor
Beetje jammer Floks...Floks schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:25:
Een deel van de [LAM]metjes zijn vanmorgen om 6 uur gaan rijden.
kunnen we minder samen knikkeren dit jaar.....

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Nog een paar vraagjes van een nieuweling 
Hoe zit het eigenlijk met een plek toegewezen krijgen/uitkiezen ? Gewoon het veld op en kijken welk gaatje je wil vullen ?
Ik kom maandag 8 augustus aan en kan hier geen informatie over vinden.
Kom met een vouwwagen dus zou erg prettig zijn als ik het terrein kan oprijden. Zijn hier nog tijden aan verbonden waarop dit wel of niet mag. Dan kan ik daar rekening mee houden.
Zijn er uberhaupt limieten op de aankomst en vertrektijden ?
Hoe zit het eigenlijk met een plek toegewezen krijgen/uitkiezen ? Gewoon het veld op en kijken welk gaatje je wil vullen ?
Ik kom maandag 8 augustus aan en kan hier geen informatie over vinden.
Kom met een vouwwagen dus zou erg prettig zijn als ik het terrein kan oprijden. Zijn hier nog tijden aan verbonden waarop dit wel of niet mag. Dan kan ik daar rekening mee houden.
Zijn er uberhaupt limieten op de aankomst en vertrektijden ?
Dat is wel een beetje het idee. In de regel is er meer dan zat ruimte om op een fatsoenlijke plek te gaan staan.Temujin schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 14:06:
Tussen 22:00 en 8:00 moet je enigszins stil zijn (nouja, geen overlast veroorzaken), dus daarbuiten lijkt me het terrein op en afrijden niet zo'n probleem. Maar goed, kan me niet voorstellen dat je om 3 uur 's nachts een vouwwagen op wilt gaan zetten.Ik kom maandag 8 augustus aan en kan hier geen informatie over vinden.
Volgens mij kun je het veld altijd wel op en af lopen, en de auto mag je toch niet op het terrein hebben staan, anders dan voor aankomen en weggaan.Zijn er uberhaupt limieten op de aankomst en vertrektijden ?
Eerste indrukken via webcam zien er goed uit 
Is het nou alleen nog niet zo druk of is het terrein zo groot ?
Nog even afwachten tot maandag..
Is het nou alleen nog niet zo druk of is het terrein zo groot ?
Nog even afwachten tot maandag..
Ik heb het idee dat het terrein veel groter is dan het vorige. Echt rustig is het hier nou ook weer niet te noemen
Het terrein is ongeveer een factor 2 groter.
Het voelt voor ons ook vrij rustig aan.
Entree is open tussen 9:00 en 22:00 dacht ik.
Dus daartussen kan je opbouwen en je tent opzetten.
Auto moet dan wel weer voor 22:00 van het terrein af zijn.
Veel plezier maandag voor de eerste keer
Idd, het idee is dat het na 22:00 enigszins rustig is.... wij kregen zelfs het verzoek onze vliegenmepper niet meer te gebruiken na 22:00
Het kampvuur knettert lekker
* heuveltje kon zich niet inhouden, en is toch een midweekje gekomenSmuggler schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 04:04:
Het terrein is ongeveer een factor 2 groter.
hier hebben ze het zelfs over factor 3
volgens mij is dat droneveld alleen al de helft van het oude terrein
@TERW hedde nog ergens deze week tijd/zin voor een leuk bordspelletje ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Altijd.heuveltje schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 00:01:
@TERW hedde nog ergens deze week tijd/zin voor een leuk bordspelletje ?
Waar ben jij te vinden?
B12
met je rug naar de ingang, de kruising bij de toren naar de straat naar links , en dan de laatste 5meter legertent aan de rechterkant (met blauwe party tent ervoor)
met je rug naar de ingang, de kruising bij de toren naar de straat naar links , en dan de laatste 5meter legertent aan de rechterkant (met blauwe party tent ervoor)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Veld BTTD dus?
Ik kom nog wel even langs wandelen, ik sta bij Team Fail, I9, party tent met een opblaas dremel eraan
Ik kom nog wel even langs wandelen, ik sta bij Team Fail, I9, party tent met een opblaas dremel eraan
Jup. ow daar ben ik gister langsgewandeld, jouw niet gezienTERW_DAN schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:11:
Veld BTTD dus?
Heb trouwens ook nog istanbul bij
[ Voor 5% gewijzigd door heuveltje op 09-08-2016 12:25 ]
Mijn istanbul is beter
Toevallig dat ik afgelopen vrijdag een klein bordje Campzone zag hangen aan een rotonde. Ik dacht "campzone, dat reist toch niet rond?".
Ik kan het elke morgen zien liggen als ik naar mijn werk rij /kantoorslaaf.
Item op L1: http://www.1limburg.nl/1500-gamers-strijken-neer-kronenberg
Ik kan het elke morgen zien liggen als ik naar mijn werk rij /kantoorslaaf.
Item op L1: http://www.1limburg.nl/1500-gamers-strijken-neer-kronenberg
Signatures zijn voor boomers.
Was net ook een item op sbs6. En ben dan meteen benieuwd welk side scrolling spel die jongen aan het spelen was. Zag er hack and slash uit. Maar geen idee welke.
Ik ga wel naar een lan bij vrienden, maar zoiets groots is dan weer net teveel voor mij. Wel gaaf hoor.
Ik ga wel naar een lan bij vrienden, maar zoiets groots is dan weer net teveel voor mij. Wel gaaf hoor.
Ik ken het spel niet, maar hier is het fragmentje. Kunnen mensen het even bekijkenArunia schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 22:56:
Was net ook een item op sbs6. En ben dan meteen benieuwd welk side scrolling spel die jongen aan het spelen was. Zag er hack and slash uit. Maar geen idee welke.
http://plexsch.nl/screens...543-92ec-41a0ee01fac2.mp4
Share and Enjoy!
Thanks!GreNade schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 23:28:
[...]
Ik ken het spel niet, maar hier is het fragmentje. Kunnen mensen het even bekijken
http://plexsch.nl/screens...543-92ec-41a0ee01fac2.mp4
Vanaf 45 sec en rond 56 duidelijker te zien en aan het einde vanaf 2m16 tm 2m20 ongeveer. Ziet er best wel geinig uit.
We zijn je wezen zoeken, maar dat liep uit op een 3 uur ddr sessie bij feestje onlineTERW_DAN schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:11:
Veld BTTD dus?

Morgen een nieuwe poging
Kijk dan ook maar of je mij kunt vinden
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Hier is 't wel waterdicht bij SnipperT@C... Maar ik zit nog in de tent.... en de caravan staat 10m verderop
Wil nie nat worden :DD
Onze (eigen) tent is prima waterdicht! Jammer dat we de partytent binnen 24 uur achterna moesten. Maar ook die staat weer terug op zijn plekkie!
(*WAT# clan, veld CBJ)
(*WAT# clan, veld CBJ)
[ Voor 8% gewijzigd door shandro op 11-08-2016 01:39 ]
Ik weet nog dat we toentertijd nog aan de gang moesten om de gaatjes in de tent af te plakken. Ook geen moment spijt gehad van het hebben van vlonders in de tent.
tent gehuurd, en hij was gewoon goed opgezet en waterdicht.
Water onder het zeil was ook binnen 5 minuten droog.
Word bijna saai zo
alleen jammer dat me vingers er nu afvriezen.
Ow @ danny,. we hadden je tent al gevonden, alleen toen was jij er niet
Water onder het zeil was ook binnen 5 minuten droog.
Word bijna saai zo
hoi buurmanshandro schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 01:38:
Onze (eigen) tent is prima waterdicht! Jammer dat we de partytent binnen 24 uur achterna moesten. Maar ook die staat weer terug op zijn plekkie!
(*WAT# clan, veld CBJ)
He buurman!shandro schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 01:38:
(*WAT# clan, veld CBJ)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hey buurmanshandro schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 01:38:
(*WAT# clan, veld CBJ)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Het is dat ik zelf in de video voorkom (@de drones) maar deze video is wel geniaal. Geeft goed weer wat ook mijn gevoel bij campzone was 
Hahaha geweldig filmpjelasharor schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 07:30:
Het is dat ik zelf in de video voorkom (@de drones) maar deze video is wel geniaal. Geeft goed weer wat ook mijn gevoel bij campzone was
[video]
Default blanke hetero
Kan kloppen, ik moest nog boodschappen halen en een fiets ophalen met een vriend van me, dus was gisteren niet veel bij m'n tent.heuveltje schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 02:17:
Het is wel verdomde koud zeg.....
Vannacht was het gewoon koud.
Ik heb liever dat het 's nachts 20 graden is dan 8, ook al betekent dat dat het in de legertent weer 40+ graden is
Viper® schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:56:
Worden jullie hard van
Zijn er al pokemons gesignaleerd ?
[afbeelding]
Of is het meer
[afbeelding]

Nou zo dus
Share and Enjoy!
De cosplay daarentegen...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Die had ik nou net gemist daar wij pas op een maandag kwamen 
Filmpje zag er wel gaaf uit
Filmpje zag er wel gaaf uit