Toon posts:

Sennheiser RS30 goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om een draadloze hoofdtelefoon te gaan kopen. Ik zit te twijfelen tussen een Sennheiser RS30 (200,-) en een Philips HC8400 (130,-) hoofdtelefoon.

BTW, kom nou niet weer met die preken van "koop een goede met snoer"...
Wil gewoon ff weten welke nou beter is. Misschien heeft iemand wel een van deze 2?

• NIMBUS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 09:49
ik zou gaan voor de Sennheiser (maar dan wel met draadje :P )

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

met draadje inderdaad ... draadloze koptelefoons geen alleen maar gelazer
praktisch voorbeeld: lan party ;)

oops ik mocht niet zeuren, hmm nou sennheiser schijnt goede koptelefoons te maken
tja philips ... zoals alles bij philips, onbekend maar waarschijnlijk beter
luister ze allebei en beslis dan zelf

Verwijderd

Sennheiser (maar wel met draad :+ )

Verwijderd

Och gut wat is het nivo gedaalt op GoT....
LEZEN MENSEN!

Ik zou voor de Sennheiser gaan, heb ik zelf ook mnaa dan de RS60, vreselijk lekker geluid hoor echtwaar! aleen de rs60 zit wat anders op he bolletje als de rs30, wordt met 2 accu's regelverd en een soort van surround funktie.
Als het op hoofdtelefoons aankomt is het Sennheiser voor mij hoor.. mijn ervaring met philips dingen is niet ju van het.

succes verder

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 15:04 schreef modderfokker het volgende:
Och gut wat is het nivo gedaalt op GoT....
LEZEN MENSEN!

Ik zou voor de Sennheiser gaan, heb ik zelf ook mnaa dan de RS60, vreselijk lekker geluid hoor echtwaar! aleen de rs60 zit wat anders op he bolletje als de rs30, wordt met 2 accu's regelverd en een soort van surround funktie.
Als het op hoofdtelefoons aankomt is het Sennheiser voor mij hoor.. mijn ervaring met philips dingen is niet ju van het.

succes verder
Thnx, en je hebt gelijk. Het niveau is idd sterk gedaald. Doen ze dat nou express of zijn ze echt zo stom???
Nou ja, ik zal het maar op dat laatste houden :P

Verwijderd

Ik heb een RS-30, prima koptelefoon maar ik zou dr wel 2/3 accus bij kopen als je inderdaad een dag lang dat ding aan de praat wil houden. Verder alleen maar lof.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 19:05 schreef g0d het volgende:
Ik heb een RS-30, prima koptelefoon maar ik zou dr wel 2/3 accus bij kopen als je inderdaad een dag lang dat ding aan de praat wil houden. Verder alleen maar lof.
Echt waar? Geen ruis of zo? Ook niet als je bijv. de zender boven zet en dan onder gaat luisteren?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 18:52 schreef CPUgevraagd het volgende:

[..]

Doen ze dat nou express of zijn ze echt zo stom???
Nou ja, ik zal het maar op dat laatste houden :P
DUHHHHHHHHHHH :D

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 17:19

JT

VETAK y0

Bedenk is goed waar je hem voor wilt gebruiken. Alleen voor achter de pc en bij de cd speler ? Neem dan met draadje, betere kwaliteit. Wil je ook ermee gaan lopen, de tuin in en weet ik ut allemaal ? Draadloos.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Ik wilde zeggen dat je eens op audioreview moest gaan kijkne, maar ik kijk net zelf en daar staan ze beide niet.

Een paar dagen geleden was er ook een topic over een draadloze hoofdtelefoon, toen werden er ook wel nuttige tips gegeven. (Ik heb er ook gereageerd O-) )

ff zien, linkje:
goed topic

Nog een linkje:
minder info

Een hele belangrijke tip, die ik ook al in die eerste topic heb genoemd: Bezuinig niet op een draadloze hoofdtelefoon. Daar krijg je echt spijt van. Als je hem in de winkel kan uittesten, moet je ff flink weglopen van het basistation. Veel bewegen met je hoofd. En vragen of je evt. ook een eind naar buiten mag lopen.
Ruisende of storende draadloze hoofdtelefoons gebruik je na een paar maand gewoon niet meer. Een goeie blijf je wel gebruiken. De FM hoofdtelefoons van sennheiser zijn wel goed, als je de versies met digital ruisonderdrukking hebt. Duur maar goed....
Pagina: 1