Hey, Ik heb bij een winkel een W7 Pro oem gekocht maar wat uiteindelijk geleverd werd was een refurbiched licentie (dit stond op de sticker die per post opgestuurd werdt). op de site wordt geadverteerd met oem en op de rekening staat ook oem. wat is de beste manier om dit op te lossen? Ik heb contact gehad met de winkel en hun zijden dat het een "foutje" was. hun willen dat ik de sticker opstuur en dat hun vervolgens een nieuwe opsturen maar ik wil niet zomaar die sticker opsturen voor het geval dat hun vervolgens niks nieuws opsturen... ook willen ze geen e-mail sturen naar mij met daarin dat ik de sticker moet opsturen en dat hun vervolgens een nieuwe sturen, dus in princiepen heb ik niets om te bewijzen dat ik nog een nieuwe sticker moet krijgen van hun als ik eenmaal mijn huidige sticker heb opgestuurd.
is er ergens een manier om dit via 3e te regelen zoals bijvoorbeeld ictwaarborg of weet ik veel? hoe zouden jullie dit aanpakken?
is er ergens een manier om dit via 3e te regelen zoals bijvoorbeeld ictwaarborg of weet ik veel? hoe zouden jullie dit aanpakken?