Slider/toggle voor aantal prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Ik zou graag een filter-slider zien voor het aantal prijzen van een product dat bekend is in de pricewatch. Dit betreft in het algemeen alle productgroepen.
Mijn ervaring is dat producten waarvan nog maar 1 of 2, soms nog iets meer prijzen bekend zijn vaak o.a.
- Al end-of-life zijn
- Tweedehands of als B-stock product worden aangeboden
- Verkeerd geindexeerd zijn, of in het algemeen zeer gebrekkige informatie bevatten
- Alleen verkrijgbaar zijn met een levertijd van 12+ dagen of "?" - oftewel niet (meer) leverbaar
- Buitenlandse (Duitse, Belgische) uitvoeringen zijn van producten die ook in Nederland beschikbaar zijn

Misschien is een slider niet de beste oplossing, maar bijvoorbeeld een toggle voor 5+ prijzen zou denk ik een hoop ongewenste producten uit de lijst wegfilteren. Wat denken jullie hiervan?

[ Voor 15% gewijzigd door B.Schuimpje op 18-11-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:08
B.Schuimpje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:32:
Ik zou graag een filter-slider zien voor het aantal prijzen van een product dat bekend is in de pricewatch.
Het is al eens voorgesteld:

2015 Filteren op aantal webshops
2010 [Req] filteren op aantal shops

Maar hopelijk ziet het pricewatch/dev team er nog wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.Schuimpje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 15:39
Ketho schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:57:
[...]
Het is al eens voorgesteld
In dat geval vooropgesteld mijn excuses. Ik heb wat zoektermen geprobeerd en kon geen topics vinden die bij mijn ervaring aansloten.

Wat me opvalt bij de twee topics die je noemt is dat er geen reactie van mods/medewerkers gekomen is. Heeft Tweakers hier een standpunt in?

edit: Aangezien de Online Product Manager heeft gereageerd in het topic Filteren op aantal webshops zal de discussie daar verdergaan. Deze mag wat mij betreft gesloten worden.

[ Voor 22% gewijzigd door B.Schuimpje op 19-11-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

B.Schuimpje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:18:
[...]
edit: Aangezien de Online Product Manager heeft gereageerd in het topic Filteren op aantal webshops zal de discussie daar verdergaan. Deze mag wat mij betreft gesloten worden.
Goed plan, bij deze :)

Dit topic is gesloten.