Toon posts:

[Req] filteren op aantal shops

Pagina: 1
Acties:

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Is het mogelijk om bij de picewatch ook een filter op het aantal shops te zetten?

Kijk je je nu naar de camera`s dan kan je filteren op merk, mp, e.d. maar je houdt veel producten over welke erg oud zijn en waar maar één of twee shops nog een exemplaartje van hebben liggen. Vaak tegen een hoge prijs. Ik zou graag iets hebben van "toon enkel producten welke worden aangeboden door ten minste tien winkels"

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

je kan in het voorbeeld wat je noemt toch ook op prijs sorteren? Een 'goed' product valt of staat, in mijn beleving in ieder geval, niet met de hoeveelheid leveranciers.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-11 01:08
Het gaat lijkt mij ook niet om of het product goed of slecht is als het door 3 of 10 shops kan worden besteld, maar dat je op deze manier kan voorkomen dat je allerlei oude modellen van producten ertussen hebt staan die niet interessant meer zijn om te kopen. Misschien filteren op datum van voor het eerst verschijnen in de pricewatch iets?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Topicstarter
Ik bedoel het inderdaad niet als kwaliteitscheck maar vooral om allerlei oude, incourante producten die nog ergens op een plank liggen eruit te kunnen filteren. Of zeer vreemde, oninteressante combinaties zoals bij de DSLR`smet sommige lenzen voorkomt.. Als gezamenlijk kenmerk hebben deze vaak dat er slechts één aanbieder is.

M.i. zou het een grote hulp zijn.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• BasNation
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 00:53
Wilde toch nog even laten weten dat ik hier ook heel erg in geïnteresseerd ben. Voornamelijk om oudere producten weg te filteren (filteren op introductiejaar werkt lang niet altijd goed).

• RwinG
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-11 18:20
Ik loop er net ook tegenaan dat ik niet meer kan selecteren op aantal shops! Kon je vroeger niet sorteren op de kolom 'aantal shops'? Daarmee had je dus een goede eerste selectie van de meest courante modellen. Nu moet je dat met de hand gaan uitzoeken. Dus van mij ook het verzoek voor 1 van de twee:
1. filter op aantal shops
2. sorteren op de oude manier waarbij aantal shops een aparte kolom of sorteer criterium is
Dank!
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee