"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
je kan in het voorbeeld wat je noemt toch ook op prijs sorteren? Een 'goed' product valt of staat, in mijn beleving in ieder geval, niet met de hoeveelheid leveranciers.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Het gaat lijkt mij ook niet om of het product goed of slecht is als het door 3 of 10 shops kan worden besteld, maar dat je op deze manier kan voorkomen dat je allerlei oude modellen van producten ertussen hebt staan die niet interessant meer zijn om te kopen. Misschien filteren op datum van voor het eerst verschijnen in de pricewatch iets?
Ik bedoel het inderdaad niet als kwaliteitscheck maar vooral om allerlei oude, incourante producten die nog ergens op een plank liggen eruit te kunnen filteren. Of zeer vreemde, oninteressante combinaties zoals bij de DSLR`smet sommige lenzen voorkomt.. Als gezamenlijk kenmerk hebben deze vaak dat er slechts één aanbieder is.
M.i. zou het een grote hulp zijn.
M.i. zou het een grote hulp zijn.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Wilde toch nog even laten weten dat ik hier ook heel erg in geïnteresseerd ben. Voornamelijk om oudere producten weg te filteren (filteren op introductiejaar werkt lang niet altijd goed).
Ik loop er net ook tegenaan dat ik niet meer kan selecteren op aantal shops! Kon je vroeger niet sorteren op de kolom 'aantal shops'? Daarmee had je dus een goede eerste selectie van de meest courante modellen. Nu moet je dat met de hand gaan uitzoeken. Dus van mij ook het verzoek voor 1 van de twee:
1. filter op aantal shops
2. sorteren op de oude manier waarbij aantal shops een aparte kolom of sorteer criterium is
Dank!
1. filter op aantal shops
2. sorteren op de oude manier waarbij aantal shops een aparte kolom of sorteer criterium is
Dank!
Pagina: 1