Toon posts:

Als de oplossing nou ook eens gepost werd...

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar ik me dus mateloos aan stoor is het feit dat wanneer men een probleem heeft opgelost (met de hulp van medetweakers), het niet meldt.
Het zou zo fijn zijn als iemand nou ook eens zou vertellen waar het nou aan lag. Meestal doen ze zich de moeite hier niet meer voor. :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:34

IceStorm

This place is GoT-like!!!

:) Je kunt het die tweaker ook gewoon heel lief vragen.

Meestal zet ik er wel een oplossing bij maar voor sommige dingen is het hopeloos onnodig ;) .

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Een hoop mensen willen ook een opgelost topic niet omhoog schoppen met de ,soms simpele, oplosing.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op woensdag 20 juni 2001 10:31 schreef bombadil het volgende:
Een hoop mensen willen ook een opgelost topic niet omhoog schoppen met de ,soms simpele, oplosing.
een opgelopst topic omhoog schoppen met de oplossing is dan ook niet echt nuttig he :P

• Palomar
  • Niet online
dat zijn meestal de gelegenheidstweakers die zich hier alleen reggen om ff een probleempje op te laten lossen en vervolgens nooit meer terug komen.. :( ik erger me ook altijd aan lui die een topic starten (met een vraag) en vervolgens nooit meer reageren in het topic.. ook als er 10tallen reply's zijn.. zitten we zeker allemaal voor niks mee te denken en mogelijke oplossingen geven.. :r ;)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op woensdag 20 juni 2001 11:56 schreef rick_h het volgende:
dat zijn meestal de gelegenheidstweakers die zich hier alleen reggen om ff een probleempje op te laten lossen en vervolgens nooit meer terug komen.. :( ik erger me ook altijd aan lui die een topic starten (met een vraag) en vervolgens nooit meer reageren in het topic.. ook als er 10tallen reply's zijn.. zitten we zeker allemaal voor niks mee te denken en mogelijke oplossingen geven.. :r ;)
Dat zijn dus dezelfde figuren die denken dat het hier een of andere helpdesk is, waar ze een vraag kunnen dumpen en vervolgens verwachten dat ze binnen 2 minuten antwoord krijgen!! (en dat terwijl de antwoorden bijna altijd al in een faq staan!!)

Agja.. Zoiets houd je gewoon niet tegen denk ik...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Je kan het ff vragen als je replyed. Zo van: laat je het ff weten of het gelukt is?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:08

Crazy D

I think we should take a look.

Op woensdag 20 juni 2001 11:50 schreef poohbeer het volgende:

[..]

een opgelopst topic omhoog schoppen met de oplossing is dan ook niet echt nuttig he :P
Juist wel (zie ook draadje Invoeren van een User Rating) dan heb je er later ook nog eens wat aan :P

Enne opgelopst schrijf je als opgelost :P ;)

Exact expert nodig?

• looskuh
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Meestal doe ik dat wel.

Ennem, CPUGevraagd: Is dat usericon van je nou ECHT nodig? :)

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kijk hier eens :)

[topic=165147]

There is no art to find the minds construction in the face

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Is hier ook eens een topic geweest over een computer die op een beurs werd gekocht en bij thuiskomst niet werkte.
Was geen echte maar een virtuele want de vraag naar mogelijke oorzaken werd gesteld door een leraar aan de klas.

Binnen de kortste keren waren er >100 reply's met mogelijke oorzaken maar tot op heden nog geen antwoord, iedereen die ging voor de broodrooster zit nu nog op het antwoord te wachten.

dit was de topic

Opdr. school: PC dood wat is er stuk??

En nu ik hem toch opgezocht heb, zal ik er weer eens in replyen en omhoog schoppen, wie weet, a.s. zondag geroosterde boterhammetjes. :)

Verder helemaal mee eens dat een thnx met uitleg verhelderend werkt.
Zelf gehad met een irri Logitech muis, de batterijen waren leeg en de "nieuwe" bleken ook leeg te zijn, toch maar gepost hoe "stom" dat ook was.

[typo hersteld]

? weet jij wat.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:34

Floor-is

5.2

[quote]
Op woensdag 20 juni 2001 20:05 schreef PokkeNoise het volgende:
Is hier ook eens een topic geweest over een computer die op een beurs werd gekocht en bij thuiskomst niet werkte.
Was geen echte maar een virtuele want de vraag naar mogelijke oorzaken werd gesteld door een leraar aan de klas.

Binnen de kortste keren waren er >100 reply's met mogelijke oorzaken maar tot op heden nog geen antwoord, iedereen die ging voor de broodrooster zit nu nog op het antwoord te wachten.

dit was de topic

Opdr. school: PC dood wat is er stuk??

En nu ik hem toch opgezocht heb, zal ik er weer eens in replyen en omhoog schoppen, wie weet, a.s. zondag geroosterde boterhammetjes. :)
[quote] Jah, was overigens ook wel een leuke thread :)
Verder helemaal mee eens dat een thnx met uitleg verhelderdend werkt.
Zelf gehad met een irri Logitech muis, de batterijen waren leeg en de "nieuwe" bleken ook leeg te zijn, toch maar gepost hoe "stom" dat ook was.
Ik moet bekennen dat ik het ook niet altijd doe, maar ik begin me er wel telkens meer aan te ergeren.

Bericht hierboven

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

ik doe het zelf meestal wel, maar soms krijg je dan nog een stomme reply erna van "ja waarom moet je hem nou omhoog schoppen" of "waarom zit je tegen jezelf te praten?" etc.

Jammer omdat als alle antwoorden ook in de draadjes kwamen te staan de search functie nog meer een grote encyclopedie zou worden.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
misschien een mogelijke oplossing:

"om dit topic in de search nut te geven geef ik zelf nu even de oplossing die ik op de vol;gende manier ontdekt heb, blahblahblah"

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Volgende punt van irritatie is dat mensen vaak niet de moeite nemen om een onderwrep ff helemaal door te lezen voor ze een reply geven. In Opdr. school: PC dood wat is er stuk??
zie je nog steeds mensen antwoorden posten (kortom zij hebben alleen ff de vraag gelezen en gaan hem nu beantwoorden), terwijl het antwoord er hooguit 10 posts boven staat |:(
Pagina: 1