Paar opmerkingen:Verwijderd schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 10:54:
Wij hebben het onderwerp vertrouwen inde media gekozen, en hebben daar een enquête bij. Wij stellen het op prijs dat de enquête serieus wordt ingevuld zodat onze resultaten betrouwbaar zijn.
Vraag 3 lijkt te suggereren dat je maar één krant kan lezen. Is zo gek als iemand meerdere kranten leest?! Verder lijken me nu.nl, rtlnieuws.nl en nos.nl hier wel op zijn plaats. Volgens mij heeft elk van die websites dagelijks meer pageviews dan alle kranten bij elkaar...
Vraag 8 vind ik onduidelijk, gaat het puur om gebruik van alternatieve media, of gebruik van alternatieve media t.b.v. nieuwsvoorziening? Vraagstelling suggereert eerste, opzet enquete suggereert tweede.
Misschien moet je ook nog naar nieuwsvoorziening op radio vragen. Ik denk dat vooral forenzen hiervan gebruik maken. Keuze van radiozender is daar belangrijk, er zitten flinke verschillen tussen de journaals.
Wellicht is het ook een idee om te vragen of buitenlandse nieuwsmedia worden gebruikt. Ik vermoed dat gebruikers van buitenlandse media zeer sceptisch zijn over de betrouwbaarheid van Nederlandse nieuwsvoorziening.