Ik gebruik zelf altijd van die canvas-achtige koffers (soft shell), deze zijn licht. en vallen niet om tijdens het lopen. Geen spinners, die vind ik vervelend, maar dat is een persoonlijke keuze.
Ik heb een wereldstekker voor mn laptop, maar tegenwoordig gebruikt bijna alles USB om op te laden, dus heb ik een wereldstekker met 2 USB poorten, ik dacht van Lifetrons, erg fijn ding. Ook is een acculader wel handig voor in t vliegtuig als je langere afstanden moet vliegen. Je ziet steeds vaker een USB aansluiting in t vliegtuig, maar nog niet zo vaak.
Een on-ear koptelefoon is erg prettig, ipv in-ear. Noise cancelling is ook fijn en werkt goed met vliegtuig geluid.
Daarnaast reis ik altijd zo licht mogelijk, met zo weinig mogelijk bagage. Ik draag meestal geen pak, maar wel overhemden. Meestal komen deze niet kreukelloos aan, dus heb ik een reisstrijkijzer voor het geval dat het hotel er geen meer heeft.
Als ik iets langer weg ben (week) dan koop ik meestal in t land een prepaid simkaartje.
Als je vaak met t vliegtuig gaat is een Privium abonnement erg fijn, dan loop je zo langs de rij. Zeker tijdens de zomer een aanrader.
Probeer anders zoveel mogelijk met dezelfde maatschappij te vliegen, krijg je punten en kun je op een gegeven moment de priority-lane gebruiken (vanaf zilver bij flying-blue)
Leuk topic, hou ik in de gaten
[
Voor 14% gewijzigd door
rinkel op 13-11-2015 16:03
]