Iemand in dit topic ervaring met het "hacken" van zijn standaard KLM voer?
Nu ik richting alweer mijn 30ste vlucht ga voor dit jaar ben ik opzoek naar het wat gezonder maken van mijn voer. Op KLM zijn er redelijk wat opties en ik twijfel om mij voortaan als diabeet neer te zetten. Helaas kan ik online niet echt voorbeelden vinden van hoe dat eten eruit ziet. Punt is dat ik graag meer vezels en vooral minder suiker/zout zou willen om het allemaal wat gezonder te houden. Daarnaast lees ik her en der dat taart in fruit veranderd met sommige opties wat dus ook niet verkeerd zou zijn.
Iemand hier ervaring met de dieet vlucht opties die mij tips kan geven?
Terug naar boven
Medische wensen
KLM's medical diets
Maaltijd voor diabetici:deze maaltijd is rijk aan meervoudige, complexe koolhydraten en vezels, heeft een laag vetgehalte en bevat weinig suiker.
Vetarme maaltijd: deze maaltijd is rijk aan meervoudige, complexe koolhydraten, vezels en onverzadigde vetzuren, heeft een laag cholesterolgehalte en bevat weinig verzadigde vetzuren.
Zoutarme maaltijd: deze maaltijd bevat geen zoute ingrediënten en er is geen toegevoegd zout aan toegevoegd.
Glutenvrije maaltijd: de ingrediënten voor deze maaltijd zijn door de fabrikant gecontroleerd op de afwezigheid van gluten. We kunnen echter helaas niet garanderen dat de maaltijd 100% glutenvrij is.
Lactosevrije maaltijd: deze maaltijd bevat geen zuivelproducten. We kunnen echter helaas niet garanderen dat de maaltijd 100% lactosevrij is.