2 persoonsbed inclusief matras en bodem

Pagina: 1
Acties:
  • 546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 17:43
Hallo, Ik ben opzoek naar een 2 persoons bed inclusief matras en lattenbodem die ik ergens online kan bestellen. alleen nu heb je zoveel keus. en zoveel verschillende prijzen. hoe weet je wat een goed matras is en wat niet. misschien heeft 1 van jullie onlangs een bed gekocht waar van je zegt deze ligt lekker!

Eisen:

2 persoons of twijfelaar (maat maak niet uit)
Prijs inclusief alles maximaal: 300 euro. (liefst zo goedkoop mogelijk)
Online bestelling inclusief bezorging

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Ik weet dat het bedrag niet al te hoog is maar duurder kan en wil ik liever niet gaan.

Mvg, T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-05 21:07
Dat weet je pas als je er op ligt. Gezien je budget zou ik een IKEA opzoeken, daar moet je voor €300 wel kunnen slagen. Daar kan je ook online bestellen. Mijn ervaring met hun matrassen is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik denk dat het lastig is voor anderen om te oordelen wat voor jou een fijn matras is.

Iedereen heeft een persoonlijke voorkeur wat matrassen betreft, zo lig ik momenteel op een pocketveermatras, maar dat bevalt totaal niet. Hiervoor een traagschuimmatras gehad, wat weer beter bevalt.

Stap eens een beddenwinkel binnen en ga daar op matrassen liggen. Dat zal voor jou doorslag kunnen geven voor wat voor matras je moet gaan. Je kan dan een dergelijke matras zelf online bestellen.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zou wel voor losse matrassen en bodems gaan ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

http://www.blankhoutenmeu...-persoons-bedden/bas.html

Met 140cm houten bodem als optie samen met dit:

http://www.blankhoutenmeu...schuim-royal-dreamer.html

Kom je inclusief bezorgen ietsje duurder uit, maar dan heb je wel een prima prijs/kwaliteit.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:49

Fiber

Beaches are for storming.

Bij http://www.ikea.com/nl/nl...ries/departments/bedroom/ kom je een heel eind voor dat bedrag...

Of je lokale Kringloopwinkel in de gaten houden. Die hebben soms best goed spul voor weinig...

[ Voor 31% gewijzigd door Fiber op 10-11-2015 15:10 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:38
Ik zie nog steeds dat er nauwelijks eigen onderzoek is verricht naar winkels, matrassen e.d. Dit is geen aankoopadviesforum zoals al eerder is verteld. Je begint dit topic 3 minuten nadat het vorige is gesloten.
Zie:
Orion84 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:50:
De Tweakers Lounge is niet bedoeld als verkapt aankoopadvies forum, zeker niet met zulke minimale inzet.

Kijk inderdaad eens rond in eerdere topics die hierover gingen, doe wat onderzoek. Mocht je dan nog een discussie willen starten / concrete vragen hebben: open dan even een topic in Algemene Zaken want volgens mij is het niet nodig om dit in de beslotenheid van TL te bespreken.
Kijk anders eens in bestaande topics, want deze vraag komt geregeld langs:
Alternatieven IKEA
2 persoons matras en lattenbodem
Ikea boxspring ervaringen
Aanschaf nieuw bed

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 10-11-2015 15:17 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.