De countrymanager van Palm Benelux zei me dat de Palm's 4 keer zo snel zijn als een Gameboy, maar als ik een emulator op m'n palm draai (zwartwit zonder geluid!) blijft Mario ook nog een kwartier in de lucht hangenOp woensdag 20 juni 2001 01:33 schreef Acolyte57 het volgende:
Wat is ook alweer dat principe van emulatie? Dat je 2x zoveel processorkracht nodig had als het systeem dat je emuleert? Zoiets iig...
Kan dus best nog tegenvallen.
offtopic:
[quote]
Op dinsdag 03 juli 2001 09:13 schreef HariZ het volgende:
[..]
Houd ook de url in mijn onderdinges in de gaten http://android18fan.cjb.net, daar kun je binnenkort meer dan 50 (en de meeste mensen kunnen op i-net niet eens 10 vinden) plaatjes over #18 vinden, plus info en nog veeel meer Android #18 zooi...
[/offtopic]
[/quote]
he thanx , maaruhm, hij doet het nie :'([quote]
Ik wist het gewoon! (heeft ook in mijn ondertitel gestaan) als ik een #18 icoon neem (nu al meer dan een maand), nemen anderen dat ook! Had ik ook met Alizée... Gelukkig heb je niet een van de 7 die ik random gebruik, dus vind ik et alleen maar stoer dat er mensen zijn die het ook gaan doen... Zolang het niet té veel worden (wat wel met Alizée gebeurde).
[/quote]
Ik ben al een jaar #18 fan hoor , en het idee om dit logo te gebruiken heb ik zelf bedacht, en niet van jou overgenomen.
Maar oke , ik ben het met je eens dat het niet leuk is als veel mensen logo`s gaan gebruiken van dezelfde figuur.
[quote]
[..]
Houd ook de url in mijn onderdinges in de gaten http://android18fan.cjb.net, daar kun je binnenkort meer dan 50 (en de meeste mensen kunnen op i-net niet eens 10 vinden) plaatjes over #18 vinden, plus info en nog veeel meer Android #18 zooi...
[/offtopic]
[/quote]
he thanx , maaruhm, hij doet het nie :'([quote]
Ik wist het gewoon! (heeft ook in mijn ondertitel gestaan) als ik een #18 icoon neem (nu al meer dan een maand), nemen anderen dat ook! Had ik ook met Alizée... Gelukkig heb je niet een van de 7 die ik random gebruik, dus vind ik et alleen maar stoer dat er mensen zijn die het ook gaan doen... Zolang het niet té veel worden (wat wel met Alizée gebeurde).
[/quote]
Ik ben al een jaar #18 fan hoor , en het idee om dit logo te gebruiken heb ik zelf bedacht, en niet van jou overgenomen.
Maar oke , ik ben het met je eens dat het niet leuk is als veel mensen logo`s gaan gebruiken van dezelfde figuur.
Verwijderd
Tip: Dimension Plus (in Groningen) verkocht deze week zeer aantrekkelijk geprijsde 8 in 1-setjes en volgende week komen ze weer binnen. 80 gulden kosten ze en daar krijg je heel wat voor: accu, adapter, draagtasje, lichtje etc.
Is nog niet online nee...Op woensdag 04 juli 2001 10:57 schreef chiel3d het volgende:
[OFFTOPIC]
[..]
he thanx , maaruhm, hij doet het nie
[..]
Dat had ik wel gedacht, alleen ik wou het even zeggen omdat ik het in m'n sig. had staan...Ik ben al een jaar #18 fan hoor , en het idee om dit logo te gebruiken heb ik zelf bedacht, en niet van jou overgenomen.
Maar oke , ik ben het met je eens dat het niet leuk is als veel mensen logo`s gaan gebruiken van dezelfde figuur.[/OFFTOPIC]
Verwijderd
ik denk toch dat het ligt aan je contactpersoon, palm os maakt gebruik van hele andere applicaties i.v.g. met gameboy advance, gameboy is puur gericht op het grafisch emuleren.Op dinsdag 03 juli 2001 09:52 schreef Lore het volgende:
[..]
De countrymanager van Palm Benelux zei me dat de Palm's 4 keer zo snel zijn als een Gameboy, maar als ik een emulator op m'n palm draai (zwartwit zonder geluid!) blijft Mario ook nog een kwartier in de lucht hangenik denk dus dat je dat wat ruimer mag nemen dan 2x de snelheid...
Verwijderd
Ik wil er ook wel 1 kopen maar van de andere kant voel ik me te oud ervoor.. Jullie niet?
ehmm. nee!Op woensdag 04 juli 2001 19:26 schreef Shark het volgende:
Ik wil er ook wel 1 kopen maar van de andere kant voel ik me te oud ervoor.. Jullie niet?
Verwijderd
Te Oud ? No way! Spelletjes zijn voor altijd!
Ik denk dat ik m ook maar koop.
Ik heb ooit een gameboy gehad (heeeeel lang geleden).
Heb nu een dikke server en werkstation, een iPaq Pocket pc met 64 meg...
DIT IS ECHT EEN GADGET 
Maar ik wil die goeie ouwe spelletjes zoals Mario en Zelda wel graag hebben. Zelda vooral (met Link toch?).
Yep. Morgen (donderdag) koopavond, effe kijken of ik op de terugweg van het werk ergens een Bartje Smit kan overvallen met een paar
.
Ik denk dat ik m ook maar koop.
Ik heb ooit een gameboy gehad (heeeeel lang geleden).
Heb nu een dikke server en werkstation, een iPaq Pocket pc met 64 meg...
Maar ik wil die goeie ouwe spelletjes zoals Mario en Zelda wel graag hebben. Zelda vooral (met Link toch?).
Yep. Morgen (donderdag) koopavond, effe kijken of ik op de terugweg van het werk ergens een Bartje Smit kan overvallen met een paar
Ik ben dus ook van plan om een GBA te kopen maar kan iemand mij vertellen of dit wel wijs is? Ik zelf hoef namelijk nooit te lang reizen. Is de GBA leuk genoeg om de pc ff aftesluiten en GBA te spelen, of alleen wanneer je lang in de bus zit?
En krijg je later ook functies om de GBA te koppelen aan de Gamecube? En waarvoor gaat de GBA dan dienen? Als controller ofzo?
En de 1ste generatie games zijn gewoon psx graphics right? Zullen de 2nd generation games dan stukken mooier eruit zien? Niet natuurlijk volledig 3d
Zal er later ook nog een functe zijn om online te gamen? Ff kabeltje in pc doen en gamen maar?
Ennuh als laatste de nieuwe Zelda is die alleen GBA of ook GBC? Of is de zelda gewoon mooier op de GBA? Zijn hier al screenshots van?
Sorry voor de vele vragen maar ik heb de GBA nieuws nooit gevolgd en aangezien het nogal aanslaat begin ik me toch erg in dat dingetje te intresseren
En krijg je later ook functies om de GBA te koppelen aan de Gamecube? En waarvoor gaat de GBA dan dienen? Als controller ofzo?
En de 1ste generatie games zijn gewoon psx graphics right? Zullen de 2nd generation games dan stukken mooier eruit zien? Niet natuurlijk volledig 3d
Zal er later ook nog een functe zijn om online te gamen? Ff kabeltje in pc doen en gamen maar?
Ennuh als laatste de nieuwe Zelda is die alleen GBA of ook GBC? Of is de zelda gewoon mooier op de GBA? Zijn hier al screenshots van?
Sorry voor de vele vragen maar ik heb de GBA nieuws nooit gevolgd en aangezien het nogal aanslaat begin ik me toch erg in dat dingetje te intresseren
Verwijderd
Ja psies dat heb ik dus ook! Maartoch lijkt me wel relaxt, nu in zomer wat in de zon liggen bakken en dan ondertussen op je speljongen geavanceerd spelenOp woensdag 04 juli 2001 21:33 schreef SCaffa het volgende:
Ik ben dus ook van plan om een GBA te kopen maar kan iemand mij vertellen of dit wel wijs is? Ik zelf hoef namelijk nooit te lang reizen. Is de GBA leuk genoeg om de pc ff aftesluiten en GBA te spelen, of alleen wanneer je lang in de bus zit?
Ja, is zeker leuk.Op woensdag 04 juli 2001 21:33 schreef SCaffa het volgende:
Wederom ja, dan wordt het een controller, met info die alleen voor jouw ogen bestemd is in multiplayer (zoals je health, en de aanval die jij voorbereid)En krijg je later ook functies om de GBA te koppelen aan de Gamecube? En waarvoor gaat de GBA dan dienen? Als controller ofzo?
Gewoon PSX graphics? Het is niet te vergelijken. Het is mooi, echt mooi. Natuurlijk is de 2e generatie beter. Lekker belangrijk. 1e generatie is ook leuk. (zie mijn review van Kuru Kuru Kururin in spielerij)En de 1ste generatie games zijn gewoon psx graphics right? Zullen de 2nd generation games dan stukken mooier eruit zien? Niet natuurlijk volledig 3d
Waarom zou je als je dat met je vrienden dichtbij kunt doen?Zal er later ook nog een functe zijn om online te gamen? Ff kabeltje in pc doen en gamen maar?
Zelda Oracle of Ages en Oracle of Seasons zijn GB Color spelen, zonder extra features voor de GBA. Het zijn overigens wel ontzettend leuke spellekes.Ennuh als laatste de nieuwe Zelda is die alleen GBA of ook GBC? Of is de zelda gewoon mooier op de GBA? Zijn hier al screenshots van?
Dan had je de topic door moeten lezen...Sorry voor de vele vragen maar ik heb de GBA nieuws nooit gevolgd en aangezien het nogal aanslaat begin ik me toch erg in dat dingetje te intresseren
---------------------------------------------
---------------------------------------------
Zelda Oracle of Ages en Oracle of Seasons zijn GB Color spelen, zonder extra features voor de GBA. Het zijn overigens wel ontzettend leuke spellekes.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
lol wou r vanmiddag 1 halen, dus ik in stad hier kijken, helemaal nix 
nou ff naar intertoy's gefietst en lol daar stond ie, dus ik pak doosje en spelletje: mario advance, bleek t een dummy doosje te zijn
ze hadden m nie godv,(de gameboy dus, nie mario)
nahja nu ligt mario advance hier naast me en me zus gaat morgen ff op schiphol voor me kijken
anders moet ik nog maar ff wacten
nou ff naar intertoy's gefietst en lol daar stond ie, dus ik pak doosje en spelletje: mario advance, bleek t een dummy doosje te zijn
nahja nu ligt mario advance hier naast me en me zus gaat morgen ff op schiphol voor me kijken
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
haha, ik had precies hetzelfde bij de freerecord. liep ffe door naar de intertoys, en daar lag er precies nog 1! vet gelukOp woensdag 04 juli 2001 23:16 schreef Hubert het volgende:
lol wou r vanmiddag 1 halen, dus ik in stad hier kijken, helemaal nix
nou ff naar intertoy's gefietst en lol daar stond ie, dus ik pak doosje en spelletje: mario advance, bleek t een dummy doosje te zijnze hadden m nie godv,(de gameboy dus, nie mario)
Te oud? Ik ben 22 en zit op me gemakje in de bus/trein om m'n GBA te spelen.. en mij kan het niks schelen of ze me vreemd aankijken of niet.. maar meestal lachen ze een beetje...totdat ze zien dat er meer dan alleen grijze blokjes op het scherm zijn..Op woensdag 04 juli 2001 19:26 schreef Shark het volgende:
Al gebeurd zelfs dat iemand zo brutaal was om te vragen of ze ook even mocht spelen.. dat heeft ze dus gedaan.. en toen vondt ze het ineens erg leuk..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Welke games hebben jullie eigenlijk?
Ik zelf heb:
Tony Hawk skateboarding 2
en Ray Man.
Allebij coole spelletjes!
Ik zelf heb:
en Ray Man.
Ik heb dat GT racespelletje van Kemco. Weet de precieze naam niet, maar mijn broertje heeft Rayman en die is toch een stuk leuker. Ik wacht zelf wel even met meer games kopen tot er écht goeie games voor de GBA op de markt komen, ik vind het nu nog maar veel te veel GBC-achtige spelletjes (al zijn ze natuurlijk wel veel beter).Op donderdag 05 juli 2001 11:01 schreef noXic het volgende:
Ik zelf heb:
en Ray Man.
Ik heb Mario Advance en Kuru Kuru Kururin.Op donderdag 05 juli 2001 11:01 schreef noXic het volgende:
Ik zelf heb:
en Ray Man.
Op donderdag 05 juli 2001 13:14 schreef Adarkar het volgende:
[..]
Kuru Kuru Kururin.
Weet iemand trouwens of ie nog verkrijg baar is in omgeving amsterdam/zaandam?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik vind dit erg ONWIJSOp woensdag 04 juli 2001 21:33 schreef SCaffa het volgende:
Ik ben dus ook van plan om een GBA te kopen maar kan iemand mij vertellen of dit wel wijs is?
Verwijderd
Bij MediaMarkt lager der nog genoeg.Weet iemand trouwens of ie nog verkrijg baar is in omgeving amsterdam/zaandam?
hey ik hoor termen over een wrom light wat is dat en hoe ziet ie er uit ? (pics aub)
Ik zou het doen!
Verwijderd
Ik wil Rayman inruilen voor THPS 2. Maar eerst even een vraagje: kun je ook zelf banen maken met THPS 2 voor de GBA?
Verwijderd
Nope dat kan helaas nietOp vrijdag 06 juli 2001 10:35 schreef Baba het volgende:
Ik wil Rayman inruilen voor THPS 2. Maar eerst even een vraagje: kun je ook zelf banen maken met THPS 2 voor de GBA?
Verwijderd
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom zou je als je dat met je vrienden dichtbij kunt doen?
---------------------------------------------------------------------------
uhhhh en als je alleen maar internet vriendjes hebt.
lijkt me ook gewoon cool om tegen een wildvreemde te spelen.
of tegen een server die leert van zijn foutenquote:
Op zondag 01 juli 2001 23:57 schreef Accelerator het volgende:
kan het niet gewoon over de kabel (of iets anders) ofzo, met een kabeltje van je GBA? telefoon is namelijk erg duur
nee, want dan kan net zo goed achter de computer zitten....
nog een "prijzig" ideetje, we maken van een cartridge een soort modem, zodat de gba een gsm en spel computer is, smsen , gamen, gprs en bellen , de modem moet voor ongv 120 piek worden verkocht.
the GbA mobile pack
lijkt me cool
mocht iemand nog zakelijke ideeen hebben ....
----------------------------------
Waarom zou je als je dat met je vrienden dichtbij kunt doen?
---------------------------------------------------------------------------
uhhhh en als je alleen maar internet vriendjes hebt.
lijkt me ook gewoon cool om tegen een wildvreemde te spelen.
of tegen een server die leert van zijn foutenquote:
Op zondag 01 juli 2001 23:57 schreef Accelerator het volgende:
kan het niet gewoon over de kabel (of iets anders) ofzo, met een kabeltje van je GBA? telefoon is namelijk erg duur
nee, want dan kan net zo goed achter de computer zitten....
nog een "prijzig" ideetje, we maken van een cartridge een soort modem, zodat de gba een gsm en spel computer is, smsen , gamen, gprs en bellen , de modem moet voor ongv 120 piek worden verkocht.
the GbA mobile pack
lijkt me cool
mocht iemand nog zakelijke ideeen hebben ....
----------------------------------
Ik dacht dat in Japan de mobile adapter al uit was, of binnenkort uitkomt..
Kan je dus je GBA koppelen aan je GSM en dan dus online spelen..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Over duur gesproken. Nee, geef mij dan maar gewoon ir, kun je wat in de trein spelen met anderen.Op vrijdag 06 juli 2001 16:06 schreef Creepy het volgende:
Ik dacht dat in Japan de mobile adapter al uit was, of binnenkort uitkomt..
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
ach.. tegenwoordig heeft iedereen een abo met tig belminuten of zo maakt niks uit[b]Op vrijdag 06 juli 2001 16:11
Over duur gesproken. Nee, geef mij dan maar gewoon ir, kun je wat in de trein spelen met anderen.
Verwijderd
kheb ook zo'n accuutje gekocht incl. een voor in de auto is niet zo heel erg duur (alleen accu = fl 20,- met autolader = 24,-) (hier tenminse)Op vrijdag 06 juli 2001 23:01 schreef Tarin het volgende:
Owh ja.. hoe zit dat met die mooie accuutjes die ze bij de free hebben.. zijn dat nicad dingen inclusief geheugeneffect of valt dat mee?
Deze al gezien??
http://www.global-media.org/mystuff/wacom-advanced.jpg
leuk voor onder je wacom sleeve
home made..
leuk voor onder je wacom sleeve
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Vriend van me gaat dinsdag naar Amerika.
Weet iemand nog een leuk spel dat hij vanuit daar kan meenmen?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
This server cannot be found...Op zaterdag 07 juli 2001 00:04 schreef dadj het volgende:
Deze al gezien??
leuk voor onder je wacom sleevehome made..
Maar mijn grootste ergernis wat betreft mijn GBA is toch wel het veels te donkere schermpje!
we kunnen ook gewoon een soort van gba-lan houden.
Maximaal 4 spelers per spel...
NiemandOp zondag 08 juli 2001 04:55 schreef Famoso het volgende:
Vriend van me gaat dinsdag naar Amerika.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
gewoon: Allemaal...
Kijk, daar heb ik nou wat aan.Op maandag 09 juli 2001 20:28 schreef sebastius het volgende:
gewoon: Allemaal...
Ik zal hem meteen bellen en zeggen datie alle spellen die hij ziet moet gaan halen
Verwijderd
Ik wil de GBA graag kopen, aangezien ik binnenkort op vakantie wil (welk concept?). Ik wil alleen weten wat het mij allemaal gaat kosten, en welk spel moet ik nemen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Verwijderd
1. GBA = 289,- (hij zal vast wel ergens goedkoper zijn maarjah)
2. een game = +- fl 100,-
3. een accu zou ik wel kopen als je hem veel gebruikt das 20 piek (met autolader = 25 piek)
nou dat was het zo'n beetje je kan natuurlijk ook nog andere Accecoires kopen
Ik wou gewoon ff melden dat ik er nu ook een heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ben er uiteraard reuze
mee
en ben er uiteraard reuze
Weet iemand of GT Advance een leuk spel is? Iemand neemt hem nl. mee voor me uit de US
volgens mij zijn alle titels die er zijn ook in nederland uit. (voor het eerst in de geschiedenis..Op maandag 09 juli 2001 03:20 schreef Famoso het volgende:
[..]
Niemand
Waar ik me echt wezenloos aan irriteer is dat ik bij mijn 3 laatst gekochte spellen gewoon geen plastic beschermhoesje meer krijg, dit is toch te belachelijk voor woorden, zelfs bij een illegale 2000 in 1 krijg ik een nep doosje. Is dat dan echt zo duur?
20*350ZO45°
Was ik ook achter ja, wel stom, ken ik eindelijk iemand die naar de VS gaat, zijn er dezlefde spellen als hier uitOp woensdag 11 juli 2001 20:25 schreef weeraanmelden het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle titels die er zijn ook in nederland uit. (voor het eerst in de geschiedenis..
Maarja, dan maar GT Advance voor een zacht prijsje
Weet iemand waar ik een opbergtasje voor de gba kan krijgen?
DDPEEKIW
Waarom zou je die uit de USA laten (mee)komenOp woensdag 11 juli 2001 19:22 schreef Famoso het volgende:
Weet iemand of GT Advance een leuk spel is? Iemand neemt hem nl. mee voor me uit de US
Hij ligt hier zo in de winkel.. Ik ga hem vandaag ff spelen.
Omdat er geen een spel is dat hier nog niet uit is en daar wel.Op donderdag 12 juli 2001 15:36 schreef The Fox het volgende:
[..]
Waarom zou je die uit de USA laten (mee)komen
Hij ligt hier zo in de winkel.. Ik ga hem vandaag ff spelen.
Ik wilde sowieso al een nieuw spel dus waarom
duurder halen als het goedkoper kan
Die heb ik, erg vet spel als je van Gran Tursimo ofzo houdt, veel auto's en banen, ook tuning voor je auto!Op woensdag 11 juli 2001 19:22 schreef Famoso het volgende:
Verwijderd
Ik heb bij de Dimension Plus in Groningen een 7-in-1 setje gereserveerd en ga die zo ophalen. 80 piek voor o.a. een opbergtasje, een lichtje, een linkkabel, accu, adapter etc. Koopje!Op donderdag 12 juli 2001 14:31 schreef eviltweaker het volgende:
Weet iemand waar ik een opbergtasje voor de gba kan krijgen?
ik heb hem ook gekocht, damn zeg, niemand heeft/had hem
maar het is wachten waard.
heerlijk reminnesen over de "oude tijd"
super mario bros 2. "vierpuntknoptoets"
de gewoon de NES.
tijden dat je er gewoon niet vanuit ging dat er over 3 maanden iets snellers en mooiers is.
EN
ik ga volgende week maandag op vakantie, 24 uur met de bus naar blanes
, (blanes
bus
)
en iedereen die meegaat heeft het over de GBA, maar niemand heeft hem kunnen krijgen, ja in bestelling staan, maar dat duurt 2 weken..

Super mario bros 2! , ik ben mijn oude "club nintendo bladen "weer aan het opzoeken!
maar het is wachten waard.
heerlijk reminnesen over de "oude tijd"
super mario bros 2. "vierpuntknoptoets"
de gewoon de NES.
tijden dat je er gewoon niet vanuit ging dat er over 3 maanden iets snellers en mooiers is.
EN
ik ga volgende week maandag op vakantie, 24 uur met de bus naar blanes
en iedereen die meegaat heeft het over de GBA, maar niemand heeft hem kunnen krijgen, ja in bestelling staan, maar dat duurt 2 weken..
Super mario bros 2! , ik ben mijn oude "club nintendo bladen "weer aan het opzoeken!
Verwijderd
dit coole 3d shit !!!
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,454599,00.html
ik wouw er ook een koopen aleen roze
Er stonden toen ik em kocht ook alleen maar twee roze, ik heb em gewoon gekocht. Ga em gewoon overspuitenOp zaterdag 14 juli 2001 16:04 schreef -SK- het volgende:
dit coole 3d shit !!!
Ik heb er nu ook op gespeeld, en wel Rayman; best kicken! Het is eigenlijk gewoon de snes in het klein... maar wel stoer. 
Wat ik wel jammer vind is dat er wederom maar 1 speakertje op zit; er had er links ook een moeten zitten!
Wat ik wel jammer vind is dat er wederom maar 1 speakertje op zit; er had er links ook een moeten zitten!
.... Ik weet het ook niet
lijerOp woensdag 20 juni 2001 11:15 schreef Moon het volgende:
Game Boy Advance
CPU 32-Bit ARM with embedded memory
Screen 2.9" TFT reflective screen
240x160 resolution
40.8mm x 61.2mm screen size
32,768 possible colours
32,768 simultaneous colours in bitmap mode
Size (mm) 82mm(L) x 144.5(W) x 24.5mm (D) 75w x 133h x 27d
Weight 140g
Power 2 AA batteries
Battery Life 15 hours
Software Cartridge format
Game Boy and Game Boy Color compatible Cartridge format
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
Er is al een uitbreiding uit die je onderin de GBA kunt pluggen en waar twee speakertjes zitten. Speel het anders met een koptelefoon op, een wereld van verschilOp zondag 15 juli 2001 00:07 schreef mbvisiontt het volgende:
Ik heb er nu ook op gespeeld, en wel Rayman; best kicken! Het is eigenlijk gewoon de snes in het klein... maar wel stoer.
R./
coole picsOp zaterdag 21 juli 2001 02:35 schreef RRX het volgende:
Ik heb ff een fotosessie van m'n GBA ON-Line gezet
KLIK HIER VOOR DE FOTOSESSIE
thx
Wie heeft er al krassen gemaakt op zijn gba schermpje?
bij mij zitten er al 3 op
bij mij zitten er al 3 op
DDPEEKIW
Aaaah!, zonde! die van mij is nog 100% OK!
Wel is dat scherm ontzettend gevoelig voor vette vingers.. je blijft hem schoonmaken!
Wel is dat scherm ontzettend gevoelig voor vette vingers.. je blijft hem schoonmaken!
Nothing is impossible
Over die krassen.
Bij de Swatch Store of Hallfords, kan je een scratch remover halen.
Dat moet je op je scherm smeren, en dan met een doekje een minuut lang over de krassen wrijven.
De krassen zijn dan zo weg
Ik gebruik dat spul ook voor mijn horloge en gsm display, werkt perfect!
Dat moet je op je scherm smeren, en dan met een doekje een minuut lang over de krassen wrijven.
Hier ook geen krassen maar damn kan der wel om het half uur glassex op spuitenOp zondag 22 juli 2001 16:15 schreef ~Destructor() het volgende:
Aaaah!, zonde! die van mij is nog 100% OK!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
ik heb m nu ook 
maar noch ff een vraagje hoe moet je de baas wario land 2
van chapter 2 final story verslaan kan er niet meer achter komen tegen de robot buiken maar dan gaat ie niet dood wat moet je noch meer doen ?

maar noch ff een vraagje hoe moet je de baas wario land 2
van chapter 2 final story verslaan kan er niet meer achter komen tegen de robot buiken maar dan gaat ie niet dood wat moet je noch meer doen ?
zo blijf je dus wel je schermpje polijsten. Lijkt me niet echt gezond....Op maandag 23 juli 2001 12:22 schreef CitrusJuicer het volgende:
Over die krassen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Tis nix meer als een plastic raampje.., binnenkort zullen die ookwel los te koop zijn, zodat je gwoon een niew stukkie plastic kan plakken als het vorige te krassig is, was voor de GB en GBC ook..
Ik was net bij The Music Corner in Bergen op Zoom, en ze hadden wat import spellen voor de GBA. Onder andere Streetfighter 2 (japanse import), Earthworm Jim en Pac-Man collection (UK of US import zo te zien). Ze waren wel asociaal duur, 160 piek per spel.
damn 160 
ik heb ook een of ander worstel spel zien liggen in alkmaar voor 160, maar de graphix vond ik niet bijster mooi
heb zelf gisteren in alkmaar 1tje gekocht, ze waren overal uitverkocht
gelijk f-zero erbij genomen, kon tony hawk nergens vinden
naja zondag richting indonesie, ff kijken of ze op het vliegveld wat hebben (schiphol/hong kong/jakarta)
ik heb ook een of ander worstel spel zien liggen in alkmaar voor 160, maar de graphix vond ik niet bijster mooi
heb zelf gisteren in alkmaar 1tje gekocht, ze waren overal uitverkocht
gelijk f-zero erbij genomen, kon tony hawk nergens vinden
naja zondag richting indonesie, ff kijken of ze op het vliegveld wat hebben (schiphol/hong kong/jakarta)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
[forum=gad] >> [forum=12]
Verwijderd
De beste methode om jouw GBA cherm te poetsen is het gebruik maken van een poetsdoek van een bril.
Gebruik dan niets anders(jouw t-shirt of anders is heel slechts)
Ik heb nog geen ene krasje of zo op mijn GBA scherm en dat ik probeer zo vol te houden.
Gebruik dan niets anders(jouw t-shirt of anders is heel slechts)
Ik heb nog geen ene krasje of zo op mijn GBA scherm en dat ik probeer zo vol te houden.
Verwijderd
Het is een redelijk bedrag.Op woensdag 20 juni 2001 10:02 schreef PsychoG het volgende:
Dat is geen kont!!(of ben ik zo verschrikkelijk rijk dat ik dit niks vind).
Alleen als je kiekt naar de Ultra 64 prijzen,
dan heb je voor 260 piek al een ultra met game.
de gameboy is 289 zonder game.
Dus uitgereken is dat 420 piek ofzo voor de advance met 1 game en adapter en ook 420 voor de ultra 64 met 2 games! of ultra 64 met 1 game en memory upgrade en memory card voor save games.
Maar goed de advance is portable en dat is nauw juist het leuke ervan.. Nu maar wachten op zelda advance
want dat is daar gaat het me om.
Verwijderd
weet iemand wat over het spel Zelda Advance??Op maandag 05 november 2001 18:40 schreef Jim het volgende:
[..]
Het is een redelijk bedrag.
Alleen als je kiekt naar de Ultra 64 prijzen,
dan heb je voor 260 piek al een ultra met game.
de gameboy is 289 zonder game.
Dus uitgereken is dat 420 piek ofzo voor de advance met 1 game en adapter en ook 420 voor de ultra 64 met 2 games! of ultra 64 met 1 game en memory upgrade en memory card voor save games.
Maar goed de advance is portable en dat is nauw juist het leuke ervan.. Nu maar wachten op zelda advance
want dat is daar gaat het me om.
Ik weet alleen dattie uitkomt, maar wanneer niet.Op zondag 31 maart 2002 12:05 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
weet iemand wat over het spel Zelda Advance??
Zal wel een tijdje duren
Zelda, dat is een spel dat ik meteen zal kopen wanneer die uitkomt.
Metroid 4 zal ik graag op de GBA zien. Hopelijk wordt er iets bekend gemaakt op de E3.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Stond net op het punt om een GBA te kopen, maar bij het testen in de winkel (Earthworm Jim) zag het spel er toch wel ERRUG donker uit (TL balken van boven, dus voldoende licht)... pas als je hem heeeeeel schuin hield dan kon je redelijk wat zien...
Is dat bij elk GBA spel zo? Want ik wil hem eigenlijk aleen voor Super Mario en Tetris... zijn die misschien wat helderder? Is het brightness misschien in te stellen bij de GBA?
Is dat bij elk GBA spel zo? Want ik wil hem eigenlijk aleen voor Super Mario en Tetris... zijn die misschien wat helderder? Is het brightness misschien in te stellen bij de GBA?
Ik vind dat de GBA wel omhoog moet worden gekickt.Op zondag 31 maart 2002 13:03 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Lekker een half jaar oud topic omhoog kicken he
De GBA is een "nieuwe" spelcomputer en er wordt in heel de wereld het meest verkocht. De GBA verdient het naar mijn mening het gewoon.
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
Eigenlijk moet dit een groot topic worden waar allerlei spellen worden besproken en meningen worden gegeven.
Zelf vind ik de GBA een beetje tegenvallen. Er zijn zeer goede spellen zoals Tony Hawk, Advance Wars en zo, maar er zijn er gewoon te weinig. Ik wacht nog wel op de nieuwe zelda en metroid maar ik denk dat ik na deze GB geen nieuwe ga halen (GB Ultra of wat dan ook). Ook omdat ik er te weinig mee speel. De spellen op de grote consoles zien er gewoon te mooi uit dat dit alleen kan worden goedgemaakt als de gameplay zoveel sterker is, maar dat is ie niet. Je kunt dan natuurlijk zeggen, 'ja maar het is handig als je op vakantie gaat'. Op vakantie heb ik wel wat anders te doen en om alleen voor de reis zo'n duur apparaatje te kopen vind ik ook weer wat overdreven. Bovendien maken ze de consoles ook bijna mobiel zodat je het nog in de auto kunt spelen als je dat zou willen. Bovendien vind ik de spellen ook wat aan de prijzige kant, voor wat ze er voor aanbieden. Veel spellen zijn gepoort van de SNES, en die spellen heb ik vaak al gespeeld. Dus, mooi machientje maar het geld niet waard gebleken.
Zelf vind ik de GBA een beetje tegenvallen. Er zijn zeer goede spellen zoals Tony Hawk, Advance Wars en zo, maar er zijn er gewoon te weinig. Ik wacht nog wel op de nieuwe zelda en metroid maar ik denk dat ik na deze GB geen nieuwe ga halen (GB Ultra of wat dan ook). Ook omdat ik er te weinig mee speel. De spellen op de grote consoles zien er gewoon te mooi uit dat dit alleen kan worden goedgemaakt als de gameplay zoveel sterker is, maar dat is ie niet. Je kunt dan natuurlijk zeggen, 'ja maar het is handig als je op vakantie gaat'. Op vakantie heb ik wel wat anders te doen en om alleen voor de reis zo'n duur apparaatje te kopen vind ik ook weer wat overdreven. Bovendien maken ze de consoles ook bijna mobiel zodat je het nog in de auto kunt spelen als je dat zou willen. Bovendien vind ik de spellen ook wat aan de prijzige kant, voor wat ze er voor aanbieden. Veel spellen zijn gepoort van de SNES, en die spellen heb ik vaak al gespeeld. Dus, mooi machientje maar het geld niet waard gebleken.
Verwijderd
YO!
Nah ik ben dus van plan/aan het bedenken om ook zo'n GBA te kopen (gister kwammik op het idee, ga op vakantie, 24uur in de auto, dus ik dacht heej een GBA!!) dus ik naar de winkel en ik kijk achterop die doosies.....nou zo ongeloofelijk ziet het er nie uit toch? Ja ok, tis natuurlijk maar een hand-held, maar dat Tekken ziet er bv gaar uit?
Maarja toch ondanks dat het er niet grandioos uitziet...zit ik toch te denken om hem te kopen
Nu nog ff een vraagje wat kosten die spellen eigelijk ( hebber met me stomme kop niet naar gekeken in de winkel
)
En hoe zit dat met die "Flash-kaarten" ? Heb al gezocht, maarre betekent dat gewoon dat je roms kan downloaden, je GBA aan je PC kan hangen en dat de roms kopieren
THNX!
Nah ik ben dus van plan/aan het bedenken om ook zo'n GBA te kopen (gister kwammik op het idee, ga op vakantie, 24uur in de auto, dus ik dacht heej een GBA!!) dus ik naar de winkel en ik kijk achterop die doosies.....nou zo ongeloofelijk ziet het er nie uit toch? Ja ok, tis natuurlijk maar een hand-held, maar dat Tekken ziet er bv gaar uit?
Maarja toch ondanks dat het er niet grandioos uitziet...zit ik toch te denken om hem te kopen
Nu nog ff een vraagje wat kosten die spellen eigelijk ( hebber met me stomme kop niet naar gekeken in de winkel
En hoe zit dat met die "Flash-kaarten" ? Heb al gezocht, maarre betekent dat gewoon dat je roms kan downloaden, je GBA aan je PC kan hangen en dat de roms kopieren
THNX!
Ff meer dan 10 jaar oude topic omhoog helpen
Zijn er toevallig mensen die tips hebben om een gba te modden? Zowiezo een ips scherm. Op aliexpress heb ik een kit gezien, is aliexpress betrouwbaar op dat vlak? Zijn de behuizingen goed? Nogmaals sorry voor de topickick.
Zijn er toevallig mensen die tips hebben om een gba te modden? Zowiezo een ips scherm. Op aliexpress heb ik een kit gezien, is aliexpress betrouwbaar op dat vlak? Zijn de behuizingen goed? Nogmaals sorry voor de topickick.
Shit happens yk
Ik ben ooit begonnen met een ips mod en shell van aliexpress, maar de kwaliteit is net als de prijs niet hoog.t.w.e.a.k.e.r schreef op zondag 30 november 2025 @ 20:30:
Ff meer dan 10 jaar oude topic omhoog helpen![]()
Dus ik heb daarna alles opnieuw gedaan met spullen van RetroSix in de UK en dat was stukken beter!
Voor mij persoonlijk was goedkoop in dit geval dus duurkoop, omdat ik het uiteindelijk allemaal dubbel heb gedaan. Mijn advies zou dus zijn om gelijk voor iets kwalitatiefs te gaan, want zoveel scheelt het nou ook weer niet in prijs.
B.Net Sebase#2714
Bedankt voor uw reactie! Ik ga eens kijken op retrosix.Sebase85 schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 10:54:
[...]
Ik ben ooit begonnen met een ips mod en shell van aliexpress, maar de kwaliteit is net als de prijs niet hoog.
Dus ik heb daarna alles opnieuw gedaan met spullen van RetroSix in de UK en dat was stukken beter!
Voor mij persoonlijk was goedkoop in dit geval dus duurkoop, omdat ik het uiteindelijk allemaal dubbel heb gedaan. Mijn advies zou dus zijn om gelijk voor iets kwalitatiefs te gaan, want zoveel scheelt het nou ook weer niet in prijs.
Shit happens yk
Fantastisch ditInZane schreef op woensdag 20 juni 2001 @ 11:19:
Misschien dat ik dit weekend wel ff naar zo'n dingetje ga kijken.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe diep onder de indruk ben. Eindelijk een handheld met kwaliteit
32 bit CPU
Ja, mooi he? Maar ik had toen een Nokia 3310, dus het was snake in zwart/wit, of Golden Sun op de Gameboy Advance. Oh, of Lemmings op mijn Palm IIIc, tot de batterij daarvan leeg was.
Ik heb er nog een Afterburner (frontlight) in gebouwd, en (veel) later een Micro gekocht:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/a1b343246f49b59d2364f5cd1d2c9b62.jpg?f=user_large)
Good times, good times.
Nu zo'n ding van Anbernic, dat werkt bijna net zo goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Tarin op 02-12-2025 22:37 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Oh wauw, een quote op een reactie van mij van dik 24 jaar geleden
Die Gameboy Advance heb ik al heel lang niet meer, moet ik eerlijk bekennen.