Beetje rare vraag, is er al een emulator voor op de PocketPC (WIndows CE 3.0)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
with all respect, draait het lekker denk jeOp woensdag 20 juni 2001 00:47 schreef Stropdas het volgende:
Lijkt wel heel veel op dat Lynx (geloof dat t zo hette), ze stappen af van het A6-formaat dus, wel jammer, vind ik er toch leuker uit zien.
Beetje rare vraag, is er al een emulator voor op de PocketPC (WIndows CE 3.0)
Kan dus best nog tegenvallen.
Daarbij weet ik niet wat voor resolutie de GBA heeft (die overigens wel roelerend eruit ziet. SNES ter grootte van een graphische calculator, gimme gimme!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
GBA heeft dacht ik een dragonball VZ proc, waar veel andere pocketPCs ook op draaien.
misschien over een tijdje dat ik er een ga kopen
Vind hem er wel mooi uitzien..
dat wordt
Eeuwige n00b
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga uit van Fl 289,-
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
er komen vast wel leuke spellen voor
Audi A8 W12 6.0
32 bit RISC-CPU + 8 bit CISC CPU
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Nee, ik vind hem er wel grappig uitzien. Ben benieuwd wat voor spellentjes eruit komen. Hopenlijk iets met die droge pokebeestjes... Laten we eerst de kat maar eens uit de boom kijken...
Deed ik eerst ook gelijk al met de gewone GameBoy en toen had ik al last van me klauwen... misschien toch wat te lang achterelkaar gedaan?...Op woensdag 20 juni 2001 10:48 schreef BlaxLash het volgende:
RSI knoppen, ben je een mietje? Gewoon klikken met je donder en genieten![]()
![]()
Nee, ik vind hem er wel grappig uitzien. Ben benieuwd wat voor spellentjes eruit komen. Hopenlijk iets met die droge pokebeestjes... Laten we eerst de kat maar eens uit de boom kijken...
Verwijderd
Opeens schiet dat pokke melodietje van tetris weer in me hoofd. AAHHHGGGRRRRR...Op woensdag 20 juni 2001 10:53 schreef HariZ het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook gelijk al met de gewone GameBoy en toen had ik al last van me klauwen... misschien toch wat te lang achterelkaar gedaan?...
Heeft iemand trouwens enige technische specs van dit techniessnufje? Ik bedoel, processor, geheugen (?), hoeveel mb gaat er op een card (leuk om te weten wat voor kwaliteit spellen je kan verwachten, hoe groter de cards, hoe beter de kwaliteit)... etc etc etc...
CPU 32-Bit ARM with embedded memory
Screen 2.9" TFT reflective screen
240x160 resolution
40.8mm x 61.2mm screen size
32,768 possible colours
32,768 simultaneous colours in bitmap mode
Size (mm) 82mm(L) x 144.5(W) x 24.5mm (D) 75w x 133h x 27d
Weight 140g
Power 2 AA batteries
Battery Life 15 hours
Software Cartridge format
Game Boy and Game Boy Color compatible Cartridge format
Verwijderd
Lekker die batterijenOp woensdag 20 juni 2001 11:15 schreef Moon het volgende:
Game Boy Advance
CPU 32-Bit ARM with embedded memory
Screen 2.9" TFT reflective screen
240x160 resolution
40.8mm x 61.2mm screen size
32,768 possible colours
32,768 simultaneous colours in bitmap mode
Size (mm) 82mm(L) x 144.5(W) x 24.5mm (D) 75w x 133h x 27d
Weight 140g
Power 2 AA batteries
Battery Life 15 hours
Software Cartridge format
Game Boy and Game Boy Color compatible Cartridge format
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe diep onder de indruk ben. Eindelijk een handheld met kwaliteit
32 bit CPU
Verwijderd
TuurlijkOp woensdag 20 juni 2001 11:38 schreef Spokkie het volgende:
Waarom een GBA als je een pc hebt? Om op vakantie te kunnen blijven gamen??
En in de trein, en in de auto enzovoorts..
Zoek jij maar een laptop die het 15 uur vol houdt en dan voor <300 piek..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
En om aanspraak te krijgen bij de kids op vakantie in Thailand natuurlijkOp woensdag 20 juni 2001 11:38 schreef Spokkie het volgende:
Waarom een GBA als je een pc hebt? Om op vakantie te kunnen blijven gamen??
Pcies!Op woensdag 20 juni 2001 11:41 schreef Tarin het volgende:
[..]
Tuurlijk
En in de trein, en in de auto enzovoorts..
Zoek jij maar een laptop die het 15 uur vol houdt en dan voor <300 piek..
GBA lijkt me toch wel HET tijdverdrijvingsmiddel bij uitstek. Nu zit je misschien met je telefoon in de trein te prutsen omdat een GameBoy niet stoer is ofzo, maar de GBA heeft (nu al) een WEL STOER imago, dus ik kan het me voorstellen als je dan WEL in de trein met je GBA gaat zitten spelen...
Wel schraal dat Nintendo voornamelijk ports uitbrengt...
* Mirickle w8 op Mario Kart Advance
Ja natuurlijk! PocketPC heeft genoeg aan <100MHz! Denk ik ook ja! 150 draait nog net goed, dan is zo'n dragonball VZ zekers genoeg met minder dan 50 MHz, denk maar aan de 150 voor de Casio en 206 voor de Ipaq ja.Op woensdag 20 juni 2001 01:38 schreef Jasper Janssen het volgende:
afhnakelijk van het type emulatie tussen de 2 en 10 x. Denk in dit geval meer de 5-10 keer regio, en dat gaat op ene pocketPC niet lukken.
GBA heeft dacht ik een dragonball VZ proc, waar veel andere pocketPCs ook op draaien.
Er is dus niet gevonden wat de snelheid van de CPU is? Heb dat zelf nog niet gezocht
Als de mariokartversie van de GBA net zo is als de versie van de N64 (die
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb een beetje met de Emulator lopen kloten ( en de roms na 24 uur weer verwijderd natuurlijk)
Ziet er uit als een Snes inderdaad, maar dan in zakformaat ongeveer. Lijkt me lekker.
Als de spellen maar niet zo duur zijn.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Emulators zijn toch minder leuk vind ik.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ik ga er natuurlijk meteen een halen
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Geweldig ding, ik kijk er al maanden naar uit (stiekem al jaren heheheh)
Ik heb ook al gehoord dat er een TV tuner voor komt, so,.. is dat niet geweldig?>?
de gameboy vond (en vind) ik al zo leuk,
dan zal de gba wel super zijn!
koop tegen woordig geen gameboy's, lynxen, X-boxen, PS2's of wat dan ok , ben al blij met mijn Athlon(tje) 1Ghz 256mb ram, 60GB hdd <--- is veel beter dan welke gameboy dan ook, of niet? (kheb het over de PC in het algemeen)
veel leuker dan elke dag speletjes op zon klein schermpje spelen.
Gameboy zal wel een CPu van 25hz hebben?
ofziets niet veel sneller dan een 286/
P.S. Gameboy spellen zien er leuker uit op een 19"inch
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Op dat soort dingen verheug ik me eigenlijk ook het meest... En Zelda natuurlijk...Op woensdag 20 juni 2001 16:53 schreef zAb het volgende:
Ik koop dat ding pas als Doom is gereleased voor de GBA.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
En het RSI gehalte vind ik ook nog wel meevallen, hij ligt beter in de hand dan die oude Gameboy
Verwijderd
(in verhouding minder duur want je kan er 10x zo veel mee)
een emu voor Ipaq voor de GB Advance
Verwijderd
KEWL!!Op woensdag 20 juni 2001 17:48 schreef Glorix Jim het volgende:
mensen met een Ipaq zullen zeer blij zijn met de volgende link : http://www.pocketmatrix.com/gbace/
Hoef ik me nie meer te vervelen in de auto als we op vakantie gaan: ff me pa z'n iPaq jatten en een paar rom's downen
Thanx Dude
Verwijderd
Ja, maar zo'n ipaq kost 1200 en een gba 300Op woensdag 20 juni 2001 17:48 schreef Glorix Jim het volgende:
mensen met een Ipaq zullen zeer blij zijn met de volgende link : http://www.pocketmatrix.com/gbace/
helaas.. final fantasy komt niet op de GBA, square heeft voor de wonderswam gekozen (kleine broertje van DC)Op woensdag 20 juni 2001 17:39 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Wat dacht je van Metroid, Final Fantasy, Breath of fire, Streetfighter 2, en nog meer sequels van classics ik kan echt bijna niet wachten totdat ik hem heb.
Op woensdag 20 juni 2001 17:06 schreef DaNCe2k het volgende:P.S. Gameboy spellen zien er leuker uit op een 19"inch
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Sony kapte met spelletjes maken voor DC en consorten en zich op de playstation-markt stortteOp woensdag 20 juni 2001 22:17 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
helaas.. final fantasy komt niet op de GBA, square heeft voor de wonderswam gekozen (kleine broertje van DC)
[..]
De hoeveelheid bit die een cpu waard is zegt niets over het aantal mhzOp woensdag 20 juni 2001 17:06 schreef DaNCe2k het volgende:
uhm 32 bit CPU, hoeveel (M)Hz is dat?
koop tegen woordig geen gameboy's, lynxen, X-boxen, PS2's of wat dan ok , ben al blij met mijn Athlon(tje) 1Ghz 256mb ram, 60GB hdd <--- is veel beter dan welke gameboy dan ook, of niet? (kheb het over de PC in het algemeen)
veel leuker dan elke dag speletjes op zon klein schermpje spelen.
Gameboy zal wel een CPu van 25hz hebben?
ofziets niet veel sneller dan een 286/
P.S. Gameboy spellen zien er leuker uit op een 19"inch
En ga jij maar lekker met je athlon en je 19" monitor in de trein zitten..
He Glorix-mannetje, niet alleen de Ipaq he! Ook Casio en HP- bezitters kunnen m gebruiken!!!Op woensdag 20 juni 2001 17:48 schreef Glorix Jim het volgende:
Verwijderd
Dat zie je verkeert. Stel je zou de GBA voor drie honder piek kopen, krijg je voor 900 piek meer, een complete pda erbijOp woensdag 20 juni 2001 22:05 schreef Lomu het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n ipaq kost 1200 en een gba 300
Nadeel is wel dat dit alles stroom zuigt... Dag dag baterijem...
Ehm.. Square heeft nooit spellen gemaakt voor de DC..Op woensdag 20 juni 2001 22:52 schreef Tarin het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Sony kapte met spelletjes maken voor DC en consorten en zich op de playstation-markt stortte![]()
En ja, ze zitten nu met sony, maar die heeft geen handhelds..
Ik heb er momenteel 80 GBA's liggen
Ik verkoop ze aan 285 fl.
/ opschep mode uit /
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Eerst F-Zero er bij gekocht toen weer geruild maar dat is een kut spel!! Graphics zijn wel cool maar het is saaaaaaai.
Toen maar omgeruild voor mario advance, niet zo mooi maar wel superfun!!
Over een half jaartje komen pas de echte mooie spellen uit en die koop ik dan wel
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ray-Man hebben ze ook, misschien haal ik die wel.
Mario Kart komt pas in November ofzo en F-Zero is echt wel zzzzaaaai, maarja smaken verschillenOp donderdag 21 juni 2001 17:20 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb 'm ook, ook F-zero...die hou ik wel. Speel maar eens met zn 2-enMorgen komen er nieuwe spelletjes binnen. ik hoop ook Mario Kart.
Ray-Man hebben ze ook, misschien haal ik die wel.
Voor de geinteresseerden 500,- incl uploader en 8MB kaart
SCREEEEENSHOOOOOTS!!
* Servowire wil screenshot
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Das zeker coolOp donderdag 21 juni 2001 17:41 schreef Lomu het volgende:
Mario Kart zou in Juni uitkomen, maar het wordt waarschijnlijk half juli... En die gamebackup dinges geval, ken je dan gewoon een zooi spelletjes op een flash kaart proppen die je van internet haalt? Als dat zo is dan ga ik m zeker kopen
met papier mache kun je alles maken!!
een woord:Op donderdag 21 juni 2001 17:36 schreef Servowire het volgende:
een woord:
SCREEEEENSHOOOOOTS!!
* Servowire wil screenshot
http://www.gameboy.com
daar staan van (zo'n beetje) alle komende spellen screens en af en toe ook een fillumpie
Verwijderd
Verwijderd
R./
ik meen 4Op donderdag 21 juni 2001 22:22 schreef Rensje het volgende:
Hoeveel bits is de gewone gameboy dan?
Nope, het waren er wel geteld 8!Op donderdag 21 juni 2001 23:36 schreef ThaMaster het volgende:
[..]
ik meen 4
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd
Hij wou tony hawk erbij, maar die was uitverkocht
Toen had ie castlevania gekocht, vet kewl!!
ik krijg em ook (als ik overga) en dan koop ik tony hawk en maybe megaman (import).
Ik heb ook de emulator, maar in et echt speelt ie wel wat lekkerder.
grtz. wandklok
Ga allebei eerst eens het boek "PC's voor dummies" lezen ofzo, voordat je hier onzin uit gaat kramen die kant noch wal raakt.Op woensdag 20 juni 2001 22:56 schreef Tarin het volgende:
[..]
De hoeveelheid bit die een cpu waard is zegt niets over het aantal mhz, bij mijn weten is 32 bit alleen 2 keer zo snel als 16 bit bij dezelfde kloksnelheid..
En ga jij maar lekker met je athlon en je 19" monitor in de trein zitten..daar is een GBA dus voor uitgevonden.. En bovendien is het gewoon een hoop fun voor niet eens 300 piek, en goed betaalbare spellen.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Verwijderd
Hoe is Rayman? Heb nu supermario en castlevania, maar die laatste is toch niet echt mijn spel. Supermario 1 is trouwens niet wat ik dacht dat het was!Op vrijdag 22 juni 2001 15:11 schreef Jamez_Joint het volgende:
Kheb Rayman toch maar gehaald. Zometeen krijgtie nog wat meer binnen. Ook accus adapters en dat soort shit...keep u informed.
Een heel groot en stoer systeem.
Ik hoop toch dat je Sega bedoelt???Op woensdag 20 juni 2001 22:52 schreef Tarin het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Sony kapte met spelletjes maken voor DC en consorten en zich op de playstation-markt stortte![]()
En de gameboy Advance is zwaar gaav!
Ikw erk in een winkel waar we ze verkopen, en heb er al verle uurtjes opz itten gamen, die F-zero valt btw echt tegen!
Verwijderd
Die wil ik dan ook echt wel meteen hebben maar is dat nie van SEGA
maar zou wel mooi zijn als die erop kwam. Heb ik vroeger ook veel op m'm mastersystem gespeeld
Vinden jullie castlevania nie beetje donker trouwens?
Sega maakt nu toch games (of gaat maken) voor allerlei consolesDie wil ik dan ook echt wel meteen hebben maar is dat nie van SEGA
Verwijderd
Ze moesten eens weten!
Mario kart komt 27/08/01 uit. (bron: gameboyadvance.com)
hehehe... ik (23 jaar) ook. Kom bij de winkel, leg dat ding op de toonbank, vraagt die muts : "zal ik hem inpakken?". Ik : "Nee hoor, hoeft niet. Is voor mijzelf."Op vrijdag 22 juni 2001 22:23 schreef Flipje_ het volgende:
Heb ook maar de GBA met Mario gekocht. Mensen op me heen begrijpen niet wat een 22 jarige man doet met een Gameboy.....
Ze moesten eens weten!
Mario kart komt 27/08/01 uit. (bron: gameboyadvance.com)
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
Beeld is donker en hij is veels te klein voor mijn handen, ik kan hem niet lekker vasthouden.
Toch ben ik wel blij dat ik hem gekocht heb. En Mario Advance is op en top nostalgie. Er is zoveel blijven hangen van dat spel dat ik hem nu al bijna uitgespeeld heb. (heb ergens gelezen dat er een Yoshie speelmode vrijkomt na uitspelen?).
Ik zit er sterk aan te denken mijn playstion weg te doen, GBA vind ik toch wat beter. Nintendo rulezzzzz
Verwijderd
Ik ben 24 en heb 3 kinderen. Ben zelf ook nog een kind, waarom zou ik dat veranderen. Hehehehe, kspeel ook nog steeds met radiografisch "speelgoed"Op vrijdag 22 juni 2001 22:35 schreef Bomberman het volgende:
Who cares wat mensen denken toch.. ik ben ook 22 maar ik zou er gerust 1 kopen.
Ennuh Seef, Rayman is net zoals het 1ste deel. Ik ben er wel gek op, alleen moet ik mezelf het spelen op een mini-console weer aanleren. Bak er nix van in Rayman
Heb je een speciale wormlight voor de gba of heb je er gewoon een voor de GBC gekocht?Op zaterdag 23 juni 2001 14:31 schreef Jamez_Joint het volgende:
[..]
Ik ben 24 en heb 3 kinderen. Ben zelf ook nog een kind, waarom zou ik dat veranderen. Hehehehe, kspeel ook nog steeds met radiografisch "speelgoed"
Ennuh Seef, Rayman is net zoals het 1ste deel. Ik ben er wel gek op, alleen moet ik mezelf het spelen op een mini-console weer aanleren. Bak er nix van in RaymanDe graphics zijn echt SOEPERKOEL. I like Rayman. Ik heb inmiddels ook alweer een snakelight gekocht. Wel handig in de auto 's avonds.
Verwijderd
Het geluid is goed, beter dan de meeste emulators, over een koptelefoon is het stereo!Op zaterdag 23 juni 2001 16:01 schreef Glorix Jim het volgende:
Hoe is het geluid eigenlijk van dat ding zelf? Namelijk via de emulator is het niet om aan te horen. Vond ik zelfs de LYnx nog beter geluid hebben..
Mario want ik ga maar 1 speletje kopen voor de zomervakantie dus ik moet het niet de eerste dag uitspelen
Is mario zo'n spel???
Of s rayman beter???
Verwijderd
Verwijderd
-SCREEN - Reflective Non-Backlit TFT Color LCD
-SCREEN SIZE - 40.8mm X 61.2mm (2.9" Diagonal)
-RESOLUTION - 240 X 160 Pixels
-DISPLAY - 65,535 Possible; 32,768 bit map mode; 511 character mode
-CPU - 16 Mhz 32-bit RISC-CPU + 8bit CISC-CPU
-MEMORY - 32 KB WRAM + 96 KB VRAM
-SOUND - Built-in Speaker (Mono), Headphone (Stereo)
-LINK PLAY - 4 Players GBA, 2 Players GB/GBC
-POWER - 2 "AA" Batteries (15-20 Hours)
-SIZE - 82mm length X 144.5mm width X 24.5mm thick
-WEIGHT - About 140g
-CART SIZE - 34.5mm X 60mm (32 MB Max)
-BUTTONS - 4 + Start & Select
-EFFECTS - Scaling, Rotation, and Transparency Effects
16 MHz dus
bron: http://www.emuhq.com/emulators/gba.shtml
staat ook gelijk een emulator trouwens
289,- voor het apparaat zelf gaat wel, maar spellen voor 120,- per stuk tikt toch aardig aan.
Ik moet zeggen dat ik van mijn Atari Lynx destijds wel erg veel plezier heb gehad, maar die spellen waren toen ook maar 30-40,- (in de tijd dat het slecht met Atari ging).
Heeft iemand al getest hoe lang hij echt op de batterijen mee gaat? De info die erbij staat geloof ik niet zo snel.
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Klopt echt wel, ik heb het zelf getest en het klopt echt!!Op zaterdag 23 juni 2001 20:18 schreef Platel het volgende:
Heeft iemand al getest hoe lang hij echt op de batterijen mee gaat? De info die erbij staat geloof ik niet zo snel.
YupOp zaterdag 23 juni 2001 21:18 schreef Jasper het volgende:
15 tot 20 uur dus?
Je kan op diverse sites, waaronder hier bij gamespot filmpjes bekijken van diverse games.Op zaterdag 23 juni 2001 21:30 schreef ZeTt het volgende:
iemand die ff met een digicam een shot kan maken van de GBA in action??? L9~
Famoso: Thnx. Da's trouwens best lang nog.
Wat kost die adapter eigenlijk? Of kan je er een willekeurige unit opgooien?
ik kan het nergens vinden
Wat is nou een spelletje waar je DAGEN lang plezier aan hebt.