Toon posts:

Gameboy advance

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.307 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

ff wat anders.......

ik heb dus ook een GBA en ik vroeg me af of je mischien via een kabeltje straks ook met andere mensen via het i-net kan spelen?

weet iemand hier iets van?

greetz Accel€

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 04-12 20:33
Zijn er mensen geintereseerd in zo'n ding. Ik nl wel maar kheb geen creditcard. :( Misschien kunnen we dan samen bestellen.

• ajampaniki
Weet iemand trouwens hoe het zit met multiplayeren? Kan dat ook gewoon met zo'n flashcard?

Verwijderd

kijk eens op psxshop.nl, daar heb je geen creditcard nodig.

• ajampaniki
Echt dus niet dat ik daar ga bestellen. Zijn bijna twee keer zo duur.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf zeggen dat software (en muziek) gewoon te duur is. 130 piek voor een spelletje is teveel. Daarmee wek je illegaliteit in de hand. Verkoop ze voor 40 piek er je verkoopt er 20 keer meer van daar ben en blijf ik van overtuigd.
In het geval van de GBA moet je dan de zondaar bij Nintendo zelf zoeken...een uitgever betaalt al ruim 20 piek aan rechten aan Nintendo...tel daar de marketing/produktie/verpakkingskosten bij op en je zit al over de 40 piek...dan moet de uitgever nog een x bedrag aan de ontwikkelaar betalen (en die kosten worden steeds hoger omdat we betere spellen willen) en dan willen de uitgevers nog winst maken, de distributeurs willen winst maken, en de detailhandel wil winst maken...de belastingdienst vraagt dan nog een xx bedrag mee en daar heb je je dure spelletjes...ik wil het wel een keer met realistische bedragen voorrekenen, maar dan moet ik eerst wat opzoeken :)

En dus blijf ik bij mijn standpunt dat kwaliteit geld waard is...dus als er een hele goede CD is, of een hele mooie film, of een heel goed spel dan koop je dat toch gewoon?

R./

ps. Daarbij denk ik dat veel mensen die nu roepen als een spel 60 piek kost dan koop ik het wel dan nog zo lekker door kopieren...zeker in het geval van software op CD...1,25 voor een CD is toch goedkoper.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-12 20:21
Op woensdag 27 juni 2001 14:40 schreef ajampaniki het volgende:
Zijn er mensen geintereseerd in zo'n ding. Ik nl wel maar kheb geen creditcard. :( Misschien kunnen we dan samen bestellen.
Ik waarschijnlijk wel, maar ik moet me pa nog ff benaderen, die komt vrijdag terug van vakantie..

Ik wil eigenlijk wel voor mijn vakantie zon geval hebben eigenlijk.. :9

• ajampaniki
Ik ook dus

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die site van bart smit is echt zooo brak!

• ajampaniki
Is iemand vandaag nog wezen kijken of die dingen nog wel te koop zijn. Kwil morgen nl ff kijken of is dat verloren tijd?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
Op woensdag 27 juni 2001 21:03 schreef ajampaniki het volgende:
Is iemand vandaag nog wezen kijken of die dingen nog wel te koop zijn. Kwil morgen nl ff kijken of is dat verloren tijd?
In Groningen hadden ze gisterminddag nog heeeeel veel!

• ajampaniki
Kwoon in amsterdam maar ik ga wel ff rondbellen. Kdenk dat ze nog niet zo extreem veel verkocht zijn omdat ze toch aardig duur zijn.

Verwijderd

Ik heb er ff een gehaald Maandag :)

Samen met mario Advance (is mario 1 en 2 van de oude 8 bit maar verbeterd in kleur en sound)

al m`n oude spellen draaien prima:
Tetris
Mario land
Marioland 2
Gargoyles Quest
A boy And his Blob 2
Paperboy
Tiny Toons
Mega man 3

Ben erg tevreden met m`n GBA :)

enne ik ook amsterdam (free recordshop op de nieuwendijk heeft er redelijk wat)

Fame is 10 piek duurder :(
Andere free recordshops leeg :(

Verwijderd

ik heb een paar roms gespeeld en het ziet er echt mooi uit, ik ga m ook maar kopen. Ff denken alleen welke game ik erbij ga nemen.

Verwijderd

ff op r-type advance wachten :):):):)

• ajampaniki
Op woensdag 27 juni 2001 21:24 schreef locutus of borg het volgende:
Andere free recordshops leeg :(
dat meen je niet. Weet je ook of andere winkels ze nog wel hebben. Ik kan echtniet langer wachten.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 07:19
Ik heb er vanmiddag ook eentje gehaald, maar bij de FRS hadden ze alleen nog maar 1 roze. Toen ben ik ff bij de intertoys gaan kijken en daar hadden ze gelukkig ook nog de Indigo :)
Bij de FRS hadden wel al THPS2 voor de advance, dus die heb ik daar wel ff meegenomen.

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Op woensdag 27 juni 2001 22:55 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik heb er vanmiddag ook eentje gehaald, maar bij de FRS hadden ze alleen nog maar 1 roze. Toen ben ik ff bij de intertoys gaan kijken en daar hadden ze gelukkig ook nog de Indigo :)
Bij de FRS hadden wel al THPS2 voor de advance, dus die heb ik daar wel ff meegenomen.
Wat raar in Groningen liggen die GBA's echt met stapeltjes van 4 a 5 per kleur in het rek.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zou in de binnen stad (Amsterdam) , vandaag nieuwe geleverd worden IVM weekend en koopavond is namelijk ook altijd goed voor een dikke omzet, zou dus ff in de stad rond kijken hier en daar ........

Ga ook zo nog ff de stad in :

-= I must play more GBA games =-

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 13:53 schreef Accelerator het volgende:
ff wat anders.......

ik heb dus ook een GBA en ik vroeg me af of je mischien via een kabeltje straks ook met andere mensen via het i-net kan spelen?

weet iemand hier iets van?

greetz Accel€
iemand :?

Verwijderd

Hier in veldhoven liggen alle spellen en gba's in de winkel behalve THPS2, die is nergens te krijgen
ik had toevallig mazzel dat ik net de laatste had :) .

Verwijderd

ik zou thps ook wel willen, kon hem alleen niet vinden....is ie leuk?

Verwijderd

Jah THPS is echt vet! De controls zijn wel ff wennen en als je de levels op de pc of psx kent zal het er als eerst best raar uitzien op de GBA maar het went snel

Verwijderd

maar 'het gevoel' is hetzelfde?
de gameplay is nog goed?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Tip: Bij Max (rotterdam, den haag) hebben ze een enorme voorraad aan GBA, alle kleuren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Weet iemand of ze die wormlights ook hebben in een andere kleur dan dat roze?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• ajampaniki
Ik heb hem hoor. Echt fantastisch. Kheb hem met good old mario gekocht maar kwil binnenkort toch wel zo'n copybox kopen. Scheelt nl wel een hoop. Zijn er trouwens nog meer mensen die zo'n ding willen. Dan kunnen we ze samen hier bestellen. Alleen moet er wel iemand zijn met een creditcard. En weet iemand wat de invoerkosten voor die dingen eigenlijk zijn en is dat ook minder als je met meerdere tegelijk koopt?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 18:16 schreef ajampaniki het volgende:
Ik heb hem hoor. Echt fantastisch. Kheb hem met good old mario gekocht maar kwil binnenkort toch wel zo'n copybox kopen. Scheelt nl wel een hoop. Zijn er trouwens nog meer mensen die zo'n ding willen. Dan kunnen we ze samen hier bestellen. Alleen moet er wel iemand zijn met een creditcard. En weet iemand wat de invoerkosten voor die dingen eigenlijk zijn en is dat ook minder als je met meerdere tegelijk koopt?
Ik kan wel weer gaan zeuren dat ik tegen die boxen ben :) maar dat zal nu wel bekend zijn...dus reageer ik maar even op de invoerkosten vraag. Er is een heel grote kans dat de copyboxes en flashroms door de heren douaniers worden gezien als electronisch speelgoed, en daar zitten zover ik weet hoge invoerkosten op. Het makkelijkst is om het informatienummer van de douane te bellen en het eens na te vragen.

R./

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 18:16 schreef ajampaniki het volgende:
mario is idd coolio, en als we echt gaan bestellen ben ik wel geinterresseerd...

• ajampaniki
K ik start wel ff een nieuwe topic voor animocheck.

• kmf
  • Niet online

kmf

Voordat jullie samen inkopen, is het handig om even aan Kyle2000 te vragen hoeveel zo'n copyding kost in HK.
Als het daar goedkoop is, heb ik wel een andere weg om te kopen.... :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• ajampaniki
Op donderdag 28 juni 2001 18:50 schreef athlonkmf het volgende:
Voordat jullie samen inkopen, is het handig om even aan Kyle2000 te vragen hoeveel zo'n copyding kost in HK.
Als het daar goedkoop is, heb ik wel een andere weg om te kopen.... :)
HK? En wat had je in gedachten om het goedkoper te krijgen

Verwijderd

Het nadeel van zo'n copybox is dat de bijgeleverde flash kaart zo groot is. Ik heb classic GB spellen gespeeld op mijn GBA en ik vond het geen gezicht dat die cartridge er voor de helft uitsteekt. Ik wacht wel tot er flash kaarten van dezelfde grote zijn als de GBA spellen.

• ajampaniki
Op donderdag 28 juni 2001 19:27 schreef Michels het volgende:
Het nadeel van zo'n copybox is dat de bijgeleverde flash kaart zo groot is. Ik heb classic GB spellen gespeeld op mijn GBA en ik vond het geen gezicht dat die cartridge er voor de helft uitsteekt. Ik wacht wel tot er flash kaarten van dezelfde grote zijn als de GBA spellen.
[etisch correcte modus]Komop zeg. Het gaat toch om het innerlijk en niet alleen om het uiterlijk[/etisch correcte modus] En op die kleine zullen of minder games passen of veel duurder zijn. Weet iemand trouwens of die copyboxen van psxshop inclusief flashcard zijn. (lijkt me wel voor die prijs)

• ajampaniki
woeps dubbelpost.

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 22:51
Op donderdag 28 juni 2001 18:27 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik kan wel weer gaan zeuren dat ik tegen die boxen ben :) maar dat zal nu wel bekend zijn...dus reageer ik maar even op de invoerkosten vraag. Er is een heel grote kans dat de copyboxes en flashroms door de heren douaniers worden gezien als electronisch speelgoed, en daar zitten zover ik weet hoge invoerkosten op. Het makkelijkst is om het informatienummer van de douane te bellen en het eens na te vragen.

R./
Ik zou het gewoon invoeren, geen haan die ernaar kraait, werkt ook met cd's

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

[etisch correcte modus]Komop zeg. Het gaat toch om het innerlijk en niet alleen om het uiterlijk[/etisch correcte modus] En op die kleine zullen of minder games passen of veel duurder zijn. Weet iemand trouwens of die copyboxen van psxshop inclusief flashcard zijn. (lijkt me wel voor die prijs)
Maar is het niet zo dat op de GBA cartridges juist meer data past dan op de classic GB cartridges??

Verwijderd

Ja, véél meer.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op donderdag 28 juni 2001 21:56 schreef Michels het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat op de GBA cartridges juist meer data past dan op de classic GB cartridges??
Op de GBA cartridges kan IDD meer op, maar een GBA-cartridge is wel de helft kleiner dan een GB-Cartridge :P

Hij bedoeld waarschijnlijk de dimensies van dat ding

Verwijderd

Echt onvoorstelbaar wat ze op zo'n kleine cartridge weten te persen.

• ajampaniki
Waarom denk je dat ze zo duur zijn! :(

• kmf
  • Niet online

kmf

Njaah... alles wordt kleiner tegenwoordig... Zo vreemd is dat weer niet.

Maar of dat de reden is dat ze zo duur zijn... Vergeleken met de GB-cartridge is dat niet zo hoor.. Die kosten ook 70-80 gulden in het begin. Met de inflatie en zo..

En je krijgt natuurlijk wel een betere techniek.

Ik vraag me alleen af hoe snel die 10 in 1 cartridges uitkomen >:)

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12 19:51
Ja psies. Als die 10 in 1 carts uitkomen, ben ik down :D

Trouwens, er past al iets van 128 mb op de sony smartcards op een oppervlakte van 2x1 cm ofzo.. Dus die carts zijn sowieso best nog wel groot.
Er zit trouwens toch ook nog extra writable geheugen op die carts voor savegames enzo? Of heb ik dat enorm verkeerd begrepen?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op vrijdag 29 juni 2001 00:50 schreef Jasper het volgende:
Ja psies. Als die 10 in 1 carts uitkomen, ben ik down :D

Trouwens, er past al iets van 128 mb op de sony smartcards op een oppervlakte van 2x1 cm ofzo.. Dus die carts zijn sowieso best nog wel groot.
Er zit trouwens toch ook nog extra writable geheugen op die carts voor savegames enzo? Of heb ik dat enorm verkeerd begrepen?
jah, precies, maar ik vraag mij dus af of die romwriter/cartridge dat ook kan. Het antwoord zal vast wel ergens te vinden zijn in deze thread, maar die's nogal lang en ik ben nogal lui ;) .

• ajampaniki
he athlonkmf, jij had het laatst over een goedkopere manier om die copyboxente kopen. iets met HK en Kyle2000. Uitleg graag.

• kmf
  • Niet online

kmf

Op vrijdag 29 juni 2001 10:10 schreef ajampaniki het volgende:
he athlonkmf, jij had het laatst over een goedkopere manier om die copyboxente kopen. iets met HK en Kyle2000. Uitleg graag.
Kyle2000 woont momenteel in HK. Als hij mij de prijs kan doorgeven van die copybox, dan kan ik het misschien viavia regelen om dat hier te krijgen.
Dat zou een of twee betekenen... als ik een hele partij moet regelen dan moet dat via een chinees winkeltje. En dan is de vraag maar hoeveel dat gaat kosten.

Kan dus maar beter vergeten wat ik had gezegd >:)

(TIP: als iemand in Rdam woont, even langs die Chinese winkels gaan, daar hebben ze waarschijnlijk die copyboxen al liggen :P)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 11:44

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Valt LIK-SANG een beetje te vertrouwen? Ik kan wel een bank-transfer doen, maar ik wil zeker weten dat ik me spullen krijg.

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

LIk-Sang is erg goed te vertrouwen ik heb hem daar namelijk ook gekocht, alleen ik kreeg er geen kabel bij dus :+

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• sebastius

sebastius

Nou goed, ik haal hem denk ik maar uit Duitsland. Is er een winkel in NL die ze gewoon verkoopt? Of in Belgie/Duitsland? Reiskosten zijn vaak minder dan verzend/bank-transfer kosten.

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12 07:58

Paniohitus

Paniohitus

hoe ligt die in de hand?, ik heb verhalen gehoord dat die best klein is voor lekker in de hand te hebben.

BF1: Don-Panio

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 17:29 schreef Predator_NL het volgende:
hoe ligt die in de hand?, ik heb verhalen gehoord dat die best klein is voor lekker in de hand te hebben.
De GBA zelf bedoel je? die ligt zeker lekker in de hand! :)

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12 07:58

Paniohitus

Paniohitus

Hehe, ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem nu wel zal kopen, Sonic komt in November er ook op uit, en dat vind ik toch wel zeer coolio!, en mariokart zal misschien erg leuk gaan worden. Verder zit er volgens mij niks tussen wat mij erg kan interesseren om 120 piek voor uit te geven. Dus is het meer een "hebbe" dingetje die wel zeer stoer is om te hebben :)

Ik moet het dus nog goed bekijken...

BF1: Don-Panio

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 17:49 schreef Predator_NL het volgende:
Hehe, ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem nu wel zal kopen, Sonic komt in November er ook op uit, en dat vind ik toch wel zeer coolio!, en mariokart zal misschien erg leuk gaan worden. Verder zit er volgens mij niks tussen wat mij erg kan interesseren om 120 piek voor uit te geven. Dus is het meer een "hebbe" dingetje die wel zeer stoer is om te hebben :)

Ik moet het dus nog goed bekijken...
ik heb precies hetzelfde :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op vrijdag 29 juni 2001 17:29 schreef Predator_NL het volgende:
Ik vind hem een beetje te klein voor mijn handen, ben 16.

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Lekker boeiend!
Gewoon kopen dat ding!! *D

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:37

Tarin

Just plain weird.

Ik heb hem gister gekocht, en hij is GENIAAL :)
Heb er alleen nog geen gba-games bij, wegens nog niet binnen bij onze intertoys en uitverkocht bij Free, maar wie weet morgen :)
Voorlopig vermaak ik me nog wel met Links Awakening en (natuurlijk) tetris :9~

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 18:37 schreef Famoso het volgende:
Lekker boeiend!
Gewoon kopen dat ding!! *D
Geef maar geld :)

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op vrijdag 29 juni 2001 23:51 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

Geef maar geld :)
Je bent wel bijna jarig :D

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 23:57 schreef Famoso het volgende:

[..]

Je bent wel bijna jarig :D
echt nie! :P (kijk nog maar eens een keer goed... :))

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Maarre.. die lichtjes die je aan de linkpoort aansluit.. kan je dan niet meer linken? Da's net een beetje jammer..

Verwijderd

Van dat worm light waren der geloof ik 2 van, met de prof. versie kan je gewoon doorlinken.

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Op zaterdag 30 juni 2001 00:59 schreef Kremez het volgende:
Van dat worm light waren der geloof ik 2 van, met de prof. versie kan je gewoon doorlinken.
Ja maar ik had hier ergens gelezen dat die niet verkrijgbaar is in NL :?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik denk er ook over om er eentje aan te schaffen :)

Maar ik wil eerst 1 belangrijk dingen weten:

Mag je met dit ding spelen in het vliegtuig :?

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Dat ligt er denk ik aan of hij straling afgeeft net als een telefoon, telefoon mag toch ook niet in een vliegtuig?

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

een gewone gameboy mag je toch spelen in vliegtuig.... phone mag niet nee..

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Nee telefoon mag inderdaad niet, daarom vraag ik af of een GBA wel mag :)

Als het wel mag dan koop ik er ook eentje :P

Verwijderd

Natuurlijk mag dat! Ik heb het al gedaan zelfs en er werd niets van gezegd. De GBA straalt geen UF golven (ofzo) uit wat een telefoon of een radio bijvoorbeeld wel doen. Hetzelfde geld voor alle handhelds, Neogeo pocket, Gameboy (color), Lynx en noem maar op. Ik zou alleen twijfelen met een pocket apperaat zoals de Japanse Saurus (van panasonic geloof ik) die een Wireless LAN optie heeft...

R./

• Jasper
Kheb ook met mijn palm lopen gamen in een vliegtuig, waarom zou je dan niet met een gameboy mogen gamen :?

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:34

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Volgens mij mag je gewoon in het vliegtuig mey een GBA omdat ie geen zend signalen geeft ...

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hmmz beterz dan ga ik er deze weer ook eentje kopen :)

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 19:35
ik wou alleen even melden dat ik vandaag ook een gba heb gekocht :) :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 15:42 schreef Adarkar het volgende:
ik wou alleen even melden dat ik vandaag ook een gba heb gekocht :) :)
koopzondag? :)

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11 19:35
Op zondag 01 juli 2001 15:46 schreef thefirstikke het volgende:

[..]

koopzondag? :)
yep :)

Verwijderd

fuck, kon ik ook cd rtjes kopen......
moet ik tot morgen wachten , dit is off topic

maar nog even over de gba
er moet gewoon via een gsm contact worden gemaakt met de gbagameserver , zodat je overal tegen iemand anders kan spelen.

wie heeft er nog ergens een server staan.....
B-)

en een abonnement van $ 12

( ik heb het biznizz model al geschreven)

Verwijderd

kan het niet gewoon over de kabel (of iets anders) ofzo, met een kabeltje van je GBA? telefoon is namelijk erg duur |:(

• ddZ
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

Hoeveel meg is zo'n cartridge eigenlijk :?
Het lijkt mij zo'n afknapper dat er nu een handheld is met graphics als de snes (of beter whatever), maar dat de games de lengte hebben van een gemiddeld gameboy-game..

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 09:41 schreef dadinanduZ het volgende:
Hoeveel meg is zo'n cartridge eigenlijk :?
Het lijkt mij zo'n afknapper dat er nu een handheld is met graphics als de snes (of beter whatever), maar dat de games de lengte hebben van een gemiddeld gameboy-game..
Die is 32 of 64 Mbit.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 23:57 schreef Accelerator het volgende:
kan het niet gewoon over de kabel (of iets anders) ofzo, met een kabeltje van je GBA? telefoon is namelijk erg duur |:(
nee, want dan kan net zo goed achter de computer zitten....

nog een "prijzig" ideetje, we maken van een cartridge een soort modem, zodat de gba een gsm en spel computer is, smsen , gamen, gprs en bellen , de modem moet voor ongv 120 piek worden verkocht.

the GbA mobile pack

lijkt me cool :9~

mocht iemand nog zakelijke ideeen hebben ....

*D

• ddZ

ddZ

Op maandag 02 juli 2001 10:12 schreef noXic het volgende:

[..]

Die is 32 of 64 Mbit.
Aha :) Heeft het ding in ieder geval niet het nadeel van zijn voorganger overgenomen ;)

• ajampaniki
Op maandag 02 juli 2001 10:20 schreef DotKeeZ het volgende:

[..]

nee, want dan kan net zo goed achter de computer zitten....

nog een "prijzig" ideetje, we maken van een cartridge een soort modem, zodat de gba een gsm en spel computer is, smsen , gamen, gprs en bellen , de modem moet voor ongv 120 piek worden verkocht.

the GbA mobile pack

lijkt me cool :9~

mocht iemand nog zakelijke ideeen hebben ....

*D
Zeker een zeer strak idee maar of het haalbaar is. Als je van plan bent het uit te voeren ben ik je zakenpartner! :7

Verwijderd

nou ja het is ook niet zo'n probleem als je niet met de GBA via de kabel kan want de NGC kan dat wel dus dan ram je gewoon je GBA als controller in je NGC en dan.......kan het wel :) :) :) :) (of klopt dit niet :? )

Verwijderd

wanneer is onze eerste zakelijke bijeenkomst

:+

Verwijderd

ik ga vandaag een nieuw GBA spel kopen welke zal ik doen:

1. Rayman (das mijn favo)
2. F-zero
3. Mario advance
4. wachten op andere spellen :P

• Thefirstikke
  • Niet online
Castelvania!!! :)

• ajampaniki
Op maandag 02 juli 2001 11:49 schreef thefirstikke het volgende:
Castelvania!!! :)
die staat er niet bij dopie

Verwijderd

Optie 4!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 18:00
Op woensdag 20 juni 2001 10:28 schreef HariZ het volgende:
't is weer een leuk hebbedingetje voor op reis ofzo... denk wel da'k er een ga halen... maar eerst ff afwachten en horen hoe mensen die 2 knoppen bovenop vinden... schijnen nogal RSI knoppen te zijn geloof ik en dat kan niet de bedoeling zijn...
valt wel mee met die knoppen.. koel logo trouwens :)

• ddZ

ddZ

Op maandag 02 juli 2001 11:21 schreef Accelerator het volgende:

2. F-zero
3. Mario advance
Ik heb F-Zero gezien bij een klasgenoot. Ziet er wel kewl uit. Ik zou dus voor optie 2 gaan..

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 02 juli 2001 11:21 schreef Accelerator het volgende:

2. F-zero
3. Mario advance
F-Zero ziet er wel leuk uit maar vind ik (net als vele anderen) saai.
Zelf zou ik voor Mario gaan omdat je die gewoon MOET hebben als je een nintendo console koopt :)

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-12 17:08
Op maandag 02 juli 2001 13:55 schreef Famoso het volgende:

[..]

Zelf zou ik voor Mario gaan omdat je die gewoon MOET hebben als je een nintendo console koopt :)
vindt ik ook!!, ik heb al wel een GBA maar ook nog geen spellen :'( maaar binnenkort koop ik wel Mario Advance die roelt

Verwijderd

haha ik heb net rayman gekocht (niemand koos voor optie 1 maargoed)

het is een mooi spel! vet geinig, alleen als ik level 3 uit heb begint hij ineens opnieuw :? beetje vaag maar goed ik zal wel iets fout doen

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hey ff gouden tip, koop een accu.
Heb net eentje gekocht bij Fr ;) recordshop, kost maar 25,- incl lader voor thuis EN lader voor in de auto.
Dat van de auto bevalt me zeer, ga aanstaande maandag met de auto op vakantie :+

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 17:28 schreef BOMBER het volgende:
Hey ff gouden tip, koop een accu.
Heb net eentje gekocht bij Fr ;) recordshop, kost maar 25,- incl lader voor thuis EN lader voor in de auto.
Dat van de auto bevalt me zeer, ga aanstaande maandag met de auto op vakantie :+
Beters ik zal hem morgen ook ff aanschaffen

bedankt voor de tip! :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

No prob ;)

Maar ff nog een weetje de stekker van de lader die in de gba komt te zitten, moet je niet vanaf onder zetten maar als het ware op het plek tussen de batterijen, dat vind ik wel jammer

Verwijderd

En toch vind ik de spelletjes voor dit hebbedinkie pokkeduur! Ik moet nog even wachten tot er wat geld is overgemaakt en dan ga ik ook een GBA + accu + 1 spel (Rayman waarschijnlijk, of misschien THPS 2) kopen.
Maar het goedkoopste GBA-spel is 1oo piek en de goede spellen zijn allemaal 130 gulden of duurder. Dat vind ik echt buitenproportioneel.

• sebastius

sebastius

Vreemd genoeg hoor ik niemand Kuru Kuru Kururin aanraden, terwijl het echt een goed spel is (zie de review in "spielerij" ergens)

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 19:19 schreef sebastius het volgende:
Vreemd genoeg hoor ik niemand Kuru Kuru Kururin aanraden, terwijl het echt een goed spel is (zie de review in "spielerij" ergens)
ja kurukuru kururin is echt een super spel
heb hem sinds kort uitgespeeld.
maar zit nu met vrienden records te verbeteren.
echt super verslavend zelfs al heb je hem uitgespeeld.
niet dat je dat zomaar doet hoor dat uitspelen.
maar heb ongeveer een hele week zitten freaken achter dat spel :)

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Invoerrechten op elektronica zijn vrijwel nihil, een paar procent, en worden bovendien zo goed als nooit geheven. Wat je _wel_ vaak moet betalen is 19% BTW, en dat is ook nog best heftig.

Vraagje: die 300 piek voor de GBA, is dat inclusief een spel, of helemaal zonder?

• Jasper
Zonder..

• HariZ
  • Laatst online: 03-10 23:02
Op maandag 02 juli 2001 13:15 schreef chiel3d het volgende:

[..]

valt wel mee met die knoppen.. koel logo trouwens :)
Ja, ik weet et... heb er onderhand al een in huis en hij bevalt echt perfect! Nog nooit zo'n stoer dingetje gehad. Echt het geld zeker waard...

offtopic:
Ik wist het gewoon! (heeft ook in mijn ondertitel gestaan) als ik een #18 icoon neem (nu al meer dan een maand), nemen anderen dat ook! :) Had ik ook met Alizée... Gelukkig heb je niet een van de 7 die ik random gebruik, dus vind ik et alleen maar stoer dat er mensen zijn die het ook gaan doen... :) Zolang het niet té veel worden (wat wel met Alizée gebeurde). Houd ook de url in mijn onderdinges in de gaten http://android18fan.cjb.net, daar kun je binnenkort meer dan 50 (en de meeste mensen kunnen op i-net niet eens 10 vinden) plaatjes over #18 vinden, plus info en nog veeel meer Android #18 zooi... :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste