• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01 23:02
Ik ben opzoek naar een nieuwe televisie en volg de discussie over de Sony TVs. Omdat de smartOS buggy is dacht ik misschien is WebOS2.0 dan een mooi smart systeem.
Tweakers heeft WebOS2.0 besproken en het beviel. Maar hoe bevallen de TV's?

Ik hoor niets over het midden segment. Is het een goed alternatief voor Sony haar line-up bijv.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Als je doelt op de beeldkwaliteit: dan zul je vrijwel altijd tegen het lage contrast van de IPS-panelen aanlopen waar de meeste toestellen mee zijn uitgerust. Tegenwoordig ben je in bijna iedere situatie beter af met een toestel met VA-paneel vanwege het hogere contrast, dat toch wel wordt gezien als het belangrijkste onderdeel voor een goede beeldkwaliteit.

• Maulwurfje
Ik heb inderdaad al zo iets gehoord. Met andere woorden LG's LCD TV's zijn niet zo bijzonder?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Maulwurfje schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:00:
Ik heb inderdaad al zo iets gehoord. Met andere woorden LG's LCD TV's zijn niet zo bijzonder?
Ik zou er zelf geen kopen, als dat is waar je benieuwd naar ben. Momenteel denk ik dat je het beste af bent met een toestel van Panasonic qua stabiliteit en beeldkwaliteit. Alhoewel een aantal gebruikers in het topic van de Sony-toestellen melden dat ze na een update van afgelopen week geen problemen met de software meer ondervinden.

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-01 20:51
Maulwurfje schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:00:
OLED van LG niet zo bijzonder?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-01 18:20
LG is momenteel de koning van Oled,mocht je een tv vanaf 2000 euro willen dan zit je bij LG goed.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Maulwurfje
Patrickccc schreef op zondag 08 november 2015 @ 21:06:
[...]

OLED van LG niet zo bijzonder?
OLED is ander verhaal. Denk dat oled ook geen lcd scherm is.

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-01 20:51
Maulwurfje schreef op zondag 08 november 2015 @ 22:12:
[...]

OLED is ander verhaal. Denk dat oled ook geen lcd scherm is.
Maar wel een televisie.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic lijkt op aankoopadvies waardoor het thuis zou horen in Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Misschien kun je nog wat informatie op doen in:In de huidige vorm lijkt het echter nergens toe te leiden; het krijgt een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.