• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

birdie25 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:24:
Helemaal niet gek dat ie twee dagen in transit is, bij mij werd ie ook pas om 20:30 UK tijd ingescand in East Midlands.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Monday, November 09, 2015   Location    Time    Piece
5   Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK  23:36   
1 Piece
4   Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK  20:37   
1 Piece
Saturday, November 07, 2015 Location    Time    Piece
3   Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC  14:00   
1 Piece
2   Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC  13:55   
1 Piece
1   Shipment picked up  SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC  10:17   
1 Piece
Wel apart dat DHL dan blijkbaar toch een dossier aanmaakt ;)

Misschien komt deze dag wel bekend te staan als 'het keerpunt in de geschiedenis waarop gebruikers van een Nederlands Tech-forum elkaar gek maakten met hersenspinsels en DHL op zijn kop zetten' :+

"Tue 10 Nov 15:04 - Never Forget"

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 13:28
En dan wordt ie vanavond ingescand en dan krijg je de massale "oh" :p

http://specs.tweak.to/18230

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
Ohmarinus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:28:
[...]

Wel apart dat DHL dan blijkbaar toch een dossier aanmaakt ;)

Misschien komt deze dag wel bekend te staan als 'het keerpunt in de geschiedenis waarop gebruikers van een Nederlands Tech-forum elkaar gek maakten met hersenspinsels en DHL op zijn kop zetten' :+

"Tue 12 Nov 14:29 - Never Forget"
Een dossier wil nog niet zeggen dat er effectief een probleem is, het wordt onderzocht. Mogelijks maken ze van elke klacht een dossier.

Ik zie geen probleem, mogelijk hebben we binnen een paar uur een status update.

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:19
neilpad schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:14:
[...]

Net even met DHL gebeld. Verwerkt ≠ aanwezig. Bleek dus om papierwerk te gaan. Pakketje zelf was gisterenmorgen al vertrokken in Brussel maar dus nog niet gearriveerd in Eindhoven op de een of andere manier... Mag hopen dat ze het niet kwijt zijn.

Ik krijg later vandaag nog wat te horen.
Die van mij is in ieder geval weer opgedoken. Dinsdag ochtend vertrokken uit Brussel --> mysterieuze verdwijning --> vanmiddag wonderbaarlijk weer opgedoken en bij de koerier voor aflevering.

Wel grappig dat die DHL kerel van gisteren die ik aan de lijn had ook meteen wist dat het om een Oneplus X telefoon ging :D .

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 23:31
BlackShadow schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:31:
[...]

Een dossier wil nog niet zeggen dat er effectief een probleem is, het wordt onderzocht. Mogelijks maken ze van elke klacht een dossier.

Ik zie geen probleem, mogelijk hebben we binnen een paar uur een status update.
Dat vroeg ik vanochtend ook toen ik DHL belde. Ze zeiden dat rond 12h00 de updates gedaan worden en als ik dan om 13h30 nog niks zag op mijn T&T pagina, dat ze dan een dossier zouden openen omdat er dan waarschijnlijk toch iets misgegaan is met de zending (diefstal).

• pa2ra
neilpad schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:33:
[...]

Wel grappig dat die DHL kerel van gisteren die ik aan de lijn had ook meteen wist dat het om een Oneplus X telefoon ging :D .
Eigenlijk is het jammer dat hij weet dat het om een telefoon gaat, want dan is de kans op diefstal in de logistiek keten nog groter...

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RfcZP1f.png

Wat het betekent weet ik niet, maar het klinkt niet bijster positief. En wij hebben wel express, dus misschien zijn de bulk en express leveringen wel gewoon samen verstuurd?

[ Voor 64% gewijzigd door Ohmarinus op 12-11-2015 14:36 ]

• BlackShadow
Ohmarinus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:35:
[afbeelding]

Wat het betekent weet ik niet, maar het klinkt niet bijster positief. En wij hebben wel express, dus misschien zijn de bulk en express leveringen wel gewoon samen verstuurd?
Kan wel kloppen, ik heb alleszins STANDARD shiping betaald.

EDIT:

Deze uitleg lijkt mij wel plausibel:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/psNhLIz.png

We gaan dus pas een update krijgen voor ons individueel zendingnummer als de bulk transport naar europa wordt ingescand.
Ik denk dat er pas dan onderscheid wordt gemaakt tussen standaard en express shipping.
Veel Nederlanders (allemaal express) ontvingen hun pakje nog laat op de dag = express shipping?

[ Voor 33% gewijzigd door BlackShadow op 12-11-2015 14:57 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
En blijkbaar is er dus een een zending niet meer op het vliegtuig gegaan:

They wont give me the bulk tracking number - but he has confirmed the pallets are still in Hong Kong - they didnt go due to "technical difficulties" with the flight.

BOX519 has went every day this week from HK to Leipzig - so they are blaming the flight, when its obvious they just forgot to put the pallets on the plane!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 09:39
Net ook even gesproken met DHL. Ze hebben zeer veel meldingen gehad over deze leveringen. Ze weten eigenlijk niet goed wat er mis is gegaan. Dus eigenlijk meer onzekerheid.

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Er is mij zojuist over de telefoon ook verteld dat de zending niet uit China is vertrokken.

• Razer
Ohmarinus schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:26:
Er is mij zojuist over de telefoon ook verteld dat de zending niet uit China is vertrokken.
Lekker Express shipping betalen... En pakketje inmiddels al bijna 5 werkdagen onderweg. Wordt dus op zijn vroegst maandag dat die geleverd wordt. Echt de 25 euro waard... heuj.

Verwijderd

Voor de Belgen die het willen weten,net DHL gebeld ,zaterdag wordt niet geleverd in Belgie tenzij een zaterdag levering is gevraagd .
De mijne zelfde verhaal als iedereen .
Departed from Shentzen op 10 november om 15u07 en staat ook al 2 dagen zo.We zullen pas een update krijgen wanneer hij in europa is :-(

• Robertobananas
Ik vind het erg bijzonder dat DHL aan het gissen is. Pakketjes bezorgen is letterlijk hun core business. Dan moet je toch je registratie/communicatie helemaal in orde hebben? Als een vlucht gepland is, niet doorgaat, dan moet toch iets of iemand worden ingelicht? Waarom is dit niet gecommuniceerd.

Dat er dingen mis gaan, oke, dat kan. Maar dat je een bestelling helemaal kwijt raakt en eigenlijk gewoon geen idee hebt, dat is wel teleurstellend. Zeker als je bedenkt dat het een express shipping betreft.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Het geen ik raar vind is dat het maar om 1 bulk zending gaat. Denk eerder dat er iets mis is gelopen met de pallet. Bv. dat deze niet geschikt gevonden was voor transport en dat deze volledig over geladen moet worden op een nieuwe. Dit zorgde ervoor dat deze niet op de vlucht zat.

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Robertobananas schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:35:
Zeker als je bedenkt dat het een express shipping betreft.
*die blijkbaar met de Std. shipping werd meegestuurd*
GuardMoony schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:40:
Het geen ik raar vind is dat het maar om 1 bulk zending gaat. Denk eerder dat er iets mis is gelopen met de pallet. Bv. dat deze niet geschikt gevonden was voor transport en dat deze volledig over geladen moet worden op een nieuwe. Dit zorgde ervoor dat deze niet op de vlucht zat.
Dan zou je verwachten dat hij met het volgende vliegtuig mee gaat. Een paar uur later bijvoorbeeld... En niet dat je er dan gewoon niks meer van hoort.

De vrouw aan de lijn van DHL vertelde me overigens dat de items niet zijn overgeladen maar dat alles nog gewoon in Shenzhen is.

[ Voor 59% gewijzigd door Ohmarinus op 12-11-2015 15:41 ]

Verwijderd

Waarom staat er dan bij iedereen DEPARTED - SHENTZEN ? Bij mijn weten wil Departed,vertrokken zeggen,toch ?

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:17:
Waarom staat er dan bij iedereen DEPARTED - SHENTZEN ? Bij mijn weten wil Departed,vertrokken zeggen,toch ?
Snap je nu waarom ik dat grapje maakte gisteren? Over Departed?

• Robertobananas
Ik denk dat departed facility betekent: vertrokken van DHL vestiging, niet vertrokken met vliegtuig. Maar logischerwijs zou deze vertrekken richting het vliegveld en dan alsnog met het vliegtuig.

Heeft iemand het BULK nummer van de shipment?

• pa2ra
Robertobananas schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:21:
Ik denk dat departed facility betekent: vertrokken van DHL vestiging, niet vertrokken met vliegtuig. Maar logischerwijs zou deze vertrekken richting het vliegveld en dan alsnog met het vliegtuig.

Heeft iemand het BULK nummer van de shipment?
Zo'n pakketje wordt uitgescand en in een container gelegd. Dat 'departed' is volgens mij het uitscannen. In UK/Amsterdam wordt die container weer uitgepakt en wordt het pakketje dan gescand. In de tussentijd zit het pakketje in een 'zwart gat' en daaruit krijg je geen signalen/berichten.

• Robertobananas
pa2ra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:30:
[...]

Zo'n pakketje wordt uitgescand en in een container gelegd. Dat 'departed' is volgens mij het uitscannen. In UK/Amsterdam wordt die container weer uitgepakt en wordt het pakketje dan gescand. In de tussentijd zit het pakketje in een 'zwart gat' en daaruit krijg je geen signalen/berichten.
Dat verklaart het een en ander. However in het tijdperk van 'informatie' zou er een registratie moeten zijn van de container en/of mensen die er verantwoordelijk voor waren/zijn. Ik ga er dan ook van uit dat er morgen middag enig antwoord moet zijn van DHL over de locatie van de toestellen.

• GuardMoony
Er worden wel registratie's van die containers bij gehouden. Maar 1 ze delen die niet met hun klanten 2 blijkbaar is daar juist iets mis. Want de mensen van DHL vinden daar geen gegevens over.

• Robertobananas
Iemand beweert dat:

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/upload_2015-11-12_16-38-48-png.394293/

Dit de bulk is.

• pa2ra
Dit is niet _de_ bulk, maar een overzicht van _een_ bulkzending. En als die persoon die dit plaatse op het Oneplus forum nu even de goede bulkzending erbij zocht, dan hadden we er wat aan gehad. De persoon die dit plaatst, zegt dat hij met 'een directeur van DHL gesproken heeft'... tja, ik weet niet of dat waar is. Ik wil graag _ons_ lijstje zien, niet _een_ lijstje

Als deze zending op 15:04 ofzo begon, dan had ik geloofd dat het 'onze' bulkzending is.

• GuardMoony
ik geloof liever
Emmanuel said: ↑
To all,

Our logistics team has been investigating into the following issues. The shipment is currently going through customs clearance process in Europe and will be delivered in the coming days. We will keep updating the thread.

• pa2ra
Vreemd. Want ik had net OP aan de lijn en ze wisten niet waar de zending is gebleven. Ook de logistieke afdeling van OP wist het niet (vertelde ze (Claudette)).

Verwijderd

Ik denk dat "we should rest the case" en moeten afwachten er word overal gegist en niemand weet hoe de steel in de vork zit,niet bij DHL en ook al niet bij OP blijkbaar.
Wait and see the sun shine when the box opens ,en dan kunnen we al meteen bij setup het netwerk connecten skippen want het werkt niet als je dat niet doet en dan de SD problemen .!!!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Bij mij staat er ook departed vanuit Shenzheng.... 4 dagen nu want bij mij was het al zo sinds zaterdag.

Shenzheng > Rotterdam bij mij. Is dat dezelfde box als hierboven gelinkt waar wss die van mij inzit?

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Misschien kunnen we een medium inhuren O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Ohmarinus op 12-11-2015 18:18 ]

• Robertobananas
Maar wat is dit? Het laatste officiele bericht was dat de shipment bij de EU customs clearance ligt...

• pa2ra
Robertobananas schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:32:
[...]

Maar wat is dit? Het laatste officiele bericht was dat de shipment bij de EU customs clearance ligt...
Dat was een bericht van iemand die bij OP werkt. Maar die vraagt zelf dus aan zijn logistieke afdeling hoe het zit. En die vragen DHL. En DHL? Die weten het niet. Dat blijkt uit alle antwoorden die we zelf al verzameld hebben...

Dus ik geef niet zoveel om het antwoord ('officieel'?) van die Emmanuel van OP.

• Robertobananas
pa2ra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:35:
[...]

Dat was een bericht van iemand die bij OP werkt. Maar die vraagt zelf dus aan zijn logistieke afdeling hoe het zit. En die vragen DHL. En DHL? Die weten het niet. Dat blijkt uit alle antwoorden die we zelf al verzameld hebben...

Dus ik geef niet zoveel om het antwoord ('officieel'?) van die Emmanuel van OP.
Dat is jouw aanname. Mogelijk weet OP toch meer dan DHL wat betreft de levering (hoewel dat zeer te betwijfelen valt).

• BlackShadow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• damluc
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-08 02:18
Ik hou het voor gezien vandaag, veel aannames gelezen ook op het OPO-forum, maar geen uitsluitsel.
Morgen weer een dag.

Verwijderd

Volgens een gerspecteerd lid van het OP forum en die het reilen en zeilen bij DHL en de vluchten kent is dat de vlucht met de telefoons departed 11/11

• pa2ra
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:50:
[...]

Volgens een gerspecteerd lid van het OP forum en die het reilen en zeilen bij DHL en de vluchten kent is dat de vlucht met de telefoons departed 11/11
Nee, hij werkt niet bij DHL. Hij werkt in de luchtvracht. Hij kent dus hoe de branche werkt, maar niet het 'reilen en zeilen bij DHL', dat zegt hij zelf ook.

• pa2ra
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 18:50:
[...]

En trouwens: als het 11/11 vertrokken is, dan hadden ze al in Leipzig (DE) of UK moeten zijn.

• BlackShadow
pa2ra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:09:
[...]

En trouwens: als het 11/11 vertrokken is, dan hadden ze al in Leipzig (DE) of UK moeten zijn.
SHENZHEN - HONG KONG - LEIPZIG

Kan de 2 dagen overlap verklaren

[ Voor 6% gewijzigd door BlackShadow op 12-11-2015 19:15 ]

Verwijderd

[quote]pa2ra schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:09:
[...]

[/quote

Normaal ja ,maar er is iets abnormaals aan de gang,dat mag duidelijk zijn,weer naar China ...on hold in Leipzig... pallet gejat...niemand die het weet en degene die het mss weet gaat niks zeggen

• Ezio Auditore
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-07 10:52
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:16:
Ik denk dat "we should rest the case" en moeten afwachten er word overal gegist en niemand weet hoe de steel in de vork zit,niet bij DHL en ook al niet bij OP blijkbaar.
Wait and see the sun shine when the box opens ,en dan kunnen we al meteen bij setup het netwerk connecten skippen want het werkt niet als je dat niet doet en dan de SD problemen .!!!
Voordat wij onze telefoons hebben bestaan deze problemen al niet meer ;)

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 10:13
hier nog 1 met 15:05. beetje jammer dit 25.- betalen en dan nog niet snel binnen hebben...

• anessie
Sinds bepaalde mensen sms krijgen van DHL dat hun shipment morgen aankomt en vanavond in LEIPZIG is lijkt me een deel met express er is maar een ander deel met standard shipping heeft nog geen nieuws.

Mijn waybill is trouwens 1257362234

[ Voor 8% gewijzigd door anessie op 12-11-2015 22:20 ]

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

anessie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:19:
Sinds bepaalde mensen sms krijgen van DHL dat hun shipment morgen aankomt en vanavond in LEIPZIG is lijkt me een deel met express er is maar een ander deel met standard shipping heeft nog geen nieuws.

Mijn waybill is trouwens 1257362234
Gaat maar om 1 persoon hoor die claimt dat hij een SMS heeft. Een Deen.

Benieuwd of het een troll is, maar kan ook zijn dat het gewoon een andere batch is. Zelf heb ik geen sms gekregen (express shipping).

• anessie
Vliegtuigje is trouwens geland. Overladen voor de nachtvlucht naar UK en dan weten we morgenochtend wel meer denk ik.

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

anessie schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:26:
Vliegtuigje is trouwens geland. Overladen voor de nachtvlucht naar UK en dan weten we morgenochtend wel meer denk ik.
Effe opnieuw lezen, hijs geland in Leipzig, dus daar gaat 'ie op de bus en dan heb je hem misschien wel morgen :)
Thursday, November 12, 2015 Location Time Pieces
12 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:59
1 Pieces

• anessie
De bus?

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 20:48
Ik kreeg bericht dat mijn opx 8 november verstuurd was en 11 november kwam DHL al aan de deur dus dat ging vrij snel

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:13
Zo besteld...

1: Your Order (placed on 12 november 2015 21:41:36 GMT).

Ben benieuwd of de sandstone cover nog impact heeft op de levertijd...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Oh wacht, dat is alleen als 'ie naar bijv Tsjechie gaat geloof ik. Nee, hij gaat van Leipzig naar UK EML (East Midlands) en dan naar Amsterdam geloof ik.

• Robertobananas
Goed, ik heb begrepen dat de bulk zometeen om 00.20 gaat vertrekken naar UK. Ik neem aan dat ze daar binnen 2 a 3 uur zijn. Dan schijnt het 2-4 uur te duren voordat ze daar processed zijn. Dat zou dus volgens mij moeten betekenen dat we morgen ochtend (laten we het ruim nemen) om 9 uur toch wel weer een status update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 19:49
"weer een update? "... bij mij staat hij nog op departed from shenzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Muddy schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 00:09:
[...]

"weer een update? "... bij mij staat hij nog op departed from shenzen ?
Ja dat bedoel ik dus, de eerste sinds departed from Shenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Robertobananas schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:51:
Goed, ik heb begrepen dat de bulk zometeen om 00.20 gaat vertrekken naar UK. Ik neem aan dat ze daar binnen 2 a 3 uur zijn. Dan schijnt het 2-4 uur te duren voordat ze daar processed zijn. Dat zou dus volgens mij moeten betekenen dat we morgen ochtend (laten we het ruim nemen) om 9 uur toch wel weer een status update krijgen.
http://www.flightradar24.com/BCS108/7f7115b Deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 22:16
Eindelijk update!! Processed @ Uk!! Check jullie statussen

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Hier niks, vliegtuigje vliegt nog boven de Noordzee @ 1.35 AM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Origin Service Area:
SHENZHEN - SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Destination Service Area:
BRUSSELS - BORGERHOUT - BELGIUM

Friday, November 13, 2015 Location Time Piece
4 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:06

Wednesday, November 11, 2015 Location Time Piece
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:51

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:30

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsers
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-08 18:54
Thiago schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:46:
Origin Service Area:

3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:51

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:30

zelfde hier, ook naar BE, dus ik veronderstel dat het voor maandag zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Bij mij helaas geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Flitsers schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 02:09:
[...]

zelfde hier, ook naar BE, dus ik veronderstel dat het voor maandag zal zijn.
Daar twijfel ik niet aan. Zal idd voor ten vroegste maandag zijn spijtig genoeg

EDIT: Net departed uit UK

EDIT 2: damn nu gaat het ineens heel rap --> arrived @ sort facility Brussels

EDIT 3: processed @ sort facility Brussels

[ Voor 20% gewijzigd door Thiago op 13-11-2015 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02

Soul__assasin

de Belbelg

Hier niets.... Wel balen.

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Wanneer besteld? Gewone of express levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsers
Thiago schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 03:30:
[...]

Daar twijfel ik niet aan. Zal idd voor ten vroegste maandag zijn spijtig genoeg

EDIT: Net departed uit UK

EDIT 2: damn nu gaat het ineens heel rap --> arrived @ sort facility Brussels

EDIT 3: processed @ sort facility Brussels
De mijne staat ook idd plots op gearriveerd in Brussel, dus ik veronderstel dat die vandaag nog zal arriveren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Flitsers schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 05:30:
[...]

De mijne staat ook idd plots op gearriveerd in Brussel, dus ik veronderstel dat die vandaag nog zal arriveren dan?
Ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Standard shipping België (20€)

Tuesday, November 10, 2015 Location Time Piece
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - 15:06

4 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 04:54

Yippee! Zal wel maandag worden, is geen express.

[ Voor 9% gewijzigd door anessie op 13-11-2015 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Express delivery en nu pas in de nacht in UK... slaat echt nergens op dit. Lekker "express" is dit zeg:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Die van mij is nu in Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Rond 5.25u "processed" in East Midlands, eindelijk. Ik vraag me af waar de meerwaarde in het stukje expres zit van €25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-08 21:53
Thiago schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 01:46:
Origin Service Area:

Die van mij is om zelfde tijd uit China vertrokken maar nog niet aangekomen in UK, express shipping aangezien dat de enige optie was voor mij.

[ Voor 62% gewijzigd door expor op 13-11-2015 07:34 ]

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Ziet er goed uit!

Friday, November 13, 2015
9 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:05
8 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:07
7 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:19
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:25
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Deef_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:47:
Ziet er goed uit!

9 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 07:05
8 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:07
7 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 04:19
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:25
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 00:52
Express shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Inderdaad. Ik herinner me niet dat ik een andere optie (naar Belgie) ter beschikking had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die van mij is ook weg uit Brussel, hopen dat de telefoon vandaag nog wordt uitgeleverd:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Deef_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:10:
[...]

Inderdaad. Ik herinner me niet dat ik een andere optie (naar Belgie) ter beschikking had.
Ik heb donderdag ochtend kunnen kiezen voor standaard shipping naar Belgie.
Ik denk dat hier nu het verschil zichtbaar wordt tussen express en standaard.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kvsmryJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Die van mij is ook nu weg uit Brussel. Ik verwacht dat ze nu naar Eindhoven of Amsterdam onderweg zullen zijn.

Als ik kijk naar andere track records dan is het mogelijk dat ze vandaag nog uitgeleverd worden voor degene die even ver zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:02

Soul__assasin

de Belbelg

BlackShadow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:18:
[...]

Ik heb donderdag ochtend kunnen kiezen voor standaard shipping naar Belgie.
Ik denk dat hier nu het verschil zichtbaar wordt tussen express en standaard.

[afbeelding]
Ik heb betaald voor express en mijn telefoon ligt nu pas in de UK...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Laatst online: 09-08 21:53
Ik heb betaald voor express en hij is nog niet eens in UK terwijl dat bij andere die op dezelfde tijd vertrokken zijn wel het geval is...

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 16:00
Ik heb ook Express betaald. Niet vrijwillig, 't was de enige keuze.
Besteld op 9/11 en sinds vandaag te vinden in DHL...

Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:48

Thursday, November 12, 2015
Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:30

Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:14

Dat gaat toch al redelijk vlot :)

[ Voor 4% gewijzigd door Lennart- op 13-11-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Mijn order heeft status processing (op de Oneplus website). Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik shipment/track en trace kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nog altijd geen updates voor mijn pakketje welke Shenzen verlaten heeft afgelopen dinsdag... Geweldig de express verzending van DHL. Te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
expor schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:57:
Ik heb betaald voor express en hij is nog niet eens in UK terwijl dat bij andere die op dezelfde tijd vertrokken zijn wel het geval is...
Shake hands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Laatst online: 09:06
buddow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:11:
Mijn order heeft status processing (op de Oneplus website). Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik shipment/track en trace kan verwachten?
Mijn order van zondag staat ook nog op processing, maar is woensdag al verzonden. Kan je hier zien:

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Shipping refference is je ordernummer van OP
datum vanaf het moment dat je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

5 Nov besteld, vroeg in de middag, en nu pas eindelijk goed op weg. Denk dat hij vandaag of morgen geleverd zal worden. Bij is om 7:35 vanuit Brussel vertrokken dus dan zal het pakketje rond 10 uur in Amsterdam aankomen als het busje niet in de file komt te staan. (Neem aan dat dit stuk niet met een vliegtuig maar met een busje wordt gedaan?)

Dat waren dus acht dagen (misschien negen als hij morgen wordt geleverd), ga ik OP toch eens vragen waarom ze het pakketje vier dagen lang hebben vastgehouden terwijl iemand wel Express Delivery cost heeft betaald.

[ Voor 24% gewijzigd door Ohmarinus op 13-11-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

Afbeeldingslocatie: http://b0.img.mobypicture.com/288668e52ce1a4c37fc770405a326ded_large.jpg
Er komt beweging in. Bestelling maandag 9-11 geplaatst.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
En eindelijk with delivery courier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
Maikel205 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:23:
[...]

Mijn order van zondag staat ook nog op processing, maar is woensdag al verzonden. Kan je hier zien:

http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Shipping refference is je ordernummer van OP
datum vanaf het moment dat je besteld hebt.
Deze link werkt niet, maar ik kon wel wat anders vinden. Alleen moest je daar naast shipping ref ook account number invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Laatst online: 09:06
buddow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:48:
[...]

Deze link werkt niet, maar ik kon wel wat anders vinden. Alleen moest je daar naast shipping ref ook account number invoeren?
nee daar hoef je niks in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsers
Nu bellen ze mij op met de melding dat ik duanekosten moet betalen?

Edit: is net geleverd niks van duanekosten gehoord... Begrijp het niet zo goed, straks eens bellen.

[ Voor 43% gewijzigd door Flitsers op 13-11-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Thiago schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:47:
En eindelijk with delivery courier
Ook 5 Nov besteld? Jij woont dan vast in Belgie? Want mijn pakketje is nu onderweg vanaf Brussel naar Amst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Nee 7 november besteld. Maar woon idd in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Thiago schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:15:
Nee 7 november besteld. Maar woon idd in België.
Ik heb 2 dagen eerder besteld en nog niets van delivery te zien, zit in de UK sinds 5u deze ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Ik heb een fout in mijn adres gemaakt. Ik heb het huisnummer niet toegevoegd. Is er een manier om contact op te nemen met oneplus om deze zo alsnog toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
kokkie1 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:30:
Ik heb een fout in mijn adres gemaakt. Ik heb het huisnummer niet toegevoegd. Is er een manier om contact op te nemen met oneplus om deze zo alsnog toe te voegen?
Ik zou ook zeker contact opnemen met DHL. Die bezorgen hem uiteindelijk.

Mijn toestel is inmiddels in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezio Auditore
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-07 10:52
Het gaat nu ineens snel! Het pakketje is vanacht in de UK gearriveerd en net al in Amsterdam aangekomen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ezio Auditore op 13-11-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muddy
Nog steeds niks... woensdag departed uit shenzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Ezio Auditore schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:41:
Het gaat nu ineens snel! Het pakketje is vanacht in de UK gearriveerd en net al in Amsterdam aangekomen :)
Same here :) Gelukkig, want dat werd tijd.
Zou hij vandaag nog geleverd worden denk je? Of morgen pas? Anders moet ik straks even snel een sd kaartje halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Ohmarinus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:53:
[...]
Same here :) Gelukkig, want dat werd tijd.
Zou hij vandaag nog geleverd worden denk je? Of morgen pas? Anders moet ik straks even snel een sd kaartje halen :)
Volgens mij hoef je je daar niet mee te haasten. De SD kaartjes lijken nog niet te werken door een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:31
lohost schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:41:
[afbeelding]
Er komt beweging in. Bestelling maandag 9-11 geplaatst.
Gezellig, gaat samen met de mijne denk ik *;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a4qQxsP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Robertobananas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:56:
[...]

Volgens mij hoef je je daar niet mee te haasten. De SD kaartjes lijken nog niet te werken door een bug.
Werkt wel hoor, alleen niet direct vanuit een app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Yeah, pakketje eindelijk in Amsterdam! Nu erg benieuwd of hij vandaag wordt uitgeleverd :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Let op:
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.