Over screen protectors gesproken: precies twee weken geleden heb ik voor de tweede keer een glass tempered protector op mijn OPX bevestigd. De eerste begon na ~1 maand langzaam af te brokkelen aan de randen, en uit het niets zat er ineens een barst in van links naar rechts. Ik ben altijd heel voorzichtig met mijn toestel (niet bij sleutels e.d. in mijn zakken, nog niet 1x laten vallen op het glas en überhaupt maar 1x (toen helaas wel gelijk op plavuizen en dus 1 lelijke barst in de achterkant. Na contact met OP blijkt dat ze dat niet repareren en raadden ze me aan om een nieuw toestel te kopen..)), dus ik vond dit al erg vreemd. In de hoop dat het om een productiefoutje ofzo ging heb ik dus een nieuwe besteld á 20-25E incl. verzendkosten, en die dus twee weken geleden gemonteerd. Tot mijn verbazing haal ik vanmorgen mijn telefoon te voorschijn, en zie ik dat de protector weer aan het afbrokkelen is aan de rand!
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is bij de originele protectors, en of ik kans zou maken op een (of liever nog 2 eigenlijk) refund van OP? Dit lijkt me toch wel erg snel en niet normaal, bij gewoon dagelijks gebruik. Op het forum kon ik hier zo verder niets over vinden (alleen dat het allemaal niet goed past

).
Ik baal wel als een stekker. Dacht slim te zijn en originele protector te kopen (ivm lucht onder de buitenrand en betrouwbaarheid), maar dat komt me dus duur te staan lijkt het..