Welke videokaart beste (@ Compaq elite 8300SFF)

Pagina: 1
Acties:
  • 659 views

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Videokaart low profile voor games vandaag de dag op hoge settings mijn huidige onboard videokaart hapert al een beetje bij fallout 3 , watchdogs trok die al niet eens op de laagste settings en ik wil binnenkort toch wel fallout 4 , battlefield gta 5 kunnen spelen op hoge settings , ultra lijkt mij niet haalbaar op dit systeem alhoe wel ik de ballen verstand er van heb

Wat is je budget?
werkelijk geen id geen dure van 200euro maar ook geen goedkope van 30euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger was ik altijd ati radon gek maar vandaag de dag ik heb werkelijk geen id welke het beste zijn

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het gaat om een HP Compaq elikte 8300 SFF met i5 2400 8GB RAM 160gb SSD heb een 27inch PLS samsung monitor, microsoft desktop 3000 wireless (toetsenbord en muis setje) en een logitech 5.1 muziek setje

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Is je vraag werkelijk serieus bedoelt? Ik vraag dit omdat je iedere maand wel een topic opent met dezelfde vraag maar reacties op de gegeven antwoorden lijk je niet te geven? De eerste link is nog niet gesloten, waarom daar niet verder?

Beste videokaart voor mij?

Me 1e videokaart kopen

Testing, one, two ...

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ik denk dat de enige verstandige keuze een 750ti is in zulke dingen. Laag verbruik, low profile, dual slot, weinig warmte en deftige prestaties.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Enige optie zover ik kan zien: link

Daarbij moet je wel uitzoeken of er genoeg ruimte is in de kast voor deze grafische kaart en of je voeding afdoende is en de juiste conrectoren heeft.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:40

br00ky

Moderator Harde Waren
Het eerste punt van br00ky in "Me 1e videokaart kopen" is ook hier relevant. Wederom een topic zonder enige vorm van eigen onderzoek. Ga eerst zélf op zoek naar de mogelijkheden, open dán pas een topic. Dat is hoe Tweakers werkt :).

Dit topic is gesloten.