Me 1e videokaart kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
videokaart voor games

Wat is je budget?
50 - 75euro.

[b] ik heb een i5 2500k met 8gb ram enwindows 10 64 bit het is een hp elite kast met een 27 inch pls monitor .

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Waar zijn alle vragen die je had gekregen?? Anyway, wat heb he zelf al gevonden....welke games speel je?? Wat is je complete systeem?? Dus ook voeding (iets wat veel mensen vergeten).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:24
En is 2de hands een probleem? Anders kom je met dit budget niet ver. Tevens welke resolutie gaat het.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat is er nu anders dan je topic van 15 september?

Hoi!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Hou je eens aan de template die je kreeg...

Uit je andere topic (Beste videokaart voor mij?) maak ik op dat je Watch Dogs en GTA5 wilt spelen.
Met een budget van 50-75 euro voor een videokaart gaat dit lastig worden... spaar liever nog even wat door. :/

Informaticus of vakkundig Googler?

Verwijderd

Ik zou persoonlijk even gaan kijken op de v&a en kijken voor een goedkope 660 ofzo

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:10
In zijn andere topic heeft hij ook al niks meer laten weten, ik vraag me af waarom we dit soord mensen nog proberen te helpen :|

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit topic is niet heel veel beter dan Beste videokaart voor mij?. Zonder eigen input en een duidelijk beeld van wat je nu precies wil (welke games op welke instellingen op welke resolutie bijv.) en hebt (welke voeding?) wordt dit een lastig topic. Je kunt uiteraard een nieuw topic starten, maar dan verwacht ik op zijn minst dat al deze informatie er ook bij in zit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.